Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-26%
Le deal à ne pas rater :
Bosch BBS8214 Aspirateur Balai Multifonction sans fil Unlimited ...
249.99 € 339.99 €
Voir le deal

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

5 participants

Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  alex jacques Jeu 26 Aoû 2010 - 2:04

https://www.youtube.com/watch?v=1Vbq9Nh5zDA
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin
Nombre de messages : 1118
Localisation : Haiti
Date d'inscription : 23/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Sam 28 Aoû 2010 - 9:06

Dany Laferrière a lui aussi rappliqué avec Tout bouge autour de moi. Comme Dany, Wyclef Jean profite donc de son expérience en Haïti pour relancer sa popularité. Mais je ne crois pas que ça marchera pour 'Clef; Dany était déjà en pleine gloire littéraire quand il a été surpris à Port-au-Prince par le tremblement de terre.

J'ai écouté la chanson dont la musique n'est pas désagréable même si elle est familière. Je pense que 'Clef commence à s'ennuyer dans son studio. Je l'écoute raconter que le président Préval 'a trompé. Au fond, est-ce que Préval lui a menti ou bien n'est-ce pas 'Clef qui n'a pas compris? Très naïf ou trop arrogant. S'il fallait raconter chaque déception ou désappointement de notre vie... Il va falloir que 'Clef trouve prenne de la maturité pour découvrir de nouvelles inspirations. Il avait raison de dire qu'il ne pouvait pas passer sa vie à chanter; en effet, il ne possède pas assez de bagage ou de culture pour suivre le tempo. Ce n'est pas pour rien que certains rappers déplorent un certain plafonnement dans le hip hop. C'est comme si les chanteurs se répétaient. 'Clef n'échappe donc pas à la tendance.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  kami Dim 29 Aoû 2010 - 14:04

Comme disait l’autre, c’est du vagabondage de partager avec le grand public un entretient tenu entre un candidat et le président de la république. En tout il y a des normes de politesses à respecter et une question de protocole à suivre.

Le terre-à-terre doit cesser, il nous faut grandir tout en respectant les normes du jeu. Il est du devoir du journaliste d’essayer d’approfondir les mystères, mail un candidat sérieux a pour devoir de respecter les normes visant à faire respecter la fonction de chef d’état.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Invité Dim 29 Aoû 2010 - 15:40

La chanson ressemble plus à un tripotaj présenté en public

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Dim 29 Aoû 2010 - 20:36

Cela révèle un trait du caractère de l'individu qui insupportait sans doute les autres membres des 'Fugees. Pras (le comparse de Mickey Mouse) disait que "'Clef's language was divisive", c'est-à-dire qu'il est instable et qu'à tout moment, il peut perdre le contrôle de ses émotions et raconter tout ce qui lui passe par la tête. Un mauvais perdant donc, qui préfère couler le bateau si les autres membres de l'équipage contestent son point de vue. Je suis étonné que les zin-tellectuels s'emballent et prédisent un grand impact, quelque changement dans les mentalités avec la fanfaronnade de Wyclef.

Je vous l'avais dit qu'il venait de se mettre à dos les milieux politiques haïtiens. De toute façon, il n'a pas sa place là. Avec cette chanson, il vient de nous révéler qu'il n'a pas la pas l'étoffe d'un chef responsable. En poltique, cela prend une carapace. Je suis vraiment choqué de son immaturité. 'Clef a été écarté pour raison d'État(?). (lol)

Je ne cautionne pas toujours le déroulement de la politique en Haïti et je n'ai pas le droit de déclarer sans fondement la frustration de 'Clef. Cependant, il n'y a que les "entatad" de FH, entre autres, pour continuer à défendre 'Clef juste au nom du droit. L'individu continue à se compromettre. Il veut poursuivre la CEP et il affirme que c'est Préval qui décide. Il clame son innocence comme si on l'avait déjà accusé d'aller rencontrer le président Préval et de peur de laisser l'impression d'avoir été de connivence avec ce dernier.

Franchement. Je suis candidat à la présidence, le président en exercice a le droit de me convoquer, il voit en moi un bon candidat et me suggère d'assurer ma sécurité si j'ai quelque crainte..., je continue à dire haut et fort que j'ai confiance en lui et que j'ai voté pour lui en 2006, elatrèy.

Vlan! le verdict tombe et je suis écarté. J'accepte leur décision puis je reviens sur la mienne pour dire que je n'abandonne pas la partie en poursuivant ombres et fantômes auprès des hautes instances internationales sous prétexte que je me suis fait jouer. Confus, je rentre dans mon studio et j'essaie d'inventer une histoire que tout le monde avait déjà compris. 'Clef, en vrai Américain, ne comprendra jamais rien. D'ailleurs, il n'est pas le seul mégalomane au coeur sensible (?) que j'aie croisé.

Je ne sais pas s'il lui reste la crédibilité ou le courage de maintenir sa fondation. Dommage!

"Papa'm se te pastè... li te konn di ke Satan..." Papa an'm te konn di'm pou m'toujou gade kote m'ap met pye'm. Sa vle di mwen deja sipoze pare a tout evantyalite.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Joel Mer 6 Oct 2010 - 8:45

M....
W ap renmen sa a ,COHA (COUNCIL ON HEMISPHERIC AFFAIRS) fè yon atak ranje sou WYCLEF.
COHA akize WYCLEF de pwo-poutchis,de kripto pouchis ,de kolabo poutchis.
COHA menm repete deklarasyon WYCLEF te konn fè yo pou l apiye poutchis yo:

http://www.coha.org/wyclef-jean-a-campaign-in-retrospect/#more-10929

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Mer 6 Oct 2010 - 20:49

Mèsi anpil, J... This is terrible and helpful at the same time. For us all and for 'Cleff to learn.

Mwen toujou konseye konpatryot mwen yo pou yo poze, obsève kourè a byen pou konprand entansyon'l. Sa pran jis yon ti kal pèspikasite. Lè m'te tande ke 'Cleff ka mobilize gran medya dèyè'l, premye reflèks mwen se te al wè pèsepsyon medya yo de 'Cleff. Dotanplis ke, apre mwen te wè misye an spektakl plizyè fwa, mwen te toujou wè misye immature tankou la plipa rapper yo à la différence ke li te benefisye de bon giday ak edikasyon ayisyen.

M'ap tou profite siyale ke mwen li maten an ke 'Cleff gen yon envitasyon lan yon inivèsite pou li al pale de eksperyans afrikèn... 'Cleff deklare ke li pwal aprand lan peryod sa a. Yo gen lè ap seye kanalize enèji misye, fè imaj li paske lè nou byen gade misye jèn e li aple a pale an piblik.

Men li: http://www.metronews.ca/ottawa/scene/article/653700--wyclef-jean-named-fellow-at-ri-s-brown-university okazou w panko li'l.

Donk pito li profite de okazyon sa a pou li aprand evite yon seri de deklarasyon ki ka vin ante'l pi lwen. Pou li aprand ke li pa oblije di medya yo plis ke yo bezwen tande. Si w se yon kandida lan eleksyon ou si w aspire a sa pi ta, se pa yon espektakl ke w'ap fè pou medya etranje. Se men yo k'ap soulve pou yo fese'w a tè. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Joel Jeu 7 Oct 2010 - 9:11

M ap mande m si atik COHA te parèt anvan ,si yo t ap nonmen CLEF ""visiting professor""?
Pa gen senpati pou pwo poutchis 2004 yo lan AFRICANA STUDIES DPT lan INIVÈSITE AMERIKEN yo.
Sitou lan inivèsite ""Ivy League"" yo.
CORNEL WEST, AFRICANA STUDIES lan PRINCETON ,te konsidere kou sa a kòm yon konplo enperyalis.

Gade sa mesye COHA di tou ;yo ta ka padonnen WYCLEF si li pa t konnen antesedan koudeta a ;men lè li vin klè ke ETAZINI,FRANS ak KANADA te ajan aktif lan koudeta a ,misye te dwe fèmen bouch li ;men misye te kontinye ap fè deklarasyon pwo poutchis.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Jeu 7 Oct 2010 - 10:33

An pala de sa, Michel Martelly te lan radyo maten a kote misye poze byen elve. Si m'byen konprand Sweet Mickey se JBA ki la kóz gen tout dezeuvre sa yo lan payi a. Mon chè, finalman Ayiti an jeneral se yon min lor li ye pou medya etranje tankou Radio Canada.

Mwen pa mete lyen an pou nou ta al tande entèview a paske li panko achive. Pita ou demen maten mwen va mete'l. Ou byen nou gen dwa al lan Google, enskri Radio Canada, klike sou Première Chaîne e pi chèche emisyon Christiane Charette jodi a.

Sweet Mickey frenk kare pale de Wyclef kom yon poids léger.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Joel Jeu 7 Oct 2010 - 12:16

Se bagay sa a ki fè mwen di pa gen libète LA PRÈS ann AYITI.Pou SWEET MICKEY MARTELLY ap di de bagay konsa.Li ap toujou ka di bagay sa yo paske pa gen moun ki ap janm mande l sa li t ap fè bra desi ,bra desou ak SWEET MICKEY (MICHEL) FRANÇOIS pandan premye koudeta a.
2 mesye sa yo te enseparab ;yomenm di ke se koudeta sa a ki fè misye vin rich.

Se pou wè,kelkelanswa yon moun ki te lan administrasyon ARISTIDE lan depi w rive sou radyo ann AYITI se pou w jistifye asosyasyon w ak ARISTIDE e yo pa p kite w di anyen de pozitif a pwopo de ARISTIDE.
Se tankou se yon komedi!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Jeu 7 Oct 2010 - 13:59

Padon J..., an efè misye Sweet Micky, lót la se Sweet Mickey. Sa a bon. Pa blye ke rezon dètr nèg yo se fè blye Aristid nèt. Se pa ti èn non, ke yo te divalyerist, ke yo te viktom divalyeris, tout fè pati de menm lig la pou kalomnye sou JBA. Menm lè misye rete silansyon li fè yo pè. Sa montre w ke si yo kababl, y'ap anpeche lót eleksyon fè an Ayiti pou anpeche pèp la vote. Moun sa yo se bay yo on gól tchenbe.

Antouka nèg konsa se mentni'l lwen pouvwa.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Joel Jeu 7 Oct 2010 - 15:47

MARTELLY te tèlman idantifye l ak FRANÇOIS ke malis popilè an te rele tou de ""SWEET MICKEY"".
Martelly te kraze rak preske menm epòk ak FRANSWA ,lè ARISTIDE t ap tounen.
Nou sonje ke mesye yo te rele ""ninja"" yo,te kraze rak tou.
Lè yo reyalize ke pa t gen revanj ;yo te tounen.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Jeu 7 Oct 2010 - 20:56

Voici le lien pour les intéressés.

http://www.radio-canada.ca/audio-video/pop.shtml#urlMedia=http://www.radio-canada.ca/Medianet/2010/CBF/ChristianeCharette201010070905_3.asx
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Joel Ven 8 Oct 2010 - 7:36

M...

Entèvyou sa a ,yo pa menm fè youn konsa ann AYITI.
CHARETTE evoke asosyasyon misye ak militè yo ;yon asosyasyon ki pi terib ke madan CHARETTE ta ka konnen ,paske misye te asosye ak MICHEL FRANSWA masakrè pòv malere lan katye popilè yo.
Yon nèg ki al mitraye pòv malere yo ,ki te 2 men ,2 pye yo san zam;ke sèl krim ke yo te komèt se ke yo te sipòtè ARISTIDE.
Misye ankò di ,ke sa ki fè li opoze ARISTIDE se paske ARISTIDE t ap voye moun bay pè LEBREN(SUPPLICE DU COLLIER).
Bagay sa a se pou yo sispann di l ,paske mwen pa janm tande yo di MANDELA ap sipòte PÈ LEBREN e poutan ,patizan pati MANDELA a se kapab ,de santèn sinon de milye moun yo te bay Pè LEBREN.

An menm tan tou MARTELLY ap konplenn de PÈ LEBREN ,ki lè misye ap mande pèp ayisyen an eskiz pou de milye moun asosye militè l yo te asasine pandan premye koudeta a ;yon peryòd kote misye te aktif e ke yo di ke pa lentèmedyè MICHEL FRANSWA,misye te vin rich.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  ainsi ne soit-il Ven 8 Oct 2010 - 9:40

Jisteman J..., se pousa m'ap mande kisa medya an Ayiti yo ap fè. Se pousa m'di ki lè y'ap poze'l kestyon sou asosyasyon li yo e anvan e jodi a. Se pousa m'ap di pou li t'a eksplike kouman li rich.

Sou kestion Charette pa aprofondi a, sè ke nou pa konn sa k' menen misye lan Radio Canada. Yo gen dwa teste misye anvan y'al ''on air''. Si w wè yo menm eflere kestyon asosiyasyon sila, se paske yo posede tout enformasyon yo deja. Yo jis menaje atis la... Hum! misye pa di ke li se yon lót moun pandan ke se sou Aristid li konsantre atak prensipal li a.

Men mwen pa enkyete'm paske erezman gen nèg tankou w-menm ki byen dokimante e ki ka raple'n sa ki t'ap fèt, ki ka proteste. Pita m'ap tounen sou sit Radi Canada a, e mwen va tou voye yon kómantè bay emisyon Christiane Charette la pou siyale yo ke Martelly pa yon atis anjelik, pou mande yo pou ki rezon yo pat al pi lwen lan kestyon yo.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Thunder Sam 9 Oct 2010 - 1:01

Se sa ki fè ke mwen ak sèten moun pa p janm kapab jwenn yon antant. Alò tout moun ki te genyen yon relasyon ak defakto oubyen makout se move je? Men, kou moun denonse asosyasyon moun tanko defen Jean Juste ak bizango lavalas yo, nou tout sòti pou pran kriz pa vre?

Antouka Joel, si Sweet Micky pa ta merite la a, pa genyen youn nan kavalye pòlka ki chaje ak san tache nan palto yo ki ta sipoze la a nonplis. Mwen pa tande w pale de Neptune ki te 1 er minis sou diktati sanginè Aristide lan? mwen pa tande w pale de Ceant ki te notè tout kout zo Aristide yo? Mwen pa tande w pale de tout lòt bizango k ap pran woulib sou inefikasite sistèm jidisyè peyi an? Sa k pase menm?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a! Empty Re: La derniere chanson de Wyclef: "Prizon pou K.E.P a!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum