Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : où l’acheter ?
Voir le deal

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

+3
Jude
Rodlam Sans Malice
Marc-Henry
7 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

La sélection haitienne de foot sera-t-elle prête pour la prochaine coupe du monde ?

Oui, pourquoi ?
 
Non, pourquoi ?
 
Je ne sais pas !
 
 
 
Voir les résultats

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Marc-Henry Ven 16 Fév 2007 - 20:47

Rappel du premier message :

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Cd_oli10

Du nouveau

Les visiteurs peuvent voter mais ne peuvent pas répondre à la question posée. Alors, inscrivez-vous en vitesse, chers invités !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  gwotoro Mar 20 Fév 2007 - 18:59

Le "hors-jeu" doit rester partie integrante du jeu. A du moins le moins, on pourrait donner l'avantage a l'attaquant au lieu du defenseur comme c'est le cas actuellement.

Autrement dit, en cas de doute, l'attaquant a l'avantage. Ce qui forcerait les defenseurs a toujours restes alerte jusqu'au sifflet de l'arbitre.

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Invité Mar 20 Fév 2007 - 19:49

:elephant:


Dernière édition par benlatay le Dim 6 Sep 2009 - 19:38, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 20 Fév 2007 - 20:00

"les americains ont le football, le basketball. ,le baseball .le tennis ,le hockey,le volleyball mais ils sont d'eternels insatisfaits."Insatisfaits?Come on.

Lataillade pouvez-vous citer pour nous la regle du hors jeu en Football ,je ne parle pas du football americain ou le hors jeu est plutot une précipitation d'un joueur avant le commencement de la reprise du jeu.

Drno, je ne peux pas me prononcer sur Georges Weha parce que je ne l'ai pas vu jouer assez pour avoir une opinion de ses qualites ,je l'ai vu seulement quand il jouait au A.C.Milan ou Inter Milan ou un dimanche il marquait un but formidable qui m'avait reellement plu.Vous n'avez pas cité Pele , Platini,De Stefano. Maradona Kempes. parmi les grands attaquants.

Revenons a la selection haitienne.Pouvez-vous nous parler de la qualité de ses vedettes; sont-ils comparables aux anciens joueurs de qualite de ma generation?Je pense ce qu'il faut a nos joueurs c'est la vitesse ;ils sont un peu lents à mon humble avis.Les passes ne sont pas assez precises.Mon equipe m'a decu cet après midi en Hollande ou elle a perdu par 1-0 conter le PS heindoven,Henry n'a pas été ce meneur de jeu; meme ses tirs au but n'on pas ete de qualité.Par contre le Real a battu bayern munich par 3-2 ce fut un très bon match.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Invité Mer 21 Fév 2007 - 1:18

:elephant:


Dernière édition par benlatay le Dim 6 Sep 2009 - 19:38, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Mer 21 Fév 2007 - 6:14

Not as much as I should .(lol)But I thank you anyhow for reproducing this definition for the understanding of the off side position.I must admit that I learned something in the definition."Nearer to his opponents 'goal line "means that any part of his head or feet is nearer to his opponent goal line than BOTH THE BALL AND THE SECOND LAST OPPONENT."This is very important to remember BOTH the ball and the second last opponent.

Dans ce cas la ,l'attaquant de L"Arsenal qui avait acoompagné l'avant centre après l'echappement ne pouvait etre hors jeu dans la mesure ou il se trouvait derriere la balle meme au cas ou il n'y avait pas un defenseur plus près de la ligne de but du camp adverse.Quand l'avant centre lui passa la balle .s'il se trouvait dans une position plus avancée que son co-equipier serait-il hors-jeu?Evidemment oui selon la definition du hors-jeu que vous avez citée.

Oui j'admets ce sont seulement les americains qui se plaignent des scores peu elevés du foot,mais je me demande s'il ne serait pas plus interresant si on enlevait cet aspect du jeu qui parfois est très discutable.Il y a tant de mésinterpretations de cette règle du jeu des juges de touche; surtout s'ils (elles) ne sont pas impartiaux.Merci pour votre participation .Nous parlerons du basket un autre jour.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  drno Mer 21 Fév 2007 - 11:43

Rodlam Sans Malice a écrit:"
Drno, .Vous n'avez pas cité Pele , Platini,De Stefano. Maradona Kempes. parmi les grands attaquants.

Revenons a la selection haitienne.Pouvez-vous nous parler de la qualité de ses vedettes; sont-ils comparables aux anciens joueurs de qualite de ma generation?Je pense ce qu'il faut a nos joueurs c'est la vitesse ;ils sont un peu lents à mon humble avis.Les passes ne sont pas assez precises.Mon equipe m'a decu cet après midi en Hollande ou elle a perdu par 1-0 conter le PS heindoven,Henry n'a pas été ce meneur de jeu; meme ses tirs au but n'on pas ete de qualité.Par contre le Real a battu bayern munich par 3-2 ce fut un très bon match.
Pour les grands comme Maradonna, Platini, Pele et autres, c'est un autre monde, et ces gens la sont des legendes.


Pour la selection haitienne, je peu dire qu'on ne peu jamais comparer cette selection a l'encienne selection. J'ai des cassettes des matchs de la selection haitienne de Manno Sanon, et ses jouers la etaient des vraix profesionels. Quand on voit des joeurs comme Tines Jean Joseph, Pierre Bayone, Tambous, Vorbe, Manno, et autres, c'est vraiment le jour et la nuit si on veut comparer ces deux selections. En plus, les jouers de nous jours sont plus interesses a montre leurs apparences estetiques ( le wap gade ti messie yo fok ou ta di ke se reggae boys ka jwe a) dans le match qu'aulieu de montrer leur capacite entant que footbaleurs proffesionels. C’est just mon opinion.

Une grande salution pour les joeurs comme Joe B. Cadet, Chacho Eliazard, Jean Roland Dartignave ( gro libero devan l' Eternel), Jean Joseph Mattelie, Rosemond Pierre, et a tout les grands footbaleurs haitiens)

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Invité Mer 21 Fév 2007 - 16:49

:elephant:


Dernière édition par benlatay le Dim 6 Sep 2009 - 19:39, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Mer 21 Fév 2007 - 19:38

Natirelman depi lontan nou te gwenyen jwè nou te kon rele bel mayo .men yo pat tankou Sisse ki pa konn ki koulè e ki jan poul penyen sheve li.

mwen pa genyen pwoblem si youn footballè vle mete bel soulye football nan pye li men tou fok li ka jwe football byen.mwen sonje youn jwe vyolet ke mwen te renmen anpil se Ti jacques Louis.Lè map gade Ronaldo de M.U. ap jwe football li raple mwen ti jacques.Ayityen se youn pep ki te ka pwodwi anpil gwo jwe football si yo te genyen bon jan ankadreman.Mwen sonje te genyen youn entrenè fransè ke yo te rele paul baron ,men tout gran vedet nan ane 60 jiska 70 yo anpil nan yo se Baron ki te prepare apre sa te vinn genyen youn entrenè grek ;mwen kwè se li ki te entrenè ekip natyonal la lè nou te pran koup Wilemstad la.Lè map gade ki jan Costaricain yo ap jwe football koulyè ya mwen di ayiti te ka nan stad saa tou.

mwen pa konn valè entrenè saa ki la koulyè ya men jan tout moun ka gade match ki ap jwen nan tout gran peyi football yo mwen kwè ke youn bon entrenè ka jwen match sayo plisyè fwa pou montre ki jan gwo ekip tankou Chelsea.Arsenal. Lyon , A/C milan .Barcelona , real madrid ,benfica. Ajax jwe football.menm ekip bresilyenn yo dwe servi ak tape sa yo pou ba mesye yo bon jan taktik ak strateji .Mwen sot gade Liverpool ki bat barcelona 2-1 men sko a pa reflete match la di tou. barcelona domine Liverpool nan possesyion prske 65 % pandan tou de mitan yo poutan se liverpool ki genyen match la .jwè ekip angle yo anile Ronaldhino sou teren yan.

mwen ta renmen nou di mwen sa nou panse de Robinho?Nan jenn jwè yo mwen apresye Messi.Se regretan ke Roberto Carlos ak kafu rive nan fen karyè;mwen pa kwè genyen youn aryè lateral ki jwe plas saa osi byen ke li.Kafu tou formidab.Mwen te renmen Turam lè li tap jwe rol aryè lateral pou ekip natyonal fransè ya . bon youn moun ta ka dim poukisa entrenè Barcelona mete arye santral mexiken yan nan plas Turam.Turam pou mwen ap rantre nan listwa pami pi gwo defansè yo; moun tankou frantz Beckenbauer , Carlos Albertos.Genyen youn jen ivwaryen ki ap jwe nan arsenal yo rele Toure ,li bon tout bon. Mwen ta renmen yo fè youn fomatyon ak meye jwè afriken yo kont meye jwe eropeyen yo , mwen ap jwe lajan m sou afriken. Chelsea genyen youn mitan teren yo rele Esyenn sa se youn footbolè total. Mwen pat gen tan wè Bobby Charlton yo di ki te youn nan pi gwo demi ke ekip angle ki te genyen shanpyona mondyal 66 la ke mwen te ap koute final la an ayiti ,se premye fwa mwen te tande non Frantz Beckenbauer ,mwen vinn wè li ap jwe nan new York nan Cosmos ni Carlos Albertos ni Beckenbauer te merite repitatyon yo.Men youn lot footbolè konplè tou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Invité Jeu 22 Fév 2007 - 1:27

:elephant:


Dernière édition par benlatay le Dim 6 Sep 2009 - 19:39, édité 3 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Jeu 22 Fév 2007 - 8:31

Robino,est de preference très bon et trop sur de lui-meme.Il drible parfois trop.pour Ronaldhino il a des qualités; sa performance durant la dernière coupe du monde laissait à desirer ,mais il faut le reconnaitre tous les joueurs bresiliens ont ete médiocres.Les grandes formations bresiliennes qui ont brillé avaient des joueurs complets dans toutes les positions ,qui ne se rappelle le but de Carlos Albertos arriere lateral contre l'Italie dans la finale je ne me rappelle plus l'année au Mexique.Quant a Turam ;il n'y a pas de doute c'est l'un des meilleurs defenseurs du football mondial de tous les temps.

Vous aimez aussi le tennis ;que pensez-vous de Roger Federrer comparativement aux autres grands de ce sport?Je le trouve formidable.Ma surprise cette année en Australie a été la réussite de Serena Williams.Je pensais qu'elle etait à son declin.

Vous avez raison les italiens ne meritaient pas de gagner la coupe du monde.Je ne sais pas comment s'est produit ce miracle.L'equipe qui m'a réellement decu est l'equipe anglaise;J'avais beaucoup d'espoirs sur cette equipe , car elle avait des joueurs de qualite dans toutes les positions, de meme que l'equipe francaise.

Vous m'avez appris quelque chose au sujet de Tassy, qui fut l'un de mes idoles du foot haitien.Ce manque d'encadrement de la jeunesse haitienne est la cause de cette delinquance que nous constatons à present.C'est vraiment triste.Pourtant nous avons des haitiens qui seraient heureux de pouvoir les aider si ce pays pourrait retrouver sa tranquilité d'antan.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  OBSERVER KEEN Jeu 22 Fév 2007 - 21:26

pou nou fe yon bon figi, nap bezwen moun ki kat fwa pi bon ke manno sanon ak vob. moun sa pat bon jan nou panse ya non. si moun sa se epoje foutbol nasyonal nou, ebyen nou pa menm bezwen patisipe paske neg sa yo pat fe pi bel jigi ke sa, mwen rete kwe ke neg sa yo pa reprezante mwatye nan potensyalite foutbol ayisyen.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Ven 23 Fév 2007 - 0:02

Keen

mwen pap di neg sa yo pat pi bon pase sa.Football tankou shante Raoul Guiillaume lan di ya se youn je dasosiyatyon ant manb ekip la.Antrènman ak bon jan strateji konte pafwa plis pase talan jwè yo.Ou ka genyen youn ekip ki shaje ak vedet men si yo pa jwe ansanb e byen yo pap reyisi.Mwen sonje nan match italyen sa kote Manno te fè goal .Francillon ki tap rele make Chinaglia.li te rete youn pwen poul te pedi vwa li.Ou te ka wè ke ekip la pat genyen youn plan menm pou yo jwe a la defansiv pou yo te mentni 1-0.sa se pa lè wap jwe ak youn ekip tankou italy ke ou pral aprann fè sa ;se depi nan preparatypn ekip la ou montre jwè yo ki jan pou yo genyen possessyon ballon an pou lot ekip la pa ka make bi sou yo.Ou te ka wè ke jean Joseph te perdi tet li.Se sak fè Francillon te preske fou nan goal la . epi genyen youn moman ki rive demi volan yo te perdi souf ;yo pat kabap make anko.Bagay sa yo se bon jan entrenman ki bay endirans.bon jan nutrityon tou.Ou pa ka genyen youn ekip ki pa ka fè 120 minute sil le fo ap jwe normalman.

Se vre neg sa yo pat fè pi bel figi nan mondyal la pase sa.mwen dako ak ou. Nou pa ka ap glorifye youn ekip ou youn jwè pou tet li te fè youn goal. se pa ke map dekriye Manno non.Men se pou montre w kote ayisyen pa mande anpil se petet sa ki fè nou pov konsa.Nou konrtante nou de two pe.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Invité Ven 23 Fév 2007 - 1:00

:elephant:


Dernière édition par benlatay le Dim 6 Sep 2009 - 19:40, édité 4 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Ven 23 Fév 2007 - 7:18

Bon,j'aime bien vos remarques au sujet de Roger Federer et de Serena Williams.Pete Sampras a dit qu'il aurait aime jouer en face de Roger.

Quant à Robinho je pense qu'il aurait du s'adapter au foot europeen ;cela fait deux ans qu'il evolue en Espagne ;non?Je me demande aussi si les joueurs du Real apprecient assez son talent.Vous savez on peut saboter un jeune joueur sur le terrain.Je fais la remarque ici aux Etats-Unis.Les anciens joueurs preferent passer la balle entre eux.

oui je savais que Zoupim frequentait ces lieux ,mais je pensais qu'avec l'age il aurait du abandonner ses vieilles habitudes.Quelle stuoidité.

Je prends conge de vous pour quelques jours. Bon Week -end à tous.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  OBSERVER KEEN Mar 27 Fév 2007 - 20:11

yon ekip ki pran 8 gol nan men polon paka yon ekip serye!!!!
mwen we match ayiti, se yon sel moun ki te konn jwe foutbol, sete ernst jean joseph, ou petet genle se sel misye ki pat pe blan. apre sa tout se balon yo tap jete.
le mwen te konn tande jan ekip ayiti sa te bon, mwen konn se vre. mwen ashete tout mash ayiti yo, mwen gade yo, apre mwen vinn gade yo, mwen di se te radote sa yo ke yo di ki te konn jwe footbol yo. mwen kwe nan potensyel peyi mwen, e sa mwen te ki tap jwe kont poloy ak latriye pat yon ekip foutbol.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  OBSERVER KEEN Mar 27 Fév 2007 - 20:16

se paske yo apre gol la, yo pat sou jwe foutbol, tout moun ki te konn drible, bliye drible. menm vob te pe blan je vet paske je blan sa yo te pi vet pase li.
mwen poko jann we yon rizib konsa se nan match itali ak ayiti ya.
tout 11 jwe rete ap bare, monshe mwen konn jwe foutbol byen wi fre mwen.
si mwen ba ou non jwet mwen, wap jwenn plizye moun sou forum sa ki te rekonet mwen. mwen pap bay non jwet mwen pou rezon sekirite, men si gen fanatik legnwa sou forum lan, yap konn ki moun mwen ye.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 27 Fév 2007 - 20:29

Se sa ke mwen renmen ak ou ;ou di bagay yo jan yo ye.(lol)Nou konn pran youn douzenn goal nan men lajantinn tou.Kolonbi konn bimen nou tou.Men nou te toujou renmen jwè nou yo ,mwen kwè lè ou pa mande anpil nan la vi ou rete medyok.e sa se nan tout domenn.se pa nan sport selman.pou exsele nan youn bagay fok ou vise ro.ki moun ki ta di ke apre tout tan sa ayiti ta nan stad saa toujou nan football paske se pa bon jwè football ke nou pa genyen mwen kwè nou beswen youn lot kalite entrenè ki pou fè ekip ayityenn jwe youn football total kote tout jwè sou teren se atakan e defansè. e tout ka make bi.

Mwen te pose youn kestyon nan debi ribrik sa ke mwen te mande ki jwè internatyonal ke nou ka konpare ak Philippe Vorbes ,genyen youn demi defansif yo rele Makelele nan ekip Chelsea ya li se youn franse se li ke mwen kwè ki jwe football tankou Vorbes li se youn distribitè balon men li pa konn shoute o goal byen.Nou te genyen jwè remakab tankou Phenol .Blain. Dessalines ,2 Kerby yo.Beaulieu, ti jacques louis. Champagne.Vertus ,Delpeche. etc. men football pa jwe dousman anko .fok ou genyen youn bon stratejis ki pou determine taktikki dwe anploye pou genyen youn match enpotan.Mwen kwè se sa nou manke plis.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  OBSERVER KEEN Lun 5 Mar 2007 - 19:58

san malice, ou we ti mesye ki sot shanpyon la pou nou, mwen ba yo plis vale ke timesye 74 yo.
poukisa? timesye sa yo shanpyon apre yo jwe yon paket match de baraj nan yon lot peyi, nan sirkonstans insekirite pwop peyi pa yo. yo kale yon seleksyon ki gen esperyans mondyal ki fe match nil ak laswed. nou kale trinidad lakay nan final.
timesye 74 la, tounya te fet an ayiti, ak tout stabilite nan peyi ya.
mwen rete kwe ti mesye jodi yo pi bon, yo selman bezwen plis ankadreman.
mwen we ayiti pedi devan etazini, se pou pe blan non yo pedi, yo pedi pou manke taktik. yo drible byen e yo bay bel pas, setadi yo pa pe moun, yo ka jwe.
mwen leve shapo byen ba pou timesye sa yo ki sot shanpyon la, e mwen kwe ke si yo kemble la, yo ka ale nan mondyal, e lo rive, menmsi yo ta pedi, se pa pou pe moun yap pedi paske neg sa yo jwe ak etranje san laperez.


Dernière édition par le Lun 5 Mar 2007 - 21:40, édité 1 fois

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Rodlam Sans Malice Lun 5 Mar 2007 - 21:25

Keen

mwen pa ka bay youn lide favorab pou ekip natyonal la paske mwen pa wè yo jwe anpil pou m ka di ke yo pi bon pase jwè 74 yo.Wi se vre gen de lè youn ekip perdi se paske li konnen li pa ka bat lot ekip la ki fè yo jwen plis pou defann kan yo o lye ke yo shashe make gol . e nou konnen meyè defans se youn bon atak.Mwen pa kwe jwè 74 te pè blan yo.mwen kwè ekip la pat prepare fisikman ni taktikman pou l te jwen ak gwo ekip tankou litali .wa remake ke jwè yo te esoufle sou teren depi apre 15 minut dexyem mitan an.

Wi mwen dako ak ou ke yo genyen anpil merit si yo bat Trinidad lakay li.paske mwen wè trinidad jwe yo pa mal ditou byen ke yo perdi twop tan lè boul nan pye yo.mwen pa dako ak fe anpil ti pas kout pou jis genyen posesyon balon san ou pa fè oken avan nan kan lot ekip se pou sa malgre bote football bresilyen mwen still renmen football eropeyen plis.E mwen kwè li ap difisil pou Bresil domine football mondyal la jan li te konn fè lontan
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ? - Page 2 Empty Re: Que pensez-vous de la sélection haitienne de football ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum