Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-44%
Le deal à ne pas rater :
Casque Gamer sans fil STEELSERIES Arctis 7P+ (PS5/PS4, PC)
86.99 € 155.01 €
Voir le deal

Il n'y a pas eu de meilleur candidat.

2 participants

Aller en bas

Il n'y a pas eu de meilleur candidat.  Empty Il n'y a pas eu de meilleur candidat.

Message  ainsi ne soit-il Sam 5 Fév 2011 - 0:00

Préval se sera battu pour trois mois supplémentaires stériles...

Même si je ne connais pas le fond de la pensée de GR, il a précisé en ce qui concerne la dame qu'il faut composer avec le moindre mal. Je ne pense pas que Manigat est un mal, ce n'est qu'une figure de style compréhensible de la part du Baron Vendredi car on ne nous a habitués à des politiciens fiables...

GR, se sa ki fè ke m'pa kwè lè politisyen ap vin prezante eskiz ou lè sanzave ap vin mande padon. M't'ap di dènyèman ke Obama gen dwa fè eksprè li lage chaj la lan main Clinton ak Bush paske se sou administrasyon yo tout sa k'ap pase jodi a te prepare. Lan espri'm, Obama pa enterese al sere main Preval, elatrèy pour toutes les raisons de sa position, de son prestige personnel et de ses convictions.

Ayisyen pa yon pèp ki te dwe lan fè etranje konfyans, lan konkorday ak etranje pou regle problem peyi a. Lan espas yon premye syèkl istwa'l, se afron apre afron nou te subi anba zót ki te pase tan'l ap reklame'n lajan pou tout vye rezon.

Yo pat jan'm kwè si n'ta reyisi peye yo tout lajan sa a. E se okazyon yo t'ap tand pou anpeche nou al konsakre resous nou pou devlope peyi a. Sa se yon konplo orijinèl, mon chè, pou Ayiti pa janm fè yon pa.

Se pa pou anyen ke se dirijan malprop restavèk yo ki dire plis. Manda nèg sa yo, se ralanti tout elan lan peyi a. Mwen toujou ap mande'm si yo konen poukisa yo ta supoze la. Peine perdue.

Magloire pa inosan lan sa k'ap pase jodi a. Ki lót prezidan Ayisyen ki jan'm jwenn azil fasil konsa Ozetazini. E byen, kite'm di'n menm si n'ta supoze konen anvan'm: Se Magloire ki te premye konseye Meriken lan politik etranjè yo sou Ayiti. Se bagay Ayisyen Ozetazini t'ap diskite lan ane 70 yo kote Nixon pat ezite rele misye. San konte sa ki te vin anvan yo.

Si se pou mwen, Clinton se jis pou nanm li l'ap travay. Li konn Ayisyen manje manje blye e ke yo se yon forgiving people like the good old God... Hégémonisme se sa k'ap gide moun sa yo.

Se jeni yon pèp ki pou sove'l anba anvayisè. Depi flan a w ekspoze, depi w'ap mache, bèk ak djèl charonya deja byen file pou vin dechikte'w. Tankou Chavez te di, Ayiti a eu le malheur d'être situé aux portes de l'enfer. Ça je le sais.

Nos positions sont divergentes à certains points de vue mais cela reste une question de perception. La priorité, c'est de contribuer à changer cette mentalité obscurantiste. Car vous savez comme moi que ce pays n'ira nulle part sans qu'on ne valorise ses citoyens, sans que l'Haïtien ne se sente respecté dans son propre pays.

J'en ai marre de cette monte desand de l'autorité américaine dans mon petit pays. Putain! c'est un pays haïtien, non? Qu'est-ce que cela veut dire? On a entendu parler de toutes les protestations, de toutes les contestations et de tous les rapports en lien avec cette imposture électorale. Mais René Préval a continué à tergiverser en tout ce qui concerne les préoccupations nationales même dans une cause perdue pour lui personnellement.

Loin d'être emballé devant le rapport de l'OEA, cet homme décevant et le CEP, éhontés et effrontés, n'auraient rien dit ou fait sans les ordres de Washington et la présence symbolique de la Secrétaire d'État en Haïti.

Tankou yon nèg lakay t'ap di, David te mèt te gen 300 fanm, li te gen zye sou Bethsabée, fan yon solda'l. Se pou sa li te aranje'l pou elwaye misye de kay li, fè disparèt li, pou l'ka volè fanm la. Donk, si w pa ka proteje kay a w, tout chwal ap vin galonen jan yo vle. Yo pa janm fin posede...

Baron Vendredi, comme vous le dites directement, comment pouvons-nous nous plaindre et accuser nos oppresseurs quand nous sommes réduits à frapper aux portes de l'enfer pour du secours...? Hum! Ça, c'est un pensez-y bien.

Voyons donc, GR, je ne vois tout ce monde dont vous parlez et qui passe son temps à montrer du doigt vos chers hôtes. Écoutez, c'est vous qui ramenez continuellement cet argument sur le tapis pour justifier votre position yankiste. C'est Préval et vous-mêmes qui m'empêchez de les oublier depuis celui-ci et celui-là ou l'autre celui... (lol) Je n'ai pas invité les Yankees, moi.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Il n'y a pas eu de meilleur candidat.  Empty Re: Il n'y a pas eu de meilleur candidat.

Message  Le gros roseau Sam 5 Fév 2011 - 0:23

Bon mwen pa konnen ki jan poum reponn w.paske ou genyen yon paket premis eroné nan sa w ekri yo.mwen pa kon kiles pou m chwasi.ou di ke paul magloire se premye presidan ayisyen ki resevwa azil a lez konsa o Zeta zuni.se pa vre. ki bò Estime mouri?epi genyen yon lot bagay fok w konnen ke Nixon se zanmi personel Paul magloire nanpren oken kote Noxon te pase menm lè li pat ko presidan li te Vice presidan sou Einshenower ki te resevwa tankou reseptyon magloire te ba li an ayiti se pousa li te di jou li a beswen lajan li konn ki kote pul jwen li tan li te nepresyone pa reseptyon ke paul maglopire te fè pou li.Si nixon te kon mande paul magloire konsey o sijè dayiti se normal paske magloire se yon moun ki ap jwe gwo wol nan peyi ya depi an 46 e si w te kon li yon nan pwogram malgoire ke li te mete nan kanpay li an 1950 se te :Combattre le communisme.,magloire se te chouchou ameriken.

genyen yon lot bagay ou di ke Obama pa vle sere men preval men se pa vre. konbyen fwa yo pran foto ansanb Michelle Obama ale an ayiti ;Obama resevwa Prevla nan Mezon blanch deja.fok ou sispann anti amreiken saa wi.se pa Clinton ki te mande pou yo te mete l Vice Presidan CIRH la non.kom mwen di deja ou pa ka mandem pou peye loyer ak limyè nan kay ou rete epi pou dim pa foure dyol mwen nan zafè w.sa pa fè sans.desann anba pose kandidati epi si w reyisi wa ronp relatyon ak eta zuni.bouke plenyen.gran moun pa kriye.mwen bouke tande ameriken se si ameriken se la dpeim te jenn gaosn epi se nan kosay yo nou rete.Lè militè lakay nou fout nou kou deta se la nou vini .nou pa janm ale lot kote ke se Estime ,Fignole, Aristide ki tap pale de eg mechan se la yo vini men se ameriken ki fè nou tout mal ki jan ou eksplike bagay saa hein martine.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Il n'y a pas eu de meilleur candidat.  Empty Re: Il n'y a pas eu de meilleur candidat.

Message  ainsi ne soit-il Sam 5 Fév 2011 - 1:25

Mwen byen kontan ke w vin ak plis detay ankor. Sa prouve point m'avanse a.

GR, se pa jodi a m'ap di w ke se pa Ameriken mwen fè mwens konfyans lan kestyon peyi a. M'kon Ayisyen ase byen. Mwen toujou di ke si w pa bale devan kay a w, tout sa ki vini e k'ap pase ap vin lage poubèl devan'l. Hum! Men gen de bagay ki pase ke moun tankou'm pa pran ala lejè.

Mwen te wè foto Michèle Obama ak Madan Préval ki byen kontan. Men se pa foto Preval ak Obama ki pwal fè mwen retire sa mwen di a. Te gen G-20 lan Kanada kote yo te envite Preval. Sa fè pati de protokol pou chef d'Eta yo youn bay ló la main. E lan ka Ayiti a, se te jis pou rezon diplomatik ak sèvis randu, anplis de dam an nou a ak katastroph la ke yo te envite Preval. Malè nou te okazyone on capital de sympathie se vre men gad jodi a. It's business as usual, se profi malè peyi a k'ap raporte zót. Sa m'sonje se Preval ki te al fè makak jeran lakou pou al seye wè Obama lan la Maison Blanche san ke li pat envite.

An verite, pou mwen entèlektyèl Ayisyen a se yon trou de cul sa ye. M'ap tande ke papa Preval te minis e pi pou li-menm pi mal ke yon ti cochon. Se pa pou anyen blan rayi'm paske m'pa janm santi m'piti devan'l. Sinon, mwen ta deja 6 pye anba tè lan peyi zót.

Mwen deja bay kontribusyon pa'm la fowom la pou demontre ke se Meriken ki kraze nou depi 1915. Yo pa vle ke nou ret kanpe. Gade, se sèl peyi lan Amerik la ke yo kontinye ap maltrete konsa.

Jisteman se de nèg mechan yo sèvi pou fè nou pase pou move ras moun.


ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Il n'y a pas eu de meilleur candidat.  Empty Re: Il n'y a pas eu de meilleur candidat.

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum