Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

Confrontation entre Rico et Sans Malice

3 participants

Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Marc-Henry Mar 6 Mar 2007 - 13:41

J'ai transféré vos échanges ici dans ce forum ouvert juste pour Rico et Sans malice afin qu'ils se confrontent dans le respect des normes du forum. Confrontez vos idées messieurs. Pa batay.


Dernière édition par le Mar 6 Mar 2007 - 13:48, édité 1 fois
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Marc-Henry Mar 6 Mar 2007 - 13:42

Rico1
Star




Inscrit le: 02 Sep 2006
Messages: 560
Localisation: MONTREAL
Loisirs: ARTS MARTIAUX


Sujet: Ann aprann kreyòl ansanm Aujourd’hui à 12:30


Non Malice mwen pa te retounen pou vinn odyanse avè w. Se te pou demanti w tou senpleman. Prezans yon malis ki snable yon ti rwa nan rwayom li kap jwe ti pedan, mwen pa tolere sa.

Mwen prefere kanpe yon kote menm si gen joure. di betiz, Rico kap remèt malapri repons yo. Dayè se konsa li ye kote mwen te vinn twouve w , setoblije rale soti paske w manke souf.

Betiz , ensilt malapri pa deranje Rico se moun san mwayen, san posiblite mwen minimize sa.

Men zafè ti nèg sounwa kap pran poz konesè, jwe pedan mwen pa nan sa. Malis rezon mwen di forom, sa ba bye. Paske mwen pral pèdi tan pale avè w, tounen yon nwizans. nan mitan yon bann fanatik Aristidyen ki pral reaji mal,.Se pral yon kakofoni, mwen vle evite sa.


Rico1
Star
Inscrit le: 02 Sep 2006
Messages: 560
Localisation: MONTREAL
Loisirs: ARTS MARTIAUX

Sujet: Ann aprann kreyòl ansanm Aujourd’hui à 12:30


Non Malice mwen pa te retounen pou vinn odyanse avè w. Se te pou demanti w tou senpleman. Prezans yon malis ki snable yon ti rwa nan rwayom li kap jwe ti pedan, mwen pa tolere sa.

Mwen prefere kanpe yon kote menm si gen joure. di betiz, Rico kap remèt malapri repons yo. Dayè se konsa li ye kote mwen te vinn twouve w , setoblije rale soti paske w manke souf.

Betiz , ensilt malapri pa deranje Rico se moun san mwayen, san posiblite mwen minimize sa.

Men zafè ti nèg sounwa kap pran poz konesè, jwe pedan mwen pa nan sa. Malis rezon mwen di forom, sa ba bye. Paske mwen pral pèdi tan pale avè w, tounen yon nwizans. nan mitan yon bann fanatik Aristidyen ki pral reaji mal,.Se pral yon kakofoni, mwen vle evite sa.





Rico


Citation:



Rico: Je veux faire une mise au point, je n'ai pas la pretention d'être un intellectuel. Vous voulez toujours M'AFFUBLER DE CETTE ÉPIFHÈTE, JE NE LE SUIS PAS, JE SUIS TOUT SIMPLÉMENT RICO. Sauf que vous ne pouvez pas m'empêcher de penser et de reagir come je le fais souvent.




Malice sipann manti sou Rico, pa pwofite depa M pou envante istwa. Mwen repete l deja sou forom sa, Rico pa janm pran pran poz entèlèktyèl.

Se toujou mem ti tantativ konsa mwen te refite an repons sa mwen bay pi ro a yon lot entèvenan. Sispann blof, mansonj ke w pa kap pwouve.

Mwen pote M byen kontrèman a rakonta w sou lot forom lan. Kom isit sou forom sa ki monpolize pa Ti Aristidyen tankou w , lot kote gen Divalyeris, zanmi militè ak eleman de dwat ki nan chire pit ak Rico, paske m anpeche etabli ejemoni yo.

Men kontrèmam a forom isit la gen prezans lot moun pi konsekan ki chita o sant kap reflechi . Tandis ke forom actif ta sanble gen 2 a 3 moun ki timidman ap konbat yon majorite Aristidyen. Alos bonn chans vale teren pou fè monolog ant zanmi.

Alos Rico nan mitan lese frape konsa kap jwe rol li. Mwen plis kap vag betiz, yon ti malapri. Ke mwen choke pa atitid ipokrit, ti nèg kap rabese l nan pledantri , jwe fo tankou yon ti Malisye.



Rodlam Sans Malice
Super Star

Inscrit le: 21 Aoû 2006
Messages: 1873

Sujet: Ann aprann kreyòl ansanm Aujourd’hui à 8:19



Rico

Se pa w tounnen?mwen pa konn fè manti sou moun intelektyel se youn mo ki soti de entelijans.pito se entelijan mwen te itilise. men kom ou genyen menm prejije kont Aristide o pwen ke w rele l ti neg an deyo se li ki la koz tout malè ki genyen nan peyi ya.se sak fè mwen tap annuye w lotrejou ak ces o lye de ses.

Zafè ou di ou pa pran pataswel sou moun.com se manti ;yo te menm mete w an pinityon. Se sak fè mwen te vekse ki fè mwen te envite vinn bo isit la . nou pap janm mete w an pinityon pou denigre ni difame moun.Moderatè yo ka retire youn teks ou ekri ki pa respekte vi prive youn moun men yo pap ba w kat rouj pou sa.Ou di se youn bann moun Aristide ki bo isit la ,se pa vre.di pito bo isit la nou pa genyen enn kont personn a koz orijinn li.Nou kritike Aristide tankou nou kritike Preval ,Latortu ,Duvalier etc.Nou pa avegle pa enn se byen pou ayiti nap mande.Nou pa montre moun ak boush kochon kom si bousk koshon se kopshon nwa selman ki genyen li .komsi bouch makak yo pi bel .Nou pa di ke sit la se pou youn etni li ye.Nou respekte tout pep ,tout etni depi se moun sivilise yo ye. Deviz sit la se :l'Union fait la force, inyon de tout moun mayisad ,tomonde ,Port salut, Cap Haitien, Port-au-prince,Cayes Jeremie etc. Se pa youn moun ki shwasi kote li fet nou pa ka meprise l pou sa.Se lamou ,charite ,konpasyon nap preshe ant ayityen ke se Duvalierist , lavalasyen ,Maglwarist , Gnbis.se ansanb ansanb pou nou fè peyi ya mashe.nou rekonet dwa tou moun pou yo vote moun ke yo kwè ki ka defann enterè yo.Se pa dwe youn krim si youn moun te kwè nan youn kandida.Se Presidan ou byen moun ki trayi peyi ya ki pou jije.men ou pa ka ap mande pou yo ba yo sa yo merite. komsi se tout moun nan site pou yo masakre.tandis ke lè patizan w yo tap touye polisye, boule biro leta, mete di fe nan Pelig ou te di yo se liberatè.Si pep la te monte Bois Verna la fè masak ou se premye ki tap di yo se Barbar,men ou vle pou twoup etranje masakre tout moun ki rete Bel-air. La Saline , La fosette. Ste Helene, Site Soley etc.Ou se lenmi pep la ou ye si se sa wap mande.Se mo "ba yo sa yo merite"Ti neg an deyo" ki enerve m ak ou. Ou te lekol fok o mwen ou ka refleshi pou konprann se pa tout moun ki ap viv kote sa yo ki nan kidnaping.Fok jandam yo pran prekotyon pou yo pa touye ti moun ak fanm inosan nan zonn sa yo.Sa pa genyen malis nan sa.mwen solidè ak moun sa yo paske mwen ta ka nan plas yo tou.Se sikonstans la vi ki fè yo la se pa sa yo ta renmen.Petet si bann mal pou wont ,volè,kriminel ke w tap defann tankou avoka dyab ki te ap dirije gopuvenman interimè ya te pwofite de preske 1 milya dola ke yo te bayo pou te kreye lekol pwofesyonel pou yo , ba yo metye ,anploye yo pou bati lekol, lopital, lojman modern jodi ya pwoblem yo ta mwens.




gwotoro
Modérateur



Inscrit le: 20 Aoû 2006
Messages: 1642






Sujet: Ann aprann kreyòl ansanm Aujourd’hui à 8:32




Messieurs Rico et Rodlam,

Nous avons ici un beau debat sur la langue creole.

Merci de continuer ce debat sur la langue creole.

Vous pouvez vous envoyer des messages prives et vous expliquez, mais de grace, ne "gatez" pas ce beau debat.




Rodlam Sans Malice
Super Star




Inscrit le: 21 Aoû 2006
Messages: 1873






Sujet: Ann aprann kreyòl ansanm Aujourd’hui à 8:43



Gwotoro mwen blije reponn li sou kote li ekri mwen konprann sa w mande ya.





Dernière édition par le Mar 6 Mar 2007 - 13:51, édité 1 fois
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Marc-Henry Mar 6 Mar 2007 - 13:46

Mon chèr Rico
Nous avons un forum ouvert à tous ceux à toutes celles qui veulent prendre position pour Haiti. Si les Aristidiens font plus de bruit dans ce forum cela ne veut pas dire que c'est un forum d'Aristidien , d'ailleurs on accuse l'administrateur du forumhaiti d'être un anti-Aristide. Enfin si tu juges que ce forum est trop aristidien, il faudrait rester pour maintenir l'équilibre , n'est-ce pas !

Non Rico,

Si tu veux échanger avec nous dans le même respect mutuel depuis le début, reviens pour defendre tes opinions .Si non je te souhaite bonne chance dans d'autres forums haitiens.
Merci!
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Rico Mar 6 Mar 2007 - 14:55

Marc Henry et Gwotoro Je voudrais vous feliciter pour tout le serieux mis dans ce jeune forum. J'ADMIRE SURTOUT les efforts deployés pour maintenir un climat serein dans les débâts. La place à la bêtise est souvent écartée pour laisser la place aux échanges fructueuses. Vous avez jusqu'a présent un bon controle et je vous souhaite de continuer ainsi. Je souhaite que ForumActif gardera sa bonne reputation d'un portail ouvert dans les échanges sans violence et de saine discussion.

Mon problème est tout a fait particulier avec un participant inviteur à ce forum qui a le culot de jouer au petit pédant avec moi. Je suis vraiment choqué par un tel comportement mesquin. Il m'est impossible de coexister avec ce quidam. Alors pour éviter des flammèches, je tire la réverence

P/S

JE VOULAIS FAIRE LES MISES AU POINT CI-INDIQUÉS PLUS HAUT AVANT DE PRENDRE CONGÉ FINALEMENT DE FORUM-ACTIF.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Marc-Henry Mar 6 Mar 2007 - 15:03

Rico,

Je ne comprends toujours pas pourquoi tu nous quittes. Il y a 116 membres dont 20 actifs qui interviennent regulierement. Alors, tu pourrais toujours échanger avec les 114 autres ou 18 autres membres actifs. gadé mon shé pa fe'm sa.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  genevieve Mar 6 Mar 2007 - 15:37

Mwen di nou kenbem poum pa batay.

genevieve
Super Senior

Nombre de messages : 145
Localisation : Port-au-Prince
Loisirs : Lecture
Date d'inscription : 13/02/2007

Revenir en haut Aller en bas

Confrontation entre Rico et Sans Malice Empty Re: Confrontation entre Rico et Sans Malice

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum