Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -28%
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 ...
Voir le deal
279.99 €

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

+2
Le gros roseau
kakakok
6 participants

Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Ven 14 Oct 2011 - 20:40

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Ven 14 Oct 2011 - 20:52

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Ven 14 Oct 2011 - 20:57

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Ven 14 Oct 2011 - 22:14

De petits pretentieux bourgeois haitiens m'ont dit:"La verité, vous ne comprenez pas très bien le francais."Pourtant en ecoutant le discours du president Mitterand ;il n'a pas employe un seul mot qui demande le recours d'un dictionnaire pour comprendre ses idées..Alors je me demande si c'est moi qui ne comprenne pas le francais ou bien si ce sont ces petits pretentieux malappris,ces zentelektyel de pacotille haitiens qui s'expriment très mal en employant de gros mots pour epater les pauvres d'esprit?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Ven 14 Oct 2011 - 22:46

Le gros roseau a écrit:De petits pretentieux bourgeois haitiens m'ont dit:"La verité, vous ne comprenez pas très bien le francais."Pourtant en ecoutant le discours du president Mitterand ;il n'a pas employe un seul mot qui demande le recours d'un dictionnaire pour comprendre ses idées..Alors je me demande si c'est moi qui ne comprenne pas le francais ou bien si ce sont ces petits pretentieux malappris,ces zentelektyel de pacotille haitiens qui s'expriment très mal en employant de gros mots pour epater les pauvres d'esprit?

LGR IL Y A BEAUCOUPS PLUS QUE CELA A CONSIDERER .....AUTRE QUE LA FORME ..DANS LE FOND " PAR EXAMPLE LA FIERTE ET L AMOUR POUR LA FRANCE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Ven 14 Oct 2011 - 23:17

Malheureusement nous n'avons plus cette fierte et cet amour pour le pays.l'elite haitienne est la plus repugnante du monde.meme l'amour pour leurs concitoyens n'existe pas.Alors comment peut-on reconcilier les citoyens quand un petit groupe ne songe qu'a maintenir la majorite dans l'esclavage.?Quand les mercenaires refusent de reconnaitre le droit humain des souffre douleurs d'elire les dirigeants de leur choix en pretextant qu'ils ne sont pas assez eduqués pour jouir de ce droit.

Meme Martelly reconnait la decheance de notre pays quand il declara:"Nous ne sommes pas une societe ;nous ne sommes pas un peuple"Alors pour qu'il y ait reconciliation il faut que les malfaiteurs fassent leur mea culpa et comme le reclame marc henry qu'ils dedommagent leurs victimes.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Ven 14 Oct 2011 - 23:36

[quote="
Meme Martelly reconnait la decheance de notre pays quand il declara:"Nous ne sommes pas une societe ;nous ne sommes pas un peuple"Alors pour qu'il y ait reconciliation il faut que les malfaiteurs fassent leur mea culpa et comme le reclame marc henry qu'ils dedommagent leurs victimes.[/quote]

j AIMERAIS pour une fois entammer un debat serieux avec toi..Tu es tomber dans la fable de Lafomtaine de Marc..OUI "Alors pour qu'il y ait reconciliation il faut que les malfaiteurs fassent leur mea culpa et comme le reclame marc henry qu'ils dedommagent leurs victimes"
Mais Marc a deja designe un seul groupe de boureaux et un seul groupe de victimes >>>
Jene veux pas me faire passer comme les defenseurs des Duvalieristes mais bons nombres d entre eux ont deja recu leur salaire...pillie ! exiles ! bules ! assassines par nous autres lavalassiens ! Chers amis il a eu des boureaux et des victimes de tous les cotes ! Cote dwet long siperye nous sommes les champions !

Ce que je voudrais ajouter c est que meme ici sur ce plateau il est preque et totalement imposible de s assoir ensemble !il n y que de tres rares moment s kote nou dako que l autre avait ou a raison ! Crois mois nousfonctionons rien qu a l image du pays .....
Dans notre simple et unique souci de defendre la position de notre clan nous arrivons meme a perdre la raison...et a pecher contre le St Esprit ......rares sont un grand moment de verite sur ce podium...... Je m arrete la !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Ven 14 Oct 2011 - 23:59

La defense est un droit sacré reconnu par la justice.Vous n'etes pas très imbu de l'histoire de ce pays.Quand a commencé le terrrorisme d'etat en haiti?Le savez-vous?je veux seulement vous rappeler Haiti etait un pays calme et meme prospère entre 1946 et 1956.Au cap haitien ou j'ai grandi il n'y avait pas ce terrorisme d'etat qui avait obligé bon nombre d'haitiens a chercher refuge aux Etats-unis, au canada, a nassau et dans les autres pays du monde.Alors quand un groupe de delinquants massacrent les citoyens pour preserver l'hegemonie de leur clan vous ne pouvez pas condamner ces victimes qui ont vengé leurs frères et soeurs disparus sans laisser de traces.Comme l'avait deja dit un victime du duvalierisme :La vengeance est un fruit qu'on mange froid."Doit-on condamner .Pierre Clitandre de vouloir venger son père?Doit-on condamner les Izmery,laraque ,benoit, Gaetjens,Drouin, Villedroiuin,Sansaricq etc s'ils vengent leurs frères et soeurs.

la reconciliation n'a pas ete possible au rwanda sans qu'il y ait un jugement des responsables de l'hecatombe.Elle n'a pas ete non plus possible en Afrique du Sud sans le conseil judiciaire presidé par l'archeveque Desmond Tutu.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  ainsi ne soit-il Sam 15 Oct 2011 - 0:24

Zafè sa ki aksepte envitasyon pou al dine lakay lyon.

Si li t'ap fè politik pou konvenkr moun, li pa ta mete'l en croix pou yo pa jije ti mazèt la. Se bon! Yo gen lè ap fè presyon sou Aristid.

An nou gade ki pwochen coup d'éclats li pwal fè pi devan. Kawót premye minis la pankou kuit. Si gen zepengl ak ratifikasyon PM la, n'ap tande anpil kólè, nou pwal wè tout rès venn lan tèt kale a, nou pwal wè Gouvènè a vin tou rouj.

"Mwen pa janm rankontre yon tèl prezidan Ayitien comme je n'ai jamais eu de relations inappropriées avec Moniker Tèt Kale." Eleksyon bidon. Li pa't montre tout motivasyon sa yo pou Al Gore te vin prezidan. As far as I'm concerned, he's just another mother...
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Sam 15 Oct 2011 - 0:44

Chez nous quand l ancien ne prend pas un exil merite il se fait jette en prison...Quand il ne chercherche pas reveneir par la force ...Il tend des pieges pour le nouveau ..parfois il arrive meme a couper le courant ou meme a faire disparaitre une copie ammendee de la constitution !

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Excel Sam 15 Oct 2011 - 11:43

*Le vocabulaire de l’illustre président d’Haïti*

1. *Koulangèt manman journaliste*

2. Koulangèt manman Senateur

3. *Koulangèt manman depute*

4. *Depute yo se (...)*


Kakakok poukisa wou pa okipe'w de Martelly kap dirige en kk.


Excel
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Léogane
Opinion politique : denonse diktateu
Loisirs : manger di riz ak pwa
Date d'inscription : 10/07/2011

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Sam 15 Oct 2011 - 16:33

martine

tell it like it is.You said:"As far as i am concerned he is just another mother.......With Richard Nixon we all knew he was tricky dick.But to tell you the truth I am very disappointed with the Clintons for this fiasco in haiti.Now we know he was not truthfull when he said :"I don't have a candidate."The real mother....... is Rene Preval.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Joel Sam 15 Oct 2011 - 16:53

YEAH!

THEY ARE MOTHER TRUCKERS"" WHITOUT DOUBT!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  ainsi ne soit-il Sam 15 Oct 2011 - 20:16

Apa Vietnam ak Cuba, nèg yo pa janm retire yo kote yo met fye. Menm si nou devan le fait accompli, mwen p'ap janm konprand ni aksepte ke nèg yo kanpe fizikman konsa an Ayiti. Se sèl yo ki konen vrèman poukisa nasyonalist Ayisyen pa dwe dirije peyi a.

"I don't have a candidate" lan eleksyon yon peyi ki pa pa'l. Mesye sa grave anpil wi pou Ayiti pa ka fè eleksyon ki fè ke Clinton se yon eminans menm lan dezisyon popilè. Kominote entènasyonal voye obsèvatè lan eleksyon patou ki gen risk frod elektoral men sa pa pase menm jan ak Ayiti. KEP an Ayiti ap fè magouy men yo te blye ki ès ki t'ap peye yo. E malgre lód patron a, nèg yo a pase ak yon ti kal vót. Peyi karayib yo ak rès Amerik la bije kanpe lwen lanfè Ayiti a. Yo jis ka obsèvatè yon enjerans ki rèd. Mera, datira, kolera, elatrèy.

An pasan Dick se yon diminitif Richard, nespa? (lol) Se paske sa ta trop ki fè yo p'at kraze Preval depi lontan paske misye se yon madre ki te komanse konsolide pouvwa'l lan peyi a. Yo pyeje Preval paske nèg yo ak group reyaksyonè a mefyan anpil. Jiska prezan, nou ap li poupoupoul parekzanpl k'ap di ke INITE se yon Lavalas degize. An efè, yo toujou di ke Preval ak JBA se 2 marasa.

Kawot yo fin kuit, nou gen dwa fè ipotèz ke yo pense ke Preval t'ap kabre yo. A vrè di, jès Preval la entrigan lan ekate Lavalas lan eleksyon yo. E pi, tout moun, tout medya pran bagay yo jan yo bay li san kestyone sa devan pèp la. La près an Ayiti medyokr anpil. C'est à se poser des questions lè n'ap tande jenn jounalis Radyo Kiskeya, père de famille, yo te touye avan seleksyon a. Janr de asasina sible sa yo bay degoutans.

Se menm jan, anpil jenn gason ki t'ap travay ak ti pap te bije tounen refijye an OKsidan sou gouvènman Lavalas la menm. Se sa ki fè m'tap di yon endividu pou li kontante'l du fait ke li en vie bor isit lè li t'ap kritike yon sèten Monseyè ki te fasilite depar li pou peyi etranje. Lan koze ransèyman, gen de mezi chèf gouvènman ak lót lidè ap pran ki pa popilè men se pafwa yon kontraryete pou evite. Zafè peyi d'Ayiti konplèks anpil pi mal pase yon ploton fil mele.

Cedras te byen di'l devan kamera televizyon: si w tchenbe yon ti zwazo lan main w, se swa w byen fèmen yo ou byen w louvri main w kite'l vole ale. Malpropte se vre, men se te yon mesaj ase klè ke avèk ou san li, Ayiti fenk kare ap naje lan gwo lanmè.

Si on seri de nèg te vle, yo ta rand peyi a yon meyè sèvis si yo t'ap denonse inikite, enpunite, sineki ak koripsyon lan peyi a. ForumAyiti se yon forum ouvè se vre men pafwa m'ap mande'm si yo p'ap rand bandi legal yon gwo sèvis lè y'ap mete'l a la paj Kodacolor. Une image vaut mille mots, dit-on, mais on pourrait se passer de certaines photos déprimantes.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Marc H Sam 15 Oct 2011 - 20:51

Une image vaut mille mots, dit-on, mais on pourrait se passer de certaines photos déprimantes.


Merci pour la suggestion
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  ainsi ne soit-il Sam 15 Oct 2011 - 21:02

Pa gny problèm.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Sam 15 Oct 2011 - 21:22

Pafwa map mande si poupoupoul pa yon lot tet menm bet la ki degise proz li lè lap ekri :Il se fait jette en prison.li vle montre ki jan blan franseuu se sivilise yo remet pouvwa ba siksesè yo an souryan ,men sa li pa di se menm moun sa yo ki anpeche nou fè sa lakay nou lè yap peye mersenè pou arete Presidan nou eli.se yo ki ap organise selektyon lakay nou pou divise nou.Ki jan pou genyen la pè e rekonsilyatyon kan se pa nou ki mete delenkan a la tet peyi ya.kan se senkyem kolonn lan ak kolonyalis degise an philantropist;"les amis d'haiti" ki ap mete presidan yo vle nan peyi ya.Moun ki vinn fè kob yo nan jan ke yo pa ka fè lakay yo sou do pep ayisyen.Yo di mwatye kob ke kominote enternatyonal la te pwomet bay deja pèsonn pa ka di kote li pase.Martelly te komanse denonse raket saa gen lè Gouvènè ya dil fèmen dyol li ,menm lè li pran chante yon lot kouplè.komedyan sa yo pap janm sispann fè moun ri yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Sam 15 Oct 2011 - 22:01

Le gros roseau a écrit:
Pafwa map mande si poupoupoul pa yon lot tet menm bet la ki degise proz li lè lap ekri :Il se fait jette en prison.li vle montre ki jan blan franseuu se sivilise yo remet pouvwa ba siksesè yo an souryan ,men sa li pa di se menm moun sa yo ki anpeche nou fè sa lakay nou lè yap peye mersenè pou arete Presidan nou eli.
YON SEL BAGAY OU PA DI TOU..LI PA GENYEN PWEFERANS ! LI DAKO LE POUL DAKO ! LI PA ANPECHE PESONN NI RETIRE NI METE ! SI NOU TOUT TE KA KON LI FAUX RHUM LAN TE SOVE ... LEKTE NOU YO PATAB NI FOU NI SOU !

se yo ki ap organise selektyon lakay nou pou divise nou.Ki jan pou genyen la pè e rekonsilyatyon kan se pa nou ki mete delenkan a la tet peyi ya.kan se senkyem kolonn lan ak kolonyalis degise an philantropist;"les amis d'haiti" ki ap mete presidan yo vle nan peyi ya.Moun ki vinn fè kob yo nan jan ke yo pa ka fè lakay yo sou do pep ayisyen.Yo di mwatye kob ke kominote enternatyonal la te pwomet bay deja pèsonn pa ka di kote li pase.Martelly te komanse denonse raket saa gen lè Gouvènè ya dil fèmen dyol li ,menm lè li pran chante yon lot kouplè.komedyan sa yo pap janm sispann fè moun ri yo.

NAN ZAFE AKIZE BLAN DE MAGOUY MWEN PA JANM SEZI POUSA ....1991 L AME TE GEMYEM FOS LI KA FE KANTITE KOUDETA LI VLE,,,,,,ESKE YO TE OBLIJE TOUYE TOUT KANTITE MOUN SA YO ??? LAME PASE 3 ANS NAN PEYI A AP FE REPWESYON KI SA YO TE JANM STRIKTIRE ???? KI FE PEYI A PAT POU YO TOU???? GWO CHEF YO TROUVE LEGZIL , TI SOLDA YO RETE MOURI ANBA ZAM SAN PANSYON..ESKE YO APWANN ..SE BLAN KI FE YO PA APWANN ANYEN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  kakakok Sam 15 Oct 2011 - 23:48

me sa nou pa di ou byen nou peur di !Te genyen yon neg isit la par amou ou byen pa haine te elem aljebrist ! Sa toujou fem ri paske se yonn nan matiere mwen renmen anpil Math !
Annou chache kek ikoni nan ekwasyon MARTELLY/ARISTIDE/PREVAL/ JCD/AVRIL........KI SA KI VRE OBJEKTIF MARTELLY???????

NAIF TANKOU MARC TA KOURI REKONSILYASYON ??????LI TA KOURI BAY KONDISYON POUREKONSILIASYON FET ??????? KI ENTERE MARTELLY TA GENYEN JOUNEN JODYA POU L TA CHCHE REKONSILYASION.......OKENN ENTERE !

ESKE NOU PANKO JANM WE DEYE DO TOUT SA KAP PASE LA GENYEN YON VYE MAKAK???????

KI SA PEP AYSYEN AP GENYEN ?????K SA L TE GENYEN LI KA PEDI ?????AYEN......

MWEN MEZANMI NAN TI LESPWI MWEN WE....MWEN PANKO JANM KONPWANN KI SA PREVAL TAP CHACHE NAN KITE JEAN CLAUDE VINI AYITI ????? MWEN KA KONPWANN SE YON DET NA KITE ARISTIDE RETOUNEN.... NAN TI BOUT LESPWI M SE JCD KI PI GWO GAGAN NAN TOUT SA KAP PASE LA ...ARISTIDE LI SE AKOZ DE DI RI TOCHA GOUTE GRES !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  ainsi ne soit-il Dim 16 Oct 2011 - 14:38

Se ni yon kestyon de amou ni de hèn si mwen te rele yon nèg aljebris K4. Mwen se yon androïde lan Entènèt la ki pa lan santiman. W gen dwa mande, si w pa't ap suiv, se tout tan mwen tonbe jis, ke se lan blag ke se lan serye. Se petèt paske mwen gen yon bonne idée de l'être humain ki fè ke m'ka dedui ou entèprete aksyon'l.

Gen lè se rezon ki fè blan a te mande manje'm lè. Si sa a te kapabl li ta kreve zye'm.

Kóm w se yon matheux, gen dè sityasyon an efè w ka eksplike san boul kristal. Gen de problèm ki poze e w k'ap evalye si solisyon yo se yon bagay ki ka pran tan ou ki ka fèt vit e menm si gen vrèman yon solisyon. Souvan, solisyon a ka ap kreve zye'n menm kom nou Ayisyen nou detache de eksperyans nou, nou gen memwa kout, peyi'n soufri yon kansè lè w kwè'l an remisyon se rechit. Mais où est-ce que je veux en venir?

Voilà, sa fè lontan m'ap di ke prezans JCD an Ayiti se yon movèz desizyon a mwenske li te deja ap peye pou zak li yo. Sa se yon vrè malpropte lan figi moun pou Sweet Mickey defye e meprize viktim Divalye yo, tout Ayisyen pou l'ap enkli JCD lan photo opps li yo. Ayayay! mwen regrèt sa pou Tête Marteau si li kwè ke Ayisyen ap padone'l jès makak sa a.

Kanta JBA, l'ap toujou rete yon seminaris pou mwen, l'ap toujou pran move kou e lan main sa ki proch e lan main ènmi li yo. Mwen pa toujou renmen stil misye men li merite ti-kal respè menm paske li toujou vivan an plis de sa an Ayiti ankor. Mwen pa kwè misye te touye band moun n'ap di yo. Nou fout anraje, nou pa janm ap di JCD te touye moun men nou vle lage responsabilite tout asasina sou do JBA. Dan pouri gen fós sou bannan' mi.

Pa bliye ke gen de nèg yo pe pa touye donk y'ap fomante tout move kou asasina e pi lage sou do'l. Cela dit, politik pa gen main prop. Gat ti bonom lan Maison Blanche la, rive yon moman li itou bije bay lód pou touye.

Rivalite, la gè an jeneral ap toujou ekziste pami les hommes. Se yon bagay ki komanse depi lan fanmi pou pa di depi lan vantr manman'n. Dayè menm lan Gwo Liv yo byen pran swen endike lan ki kontèks demon asasina a te manifeste (Cain et Abel). N'est-ce pas Noé?
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Le gros roseau Lun 17 Oct 2011 - 0:21

genyen moun ki di se pou Aristide te ka tounen ki fè Preval fè JCD tounen nan peyi ya. mwen di se manti.Preval pat vle pran ekzil ki donk li fè 2 ansyen Presidan sa yo tounen poul ka rete lakay li.li se yon roulem de bor.yo moman li nan kan pep la yon lot moman li nan kan opresè yo.se tou sa juda te fè yon moman li ap bo Jesus yon lot moman li vann li.Diran premye manda preval la genyen yon ansyen zanmim ki te dim se konnen ou pa konn rene preval ki fè wap defann li konsa ,mon chè se li ki te genyen rezon vre.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Marc H Mar 18 Oct 2011 - 0:50

Pourtant le président Préval est actuellement en floride avec sa douce femme. Ce n'est pas un exil mais des vacances à long terme.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY Empty Re: VIVE LA JUSTICE ! VIVE LA RECONCILIATION ! MARC, JOEL,MALICE. ARISTIDE. MARTELLY

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum