Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -43%
-100€ Pack rééquipement Philips Hue ...
Voir le deal
129.99 €

NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA !

4 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA ! Empty NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA !

Message  kakakok Jeu 27 Oct 2011 - 22:41

Et ceux de la societe civile qui pretendent rever d'etat de droit au cours des rituels d'hypnotisme et d'avilissemnt de la volonte publique ne peuvent plus se cacher derriere les paravents de la demagogie habituelle du discours ancre dans le chantage politique .L'assemblee des citoyens a fini par comprendre que ces faux-fuyants du verbe hypocrite sont les deguisements de l'anarchie dans la pratique .Ces orateurs ,ces imposteurs ,sources et auteurs des machinations de toutes sortes doivent montrer ces mains ensanglantees qui n'ont pas fini de poignarder la nation a l'heure de ses plus grands besoins de la loyaute et de l'amour de ses fils et filles egares et de mauvaise foi .

En avant Monsieur le President !Le pays entier vous appuie dans votre effort de retablir et le prestige de l'etat !Haiti ne peut jamais etre ce depotoir reve de la Gauche bat
arde et apatri
de.

mwen fe eksperyans sa deja nan premye manda lavalas ! Nou te sous estime pwisans fos fe nwa yo ....Jwet ki komanse la se jwet chef dezod la......Mwen pa kwe martelly pare deja pou jwe yon jwet konsa...Antouka chen di gade pa twop .....Arnel nan vre adres li ..Map gade pou konbyen li lwe apatman sa ..
...

Mwen ka trompe m ...mwen rete kwe fe yon A SA SAINT EN LIBERTE ,YON VOLO VWATI TOUNEN YON HEROS SE YON ZAK IDYO !

Dernière édition par kakakok le Jeu 27 Oct 2011 - 22:53, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA ! Empty Re: NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA !

Message  Le gros roseau Jeu 27 Oct 2011 - 22:52

"En avant Monsieur le President !Le pays entier vous appuie dans votre effort de retablir et le prestige de l'etat !Haiti ne peut jamais etre ce depotoir reve de la Gauche batarde et apatride.""'

ki vagabon ki ekri bagay saa ?eske se lè lap di nan yon reyinyon ofisyel ak depite ke li genyen yon f3 nan boudal ki two lou pou li ke li ap retabli prestige de l'etat d'haiti?Eske se lè lap volo kob malere ki ap travay di pou yo voye soutni paran yo an ayiti ke li ap retabli prestij peyi ya. eske se lè lap voyaje 2 fwa pa mwa poul touche gwo per diem ke li ap retabli retabli prestij peyi dayiti, eske se lè li ap fè arete yon depite ilegalman ke li ap retbali prestij peyi dayiti ya.se yon ti souflantyou ki deye favè nan men martelly sleman ki pou ekri bagay sa..
eske se paske lap retabli yon maskarad pandan ke Boulvard jean jacques dessalines ak lopital jeneral la finn tounen yon depotwa ke li ap retabli prestij peyi dayiti ;eske se paske lap mande charite poul retabli yon gad presidantyel ke li ap retabli prestij peyi ya?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA ! Empty Re: NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA !

Message  Marc H Jeu 27 Oct 2011 - 22:58

Kakakok

Le moment est venu de choisir ton camp; Tu as le choix de mener un combat contre la dictature comme ton serviteur ou tu ferais comme les anciens gnbistes qui étaient membres du forumhaiti qui se sont aut0-expulsé et qui appuient la dictature de Martelly.

Il faut choisir. Je te demande de prendre une pause. je te demande de cibler la cible de la dictature. Le temps est venu de choisir . Il faut prendre position contre l'abus de pouvoir de Martelly ou tu as droit d'être pour la dictature .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  Marc H Jeu 27 Oct 2011 - 23:01

Gros Roseau

Je ne sais pas qui a écrit ces grossieretés mais une chose est certaine cette personne doit être un anthropophage, sans aucun doute .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Jeu 27 Oct 2011 - 23:05

Marc a écrit:Kakakok

Le moment est venu de choisir ton camp; Tu as le choix de mener un combat contre la dictature comme ton serviteur ou tu ferais comme les anciens gnbistes qui étaient membres du forumhaiti qui se sont aut0-expulsé et qui appuient la dictature de Martelly.

Il faut choisir. Je te demande de prendre une pause. je te demande de cibler la cible de la dictature. Le temps est venu de choisir . Il faut prendre position contre l'abus de pouvoir de Martelly ou tu as droit d'être pour la dictature .

je n ai pas a choisi un camp ! VOICI MON CAMP !

Non non kkkok pa genyen 2 bouji !Contrairement a ce que pensent mes bien aimes amis ou mes mal aimes ennemis mes demandes et mes recommendations restent les memes .
UN ETAT FORT ! UN GOUVERNEMENT EFFICIENT ! UNE JUSTICE SAINE ! EQUITABLE OU TOUT SIMPLEMENT UNE AMISTIE GENERALE !

Donc je suis totalement oppose a toutes poursuites contre les lieutenants d Aristide si on peut pas si on ne veut pas arriver a Aristide !

Je suis contre toutes poursuites contre Aristide si on ne veut pas volontairement poursuivre JCD

je suis egalement contre toutes pourauites contre Arnel si l on veut et ne peu t pas deposer le rapport PAUL DENIS DEVANT UN JUGE D INSTRUCTION !
En plus suis totalement oppose a toute ranmasage illegale d argent , non budgetise , non fiscalise par quiconque !

je suis totalement oppose a la creation a aucune force armeequand les normes ne sont pas respectees !Donc mon chers amis comparons les bougies
Mon cher ami quand il s agit de poser les problemes structurels de mon pays j aimerais me placer le plus souvent au dessus de la politique de droite , de gauche et tout lot atitid sall up ! FRANCHEMENT JE PREFERE MILLE FOIS UNE AMITIE GENERALE AU LIEU D UNE JUSTICE PARTIALE ..
cE QUE MARTWLLY AVANCE SUR BELIZAIRE IL N A RIEN INVENTE MAIS CONVERTIR UN VOLEUR DE VOITURE , UN ANCIEN GENERAL DE L OPERATION BAGDAD EN UN HEROS NATIONAL C EST VRAIMENT IDIOT ! affraid

ZANMI MWEN SE LWA LA VI A ...NOU PAKA TOUJOU DAKO SOU MENM BAGAY TOUTAN..TOUTAN SE PA YON REVOLISYONNOU FE SE SELL UNIVERSALITE DES NOTIONS DU BIEN ET DU MAL QUI EST ET QUI SERA MA SEULE BOUSOLE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"

Feuille de personnage

Message  Marc H Jeu 27 Oct 2011 - 23:11

Kakakok

Il y a deux chemins devant nous : la Dictature de Michel Martelly ou la démocratie avec le grand mouvement d'opposition contre la dictature. Tu ne peux pas rester neutre . Il faut prendre position clairement.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Jeu 27 Oct 2011 - 23:24

Pourquoi alors ne demandez-vous pas aussi l'arrestation de l'autre evade de prison bien connu.?la loi doit etre une pour tous.Pourquoi Martelly et la presse n'avaient-ils pas denoncé ces candidatures illegales durant la campagne?Pourquoi n'avait-il pas demande des comptes au CEP qui avait ratifié la candidature d'Arnel belizaire?Pouruqoi le DCPJ lui avait-il delivre un certificat de bonnes vies et moeurs.?Pourquoi Gousse n'avait-il pas arreté Guy philippe, Chamblain Ravix ,grenn sonnen qui avaient aussi des armes illegales en leur possession?Ou est la condamnation du depute pour vol de voiture ;publiez donc la sentence du juge qui lui avait condamné pour ce crime.Me Camille leblanc est-il un menteur?

S'il y avait vraiment une justice equitable en haiti ,Le depute devrait pouvoir assigner ses persecuteurs devant la justice.Voila pourquoi je ne retournerai jamais dans cette jungle.Vos droits de citoyens peuvent etre violés par n'importe quel delinquant pourvu qu'il soit President de la republique ,gendarmes ,miliciens ou Commissaires de gouvernement.meme un chef de section peut vous fusiller sans raison pour accaparer vos terres et biens.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  kakakok Jeu 27 Oct 2011 - 23:46

Il y a deux chemins devant nous : la Dictature de Michel Martelly ou la démocratie avec le grand mouvement d'opposition contre la dictature. Tu ne peux pas rester neutre . Il faut prendre position clairement.

jE NE SUIS PAS NEUTRE J AI TOUJOURS PRIS POSITION POUR LA PAIX ET LA JUSTICE ! MWEN TJ LEVE KANPE KONT TOUT FOM DIKTATI ! MWEN TE LEVE KANPE LO LAVALAS TE DEBAKE NAN INIVESITE LETA A ! MWEN TE LEVE KANPE KONT OPERASYON BAGDAD ! ASIRE W MAP LEVE KANPE KONT TOUT DIKTATI !
SE PA JODYA SE PA AK ARNEL LIT MWEN KONT DIKTATI KOMANSE ! MWEN VOYE DLO MWEN MOUYE ANPIL MOUN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Marc H Jeu 27 Oct 2011 - 23:55

Kakakok

J'aimerais lire une note de toi sans que tu nous parles de lavalas . Il faut comprendre que nous faisons face à une dictature beaucoup plus féroce dans l'histoire de notre pays présentement . On peut stopper cetet dictature si nous sommes unis . Il faut l'arrêter . Nous devrons l'arrêter .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Le gros roseau Jeu 27 Oct 2011 - 23:56

Men ou pat leve kanpe lè Guy philippe ak chamblanin tap jete patisan fanmi lavals yo nan la mè nan yon kontenè sou wharf o cap la. ou pat leve kanpe lè yo tap touye pitit pep la nan Plato Santral ;lè yo tap boule biro leta.lè Gousse te arete Feuille ak Heriveau nan radyo karayib kote li te di li te pran yo an flagran delit.Lè se diktatè paw yo ki ap masiminen pep la se lod yap mete ,men lè se pep la ki fout nou kek pataswel pou touye nou te kon touye yo nan site soley, nan fort natyonal ,nan raboto , nn la fosette , na ste helene nou rele anmwee se diktati.Se bon pou lwa zafè moun ki konprann nou nan rans lè pouvwa nou nan men nou.e pa martelly li menm pral mete gad presidantyel ak milis li sou pye pou pwteje manda li.se pa lap fout depite ki ap reponn li janl vini nan prison.se pou defansè pep la konprann ke nanpren omlet ki fet san kase ze.A la guerre comme a la guerre.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  kakakok Jeu 27 Oct 2011 - 23:59

il N Y A PAS QUE DEUX CHEMINS ICI ! lES DERIVES DE MARTELLY NE VONT PAS ME JETTER NI DANS LES BRAS DUN ANCIEN GENERAL DE L OPERATION BAGDAD NI DANS LES BRAS DUN EVADE ENCORE MOINS DANS LES BRAS DUN VOLEUR DE VOITURE .....

JE CROIS LE DEPUTE MERITE SON SALAIRE DANS UN CADRE LEGAL MAIS DANS UNE OPERATION DE VENGENCE....JE CROIS AUSSI SI YON NONM OU PA FE REVOLISYON FUCK OU RESPECTE LA LOI ...MWEN LO ARNEL SE TE YON OR LA LOI ....MWEN LO LI TA SENMEN LA TERE .

MWEN PE ANPIL ANPIL POU KOZE ARNEL SA PA VINI LAGE NOU NAN RESIKLAJ YON LOT VAKABON PI DANJEREKE ARNEL JBA !
...
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Marc H Ven 28 Oct 2011 - 0:10

Il faut mener ce combat ensembles , tous unis contre la dictature . Il ne faut pas faire semblant . Il faut se donner la main pour renverser l'ordre des choses.

Bref, Kakakok tu n,es pas encore prêt à mener ce long combat . C'est bien dommage . Tu es trop hésitant ...
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 0:15

J'aimerais lire une note de toi sans que tu nous parles de lavalas . Il faut comprendre que nous faisons face à une dictature beaucoup plus féroce dans l'histoire de notre pays présentement . On peut stopper cetet dictature si nous sommes unis . Il faut l'arrêter . Nous devrons l'arrêter .

Je ne sais si cette dictature est feroce ou pas....C est vrai nous sommes en face d un pouvoir personel et les democrates doivent se mettre ensemble pour kwape cette dictature ......Mais n attendez pas aucune entente des vrais democrates , des vrais combatants avec fanmi lavalas , avec jba ..Marc le recyclage nest pas possible......Le pays ne va rien profiter d un accouplement pareil....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Joel Ven 28 Oct 2011 - 7:21

Marc a écrit:Il faut mener ce combat ensembles , tous unis contre la dictature . Il ne faut pas faire semblant . Il faut se donner la main pour renverser l'ordre des choses.

Bref, Kakakok tu n,es pas encore prêt à mener ce long combat . C'est bien dommage . Tu es trop hésitant ...
[b]

MARC'

Pa mete KAKAKOK lan won.Misye se yon FACHIS e mwen pa ize mo sa a ak lejète.
Misye ezite ak mesye MATELI yo paske yo poko kòmanse arete mesye LAVALAS yo.
Pi gwo fòt MATELI pou misye se te al rankontre ARISTIDE.
Sa misye pè se pou FANMI LAVALAS pa vin nòmalize lan peyi an e pou AYITI pa vin menm jan ak rès peyi lan AMERIK lan ,kote y ap mete POUTCHIS ANBAKÒD ,SAN PRAN SOUF.

Se sa misye pè!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Joel Ven 28 Oct 2011 - 7:40

Le gros roseau a écrit:"En avant Monsieur le President !Le pays entier vous appuie dans votre effort de retablir et le prestige de l'etat !Haiti ne peut jamais etre ce depotoir reve de la Gauche batarde et apatride.""'

ki vagabon ki ekri bagay saa ?eske se lè lap di nan yon reyinyon ofisyel ak depite ke li genyen yon f3 nan boudal ki two lou pou li ke li ap retabli prestige de l'etat d'haiti?Eske se lè lap volo kob malere ki ap travay di pou yo voye soutni paran yo an ayiti ke li ap retabli prestij peyi ya. eske se lè lap voyaje 2 fwa pa mwa poul touche gwo per diem ke li ap retabli retabli prestij peyi dayiti, eske se lè li ap fè arete yon depite ilegalman ke li ap retbali prestij peyi dayiti ya.se yon ti souflantyou ki deye favè nan men martelly sleman ki pou ekri bagay sa..
eske se paske lap retabli yon maskarad pandan ke Boulvard jean jacques dessalines ak lopital jeneral la finn tounen yon depotwa ke li ap retabli prestij peyi dayiti ;eske se paske lap mande charite poul retabli yon gad presidantyel ke li ap retabli prestij peyi ya?

ROZO;
Mwen si ,si w al gade w ap wè se yon sèl moun ki ka ekri bagay sa a .Ou konnen ki lès.
KAKAKOK mande anraje.L ap repwodwi sa mwen ak ou ap di so FOFO e l ap repwodwi FOFO sou sit sa a

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 10:28

Joel a écrit:
Marc a écrit:Il faut mener ce combat ensembles , tous unis contre la dictature . Il ne faut pas faire semblant . Il faut se donner la main pour renverser l'ordre des choses.

MARC'

Pa mete KAKAKOK lan won.Misye se yon FACHIS e mwen pa ize mo sa a ak lejète.
Misye ezite ak mesye MATELI yo paske yo poko kòmanse arete mesye LAVALAS yo.
Pi gwo fòt MATELI pou misye se te al rankontre ARISTIDE.
Sa misye pè se pou FANMI LAVALAS pa vin nòmalize lan peyi an e pou AYITI pa vin menm jan ak rès peyi lan AMERIK lan ,kote y ap mete POUTCHIS ANBAKÒD ,SAN PRAN SOUF.

Se sa misye pè!

[b]Wi ou met relem jan ou vle ! Depi mwen pa aksepte pou nice bouda Ti aldophe mwen se fachis.... Paske mwen pa sipote operasyon Bagdad !paske mwen pa sipote kidnaping pou le retou mwen *******..Map diw Joel sanble ou pa kon li ..ou byen ou ta renmen asosye vwa ak yon a sa saint en liberte ! yon inosan o main sal pou m fe yon yon zewo tounen yon ero ......Ou pap janm jwenn....
Si palman te respekte tet li , si yo te respekte enstitisyon yo tout te pou soti ansanb nan pale lo insidan an ..Se ou ak yo se anbanm sall up !
Mwen fache paske pitit gason ou an se zafe pesonel li lap regle ak yon ansyen zanmi li ..Mwen fache paske se zafe la repiblik kap regle ..... Mwen fache paske yo pa genyen ase pwovizyon pou fe nouvel adres sa tounen yon adres pemanan pou li .... Mwen fache paske se a tout evade yo ki la ..Avril te pou la tou !

Neg tabkou pap janm ka konpwann kakakok .....paske mwen pa genyen okenn vbouda pou m niche ..... Se mete grenn nan bouda nou pou mete martelly an akizasyon..Mwen podyab nou chacje zo mo anba kostim nou , men nousal ak san ...Ni nou ni marterlly se gwo van ti la pli......

Bo 7 Nov lo Martelly tounen yo pwal lage Arnel.....
Arnel Bélizaire a choisi de revenir en Haiti pour combattre la dictature. Arrêté par le chef du parquet à l'aéroport de Port-au-Prince ,il devient la première victime officielle de la dictature de Michel Martelly . Dans les prochaines heures, le chef du parquet n'aura pas le choix de le présenter devant un juge. Dossier à suivre !

Li ba brav janm nou vle fem konpwann ..Chef dezod la se poutet sa li tounen... Pa blye li te sove deja ale an dominikani ! se ekstrade yo te ekstrade li ...

Am menm tan tou fuck nou lage ti dlo ate pou latortue ..... Latortue te lwe mezon prive pou te depoze 100 a voeux lavalas yo .....
Joe ou pito ou femen bouch ... Paske ou pweske fem pase pou neg kap defann yon vakabon ....Mwen di tout moun deja sakap fet la sebagay la repiblik..... se de vakabon kap goumen ...pandan yap avili enstitisyon peyi m....Mwend eja piblye yon lis vakabon ki pou arete depi 15 mai ...... Ti adilph ladan li tou.......Konya se vanjans kap fet se pa jistis !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 11:11

Marc je suis loin d'etre hesitant ..J ai deja condame cet acte de la jusice et de la presidence .... J ai deja denonce nous sommes en pleine dictature !...Attention je suis un combattant je n ai pas de lecon a prendre de toi ....J ai mene deja ce combat contre JCD , contre JBA je ne suis pas nouveau.....
Contre Aristide j avais eu de tres mauvais allie Paul Denis ????apaid ???Guy phillip aujourd'hui je ne veux pas d Aristide pour lutter contre la dictaturede Martelly ..
Parce que ce sont pas les affaires de la REpublique ki an jeu !!!
Martelly est tout simplement un idot ki bay Aristide bagay li pi renmen an pou li fonksyone ...LE DESORDRE !
remake sa ki pwal rive kawotchou pwal boule ! plis anlevman pwal fet ! lavlasyen pwal menm touye pwop palmante yo pou yo ka jistifye dezod yo .... Martelly nan kk ....
Yon lot fwa anko Ayiti vient de rater un autre rendez-vous important >>>>>>>
Mlaheureusement il faut barndir la loi pour sevir contre un hors la loi.... Mais ou etiez vous chers amis quand Arnel ta seme la pluie et le beau temps?????
Je vous ai toujours dit :" LE BIEN ET LE MAL SONT DES PRINCIPES UNIVERSELS>>>>>>>> Il nest pas pa trop tard mes chers amis pour fanmi lavalas de renoncer officiellement a la violence !de renoncer au kidnapage ! au viol ..vol pour regler les fifferents politiques......
Le peuple est la ! la nation est pret a defendre les acuis de 1986 !
Mais il faut faut museler vote bull dog !
Sanble mouche vle mwen kkkok ale kanpe devan nouvo villa Arnel Belizaire pou m mande lioberasyon li ! Mwen kakakok mwen pa janm bay okenn misye manje draje !
Mwen rekonet Arnel ak Micky se 2 gwo 100 a voeux li konnen konnen lot ...Yon lot fwa anko se mal sele ki ap foule >>>LE PEUPLE HAITIEN !!!!!
En attendant contnuer votre travali :" FAIRE UN VOLEUR DE VOITURE ! UN REPRIS DE JUSTICE ! UN ANCIEN GENRAL DES OPERATION BAGDAD 1 & 2 un heros !
Mwen panko jan we okenn kote nou ekri nap defann enstitisyon yo ! Mwen deja konne n nou pa kapab paske fuck nou ta atake konsey eletoral la>>>Preval >>????? Parti a ki enskri li a ??????? e sa mwen di la vo pour le president de la republique ???

Poukisa bann sall up inite yo pate kite sal la lo micky tap vwomi kk sou yo ???? Poukisa yo pate made eskiz ofisyel avan to te ratifye premye minis lan??? Poukisa yo pate mande Cnille pou pwan yon pozisyon ofisyel avan yo te ratifye li ???? Jodya nou vle mande m pou mwen pi royalis ke le wa???????Marc neg INITe se yon ramasi de sall up ! SE koze lajan ak pouvwa yo tal defann !

Bagay ka pi konplike ke sa ... Depite pa menm genyen poul paret devan okenn jij ....dapre manda a ..Se yon ansyen pwizonye ki te sove ki retounen nan pwizon !

Dernière édition par kakakok le Ven 28 Oct 2011 - 11:38, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Marc H Ven 28 Oct 2011 - 11:24

Cher kakakok

Je crois qu'on apprend à tous les jours même d'un bébé. C'est regrettable que tu ne veux rien apprendre de moi . Et pourtant , lorsqu'on est militant il faut avoir une stratégie . Quelle est la tienne ? Mettre à dos le grand mouvement des années 80 . Avec qui vas-tu combattre la dictature si tu continues dans ce chemin? Tu seras seul mon ami . isolé...Il faut arrêter de tirer sur le mouvement démocratique lavalas.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 11:47

Marc a écrit:Cher kakakok

Je crois qu'on apprend à tous les jours même d'un bébé. C'est regrettable que tu ne veux rien apprendre de moi . Et pourtant , lorsqu'on est militant il faut avoir une stratégie . Quelle est la tienne ? Mettre à dos le grand mouvement des années 80 . Avec qui vas-tu combattre la dictature si tu continues dans ce chemin? Tu seras seul mon ami . isolé...Il faut arrêter de tirer sur le mouvement démocratique lavalas.

C est vrai tu as raison ! Mwen fache ! pendant que ton ami veut me faire passer pour un *******! Je ne seari pas seul .....Je n etais seul dans mon combat contre Micky , contre Aristide , contre Preval .....
Le Chambre est une institution....Ils ont beaucoup plus de pouvoir que le president lui meme... Pourqui et pourqui ils commence pas a travailler pour la mise en accusation du president de la republique????
Disons le mot Marc SE SALL UO YO YE ??? Poukisa yo te rete chita ap tande martelly kap pale kk ???Paske yo tout kite la se 200 dent lavalas yo ye /// Yo se sall up ! Fuck oumen genyen kouraj di sa?????
Mwen pap goumen ak sall up anko>>Mwen apwann leson mwen.....
Nan OPL noui ye genyen yon volo MOTE nou voye li jete ! Nou te genyen yon AMERIKEN nan sena a NOU VOYE LI JETE !
FUCK NOU SISPANN SIPOTE MALPWOP ! SE BONDYE KI SOVE NOU SETE PLSI PASE 50 100 A VOEUX SAL KE PREVAL TE CHWAZI POU FE CHEF NAN PEYI A..... PREVAL TE DI KONSA DEPI YON NEG KA LEVE MEN LI KA SENATE ! E OU TE LA OU PATE DI ANYEN...

yON LOT FWA ANKO PALMAN DWE FE MIS AN AKIZASYON... ENTEPELLE PREMYE MINIS IMEDIATMAN..YON SEL BAGAY YO PAP TROUVE 50 MILION ANKO ????KISA KAP ENPOTAN POU YO SOVE ENSTITISYON OUBYEN LES 50 MLIONS ???????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Joel Ven 28 Oct 2011 - 12:08

Marc a écrit:Cher kakakok

[b][i]

MARC ;ou paka mande misye yon bagay ki enposib pou li.
Misye ap voye wòch sou LAVALAS depi an 2003 ,sou OPL.Si l ta chanje,li t ap chanje deja.

Mwen gen nouvèl pou misye ;misye ap elwaye l de plizanpli de bi l ki se destriksyon FANMILAVALAS.

Ak PREVAL se la fen fenomèn ameriken yo rele ""Sèlman NIXON te ka reyetabli relasyon ak LA CHINE"".
Sètadi se sèl limenm ki ta ka atake FL jan l te fè l;menm si MANIGAT te eli ,li pa t ap ka fè l.

Pwoblèm pou KAKAKOK,MATELI paka atake FL menm jan ak PREVAL ;MENM SI L TA VLE FÈ L.

E yon bagay m ap di misye ak lespri KORIDÒ L LAN.
POUTCHIS ANBA ATAK LAN TOUT AMERIK LAN .AYITI PAKA DIFERAN.URUGUAY pral mete poutchis li yo anba kòd e mesye sa yo pa t komèt menm mwatye krim ke pa nou yo te komèt an 1991:

http://www.miamiherald.com/2011/10/26/2473171/argentina-uruguay-take-aim-at.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 12:21

Haïti: « Le cas Bélizaire embarrasse tout le monde. Le président de la République n'a jamais passé instruction pour qu'il soit arrêté », a assuré au Nouvelliste un membre de son cercle le plus proche.
« La justice marche toute seule dans cette affaire, nous n'allons pas interférer dans les décisions du commissaire du gouvernement », insiste un responsable du ministère de la Justice.
« Le commissaire du gouvernement conduit l'affaire. Si quelqu'un estime qu'il a outrepassé les prescriptions de la loi, il faut attaquer sa décision en justice », conseille cette même source.
Rien ne semble simple dans cette affaire juridico-politique. Le Premier ministre et le chef de la police nationale ont rendu visite au prévenu le plus célèbre de notre système carcéral. Le député, colis embarrassant, est resté depuis son arrestation au greffe du pénitencier national.
Il n'y avait pas de provisions légales pour le mettre en cellule jeudi soir, selon une source haut placée de la PNH.
Entre-temps, le débat sur les ondes des médias électroniques va bon train. La population commente les images des échauffourées devant l'aéroport diffusées par la télévision. Députés et sénateurs sont sur le pied de guerre. On parle d'interpellation, de destitution, de séance dès ce vendredi pour rendre à l'Exécutif la monnaie de sa pièce.
Comment en sommes-nous arrivés là ?
Une affaire d'ego de part et d'autres, si l'on en croit des sources diverses interrogées par Le Nouvelliste.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 12:49

NEG KAP FETE FETE LAVALAS CHaJE LAJAN KIDNAPING !MARTELLY MAL CHITA !

ANPIL nan nou se sall up ...Depi aristide ou martelly pa la nou kontan..Strikti leta met rete menm jan li ye la depi plis pase 200 zan....Se ti bagay konjonktirel yo nan regle...Konbyen sa pwal koute Martelly pou revoke yon ti komise Gouvenman >>>???Anyen,.. Martelly genyen yon ti jan pi pwop pase Preval , aristide ak martelly ...Lo fanmi lavalas , titidis yo , prevalis te bezwen enfime kowomm nan palman OPL la se zak asasinaj yo te fe sou Dokete Tousaaint .....Jouk konya yo pa janm chache ki moun kitouye touye dokte Toussaint ..
Mwen deja di nou anpil nan nou se sallup ..Yo pwal bannou lajan , revoke ti komise a epi la paix!
Pou yon fwa poutou yo pap menm genyen kouraj pou poze pwblematik ekzekitif / palman ......Pita retounen o pouvwa neg ki nan opozisyon jodya pwal poze menm, zak yo ..Se yonn nan rezon ki fe mwen rete mal konpwi ....Ti sall up F konpwann pou atake mwen.... Poutet YON A SA SAINT KI TROUVE VRE KAY LI >>>>>>>> sE FEBLES LETA A , SE OPOTINIS ARISTIDE , SE AFEBLISMAN LETA A KI FE YON SALL UP TANKOU MICHEL MARETELLY , RENE PREVAL AK VINI PWEZIDAN..
TOUTAN NOU PA POZE PWOBLEM PEYI A SOU PLAN STRIKTIREL NOU FE KARE APPOTE PANKAD POU YON N OU POU YON LOT !
KONMSI SE SEL ARNEL KITE SOVE NAN PWIZON ! MEN NOU TELMAN SALL UP ! NOU TELMAN GEYN ZO ANBA PALTO NOU ..NOU BLIJE FEMEN BEK NOU ...
NOU WE TI FET ARISTIDE , MARTELLY , JEAN DVALIER A , AVRIL LA SE FET BANM MADIGRA !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Joel Ven 28 Oct 2011 - 13:19

Kote mwen pa p dakò ak ou;sa m ap di la a;mwen pa janm dakò ak ou.

SISPANN ASOSYE LAVALAS AK 2ZYÈM ADMINISTRASYON PREVAL LAN.Sa misye fè Lavalas;MANIGAT pa ta janm oze fè l ;si l te eli.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Ven 28 Oct 2011 - 14:17

Joel a écrit:Kote mwen pa p dakò ak ou;sa m ap di la a;mwen pa janm dakò ak ou.

SISPANN ASOSYE LAVALAS AK 2ZYÈM ADMINISTRASYON PREVAL LAN.Sa misye fè Lavalas;MANIGAT pa ta janm oze fè l ;si l te eli.

Se ka vre se ka manti ...Se vre li pate pate aji menm jan nan tou 2 manda yo ! Mwen rekonet li te maltrete LAVALAS MWEN LI TE EDE ANPIL AN YO KITE PWIZON...LI TE FAVORIZE LIDE LAVALAS TOUNEN MENMSI SI SETE NAN DENYE MOMAN ...

MENM FUCK NOU DAKO SE TEARISTIDE KI TE VINI PREZANTE NOU FO AGWONOM SILA ....jOEL SI OU ENVITE YON NEG LA KAY OU ..LI KOUPE MADANM OU AK PITIT FI W ..FUCK OU REZINYE W..OU PAGENYEN POU PLENYEN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin

Feuille de personnage

Message  Joel Ven 28 Oct 2011 - 15:25

Sa m vle di ;w ap di de bagay ki pa kadre.
Ou vle asosye PREVAL ak LAVALAS .Lan dezyèm administrasyon l lan pa t gen anyen LAVALAS lakay PREVAL.
Okontrè ,LAVALAS pa t gen pi gwo LÈNMI;e m ap repete l sa misye fè LAVALAS ;MANIGAT pa t ap oze fè l.
""koupe madanm mwen ak pitit fi m""?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant