Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

La question du jour

+5
kakakok
travers
Thunder
Le gros roseau
Marc H
9 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

La question du jour  Empty La question du jour

Message  Marc H Mer 2 Nov 2011 - 14:02

En ce jour de la fête des morts ( gede), plusieurs internautes se demandent si Michel Martelly est un président ou un gede (kap di betiz matin , midi e swa ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Mer 2 Nov 2011 - 15:34

Li se yon gede pou tout jou ki genyen nan yon ane.Se lèdè saa wi moun ki di pep la pa ka chwasi bon dirijan pou dirije peyi ya ba nou.Yo pa wont?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Thunder Mer 2 Nov 2011 - 16:02

Sispann fè lawont sèvi kòlè. Si se te yon kriminèl tankou Moise Jean Charles oubyen yon chèf gang tankou Arnel Belizaire ki te monte prezidan, pifò nan nou t ap djayi ak kè kontan.

Se pa okenn problèm ethics ke nou genyen ak Prezidan an vre, se pito problèm orijin li ak tandans politik li. Depi ki dat ke nou te ethical konsa?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Thunder Mer 2 Nov 2011 - 16:33

Depi ki lè ke nou te ethical konsaa mwen mande?

Vagabon k ap sove nan prizon, k ap vòlò machinn, sanzave ki genyen manda ki sòti nan tribinal Ayisyen, depòte, nèg ki kondane pou abi konfyans, se yo menm ke nou mete "Personnalité de la semaine... du mois... de l'année" nan figi moun. Men, se betiz ke nou gen tan paka tande.

Yo pote nou tèt, n ap di ke nou pile teta.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Mer 2 Nov 2011 - 20:12

General Avril se yon vagabond ki sove nan prison tou wi.Ou ka ba belizaire tout tit ou vle men zafè sove nan prison si gousse d'ail la ta mete martelly nan prison ilegalman e martelly ta jwen sove se Florida yo ta jwen li.Sim te nan prison sou gouvenman sanguinè diktatè yo rele Gerard latortue se pa sove selman mwen ta sove sim ta jwen sove.Ou vle dim tout neg ki te nan prison sou papa w Duvalier ki mouri Fort Dimanche si yo te jwen sove yo pa tap sove?Kite martelly ap vyole dwa depite pita na konnen .petet se lè la kwa a rive lakay w wa rele anmwee sekou.Genyne yon palet Pri Nobel tout se moun ki te nan prison yon lè wi.mandela pase 25 lane nan prison wi.Menachem begin se te pou teworist yo te metel nan prison.Duvalier te kondane Leslie Manigat a mort .Malcom X te pase konbyen tan nan prison wi.se chans martelly ki fè li pat pran prison o Zeta zuni.Li menm ak Bouch li di li se te yon crack head yon lè nan florida.Men paskel se yon ti wouj nou kase fey kouvri sa.Men se belizaire ki barabas,.se wou pou nou ta mande w depi ki lè ou konn pè volè machine konsa.Mwen ka ba w non anpil gwo volè machine ki te nan lame e ki te gwo makout sou Duvalier.yo touye moun pou yo pran machine yo.ak kay yo.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Thunder Jeu 3 Nov 2011 - 0:42

Kifè laa, dapre Roseau, atik 91 nan konstitisyon se papye e apatenans lavalas se fè.

Men kisa ke lwa peyi an di apwopo de ki jan pou yon moun vini depite:

ARTICLE 91:


Pour être membre de la Chambre des députés, il faut:


1) être haïtien ou haïtienne d'origine et n'avoir jamais renoncé à sa nationalité;

2) être âgé de vingt-cinq (25) ans accomplis;

3) jouir de ses droits civils et politiques et n'avoir jamais été condamné à une peine afflictive ou infamante pour un crime de droit commun;

4) avoir résidé au moins deux (2) années consécutives précédant la date des élections dans la circonscription électorale à répresenter;

5) Etre propriétaire d'un immeuble au moins dans la circonscription ou y exercer une profession ou une industrie;

6) avoir reçu décharge, le cas échéant, comme gestionnaire de fonds publics.

Ki fè?

1) Yon moun ke yo te arete pou abi de konfyans e ki te lage apre ke l te plede koupab.

2) Yon moun ki te kondane pou posesyon zam otomatik e ki sove nan prizon e ke ye yo repran e kondane pou plizyè mwa prizon e ki lage de fason ke moun pa konnen pandan ke l pa fini pije pèn li

Anplis, konstitisyon di ki kondisyon pou yon moun ranpli anvan ke li eli depite. Si youn pa t respekte, moun saa se yon fo depite. Konstitisyon an pa prevwa okenn lwa pou moun ki pran palman an daso. Donk...

Anplis, w ap pale de Martelly ki te konn pran dwòg... Ki kote nan konstitisyon an ki di ke si w te konn pran dwòg, wou pa genyen dwa prezidan? Obama te admèt ke l te pran dwòg tou wi.

Toujou, vòlò machin se vòlò machin kèlkeswa kostim ki sou yo. Rezon ki fè ke n ap pwoteje misye se paske li se yon disip Aristide. Jou li ta di aba Aristide, nou tout ap chanje fizi nou zepòl.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  travers Jeu 3 Nov 2011 - 9:11

bonjour
cela s appel du foutage de gueule
ne vous etonnez pas quand un diaspora lis ca
1)qu il rigole
2)qu il vous laisse dans votre coin avec vos idees retrogrades
3)il n est pas presse lui(vous oui) et vous avez besoin de lui(ca fais mal hein???)
4)il est plus patriote que vous
5)qu il habite n importe ou sur la terre ,il est toujour haitien
6)et puis ca vous arrangent bien hein?(les politiques)hummm?
travers
travers
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2130
Age : 72
Localisation : dans le petrin
Opinion politique : boulanger
Loisirs : hehehe!!les filles
Date d'inscription : 25/08/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le cathare

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 12:05

Thunder

Ni wou ni kakakok si nou se pa menm moun pa konprann sa ke ni mwen ni Joel ni marc henry ap defann lan.Byen ke avoka Depite beliziare di li pa janm kondane pou yon zak infamant e li jwi tou dwa sivil e politik li.mwen pap janm defann oken delankan nan vim.kelke swa kostim ki sou li.Mwen pas san peche ni pi onet pase pèsonn non men tou mwen respekte tet mwen.alor se pa mwen ki ta ap defann delenkan.sa map defann se separatyon pouvwa yo e respè dwa e imunité palmantè yo.Konstitutyon an di ki jan pou leve imunite yon depite ou yon Senatè.li pa ba yon Komisè gouvenman rstavek zele dwa pou arete yon depite an fonktyon tou tan ke chanb depite pa leve imunite li.

ou ka fet lotrejou men mwen te gentan gen lespri an 58 lè Duvalier te komanse ap arete Senatè poul te vinn deklare tet li presidan a vi.jis li vinn telman genyen pouvwa kom diktatè li voye Acedius Saint louis al arete depite Rameau Estime la chanb lan paske Rameau Estime tap kritike li.Alor se bagay sa yo mwen sonje ki fè mwen di si se vre Belizaire komet krim yo di yo se la chanb lan ki pou retire imunite li anvan ke la jsitis ka arete li. Si w pa ka konprann sa map defann lan e byen mion chè nanpren diskityon posib antre nou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  kakakok Jeu 3 Nov 2011 - 12:55

Le gros roseau a écrit:Thunder

Ni wou ni kakakok si nou se pa menm moun pa konprann sa ke ni mwen ni Joel ni marc henry ap defann lan.Byen ke avoka Depite beliziare di li pa janm kondane pou yon zak infamant e li jwi tou dwa sivil e politik li.mwen pap janm defann oken delankan nan vim.kelke swa kostim ki sou li..

Je ne sais pas de qui et de quoi tu parles....je condamne l arestation et le comportement tete chaude du president de la republique mais mais je maintiens la pression su l A SA SAINT EN LIBERTE ET L"INOSANG AUX MAINS SALES >> L 'action de martelly ou du gouvernement ne peut pas faire d Arnel Barabas belizaire UN ENFANT DE COEUR ! UN HOMME VERTIEUX !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Joel Jeu 3 Nov 2011 - 13:39

Ou kenbe presyon an ;paske w se yon ""ghoul"".
Sanble BELIZAIRE se te youn lan nèg GUY PHILIPPE yo ki fè yon EPIFANI ,ki vin wè erè l.
Si misye pa t konvèti ;ou t ap chanpyone misye e ou mèt asire tou ke MATELI pa t ap janm fè kont ak li.

Dayè ,pou youn ;malgre tout sa yo di sou zafè vòlò oto an ;ou kenbe rèd lan bagay sa a.
Se pa t misye sèlman mesye LATÒTI yo te akize de vòlò oto;yo te akize lòt nèg ki te gen tandans LAVALAS de bagay sa a ,pou yo te sa fè DOMINIKEN yo ekstrade yo.

Tankou ROZO di l;se pa vle moun bezwen defann BELIZAIRE paske ,ak tout sa ki ap di yo;pa gen moun ki ka di kote verite an ye vre.
Mwen ta gen dwa kontinye ,men mwen byen konnen ke ak nou,se tan pèdi

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  kakakok Jeu 3 Nov 2011 - 16:14

Joel a écrit:Ou kenbe presyon an ;paske w se yon ""ghoul"".
Sanble BELIZAIRE se te youn lan nèg GUY PHILIPPE yo ki fè yon EPIFANI ,ki vin wè erè l.
Si misye pa t konvèti ;ou t ap chanpyone misye e ou mèt asire tou ke MATELI pa t ap janm fè kont ak li.

Dayè ,pou youn ;malgre tout sa yo di sou zafè vòlò oto an ;ou kenbe rèd lan bagay sa a.
Se pa t misye sèlman mesye LATÒTI yo te akize de vòlò oto;yo te akize lòt nèg ki te gen tandans LAVALAS de bagay sa a ,pou yo te sa fè DOMINIKEN yo ekstrade yo.

Tankou ROZO di l;se pa vle moun bezwen defann BELIZAIRE paske ,ak tout sa ki ap di yo;pa gen moun ki ka di kote verite an ye vre.
Mwen ta gen dwa kontinye ,men mwen byen konnen ke ak nou,se tan pèdi

Oui Joel je te comprends tres bien...Tu as perdu le Nord tu as raison..Tu n as jamais eu la chance de deal avec un HOMME DANS TA VIE...Je te pardonne pauvre d esprit ..esclave de la pensee des autres...
Donc mon petit quand on a pas de patron on a droit a une pensee ,a une position...Voici la lecon du jour:"
Ou kenbe presyon an ;paske w se yon ""ghoul"".
Je condamne et je maintiens la pression a) parce que c est cela ma conscience me dicte......b)parce que c est cela que je crois qui est legalement et politiquement correct ..c) parce que je suis forcement , malgre moi un democrate ...d)parce que je sais tres bien quand on a pas les moyens de sa politique il faut reconnaitre ses limites et savoir bien les contourner .
Donc enconclusion JOEL JE SUIS TRES LOIN D ETRE COMME TOI UN SOUS HOMME . QUI N A PAS DE REACTION SUR L ENLEVEMENT DE LA COPIE ORIGINALE DE LA CONSTITUTION AMMENDEE ! QUI N A QUE LE COMPORTYEMENT D'ARISTIDE SUR LA NOMINATION D AMARAL DUCLONAS COMME AMBASSADEUR D HAITI A PARIS ! ET QUE SAIS-JE ??
Je ne supporte pas Martelly parcequ'il est comme toi un habitant de la salle d'en haut.....UN SALL UP ! ki tap regle zafe pesonel li ak yon lot vakabon de sa trempe ! Mais a sa place comme il fallait tracer une lecon , comme il faut dire quelques choses aux enfants de nos enfants M TAP FOU FOUKE ARNEL BARABAS BELIZAIRE EN ORDRE ET DU FORME AVEC LES LOAS ET LA LOI EN MAINS....
s IL FALLAIT BOURRER SA VOITURE DE COCAINE JE LE FERAIS...cOMME KIDNAPEUR PROFFESIONEL S IL FALLAIT MONTER UN SCENARIO DE KIDNAPPING JE LE FERAIS ..ET LA REPUBLIQUE SERAIT TRES CONTENT ...aPRES JE FERAI COMME TON ST PATRON AVAIT FAIT POUR AVRIL ..IL SERAIT RETENUE POUR D'AUTRES CHARGES.....
C est un modele alternatif ton petit sall up te fe sa deja....le 5 dec a l universite d etat d Haiti ....LI VOYE MASAKRE ETIDYAN YO , KALE REKTE , KALE KONPITE , AN MENM TANLI VOYECIMO METE LOD AL BAY NI BANDI NI EDITIDYAN YO SEKITE ! PANDAN OUMEM KONM GWO ENTELEKTYEL DE SALE D EN D HAUT TAP APLODI !


Dernière édition par kakakok le Jeu 3 Nov 2011 - 16:24, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Joel Jeu 3 Nov 2011 - 16:21

Mwen ba w legen ,paske mwen pa konprann anyen ,lan sa w ap di yo

ADIOS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  kakakok Jeu 3 Nov 2011 - 21:58

Joel a écrit:Mwen ba w legen ,paske mwen pa konprann anyen ,lan sa w ap di yo

ADIOS!

j ETAIS TRES CONCIENT TU N ETAIS PAS A LA HAUTEUR D UNE REFLECTION PAREILLE . IL TE FAUT DEUX GRANDES QUALITEES POUR BIEN COMPRENDRE UNE PAREILLE REFLECTION :" ETRE UN HOMME ET N AVOIR JAMAIS JAMAS RENONCE A TA PERSONALITE ....

mALHEUREUSEMENT JE NE VOIS PAS NI LUN NI L AUTRE AUSSI ...sI A UN CERTAIN OU PANKO GENYEN NI YONN NI LOT T
WO TA BARE
W !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 22:06

"s IL FALLAIT BOURRER SA VOITURE DE COCAINE JE LE FERAIS...cOMME KIDNAPEUR PROFFESIONEL S IL FALLAIT MONTER UN SCENARIO DE KIDNAPPING JE LE FERAIS ..ET LA REPUBLIQUE SERAIT TRES CONTENT ...aPRES JE FERAI COMME TON ST PATRON AVAIT FAIT POUR AVRIL ..IL SERAIT RETENUE POUR D'AUTRES CHARGES.....
C est un modele alternatif ton petit sall up te fe sa "

lè yon moun ekri yon bagay konsa se le gen pou blije ba li vre.Se yon atoufè.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  grandzo di Jeu 3 Nov 2011 - 22:13

Sujet: Lu ou pas vu ...

avec commentaire positif ou négatif

Lu =1 commentaires négatifs 4 = .................commentaire négatif = lu 1+( vu -4)= -3

Lu =1 commentaire positif 1 = lu 1+ vu 1= 2

sans commentaires = lu 1+ 0= 1

Résultat = -3+ 2 (+1)= 0

Quel est donc la racinée carre politique de 0 ? question à gros sous pour le big roseau

Vu................


grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 22:26

"Quelle est donc la racine politique de zero?"Einstein,posez la question d'une facon pour que je puisse vous repondre.Etes vous en train de sabler du Champagne ce soir.Avez-vous lu l'arrèté de" hammer head"?Quel sera votre grade dans la nouvelle mascarade Charles Oscar?Serez-vous le prochain Ti boulé?ah ah ah ces comediens ne cesseront jamais de m'etonner.Yon peyi ki pa genyen latrine ladann yo genyen lame.ah ah ah ah ah ah

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  grandzo di Jeu 3 Nov 2011 - 22:36

ce soir, je fais une cérémonie vaudou.. tu seras invité... quand tu seras appelé.. ton nom sera malisan.. Un fly viendra te rendre visite dans les minutes.. C'est de ma part... n'aies pas peur, c'est de la part du boko politique K.H.L... Tu as ma bénédiction..n'aies pas peur;..

le fly va tourner autour de toi... tu verras que je ne te prends pas pour un idiot... je vais t'envoyer le fly.... tu le verras ce soir.. et le fly va rigoler et il partira..

Quand il viendra ce soir... tu dis K.H.L...k..................


Dernière édition par K.H.L le Jeu 3 Nov 2011 - 23:05, édité 2 fois

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 22:44

Mwen rousi kanzo depim te ti moun.Ti bokor pa ka fem pè.Oui je dois vous rendre cet hommage vous comprenez bien les idioties de certains nègres.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  grandzo di Jeu 3 Nov 2011 - 22:48

"Quelle est donc la racine x½ de zero? c'est 1 ROSEAU0..... legba va venir te rendre visite ce soir...tu feras moins le malin samedi.

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  grandzo di Jeu 3 Nov 2011 - 22:52

lol...


Dernière édition par K.H.L le Jeu 3 Nov 2011 - 23:03, édité 2 fois

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 22:54

C'est un Roseau.ou bien 1,Roseau.Karl,Vos predictions se realisent parce que l'oligarchie haitienne est une bande de malpropres qui ne realisent pas l'etat du pays.Il faut etre doté d'un sens extra terrestial pour comprendre leurs idioties.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  grandzo di Jeu 3 Nov 2011 - 22:58

lol... passoNs à autre chose, puisque tu crois PAS que tu seras visité par ce fly ce soir...


Tu te trompes; mais mais je ne vais pas discuter avec toi de la question de la puissance de l'esprit..................... Tu es trop jeune pour cette dynamique.

tu as vu mes vidéos sur la cote d'ivoire et Haiti... oui ou non;

j'ai demandé à legba d'avoir pitié de toi.

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Jeu 3 Nov 2011 - 23:05

"Celui qui augmente ses connaissances augmente ses tracas."Je ne me rappelle plus ou j'ai lu cette phrase est-ce pourquoi Je ne m'embarasse d'aucun spiritisme qui me rendra fou comme vous.(lol)

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Thunder Ven 4 Nov 2011 - 0:37

Le gros roseau a écrit:Thunder

Ni wou ni kakakok si nou se pa menm moun pa konprann sa ke ni mwen ni Joel ni marc henry ap defann lan.Byen ke avoka Depite beliziare di li pa janm kondane pou yon zak infamant e li jwi tou dwa sivil e politik li.mwen pap janm defann oken delankan nan vim.kelke swa kostim ki sou li.Mwen pas san peche ni pi onet pase pèsonn non men tou mwen respekte tet mwen.alor se pa mwen ki ta ap defann delenkan.sa map defann se separatyon pouvwa yo e respè dwa e imunité palmantè yo.Konstitutyon an di ki jan pou leve imunite yon depite ou yon Senatè.li pa ba yon Komisè gouvenman rstavek zele dwa pou arete yon depite an fonktyon tou tan ke chanb depite pa leve imunite li.

ou ka fet lotrejou men mwen te gentan gen lespri an 58 lè Duvalier te komanse ap arete Senatè poul te vinn deklare tet li presidan a vi.jis li vinn telman genyen pouvwa kom diktatè li voye Acedius Saint louis al arete depite Rameau Estime la chanb lan paske Rameau Estime tap kritike li.Alor se bagay sa yo mwen sonje ki fè mwen di si se vre Belizaire komet krim yo di yo se la chanb lan ki pou retire imunite li anvan ke la jsitis ka arete li. Si w pa ka konprann sa map defann lan e byen mion chè nanpren diskityon posib antre nou.

Si se sa eta de dwa ke n ap defann vre, se pa sou gouvènman an ak sou Martelly ke nou te dwe ap choute sèlman. Plas yon sanzave tankou Belizaire pa nan palman an.

Nan peyi kote moun respekte lalwa, konn genyen moun ki pase nan ti pòt pou okipe sèten pozisyon tou. Men, nan moman kote sa pran lari, yo destitiye moun nan imedyatman. Nan peyi tankou Etazini, yon moun ki te pran prizon pou abi de konsfyans, pa menm ka yon sinp polisye, alevwa pou l te depite.

Tankou Kakakok renmen di, se pa poutèt nou pa renmen Martelly ki pou lakòz nou al lage tèt nou nan bra yon atoufè ki fè yon valè tan ap rantre sòti nan prizon ni an Ayiti, ni aletranje jis yo te arive depòte l kòm malandren.

Anplis, se pa sou Latortue ke Belizaire te premye goute prizon. Misye abitye pran ti minòt li deja, menm sou lavalas. Alòs, si n ap defann, pinga nou defann a sans inik.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Le gros roseau Ven 4 Nov 2011 - 12:28

Konbyen fwa poum di ke nanpren moun ki ap defann oken delenkan sou sit la.sa nap defann se sa konstitutyon an di ya.kelke swa pot li te pase poul te depite. se pa kestyon ki ap debat la .se imunite tout palmante ak separatyon pouvwa ke nap defann.Konstitutyon dwe respekte ni pa palman ni pa exketif e pouvwa jidisye a.Jodya se chamb depite ya ki pou destituye Arnel Belizaire anvan ke komiosè gouvenman zele restavek la ka arete li.Se pou yon anket fet ki ppu pini tout moun ki te ba li sertifika bonn vi et moeurs la e moun nan konsey elektotral pwoviswa ki te bal dwa patisipe nan elektyon.

Lè chanb depite ya a destituye li pou krim li te komet se lè saa la jsitis a ka aretel.Ki sa w refize konprann lan.martelly ak anpil lot ansyen Gnbist ki nan palman jodya ou pa mande pou destitiye yo pou sa yo te konn fè,genyen lot moun yo akise tou ki te nan touye Pè Vincent.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

La question du jour  Empty Re: La question du jour

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum