Sophia Martelly rend visite à Aristide
3 participants
Page 1 sur 1
Sophia Martelly rend visite à Aristide
Haïti - Social : Sophia Martelly rend visite à Aristide
17/11/2011 09:57:22
Haïti - Social : Sophia Martelly rend visite à Aristide
Ce lundi 14 novembre, Sophia Martelly, la Première dame de la République d'Haïti a rendu visite à l’ancien président Jean-Bertrand Aristide et sa femme Mildred Trouillot-Aristide. Selon nos informations, il s'agirait d'une simple visite de courtoisie. Rappelons que dans le cadre de la réconciliation nationale, le Président Michel Martelly, avait rencontré dans la matinée du 12 octobre, l’ex-Président Jean-Bertrand Aristide en sa résidence de Tabarre.
Au cours de cette rencontre le Président Martelly avait déclaré « Il m'a reçu comme un de ses proches [...] Nous sommes tous des Haïtiens sur cette terre, c'est le signal que nous devons envoyer. » Tandis qu'Aristide avait déclaré « Aujourd'hui nous devons nous entendre, parler, dialoguer pour faire d'Haïti un beau pays...»
http://www.haitilibre.com/article-4271-haiti-social-sophia-martelly-rend-visite-a-aristide.html
Invité- Invité
Re: Sophia Martelly rend visite à Aristide
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Nickie- Star plus
-
Loisirs : La lecture, la musique tendre, le net, le cinema, la plage, les voyages
Feuille de personnage
Jeu de rôle: La rose
Juaqu'à present je n'ai rien à reprocher à Sophia Martelly.J'ai beaucoup aimé son cri :Aba Grangou"J'espère qu'elle sera un poto mitan pour les femmes dans le gouvernement de son mari.Jusqu'a preuve du contraire, elle semble avoir les qualités pour etre une grande première dame.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Se sa ki enteresan lan politik lè se pa rankin k'ap domine. Abityèlman madanm yo pa konn kite move enpresyon apa Michèle Bennett e la ankor li te gen gwo fanatik sou sit la Richard ou Enrico la Chansonnette ki vole gagè... (lol)
On sèl bagay, manmzèl osi aktiv sinon plis ke Tèt Marteau. LGR, lè m'wè bon fanm ki renmen vagabon m'toujou di ke se bon pou pitit misye ap fè yo, omwen yo va gen yon bon enfliyans. Menm Lorquet ki t'ap mete pou Sweet Mickey lan video a, misye te gen yon ti pensman lan tchè'l lè li mansyone Madanm la. Manmzèl sanble se yon bon moun. Petèt ke se li-menm nou va dwe di mèsi on jou si deblozay evite. Abityèlman mwen pa nèg kredul men mwen toujou li yon kote anjelik sou vizaj li. Manmzèl pa'p rayi pou tout sa w'konn di de mari'l.
Lan stad Ayiti ye la, tout espwa'n, pou sa ki vle gade espwa, se di ke "l'enfer est pavé de bonnes intentions."
On sèl bagay, manmzèl osi aktiv sinon plis ke Tèt Marteau. LGR, lè m'wè bon fanm ki renmen vagabon m'toujou di ke se bon pou pitit misye ap fè yo, omwen yo va gen yon bon enfliyans. Menm Lorquet ki t'ap mete pou Sweet Mickey lan video a, misye te gen yon ti pensman lan tchè'l lè li mansyone Madanm la. Manmzèl sanble se yon bon moun. Petèt ke se li-menm nou va dwe di mèsi on jou si deblozay evite. Abityèlman mwen pa nèg kredul men mwen toujou li yon kote anjelik sou vizaj li. Manmzèl pa'p rayi pou tout sa w'konn di de mari'l.
Lan stad Ayiti ye la, tout espwa'n, pou sa ki vle gade espwa, se di ke "l'enfer est pavé de bonnes intentions."
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène
Tou sam ekri sou Mickey se bagay li di ak bouch li wi.e li rekonet li fè.mwen pa renmen kritike moun non paske mwen pa san peche Men lè w se chef deta fok ou genyen yon serten de korum ou pa yon entertainer ankor.Menm martelly di manmanl kont fache lè li ap di betiz.men menm kote ya li di nanpren ti madanm di betiz anba papam konsa(lol)Mwen pa ekri sam ekri ya poum flate madan Martelly non.menm kote map bal louanj lan jou yo di lap volè lajan poul achte fourur ki koute milyon dola map mete pou li tou.
-
Madanm prezidan a gen dwa gen yon manteau fourure pou l'vwayaje lan peyi kredi mon chè... même aux frais de la Reine. Qui prend mari prend pays, ki pran prezidan pran madanm prezidan.
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène
genyen fourur e fourur wi.Lè yon moun se premyè dam nan yon peyi kote grangou kloroks ap koupe trip moun ki ap bwè dlo kk genyen bagay ou pa achte.paske tout moun konnen apwentman mari w.e menm si li ta genyen moyen pou pemet ou achte kalite fourur ki mande refrigeratyon menm pa desans ou pat dwe achtel.
-