Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Aliexpress : codes promo valables sur tout le site
Voir le deal

DIASPORA LOUVRI JE NOU ! TIMOUN O PA ALE LEKOL VRE !PA VOYE LAJAN TJ RETIRE 1.50

2 participants

Aller en bas

DIASPORA LOUVRI JE NOU ! TIMOUN O PA ALE LEKOL VRE !PA VOYE LAJAN TJ RETIRE 1.50 Empty DIASPORA LOUVRI JE NOU ! TIMOUN O PA ALE LEKOL VRE !PA VOYE LAJAN TJ RETIRE 1.50

Message  kakakok Dim 18 Déc 2011 - 17:49

sa se serye !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

DIASPORA LOUVRI JE NOU ! TIMOUN O PA ALE LEKOL VRE !PA VOYE LAJAN TJ RETIRE 1.50 Empty Re: DIASPORA LOUVRI JE NOU ! TIMOUN O PA ALE LEKOL VRE !PA VOYE LAJAN TJ RETIRE 1.50

Message  Le gros roseau Dim 18 Déc 2011 - 21:35

Bon ki moun ki ap di la verite nan kose saa. se pa lotrejou la minis edikatyon yan di genyen plis pase 900.000 nouvo ti moun ki ale lekol ane sa.byen ke mwen pa kwè chif saa.men sa ki pi red la yo di ke genyen plis ke 16 milyon dola ke yo kolekte pou edikatyon men se 4 milyon ki chita nan BRH la ke yo pankor janm debouse paske pa genyen yon lwa ki reji taks saa ke martelly enpose sou dyaspora.Profesè ak direktè lekol ap plenyen ke yo pa ka edike tout ti moun sa yo nan menm lekol yo epi lajan chita nan BRH san ke yo pa ka fen anyen ak li.se bagay saa ki pa bon lè nou mete yon ti matelo kapitenn yon bato ki nan yon ouragan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum