Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-28%
Le deal à ne pas rater :
-28% Machine à café avec broyeur à grain MELITTA Purista
229.99 € 318.99 €
Voir le deal

Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012

+4
revelation
Le gros roseau
Thunder
Goya
8 participants

Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012 Empty Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012

Message  Goya Ven 13 Jan 2012 - 0:15

Li lè pou sosyete'a fè Ti Simoene konpran'n li dwe respekte peyi'a. Se premye fwa nan listwa yon chef deta eli ap chèche asasinen memwa, nwaye nan loubli memwa de milye konpatriyot ki viktim regim diktatoryal ki pi sanginè peyi sa'a jam konnen nan listwal, kap chache pa tou les moyens reabilite Duvalye.

Nou konnen Matelly pa yon Krisner nan peyi Arjantine, ni yon Lula, ni yon Bachelet ou ptricio alwin, nou pap jan'm ka atand jistis nan men Matelly, men o mwens kom chef D'État élu li ta montre yon tikal respè pou peyi'a, pa fè nou wont davantaj.

Divalye pou kont li se sinonime seisme, yon seisme ki redwi padan plis pase 30 lane Haiti an lanbo.

Goya
Star
Star

Masculin
Loisirs : lecture

Revenir en haut Aller en bas

Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012 Empty Re: Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012

Message  Thunder Ven 13 Jan 2012 - 0:49

La charite byen òdone kòmans pa swa mèm...

Se pou nou aplike sa ke nou ap preche yo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012 Empty Re: Martelly , Duvalier et Avril sur un même podium ce 12 janvier 2012

Message  Le gros roseau Ven 13 Jan 2012 - 6:15

An tou ka sa pa etonem,Martelly pat kache di moun li se makout.tann li finn mete Leopa pal sou pye se lè sa nou pral konn Georges.Ki moun ki tap rantre nan akademi militè sou Duvalier si w pat yon makout ou genyen gwo parenn makout?Nou pa tande ki moun ki konseye Martelly.Se pou nou di Preval mèsi kom tret.se pou sa mwen pa kwè nan oken komilis ayisyen.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : sport ,internet,stock market

Message  revelation Ven 13 Jan 2012 - 9:50

Li lè pou sosyete'a fè Ti Simoene konpran'n li dwe respekte peyi'a. Se premye fwa nan listwa yon chef deta eli ap chèche asasinen memwa, nwaye nan loubli memwa de milye konpatriyot ki viktim regim diktatoryal ki pi sanginè peyi sa'a jam konnen nan listwal, kap chache pa tou les moyens reabilite Duvalye.
Li le pou respekte prezidan peyi Dayiti!

Invitasyon te lanse bay tout moun y konpri tout ansyen chef Deta peyi aa!
Si Aristide e lot ansyen dirijan pat repond a invitasyon saa se ke yo gen rezon personel yo!

Si Aristide ak madam li te prezan w tap femen dyol w ou byen w tap di ke li rekonsilye ak bouwo.
Nan moman deuil ak rekeyman pou viktim yo e lot mamb forum nan, li ta preferab ke w fe chwa a sije ki gen rapo a developman peyi a.
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Message  jafrikayiti Ven 13 Jan 2012 - 10:20

Se nan kafou tout voum se do sa a menm yo te vle mennen nou. Pou pa gen okenn diferans ant Prezidan eli epi koudetayis tòsyonè ekzibisyonis.

Gras a bri kouri, asasina pèsonalite... tout bagay melanje, konfizyon total kapital....tout Ayisyen, tout enstitisyon Ayisyen pa gen okenn valè, okenn prestij....lè sa a yo anbreye nou nan kafou "nan mal, nan mal nèt"...."pa gen anyen k serye"....

Ricardo Seintenfus te kouri lave men li, di li pa p patisipe ankò nan vye jwèt sa a....

Jodi a, zòt vle asire Miki yo nan rele "viv Duvalier!", "Viv Avril" - podyab, ala yo lèd!

move chans pou yo se pa tout nasyon an ki zonbifye!

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Message  ainsi ne soit-il Ven 13 Jan 2012 - 15:20

Pou ki sa nèg pa't sonen alam la pi bonè. An verite, mande'm pouki sa m'ap tande mizik Ayisyen tout tan, men, pou yon rezon ke m'pa ka eksplike, mwen pa janm enterese a bagay Sweet Mickey yo. Lè radyo kominotè t'ap fè jwe tout labou bayakou a t'ap voye lan anrejistreman li yo, mwen te di dousman: "ala dwol".

Mwen te jis sonje ke Ayiti chanje pour le pire si yon endividi ka kanpe lan mikro ap fè propagand business li konsa.

Ayiti est un monde à l'envers. Kouman fè, a yon moman done, 2 mizisyen ki jis ap bluffe yo, se yo ki plis popilè? E pi ta, nou konstate ke se yo ki vin fè dezód, ke dyabl la lage pou vin di'n ke enstitisyon nou yo pa vo anyen.

Se konsa wi, kote vye nèg tankou'n pwale ak demokrasi nou a... Kouman pou Sweet Mickey pa ta gen rezon di ke Lavals se kaka si se li ki jwenn mwayen vin chita ap galonen sou reyalizasyon yo.

Se pa ak Lavalas non li t'ap pale sèlman, se ak Ayisyen an jeneral paske li konen ke nou kwè lan bluffer. Lè yon endividi fin fè tout vye metye ki gen sou tè sila, kouman w ta vle pou l'ta respekte sa k'ap aplodi'l.

Ki sa Sweet Mickey te ka gen plis kontr Lavalas ke li pa't genyen kontr rès Ayisyen yo? Jis yon ti problèm pèsonèl paske se sou gouvènman Lavalas ke Lame kraze. Yon desizyon ki depase frontyè Ayiti. Apre malpropte Lame te fin komèt an Ayiti, si yo pa't kraze'l, depi lontan peyi a te an sang paske se epók pèp la pa't manje anyen ki frèt non.

Antouka, mwen pa janm tand pou di sa m'pense ki rive e sa ki pwal rive. Pa gen anyen ki etone'm ankor, misye koule kafe'l klè, li pa janm kache tandans ak oryantasyon li yo. Si jodi a, m'ap tande Widmaïer, mètr Radio Métropole, patron Nancy Roc, k'ap fè alizyon a denigrè prezidan a, sè ke ekip misye te deja byen pare pou bay prezidan yo a bourad.

Fanm Nancy Roc sa a, pran yon wont lan Canada, kote li te kwè li ka pwal vin chita lan mitan kominote Ayisyèn la tanko yon entèlokite serye. Tou dousman, yo voye manmzèl ale. Se moun Ayiti ak moun Ozetazini manmzèl ka egare.

Mwen pa'p fè piblisite pou Kanada, men m'konen ke Ayisyen ki kanpe la yo viv demokrasi on lót fason e ke pawól yo pa pran tan pou rive lan zorèy dirijan bor isit yo. E pi lan Quebec menm, se pa pale.

An verite, m'ap mande'm si media lan Québec (Canada) pa pi enterese a eta peyi a ke la près an Ayiti. Mwen pa konn si se yon lót point de vue yo t'al chèche, men m'pa wè ki sa Richard Widmaïer te gen pou l'di apa ke defand enterè'l. Lè y'ap tande lan tout emisyon radyo lan Canada y'ap pale de Ayiti, ke moun bor isit preokipe de sor popilasyon peyi a, la près an Ayiti ta sipoze wont. Pandan ke moun isit ap seye aprand si peyi ap avanse, la près an Ayiti se politik propagand y'ap fè.

An verite, mwen jenen tèlman moun Quebec ap pale de Ayiti, se tankou m'ta di'w ke se prop kóz yo. Pafwa, w ta di ke se lan lakou yo sa ap pase, tèlman moun yo demontre ke yo konsène pou sor moun an Ayiti e ki sa èd la ap regle an Ayiti.

Li toujou bon pou Ayisyen an Ayiti ou Ozetazini ta vin wè, kouman sosyete bor isit la ap fonksyone. Se pa lan piyay non moun ap viv, se jis ke se pa kote mouvman tankou Tea Party gen plas yo, kote ideoloji neoduvalyeris pa ka jème lan sèvèl nèg amwenske w gen entansyon pou al fè dezód an Ayiti. Se pa kote nèg chita ap gra a pi yo kwè yo bije ap karese gran moun la tout jounen... hum!

Ouais, il faut brosser l'animal dans le sens du poil. E byen, men kado li te gen pou w a; un babouin comme Résident de la République. Que ne vous disais-je? A pa li papa, la question est dans l'air: l'usurpateur ne serait pas haïtien par-dessus le marché.

Il faut débarasser le pays de Sweet Mickey. Par conséquent, finalement de Jean-Claude Duvalier l'autre.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Message  Invité Sam 14 Jan 2012 - 19:35

Les québécois voient souvent en les haïtiens le même combat.

Invité
Invité

Message  Le gros roseau Sam 14 Jan 2012 - 19:55

Rev la ekri;"Li le pou respekte prezidan peyi Dayiti!

Fok presidan ayisyen yo respekte tet yo dabor anvan pou nou respekte yo.Yon presidan ki ap joure koulanget manman yon depite nan palè ya pa merite respè mon chè.Wap viv nan yon gwo peyi kote se tou lè swa ou konn wè ki jan moun tankou Leno.david ak tout lot blan ki genyen cho lè swa tankou johnny carson kon ap ironise presidan tankou Richard nixon ak georges bush.Nou pa beswen oken Rwa an ayiti ni oken ti diktatè.
"

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  revelation Sam 14 Jan 2012 - 21:22

An verite, mwen jenen tèlman moun Quebec ap pale de Ayiti, se tankou m'ta di'w ke se prop kóz yo. Pafwa, w ta di ke se lan lakou yo sa ap pase, tèlman moun yo demontre ke yo konsène pou sor moun an Ayiti e ki sa èd la ap regle an Ayiti.
Nou jennen pou w tou mon fre!
O mwen w gen san wont ak san santiman pou devwale piblikman abarasman e jennen lan.
T neg ak resevwa assistans sosyal kay blan, yo pa ta renmen ke tineg lakay jwen yon to kichoy tou!

Pa fe jalouzi, Peyi Kanada gen pou tout moun jwen!!
Se memm ansyen generasyon neg dokounou, rat do kale sa yo ka di "Nous somme déjà trop ici ! Ne les laissent pas rentrer!"
Aloufa!!!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  ainsi ne soit-il Sam 14 Jan 2012 - 22:21

Sa w di la pa vle di anyen Rèv-la, apa yon komantè enbesil. Sa mwen ekri pa gen okenn rapor ak Ayisyen k'ap viv Okanada ou Ozetazini. Si w t'ap viv isi, petèt w ta wè ak 2 zye a w. W pa konn anyen de moun Kanada. W jis ap pran enfómasyon lan fon mamit kote moun abitye benyen lan gadoue.

W se jis sa mon chè. Han! mwen gen youn lan fanmi'm ki gen menm reyaksyon tankou w, sa renmen leuko yo tankou w, sa defóme tout sa l'li, tout sa l'tande tankou, li a lanvè tankou w. Sof ke w gen lè pa't grandi lan gran lakou tankou'l.

W rezone tankou yon nèg ki pa pase lan moul. W gen lè pa't li sa m'te ekri dènyèman pou w, w pa fin konn li nèt non. Se pa pou moun popilasyon Ayiti ke mwen jenen, se jis yon fason de parler menm jan m'te ka ekri ke m'telman touche.

Sepandan w gen rezon ke m'gen dwa jenen pou nèg tankou w yo, k'ap bat bravo pou yon prezidan ki abitye vand kor li, mwen jenen pou w ki pran dèyè on nèg Montreal k'ap denonse le fait ke Sweet Mickey deklare ke li se omoseksyèl e pi Ayisyen tankou w yo al vote pou li e pi w'ap bay sa bourad. W pa fouti pa youn lan yo.

Mwen konen depi lontan ki sa w ye wi Rèv-la depi m'te tande reyaksyon a w. Mwen jis pat kanpe sou sa paske m'pa gen dwa asele'w e pi mwen pa pase tan ap diskite de koze sa yo ki pa bizniz pa'm menm jan ak nèg ki leve lan byen-ètr sosyal lan Kanada ou Ozetazini.

Rèv-la, w se yon jako lan món ki bezwen di moun serye donne la patte.

Moun gen dwa gen opinyon yo tande menm si se ekip paswa w la k'ap menen jodi a an Ayiti.

Kote nèg an dewó sa a soti. Gade ti-mal, manyè rele'm monsieur. M'pa konn sa w te fè pou rive bor isit e ke w'ap fè vye refleksyon protestan paske blan a te geri maleng lan pye a w, te retire'w an dewó.

Pa gen yon moun sou sit la ki ka di w ke yo konen'm. E mwen kite Ayiti tro lontan pou ta di w rekonèt Martine la tourmente. Kote m'ap viv lan Canada, kantè pa rive la, mon konpè. Kenbe puce a w yo pou chyen parèy w. Se pa fót pèson si w te restavèk an Ayiti, mon chè.

Martine la tourmente pa lan koze nou a ti msye yo.

Pa eksite'm, mwen pa bezwen lan joure ak nou, se pou sa m'pa fouti di ki sa n'ap ekri ou byen n'ap sikjere. Na ekskize'm si m'pa bay feedback. Rèv-la, w menm, mwen kwè w lan plas w fwa sa a. Se korèk, sa pa yon krim ankor, lan Kanada-menm sa legal, w menm gen dwa marye. Sof ke se pa mwen ki t'ap janm vote pou loi konsa ni pou Sweet Mickey. Hum!

Dernière édition par martine la tourmente le Sam 14 Jan 2012 - 23:04, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Marc-Henry Sam 14 Jan 2012 - 22:51

Chers amis

ForumHaiti va bien et les échanges sont très agréables. Est-ce qu'on peut maintenir cette douceur communicative au ForumHaiti ? Ne soyez pas ...dézagréables ? Je vous en supplie .

Merci d'avance .

Administrateur

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Message  Le gros roseau Dim 15 Jan 2012 - 11:39

"Ceux qui se ressemblent s'assemblent "Que fait Bill Clinton dans ce cenacle de devergondés ,de criminels et de voleurs?Est-il devenu lui aussi un corrompu?Sont-ce les ecus de la charite internationale qui l'emmenent dans ce cenacle?Il se deshonore en acceptant de serrer les mains de ces chenapans. Je me demande si Jimmy Carter aurait accèpté de donner l'accolade à JCD , à Prosper Avril et à Sweet Mickey?

C'est vrai la societe ne tient aucun compte de la facon dont vous avez reussi.Je felicite Leslie Manigat pour avoir refuse de recevoir Michel martelly chez lui.Il y a des cenacles ou les gens de bien devraient s'abstenir de participer.C'est la verité:"Dis moi qui tu frequentes et je te dirai qui tu es."Bill Clinton ne devrait pas danser la musique de Sweet Mickey.Sont-ils de la meme race?Les haitiens ont-ils raison de dire :devan green back nanpren fè back.Et Duvalier avait-il raison de dire :"Tout Homme a un prix""plus je vois les hommes ,plus j'aime mon chien."Je comprends mieux maintenant pourquoi ce jeune americain avait refusé de serrer les mains de Bill Clinton.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin

Message  revelation Dim 15 Jan 2012 - 21:50

Martine di ke: Kote m'ap viv lan Canada, kantè pa rive la, mon konpè
Nou byen contan pou w mon fre Martine! Si yo pakab viv kote'w ye la petet yon jou pitit ak granpitit yo a realize rev saa.

Nouvel ke nou gennyen se ke nou remake e anpil nan nou remake ke assistans internasyonal la pa rive jwen pep la fason ke sa te dwe fet. Sa ke nou ap propoze a assistans internasyonal la se ouvri biwo d'ambochaj nan ambassad yo ki nan peyi Dayiti e mete annons nan jounal pou job nan peyi yo.

Konsa Ayisyen ap antre vinn travay avek papye kontra yo nan men yo e dan legalite san travese lantouraj ni peye malfete pou fe yo fe wour krochi..
Lajan ke pep la ap vinn fe lakay w yo nan travay sezonnye, travay konstriksyon etc..Gouvenman sa yo kap tigout pa tigout diminye montan lajan sa de lajan assistans ke yo te promet peyi Dayiti!

Kite pep la antre lakay w vinn fe lajan saa yo memm, si se pa sa, manman lajan assistans saa pap jamb rive jwen yo!
Reflechi sou propozisyon sa ki pli prometan ke tout lot yo jiska prezan!
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  jafrikayiti Lun 16 Jan 2012 - 22:59

Bébé Doc, le métro de Port au Prince et les dix plaies d'Egypte
Par Claude Ribbe, jeudi 4 février 2010 à 10:18 :: General :: #142 :: rss

ttp://claude-ribbe.com/dotclear/index.php?2010/02/04/142-bebe-doc-le-metro-de-port-au-prince-et-les-dix-plaies-d-egypte

Jean-Claude Duvalier, alias Bébé Doc, a exercé un pouvoir dictatorial sur Haïti pendant 15 ans, entre 1971 et 1986, avec le soutien de ses volontaires de la sécurité nationale, plus connus sous le nom de tontons macoutes.

Après s’être enfui avec l’aide des États-Unis et de la France, il fut secrètement accueilli à Grenoble au printemps 1986 avec 900 millions de dollars d’ « économies », au moment de la transition entre le gouvernement Fabius et celui de Chirac (1ère cohabitation). C’est Régis Debray, chargé de mission aux relations internationales auprès de Mitterrand, et donc responsable du dossier d’Haïti de 1981 à 1985, qui se serait chargé de recevoir le dictateur (ce dont se souviendra Chirac en 2004 en confiant au guérilléro bavard le dossier du coup d’État contre Jean-Bertrand Aristide).

Les bons et loyaux services de Debray lui vaudraient une nomination au conseil d’État par le fait du prince. Jean-Claude Duvalier, officiellement en transit, est ainsi hébergé et protégé par la France depuis 1986. Tous les ministres de l’Intérieur qui se sont succédés ont systématiquement déclaré qu’ils n’étaient pas au courant. On prétend que Duvalier est ruiné à cause de sa femme qui aurait fait main basse sur son magot. On le croise cependant toujours dans les luxueux hôtels et restaurants parisiens.

J’ai réussi à me procurer son numéro de portable, dans l’espoir de l’interviewer, ce qu’aucun journaliste français, curieusement, n’a songé à faire depuis 24 ans. Bébé Doc aurait tant de choses à raconter. Après un premier contact, il s’est malheureusement mis aux abonnés absents, très certainement à la demande expresse de ses protecteurs. Bébé Doc a l’obligation d’être discret. Cela fait partie du marché.

Il s’est exprimé en 2004, au moment du coup d’État, auquel je le soupçonne d’avoir accordé quelque soutien. À cette époque, j’ai entendu des diplomates français dire que le retour de Bébé Doc serait une bonne solution. Plus récemment, Bébé Doc a fait parler de lui en proposant de mettre des fonds qu’il avait placés en Suisse au service des Haïtiens sinistrés. Cette réapparition n’est pas un hasard. Le jour même du séisme, la justice de Berne venait de refuser à l’État haïtien la restitution desdits fonds, après 24 ans de procédure. Une conseillère fédérale, Micheline Clamy-Rey, vient par ailleurs de se rendre à Port-au-Prince pour discuter de l’affaire avec le président haïtien Préval. Le gouvernement fédéral songerait actuellement à voter d’urgence une loi sur la restitution des biens mal acquis qui empêcherait Bébé Doc de récupérer son pactole.

En attendant, il compare, paraît-il, les malheurs d’Haïti aux dix plaies d’Égypte. Selon le dictateur, la onzième sera un tsunami. Tout cela pour punir les Haïtiens de l’avoir chassé. À l’époque de Mitterrand, la France aurait signé un contrat faramineux avec le chef des macoutes pour réaliser un métro à Port-au-Prince. Le secrétaire d’État aux Finances de Bébé Doc, Frantz Merceron, se vantait même d’avoir eu la croix de la Légion d’Honneur pour ce contrat du siècle sur lequel sans doute il vaudrait mieux ne pas trop revenir, de peur de trouver un joli pot aux roses qui permettrait sans doute de comprendre pourquoi la France est obligée de garder sur son territoire le satrape haïtien. On se doute que le métro de Port-au-Prince n’a jamais vu le jour. Bébé Doc le regrette : si le métro avait existé, il aurait pu l’inonder en 1986 comme Hitler le fit pour le métro de Berlin en 1945.

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Message  Thunder Mar 17 Jan 2012 - 0:14

Mak!

Kote wou? Men moun ap pale de Baby Doc toujou wi... Ala yon gwo nèg sa se Duvalier.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Message  Marc H Mar 17 Jan 2012 - 0:20

Thunder a écrit:Mak!

Kote wou? Men moun ap pale de Baby Doc toujou wi... Ala yon gwo nèg sa se Duvalier.

Thunder

Fok yo pale de Duvalier paske li genyen gwo akisasyon sou li . Anplis , jodia fe misye 1 an depi lan peyi an . Plis anko misye afiche li tribobabò lan peyi an .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Message  ainsi ne soit-il Mar 17 Jan 2012 - 1:31

Lè yo te poze Sweet Mickey kestyon a savwa si li gen lajan pou li reyalize projè pèsonèl li a, li te repond ke li konn kote l'ap jwenn lajan. A pa li papa, tout sa ki pa t'ap veye komanse wè kote lajan sa yo ap soti. Jean-Claude Duvalier gen lè tounen vin envesti. Gen lè se pou li ti-mesye T-Vice yo ta'p voye mesaj ak album yo a. Ayayay, fanmi yo gen yon dèt anvè Duvalier. Se yon moun vini yo ki t'ap di ke Duvalier te fasilite yo fè biznis nèt paske boujwazi tradisyonèl Ayisyèn la pa't janm envesti e kreye travay lan peyi a.

Ayisyen aletranje mèt pare kor yo pou yo pran plis bafl pi devan si yo pa fè makaj sere sou tandem Sweet Michey-Baby Doc sa a. Lè misye te vini ak taks sou transfè, san ezitasyon mwen pa't kontante'm de denonse sa tankou tout moun non, mwen te fè remake ke se menm eskrokri Jean-Claude Duvalier te konn ap remèt yo e m'te di ke jan de konsiy sila pa sót lót kote: se Baby Doc k'ap dikte misye ki sa pou'l fè.

Komanse poze tèt nou si se pa Jean-Claude Duvalier k'ap dirije Ayiti par lentèmedyè Sweet Mickey. Antouka, m'pa wè ki sa sa ye ankor.

Mwen pale otan ke mwen vle, pa gen moun ki ka di pou m'pa kritike Sweet Mickey, Jean-Claude Duvalier, nèg ki lan ransèyman pou Big Brother. Blan a te di'm sa k'ap pase, mwen jis fè'l konprand ke mwen se yon sèl moun, pas deux identités.

Ki sa ki rive Ayiti konsa? Peyi sa a pa gen chans. Tankou ekriven Ayisten sa a t'ap di dènyèman, si Bon Dye te ekziste, e byen li rate yon bèl okazyon le 12 janvye 2010 pou l'te prouve'l.

Na eskize'm si m'wè gagay yo diferamman paske m'pa moun P-A=P, mwen pa grandi lan kapital venal la. Youn lan refleksyon ke m'te toujou ap fè, sè ke P-A-P se yon vil malediksyon, se yon malè pou rès peyi a. Lè goudougoudou a pase, mwen t'ap sonje promès yo te fè Sodome e Gomorrhe la. Komm mwen pa lan ni Bon Dye ni Dyab, mwen te vit ap fokalize sou kretyen vivan yo ki ret kanpe.

M'ap di itou ke m'te t'ap mande si Sweet Mickey te Ayisyen depi lè yo te diskalifye Wyclef. Mwen pa konn si y'ap ka prouve ke li gen sitwayènte etranje, mwen ta prefere ke senatè Moïse gen prèv en main. Se sa ki fristran lan demokrasi bull-shit ak lan jistis, w mèt sèten, w gen dwa gen rezon men si w pa vini ak prèv tanjibl, w'ap tonen do koube. Cela dit, il n'y a aucun doute dans mon esprit que Sweet Mickey a quelque chose à cacher. Et qu'on est peut être de brouiller les pistes.

Pito m'kanpe la pou aswe a avan blan yo trouve ke m'pale trop. Evidemment, paske yo pa ka achte bouch pa'm. Trop detay ap pase lan peyi sa a.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé