Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Jeux, jouets et Lego : le deuxième à -50% (large sélection)
Voir le deal

Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe

4 participants

Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe Empty Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe

Message  Rico Lun 28 Avr 2014 - 15:33

Yon komando DEA debake nan Pestel nan otèl Guy Philippe pou fouke l. Se twouve l pa te sou plas. Komando kite vini pa vwa terès te genyen 4 vwati ko diplomatik chaje tankou La Poloy. Yo demonte pot yon otèl pwopriyetè Guy Philippe.

Yo arete  jeran otèl ak  yon gadyen sa pou mennen nan vil Okay. Komando pran yon malèt, yo remèt yon elikoptè ki te ateri sou rout Jeremi.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe Empty Re: Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe

Message  Sasaye Lun 28 Avr 2014 - 19:41

Koumanman!!!!
Ayiti peyi konki vre.

Ki fout dwa DEA pou yo vyole yon teritwa souveren konsa?

Eske nou janm tande yon desant DEA lan Sisyl (Sicile) ann Itali kote mafia ap fè gwo trafik dwog ak anpil krim sou teritwa meriken?
Eske yo janm fè yon desant ak komando an Frans?

Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe Empty Re: Desant dè lye DEA nan Pestel nan dengwann Guy Philippe

Message  Joel Mar 29 Avr 2014 - 17:45

Eske se ROBERTA JACKSON ki aktyèl ASISTAN SEKRETÈ DETA pou AMERIK LATIN lan jounen jodi an ki ap opere?

MARCO RUBIO ,senatè KIBEN FLORID lan te bloke nominasyon MANMZÈL pou 6 MWA lan SENA a ;li di MANMZÈL se yon ""lefty""
yon ""gochis"".
JOHN KERRY ak ROBERTA JACOBSON konnen dosye AYITI an byen ,yo konnen tout PÈSONAJ yo.
Sitou,JOHN KERRY pa madan CLINTON non.Yo pa wè ENTERÈ AMERIKEN menm jan!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Joel Jeu 1 Mai 2014 - 7:05

Gen de NÈG KI TE WÈ jeneral Kelly te ann AYITI ,pou yomenm se pou zafè SEKIRITE.Enben si gen MOUN ki pou veye ZO  yo se mesye MATELI yo ,konseye l yo ki lan PALÈ an.
Tankou KAKAKOK ,konn di mesye ki lan POUD BLANCH yo.

KELLY alatèt yon ""task force"" ki gen FBI,DEA ,STATE DEPARTMENT ladan l.OBAMA Ba yo LÒD pou yo diminye DRÒG pa 40%.

KELLY mete 2 MEN lan TÈT.Se 2 KOTE gen plis DWÒG ki ap sòti,se lan ZILE KISKEYA a,ak ONDIRAS.
Se lan OPTIK sa a OPERASYON kont GUY PHILIPPE lan te fèt.
M ap di NÈG ankò ke AMERIKEN pa lan SEKRÈ;se noumenm ki lan SEKRÈ:

GEN. KELLY:  Yeah.  I'm kind of mandated by -- by the president to work within the interagency -- and, again, this is not just a DOD thing, this is FBI, DEA, State Department, Commerce, Treasury, unbelievable efforts by a lot of great people, but we've been told to reduce the amount of drugs that come up from Latin America by at least 40 percent.  And the thinking there is, if you can -- if you can take that much off the table, then you reduce their profits by so much that these very well-organized today cartels that are really international businesses, they just have no regulations other than -- and they have no point other than profit.  

If you can take a certain amount of the drugs off the market, then those cartels will increasingly be less effective.  The networks might break down.  A lot of individual effort may be -- maybe the -- maybe there will be spike in inter-cartel fighting or whatever.

So to do that, I need -- my estimate is I need 16 vessels.  I don't need aircraft carriers, and I don't need even warships, but I need 16 vessels from which to fly a helicopter, because that's the end game.  That's a law enforcement end game, by the way.  I'm in support of law enforcement.

By title 10 responsibilities are to detect and monitor the flow.  We do that superbly.  I have very, very good clarity on the flow of drugs as it comes out of Latin America, Central America.  The end game part of that is a law enforcement end game, read Coast Guard or read DEA or FBI.  Now, frequently, the end game might be from a U.S. military helicopter, but on that helicopter is a law enforcement guy or gal, which makes it a law enforcement effort.  And the same thing on U.S. Navy ships.

I've got to mention, though, for a second, all of this starts with the Colombians and the unbelievable heroic efforts that they put into reducing the amount of coca in the cocaine trade, the amount of coca that's not harvested, the number of jungle labs that they -- they get to and destroy, the 200 or so tons of cocaine that they get before it ever leaves the -- ever leaves for the United States.  The next in that series is Panama.  Unbelievable partners in all of this.  They do great, great, great work, and then the next step, of course, is Honduras, Guatemala, El Salvador.

But what I need to see that is good intel, which I have.  I need ISR platforms to track these -- the movement.  Most of the movement comes by sea.  Most of the movement is in smaller boats, very fast, carrying three to five tons of cocaine.  I need ISR to see that and then to vector either a Panamanian coast guard, coastal patrol craft, a Colombian coastal patrol craft, Honduran, Guatemalan, you get the point, or even Mexican.  Even though Mexico is not in my zone, the JIATF-South, the interagency task force that works for me, looks all the way up to the -- all along the coast of Mexico.

40 POLISYE yo di ki revoke lan PNH lan ,pouki sa?
NÈG kite GUYLER DELVA ap dyèdyè alòs ke gen bagay ENPÒTAN ki ap regle.
Kote KAKAKOK ki te konn pale de AYITI kòm NARCO-ETAT a?
Bagay yo 10 FWA pi RÈD ke yo te ye sou ARISTID.Tankou nou ka wè lan TÈKS lan ,JENERAL KELLY mande 16 BATO an PLIS,men misye di ke  tèlman gen DWÒG ki ap pase lan zile KISKEYA a ,li pa kwè ke l ka genyen pari an  

www.defense.gov/Transcripts/Transcript.aspx?TranscriptID=5391

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Joel Jeu 1 Mai 2014 - 7:43

Men KELLY ki ap pale de DOMINIKANI devan SENA a.Se kon sa li pale de AYITI tou

U.S. generals cite Dominican Republic as ‘drugs beyond control’
PrintPrint EmailEmail BookmarkBookmark SaveSave to my profile Comments33 Comments - last on Apr 30 at 10:37 PM

Picture 1 of 2
Previous Next Zoom Picture

Washington.- The heads of the United States Southern Command and of the U.S. Coast Guard yesterday painted a gloomy picture in the war on drug trafficking in Latin America, citing a lack of resources, American’s unabated demand, the cartels improved logistics and even the bust of a cocaine-processing lab in Dominican Republic.

In a hearing of the U.S. Congress, Gen. John Kelly, chief of U.S. Southern Command, which operates in Latin America, and Coast Guard Commander, Adm. Robert Papp, admitted a worsening situation and that the hundreds of tons of drugs are beyond their control and reach U.S. streets.

According to Kelly, all points along the drugs through the Caribbean corridor will continue to increase, and gave as an example new processing labs found earlier this year in southern San Cristobal province.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  kakakok Jeu 1 Mai 2014 - 11:30

Joel a écrit:Gen de NÈG KI TE WÈ jeneral Kelly te ann AYITI ,pou yomenm se pou zafè SEKIRITE.Enben si gen MOUN ki pou veye ZO  yo se mesye MATELI yo ,konseye l yo ki lan PALÈ an.
Tankou KAKAKOK ,konn di mesye ki lan POUD BLANCH yo.

KELLY alatèt yon ""task force"" ki gen FBI,DEA ,STATE DEPARTMENT ladan l.OBAMA Ba yo LÒD pou yo diminye DRÒG pa 40%.

KELLY mete 2 MEN lan TÈT.Se 2 KOTE gen plis DWÒG ki ap sòti,se lan ZILE KISKEYA a,ak ONDIRAS.
Se lan OPTIK sa a OPERASYON kont GUY PHILIPPE lan te fèt.
M ap di NÈG ankò ke AMERIKEN pa lan SEKRÈ;se noumenm ki lan SEKRÈ:

GEN. KELLY:  Yeah.  I'm kind of mandated by -- by the president to work within the interagency -- and, again, this is not just a DOD thing, this is FBI, DEA, State Department, Commerce, Treasury, unbelievable efforts by a lot of great people, but we've been told to reduce the amount of drugs that come up from Latin America by at least 40 percent.  And the thinking there is, if you can -- if you can take that much off the table, then you reduce their profits by so much that these very well-organized today cartels that are really international businesses, they just have no regulations other than -- and they have no point other than profit.  
all along the coast of Mexico.

40 POLISYE yo di ki revoke lan PNH lan ,pouki sa?
NÈG kite GUYLER DELVA ap dyèdyè alòs ke gen bagay ENPÒTAN ki ap regle.
Kote KAKAKOK ki te konn pale de AYITI kòm NARCO-ETAT a?
Bagay yo 10 FWA pi RÈD ke yo te ye sou ARISTID.Tankou nou ka wè lan TÈKS lan ,JENERAL KELLY mande 16 BATO an PLIS,men misye di ke  tèlman gen DWÒG ki ap pase lan zile KISKEYA a ,li pa kwè ke l ka genyen pari an  

Zanmi kkkok te toujou mal konpwi...Yo te toujou ap defome ni pesonilte ni karakte kkkok ....Yon sel konba m te toujou main nez se WE YON AYITI MEYE ! Nan kad konba sa KKKOK pat janm genyen okenn koule....

Depi pwemye jou Martelly m te komanse kritike li ...M pa janm sere okenn kaka chat ni kk mon pere aba rad mwen ..Jouk jounen Jodya map kritike PAUL DENIS ki pa JCD pase o mwen yon nwit nan pwizon li tounen an.... Savle di zanmi mwen ..M patap ka janm pwefere MICKY kont Aristide... Men si yon neg al fe alyans ak AMARAL , ak lo gwo dit l heure yo se pa mwen ki mete li la....

Atansyon tou jodia yap pale byen fo pou legalizasyon Mariguana ???????????????

www.defense.gov/Transcripts/Transcript.aspx?TranscriptID=5391
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Message  Joel Jeu 1 Mai 2014 - 12:23

Kok mon ami;

Bagay yo konplèks.AMERIKEN yo vini an 1994 se pa t pou te remete ARISTID sèlman non;se pou te eseye regle zafè DWÒG lan wi.
KOUDETAYIS yo ,se de sa yo t ap viv.
An DOMINIKANI ,jounen jodi an n ap pale an se mare y ap mare NÈG ki lan TRAFIK DWÒG:jeneral,minis ,kolonèl,kaptenn.
Gouvènman MERIKEN tèlman ap mande pou NÈG ke DOMINIKEN yo di si yo vle vin pran yo,vin pran yo;pa anmegde yo.

Pran yon ti tan panse pouki sa LAME DOMINIKEN an t ap pistonnen KOUDETAYIS ,POUTCHIS yo e pouki sa AMERIKEN yo pa vle LAME DAYITI an tounen.
Mwen di nou sispann repete zafè AMARAL ki pa menm yon LÒZÈY lan BOUYON an.
Atansyon pou se pa ARISTID AMERIKEN yo rele pou chanje la sitiyasyon?

Pa di m se LAVALASYEN ;Mwen pa LAVALASYEN men mwen gen lontan m ap obsève jan gouvènman AMERIKEN an opere.
Mesye yo sou presyon sou zafè dwòg lan;ou wè JENERAL KELLY di si tèlman gen DWÒG ki ap pase bò tou lè 2 BÒ FWONTYÈ an ,li pa konn sa pou l fè!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin

Feuille de personnage

Message  Rico Jeu 1 Mai 2014 - 12:55

Se yo tout ki nan move zafè ke l lavalas. kolonèl. Tonas se pouvwa menm ti nèg koken pa respèkte
. You tout gen kont pou rann. pa retire ko w kom lavalasyen andisi
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé