JE SUIS PARIS
+2
negmorne
Rico
6 participants
Page 1 sur 2
Page 1 sur 2 • 1, 2
JE SUIS PARIS
JE SUIS PARIS
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce
Re: JE SUIS PARIS
Riko. Ou gen lè pa konn li. Ouswa ou pa konprann lang fransè a.
Banm eseye eksplikew:
Yo rele seksyon forum sa "Espace Haïti". Sak fè, siw bezwen al kriye paske lafrans sot gen yon 1/10ièm de trètman yo kon al bay anpil kote nan lemondantye. Fok ou al ekri "Je suis Paris " nan "Espace monde"
Banm eseye eksplikew:
Yo rele seksyon forum sa "Espace Haïti". Sak fè, siw bezwen al kriye paske lafrans sot gen yon 1/10ièm de trètman yo kon al bay anpil kote nan lemondantye. Fok ou al ekri "Je suis Paris " nan "Espace monde"
negmorne- Junior
-
Loisirs : haiti
Pou senkyèm pos sou yon forom. sispann jwe frekan an pasan se pa nègmonn ki radotè konsa, dabitid se nèg lavil tankou Potoprens, Petyonvil ki panse yo repiblik dAyiti.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Jean Chery ·
Lafrans Ayiti bezwen ranbousman lajan det endepandans lan. Nou pap bliye w. Tanzantan nap fe w sonje. a écrit:
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Atansyon!
Se pa pou nou mele zannanna ak sizann.
Ayiti pouryen lan zak teroris ki fèt laa.
Sa pap rapòte ayisyen anyen e se pa taktik ayisyen.
Li evidan ke mizilman ak arab ki genyen yon dan kont Lafrans ki fë sa.
Nou poko ap chèche kòz, men ki pawòl nap chwazi: Jezikri oubyen Grasia Jak?
Al gade kisa Asad, prezidan Siri an di osijè atak sayo nou gentan bliye Chali?
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
fok Lafrans ta remèt chak ayisyen kinan yo nan men
politisyen peyi dayiti tankou SWEET MIKI, PREVAL, LAVALAS, ARISTIDE
Tout se move visye, volo , magouyè
politisyen peyi dayiti tankou SWEET MIKI, PREVAL, LAVALAS, ARISTIDE
Tout se move visye, volo , magouyè
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Sasaye a écrit:Atansyon!
Mezire vye parol piman bouk, se tout alye
kap fè zot di byen, ak tout kinan yo
kap veye aryè yo, pa gen zafè mele anyen
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Mwen rejwenn SASAYE sou koze sa a.
Mesye TERORIS sa yo se yon bann ANJANDRE ,gen de fwa menm MOUN ki panse ou gen SENPATI pou yo y ap touye ale we pou lot MOUN?
Nenpot lan nou ta kapab ap vizite PARIS e tonbe anba BAL MAFRENZEN sa yo ou byen EKSPLOZIF yo.
Pa bliye ke te gen AYISYEN ki te mouri lan ATAK sou WORLD TRADE CENTER an.
Men tou mwen pa p di PODYAB LA FRANS ,M ap di PODYAB INOSAN ki mouri anba atak ANJANDRE yo.
Pou la FRANS menm ;an 1994 yo di yo t ap di MITTERAND ki sa ki t ap pase lan MASAK ,JENOSID RWANDA a ,kote preske 1 MILYON TUTSI te mouri anba MITRAYET ak KOUT MANCHET.
Yo di ke MITTERAND te reponn "CES GENS NE SONT PAS COMME NOUS" ;pou MITTERAND ,2 MILYON,3 ,MILYON TUTSI te met mouri;si pou nou ajoute ke se te lan ENTERE la FRANS;paske se la FRANS ki te AME HUTU-INTERAMWHE ki t ap fe MASAK yo.
Podyab pou INOSAN ki tonbe yo ,men pa pou GOUVENMAN FRANSE an!
Mesye TERORIS sa yo se yon bann ANJANDRE ,gen de fwa menm MOUN ki panse ou gen SENPATI pou yo y ap touye ale we pou lot MOUN?
Nenpot lan nou ta kapab ap vizite PARIS e tonbe anba BAL MAFRENZEN sa yo ou byen EKSPLOZIF yo.
Pa bliye ke te gen AYISYEN ki te mouri lan ATAK sou WORLD TRADE CENTER an.
Men tou mwen pa p di PODYAB LA FRANS ,M ap di PODYAB INOSAN ki mouri anba atak ANJANDRE yo.
Pou la FRANS menm ;an 1994 yo di yo t ap di MITTERAND ki sa ki t ap pase lan MASAK ,JENOSID RWANDA a ,kote preske 1 MILYON TUTSI te mouri anba MITRAYET ak KOUT MANCHET.
Yo di ke MITTERAND te reponn "CES GENS NE SONT PAS COMME NOUS" ;pou MITTERAND ,2 MILYON,3 ,MILYON TUTSI te met mouri;si pou nou ajoute ke se te lan ENTERE la FRANS;paske se la FRANS ki te AME HUTU-INTERAMWHE ki t ap fe MASAK yo.
Podyab pou INOSAN ki tonbe yo ,men pa pou GOUVENMAN FRANSE an!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Jowèl,
Nèg avèg, yo soud.
Talè yo pral anvi di se Lavalas ki fè zak yo.
Se sak fè mwen mete atansyon an.
Epi remak Jezikri oubyen Grasia Jak lan, pase sou sèvèl yo.
Je n konpran pa.
Ane pase mwen te gen plan pou ale Paris avèk madanm mwen lan yon ekzibisyon tekstil, lè bagay Chali an te rive.
Mwen anile ni vòl ni plan, paske lè bab moun parey w pran dife se mouye pa w. Depi w pa blan ou sispèk lan peyi saa.
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
Zafè kriye betiz gratwit, joure yon peyi , nou dwe fè la pa dè choz.
Tout moun pa gen menm lekti ak nou. Pandan tout peryod difisil ditakti peyi sa se te fwaye kite louvri baryè li pou pwogressis de goch rejim kann kale tap kouri dèryè yo.
Peyi sa ak popilasyon l ede, pwoteje anpil kinan nou yo. Lè GRASIA JAK, TI BOULE, BRETON, GERA LWI te fann nan dengwann yon jenès , yo pa te janm fèmen pot yo, ni te bay pwoblèm pou oryantasyon politik kinan nou yo.
Tout moun pa gen menm lekti ak nou. Pandan tout peryod difisil ditakti peyi sa se te fwaye kite louvri baryè li pou pwogressis de goch rejim kann kale tap kouri dèryè yo.
Peyi sa ak popilasyon l ede, pwoteje anpil kinan nou yo. Lè GRASIA JAK, TI BOULE, BRETON, GERA LWI te fann nan dengwann yon jenès , yo pa te janm fèmen pot yo, ni te bay pwoblèm pou oryantasyon politik kinan nou yo.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Kelkelanswa sa ki ap diskite se pou gen NEG ki pou vire l sou yon ZAFE PESONEL.
DAMN!
Majorite VI m mwen pase l OZETAZINI 2/3 PLIS; sa vle di pou mwen BAT BRAVO pou bagay DEMEPLE ke ETAZINI ap fe ann AYITI?
Lan non ki sa?
Sispann defann la FRANS TONNE!
Epi w ap plenyen ke y ap EFASE POS ou!
Mwenmenm m ap kontinye di pou EETAZINI kite nou an REPO nou.
Kanta la FRANS menm ,ALE L LAN MED e sa pa gen REFLEKSYON sou sa ki te pase an FRANS AVAN YE an!
DAMN!
Majorite VI m mwen pase l OZETAZINI 2/3 PLIS; sa vle di pou mwen BAT BRAVO pou bagay DEMEPLE ke ETAZINI ap fe ann AYITI?
Lan non ki sa?
Sispann defann la FRANS TONNE!
Epi w ap plenyen ke y ap EFASE POS ou!
Mwenmenm m ap kontinye di pou EETAZINI kite nou an REPO nou.
Kanta la FRANS menm ,ALE L LAN MED e sa pa gen REFLEKSYON sou sa ki te pase an FRANS AVAN YE an!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Monde: Une haitienne parmi les victimes des attentats du 13 novembre à Paris
PARIS, FRANCE – Le bilan des attaques terroristes de Paris s’élève à 129 morts et 352 blessés, a confirmé samedi le procureur de la République de la Ville,…
NEWS.ANMWE.COM
J’aime Commenter Partager
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
MARC;
Ces terroristes sont une menace.Des ABRUTIS qui usent la technologie du 21eme siècle pour retourner le MONDE au MOYEN AGE.
Des pays comme LA CHINE,LA RUSSIE meme l'IRAN ont condamne ces ATTENTATS.
Tout le monde ou il existe un degre de RATIONALITE a condamne ces ATTENTATS .Personne n'est a l'abri!
Ces terroristes sont une menace.Des ABRUTIS qui usent la technologie du 21eme siècle pour retourner le MONDE au MOYEN AGE.
Des pays comme LA CHINE,LA RUSSIE meme l'IRAN ont condamne ces ATTENTATS.
Tout le monde ou il existe un degre de RATIONALITE a condamne ces ATTENTATS .Personne n'est a l'abri!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
«Quand mes compatriotes sont morts, aucun pays ne s’est soucié d’illuminer ses monuments aux couleurs de leur drapeau. Quand mes compatriotes sont morts, ils n’ont pas plongé le monde dans le deuil. Leur mort n’aura été qu’une particule de poussière dans le cycle des nouvelles internationales, quelque chose qui se passe là-bas.»
- Elie Fares, médecin libanais, s’exprimant sur sa page Facebook à propos de la différence entre le traitement médiatique du double attentat qui a fait 44 morts à Beyrouth jeudi dernier et celui des attentats de Paris le lendemain, tous revendiqués par le groupe État islamique. a écrit:
Publié le 16 novembre 2015 à 09h04 | Mis à jour à 09h57
L'EI menace Washington
[url=javascript:toggleImage('http://images.lpcdn.ca/924x615/201511/16/1089094-homme-livrant-message-nom-groupe.jpg','L'EI menace Washington', 0, 924);][/url]
L'homme livrant le message au nom du groupe État islamique (EI) est identifié comme «Al Ghareeb l'Algérien».
PHOTO REUTERS
Attaques à Paris
Une série d'attentats à la ceinture explosive et à l'arme automatique a fait au moins 129 morts, vendredi 13 novembre 2015, à Paris. Il s'agit d'un carnage sans précédent, qualifié d'«acte de guerre» par le président François Hollande. La série d'attaques a été perpétrée par trois équipes de terroristes coordonnées. En tout, sept terroristes ont été retrouvés morts. »
Pierre-André Normandin
La Presse
Les pays menant des frappes militaires en Syrie seront ciblés par des attentats similaires à ceux perpétrés en France vendredi dernier, menace le groupe État islamique dans une nouvelle vidéo. Les menaces ciblent tout particulièrement Washington et l'Europe.
La vidéo présente des images des attaques de Paris et dénonce la «croisade» des pays occidentaux. «Nous disons aux États qui prennent part dans cette croisade que, par la volonté de Dieu, vous vivrez un jour, si Dieu le veut, comme l'a vécu la France, tout comme nous avons frappé la France en son coeur qu'est Paris. Ensuite, nous jurons que nous allons frapper les États-Unis en son coeur à Washington», menace un homme en tenue de camouflage et coiffé d'un turban.
L'homme livrant le message au nom du groupe État islamique (EI) est identifié comme «Al Ghareeb l'Algérien». La vidéo, dont l'authenticité n'a pu être établie, aurait été produite par des combattants de l'État islamique situés dans le nord de l'Irak.
«Je dis aux pays européens que nous venons, nous venons avec des pièges et des explosifs, des ceintures explosives et des fusils silencieux et vous ne pourrez nous arrêter parce que nous sommes plus forts aujourd'hui que nous ne l'avons jamais été», poursuit Al Ghareeb.
Un autre homme, présenté comme «Al Karrar l'Irakien», interpelle directement le président François Hollande. «Nous avons décidé de négocier avec vous dans les tranchées et pas dans les hôtels.»
D'autres opérations à prévoir, croit la CIA
Le groupe État islamique a probablement d'autres opérations semblables aux attaques de Paris en préparation, a par ailleurs estimé lundi à Washington le directeur de la CIA John Brennan.«Je pense que ce n'est pas la seule opération que le groupe État islamique» a en préparation, «je ne considère certainement pas» ces attaques comme «un évènement isolé», a dit le chef de l'agence américaine du renseignement, devant un cercle de réflexion à Washington.
Le groupe EI «ne se contente pas de limiter ses activités meurtrières en Irak et en Syrie, et à mettre en place des franchises locales au Moyen-Orient, en Asie du Sud-est et en Afrique, mais il a mis en place un programme d'opérations extérieures qu'il applique maintenant avec des effets meurtriers», a déclaré M. Brennan.
«Les services de sécurité et de renseignement en ce moment même travaillent d'arrache-pied pour voir ce qu'ils peuvent faire de plus pour le mettre au jour», a-t-il dit.
L'Europe doit se préparer à de nouveaux attentats
La France et l'Europe doivent se préparer à de nouveaux attentats, a affirmé lundi le premier ministre français Manuel Valls, en indiquant que plus de 150 perquisitions avaient été menées sur le sol français dans les milieux islamistes depuis les attentats de Paris, qui ont fait 129 morts.
Le premier ministre britannique, David Cameron, a jugé lundi que les attaques perpétrées vendredi à Paris «auraient pu avoir lieu» au Royaume-Uni, sept attentats ayant été évités au cours des «six derniers mois» dans le pays.
Cinq des kamikazes qui ont mené les attaques de Paris ont été identifiés. Dix de leurs proches sont en garde à vue et des opérations de police de grande ampleur sont menées en France et en Belgique.
-Avec Reuters et l'Agence France-Presse
Publié le 16 novembre 2015 à 09h04 | Mis à jour à 09h57
L'EI menace Washington
[url=javascript:toggleImage('http://images.lpcdn.ca/924x615/201511/16/1089094-homme-livrant-message-nom-groupe.jpg','L'EI menace Washington', 0, 924);][/url]
L'homme livrant le message au nom du groupe État islamique (EI) est identifié comme «Al Ghareeb l'Algérien».
PHOTO REUTERS
Attaques à Paris
Une série d'attentats à la ceinture explosive et à l'arme automatique a fait au moins 129 morts, vendredi 13 novembre 2015, à Paris. Il s'agit d'un carnage sans précédent, qualifié d'«acte de guerre» par le président François Hollande. La série d'attaques a été perpétrée par trois équipes de terroristes coordonnées. En tout, sept terroristes ont été retrouvés morts. »
Pierre-André Normandin
La Presse
Les pays menant des frappes militaires en Syrie seront ciblés par des attentats similaires à ceux perpétrés en France vendredi dernier, menace le groupe État islamique dans une nouvelle vidéo. Les menaces ciblent tout particulièrement Washington et l'Europe.
La vidéo présente des images des attaques de Paris et dénonce la «croisade» des pays occidentaux. «Nous disons aux États qui prennent part dans cette croisade que, par la volonté de Dieu, vous vivrez un jour, si Dieu le veut, comme l'a vécu la France, tout comme nous avons frappé la France en son coeur qu'est Paris. Ensuite, nous jurons que nous allons frapper les États-Unis en son coeur à Washington», menace un homme en tenue de camouflage et coiffé d'un turban.
L'homme livrant le message au nom du groupe État islamique (EI) est identifié comme «Al Ghareeb l'Algérien». La vidéo, dont l'authenticité n'a pu être établie, aurait été produite par des combattants de l'État islamique situés dans le nord de l'Irak.
«Je dis aux pays européens que nous venons, nous venons avec des pièges et des explosifs, des ceintures explosives et des fusils silencieux et vous ne pourrez nous arrêter parce que nous sommes plus forts aujourd'hui que nous ne l'avons jamais été», poursuit Al Ghareeb.
Un autre homme, présenté comme «Al Karrar l'Irakien», interpelle directement le président François Hollande. «Nous avons décidé de négocier avec vous dans les tranchées et pas dans les hôtels.»
D'autres opérations à prévoir, croit la CIA
Le groupe État islamique a probablement d'autres opérations semblables aux attaques de Paris en préparation, a par ailleurs estimé lundi à Washington le directeur de la CIA John Brennan.«Je pense que ce n'est pas la seule opération que le groupe État islamique» a en préparation, «je ne considère certainement pas» ces attaques comme «un évènement isolé», a dit le chef de l'agence américaine du renseignement, devant un cercle de réflexion à Washington.
Le groupe EI «ne se contente pas de limiter ses activités meurtrières en Irak et en Syrie, et à mettre en place des franchises locales au Moyen-Orient, en Asie du Sud-est et en Afrique, mais il a mis en place un programme d'opérations extérieures qu'il applique maintenant avec des effets meurtriers», a déclaré M. Brennan.
«Les services de sécurité et de renseignement en ce moment même travaillent d'arrache-pied pour voir ce qu'ils peuvent faire de plus pour le mettre au jour», a-t-il dit.
L'Europe doit se préparer à de nouveaux attentats
La France et l'Europe doivent se préparer à de nouveaux attentats, a affirmé lundi le premier ministre français Manuel Valls, en indiquant que plus de 150 perquisitions avaient été menées sur le sol français dans les milieux islamistes depuis les attentats de Paris, qui ont fait 129 morts.
Le premier ministre britannique, David Cameron, a jugé lundi que les attaques perpétrées vendredi à Paris «auraient pu avoir lieu» au Royaume-Uni, sept attentats ayant été évités au cours des «six derniers mois» dans le pays.
Cinq des kamikazes qui ont mené les attaques de Paris ont été identifiés. Dix de leurs proches sont en garde à vue et des opérations de police de grande ampleur sont menées en France et en Belgique.
-Avec Reuters et l'Agence France-Presse
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Voici un extrait de Paris, 1983 :
Je marche
de jour comme de nuit
dans Paris
depuis si longtemps déjà
que je me demande
qui habite l'autre
toujours ému de savoir
qu'un poète nommé Villon
l'a fait avant moi
qu'un libérateur comme Bolivar
y a séjourné en dandy
que mon jeune voisin Jean de la rue Masson
a fêté son vingtième anniversaire jusqu'à l'aube
dans un bistro situé en face
d'une petite place faiblement éclairée.
Lisez la suite du poème
http://ici.radio-canada.ca/nouvelles/arts_et_spectacles/2015/11/17/002-dany-laferrerie-poeme-paris.shtml
Je marche
de jour comme de nuit
dans Paris
depuis si longtemps déjà
que je me demande
qui habite l'autre
toujours ému de savoir
qu'un poète nommé Villon
l'a fait avant moi
qu'un libérateur comme Bolivar
y a séjourné en dandy
que mon jeune voisin Jean de la rue Masson
a fêté son vingtième anniversaire jusqu'à l'aube
dans un bistro situé en face
d'une petite place faiblement éclairée.
Lisez la suite du poème
http://ici.radio-canada.ca/nouvelles/arts_et_spectacles/2015/11/17/002-dany-laferrerie-poeme-paris.shtml
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Mwen pa mande pou efase anyen ki pa pesonalize,ki lan "domaine d'idees".
Mwen kondane tout TERORIS ,sitou TERORIS ISLAMIK yo.
Kanta pou la FRANS ,pou NEG ki ap admire l yo ;mwen gen kek TAN m ap mande NEG pou yo fe yon DEBA ,san nou pa pesonalize anyen,sou ADMIRASYON yo gen pou LA FRANS lan.
M ap tann yo!
Ann ATANDAN yo ka li "DISCOURS SUR LE COLONIALISME" ki tradwi lan anpil LANG.
Se yon ATAK ke AIME CESAIRE te fe sou METROPOL FRANSE an ,ke l te pibliye sou PRESENCE AFRICAINE an 1955:
http://larevuedesressources.org/IMG/pdf/CESAIRE.pdf
Mwen kondane tout TERORIS ,sitou TERORIS ISLAMIK yo.
Kanta pou la FRANS ,pou NEG ki ap admire l yo ;mwen gen kek TAN m ap mande NEG pou yo fe yon DEBA ,san nou pa pesonalize anyen,sou ADMIRASYON yo gen pou LA FRANS lan.
M ap tann yo!
Ann ATANDAN yo ka li "DISCOURS SUR LE COLONIALISME" ki tradwi lan anpil LANG.
Se yon ATAK ke AIME CESAIRE te fe sou METROPOL FRANSE an ,ke l te pibliye sou PRESENCE AFRICAINE an 1955:
http://larevuedesressources.org/IMG/pdf/CESAIRE.pdf
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
pa gen efase se mèt kanton ki ekri tout ti swive se bat men yo.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Riko.
Mwem pat janm gen chans ekskizem pou lèm tap fè frekan avèw lòt jou an. Mpat dwe aji konsa avèw. Se yon frè Ayisyen menm jan avèm ou ye. E jan peyi nou ye la, nou pa gen tan fè zizani.
Mte aji konsa paske mte gen anpil fristrasyon lèm wè kijan ke nou menm Ayisyen ap bay lafrans anpil enpòtans.
Se pa ke mwen ensansib ak sak rive paris a. Mwen gen anpil la pènn pou sak rive lòt bò a. Men oum konnen ke zak sa pa rive nan peyi lafrans selman.
-Teroris yo te eksploze yon avyon komèsyal ki soti peyi larisi.220 moun mouri. Lè sa, Mpa wè kote pyès moun mete yon "Je suis Russe" nan espas ayiti.
-avan sa. Teroris rantre nan yon kanpis Inivèsitè nan peyi Kenya. 150 jènn etidyan mouri. Lè sa, Mpa wè kote pyès moun mete yon "Je suis Kenya" ou yon ti bagay an swahili nan espas ayiti pou komemore lanmò etidyan ki sanble nou.
lè yon 130 moun konsa mouri Paris, Ayisyen bezwen al ekri "je suis paris" nan espas ayiti.
E prezidan ayisyen a te bezwen al fè yon moman de silans pou viktim atanta paris a. Se sak te fristrem wi.
sak pi rèd la se ke nou menm Ayisyen ap soufri zak teroris depi 1825 lè vye bato fransè vin fè nou siyen dokiman ki fè 80% revni peyi a al nan lafrans jis nan zòn 1940 .
Apre sa. Yo vin mete yon lame entènasyonal kap vyole e touye moun nan peyi a. Yon lame ki ban nou kolera kap touye milie dayisyen.
Se pa teroris sa? Nou pa sibi teroris nou menm?
Oum pa wè ki jan lafrans pran ka nou pouk nou ta pran ka yo konsa.
Si se senpatizasyon pou viktim teroris nou bezwen fè. Teroris yo fè zak yo mondyal. Se pa selman a paris ke nou bezwen fè senpatizasyon.
Antouka. Yon lòt fwa ankò. Mekskizem. Se pa plas mwen poum diw saw ka ekri ou saw pa ka ekri.
Bonswa
Mwem pat janm gen chans ekskizem pou lèm tap fè frekan avèw lòt jou an. Mpat dwe aji konsa avèw. Se yon frè Ayisyen menm jan avèm ou ye. E jan peyi nou ye la, nou pa gen tan fè zizani.
Mte aji konsa paske mte gen anpil fristrasyon lèm wè kijan ke nou menm Ayisyen ap bay lafrans anpil enpòtans.
Se pa ke mwen ensansib ak sak rive paris a. Mwen gen anpil la pènn pou sak rive lòt bò a. Men oum konnen ke zak sa pa rive nan peyi lafrans selman.
-Teroris yo te eksploze yon avyon komèsyal ki soti peyi larisi.220 moun mouri. Lè sa, Mpa wè kote pyès moun mete yon "Je suis Russe" nan espas ayiti.
-avan sa. Teroris rantre nan yon kanpis Inivèsitè nan peyi Kenya. 150 jènn etidyan mouri. Lè sa, Mpa wè kote pyès moun mete yon "Je suis Kenya" ou yon ti bagay an swahili nan espas ayiti pou komemore lanmò etidyan ki sanble nou.
lè yon 130 moun konsa mouri Paris, Ayisyen bezwen al ekri "je suis paris" nan espas ayiti.
E prezidan ayisyen a te bezwen al fè yon moman de silans pou viktim atanta paris a. Se sak te fristrem wi.
sak pi rèd la se ke nou menm Ayisyen ap soufri zak teroris depi 1825 lè vye bato fransè vin fè nou siyen dokiman ki fè 80% revni peyi a al nan lafrans jis nan zòn 1940 .
Apre sa. Yo vin mete yon lame entènasyonal kap vyole e touye moun nan peyi a. Yon lame ki ban nou kolera kap touye milie dayisyen.
Se pa teroris sa? Nou pa sibi teroris nou menm?
Oum pa wè ki jan lafrans pran ka nou pouk nou ta pran ka yo konsa.
Si se senpatizasyon pou viktim teroris nou bezwen fè. Teroris yo fè zak yo mondyal. Se pa selman a paris ke nou bezwen fè senpatizasyon.
Antouka. Yon lòt fwa ankò. Mekskizem. Se pa plas mwen poum diw saw ka ekri ou saw pa ka ekri.
Bonswa
negmorne- Junior
-
Loisirs : haiti
negmonnn le mond evolye li pa estatik, nou dwe fè la pa dè choz.
Se prop ayisyen kinan nou. ki anvayisè modenn nou , se pwpo ayisyen kinan nou
kap toupizi, touye kinan nou yo. Mwen konnen istwa m, mwen dwe raple
vye zak malonèt, avilisant, touyado klèke swa kolon blan yo.
Men vye frè batay koulyè se pa Selman ,ont blan yo
se kont neyo kolon ti neg menm ksbrit tomazo,
aloufa ki mande anraje pou gade pouvwa politik, sosyal e ekonomik sou fre yo.
Si jounen jodyè mwen solidè ak blan PARIS yo, se paske yo te louvri pot yo,
yo te pwoteje nou, yo te bayo nou refij lakay yo tankou yon bann ak pakèt
ki te an difilfikilte apre kinan nou yo fout nou an karantenn.
Se prop ayisyen kinan nou. ki anvayisè modenn nou , se pwpo ayisyen kinan nou
kap toupizi, touye kinan nou yo. Mwen konnen istwa m, mwen dwe raple
vye zak malonèt, avilisant, touyado klèke swa kolon blan yo.
Men vye frè batay koulyè se pa Selman ,ont blan yo
se kont neyo kolon ti neg menm ksbrit tomazo,
aloufa ki mande anraje pou gade pouvwa politik, sosyal e ekonomik sou fre yo.
Si jounen jodyè mwen solidè ak blan PARIS yo, se paske yo te louvri pot yo,
yo te pwoteje nou, yo te bayo nou refij lakay yo tankou yon bann ak pakèt
ki te an difilfikilte apre kinan nou yo fout nou an karantenn.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
San mwen pa vle DETOUNEN NEG lan ADMIRASYON ke yo gen pou la FRANS.
You ADMIRASYON ke mwen ap chache konprann ; mwen pran LONG VI pou chache kote l chita ,mwen pa ka we l.
Se pa AYISYEN Selman ki konn MANJE AYISYEN parey yo tankou NEG vle fe kwe l e ap BAT bravo pou franse.
Ou konnen MASAK ke FRANSE yo fe lan GWADLOUP sa pa gen lontan de sa ;m ap pale de 1967?
E de MILYE JWIF FRANSE ke GOUVENMAN FRANSE an te bay LALMAY NAZI ,pou t al mouri lan KAN KONSANTRASYON.
Anpil lan JWIF sa yo se VWAZEN yo ki al denonse yo bay yon MILIS TONTON-MAKOUT ke NEG VICHY yo te fonde.
Konbyen AYISYEN ke FRANSE yo te resevwa ki t ap kouri pou TONTON MAKOUT?
20 MIL ,10 MIL?
Tankou m di mwen pa p DETOUNEN NEG ;Neg gen dwa gen REKONESANS ak MOUN yo vle!
You ADMIRASYON ke mwen ap chache konprann ; mwen pran LONG VI pou chache kote l chita ,mwen pa ka we l.
Se pa AYISYEN Selman ki konn MANJE AYISYEN parey yo tankou NEG vle fe kwe l e ap BAT bravo pou franse.
Ou konnen MASAK ke FRANSE yo fe lan GWADLOUP sa pa gen lontan de sa ;m ap pale de 1967?
E de MILYE JWIF FRANSE ke GOUVENMAN FRANSE an te bay LALMAY NAZI ,pou t al mouri lan KAN KONSANTRASYON.
Anpil lan JWIF sa yo se VWAZEN yo ki al denonse yo bay yon MILIS TONTON-MAKOUT ke NEG VICHY yo te fonde.
Konbyen AYISYEN ke FRANSE yo te resevwa ki t ap kouri pou TONTON MAKOUT?
20 MIL ,10 MIL?
Tankou m di mwen pa p DETOUNEN NEG ;Neg gen dwa gen REKONESANS ak MOUN yo vle!
Dernière édition par Joel le Mer 18 Nov 2015 - 17:10, édité 1 fois
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
chita ap voye monte yon anti franse ou byen meriken
Pou mwen rico se depase . Mwen pa di ignore ni bliye sa.
ou pa teni kont istwa pase nou. Men prezan nou se nou menm
ki pa janm reyisi gen kontrol li Non se pa lakoz blan yo, se
dabo nou menm ayisyen. Toutan se jwèt koken, blof, touyado
pran tout tout pou nou. Nou toujou nan esklizyon,
flanke pitit peyi sa an egzil.
Kisa nou refize konprann, apre militè ak makout yo
LAVALAS reprann menm salopri yo, pran touit pou li
mete tout mouvman 86 lan an dekonfiti.
YO MONTE LAPOLIS PATIZAN TANKOU MILIS DUVALYE, YO
Yo louvri jwen pou makout retounen ak yon kreten Sweet Miki.
Pou mwen rico se depase . Mwen pa di ignore ni bliye sa.
ou pa teni kont istwa pase nou. Men prezan nou se nou menm
ki pa janm reyisi gen kontrol li Non se pa lakoz blan yo, se
dabo nou menm ayisyen. Toutan se jwèt koken, blof, touyado
pran tout tout pou nou. Nou toujou nan esklizyon,
flanke pitit peyi sa an egzil.
Kisa nou refize konprann, apre militè ak makout yo
LAVALAS reprann menm salopri yo, pran touit pou li
mete tout mouvman 86 lan an dekonfiti.
YO MONTE LAPOLIS PATIZAN TANKOU MILIS DUVALYE, YO
Yo louvri jwen pou makout retounen ak yon kreten Sweet Miki.
Rico- Super Star
-
Feuille de personnage
Menm lan sa se pou NEG chache JWEN pou yo fann lan DENGONN LAVALAS.
Ki sa LAVALAS te fe la a ,pou nou te deside KRAZE PEYI an pou nou RANVESE l?
LAVALAS te deside bannou GOUVENMAN an ,an 2003 ,pou nou nonmen PREMYE MINIS ak POS KLE yo ,pou nou pa t mete peyi an TET ANBA.
Se pa mwen ki di l se ANBASADE AMERIKEN an BRIAN DEAN CURRAN ki te di l.
Men tou ,kite m sispann VOYE WOCH pou KONBLE LAN ME!
M ALE!
Ki sa LAVALAS te fe la a ,pou nou te deside KRAZE PEYI an pou nou RANVESE l?
LAVALAS te deside bannou GOUVENMAN an ,an 2003 ,pou nou nonmen PREMYE MINIS ak POS KLE yo ,pou nou pa t mete peyi an TET ANBA.
Se pa mwen ki di l se ANBASADE AMERIKEN an BRIAN DEAN CURRAN ki te di l.
Men tou ,kite m sispann VOYE WOCH pou KONBLE LAN ME!
M ALE!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Men tou sa ede pou nou aprann VRE NATI PEYI sa a ke NEG ap admire.
AYISYEN pa konnen sa peyi sa a vreman ye ;se pa lan ENTERE ELIT ak CHENN lan TET ki kontwole ENFOMASYON yo pou AYISYEN konnen.
27 ME 1967 an GWADLOUP pa t diferan de ME 1963 ann AYITI.
FRANSE yo te touye ant 86 ak 200 GWADLOUPEYEN ;FRANSE yo disparet KADAV menm jan ak jan DIVALYE te konn fe l:
AYISYEN pa konnen sa peyi sa a vreman ye ;se pa lan ENTERE ELIT ak CHENN lan TET ki kontwole ENFOMASYON yo pou AYISYEN konnen.
27 ME 1967 an GWADLOUP pa t diferan de ME 1963 ann AYITI.
FRANSE yo te touye ant 86 ak 200 GWADLOUPEYEN ;FRANSE yo disparet KADAV menm jan ak jan DIVALYE te konn fe l:
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Page 1 sur 2 • 1, 2