Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-40%
Le deal à ne pas rater :
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 pièces (induction, ...
59.99 € 99.99 €
Voir le deal

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

4 participants

Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Marc H Ven 8 Jan 2016 - 18:09

Tout port-au-Prince en parle . Kplim , insulté et humilié par son président et la première dame va remettre sa démission . À Suivre !
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Marc H Ven 8 Jan 2016 - 18:35

Evens Dubois
22 min ·
Se entere sou sak te pase 29 fevrye 2004 nap peye.Nou poko Pret pou remet manman lajan.Se kounye a ,moun an Haiti ap fe fas ak yon reyalite: Okipasion Se yon Bagay Ki led Ki brital.Gade sa Kominote entenasional la ap fe peyi a,core group la ap foure yon lot Fantoch lan gagann nou.Yo trete pep la tankou retarde,nou pa konn sa ki bon pou nou,nou gen pwoblem mantal.Ki donk fok yo fe brital pou yo enpoze sa yo vle a.Eske nou raplenou 5 kan oparavan?Sekte Gnb a te dewoule tapi wouj pou machann Gouyad yo rele Michel Martelly alias Sweet Miki.Lan tet pa yo Li ta pral fini travail Ki te koumanse sou Gwo Gera...Daye Ou te konn tande sa yo te konn di:Bay Martelly yon chans,li pi bon pase Sak te pase avan yo.Yo panse tip la pa gen eksperyans,yo pral manipile l, yo te panse Fantoch la pral yon "Bonhomme Coachie".Se byen konte mal kalkile.Yo pat janm met lan Tet Ke nonm sa redevab a yon sel moun : met Li Kominote entenasional.Yo servi avel pou yo sal figi pep Haitien an.Yo pa bezwen konnen si Haiti Cherie ka tounen Etiopi,Rwanda,Siri,Yemen Burundi,pou nou site kote sa yo.Daye kite mele Kominote entenasional:Haiti pa peyi yo.Pran nenpot peye ki andedan Core group la,yo pat permet fe lakay ,sa yap fe an Haiti a.Elit yo pa jenen yo akeyi sak te pase 9 out ak 25 oktob la san gwo pwoblem.Kouman peyim fe pwodui mod moun sa yo?Kote yo jwen mod vomisman/ekskreman sa yo?Menm etranje nou bay ospitalite,yo rich lan mize nou.Guess what?Se yo kap fe konplo pou anfonse peyi adopsion yo a lan plis twou. Kominote entenasional pa tap pemet Li banou chef Si te gen moun lan peyi a.Haiti Cherie poko pare eli pap janm pare pou zak sasinay Kominote entenasional la pral fe sou Li la.Ki solisyon pou nou ta kwape male pandye sa?Se ta rele Anmweyyyy Anmweyyyy.Men yo gen kontwol media Ki gen ekout yo lakay a bo isit.Sak ta pi bon,seta yon priz de konsyans moun ki fe peyi a mal depi eleksion malatchong yo.Si moun tankou Marie Carmel Paul Austin Ki te pran poz fanm de goch pwogresis,nasionalis li,Rosny Desroches ,Himmler Rebu,Jounalis kap fe vye analiz pou manipile lespri moun,te pran konsyans.Youn lan pi gwo servis yo te ka rann peyi a,Se pou yo te al mare tet yo lan barye anbasad Core group ,vide gaz sou yo epi pase alimet.Sa a tap atire atansion lemond antye sou ka Haiti.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Antitétanix Ven 8 Jan 2016 - 22:49

Que se passe-t-il?

Il y a eu Hiroshima, Nagasaki puis Haiti.

Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Le gros roseau Ven 8 Jan 2016 - 22:52

kouman sa kap pase Premye Minis martelly ya,marc. Lè w se woule  m de bor delenkan manke w dega.ou pa tande sa yo di gwo Soso mande l ? ki moun w ye ,se nou ki mete w sou moun. Men fanm martelly kap  di k-plim se li ki mete l sou moun. Si se vre e 1/4 plim pa bay demisyon l e byen mon chè se krache pou gwo Soso te krache nan figi l.li jwen sal merite.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Le gros roseau Ven 8 Jan 2016 - 22:55

nanpwen moun ki janm respekte tret.moun san prensip.Gen sèk moun de byen pa rantre la.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Antitétanix Ven 8 Jan 2016 - 23:01

Je me demande si ce n'est pas deja se faire cracher au visage.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Le gros roseau Sam 9 Jan 2016 - 0:58

Moreau

ou vle di si l pa deja fè yo krache nan figi l ?se posib wi.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Antitétanix Sam 9 Jan 2016 - 1:37

Sans doute. Le restavek vantait les talents de danseuse de la premiere dame.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Joel Sam 9 Jan 2016 - 16:51

Yo servi avel pou yo sal figi pep Haitien an.Yo pa bezwen konnen si Haiti Cherie ka tounen Etiopi,Rwanda,Siri,Yemen Burundi,pou nou site kote sa yo.Daye kite mele Kominote entenasional:Haiti pa peyi yo.Pran nenpot peye ki andedan Core group la,yo pat permet fe lakay ,sa yap fe an Haiti a.Elit yo pa jenen yo akeyi sak te pase 9 out ak 25 oktob la san gwo pwoblem.Kouman peyim fe pwodui mod moun sa yo?Kote yo jwen mod vomisman/ekskreman sa yo?

Se sa menm wi;gen NEG ki pa fin reyalize se ki mele BOUNDA KOMINOTE ENTENASYONAL lan si AYITI ta tounen ETYOPI ,RWANDA elt..

Tout an remakan ke gen lan peyi sa yo pa KANMARAD nou jounen Jodi an ,apre ke gen LEADERSHIP ki leve kanpe pou di ALE KOMINOTE ENTENASYONAL lanmed.

Le peyi yo rele KOMINOTE ENTENASYONAL kreye KALAMITE lan peyi sa yo ;se toujou FOT payi sa yo ,se pa fot yo.

Si PEP AYISYEN an pa leve kanpe pou l di non a MATELI ak konpayel yo ;tankou DASOMANN tankou YOURI LATOTI elt.

Se ap FOT PEP AYISYEN an ,yo pa gen anyen pou yo pe de KOMINOTE ENTENASYONAL si yo GONFLE VENN yo!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Antitétanix Sam 9 Jan 2016 - 18:58

JOEL,

Je suis aussi revolte mais je ne saisis pas ces comparaisons.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Joel Dim 10 Jan 2016 - 7:14

Ki konparezon ou pa sezi la a?

MWEN t ap pale plis de ETYOPI AK RWANDA pami 2 PEYI ke misye ap pale yo.

Mwen konnen ke w pa renmen le yo di anyen de MAL de la FRANS.

Se pa yon sekre ke LA FRANS t ap fe e defe lan RWANDA;la FRANS te KONPLIS lan JENOSID RWANDA ,se pa yon SEKRE .Se yo ki te ame mesye INTERAMWHE ki te fe JENOSID lan.

Jounen Jodi an ,RWANDA se youn lan peyi ki dirije pi BYEN ann AFRIK ,apre VIKTWA KAGAME an ki di FRANSE yo pa PWOCHE menm de LWEN;misye menm konn joure MANMAN yo (lol).

Mwen gen dwa di sa de ETYOPI tou ,ki te sou PO KATALOG peyi kote ki te gen LA MIZE ak GRANGOU.
Ak de bon jan dirijan NASYONALIS ;ETYOPI se youn lan PEYI ki ap monte an FLECH lan AFRIK lan.

Se kote te gen yon GRANGOU ki t ap touye de SANTEN de moun PA JOU ,kounye an yo ap EKSPOTE MANJE


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Antitétanix Dim 10 Jan 2016 - 9:21

Je ne defends en rien la France, j'ai simplement constate que vous etes obsede par tout ce qui se dit en francais. Vous conseillez de lire vos gurus americains et vous balayez du revers de la main meme ce qu'une jeune recherchiste aurait dit sur le coup de 2014 sans avoir lu son livre. Et vous insistez toujours que ce qui se dit dans la presse francophone est biaisee sans tenir compte des auteurs.

Vous avez repris la comparaison de l'auteur. Moi j'ai pense qu'elle est exageree sinon impropre. Vos explications montrent ironiquement que ces pays africains se portent bien meme si ca fait un peu voye monte.

Cette accusation gratuite selon laquelle je defends la France ne tient pas. Je vous mets au defi de la prouver. J'ai toujours denonce le parti pris en ce sens.

En tout cas, pendant qu'on reclame l'annulation pure et simple de cette mascarade, la dissolution du CEP actuel, dans votre subconscient, vous etes pro-americain, vous priez a ce que vos hotes liberent le petit pays alors que moi, je suis pret a leur botter le cul.

Je reitere que je suis aussi outre que l'auteur mais que je plains les pleurnichards francophobes, Haiti n'a tout simplement pas d'amis. Moi, je n'ai jamais concede un pouce a Sweet Mickey contrairement a bien de personnes.

Pour finir, je ne suis pas africain. Cependant, je ne pense pas que nous sommes meilleurs que les Etats de ce continent.
Antitétanix
Antitétanix
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 937
Localisation : Haïti
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Date d'inscription : 01/01/2015

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Joel Dim 10 Jan 2016 - 10:41

De quel parti pris parlez vous?

La FRANCE est un pays qui etait formelment en HAITI ,il y a 212 ans .
A cette epoque la FRANCE etait a TRINIDAD,LA DOMINIQUE la GRENADE et SAINTE LUCIE ;je ne vois pas que cespays ont une obsession a propos de la culture francaise.
Ces pays n'ont garde que la LANGUE CREOLE ,certains ,tant soit peu.

Moi ,je ne tombe pas dans le piege qu'il faudrait choisir entre la FRANCE et les ETATS UNIS.

Je voudrais que ces pays nous "laissent en repos".Quant a la FRANCE ,elle est une puissance de second ordre.

Je ne suis pas concerne de ce qui se passe en FRANCE .

C'est JACQUES CHIRAC lui-meme qui l'avait dit ,pendant sa visite en REPUBLIQUE DOMINICAINE dans les annees 2000.
Quand on lui avait demande ,pourquoi il ne visitait pas HAITI ,IL AVAIT REPONDU QUE ENTRE LA FRANCE ET HAITI,C'EST DE L'HISTOIRE ANCIENNE.

Vous continuez d' insister que entre la FRANCE et les ETATS UNIS ,j'aurais une preference pour les ETATS UNIS.

Loin de la ,que ces pays nous laissent poursuivre nos interests.



Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Marc H Dim 10 Jan 2016 - 15:43

Joel a toujours prôné l'autonomie politique et économie d'Haiti de la France et des USA . Il me semble.
En un mot , je crois que Joel nous dit que les pays anglophones ont une politique plus progressive que ceux de la francophonie .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Le gros roseau Dim 10 Jan 2016 - 16:12

pou mwen menm jodya se Venezuela ak Kiba ki zanmi ayiti. ke se franse meriken  rekin ,kanadyen yo tout se enterè yo yap defann.li lè pou nou gen relation diplomatik ak la chine.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Joel Dim 10 Jan 2016 - 17:17

Le gros roseau a écrit:pou mwen menm jodya se Venezuela ak Kiba ki zanmi ayiti. ke se franse meriken  rekin ,kanadyen yo tout se enterè yo yap defann.li lè pou nou gen relation diplomatik ak la chine.


Se sa menm ROZO;

Gen de peyi ki di yo ZANMI AYITI (ADYE) epi se MATELI ak GANG li an ,yo vle pou ta dirije AYITI.

Peyi sa yo ,se GRANGOU,MALSITE,ANALFABETISM yo vle pou AYITI?

Pa ta ka gen pi MAL ke MATELI ak GANG li an.

Alos se pou peyi sa yo kite peyi an ;pa gen jan pou nou ta pi MAL san yo

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly Empty Re: Que se passe-t-il avec le premier Ministre de Martelly

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum