Il faut congédier Evens Paul au plus sacrant
5 participants
Page 1 sur 1
Il faut congédier Evens Paul au plus sacrant
Evens Paul attaque Privert et promet de mener une opposition rigoureuse à Privert. Qui plus est , Kp a fait preuve d'arrogance envers Privert . Après avoir lu le verbatim de KP , il est clair que le président Privert doit retrouver ses alliés naturels s'il voudrait mener à terme la transition. Les menaces de KP ne doivent pas être prises à la légère. Pour cette raison , Privert doit congédier KP dans le plus bref délai en désignant un nouveau premier ministre .
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: Il faut congédier Evens Paul au plus sacrant
J'ai trouvé
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
MAK;
EVANS PAUL lye ak MATELI.
Misye TEMWEN e AKTE PIYAJ SISTEMATIK mesye TET KALE yo t ap fe de KES LETA a ,lan denye MWA sa yo.
TEYORIKMAN ,MINIS yo se a MISYE yo t ap reponn.
Pa gen anyen POZITIF ke PRIVERT ta ka fe ak EVANS PAUL lan PRIMATI a.
KALINDA DWATIS ke misye ap danse depi 25 AN resi rive lan BOUT li.
Se misye ki te deklare an 1992 si m sonje ke ARISTID konnen ke l pa p tounen,ke l paka tounen donk se pou yo chache yon AKOMODASYON ak MILITE POUTCHIS yo.
Asosyasyon san VEGOY li an ak mesye MATELI yo se ka sa AMERIKEN yo rele "a bridge too far" li ka pa ka defann BAZ ARYE li!
EVANS PAUL lye ak MATELI.
Misye TEMWEN e AKTE PIYAJ SISTEMATIK mesye TET KALE yo t ap fe de KES LETA a ,lan denye MWA sa yo.
TEYORIKMAN ,MINIS yo se a MISYE yo t ap reponn.
Pa gen anyen POZITIF ke PRIVERT ta ka fe ak EVANS PAUL lan PRIMATI a.
KALINDA DWATIS ke misye ap danse depi 25 AN resi rive lan BOUT li.
Se misye ki te deklare an 1992 si m sonje ke ARISTID konnen ke l pa p tounen,ke l paka tounen donk se pou yo chache yon AKOMODASYON ak MILITE POUTCHIS yo.
Asosyasyon san VEGOY li an ak mesye MATELI yo se ka sa AMERIKEN yo rele "a bridge too far" li ka pa ka defann BAZ ARYE li!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Mwen te davi ke Kplim te dwe bat bounda l anmenmtan ak Mateli ak gwo Sofi.
Kplim se pi gwo magouyè sou sèn politik lan.
Sonje lè m te souliye ke misye tap ranje kabann li.
Li fout Mateli plizyè panzou e enbesil lan pa t menm wè sa.
Kplim gen kapasite poul resevwa, kalot, koutpye, ensilt ak tout imilyasion.
Tankou yon zoboukechen, li la ap souke ke l.
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
ZOUBOUKECHEN! Ha! Ha! Ha!
Seul dans forumhaiti.com qu'on lit ces fameux termes créoles.
Would Zouboukechen stand up? Mais qu'est-ce qu'il a fumé ce matin? Je ne vois pas où est l'insulte quand le type se propose lui-même comme le dindon de la farce.
Premièrement , je suis né a Jérémie et non a Moron. Ce qui ne ne fait aucune différence en ce qui me concerne. Moron est une petite ville très dynamique et prospere qui a beaucoup contribué a l'image de Jérémie. D'ailleurs, plusieurs premiers de classe a Jérémie étaient aussi originaires de Moron, de l'Anse d'Hainault entre autres. Je pense que Rupert Laforet dans la vidéo que Sasaye vient de proposer pourrait être né a Moron. En fait, Rupert était un premier de classe.
Pour votre information, KAKAPWAPLIM, un ancien directeur general de la BNRH, donc a P-A-P, était de Moron.
Secondly, if you are refering to that English term, you are looking in a mirror. Actually, it is quite reassuring; maybe one day you'll finally use that rope.
Seul dans forumhaiti.com qu'on lit ces fameux termes créoles.
Would Zouboukechen stand up? Mais qu'est-ce qu'il a fumé ce matin? Je ne vois pas où est l'insulte quand le type se propose lui-même comme le dindon de la farce.
Premièrement , je suis né a Jérémie et non a Moron. Ce qui ne ne fait aucune différence en ce qui me concerne. Moron est une petite ville très dynamique et prospere qui a beaucoup contribué a l'image de Jérémie. D'ailleurs, plusieurs premiers de classe a Jérémie étaient aussi originaires de Moron, de l'Anse d'Hainault entre autres. Je pense que Rupert Laforet dans la vidéo que Sasaye vient de proposer pourrait être né a Moron. En fait, Rupert était un premier de classe.
Pour votre information, KAKAPWAPLIM, un ancien directeur general de la BNRH, donc a P-A-P, était de Moron.
Secondly, if you are refering to that English term, you are looking in a mirror. Actually, it is quite reassuring; maybe one day you'll finally use that rope.
Antitétanix- Star
-
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun
Se sa m renmen avè w e ke Kodenn nan pa renmen.
Genyen ekzèsis mantal apiye sou entelijans ki fè san eple abc, yon nèg konprann sibtilite.
Wi, le dindon de la farce se tradiksyon kodenn ayisyen an.
Gade pou w wè si misye pral reponn kestyon Mak poze l lan.
Li vle fè konprann ke FowòmAyiti ap efase l paske li se yon opozan politik.
Mwen kwè misye genyen yon konplèks pèsekisyon ki ap chèche atansyon lè yo pa okipe l.
Lòt GNBis yo pa plenyen ke yo efase tèks yo. Alò tèks pa l yo pi enpòtan pase lòt yo.
Lan 2 atik kod detik fowom ke misye mete yo, li vyole 2 èm nan chaj fwa l ekri .
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
KAKAKALBAS est le seul qui puisse se contredire dans une seule phrase.
Mais qu'est-ce que K-PLIM fait encore la? Le type est arrivé tout souriant que ses bassesses l'ont amené jusque là et s'est porté garant des élections en règle. Nous connaissons les résultats.
K-PLIM réagit comme un suspect. Je me rappelle qu'une femme l'avait accusé de partir avec les rideaux d'un bureau qu'il occupait.
Il croyait qu'une fois Martelly parti, les choses allaient traîner en sa faveur le laissant comme le principal décideur.
Je suis outré de lire que cet épouvantail (baka) s'arroge le droit de défier Privert parce que ce dernier occupe la place qu'il convoitait.
Quant a KAKAKALBAS, il n'est plus nécessaire de passer par quatre chemins pour dire ce qui lui arrive. Je pense qu'il devrait s'imposer un sevrage général. Cette grue a complètement "fucké" la tête de la chochotte.
Pour revenir a K-PLIM, je ne comprends pas que, pendant qu'on cherche a sortir de la crise, ce lâche veut créer plus de discorde.
Mais qu'est-ce que K-PLIM fait encore la? Le type est arrivé tout souriant que ses bassesses l'ont amené jusque là et s'est porté garant des élections en règle. Nous connaissons les résultats.
K-PLIM réagit comme un suspect. Je me rappelle qu'une femme l'avait accusé de partir avec les rideaux d'un bureau qu'il occupait.
Il croyait qu'une fois Martelly parti, les choses allaient traîner en sa faveur le laissant comme le principal décideur.
Je suis outré de lire que cet épouvantail (baka) s'arroge le droit de défier Privert parce que ce dernier occupe la place qu'il convoitait.
Quant a KAKAKALBAS, il n'est plus nécessaire de passer par quatre chemins pour dire ce qui lui arrive. Je pense qu'il devrait s'imposer un sevrage général. Cette grue a complètement "fucké" la tête de la chochotte.
Pour revenir a K-PLIM, je ne comprends pas que, pendant qu'on cherche a sortir de la crise, ce lâche veut créer plus de discorde.
Antitétanix- Star
-
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun
Frantz Duval @Frantzduval 2 hil y a 2 heures Premier ministre Evans Paul dit la vérité de tout son règne sur Magik 9: il n'avait pas le contrôle des ministres ni des actions de l'Etat a écrit:
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
MAK;
K-PLIM gen lontan l ap "move" a DWAT ;kounye an li rive lan yon KIL DE SAK.
Pres GNBis lan pa ka sove l.
Kounye an misye ap di ke l te yon POPETWEL le GANG SWIT MIKI an t ap piye KES LETA a.
Pouki sa li te rete lan GOUVENMAN an?
Bagay yo ap EVOLYE;y ap mete PREZIDAN anba KOD lan AMERIK SANTRAL lan ,pou DWET LONG SIPERYE.
Bagay ke lot GOUVENMAN te VOLO tou ,se KAKARAT DEYE BWAT;se pou K-PLIM vini pou l di ki jan NEG yo t ap PIYE KES lan pandan ke l te PREMYE MINIS.
Dapre sa ki ap di PIYAJ mesye SWIT MIKI fe lan KES LETA an, an se INEDI ;yo poko janm we sa lan AMERIK lan depi REJIM DIVALYE yo.
Yon ESPESYALIS AMERIKEN ke m te we e tande sou yon KANAL AMERIKEN ki rele "AHC" di ke rejim DIVALYE yo se te REJIM ki pi KLEPTOKRAT,pi VOLO lan tout ISTWA AMERIK yo.
REJIM SWIT MIKI an ,sanble li vin dezyem.
K-PLIM pa gen ESKIZ ,pouki sa li pa t bay DEMISYON l ,si l te yon POPETWEL?
K-PLIM gen lontan l ap "move" a DWAT ;kounye an li rive lan yon KIL DE SAK.
Pres GNBis lan pa ka sove l.
Kounye an misye ap di ke l te yon POPETWEL le GANG SWIT MIKI an t ap piye KES LETA a.
Pouki sa li te rete lan GOUVENMAN an?
Bagay yo ap EVOLYE;y ap mete PREZIDAN anba KOD lan AMERIK SANTRAL lan ,pou DWET LONG SIPERYE.
Bagay ke lot GOUVENMAN te VOLO tou ,se KAKARAT DEYE BWAT;se pou K-PLIM vini pou l di ki jan NEG yo t ap PIYE KES lan pandan ke l te PREMYE MINIS.
Dapre sa ki ap di PIYAJ mesye SWIT MIKI fe lan KES LETA an, an se INEDI ;yo poko janm we sa lan AMERIK lan depi REJIM DIVALYE yo.
Yon ESPESYALIS AMERIKEN ke m te we e tande sou yon KANAL AMERIKEN ki rele "AHC" di ke rejim DIVALYE yo se te REJIM ki pi KLEPTOKRAT,pi VOLO lan tout ISTWA AMERIK yo.
REJIM SWIT MIKI an ,sanble li vin dezyem.
K-PLIM pa gen ESKIZ ,pouki sa li pa t bay DEMISYON l ,si l te yon POPETWEL?
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
OSTI MORON AK DINOZO RAPAS TI MAK SE YON TWAZYÈM JWÈ
NON YON JIJ ENPASYAL, PANDAN NAP MENNEN SOU RICO
LI METE M DEYO NAN JWÈT LA TOUT REPLIK MWEN EFASE.
SI VREMAN NOU VLE BYEN KONFRONTE M MANDE L LESE JWÈT LA JWE LIB AK LIBÈ.
NON YON JIJ ENPASYAL, PANDAN NAP MENNEN SOU RICO
LI METE M DEYO NAN JWÈT LA TOUT REPLIK MWEN EFASE.
SI VREMAN NOU VLE BYEN KONFRONTE M MANDE L LESE JWÈT LA JWE LIB AK LIBÈ.
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce