Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
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Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
Kom se BAK FRANSE an nou imite e ke nou IMITE MAL;pran yon ti TAN pou nou li ATIK sa a ki paret Jodi an sou LE MONDE.
Lan BAK JENERAL lan ,plis ke 90% ti FRANSE yo pase.
Yo poko fe REPECHAJ ki ap bay san DOUT yon lot 5%
Sa ki pi enpotan pou NEG ki gen show ap voye monte ;ki pran TAN yo po y ap voye monte "le mot juste".li sa LE MONDE di pou jan ti FRANSE ki pase lan BAKALOREYA yo ,ap goumen ak LANG FRANSE an:
Bac 2016 : 88,5 % de réussite, ou l’échec du système éducatif
Najat Vallaud-Belkacem, ministre de l'Education nationale. (Ph. Benjamin Géminel)
Najat Vallaud-Belkacem, ministre de l’Education nationale. (Ph. Benjamin Géminel)
Avec 88,5 % d’admis selon les résultats quasi définitifs, le bac 2016 vient de battre tous les records. Le taux de réussite atteint même 91,4 % pour le bac général, et 90,7 % pour le bac technologique. Le bac pro, lui, est un peu en retrait, avec « seulement » 82,2 % d’admis. Mieux encore : la proportion de mentions atteint elle aussi un sommet, à 48,5 %. Plus de 30 % des candidats au bac général ont même décroché une mention » bien » ou « très bien »… Disons-le autrement : cette année, seuls 11,5 % des candidats n’ont pas obtenu le bac. Encore certains pourront-ils se rattraper en septembre, et augmenter encore le taux de réussite. La ministre de l’Education nationale, Najat Vallaud-Belkacem, n’a pas manqué de saluer ces « très bons résultats« …
On peut comprendre, bien sûr, la satisfaction des quelque 630.000 nouveaux bacheliers, qui ont ainsi obtenu leur sésame pour entrer dans l’enseignement supérieur. Et l’on s’en voudrait de gâcher leur plaisir. Mais pour autant, ces résultats spectaculaires sont-ils une si bonne nouvelle ? Disons-le tout net : la réponse est négative. Car personne n’est dupe.
Comment concilier, en effet, le taux très élevé de succès au bac avec les piètres performances des jeunes élèves français dans les comparaisons internationales sur l’acquisition des savoirs de base ? Comment expliquer cette hausse régulière du taux d’admis, quand nombre d’enseignants du supérieur voient arriver des cohortes de néo-bacheliers peinant à rédiger quelques lignes dans un français à peu près correct, ou ne disposant pas d’un minimum de culture générale ? Et quand tant d’observateurs pointent une baisse générale du niveau à la sortie de l’enseignement secondaire ?
Bien sûr, on entend déjà les critiques de ceux qui estiment qu' »il faut vivre avec son temps« , qu’il ne faut pas céder à la tentation du « c’était mieux avant »… Bien sûr, on peut tenter de se consoler en observant que les jeunes générations disposent d’autres compétences que leurs aînés, et sont par exemple sont plus à l’aise qu’eux avec un smartphone ou une tablette… Admettons. De là à voir le taux de réussite au bac augmenter année après année, il y a pourtant de la marge.
En réalité, tout est fait pour que les résultats au bac se maintiennent à un niveau très élevé et même s’améliorent. Le contraire serait vécu comme une défaite inacceptable de notre système éducatif. C’est ainsi qu’on multiplie les épreuves permettant de « gagner des points » : travaux interdisciplinaires, matières à option, etc. Mais surtout, les pressions et « consignes » diverses et variées, au plan national comme à l’échelon local, se multiplient pour que les correcteurs notent largement – « avec bienveillance« , comme on dit pudiquement à l’Education nationale. C’est désormais un fait que personne ne conteste.
Bref, les résultats du bac ne sont plus déterminés par le niveau des candidats : ils découlent avant tout d’objectifs chiffrés fixés par l’Education nationale.
Mais croit-on vraiment rendre service aux élèves en leur proposant un examen de plus en plus dévalorisé – certains disent « bradé » ? Quel message leur envoie-t-on, lorsque le travail studieux et l’acquisition patiente des connaissances ne permettent plus de faire la différence ? Les aide-t-on en les dispensant du moindre effort ? Et ne parlons pas de l’assiduité aux cours…
Croit-on vraiment soutenir les enseignants en les incitant, sous des prétextes variés, à noter de plus en plus largement ? Il suffit de tendre l’oreille ou de circuler sur les forums pour constater que de plus en plus de profs oscillent entre exaspération et découragement.
Croit-on vraiment faire oeuvre utile pour la société en envoyant s’entasser dans les universités des milliers de jeunes qui n’ont pas le niveau, et qui iront gonfler le taux d’échec en licence ?
En augmentant sans cesse et contre toute raison le nombre des admis au bac, notre système éducatif renonce à sa mission. Il fait le lit des institutions privées et des officines payantes (souvent cher), qui ne se sont jamais aussi bien portées. Ce faisant, il réduit peu à peu la possibilité pour les moins favorisés de progresser dans la société, il détruit l’ascenseur social. Et il sape les fondements de cette belle idée qu’est l’Education nationale.
Lan BAK JENERAL lan ,plis ke 90% ti FRANSE yo pase.
Yo poko fe REPECHAJ ki ap bay san DOUT yon lot 5%
Sa ki pi enpotan pou NEG ki gen show ap voye monte ;ki pran TAN yo po y ap voye monte "le mot juste".li sa LE MONDE di pou jan ti FRANSE ki pase lan BAKALOREYA yo ,ap goumen ak LANG FRANSE an:
Bac 2016 : 88,5 % de réussite, ou l’échec du système éducatif
Najat Vallaud-Belkacem, ministre de l'Education nationale. (Ph. Benjamin Géminel)
Najat Vallaud-Belkacem, ministre de l’Education nationale. (Ph. Benjamin Géminel)
Avec 88,5 % d’admis selon les résultats quasi définitifs, le bac 2016 vient de battre tous les records. Le taux de réussite atteint même 91,4 % pour le bac général, et 90,7 % pour le bac technologique. Le bac pro, lui, est un peu en retrait, avec « seulement » 82,2 % d’admis. Mieux encore : la proportion de mentions atteint elle aussi un sommet, à 48,5 %. Plus de 30 % des candidats au bac général ont même décroché une mention » bien » ou « très bien »… Disons-le autrement : cette année, seuls 11,5 % des candidats n’ont pas obtenu le bac. Encore certains pourront-ils se rattraper en septembre, et augmenter encore le taux de réussite. La ministre de l’Education nationale, Najat Vallaud-Belkacem, n’a pas manqué de saluer ces « très bons résultats« …
On peut comprendre, bien sûr, la satisfaction des quelque 630.000 nouveaux bacheliers, qui ont ainsi obtenu leur sésame pour entrer dans l’enseignement supérieur. Et l’on s’en voudrait de gâcher leur plaisir. Mais pour autant, ces résultats spectaculaires sont-ils une si bonne nouvelle ? Disons-le tout net : la réponse est négative. Car personne n’est dupe.
Comment concilier, en effet, le taux très élevé de succès au bac avec les piètres performances des jeunes élèves français dans les comparaisons internationales sur l’acquisition des savoirs de base ? Comment expliquer cette hausse régulière du taux d’admis, quand nombre d’enseignants du supérieur voient arriver des cohortes de néo-bacheliers peinant à rédiger quelques lignes dans un français à peu près correct, ou ne disposant pas d’un minimum de culture générale ? Et quand tant d’observateurs pointent une baisse générale du niveau à la sortie de l’enseignement secondaire ?
Bien sûr, on entend déjà les critiques de ceux qui estiment qu' »il faut vivre avec son temps« , qu’il ne faut pas céder à la tentation du « c’était mieux avant »… Bien sûr, on peut tenter de se consoler en observant que les jeunes générations disposent d’autres compétences que leurs aînés, et sont par exemple sont plus à l’aise qu’eux avec un smartphone ou une tablette… Admettons. De là à voir le taux de réussite au bac augmenter année après année, il y a pourtant de la marge.
En réalité, tout est fait pour que les résultats au bac se maintiennent à un niveau très élevé et même s’améliorent. Le contraire serait vécu comme une défaite inacceptable de notre système éducatif. C’est ainsi qu’on multiplie les épreuves permettant de « gagner des points » : travaux interdisciplinaires, matières à option, etc. Mais surtout, les pressions et « consignes » diverses et variées, au plan national comme à l’échelon local, se multiplient pour que les correcteurs notent largement – « avec bienveillance« , comme on dit pudiquement à l’Education nationale. C’est désormais un fait que personne ne conteste.
Bref, les résultats du bac ne sont plus déterminés par le niveau des candidats : ils découlent avant tout d’objectifs chiffrés fixés par l’Education nationale.
Mais croit-on vraiment rendre service aux élèves en leur proposant un examen de plus en plus dévalorisé – certains disent « bradé » ? Quel message leur envoie-t-on, lorsque le travail studieux et l’acquisition patiente des connaissances ne permettent plus de faire la différence ? Les aide-t-on en les dispensant du moindre effort ? Et ne parlons pas de l’assiduité aux cours…
Croit-on vraiment soutenir les enseignants en les incitant, sous des prétextes variés, à noter de plus en plus largement ? Il suffit de tendre l’oreille ou de circuler sur les forums pour constater que de plus en plus de profs oscillent entre exaspération et découragement.
Croit-on vraiment faire oeuvre utile pour la société en envoyant s’entasser dans les universités des milliers de jeunes qui n’ont pas le niveau, et qui iront gonfler le taux d’échec en licence ?
En augmentant sans cesse et contre toute raison le nombre des admis au bac, notre système éducatif renonce à sa mission. Il fait le lit des institutions privées et des officines payantes (souvent cher), qui ne se sont jamais aussi bien portées. Ce faisant, il réduit peu à peu la possibilité pour les moins favorisés de progresser dans la société, il détruit l’ascenseur social. Et il sape les fondements de cette belle idée qu’est l’Education nationale.
Joel- Super Star
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Date d'inscription : 24/08/2006
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Jeu de rôle: Le patriote
Re: Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
SA PRAN YON METRIZ POU KONPRANN. NOU FOUT MOVÈZ FWA POU YO PA DI NOU IGNORAN.
SISTÈM EDIKATIF AYISYEN PA GEN KONPETANS, BON PROF A NIVO POU ANSÈGEN
KÈLKE SWA LANG, KÈLKE SWA MATYÈ, NOU PA GEN KAPASITE POU EDE JENN NOU YO.
TONAS POUKISA DEPI DIKDANTAN SE TOUJOU KÈLKE LEKOL TANKOU KAY PÈ, KAY MÈ, KAY FRÈ OU KÈLKE LEKOL PRIVE KI BYEN OGANIZE KI REYISI.
SE PA DIFISIL POU KONPRANN , YO GEN MWAYEN POU EDIKE JENN NOU YO. PROF YO A NIVO, METOD YO A NIVO.
ELÈV TI SEMINÈ, ST LWI GONZAG, KOLÈJ NOTRE DAM, SÈ LALI AK ANPIL LOT KOLÈJ BYEN OGANIZE SE TOUJOU PRESKE 100% ELÈV YO KI REYISI.
SE FOURE BYEN SA NAN ZO BWA TÈT NOU
SISTÈM EDIKATIF AYISYEN PA GEN KONPETANS, BON PROF A NIVO POU ANSÈGEN
KÈLKE SWA LANG, KÈLKE SWA MATYÈ, NOU PA GEN KAPASITE POU EDE JENN NOU YO.
TONAS POUKISA DEPI DIKDANTAN SE TOUJOU KÈLKE LEKOL TANKOU KAY PÈ, KAY MÈ, KAY FRÈ OU KÈLKE LEKOL PRIVE KI BYEN OGANIZE KI REYISI.
SE PA DIFISIL POU KONPRANN , YO GEN MWAYEN POU EDIKE JENN NOU YO. PROF YO A NIVO, METOD YO A NIVO.
ELÈV TI SEMINÈ, ST LWI GONZAG, KOLÈJ NOTRE DAM, SÈ LALI AK ANPIL LOT KOLÈJ BYEN OGANIZE SE TOUJOU PRESKE 100% ELÈV YO KI REYISI.
SE FOURE BYEN SA NAN ZO BWA TÈT NOU
Rico- Super Star
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Jeu de rôle: dindon de la farce
Re: Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
Ou vin telman REYAKSYONE ,ou vin Ridikil.
Le NAPOLEYON te fonde SISTEM BAKALOREYA a ,an 1808,se te 9% TIMOUN yo ki te pase,an 1960 se te 60%.
Mwen konn li sa ti FRANSE ki pase lan BAKALOREYA an FRANS yo ap ekri ,si yon ti AYISYEN ki al lan EKZAMEN 9yem ANE fondamantal amm AYITI ap EKRI sa ,y ap KOULE yo.
RICO,
DOMINIKANI gradye plis ke 100000 TIMOUN chak ane lan LEKOL SEGONDE;yo gen plis ke 300000 ETIDYAN lan INIVESITE yo.
DOMINIKANI ap gen plis ke 3000 MOUN ak DOKTORA lan INIVESIT.E
Kite y nou kontinye konsa epi nou pa p we si nou pa p VALE DOMINIKANI?
RICO;
Li ATIK LE MONDE lan ,anvan ou plede ap RANSE,w ap pale tankou yon MOUN ki ap viv lan 19yem SYEK.
Mwen li anpil sou EDIKASYON an FRANS.Anpil ELEV,petet 30% konsa ,si yo ta al konpoze lan BAKALOREYA AYISYEN an ,yo pa t ap pase.
Fe TET ou TRAVAY anvan w ap plede voye monte.
Se pa yon KRITIK la FRANS m ap fe.
Kouman fe ke yon TIMOUN ki pase EKZAMEN 9YEM ANE FONDAMANTAL ,paka pase EKZAMEN BAKALORAYA.
Se yon SISTEM KARAF ak ti GOULo nou gen ann AYITI.
SA DWE SISPANN
RICO
Lan 19yem SYEK an FRANS ,se te TIMOUN ki te lekol ka ME ak ka FRE ki te ap pase lan EKZAMEN BAKALOREYA yo tou.
Se te anvan te gen SKOLARIZASYON INIVESEL an FRANS,lan LANNE 1880s yo.
Le NAPOLEYON te fonde SISTEM BAKALOREYA a ,an 1808,se te 9% TIMOUN yo ki te pase,an 1960 se te 60%.
Mwen konn li sa ti FRANSE ki pase lan BAKALOREYA an FRANS yo ap ekri ,si yon ti AYISYEN ki al lan EKZAMEN 9yem ANE fondamantal amm AYITI ap EKRI sa ,y ap KOULE yo.
RICO,
DOMINIKANI gradye plis ke 100000 TIMOUN chak ane lan LEKOL SEGONDE;yo gen plis ke 300000 ETIDYAN lan INIVESITE yo.
DOMINIKANI ap gen plis ke 3000 MOUN ak DOKTORA lan INIVESIT.E
Kite y nou kontinye konsa epi nou pa p we si nou pa p VALE DOMINIKANI?
RICO;
Li ATIK LE MONDE lan ,anvan ou plede ap RANSE,w ap pale tankou yon MOUN ki ap viv lan 19yem SYEK.
Mwen li anpil sou EDIKASYON an FRANS.Anpil ELEV,petet 30% konsa ,si yo ta al konpoze lan BAKALOREYA AYISYEN an ,yo pa t ap pase.
Fe TET ou TRAVAY anvan w ap plede voye monte.
Se pa yon KRITIK la FRANS m ap fe.
Kouman fe ke yon TIMOUN ki pase EKZAMEN 9YEM ANE FONDAMANTAL ,paka pase EKZAMEN BAKALORAYA.
Se yon SISTEM KARAF ak ti GOULo nou gen ann AYITI.
SA DWE SISPANN
RICO
Lan 19yem SYEK an FRANS ,se te TIMOUN ki te lekol ka ME ak ka FRE ki te ap pase lan EKZAMEN BAKALOREYA yo tou.
Se te anvan te gen SKOLARIZASYON INIVESEL an FRANS,lan LANNE 1880s yo.
Joel- Super Star
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Jeu de rôle: Le patriote
Re: Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
Joel a écrit:Ou vin telman REYAKSYONE ,ou vin Ridikil.
Le NAPOLEYON te fonde SISTEM BAKALOREYA a ,an 1808,se te 9% TIMOUN yo ki te pase,an 1960 se te 60%.
Mwen konn li sa ti FRANSE ki pase lan BAKALOREYA an FRANS yo ap ekri ,si yon ti AYISYEN ki al lan EKZAMEN 9yem ANE fondamantal amm AYITI ap EKRI sa ,y ap KOULE yo.
RICO,
DOMINIKANI gradye plis ke 100000 TIMOUN chak ane lan LEKOL SEGONDE;yo gen plis ke 300000 ETIDYAN lan INIVESITE yo.
DOMINIKANI ap gen plis ke 3000 MOUN ak DOKTORA lan INIVESIT.E
Kite y nou kontinye konsa epi nou pa p we si nou pa p VALE DOMINIKANI?
RICO;
Li ATIK LE MONDE lan ,anvan ou plede ap RANSE,w ap pale tankou yon MOUN ki ap viv lan 19yem SYEK.
Mwen li anpil sou EDIKASYON an FRANS.Anpil ELEV,petet 30% konsa ,si yo ta al konpoze lan BAKALOREYA AYISYEN an ,yo pa t ap pase.
Fe TET ou TRAVAY anvan w ap plede voye monte.
Se pa yon KRITIK la FRANS m ap fe.
Kouman fe ke yon TIMOUN ki pase EKZAMEN 9YEM ANE FONDAMANTAL ,paka pase EKZAMEN BAKALORAYA.
Se yon SISTEM KARAF ak ti GOULo nou gen ann AYITI.
SA DWE SISPANN
RICO
Lan 19yem SYEK an FRANS ,se te TIMOUN ki te lekol ka ME ak ka FRE ki te ap pase lan EKZAMEN BAKALOREYA yo tou.
Se te anvan te gen SKOLARIZASYON INIVESEL an FRANS,lan LANNE 1880s yo.
REVEYE W, REVEYE W WOU REFIZE KONPRANN AYITI PA NAN NIVO SENDOMENG.
ANTOUKA WOU PA KONPRANN NIVO ANSEYMAN AN AYITI. DEPI KILÈ WOU RANTRE AYITI. LEKOL KI GEN AYITI SE LEKOL BOLET.
SE LEKOL KONGREGASYONIS KAP MACHE, SE YO KI RANMASE TI PONYEN PROF YO KI DISPONIB.
LLEKOL PIBLIK TANKOU LISE YO SE LEKOL BOLÈT METE AK LEKOL PRIVE KAP POUSE TANKOU CHANPIYON.
NOU DWE GENYEN YON REFOM ESKOLÈ AN PWOFONDÈ, LETA DWE DEBOUSE LAJAN
Rico- Super Star
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Jeu de rôle: dindon de la farce
Re: Le se 30 ak 35% TIMOUN ann AYITI ki pral reyisi lan BAK lan-LI ATIK sa a.
RICO
Pa konpare LEKOL KONGREGANIS ak lot LEKOL yo.
Se te PE ak ME lan tout peyi KATOLIK EWOP e peyi ke yo te kolonize ki t ap bay EDIKASYON.
An FRANS,sou REPIBLIK (3zyem si m sonje) an FRANS le yo te vle retire ESKLIVIZITE EDIKASYON lan men LEGLIZ KATOLIK ,yo te manke bay KOUDETA .
Depi AYITI adopte SISTEM BAKALOREYA a ,se raman ,ou sinon sa pa janm rive ke 50% TIMOUN yo pase lan premye PATI an di mwens
KOUNYE AN GEN YON SEL PATI MENM JAN AK LA FRANS.
Kanta ke ou paka konpare SISTEM EDIKASYON DOMINIKANI ak pa AYITI an.
Lan yon SANS ,wi.
Ti DOMINIKEN yo pa oblije aprann yon LANG ETRANJE pou yo aprann LEKOL ,tankou MICHEL DEGRAFF kontinye ap di l'
KITE M DI W YON LOT BAGAY.,ki yon ti jan diferan eki sanble tou.
ELEKSYON 2016 AN ME an te koute DOMINIKEN yo 1.2 MILYA PESO ,SA VLE DI 26 MILYON DOLA AMERIKEN.
KITE M REPETE 26 MILYON DOLA AMERIKEN .
SE PI ENTELIJAN KE MESYEDAM LAN KONSEY ELEKTORAL DOMINIKEN YO PI ENTELIJAN KE BERLANGER AK LOT YO KI AP MANDE 55 MILYON DOLA OU BYEN NEG YO GEN DWET LONG SIPERYE?
SE PA SERYE ,SE YON ANOMALI KE LAN YON PEYI 11 MILYON MOUN E SE 30 MIL TIMOUN KI AP FINI LEKOL SEGONDE chak ane.
SE YON BAGAY KI PAKA KONTINYE.
Pa konpare LEKOL KONGREGANIS ak lot LEKOL yo.
Se te PE ak ME lan tout peyi KATOLIK EWOP e peyi ke yo te kolonize ki t ap bay EDIKASYON.
An FRANS,sou REPIBLIK (3zyem si m sonje) an FRANS le yo te vle retire ESKLIVIZITE EDIKASYON lan men LEGLIZ KATOLIK ,yo te manke bay KOUDETA .
Depi AYITI adopte SISTEM BAKALOREYA a ,se raman ,ou sinon sa pa janm rive ke 50% TIMOUN yo pase lan premye PATI an di mwens
KOUNYE AN GEN YON SEL PATI MENM JAN AK LA FRANS.
Kanta ke ou paka konpare SISTEM EDIKASYON DOMINIKANI ak pa AYITI an.
Lan yon SANS ,wi.
Ti DOMINIKEN yo pa oblije aprann yon LANG ETRANJE pou yo aprann LEKOL ,tankou MICHEL DEGRAFF kontinye ap di l'
KITE M DI W YON LOT BAGAY.,ki yon ti jan diferan eki sanble tou.
ELEKSYON 2016 AN ME an te koute DOMINIKEN yo 1.2 MILYA PESO ,SA VLE DI 26 MILYON DOLA AMERIKEN.
KITE M REPETE 26 MILYON DOLA AMERIKEN .
SE PI ENTELIJAN KE MESYEDAM LAN KONSEY ELEKTORAL DOMINIKEN YO PI ENTELIJAN KE BERLANGER AK LOT YO KI AP MANDE 55 MILYON DOLA OU BYEN NEG YO GEN DWET LONG SIPERYE?
SE PA SERYE ,SE YON ANOMALI KE LAN YON PEYI 11 MILYON MOUN E SE 30 MIL TIMOUN KI AP FINI LEKOL SEGONDE chak ane.
SE YON BAGAY KI PAKA KONTINYE.
Joel- Super Star
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