Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

3 participants

Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Sasaye Lun 17 Sep 2018 - 15:17

Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Marc H Lun 17 Sep 2018 - 20:24

Moise essaye de faire ce que son patron Dr Reginald Boulos fait depuis le 7 juillet dans les médias : vendre ses idées et ses affaires .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Sasaye Mar 18 Sep 2018 - 3:26

Mak,
Se tout kòmantè w ka fè sou entèvyou saa?
Jovnèl vini avèk agiman, detay, videyo, eksplikasion......

Kòmantè yo dwe di si tèl agiman ou detay se verite ou manti.

Kite Boulòs a kote diskisyon saa. Paske li se yon magouyè, destabilizatè tout nasyon an. Si l te bon jan w di an, li dwe al ede Assad lan Siri.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Joel Mar 18 Sep 2018 - 6:57

MAK rive kote l te vle RIVE an.

Men misye ap defann REGINALD BOULOS.

Ki MOUN ki pou di BOULOS li sou BLOF.Limenm ak Zanmi l yo kontwole RADYO yo.

Kanta pou JOVNEL menm ,tande sa l ap di ,se pedi TAN.Se menm jan tande TRUMP sou FOX TV.

Si TRUMP fe yon ENTEVYOU sou FOX TV ,yo ta menm peye m mwen pa p gade l.

REGINALD BOULOS ak JOVNEL sou POUVWA yo;kote REZILTA yo?

San mwen pa bezwen mande lot kesyon .GRANGOU ap kannannan MOUN ,kote MANJE li t ap mete lan ASYET yo?

Kote kouran 24 sou 24 lan ,apre 2 ZAN?

MAK,

ATAK ou w ap fe kont ARISTID ,w ap repete GNBis yo.
Nou PE ke plis ke 14 ZAN PWOPAGANN kont li pa gen EFE nou te konprann li t ap genyen.

BAGAY yo paka kontinye konsa e si bagay yo GATE NEG PE pou se pa TABA PEP SOUVREN ale ,pou.....

GEN EGZANP;
AJANTEN lan lanne 1970s ,le LARI a te an FE ,yo te mande pou JUAN PERON tounen pou l pran TET yon GOUVENMAN PWOVIZWA.
Apre plis ke 20 AN EGZIL!!!!!!!!!!!!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Marc H Mar 18 Sep 2018 - 21:58

Joel

Genyen yon diferans ant konfwonte ak affronte. Mwen te toujou konfwonte Aristide ak Lavalas depi avant eleksyon 2000 yo . Mwen t memn ekri sou Forum Haitiwebs de mon regreté Ami Martelly ke lavalas pa merite yon majorite nan paleman an. C'était avant les fameuses élections de 2000.

Joel

Poukisa mwen t di sa aloske mwen se lavalas ? Tout kominite virtuelle haitienne konnen ke Marc Henri se yon lavalas .

Paske mwen pa sitire paresseu tout senpleman
paske mwen pat janm dako kouman Aristide ap jere pati lavalas la . Mwen kwe il faut quelqu'un le dise . Moi je prends le courage à deux mains pour le dire et j'assume .


Mwen pap atake la personne Aristide comme font les gnbis . Mwen prezante des faits ak arguments poum di ke Aristide pa jere fanmi Lavalas de fason de democratif . Je persisite et je signe .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Marc H Mar 18 Sep 2018 - 22:02

Boulos m'a impressionné ces derniers jours mais je reste prudent face à lui . Je lui pose des questions difficiles sur twitter mais il ne me répond pas .

Diferans mwen remake ak Boulos et lot yo . Seke Boulos plis organise, planifié e li genyen yon bon jijman sitou au nivo managerial .

Joel

En disant cela , je ne suis pas en devenu un fan de Boulos . Je crois qu'il faut donner àa Cesar ce qui est Cesar .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Joel Mer 19 Sep 2018 - 6:44

Marc H a écrit:Joel

Genyen yon diferans ant konfwonte  ak affronte. Mwen te toujou konfwonte Aristide ak Lavalas depi avant eleksyon 2000 yo . Mwen t memn ekri sou Forum Haitiwebs de mon regreté Ami Martelly ke lavalas pa merite yon majorite nan paleman an. C'était avant les fameuses élections de 2000.

Joel

Poukisa mwen t di sa  aloske mwen se lavalas ? Tout kominite virtuelle haitienne konnen ke Marc Henri se yon lavalas .

Paske mwen pa  sitire paresseu  tout senpleman
paske mwen pat janm dako kouman Aristide ap jere pati lavalas la . Mwen kwe il faut quelqu'un le dise . Moi je prends le courage à deux mains pour le dire et j'assume  .


Mwen pap  atake la personne Aristide comme font les gnbis . Mwen prezante des faits  ak  arguments poum di ke Aristide pa jere fanmi Lavalas de fason de democratif . Je persisite et je signe .

Mwen pa fin kwe sa.
Ki jan li pa jere FANMI LAVALAS de FASON DEMOKRATIK lan,konpare a ki ou a ki sa.

MAK;
Mwen we ,se denye TAN ou plede ap repete PWOPAGANN GNBis yo.

Gen anpil LIV ak anpil LITERATI ki ekri a pwopo ARISTID.Se ann ANGLE.
Mwen ap repete l ,se petet TOUSEN LOUVETI ki gen plis LIV yo ekri a pwopo de li.
Mwen li anpil lan LIV yo.Si yon MOUN tankou NOAM CHOMSKY ke NEW YORK TIMES te rele "the intellectual of intellectuals" ap ekri sou wou,se ke ou pa nenpot ki.

Kanta PATI LAVALAS lan ,se MARIZ NASIS ak KOMITE EGZEKITIF lan ki ap jere PATI an.
Se yomenm ki siyen KOMINIKE lan non PATI an ,se pa ARISTID.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Marc H Mer 19 Sep 2018 - 8:15

anta PATI LAVALAS lan ,se MARIZ NASIS ak KOMITE EGZEKITIF lan ki ap jere PATI an. Se yomenm ki siyen KOMINIKE lan non PATI an ,se pa ARISTID. a écrit:


Joel di m konbyen zanmi ou konesans w genyen nan pati lavalas la ? Sa m ekri yo se pa voye monte . Sè des observations qui sont validées par des personnes proches de l’ancien curé
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Joel Mer 19 Sep 2018 - 9:20

Marc H a écrit:


Joel di m konbyen zanmi ou konesans w genyen nan pati lavalas la ?  Sa m ekri yo se pa voye monte . Sè des observations qui sont validées par des personnes proches de l’ancien curé

Mwen pa gen okenn konesans lan PATI LAVALAS;men tou mwen mefye m de tout sa ka di "nouvel vant bef" de kwa keseswa.

Se pa premye fwa w ap di sa,se depi ke ARISTID te ann EGZIL.

Premyeman ou te konn di se pou ARISTID bay yon lot MOUN dirije PATI an ,se le l te ann EGZIL.

Pita ou di se pa MARIZ NASIS ki pou KANDIDA A LA PREZIDANS.
Mwen te konn mande w ki les,ou te konn kabre.

Non MAK ,mwen granmoun pase ARISTID ,men m ap swiv misye lontan.
Mwen te konn tande misye sou yon EMISYON ki te rele "L'HEURE HAITIENNE" lan NOUYOK ki te konn jwe KASET diskou misye lan SEN JAN BOSKO ,se te anviwon 1983.

Kote mwen te we ke MISYE pa t tankou lot ;se te an 1992 pandan premye KOUDETA a le misye te aksepte yon ENVITASYON yon RADYO pro POUTCHIS lan NEW YORK ki te rele "MOMENT CREOLE"
Pandan 2 ze d TAN ,misye te ap pran KOUD TELEFON de MOUN ki pou li ak MOUN kont li.

L'HOMME EST REMARQUABLE!!!!!

Pa di w se LAVALAS;ou se LAVALAS menm jan JEAN CHARLES MOISE te LAVALAS?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou! Empty Re: Jovnèl Moyiz ap fè le pwen sur Le Point. Bay opinion nou!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum