Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal

MON PERE ET MA PERE OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS.

2 participants

Aller en bas

MON PERE ET MA PERE  OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS. Empty MON PERE ET MA PERE OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS.

Message  kakakok Mar 16 Oct 2018 - 11:30

Me kote progwe la syans mete nou ….yap pale de dereglematasyon klimatik ...lLot  dereglemantasyon yo tankou MARIAJ POU TOUS  MEN NEN NOUS NAN PITIT POU TOUS ..

TRES PROCHAINEMENT NI YON FANM  NI YON GASON PAP BEZWEN LOT POU FE PITIT affraid

YON LOT FWA ANKO  FWA SA AA SE CHINWA YO KAP FRAPE !!!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MON PERE ET MA PERE  OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS. Empty Re: MON PERE ET MA PERE OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS.

Message  kakakok Mer 17 Oct 2018 - 22:56

Malgre toutes nos insatisfation d apres tous les satistics le monde va beacoups mieux qu avant ..baisse de la mortalite enfantile, progres enorme dans le traitement des maladies infectieuses et j en passe Aujourd hui la boucle est presque bouclee dernieres etudes des chinois tres tres tres bientot deux femmes ap ka fe pitit , deux gasons ap ka fe pitit affraid affraid

se pa blag Chinois yo rive fe yon eksperians ak 2 sourits femal fe yo fe piti et piti yo viv et yo ka fe lot pitit affraid affraid affraid

kanta 2 sourit mal yo yo fe pitit tou men pitit yo mouri apre 48 hres ..


Joel dapres jan bagay sa yo ap mache la aaa sanble mwen avec ou ap mouri ak bwa nou byen kanpe !!!..paske progre sou progres e sa ki fe m pa tro kwe kote ki pa gen la syans !!!! Ese la e la selman fetich domine !!!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

MON PERE ET MA PERE  OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS. Empty Re: MON PERE ET MA PERE OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS.

Message  Joel Jeu 18 Oct 2018 - 19:06

KAKAKOK;

Lakay nou ,se pa LA SYANS selman ki pa genyen non.

Se tankou se yon bagay JENETIK lakay nou,apa de KINAN w KRISTOF ,nou refize BATI LEKOL ,nou kont EDIKASYON.

Sa ki anpeche mesye PHTKK yo te volo mwens e yo te bati yon 200 LEKOL.

Eske w konnen VIETNAM ki ap achte KONPAYI ann AYITI jounen Jodi an ,se 5% MOUN ki te konn li ak ekri lan PEYI sa a ,an 1954?
1954 tou lot jou la a,jounen Jodi an 95% MOUN lan VIETNAM konn li ak ekri.

Se pou NEG nou yo ,sispann fout VOLO,Se pou yo BATI LEKOL pou POPILASYON.

Kanta pou CHINWA yo,mwen t ap gade yon DOKIMANTE ,kote yo t ap fe KAYIMAN kale ZE FEMEL ak MAL le yo VRE.

Ou konnen sa k fe an JENERAL ,AN MWAYENN gen 51% FANM ak 49% GASON ki fet CHAK ANE ,lan kelkelanswa peyi an?
SE PA MIRAK non e BONDYE PA GEN ANYEN POU L WE AK SA!!!!!

SE 250 milyon lanne EVOLISYON.

EPITOU ,M AP DI L ANKO;SE POU NEG NOU YO SISPANN VOLO;SE POU YO BATI LEKOL POU POPILASYON NOU YO!!!!!

PA GEN ESKIZ!!!!!!

SISPANN VOLO!!!!!!!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

MON PERE ET MA PERE  OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS. Empty Re: MON PERE ET MA PERE OU MA MERE ET MON MERE LA MISERE DE NOS FUTURES ENFANTS.

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum