Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-45%
Le deal à ne pas rater :
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre 14 couverts – ...
339 € 622 €
Voir le deal

Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

+3
Rico
Sasaye
Marc-Henry
7 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Marc-Henry Lun 4 Aoû 2008 - 17:32

Rappel du premier message :

Encore des interrogations sur le premier ministre Michèle Pierre Louis. C'est important que la population sache qu'elle ne dirige plus Fokal une fois devenue premier ministre d'Haiti.

-Pour éviter tout conflit d'intérêt, je pense que Madame Duvivier devra donner sa démission à la direction de l'organisation qu'elle dirige depuis des années sans opposition.

-Je pense qu'elle devra aussi déposer un bilan de ses réalisations avant de siéger à la primature.

- Elle devra nous dire ce qu'elle pense de la main mise des ONG dans les affaires haïtiennes.

- Ce qu'elle compte faire pour réduire le pouvoir des ONG dans l'administration haïtienne.

- Enfin quelles seront ses relations avec les ONG en tant que premier ministre d’Haiti ?


Le peuple veut savoir où va le prochain gouvernement...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Marc H Lun 4 Aoû 2008 - 21:39

Rico


Tes questions sont legitimes et il revenait à l'opposition de demander à Alexis son bilan. Si yo pap fe 'l pa mande 'm poum pa fel pou zott.

Elle peut refuser de répondre à ces questions mais c'est mon droit de les poser.Sim mwen ta lan opozisyon an ayiti se pa de kessyon mwen tap poze leader ayisien yo.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Rodlam Sans Malice Lun 4 Aoû 2008 - 21:51

marc ou pral mande preval resilta gestyon boulanje li te genyen ak madan pierre louis ya tou.mwen pa konn kanada men lè presidan bush tap prete serman yo pat mande l poul di kijan li te gouverne antrepriz prive li.si li pat peye taks se la jistis ki pou eankete sou sa.Konstitutyon yan mande pou youn moun bay saw te fè lè ou tap dirije youn antrepriz piblik ou byen youn esntitutyon leta. se Goerges Soros ak lot oganisme enternational ki kotise nan fokal ki dwe fè audit pou konnen kote lajan yo pase.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Marc H Lun 4 Aoû 2008 - 22:16

Nou pap pale de konstitition nou ap fe politik. Se dwa mwen poum poze kessyon. Ki jan madan lan te gere Fokal e kouman li bral gere fon leta yo. ce sont des questions qu'il faut poser à toute personne qui devient ministre d'état ou premier ministre. si li vle, li ap reponn si pa vle li pa reponn. Mais je dois poser ces questions . Nous sommes en politique. Pa gen jwet lan sa non. De la rigueur il nous faut . De la rigueur nous en aurons comme opozisyon virtuelle sou fowom ayiti. tett chage.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Rico Lun 4 Aoû 2008 - 22:40

Mezanmi se la foli firyez. kisa zanmi an pèdi konsa. Mwen menm tou nan kanada mwen pa janm tande yo mande kote yo mande ni premye minsi Kebek ou kanada zafè konsa.

Antouka kisa w ye MarcHenry pou premye minis reponn kèksyon w sayo. Sanble w vle pase pou moun yon lot forom ki panse premye minis ou prezidan ap pèdi tan li yo. Sa fè m sonje mèt forom sa sakap pete bretèl li o wi gwo zotorite konstitiye ap swiv nou.

Saki fè m ri pi plis pandan gwo mo sal betiz denigreman, ap voye monte. Antouka w pi miyo pase moun sayo men pa pran w dezi w pou reyalite. Madanm lan ignore w wou mèt rele, preche nan dezè.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  ed428 Mar 5 Aoû 2008 - 6:26

Ou genle pa konen ke lajan FOKAL la te tonbe lan kk. Alo, poukisa nou konprann ke madan Pye-Lwi aksepte ale pou djob premye minis la? Gen plis ke dizan depi y'ap kouri deye manmzel poul pran djob saa. Men, kom li t'ap byen mennen lan FOKAL politik pat enterese li. Men kounye ya, se pa pale. Pale mwad sa che madam!!!!

ed428
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 359
Localisation : USA
Loisirs : Reading
Date d'inscription : 30/01/2008

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Marc-Henry Mar 5 Aoû 2008 - 7:02

Rico

yo pa mande premye minis canada kontt sou kanè bank li Mais yo ka examine ki rendeman li te bay leu li tap travay lan prive. Se sa wi nou mande madann lan . Kisa madan lan te bay kom rendeman lan administrasyon Fokal . Eske Madam lan ap toujou directè fokal. Kisa lap tann pou'l bay demisyon lan Fokal. Eske yon premye minis ka ab gere leta e en même tan lap gere yon ONG ?

- Ki relasyon li bral genyen ak ONg sa pouli pa tonbe lan konflit dinteret.

E pi mon ami , Tu m'as dit que la madame devra attendre qu'elle soit investie pour remettre sa démission à Fokal. Non mon cher, lan yon peyi nomal , dès qu'elle accepte de se porter candidat pour le poste de premier ministre , elle aurait demandé à Fokal soit Un congé temporaire sans solde et une fois ratifiée remettre sa démission tout simplement.

Kigay poul konserve pos li jiska investitutre li. Mon ami, si nou pa poze kessyon sa madann pa jam demissyone lan fonction. Kanta pou mwen , je veux l'entendre de sa bouche qu'elle n'est plus la directrice de cette institution. Fok bagay apparans de conflit d'interet ou conflit d'interet fini lan peyi sa.

Rico se sinple kom bonjou kessyon mwen yo.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Rodlam Sans Malice Mar 5 Aoû 2008 - 10:43

marc se pa madanm lan non ki pou di sa li te fè nan fokal ou panse sim te direkte youn ONG epi ou mande m youn kestyon konsa mwen te pral diw a mon chè nou pat fè anyen ki bon?mwen ta youn gwo enbesil.Se la press ki pou fouye pou di ke li pat fè anyen se gaspiyye li te gaspiye lajan Soros la. si se sa ki te pase.se devwa press la poul enfome tout moun sou tout bagay.Se pa denigre ou voye monte selman.se bon jan enfomatyon itil ki pou anpeche enkonpetan ak moun ki genyen dwet long siperye vinn okipe gwo fonktyon an ayiti.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Rico Mar 5 Aoû 2008 - 11:37

Marc-Henry a écrit:Rico

yo pa mande premye minis canada kontt sou kanè bank li Mais yo ka examine ki rendeman li te bay leu li tap travay lan prive. Se sa wi nou mande madann lan . Kisa madan lan te bay kom rendeman lan administrasyon Fokal . Eske Madam lan ap toujou directè fokal. Kisa lap tann pou'l bay demisyon lan Fokal. Eske yon premye minis ka ab gere leta e en même tan lap gere yon ONG ?

- Ki relasyon li bral genyen ak ONg sa pouli pa tonbe lan konflit dinteret.

E pi mon ami , Tu m'as dit que la madame devra attendre qu'elle soit investie pour remettre sa démission à Fokal. Non mon cher, lan yon peyi nomal , dès qu'elle accepte de se porter candidat pour le poste de premier ministre , elle aurait demandé à Fokal soit Un congé temporaire sans solde et une fois ratifiée remettre sa démission tout simplement.

Kigay poul konserve pos li jiska investitutre li. Mon ami, si nou pa poze kessyon sa madann pa jam demissyone lan fonction. Kanta pou mwen , je veux l'entendre de sa bouche qu'elle n'est plus la directrice de cette institution. Fok bagay apparans de conflit d'interet ou conflit d'interet fini lan peyi sa.

Rico se sinple kom bonjou kessyon mwen yo.

Men se egzakteman an konje fanm lan ye. Kitan pou li ale nan Fokal ak moun tankou w ak lot kap telele kont li. Men se enfomen dabo avan w voye monte. Li gen pou demisyonen lè li gen djob. Kisa w refize konprann.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Quand  Mme Michèle D. Pierre-Louis  remettra-t-elle sa démission  à Fokal ? - Page 2 Empty Re: Quand Mme Michèle D. Pierre-Louis remettra-t-elle sa démission à Fokal ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum