Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -45%
WHIRLPOOL OWFC3C26X – Lave-vaisselle pose libre ...
Voir le deal
339 €

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

+5
Marc-Henry
Joel
Jude
gwotoro
Rodlam Sans Malice
9 participants

Page 12 sur 17 Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Suivant

Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mer 22 Nov 2006 - 22:42

Rappel du premier message :

Mezanmi mwen konnen genyen moun ki pral di mwen ven ,mwen bay lajan twop enpotans ,men konbyen nan nou ki fè yon ti lajan nan google. Se lotrejou stock saa tap vann pou yon ti kraze kob nan lespas yon lane pri stok la ogmante de plis pase 300% yon ane de sela lè ti mesye yo mete konpayi saa piblik stock saa tap vann pou mwens ke 100 dola jodya men li pase 500 dola.wi.Ki les nan nou ki fè yon bel lajan nan stock sa?

Politik fet pou nou pale men fok nou montre ayityen ki jan pou yo fè lajan tou .Mwen pa di ke stok maket la pa genyen risk non, men nan la vi saa ki ne risk ryen na ryen.Fok nou swiv stok maket la tou nan peyi ke nou ap viv la, paske menm bon dye di ed twa le syel tèdera.Kote ekspè finansye nou yo.Se pa jodya map mande pou jounal ayityen genyen yon sektyon ekonomik pou edike ayisyen sou bagay saa.Genyen yon film ki pral soti nan mwa desanb la ak Will Smith sou la vi yon nonm ki te ap domi nan subway ki jodya multimilyonè fok nou al gade film saa. pou nou wè ke nou ka rive lwen si nou vise lwen.Pa kite moun ki ap di nou se deyè yon ti moso manje nou tap shashe ,nan eksperyans mwen nan la vi yon moun genyen anpil enfliyans sou jan de vi ke ou genyen.Si w vise ba e byen wap rete ba. men si w vise wo e byen ou ka rive nan klass moyen yan.Sonje sam di nou jodya nan vi nou genyen yon jou pou yon opotinite presante devan nou fok nou prepare tet nou pou na ka sezil."shans se lè oportinite rankontre ak preparatyon.

jenn gason ak jenn fanm ki ap li sa ke mwen ekri la edike tet nou byen pa shita ap aprann vye bagay ki pap itil tet nou ni peyi ya anyen.Lajan pa tou se vre men viej ti men mwen li nesesè anpil.Se lè ou nan ka ou pa genyen lajan pou fè fas ak responsabilite wou pou wè ki jan lajan nesesè, si nou edike tet nou byen nan finans, mete disiplinn nan vi nou ,nou tou nou ka akompli sa neg saa ki te ap domi nan subway ki jodya multimilyonè akompli.Yon moun met dim se arivis men tonnè kraze m mwen renmen wè biye vet yo nan bous mwen.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas


An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Doub-Sossis Sam 19 Avr 2008 - 14:10

Malis Istorikman Bank sé valeur sure (avant méssié sayo koumansé ap fè CREATIVE BANKING, AK YON PAKÈT INSTRIMANT DÉRIVÉS , MEN YO MENM YO PA KONPRAN KI KALITÉ RISK KI LAN PWODWI YA ) ak low volatility kontrèrman ak séktè energie ou ressous, métaux précieux, commodities etc...

Koulia avèk sa ki sot passé yo mwen kwè gouvèlman yo régilatè yo a k stakeholders pwal serré boulon creative bankers sila yo...

''Even if the worst of the credit market volatility id over ,the insdustry is in a conservative ,cost cutting mode''

Discipline cost-cutting vlé diw yon sèl bagay: profitability will return back to normal levels (better than bonds and annuity) when the right conditions will present (like a new president in the white house)
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Sam 19 Avr 2008 - 16:34

mwen di w deja sa w di ya ka reyalise vre wi men si w fè youn ti recherch sou stock bank yo wap wè yo tout pi ba ke S&P indexe la .genyen youn liv finans mwen genyen ki di:"If it doesn't go up ;don't buy it" "If you have an allergy to large sums of money ,do not read.".an nou gade toujou anvan nou mete kob nou nan sektè finansye la paske lè wap gade youn gwo konpayi tankou Citibank e lot konpayi ke J P morgan sot offri 10 dola pou stock li yo mon chè mwen pa fè bank yo konfyans menm, paske kalite kob ke yo pral pèdi nan moun ki ap kontinye abandone kay yo pap fini koulyè ya.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Lun 2 Juin 2008 - 8:46

Haris stock up 438% in past 5years.

Harris'stock price closed friday at 65.78 a share up $3.82 from Thursday's close on the new York Stock Exchange .Harris stock rose to 66.35 a share in after-hours trading Friday.

Se sa mwen te genyen pou nou maten yan.Lè E.F.Hutton pale koute sa li di non tande ti mesye la bon pou nou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juin 2008 - 6:28

mezanmi kote Jude .se pa zanmi yan lage forum lan net lè sa bon .yo di se nan move moman pou konnen moun ki zanmi w .Men Jude pa ta kite forum lan.ki se sel forum ayisyen kote moun entelijan te dwe kapab fè yon ti lajan si yo ap swiv sa nou ekri.

lotrejou nap fè yon diskisyon sou Mosanto .mwen te move kon kong sou neg ki tap pale Mosanto mal men si yon moun tap swiv diskisyon e li te mete yon ti lajan nan konpayi saa fok li fè yon ti kob wi.nou te pale de potash tou. de harris,de att ,yè mwen pale de ITC holding ,de Southwestern energy.genyen yon mutual fund Canada ki banm yon ti lajan tou .Mezanmi si nou fè ti recherch nan epok kote lwil la ap ogmante , manje rar nou ka fè ti lajan nou wi. sonje ke mwen di nou se lajan ki fè lajan."No risk pay the cost;Know risk reap the rewards."Se sa selman mwen te genyen pou nou maten yan .mwen pa egoyist mwen pa renmen tout pou mwen ;ni se pa fè wè map fè wè mwen ta renmen nou tout genyen moyen pou viv.si lajan pa enterese nou OK> men moun ki konnen itilite lajan yo genyen moyen pou nou aprann finans ;nou ka enstwi tet nou.achte liv li revi tankou forbes fortune. Smart Money ki yon revi ke Wall Street Journal pibliye ,li kipplingers.

lè nou konprann ki jan ekonomi mache nan peyi developpe na fè menm jan lakay tou konsa na envesti nan lagrikilti ak konpayi ki fome pou pwodwi angrè ak manje nan peyi ya.nou pal depann de yon Tonton Noel ki pa janm ka resoud pwoblem nou.tankou pwoverb la di "When in Rome do like the Romans."Mwen pap di mwen pa vinn chanje le monde non men tou se nan yon peyi kapitalis nap viv fok nou akimile yon ti kapital tou konsa na "reap the rewards."Forum haiti se forum moun entelijan.Se nou ki bon.Nou di bagay yo jan yo ye.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Doub-Sossis Ven 6 Juin 2008 - 19:39

Bon Malis wap vini wi. Kifè au lieu Roch lan dlo pwal kon doulè roch lan soleil wou ta plito di roch lan soleil pwal jwen yon ti fréchè si roch landlo fè lajanl travay.

Sé sa wi sèvèlzwézo yo pa vlé konpran.

Mwen pa bilyé m nonpou atik portfolio theori ya lap pèmèt wou mété plis disiplin nan sa w genyen yo paské taktik guériya along terme likapa menne w koté w vlé ya. avekyon taktik efficient frontiè disipliné wou fèt pou kalé makèt la chak année epi wou pwalé exaktement koté w vlé alé ya.
Doub-Sossis
Doub-Sossis
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2429
Localisation : Montreal
Loisirs : cockfighting
Date d'inscription : 24/12/2007

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juin 2008 - 20:40

map tann ou.Ki donk ou rele Dr.ya sevelzwezo ?(lol)li te kapab mal eksprime panse li men mwen pat kwè li te vle di pou tout woch nan dlo vinn boule nan soley la. li te vle di pou gato a separe ant nou tout.

Jodya mwen pran yon pataswel men li pa pi red paske yè mwen te fè yon bon ti lajan .se yon jou bon yon jou move men lesantyel se bat pou jou bon yo toujou pi long ke jou move yo konsa a la fen ane lè w tcheke wa ri.

An nou pale yon lot pawol,depi lontan mwen te retire kom nan option lwil la paske mwen te konprann li te rive nan palfon li ;se pa lwil la monte pas plis ke 10 dola jodya e yo di li ka rive a 150 dola vè mwa dou eske yo nonm dwe pran chans achte optyon lwil koulye ya.se dilem mwen sa koulyè ya.Ou pa konn ki moun pou kwè yon ti moman ou tande ke genyen lwil a gogo men lwil kontinye ap ogmante chak jou .nan debi semenn li te komanse desann mwen te byen kontan paske mwen te konprann ke aktyon mwen genyen nan itilite yo te pral monte konsa mwen ta vann sa ke mwen genyen nan 2 energy konpayi.men tou jodya plan m kraze ak zafè ogmantatyon 10 dola baril la.Se sak fè mwen di tout moun pa mete tout ze nou nan yon sel panye. konsa lè chok wave sa yo pase na koube men nou pap kase.An tou ka doub la map tann ou
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Mer 18 Juin 2008 - 21:53

mezanmi mwen yo mwen konnen genyen moun ki pa vle wè mwen paske map ankouraje nou pou nou envesti ti lajan nou ki pa lajan lanterman vye manman ak papa nou nan stock maket ,men genyen yon revolutyon ki ap fet koulyè ya nan enerji menm jan genyen moun ki te fè fortinn yo nan konpayi .com yo si nou envesti lajan nou nan enerji ak manje nou ka fè yon ti chocho tou.Men kek konpayi nan enerji ki depi ane ya komanse ap monte map ba nou senbol yo nou ka fè ti recherch nou nou menm sou enternet la .Ale sou Fidelity.com cliquez sou Search epi mete senbol yo na gade sa map di nou an . men senbol yo JRCC:FDG:CNX

mwen pa di moun envesti lajan yo non se yon konsey mwen ba nou , nou konnen nan tout envestman genyen risk ;men tou nou konnen moun ki pa riske anyen pap janm jwi benefis anyen."Know risk and reap the rewards."Menm si Georges bush sot apwouve pou yo eksplwate lan mè ya sa ap pran o mwen 10 zan anvan yo ka delivre lwil saa sou mache ya. antre tan pri baril lwil la ap ogmante.Alò pou mwen sektè enerji se tankou konpayi .com yo.koulyè ya

daprè mwen se nan 2 sektè genyen benefis pou le moman se nan enerji ak manje ,konpayi ki pwodwi angrè yo e ki pwodwi mayi anpli yo.si yn moun ka achte optyon mayi yo mwen kwè ou ka fè yon ti lajan.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Sam 28 Juin 2008 - 22:22

Sim ap kontinye ekri nan zafè stock maket se pa ke map fe wè non ;Men yon ti bagay ke Investor's business Daily ekri sou Bill Gates.

"There won't be a day in my life when I won't be thinking about Microsoft "Said bill gates ,who Friday bid a tearful farewell in Redmond ,Washington ,as Steve Ballmer looked on.It was his last day as a full-time employee.Under Gates ,Microsoft scored one of the greatest U.S. stock market gains ever. soaring more than 67.000%."

mwen te O Zeta Zuni lè aktyon Micrsosoft tap vann pou kek santim pou kisa o lye ke jounal ayisyen tap ekri selman de politik pat genyen yon moun ki te di ayisyen mete yon ti kob nan Microsoft.Sipose yon moun tankou mwen te mete 1000 dola nan microsoft jodya an nou multiplye 67000%x1000 nou wè jodya mwen tap multimilyonè.eske mwen regret? ou met parye sou sa.

eske map janm jwen yon lot okasyon konsa ankò mwen pa konnen ;se yon sel bagay men konnen menm jan te genyen konpayi tankou , ford ,tankou General Motors, tankou IBM, tankou Microsoft, tankou General electric ki te fòme e byen yon jou ap genyen yon lot microsoft ankò ki fome mwen ka pa wè l men nou menm jenn gason ak jenn fanm ki ap li sam ekri la ouvri je nou.pa kite politik pran tout tan nou li jounal tankou Investor's business daily, wall street Jounal, magazinn tankou forbes e fortune pou nou ka yon jou envesti lajan nou nan yon konpayi konsa tou .Sonje ti fraz saa ;"No risk pay the cost.Know risk reap the rewards.

mwen pap janm bliye yon profesè dwa komersyal mwen te rankontre nan siti kolej ki te di nou o debi ane 70 yo menm si nou pa benefisye anyen nan kou saa soti deyo ya demen achte yon kay a 2 famiy nou pap regret li . e byen viej ti menn mwen mwen pap janm bliye li ;sim te jwen yon moun ki te dim mete menm mil dola nan Microsoft jodya se o kel je swi zere mwen tap chante.Men lè saa se pa sa mwen tap okipe se kote ki genyen pi bel fanm nan biro yo pou m al fè zye dou poum wè sim ta ka jwen yon ti losyè nan chat la..
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Jude Mer 16 Juil 2008 - 15:37

Jude a écrit:Voici donc la liste des stocks qui sont des "short candidates" :
AAPL AMN BEN BSC CMI++ ESI+ GRMN++ ISRG++ MLM NILE++ BIDU


Voici les autres shorts candidates qui sont là simplement parce qu'ils sont reliés au secteur en crise (banque et immobilier) :
BEN BSC GS MER MS BLK DB SLG


Tout ça est à suivre de près...
Sans Malice est-ce que vous avez vu ça ? Je vous avais bien dit qu'il fallait apprendre à "Short" le marché.
Regardez bien le 4ème stock de ma liste : BSC. Bear Stern.
Il est passé de 123 à 4 dollars. drunken
Je me souviens encore de l'après-midi de janvier où un ami m'a appelé tout paniqué parce que le marché se krachait et que même les nouvelles parlaient de ça. J'étais en short mode Cool

Enfin, vous comprenez que je sois moins présent ici quand l'argent rentre plus rapidement qu'il n'a jamais rentré dans toute ma vie. cheers D'ailleurs j'ai même changé de maîtresse et aujourd'hui, vu que tout le monde fait faillite, les femmes ne trouvent plus d'hommes intéressants donc je suis très favorisé. Avez-vous remarqué que les divorces ont augmenté de 80% chez les millionnaires à New York ? La vie est belle, l'argent est là, les femmes ont les jambes ouvertes. Que demander de plus à la vie ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 15:12

Jude

Vous venez de dementir ces paroles de l'evangile;"Bienheureux les pauvres d'esprit."(lol)Je vous presente tous mes compliments.tandis que je me lève chaque matin durant cette recession ,ne sachant à quel Dieu adresser ma prière pour empecher un effrondement de la bourse vous ,vous changez de maitresse et vous avez le choix de plusieurs garages pour garer votre voiture.(lol) tandis que moi je ne peux meme pas regarder l'ouverture des jambes à la plage tant je suis obsedé par la diminution de ma petite fortune.Grace a Geroges bush ma maison a perdu 30% de sa valeur.la petite somme que j'avais réalisée au debut de l'année a fondu comme la neige au soleil.Le pire je ne peux pas abandonner à present car je ne sais pas si avant les elections le Dow Jones industral average ne remontera pas à 14000.

J'ai acheté quelques stocks comme Mosanto, Potash,Apple, Swn etc qui m'avaient permis de realiser quelques milliers de dollars;maintenant je me demande s'il faut les vendre parce que chaque jour leurs valeurs diminuent.En verité je pense qu'il est préférable de mettre son argent dans les CD et les Treasury Bonds jusqu'au changement prochain de la presidence des Etats-Unis.Je ne pense pas que les dirigeants americains actuels comprennent vraiment les ramifications de cette guerre sur l'economie americaine.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  grandzo di Ven 18 Juil 2008 - 19:40

oh sans malice,

Il fallait me dire que tu aimais steve jobs. Bref...pour ces actions, je te garantis ca va.... . au fait tu as l'efone ou pas....
moi j'ai l'ipod touch qu'on m'a prete... c'est un disque externe avec peu de memoire. J'aime pqs ces babioles, mais on est oblige de faire avec... on va pas se plaindre

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 19:44

Rodlam Sans Malice a écrit:JGrace a Geroges bush ma maison a perdu 30% de sa valeur.la petite somme que j'avais réalisée au debut de l'année a fondu comme la neige au soleil.

On peut aussi dire que grace à Georges Bush on peut acheter une maison à 30% moins chère de sa valeur marchande. Le malheur de l'un fait le bonheur de l'autre.

En 2004, il y a des zones qui m'étaient carrément interdites. Aujourd'hui, grace au pouvoir surnaturel de Bush, nous planifions d'acheter une maison à BOCA CHASE, n'est-ce pas formidable Sans Malice?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 19:55

C'aurait pu etre vrai si les prix etaient stables.Je n'acheterais pas une maison mainteant si je devais le faire.je preferais attendre en louant car les prix continueront a degringoler parce que les maisons sont surevaluées.La semaine dernière j'ai été à Staten Island.mais c'est vraiment terrible pour les gagne -petits;des maisons pour lesquelles leurs proprietaires reclament presqu'un demi million de dollars ;je ne les aurais pas achetées pour la moitie du prix de vente.Est-ce pourquoi il y a tant de banqueroutes.Si vous comptez acheter une maison je vous conseillerais d'attendre l'année prochaine.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 20:03

Rodlam Sans Malice a écrit:C'aurait pu etre vrai si les prix etaient stables.Je n'acheterais pas une maison mainteant si je devais le faire.je preferais attendre en louant car les prix continueront a degringoler parce que les maisons sont surevaluées.La semaine dernière j'ai été à Staten Island.mais c'est vraiment terrible pour les gagne -petits;des maisons pour lesquelles leurs proprietaires reclament presqu'un demi million de dollars ;je ne les aurais pas achetées pour la moitie du prix de vente.Est-ce pourquoi il y a tant de foreclosures.Si vous comptez acheter une maison je vous conseillerais d'attendre l'année prochaine.

Merci pour ce conseil pratique et sage!

Mais vous oubliez que vous avez en face de vous un homme madré qui ne joue pas selon les règles.


Ma femme sera la seule personne qui figurera sur les papiers de cette maison. En cas de foreclosures, j'apparaitrai en mon nom propre pour acheter cette maison entre les mains de ma femme. J'acheterai cette maison au prix le plus bas. Nous n'avons rien à perdre sinon que ma femme qui risque d'avoir en cas extreme une affiche de BAD CREDIT pour 5 à 10 ans.

Il faut etre malin pour gagner ce jeu de coquin, n'est-ce pas
Malice?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 20:05

Karl

il faut bien vous exprimer quand vous enoncez vos sentiments envers un homme surtout avec les haitiens.je n'aime pas Steve Jobs j'apprecie son genie(lol)Vous me considerez comme ces moutons de Panurge qui achètent tous les gadgets dès que l'on annonce leurs bienfaits à la TV;vous pensez serieusement que j'aurais acheté un Ipod for three hundred dollars.Vous plaisantez.ti koulout nou te ye ti koulout nap mouri(lol)


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 18 Juil 2008 - 20:15, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 20:14

Colo

Je n'ai pas les competences requises pour vOus conseiller sur cette transaction ,mais je doute fort que vous pourriez acheter la maison de votre femme APRèS QU'ELLE EUSSE DECLARE banqueroute..Il faUDRA CONSULTER UN AVONCAT EN IMMOBILIER avant de vous aventurer car parfois en croyant etre le plus malin on devient le dindon de la farce.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 20:18

Rodlam Sans Malice a écrit:Colo

Je n'ai pas les competences requises pour vOus conseiller sur cette transaction ,mais je doute fort que vous pourriez acheter la maison de votre femme APRèS QU'ELLE EUSSE DECLARE banqueroute..Il faUDRA CONSULTER UN AVONCAT EN IMMOBILIER avant de vous aventurer car parfois en croyant etre le plus malin on devient le dindon de la farce.

Je vais contacter un avocat à ce sujet. Dans le cas ou ce n'est pas possible, je vais acheter la maison du voisin qui sera peut-etre en foreclosures.

L'idée de base est de ne pas exposer les 2 pions à la fois.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 20:29

C'est mieux; il ne faudra pas l'effaroucher.il faudra lui parler avec gentillesse pour lui montrer que vous voulez seulement l'aider à ne pas perdre la totalité du capital investie dans la maison.Si j'avais encore la force et la tolerance pour ecourter les plaintes des locataires a minuit j'aurais acheté quelques maisons de cette facon pour les louer car il ne manque pas de ces occasions en Floride.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 20:33

Rodlam Sans Malice a écrit:C'est mieux; il ne faudra pas l'effaroucher.il faudra lui parler avec gentillesse pour lui montrer que vous voulez seulement l'aider à ne pas perdre la totalité du capital investie dans la maison.Si j'avais encore la force et la tolerance pour ecourter les plaintes des locataires a minuit j'aurais acheté quelques maisons de cette facon pour les louer car il ne manque pas de ces occasions en Floride.

C'est comme en 1492 à Saint Domingue. Nous marchons sur de l'or. Les Indiens sont en déroute.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  grandzo di Ven 18 Juil 2008 - 20:50

Sans malice,

AVEC LES HAITIENS, je n'ai pas besoin de savoir exprimer mes sentiments. Pour steeve jobs, je rigolais.

Sans malice as tu achete des actions d'apple?

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  grandzo di Ven 18 Juil 2008 - 20:59

Coco colo,

N'achetez pas la mason du voisin en foreclosure. c'est pas moral. Demandez a votre agent immobilier de le faire, c'est plus correct. Il y a un conflit actuel entre les juifs et les negres dans de domaine. Ne plaisantons pas sur ce sujet.

grandzo di
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2244
Localisation : VIhja
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Date d'inscription : 22/10/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 21:08

Karl X a écrit:Coco colo,

N'achetez pas la mason du voisin en foreclosure. c'est pas moral. Demandez a votre agent immobilier de le faire, c'est plus correct. Il y a un conflit actuel entre les juifs et les negres dans de domaine. Ne plaisantons pas sur ce sujet.

Morale??? Rions un peu!

A part l'homosexualité, la morale couvre-t-elle d'autres aspects de la vie?


Mes voisins ne sont pas mes amis. Je profite de leur faiblesse. Pour le moment, ils sont les indiens et moi les Espagnols.

Se anlè map fè yo pase, mwen pa nan rans.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 21:25

Oui je les ai achetés parce que je pensais qu'avec la vente a meilleur marche du nouveau IPOD la compagnie allait vendre des millions,mais ce qui m'irrite ces temps ci c'est l'irrationalite de la bourse on ne peut se baser sur aucune statistique pour evaluer la profitabilité d'une compagnie.Meme quand les vendeurs de fortune vous signalent telle ou telle compagnie vous devez etre très prudent.

J'ai acheté ces actions :Mosanto ,apple , Wal mart .potash.swn sur la recommendation de mon conseiller financier et mes recherches aussi m'avaient encouragé à les acheter. Ce qui est deconcertant est l'irrationalité des dirigeants americains: la crise economique que traversent les Etats-Unis charrie tout sur son passage ;compagnie bien gerée ou mal gerée.Je ne pense pas qu'on devrait etre Einstein pour comprendre un pays en guerre ne pouvait pas supporter une reduction des impots des riches.

Je suis très serieux avant le mois D"AOUT si le Dow jones Industrial ne remonte pas à 13000 points je vends tous mes stocks
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Rodlam Sans Malice Ven 18 Juil 2008 - 21:41

Karl

Serait -il plus morale que la banque accapare la maison sans rien donner au proprietaire ?D'apres les informations obtenues d'un expert en immobilier qui ecrit des articles au journal Florida Today :on ne devrait jamais considerer une maison en foreclosure ou le proprietaire n'a pas pas au moins 30% d'equité.Je partage cette opinon particulièrement à cette epoque ou les maisons sont surevaluées.Pourquoi paierais-je la note d'un proprietaire qui a voulu speculer sur un condo ou une maison en l'achetant a un prix trop elevé au moment ou la dette sur la maison depasse sa valeur réelle ?Les banques n'acceptent pas toujours les offres qui ne garantissent pas au moins le remboursement de l'hypothèque


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Ven 18 Juil 2008 - 22:39, édité 2 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Invité Ven 18 Juil 2008 - 21:42

Rodlam Sans Malice a écrit:
Je ne pense pas qu'on devrait etre Einstein pour comprendre un pays en guerre ne pouvait pas supporter une reduction des impots des riches.

Je suis très serieux avant le mois D"AOUT si le Dow jones Industrial ne remonte pas à 13000 points je vends tous mes stocks

Malice,

Ne nous dites pas que tous vos fonds de sécurité se trouvent dans ce bling bling financier.

Comme le paysan haitien, il faut diversifier son portefeuille, et surtout mettre une partie dans des secteurs jouissant de sécurité ou stabilité maximale.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500 - Page 12 Empty Re: An nou kite politik yon ti moman.Google stock passe $ 500

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 12 sur 17 Précédent  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum