Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-20%
Le deal à ne pas rater :
-20% Récupérateur à eau mural 300 litres (Anthracite)
79 € 99 €
Voir le deal

Rico

+4
Mon Ayiti
gwotoro
Jude
Rodlam Sans Malice
8 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Rico Empty Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 9:37

Bravo.mete verite sou tenbou bann rara ki sou enternet la ki ap shante :"Davalier papa peyi ya se pou wou touye moun jen w vle."a la moun yo genyen odas papa.Yap pale de 20 an ki sot pase de ki venten ;se goshis ki te ap touye moun nen riyel Vayan, se goshis ki te ap touye moun ent 1991-1994.Se goshis ki te o pouvwa ent 1986 e 1990 mwen te kwè se te duvalierist sen Duvalier.Latourtue ak Abaraham ki sot vennen peyi ya se goshis yo ye tou?

Rico, lis saa ou pibliye te dwe fè yo tout shashe yon trou pou yo foure kow yo pou moun te ka menyè bliye yo.Se dwe Jean Claude Duvalier ki itilise avatar loup enrage saa yo rele Dezagremen en.Pase se li sel ak defen ti Bobo ou boss Peint ki ka genyen kalite odas sa yo nen lenfè.Koumatiboulout,neg sayo jwen moyen pou yo ap defenn lendefendab toujou.Rico frem vinn pa bo isit la o mwen nou ka boule ak nenpot loray kale yo rele "Thunder" san nou pa joure ni flate personn. Se lan mè wap shashe renpli ak rosh bo lot bo a.

Moun sayo konsyans yo pa klè yo blije fèmen je yo pou yo pa gade verite en fas.Kijen Profesè Daniel Fignole te konn di enko:"Il etait si laid qu'en passant sa main sur son visage il decouvrit sa laideur".Genyen shirurji estetik koulyè ya al fè korektyon nen visaj nou pou moun pa rekonet nou ,nou pa beswen itilise avatar loup enrage ;nou pap fè personn pè enko.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Jude Sam 26 Aoû 2006 - 9:52

Je ne comprends pas tout à fait ce message... Ai-je raté quelque chose ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 9:55

Allez-sur le site de moun.com et vous verrez la liste des haitiens disparus sous le regime des Duvalier que certains troubadours veuillent defendre.Lisez l'article ;"Un rescapé du Duvalierisme ;Evèque noir à new York."
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Jude Sam 26 Aoû 2006 - 10:28

Je me suis un peu perdu sur le site : je suis allé voir les Nanas bananas. Je n'ai pas encore trouvé le document dont vous parlez, pourrais-je avoir un lien plus précis ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 10:59

Il faudra cliquer sur forum;la vous trouverez la liste des sujets debattus .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 11:12

De quelle liberte parlent-ils ;Grand Dieu ?Est-ce cette liberte qui leur donnait la legitimité de violer la Constitution du pays pour s'accorder un second mendat et ensuite la presidence à vie?Est-ce cette liberte qui leur donnait le droit de bruler les bureaux des journaux, d'exiler ou d'emprisonner les journalistes qui ne voulaient pas tous chanter les louanges à leur Dieu.Est-ce pour defendre la liberte qu'ils ont tué des enfants et des vieillards?Messieurs, ayez un peu de decence.Vous avez deja recu les miettes de Lucifer et de ses disciples ;cessez donc de les louer.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 11:46

Rico

Mande Dezagremen si se pase Barbot te fè atenta sou pitit Duvalier apre li te finn touye frè jumelle yo pou Duvalier ki fè yo te boule papa ak manman Francois Benoit tou viven ak tout pitit li. Ki fè yon ensyen gad kot te touye Colonel Poitvien nen la ri Port-au-Prince paske Poitvien te konn mete l nen prison pou insdisiplinn.Eske se pou sa ki fè yo touye Guy marcel.

Mendel eske se pou te defenn liberte ke Francois Duvalier te mete non l nen bilten vot nen yon elektyopn lejislatif. mende l si li ap aksepte ke Preval fè yon bagay konsa poul di ke pep la bay yon lot menda epi apre sa li touye Yvon moreau tout moun li konnen ki te ka bal barye poul te vinn presiden a vi. Sil di wi li akspete Preval fè sa tou bon nap dako ak li.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  gwotoro Sam 26 Aoû 2006 - 12:05

Rodlam,

Quand vous parlez de debats qui se passent dans d'autres Forums et que vous voulez rapatrier pour discussion dans celui-ci, il faut faire une certaine introducntion afin que tout le monde puisse comprendre de quoi vous parlez...

Il ne faut pas amener les sujets de facon "brid sou kou".

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 12:06

Rico

Pa mete Paul Corvington nen menm lis ak Clement barbot.Petet Max Corvington.Se yon sel kestion pou pose dezagremen eske li ap aksepte ke Preval di pep la ba li yon lot menda nen proshen elektyon legislatif ki pral fet yo epi apre sa li di ke li presiden a Vi.Si li di wi nou aksepte logik li ya ki di Duvalier ak disiple aveg li yo te genyen dwa touye tout moun ke yo mete nen lis la.Nou rekonet ke yon shyen ki pa ka refleshi dwe fidel ak met li ki ba li yon ti zo pouil souse ,men yon kretyen viven ke bon dye ba w fakilte pou pense e refleshi ou paka ap vinn ba moun menti jounnen jodya pou jistifye megalomani yon ti Doktè schizophrène.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 12:17

Gwotoro

Je l'ai fait pour inciter nos jeunes gens à lire l'histoire de notre pays et à entendre d'autres sons de cloche.Libre a vous d'enlever le sujet du Forum.Rico a la liberté de publier mes textes sur l'autre forum je ne vois pas la raison de votre intransigeance.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  gwotoro Sam 26 Aoû 2006 - 12:40

Rodlam,

Je crois que vous n'avez rien compris de mon intervention.

Vous parlez d'un sujet surnomme Rico ou vous vous mettez a parler a ce Rico.

Je n'ai pas compris le but ou le sens de ce debat tout comme Jude.

Ce que je vous dit, c'est qu'une explication simple de l'origine ou de la raison de ce debat nous permettrait de comprendre le pourquoi de ce debat.

Expliquez le debat afin que tous puissent comprendre de quoi vous parlez afin de favoriser la particpation de tous. Parce que jusqu'a present, vous ne faites qu'un monologue.

En esperant que vous me comprenez mieux.

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 12:57

Je veux les inviter a participer aux discussions ici pour qu'on puisse debattre dans le respect.

Dezagremen

Ou di nou fini ,epi malgre magouy ou fè en Fevrier ya ou pren Preval?E ou fek komense pren defensè pep la. apre nou se nou.(lol).Wap bat fredi pou kek ten.Zafè ti Nicholas nou pap pren l menm (lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Mon Ayiti Sam 26 Aoû 2006 - 19:02

san malis pè pou mounis yo pa dévoré'w lan lot sit an.

Mon Ayiti
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Chibougamo
Opinion politique : pèlin tet
Loisirs : Boxe
Date d'inscription : 21/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 21:02

Mwen pa di nou mwen pase nen sal raswa nan Palè ya sou papa Doc deja deven jacques gracia mwen pat pè mwen pa ta ka pè mounis yo.Mwen te di mwen pap jenm ekri sou sit georges la enko ,mwen kenbe mo mwen.

kom mwen wè yap rense ak Rico lot bo a e kom li konn pibliye sam ekri mwen di li se poul mete vrite sou tanbou pou bann rara saa pou yo ba moun souf.

Mezanmi kiles ki ta kwè 20 ans aprè moun sayo ta vle ti Nicolas vinn fè kou pal tou.Oh oh ou konnen mwen sezi.Mwen wè Rico ba Dezagremen kek bon kout zepon jodya mwen konten net.Shwal la ponpe,zepon, zepon nen flan li.Rico mete zepon pou yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Sam 26 Aoû 2006 - 22:36

Mezanmi

yo di :L'amour est aveugle"se vre, men ki jen yon moun fè renmen krim, viol ,vol, trahison. diktati sanginè ;genyen yon moun ki te konn mende ki jen fè "les detrousseurs de cadavres des vèpres de jeremie ont encore l'audace de vouloir justifier leurs forfaits.Genyen yonn nen yo ki sot jire fidelity li o krim. o vyol de jenn fi ke yo te pral fusiye nen Anse dazur , Si yon moun ka renmen moun ki touye ti bebe ak bayonet yo paka kritike moun ki renmen moun yo di ki pile ti bebe nen pilon.Nou tout se yon bann zannimo,tigres.leopards,loups malad de la peste. Se sak fè se ak baton nou wè pou nou diskite ak moun ki pa renmen vye bagay.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Thunder Dim 27 Aoû 2006 - 3:09

Sans Malice ekri :

Rico frem vinn pa bo isit la o mwen nou ka boule ak nenpot loray kale yo rele "Thunder" san nou pa joure ni flate personn.

Mwen pran sa kom yon konpliman Very Happy

Paske yon "loray kale" pap pran losti san konfese, li pap kite moun ba li anana pou sizann, paske menm jan wou te la sou Duvalier ki pèmèt ke wou ka temwanye, se menm jan-an tou ke mwen te la sou lavalas, moun pap ka fè mwen ouvè boush mwen pou ban'm bwè dlo sal.

Wou te pase anba razwa Jacques Gracia, mwen m'te pase anba razwa So Ann & Co. et alors...
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Dim 27 Aoû 2006 - 12:09

Thunder

Nenpren moun ki vle ke ou pren zannana pou suzann non.Tou sa nou mende ke w wè bagay yo je ouvri.se pa pouki te amou aveg makoutism len fè wap voye louanj pou lusifer.

Mwen ka pa konnen di m sa So Ann te fè w.Dapre sa mwen tende mwen patt la yo di sa ki te pase nen INAGHEI ya li pat menm la.Si genyen lot bagay li fè ke mwen pa konnen se wou ki pou mete yo deyo ,Mwen pap tolere oken delenken ni sa ki ak kravat ni sa ki ak talon kikit, ni sa ki ak sapat.Se devwa nou tout pou nou denonse tout move zak san nou pa difame personn pou jeness la konnnen sa ki te pase pou bagay sayo pa janm repete enko nen peyi dayiti.Yon pep ki iyore istwa li ap toujou repete menm erè yo. bakoulou ap vinn pren pos se nwa yap defenn ou byen se pov yap defenn pou yo plen posh yo.Se pou tout politisyen sen bousol mete ko w yo yon kote pou kite moun ki renmen ayiti ak tout moun ki ladann san ekseptyon mete men yo a la pat pou soulaje pep la ki ap menje labou.

Menm jen mwen refize ke forum vinn yon shapel kote se yon reyinyon de priyè pou renn glwa a dieu presiden yo. mwen pap aksepte ke moun vinn di ke se lavasyen selmen ki volè, ki konn boule moun, alo ke se yo ki komense premye ap boule moun. voye restavek al volè lajan pou yo la bank natyonal.Touye moun pa grap.'vyole konstitutyon pou yo di pep la bayo yon lot menda.Se pou nou denonse tout Satan je renons pou peyi saa pren yon souf.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Thunder Dim 27 Aoû 2006 - 19:02

Thunder

Nenpren moun ki vle ke ou pren zannana pou suzann non.Tou sa nou mende ke w wè bagay yo je ouvri.se pa pouki te amou aveg makoutism len fè wap voye louanj pou lusifer.

Si wou ta wè ke mwen ta vinn genyen amou pou Duvalier, wou mèt ta konnen se ti goshis anashis demagog ki ta fè sa, paske lè J.C. Duvalier te pati mwen pot ko gen lespri pou mwen te konprann politik.

Wou mande'm pou mwen di'w kisa So Ann fè pa vre, kwè mwen si wou vle , mwen konnen, se pa moun non k'ap dim, se bagay mwen viv live. Mwen pap ka fè sa sou forum nan paske se yon akizasyon ke li ye, forum nan se pa yon tribinal mwen pap janm ka pwouve anyen la-a, menm lè ke tout moun konnen ke li pa inosan.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Lun 28 Aoû 2006 - 0:01

Mwen tende enpil moun sou entenet la ap blame goshis yo.mwen pa ni goshist ni a dwat men mwen ta renmen yo dim ki goshist sayo ki te pren pouvwa ki fè enpil mal konsa nen peyi ya.

Fok tou dabo nou defini ki moun ki goshist en ayiti.nen 20 lane ki pase apre Duvalier yo ekstrem dwat la pase 9 lane o pouvwa.Eske si yon moun pale de ogmentatyon salè minimum, sibventyone liv pou ti malere al lekol, bati lekol, lopital .pale de reform agrè se mal li fè peyi ya?Si penden 10 lane ke yo pase o pouvwa se yo nou vle bay responsab tout malsite ki nen peyi ya e byen se pa la penn pou yon moun diskite ak nou. pase kom ou di ou pa konn peyi ya byen ni sak te pase ladann.Se sak fè enpil nen nou bay goshist responsab pase se apre 86 ke nou genyen konesens.Men mwen ki vye gren moun mwen konen ayiti sete yon peyi detwi depi en 1960 yo paske se pa nen sel kapital la mwen te rete mwen te mashe nen tout morn mwen te wè soufrens pep ayisyen.Alo nenpren moun ki ap vinn dim se 10 zan ke Preval ak Aristide pase o pouvwa se yo ki fè peyi ya nen kondityon saa.

Mwen pa di ke Aristide se yon lanj non. mwen konen ke genyen bagay ki fet ki merite kritik ,men lè se ensyen makout ki ap vinn pren poz Sen Inosen yo jodya ,non saa mwen pap ka aksepte vre l.Pase mwen te la se pa moun ki ap dim .Mwen konnen sa ki te pase.Menm si mwen te ap souse yon ti zo sen vienn tankou enpil nen yo lè gren neg te ap menje kana a loranj, bwè bon shanpay tout la jounen sa pat ka renn mwen yon berger almen pou sa.Gwo Francois li menm di ke "En politique la reconnaissance est une lacheté."
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  piporiko Lun 28 Aoû 2006 - 0:07

THUNDER
OU KWE KE YO TE KASE PYE REKTE PAKIO?GEN SETIFIKA MEDIKAL KI ETABLI SA?PASKE MOIN TE ANDEDAN SYANS ZIMEN,JOU 5 DESANM LAN.MOIN TE LA TOU SOU PLAS DITALI,KOTE YO TE DI SO ANN TE BAY RIGWAZ POU BAT MOUN.MOIN VOYEW AL LI ATI"les fauves etaient-elles lachees au bicentenaire"NAN LENOUVELLISTE

piporiko
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 53
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Thunder Lun 28 Aoû 2006 - 11:21

Atansyon Sans Malice, lè yon moun ekri yon mesaj fok wou pran sans li anvan ke wou reponn, men kisa mwen ekri :

wou mèt ta konnen se ti goshis anashis demagog ki ta fè sa,

Mwen pa't mete vigil ant "goshis anashis demagog", sa vle di yo tout konekte ansanm. Dapre mwen pandan 20 dènye ane yo, Ayiti poko pase yon gouvenman ki ap panse pou pèp vre. Tout se posh yo ke yo t'ap ranpli. Ni mwen pa di ke tout malsite peyi-a soti nan lavalas, men mwen pa ka kite yon moun tou, ap blofe'm komkwa se Duvalier selman kite diktatè sanginè, se li selman ki te konn deshèpiye kès leta, oubyen se Michel Francois selman ki te konn vann dwog, se makout selman ki te konn asasine elèv lekol etc...

M'ap repete anko, sou lavalas mwen te la tou, wou menm wou sonje 40.000 dola ke nèg te konn ap pèdi nan kazino, mwen m'sonje 300.000 dola ke yo te jwenn ap pouri nan kofrefo ti nèg ki di se pou pèp y'ap travay.

Mwen panse ke pèp Ayisyen pran twop blof, li lè li tan pou se yon lot klas politik ak lot mantalite pou nou genyen nan peyi-a, fok yo wè peyi anvan ke yo wè posh ak foli pouvwa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Thunder Lun 28 Aoû 2006 - 11:35

Piporiko,

Wou konnen ke wou pa genyen shans ak mwen, tout kote ke wou di wou konn ye yo, mwen toujou te konn la tou, sel bagay mwen regrèt ke nou paka poste imaj sou forum nan, paske mwen t'ap fèw rete boush be, mwen pap al rete shita ap diskite avek wou nan zafè : eske shimè te antre bat etidyan nan fakilte ect... men mwen pwomèt wou m'ap mete yon link entènèt la-a pou'w ka gade foto, paske yon foto vo mye ke mil mo.

Men kounyea kesyon pou'n poze : eske shimè sa yo te aji pou kont yo ? si wi, poukisa ke lajistis nan epok sa-a pat fè travay li ? si non, ebyen genyen gwo shabrak lavalas ki te dwe ap manje prizon jodi-a.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  revelation Lun 28 Aoû 2006 - 13:42

Rodlam Sans Malice a ecrit:
Je l'ai fait pour inciter nos jeunes gens à lire l'histoire de notre pays et à entendre d'autres sons de cloche. Libre a vous d'enlever le sujet du Forum. Rico a la liberté de publier mes textes sur l'autre forum je ne vois pas la raison de votre intransigeance.
Je crois que ce Rodlam Sans Malice est peut être un ancien Caporal durant les années des Duvalier qui passes son temps a délirer sur les sites.
Très bientôt, on peut s’attendre a voir ce type commencer a envoyer des pierres et dire des insanités aux visiteurs des sites. On dit toujours que quant un vieux va soupirer, il fait des retours spectaculaires en arrière, et veut raconter sa vie à qui veut l’entendre.
J’aurais souhaite que ce n'est pas le cas.

Revelation
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Lun 28 Aoû 2006 - 14:14

Tout d'abord il faudrait que tu m'expliques que signifie cette phrase :On peut 's'attendre AVoir SE type.*Non mon kompè mwen pat genten rive Kaporal mwen te genten bay demysyon mwen.Map fout mouri ak zentelektyel ayityen sayo wi.Yè gen lè se wou ki te ekri "J'ai vie en dehors du pays depuis 40 ans.'Ou konnen ou se yon bon komik wi (lol)wap fout touye m ak ri apre midi saa.Lord .give me a break.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Rodlam Sans Malice Lun 28 Aoû 2006 - 14:54

Rico

Mwen wè ke abit la ba w yon katon jonn sen w pa merite l.Eske se paske ou mete verite sou tenbou bann rara ki ap shante lwanj a Lusifer la?Mwen te pale w.ke pami berger alman sayo,leopa ,tig sa yo ou pat genyen plas ou la.Se menm jen ak Paul yo ye ki ap traverse yon dezer.ya fout kase kou w ak baton peleren ke yo menase w la.ke yo te konn itilise lè bal yo te fini Fort-Dimansh.Manman w pedi 2 gason deja li pa fè sens enko pou kite disip Lusifer yo fè dekabess sou wou.Kite yo renn glwa e louwanj a Dieu le père et le fils.Petet yon jou ya wè pout ki nen je yo.o lye ke yap kritike w pou yon ti pay ki nen je w.

Rico ou pap jenm gwenyen reson deven Jean Mary Chanwony mon vye.Fok ou konprenn yon nonm kite nen move momen nen Montreal epi Dr Lafontant prenl li metel nen Duvalier poul vinn multimilyonè ki jen ou pral fè l konprenn ke voye yon sikè al mende Antonio andre poulvoyye lajen la bank len baPresiden li pat dwe fet. ki jen ou pral fè l konprenn ke injenyè ki te en shaj gwo travay sou Duvalier ya pat dwe pa peye malere poul ap pedi 40000 dola nen kasino.Ni mende jenn injenyè ki vinn shashe travay nen travo piblik ki gason ki menaj yo.


Dernière édition par le Lun 28 Aoû 2006 - 16:04, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico Empty Re: Rico

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum