Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
ETB Pokémon Fable Nébuleuse : où ...
Voir le deal

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

+4
Marc H
jafrikayiti
Rico
Rodlam Sans Malice
8 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Mer 1 Avr 2009 - 23:29

Rappel du premier message :

It is well understood that visiting diplomatic delegations come bearing gifts and gift giving is returned in like fashion by the host country. It is an ages old human practice in diplomacy after all. Usually the gifts are valuable, representative of the products of the nations involved, or at least symbolic of the history of those nations.

For his part, PM Brown gave two symbolic gifts and one that expressed national pride. Brown came bearing a pen holder carved from the timbers of the sister ship of that which gave the wood to create the famous "Resolute Desk," the desk that has been in America's charge since 1880. He also gave Obama the framed commission for that famous ship, the HMS Resolute. His third gift was a seven-volume biography of one of England's greatest leaders, Winston Churchill.

So, what did President Obama give the British PM? 25 movies on DVD. Yeah, that's it. Brown gives a symbolic gift like the pen holder fashioned from a famous British warship and Obama responds by sending a staffer to WalMart to pick up a few quick movies.

How thoughtful. Or not.

And I'm not the only one to scoff at this thoughtless gift. The entire British press is up in arms. Many in Britain are seeing this as entirely gauche and indicative of the low esteem in which the Obama's hold England.

Worse, no one is 100% sure that Obama was smart enough to know that DVDs made in America don't play on European DVD players. American DVDs are created in the "Region One" format while those in Europe play in "Region Two" format. A U.S. DVD just won't play on a machine made for the English market.

Not to be out done in tastelessness by her husband, Michelle got into the act, too. Mrs. Brown came bearing two outfits for the Obama girls from Topshop, one of Britain's trendiest and expensive women's wear retail outlets.

In return, Michelle apparently had a staffer run down to the White House gift shop and grab two toy Marine One helicopter models for the Brown's boys.

Class all the way, huh?

All of this is on top of the snub of the Brits that Obama tossed off immediately upon entering office. One of his first official acts was to summarily return to the Brits the generous gift of the most famous bust of Winston Churchill that has sat in the Oval Office since the attacks on 9/11.

This threw British diplomats into a tizzy really blindsiding them. Even when they reiterated that Obama could keep the generous gift to the American people, he rejected it without comment leaving the Brits at a loss for words.
Now, I thought that Obama was going to improve our relations with "the world" once he took office? So far, all he's done is tell our enemies he's their friend and carelessly wave off our actual friends.

And, as I mentioned at the top, the U.S. Old Media has been ignoring this story.

http://newsbusters.org/blogs/warner-todd-huston/2009/03/07/obamas-british-gift-gaffe-not-reported-u-s-media

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas


Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Ven 3 Avr 2009 - 19:15

Joel a écrit:Mesye n ap fè blag ak bagay sa a? pou rèn lan ak Angle yo se yon bagay klase wi
Mesye dam sa yo konnen byen kote pen yo bere wi.

http://pourelle.grioo.com/ar,michelle_obama_chouchou_des_medias_et_de_la_population_en_angleterre,1902.html



Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Ven 3 Avr 2009 - 20:43

Voila la raison de mon admiration pour ce couple .Sans des pretentions ridicules ,Obama et sa femme n'ont jamais renié leur origine.Les gens de valeur n'ont pas besoin de difffamer ou de denigrer leur semblables pour se rehausser.Au contraire ils sont fiers de leur origine.Michelle est une modèle pour tous les jeunes femmes noires.Fière sans etre arrogante elle synthetise la modestie, la fierte. l'honnètete, le prestige, l'elegance,l'eloquence et l'humilité.

comme j'ai ecrit à ma fille cette semaine :"voila une modèle que vous devez imiter".Son père serait vraiment fier d'elle.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Ven 3 Avr 2009 - 20:45

Rodlam Sans Malice a écrit:comme j'ai ecrit à ma fille cette semaine :"voila une modèle que vous devez imiter".Son père serait vraiment fier d'elle.

Avez-vous été un père à l'instar du père de Michelle?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Ven 3 Avr 2009 - 20:56

Je ne repondrai pas a votre question qui est trop personnelle.Tout ce que je peux vous dire j'ai fait de mon mieux.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Ven 3 Avr 2009 - 21:01

Rodlam Sans Malice a écrit:Je ne repondrai pas a votre question qui est trop personnelle.Tout ce que je peux vous dire j'ai fait de mon mieux.(lol)

C'est quand meme une réponse.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Ven 3 Avr 2009 - 21:06

Et c'est la verité;l'important est de faire de son mieux.Je ne dis pas que j'ai rempli mon devoir sans faille, mais il y a des criconstances attenuantes dans mon cas;il faut deux bons pour faire un bonbon.(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rico Ven 3 Avr 2009 - 21:23

Rodlam Sans Malice a écrit:Et c'est la verité;l'important est de faire de son mieux.Je ne dis pas que j'ai rempli mon devoir sans faille, mais il y a des criconstances attenuantes dans mon cas;il faut deux bons pour faire un bonbon.(lol)

Malice di zanmi an se lekol bwisyonè, wou toujou nan mawon, podyab lepè te enpwisan ak mouche.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Ven 3 Avr 2009 - 21:42

Rico

Fok ou ekri kreyol byen poum konpran ki saw vle di:" wou toujou nan mawon".Ou byen li toujou nan mawon.genyen yon moun ki te di nou pran tout prekotyon lè nap ekri franseuu pou yo pa kritike nou men nou pa ba kreyol la menm atantyon saa. poukisa?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Ven 3 Avr 2009 - 22:32

La reine a aussi tiré les oreilles de Berloscuni



Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rico Sam 4 Avr 2009 - 11:48

Rodlam Sans Malice a écrit:Rico

Fok ou ekri kreyol byen poum konpran ki saw vle di:" wou toujou nan mawon".Ou byen li toujou nan mawon.genyen yon moun ki te di nou pran tout prekotyon lè nap ekri franseuu pou yo pa kritike nou men nou pa ba kreyol la menm atantyon saa. poukisa?

Malice pa vinn jwe lengwis la, kisa w pa konpran la, mwen pale lekol bwisonyè, mwen ranfose l ak mawon. Si mwen vle tonbe nan menm pièj komanse mande w ekri prekosyon ou anko atansyon olye atanyon ou prekotyon. Jan ekriti kreyol la mande li. Se yon mare fache ki pran w la nan deplase yon ti plezantri.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Sam 4 Avr 2009 - 14:53

Rico

se pa ortograf la mwen korije se konprann mwen pa konprann ak ki moun wap pale.Si se mwen ki toujou ap fè lekol bwisyonè ya ou byen si se Colo.Ou di le pè mwen pa konn de ki le pè wap pale.Papam pa janm repwoche mwen paske mwen pa ale lekol.Depim te ti katkat grann mwen te toujou dim si mwen vle soti nan misè se edikatyon ki pou ouvri pot oportunite pou mwen paske mwen pa genyen pèsonn ki ap kite byen pou mwen.Se pou sa jis a 45 lane mwen te lekol toujou.e si se pat yon vye dyagnostik ke yon doktè te fè sou mwen dim kem soufri kè ki fè m te konprann mwen pa tap viv anpil tan ankor mwen tap kontinye jis mwen te rive nan yon mastè o minimum.

ou pa konnen premye sam fè lè mwen rive nan new York se lekol mwen te retounen.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  revelation Dim 5 Avr 2009 - 13:39

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON!!!

Men yon lot tit yon sije ki pa atiran ditou!
Depi ke Barack ak Michelle pa joure ni di betiz ni derespekte moun sa yo, ti faux pas sa yo pa deranje nou e nou fyer de yo komm pitit pep!

Revelasyon
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Invité Dim 5 Avr 2009 - 13:41

revelation a écrit:
Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON!!!

Men yon lot tit yon sije ki pa atiran ditou!
Depi ke Barack ak Michelle pa joure ni di betiz ni derespekte moun sa yo, ti faux pas sa yo pa deranje nou e nou fyer de yo komm pitit pep!

Revelasyon

Mon frè, pitit pèp ou pa, fok yon nounm jwe selon lè règ e respekte protokol ki etabli.

Se sèl fason pou sosiete a respekte ou.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Rodlam Sans Malice Dim 5 Avr 2009 - 17:08

Colo

Se pa w pi ofanse pase kou britanik lan ki di: pa genyen oken insidan ki te pase.Maten yan nan komik ke Georges Stephanopoulos montre nan pwogram "This week" la yo montre ki jan men Renn la te sou tout deyè Michelle. ki jan fè li ka touche deyè Michelle epi michelle pa ka pase men sou zepol li se te de moun ki admire lot ki tap montre afektyon yo. ki sa ki mal nan sa.

mwen konnen se jwe wap jwe men genyen moun ki kwè nan risib sa yo vre.si renn lan te fè yon heart atak sou kote Michel epi se li sel ki konn fè bouch nan bouche resusitatyon se pou Michelle te kite li mouri?paske pwotokol di ke li pa genyen dwa touche renn lan ;mezanmi sispann ak rans saa.mwen pa kwè Elizabeth stupid konsa non.Mwen wè pitit pitit li yo ki ap netoye latrinn nan yon sant o Perou ou youn nan peyi amerik latinn yo.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON - Page 2 Empty Re: Michelle ak Barack desann kanson yo nan LONDON

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum