Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON AVR-X2800H, Enceinte ...
1190 € 1950 €
Voir le deal

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

2 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 10:43

Rappel du premier message :


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas


Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 16:52

J'attends que vous fassiez le premier pas;quand partirez-vous?ah ah ah ah
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 16:57

Rodlam Sans Malice a écrit:J'attends que vous fassiez le premier pas;quand partirez-vous?ah ah ah ah

Je suis déjà sur le terrain.

Epi tou chak moun gen yon angajman pèsonèl anvè peyi sa a ki te bal nesans.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:04

Vous avez le don d'ubiquité,n'est-ce pas Colo?malheureusement je ne l'ai pas.je ne suis pas un artibonitien je ne peux pas faire pousser mes ailes quand cela me plaise.Quand partirez-vous?Repondez moi.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 17:12

Rodlam Sans Malice a écrit:Vous avez le don d'ubiquité,n'est-ce pas Colo?malheureusement je ne l'ai pas.je ne suis pas un artibonitien je ne peux pas faire pousser mes ailes quand cela me plaise.Quand partirez-vous?Repondez moi.

Ou pap di'm si mwen pa respekte angajman pa'm anvè Ayiti, ou pap respekte pa ou a?

Pou mwen pi klè, map tounen an Ayiti, lè pèsekision politik fini.

Lè Titid ka tounen.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Joel Sam 2 Mai 2009 - 17:14

colocolo a écrit:Jowèl,

Sa etone mwen ke se ou kay bann mwen refleksion sa yo.

Si yo ta mande'm yon nèg sou fowum sa a, sèvo li pa lave, mwen ta pran ou. Men dènie komantè sa yo komanse ban mwen dout de chwa sa a.

Ou san lè rive nan nivo nèg kap adore Mme Jean paske lap fè djob pou mèt li blan yo trè bien.

Lè fè ke 2 nèg sa yo nan diskision, kote yon ap menase lot, se pa pot yo ouvri pou moun vini touye yon nan yo. 2 frè toujou gen diskision.

Epi tou, islam asepte poligami. Pa gen anyen mal si lot la te chwazi gen anpil madan.


Non Colo,

Se pou w reflechi,tankou Malis di ou twò prese pou w fè konklizyon.

Chinwa yo gen yon bagay ki rele "fuzzy logic".Logic pa Chinwa yo diferan de pa Ewopeyen yo.Se sa k fè tou La chine se yon peyi ke malgre difikilte genyen plis ke 2500zan.
Se sèl peyi o mond ki konsa.
Sa m vle di ,genyen twòp varyab,lè genyen yon bagay "high stakes" ki se liberasyon afriken-ameriken ki ap jwe fò k ou konnen deklarasyon ke w ap fè.
Pa egzanp ,MALCOLM te konn kritike MARTIN LUTHER KING.Malcolm te konn di ke li pa lan non-vyolans lan ,men misye te konnen egzakteman sa l t ap fè;misye te vle fè blan yo konprann ke si yo pa trete ak KING ,ke se ak yon revolisyon ame y ap trete.

Genyen lan nou ki ap kritike afriken-ameriken ,men m ap di nou ankò ke pou nou ou byen pitit nou vin jwe yon degre libète ,se te lan yon lit pwenn fè pa.
Ou di ke mizilman kwè lan poligami,wi men se pa t mizilman Ozetazini yo.
Se pa fasil pou chape de kilti w.
Epitou pa bliye ke tout afriken -ameriken ki te vin mizilman yo se lan legliz pwotestan yo te fèt e elve .
Keseswa,Elijah,Malcolm ou byen Farakhan.
Mesye yo pa t epouze tout trè kiltirèl mizilman arab ou byen afriken yo.
Menm la ,genyen diferans lan konbyen madanm yon mizilman ka genyen ,sa depan de kote l sòti.
Tankou sosyete jwif lan ,se yon sosyete ki evolye lan bagay sa a..Sosyete sa a ,se te yon sosyete poligamis li te ye.
Konbyen madanm Salomon te genyen?

Pou konprann mwen byen ,mwen pa di se FARAKHAN ki te touye MALCOLM,mwen di ke deklarasyon ke misye t ap fè yo ouvri pòt pou sa te fèt .

Malis,
peyi afriken yo koumanse ap fè yon jefò,gade kijan Afrik di Sid evite yon gè sivil lan Zimbabwe ,ak aplikasyon "power".
Mwen li yon atik tou sou grioo kote gouvènman NIJERYA A ale lan TOGO pou l Lame peyi sa a ke l pa p aksepte yon koudeta ki menase fèt.
Sa vle di ke mesye yo ap bouje.
Sitou pou Nijerya .Sa la frans te pè an lè li te ami BYAFRA pou te ka gen yon "break up" Nijerya ,koumanse ap konkretize.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:17

Je vous comprends mieux maintenant:vous etes en haiti en esprit seulement.Vous avez peur d'etre persecuté pour votre choix ,mais vous voulez que j'y retourne pour preaprer votre retour afin que vous puissiez bècher joyeusement sur mon cadavre .N'est-ce pas ce que desirent tous les haitiens.Bourik dwe travay pou chwal galonnen.Se bon dye ki fè mwen pa bourik ankor(lol)


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Sam 2 Mai 2009 - 17:19, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 17:18

Joel,

Ou gen rezon.

Se mouche ki lakoz yo asasine Martin Luther King tou.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 17:21

Rodlam Sans Malice a écrit:Je vous comprends mieux maintenant:vous etes en haiti en esprit seulement.Vous avez peur d'etre persecuté pour votre choix ,mais vous voulez que j'y retourne pour preaprer votre retour afin que vous puissiez bècher joyeusement sur mon cadavre .N'est-ce pas ce que desirent tous les haitiens.Bourik dwe travay pou chwal galonnen.Se bon dye ki fè mwen pa bourik ankor(lol)

Si mwen tounen, wap kidnape mwen tankou Lowensky.

Si mwen tounen, wap mete'm nan prizon e anpwazone mwen tankou pè Jean Juste.

E ou sa kap rive ou? mwen konnen ou se patizan Preval?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:24

ki vye rezonman boussu sa ki jan fè se Malcom ki la koz ke yo assassinen Martin luther king lan?
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:30

Men ou vle ke se wmen ki pou tounen .Colo eske w se Sansaricq ki toujou ap fè debakman men ki toujou rete nan bato li pa janm desann. mete foto w sou forum lan tande .mwen pa ti Brisson tande.ou vle pou neg yo fè griyo ak zorey mwen tandiske wap bwè bwasonn sou yon bato,ah ah ah apre wa vinn Senatè tandiske ti moun mwen yo pap menm konnen kote mwen antere.

kondi Danny te di mwen pap desann ak 100 moun non lè nou tout a deside desann byen arme nan Port-au-prince pou nou chanje saa tout bon na pase pranm .ah ah aha ah
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 17:34

Rodlam Sans Malice a écrit:Men ou vle ke se wmen ki pou tounen .Colo eske w se Sansaricq ki toujou ap fè debakman men ki toujou rete nan bato li pa janm desann. mete foto w sou forum lan tande .mwen pa ti Brisson tande.ou vle pou neg yo fè griyo ak zorey mwen tandiske wap bwè bwasonn sou yon bato,ah ah ah apre wa vinn Senatè tandiske ti moun mwen yo pap menm konnen kote mwen antere.

kondi Danny te di mwen pap desann ak 100 moun non lè nou tout a deside desann byen arme nan Port-au-prince pou nou chanje saa tout bon na pase pranm .ah ah aha ah

Ou vle batay pou Sansaricq oubien ou vle batay pou sove Ayiti?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:41

Batay pouki?ou gen lè pranm pou yon enbesil pitit Cecile.mwen toujou konnen kote m soti tande .
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 17:45

Rodlam Sans Malice a écrit:Batay pouki?ou gen lè pranm pou yon enbesil pitit Cecile.mwen toujou konnen kote m soti tande .

Donk moun kap soufri nan mizè an Ayiti yo pa sanble ak ou?

Ou pa ka batay pou yo.

Mèsi frè'm. Lavaj la pi fo ke sa mwen te panse a.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Rodlam Sans Malice Sam 2 Mai 2009 - 17:53

ou pa pale menm lang ak mwen ?konbyen fwa mwen di ke se pa enterè personel ke mwen ap defann se moun ki ap manje biskwit labou yo ke map defann.Mwen di w li ankor lè na deside chanje strikti sosyal ,adnministrativ, politik e ekonomik peyi ya tout bon na pase pranm.men mwen pa nan pour le pays mourir est beau ak okenn moun ki nenpot ti bri kouri vole gagè epi pou lot moun bechons joyeux sou kadav mwen.Lè nou tout deside pour nou mourir pour le pays na pase chache m.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Joel Sam 2 Mai 2009 - 19:23

colocolo a écrit:Joel,

Ou gen rezon.

Se mouche ki lakoz yo asasine Martin Luther King tou.


Se pou w serye COLO.
MALCOLM mouri an 1965,KING mouri an 1968,twa zan apre.

Lè Malcolm te ap fè kritik "entegrasyonis" yo,King te konnen ekzakteman sa li t ap fè.
Se sa ameriken yo rele "good cop,bad cop".Si w al fè yon ti rechèch w ap foto misye fè ak KING.
Malcolm te deklare mesye lan Sid yo ke si yo te manyen yon cheve lan tèt King ,l ap desann ak mesye lan Nò yo ,zam alamen,pou li vin koresponn ak yo.
Eske se yon aza ke se apre Malcolm mouri ,yo te vin asasinen King.Se yon kesyon nou gen dwa poze.
Jis jounen jodi an,pitit Malcolm ak pitit King yo se tankou frè ak sè yo viv

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 19:28

Joel a écrit:
colocolo a écrit:Joel,

Ou gen rezon.

Se mouche ki lakoz yo asasine Martin Luther King tou.


Se pou w serye COLO.
MALCOLM mouri an 1965,KING mouri an 1968,twa zan apre.

Lè Malcolm te ap fè kritik "entegrasyonis" yo,King te konnen ekzakteman sa li t ap fè.
Se sa ameriken yo rele "good cop,bad cop".Si w al fè yon ti rechèch w ap foto misye fè ak KING.
Malcolm te deklare mesye lan Sid yo ke si yo te manyen yon cheve lan tèt King ,l ap desann ak mesye lan Nò yo ,zam alamen,pou li vin koresponn ak yo.
Eske se yon aza ke se apre Malcolm mouri ,yo te vin asasinen King.Se yon kesyon nou gen dwa poze.
Jis jounen jodi an,pitit Malcolm ak pitit King yo se tankou frè ak sè yo viv

Se de Louis Farrakhan mwen tap pale, mwen te baze sou lojik ou an.

Se Malis ki kreye konfizion sa a.

Mwen pa konnen poukisa mouche fè sa.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 19:31

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Meeting

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 19:46

Moi, je vois King comme un toussaint Louverture et Malcolm X comme un Dessalines.

« Si l'homme blanc ne veut pas que nous soyons contre lui, qu'il cesse de nous opprimer, de nous exploiter et de nous dégrader. Que nous [les noirs] soyons chrétiens, ou musulmans, ou nationalistes, ou agnostiques, ou athées, nous devons d'abord apprendre à oublier nos différences. [...] Nous allons être forcés d'employer le vote ou la balle. [...] Je ne me considère même pas comme un Américain. Je ne suis pas un Américain. Je suis l'une de 22 millions de personnes noires qui sont les victimes de l'américanisme [...] Il y aura des cocktails Molotov ce mois-ci, des grenades à main le mois prochain, et autre chose le mois suivant. [...] Ce sera la liberté, ou ce sera la mort[37]. »

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 19:49

T-NEG a écrit:Moi, je vois King comme un toussaint Louverture et Malcolm X comme un Dessalines.

« Si l'homme blanc ne veut pas que nous soyons contre lui, qu'il cesse de nous opprimer, de nous exploiter et de nous dégrader. Que nous [les noirs] soyons chrétiens, ou musulmans, ou nationalistes, ou agnostiques, ou athées, nous devons d'abord apprendre à oublier nos différences. [...] Nous allons être forcés d'employer le vote ou la balle. [...] Je ne me considère même pas comme un Américain. Je ne suis pas un Américain. Je suis l'une de 22 millions de personnes noires qui sont les victimes de l'américanisme [...] Il y aura des cocktails Molotov ce mois-ci, des grenades à main le mois prochain, et autre chose le mois suivant. [...] Ce sera la liberté, ou ce sera la mort[37]. »

Et Louis Farrakhan un Titid?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 20:27

Je ne connais pas Farrakhan assez pour donner un nom. Par contre, il parle très bien anglais dans ce que j'ai pu voir dans la video...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 20:34

T-NEG a écrit:Je ne connais pas Farrakhan assez pour donner un nom. Par contre, il parle très bien anglais dans ce que j'ai pu voir dans la video...

Mais, il est américain.

Joel,

Pouvez-vous faire pour nous une brève biographie de Farrakan?

Merci.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 20:46

colocolo a écrit:
T-NEG a écrit:Je ne connais pas Farrakhan assez pour donner un nom. Par contre, il parle très bien anglais dans ce que j'ai pu voir dans la video...

Mais, il est américain.

Joel,

Pouvez-vous faire pour nous une brève biographie de Farrakan?

Merci.

Oui mais moi même lorsque j'écoute la radio anglaise ici j'ai des problème à comprendre ce qu'il dise soit parce qu'il parle trop vite ou comprime les mots..

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 20:54

T-NEG a écrit:

Oui mais moi même lorsque j'écoute la radio anglaise ici j'ai des problème à comprendre ce qu'il dise soit parce qu'il parle trop vite ou comprime les mots..

T-Nèg,

Ou vivez-vous au Canada?

Dans la partie anglaise?

Francaise?

Ou Haitienne?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Invité Sam 2 Mai 2009 - 21:09

colocolo a écrit:
T-NEG a écrit:

Oui mais moi même lorsque j'écoute la radio anglaise ici j'ai des problème à comprendre ce qu'il dise soit parce qu'il parle trop vite ou comprime les mots..

T-Nèg,

Ou vivez-vous au Canada?

Dans la partie anglaise?

Francaise?

Ou Haitienne?

Je vis en Banlieue de Montréal, à Laval. Je dois dire que la majorité des gens sont québecois-Francophone. Je dirais que ici, après les québecois et les italiens, les haitiens sont dans la majorité des habitants.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau? - Page 2 Empty Re: Les Nègres ont-ils subi un lavage de cerveau?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum