Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti



Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

FOROM AYITI : Tèt Ansanm Pou'n Chanje Ayiti.

Le Deal du moment : -37%
Couette 2 places (220×240) – Polyester ...
Voir le deal
29 €

4 participants

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Jeu 17 Déc 2009 - 15:12

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Attachment

Le docteur Georges Michel intervenant dans l'atelier sur la thématique "La constitution et les mass-média dans la gouvernance politique'', au colloque du Conseil national qui a eu lieu en juillet

Georges Michel réclame le respect de la constitution

L'historien Georges Michel est radicalement contre toutes modifications de la constitution en dehors des prescrits constitutionnels. " Il faut respecter les verrous qui empêchent le retour des dictateurs ", dit-il qualifiant la proposition du chef de l'état de pilule de cyanure de potassium enrôlée de chocolat. l'ancien constituant craint qu'un renforcement des pouvoirs du chef de l'état favorise le retour au pouvoir des dictateurs tout en rejetant l'idée que la constitution soit une source d'instabilité. " La constitution de 1987 a été bien étudiée c'est un ensemble de mécanismes", déclare M. Michel rappelant que le chef de l'état doit aussi respecter les verrous de la constitution.
" La création de commission vise à renforcer un pouvoir personnel", averti Georges Michel. Dans le cas ou M.Préval veut imposer une nouvelle constitution au pays, toutes les forces vives de la nation se dresseront contre lui ajoute l'historien.
" Une constitution imposée n'aura aucune légitimité ", déclare t-il souhaitant que la nation évite cette aventure. " Je lance un appel au chef de l'état pour qu'il respecte la constitution et évite de créer une crise semblable à celle de 1998", affirme Georges Michel.
Dans un discours prononcé le 17 octobre dernier René Préval, avait fait un plaidoyer en faveur d'une profonde réforme de la constitution de 1987. Le président Préval souhaite mettre en place une commission qui devra dans le meilleur délai proposer des modifications à la constitution de 1987.

Eske nou ka kwe ke menm Profese, dokte Georges Michel sa'a ki tap kritike Preval nan Ranmase ak nan tout medya ki andedan peyi'a jodya sot fe youn deklarasyon ki reprezante youn koub de 360 degre!

Msie sot di ke Preval telman fe bon bagay nan peyi'a ke li ta merite prix nobel de l apaix menm anvan Obama!

Preval super intelligent! Li fe anpil rout ki pemet li ale we fanmi li andeyo peyi'a!

Preval rekonsilye nasyon an ak tet li!

Profese, Dokte michel telman ansanse Preval ke li di ki zanmi depi le li tap bwase farinn nan boulanjri li'a, ki rete zanmi li ke li rele afektyezman "Rene" e ki ap toujou zanmi li se youn gwo prezidan ki chanje jwet politik la andedan peyi'a.

Mezanmi, youn dokte, youn pwofesyonel, youn om de medya, youn pwofese lekol, youn analist politik epi youn istoryen ki fe koub sa'a? AAAAAAAAAAAh mwen pa ka jwenn vevenn telman mwen sezi! Koman fe neg yo nan peyi a san kolonn vetebral konsa?
avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Jeu 17 Déc 2009 - 15:20

RENE PREVAL, PAS DU TOUT A LA HAUTEUR DE LA TACHE 04/01/2009 20:04:00 Jean Monard Metellus

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Thumbnail.php?file=Ranmase010309_123865839

Le professeur Rosny Desroches de l’Initiative de la Société civile (ISC) s’est montré particulièrement criti-que vis-à-vis du président de la République pour son discours du premier Janvier qui serait loin de cadrer avec la réalité du moment. «A ce moment crucial de la vie nationale où le Programme Alimentaire mondial a déjà annoncé des poches de famine dans plusieurs coins du pays pour l’année 2009 à venir, la priorité des interventions gouvernementales devraient être la relance de la production agricole et les possibilités d’encadrement des paysans, particulièrement dans l’Artibonite qui ont tout perdu dans les cyclones et non les infrastructures routières », a dit M. Desroches qui croit que ce discours a laissé le pays sur sa faim.

L’historien George Michel estime pour sa part que le chef de l’Etat n'a pas voulu promettre ce qu’il n’a pas et c’est sans doute pour ça qu’il s’est montré si «chiche» dans son discours. «Préval n’a aucun plan, aucun programme, comment voulez-vous qu’il fasse des promesses» a indiqué le Dr Michel qui est aussi d’avis que le chef de l’exécutif terminera son mandat comme il l’avait commencé, c’est-à-dire sans relief et sans réelle réalisation pour le pays.

Le professeur Rosny Desroches qui reconnaît au président Préval la qualité d’un politicien racé (il est en passe de terminer un deuxième mandat alors que Jean Bertrand Aristide n’a pu faire que deux petits bouts de mandat) conseille à celui-ci de ne pas s’asseoir sur ses lauriers et croire que le pays est prêt à tout lui pardonner. «Les émeutes du mois d’Avril qui ont emporté le premier ministre Alexis ont été un signal et c’est pas sûr que M. Préval aura toujours un fusible à faire sauter pour lui-même se maintenir intact », a prévenu l’ancien ministre de l’Education Nationale du Conseil National de Gouvernement (CNG) de Henri Namphy.

Sur le dossier de la corruption, George Michel et Rosny Desroches sont d’accord que l’actuelle équipe au pouvoir est championne mais, le troisième invité (Wilson Jeudy, maire de Delmas) de cette émission Ranmase, la première pour l’année 2009 est d’avis que des efforts sont en train d’être faits au niveau de l’Etat central pour enrayer le phénomène, un avis que ne partage pas le professeur Desroches qui dit ne voir aucun signal en ce sens.

Le sénateur Rudy Hériveaux est intervenu par téléphone pour s’inscrire en faux contre les classements établis par Transparency International (Haïti y figure parmi les quatre pays les plus corrompus de la planète) arguant que cette entité cherche à satisfaire les intérêts des ONGs fonctionnant sur le terrain. Le
parlementaire est aussi revenu sur certaines déclarations des invités pour indiquer le coup d’Etat contre son leader Jean-Bertrand Aristide a freiné les progrès qui étaient en cours dans plusieurs domaines. Un argument que n’ont pas manquer de critiquer Georges Michel et Rosny Desroches et le second a surtout fait remarquer au 2e sénateur de l’Ouest que son JBA s’était particulièrement fait remarquer dans la violation systématique des droits des citoyens.

Le maire de Delmas, Wilson Jeudy a fait état des progrès réalisés par son administration en ce sens qu’il est parvenu à faire passer les actifs de la mairie de 92 à 202 millions de gourdes depuis qu’il est arrivé dans la boite. Et le député Steven Benoît était aussi intervenu pour indiquer que la loi sur les collectivités territoriales est actuellement à l’étude au parlement et qu’elle sera sou peu votée comme le souhaite le professeur Rosny Desroches.
avatar
Invité
Invité


Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty La facilite de ramper et de se prostituer au niveau de tous les groupes sociaux,

Message  Invité Jeu 17 Déc 2009 - 16:50

En Haïti, il n'y a plus que deux vertus fonctionnelles qui caractérisent les relations socio-politiques. Elles régissent aussi la vie intime des familles haïtiennes qui ont accepté de patauger dans la boue de cette nouvelle interprétation post-moderne d’un étrange Darwinisme de l'evolution : La facilite de ramper et celle de se prostituer sans gène aucune. Tout le monde a un prétexte de la conscience immorale et une raison de la lâcheté citoyenne pour expliquer leur place choisie ou assignee dans l'espace compétitive qu'ils occupent dans l'environnement de l’abêtissement.

Il n'existe plus de sentiments de l'honneur et de la morale chez nous .Tout se vend tout s’acheté .Tout a un prix .Même l’église .Et cette prostitution anarchique n'a pas de règles. Se peut-il que nous voyons se développer sous nos yeux une nouvelle matrice d’où émergera une race de bâtards, les nouveaux mercenaires sans foi ni loi des Caraïbes ?
avatar
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 52
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  piporiko Jeu 17 Déc 2009 - 18:58

deza a écrit:En Haïti, il n'y a plus que deux vertus fonctionnelles qui caractérisent les relations socio-politiques. Elles régissent aussi la vie intime des familles haïtiennes qui ont accepté de patauger dans la boue de cette nouvelle interprétation post-moderne d’un étrange Darwinisme de l'evolution : La facilite de ramper et celle de se prostituer sans gène aucune. Tout le monde a un prétexte de la conscience immorale et une raison de la lâcheté citoyenne pour expliquer leur place choisie ou assignee dans l'espace compétitive qu'ils occupent dans l'environnement de l’abêtissement.

Il n'existe plus de sentiments de l'honneur et de la morale chez nous .Tout se vend tout s’acheté .Tout a un prix .Même l’église .Et cette prostitution anarchique n'a pas de règles. Se peut-il que nous voyons se développer sous nos yeux une nouvelle matrice d’où émergera une race de bâtards, les nouveaux mercenaires sans foi ni loi des Caraïbes ?

ANCIEN ET NOUVEAUX FACHISTES SE CREPENT LE CHIGNON.C BON SIGNE PARMI LES POURRITURES.
avatar
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 52
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  piporiko Jeu 17 Déc 2009 - 19:08

CERTAINS FACISTES DU FORUM ONT LA MEMOIRE COURTE.ILS FONT SEMBLANT D'IGNORER QUE GEORGES MICHEL EST COUTUMIER DE CE FAIT.EN JUILLET 1987,AU PLUS FORT MOMENT DU RACHE MANGNOK,UN DIMANCHE SOIR SUR LA TNH .IL DECLARAIT QUE"li pito an afe ak yon diab ke li konnen ke yon bon dye ke li pa konnen".SAVEZ-VOUS CE QUI ARRIVA?IL A ETE NOMME DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE.PENDANT LE COUP D'ETAT DE 1991,IL FUSTIGEAIT LA COMMUNITE NATIONALE S'ERIGEANT EN DONNEURS DE LECONS A COUP D'EMBARGO.EN MEME TEMPS,IL PARTICIPAIT A TOUTES LES RECEPTIONS DANS LES AMBASSADES QU'IL CRITIQUAIT.ON LE VOIT AVALER DE PETITS FOURS PA BANN E PA PAKET.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Maximo Jeu 17 Déc 2009 - 19:16

piporiko a écrit:CERTAINS FACISTES DU FORUM ONT LA MEMOIRE COURTE.ILS FONT SEMBLANT D'IGNORER QUE GEORGES MICHEL EST COUTUMIER DE CE FAIT.EN JUILLET 1987,AU PLUS FORT MOMENT DU RACHE MANGNOK,UN DIMANCHE SOIR SUR LA TNH .IL DECLARAIT QUE"li pito an afe ak yon diab ke li konnen ke yon bon dye ke li pa konnen".SAVEZ-VOUS CE QUI ARRIVA?IL A ETE NOMME DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE.PENDANT LE COUP D'ETAT DE 1991,IL FUSTIGEAIT LA COMMUNITE NATIONALE S'ERIGEANT EN DONNEURS DE LECONS A COUP D'EMBARGO.EN MEME TEMPS,IL PARTICIPAIT A TOUTES LES RECEPTIONS DANS LES AMBASSADES QU'IL CRITIQUAIT.ON LE VOIT AVALER DE PETITS FOURS PA BANN E PA PAKET.

On tronpe'w de Georges Michel, al repase istwa'w anko, Georges Michel yap pale a pat janm direktè Radio National ni ankenn bwat leta.
avatar
piporiko
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 4753
Age : 52
Localisation : USA
Opinion politique : Homme de gauche,anti-imperialiste....
Loisirs : MUSIC MOVIES BOOKS
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'impulsif

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  piporiko Jeu 17 Déc 2009 - 19:20

dilibon a écrit:Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Attachment

Le docteur Georges Michel intervenant dans l'atelier sur la thématique "La constitution et les mass-média dans la gouvernance politique'', au colloque du Conseil national qui a eu lieu en juillet

Georges Michel réclame le respect de la constitution

L'historien Georges Michel est radicalement contre toutes modifications de la constitution en dehors des prescrits constitutionnels. " Il faut respecter les verrous qui empêchent le retour des dictateurs ", dit-il qualifiant la proposition du chef de l'état de pilule de cyanure de potassium enrôlée de chocolat. l'ancien constituant craint qu'un renforcement des pouvoirs du chef de l'état favorise le retour au pouvoir des dictateurs tout en rejetant l'idée que la constitution soit une source d'instabilité. " La constitution de 1987 a été bien étudiée c'est un ensemble de mécanismes", déclare M. Michel rappelant que le chef de l'état doit aussi respecter les verrous de la constitution.
" La création de commission vise à renforcer un pouvoir personnel", averti Georges Michel. Dans le cas ou M.Préval veut imposer une nouvelle constitution au pays, toutes les forces vives de la nation se dresseront contre lui ajoute l'historien.
" Une constitution imposée n'aura aucune légitimité ", déclare t-il souhaitant que la nation évite cette aventure. " Je lance un appel au chef de l'état pour qu'il respecte la constitution et évite de créer une crise semblable à celle de 1998", affirme Georges Michel.
Dans un discours prononcé le 17 octobre dernier René Préval, avait fait un plaidoyer en faveur d'une profonde réforme de la constitution de 1987. Le président Préval souhaite mettre en place une commission qui devra dans le meilleur délai proposer des modifications à la constitution de 1987.

Eske nou ka kwe ke menm Profese, dokte Georges Michel sa'a ki tap kritike Preval nan Ranmase ak nan tout medya ki andedan peyi'a jodya sot fe youn deklarasyon ki reprezante youn koub de 360 degre!

Msie sot di ke Preval telman fe bon bagay nan peyi'a ke li ta merite prix nobel de l apaix menm anvan Obama!

Preval super intelligent! Li fe anpil rout ki pemet li ale we fanmi li andeyo peyi'a!

Preval rekonsilye nasyon an ak tet li!

Profese, Dokte michel telman ansanse Preval ke li di ki zanmi depi le li tap bwase farinn nan boulanjri li'a, ki rete zanmi li ke li rele afektyezman "Rene" e ki ap toujou zanmi li se youn gwo prezidan ki chanje jwet politik la andedan peyi'a.

Mezanmi, youn dokte, youn pwofesyonel, youn om de medya, youn pwofese lekol, youn analist politik epi youn istoryen ki fe koub sa'a? AAAAAAAAAAAh mwen pa ka jwenn vevenn telman mwen sezi! Koman fe neg yo nan peyi a san kolonn vetebral konsa?
MAP TANDE DILIBON KAP PALE AK DOKTE MICHEL ,SE LE JOUNEN KA LANUIT WI.SI W WE JAN deleted.SI W MOUN AP KOUTE TINEG....MISYE AP METE PRESIZYON SOU SA DILIBON EKRI SOU SIT LA.DOK LA DI SI PREVAL PA FE OKEN TENTEN.LI DI SE MO SA LI TE DI.SE DILIBON KI ENVANTE AFE PAL.
avatar
Invité
Invité


Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Invité Jeu 17 Déc 2009 - 19:51

Ti Pipo tette kokolo,

Je comprends que vous soyez de la plèbe et que votre profession c'est l'aigreur et l'envie de l'apparence vraie ou fausse de ceux qui vous apparaissent meilleurs a vous même dans votre prisme déformé .Je sais qu'il est difficile d'abandonner ces habitudes de la pègre qui vous rattachent a votre destin de raté malgré la politique sociale d'insertion des gens de votre acabit dans un milieu qui les rend gauche et maladroit . Mais de grâce, dassoman de l'intellect et de l’écriture !

Ne parlez pas de pourriture ! Il ne vous convient pas de parler d’une chose qui rappelle aux gens de votre provenance dans les égouts de notre société en décomposition .Il ne vous sied pas de lancer des pierres contre les vitres des maisons qui vont chier de jalousie alors que vous viviez dans une pauvre petite bâtisse en verre .

Map manke w dega tett kale depi w pa kon rol ou sanzave .W pa konen saki rele bwe tafya respekte ver ou ? Mwin pagin oken groupman mwin bay kinbe anyen poumwin ki pou ta fem femyn bouch mwin lem bezwin pale .Mwin pagin bol bleu mwin devan kay pesonn espess de malandrin.Jan w vini konsa map resevwa ou .
avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Jeu 17 Déc 2009 - 20:18

Deza,

Le Ayiti libere fok nou fe lekol pou reedike moun konsa wi.. Msie pa menm konprann Kreyo Ayisien an, vw apou franse ak angle! Mwen deside pa pedi twop tan ak moushe sa'a! Mwen kontan we koman ou demonte tet msie ak kek bon zoklo!
avatar
Invité
Invité


Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Invité Jeu 17 Déc 2009 - 20:29

Dili,
Nou bezwin lekol Dili .Nou bezwin lekol !Nou bezwin lekol .Sepi gwo krim politisyen nou yo fe kontt Ayiti .E mwin we poukisa afe lekol la pa janm interesse yo setoujou pawol lan dyol ke sa ye .Yo bezwin fe nwa pou yo vole pou bay manti eke sepa yo se lott .Sigan limye ya we min yo tankou mwin menm avek w we min yo lan magouy lan gagann peyi a pou trangle li .

Yo bezwin neg tett fe nwa tankou ti pipo tett cocolo pou al kraze kay moun kraze magazin pou fe chantaj sosyal .Yo bezwin neg konsa pou radote lan tettt yo yon pakett demi verite ki vinn fo lan foss kote yo bali pou regle zafe yo .Nou bezwin lekol pou le yon gouvenman serye vini pou li pa arete ti pipo pou kite li pouri lan prizon kom reje sosyal .

Nou bezwin lekol .
avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Ven 18 Déc 2009 - 9:43

De: grandsdebatsgroupe
Objet: [GrandsDébats] René Préval mérite un prix Nobel de la paixRené Préval mérite un prix Nobel de la paix

Posté le jeudi 17 décembre 2009 à 14:03

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Prevall
L'historien Georges Michel, un des constituants du 29 mars 1987, a plaidé jeudi en faveur d'un prix Nobel pour le président haïtien René Préval.
Invité au Journal du matin de Radio Vision, Georges estime que M. Préval est un homme raisonnable, qualité qui, selon lui, fait défaut à de nombreux Haïtiens.
Le Constituant de 1987 voit en l'actuel président haïtien un fin négociateur, un excellent conciliateur, un homme qui sait contourner les obstacles.

Prix Nobel de la bêtise, oui!

Il faudrait bien que nos intellectuels résistent à la facilité pour ne pas tomber dans la déraison, le ridicule. Ce pays a mal et si le sel perd sa saveur, la barque
nationale finira par faire naufrage sur les rives du désespoir, du sauve qui peut, de la collaboration aveugle, de la génuflexion en quête d'un passe-droit et surtout dans l'iniquité.

Par ces déclarations, c'est la république qui brûle sous le poids de la corruption et braquages en pleine rue. La République est belle et bien kidnappée pour être violée puis violentée à l'extrême avec la complicité de ceux et celles qui profitent de cette violence.

Car dans ce pays ou le manque de tout fait rage, il est certain que les gens souffrent du délire verbale, pratiquent l'art de la voltige dans un déparler qui dépasse l'entendement, juste pour avoir un ticket pour être admis dans le clan
des sauvés de Préval. Que les naïfs en prennent notes!


Jean-Audan Catel
Pour une Haïti à la Hauteur de son Histoire

Belle remarque Jean Audan!

Pour notre part, nous dirionssimplement que tant qu'il y aura des Histokakariens comme Georges "pakapala" Michel, Haïti est définitevement foutue et la population acculée à prendre les choses en mains par les moyens les plus efficaces dont elle dispose, dans cette société haïtienne à refaire, sans
ambition, sans fierté nationale, sans orgeuil, sans decorum, sans moralité, zombifiée, raciste, haineuse des pauvres qui constituent les 90% de la population.

Tôt ou tard, Haïti, le denier des pays de l'Amérique latine et de la Caraïbe, aura, pour la première fois depuis l'épopée de 1804, à faire l'expérience de la Lutte mouvementée pour forcer les forces anti-changements, anti-progrès, pro-étrangers à accepter leur statut de citoyennes et de citoyens égaux selon la Constitution qui leur donne le droit de participer à part entière dans
la vie économique de leur pays.

Cette société haïtienne est en majorité pourrie jusqu'à la moëlle. DIZON DI, SE KENBE NAP KENBE POU KÈ NOU PA TOUNEN LÒ YAP PALE DE YO!

Aujourd'hui le président Préval est devenu le plus grand corrupteur que la nation aie jamais connue depuis son histoire. "Distinction" douteuse! Car SE
SA MOUCHE PREVAL WÈ KI PI BON POUL TA FÈ POUL RELEVE AYITI? MUCHE
CHACHE TOUT SA KI PI NAL POUL FÈ! BAY CHAK CHARONYA, CHAK SALÒP
SITWAYEN AK SITWAYÈN AYISYEWN YON ZÈB POUL METE LAN DYÒL LI!

LA JUSTICE VIENDRA! LE MOMENT DE LA DÉLIVRANCE VIENDRA! NAN PWEN PRYÈ KI PA GEN AMEN!

A BON ENTENDEUR, SALUT!

Patriotiquement, décidément, résolument,

Serge


Rete tann dokte a kom anbasade nan kek peyi an Ewop! ou minis nan INIKITE
avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Lun 21 Déc 2009 - 12:28

Mwen te di mwen pap okipe w, mwen pap menm ba w okenn repons men ou telman deblatere ke mwen ta renmen pote kek eklesisman pou lekte forum nan.

Mwen pa konnen w e map priye Bondye fo pou mwen ap janm tonbe sou youn pil fatra tankou w nan lavi mwen. Ou pedi tan wap swiv mwen, wap tande mwen, wap aprann de mwen aloske ke ou menm wap toujou rete youn bri youn poto ki tonbe nan youn deze lanfe ignorans ak petites, ki pap janm grandi e aprann anyen. Ou telman egri, ou telman jalou ke pa genyen anyen ke mwen ap fe ou di menm si li bon ou korek kap bon pou ou. Se sak fe le ou ta menm eseye fe konpliman mwen pa okipe, mwen pat janm kont mete okenn ti channel 5 nan koton baw santi! Ou se youn meprisab e merpi ak kek kout krashe se sa selman ou toujou merite!

An piblik mwen pat akize Dr. Michel ke mwen te toujou e toujou apresye pou bon analiz li, mwen pat atake lom pesonelman, men mwen te leve kontradiksyon kite nan deklarasyon ke lite konn fe, sal te konn ekri, pozisyon piblik li sou gouvenman Preval, pawol ke lite konn di an prive depi nan rankont Santo Domingo a ak nouvel pozisyon ke li pwan. Nan enteviou ak msie mwen te kenbe menm konpotman, respe pou pesonaj la pendnan map fose li rekonsilye 2 pozisyon kontradiktwa, le li rive nan pwen pou di " mwen di sam di'a e mwen di li net". Mwen te senti ke li te move, ke li apt ka fe rekonsilyasyon an e mwen te kite sove ak pozisyon twoubl sa'a san atake li pesonelman, ni eseye fe okenn sigjesyon sou chanjman 180 degre sa'a. E se pozisyon anpil moun tankou K-Plim ak lot jounalis apre mwen.

Afe de kiles ki ras, fanmi ak tatawel Dr. Michel sa pa enterese mwen. Mwen pa janm nan fe kilt pesonalite, moun nan vo sal vo. Papa li ak res fanmi ka oyun sitadel konesasn pendan ke moun nan li menm ka pa sa. Nan ka Dr. Michel mwen te konn di neg sa se youn bibliotek anbilant li ye, li konnen disiplinn byen. E se la paradox la te ye koman mwen youn moun ke mwen konnen, respekte, apresye pou opinyon li ka chanje drastikman konsa! Dapre ou menm depi ou apresye youn moun, selon ras ak nivo familyal li, li tounen Madan Cesar e li odesi de tout soupcon ak kritik. Ti sevo'w pa ka konprann lojik konpleks. Ou nan eta animal bet e ou pense ou ka konprann mwen kap pale! Menm si se Kreyol pep Ayitien an ou ka pa ka rantre nan pwofonde pense lojik!

Mwen di e mwen kontinye di youn grenn bagay, le genyen kontradiksyon, le genyen chanjaman drastik se pepemt moun nan rekonsilye li ak tet li, debat ant sal te konn di ak nouvo pozisyon li genyen kounyea la. Se Bondye ka neg sot tankou w selman ki pa ka chanje. Men nan chanjman fok genyen refelsyon lojik. Dany Valet ki koleg msie nan Le Matin, Valery Numa, Jean Monard Metellus, ak anpil lot jounalis ap poze menm pwoblem ak mwen - apre entevensyon mwen an ke ou kritike a - e yo ap mande si msie tonbe sou tet ou byen si se youn chanjman ki fe sans pou oyoun neg ap mande Prix Nobel pou Lape pou youn neg tankou Preval?

Men ou menm olye pou vinn di la verite ou prefere fe mwen tounen sije a!

Sa pouw fe se pou w menm rantre nan chanm ou ak tout Dr. Michel ak Preval pou nou ka ale bay Preval Prix Lape nou vle ba li a. Men pep aysien an vekse anpil de bagay sa'a!
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Maximo Lun 21 Déc 2009 - 12:46

Maximo a écrit:
piporiko a écrit:CERTAINS FACISTES DU FORUM ONT LA MEMOIRE COURTE.ILS FONT SEMBLANT D'IGNORER QUE GEORGES MICHEL EST COUTUMIER DE CE FAIT.EN JUILLET 1987,AU PLUS FORT MOMENT DU RACHE MANGNOK,UN DIMANCHE SOIR SUR LA TNH .IL DECLARAIT QUE"li pito an afe ak yon diab ke li konnen ke yon bon dye ke li pa konnen".SAVEZ-VOUS CE QUI ARRIVA?IL A ETE NOMME DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE.PENDANT LE COUP D'ETAT DE 1991,IL FUSTIGEAIT LA COMMUNITE NATIONALE S'ERIGEANT EN DONNEURS DE LECONS A COUP D'EMBARGO.EN MEME TEMPS,IL PARTICIPAIT A TOUTES LES RECEPTIONS DANS LES AMBASSADES QU'IL CRITIQUAIT.ON LE VOIT AVALER DE PETITS FOURS PA BANN E PA PAKET.

On tronpe'w de Georges Michel, al repase istwa'w anko, Georges Michel yap pale a pat janm direktè Radio National ni ankenn bwat leta.

MEZANMI,


LE YON MOUN TANDE DILIBON KARANKLOU AP DEBLABLA WA DI SE VRE.GADE YON ENDIVIDI monche,RANPLI DE GERMES KAP JETE BAVE SOU MOUN TANKOU GEORGES MICHEL.MAP ADMET MWEN TE VOYE YON TOYA SOU DOK LA PASKE MWEN TE FE DEKLASYON DILIBON KARANKLOU YO KREDI.OU PA KONN DOKTE A .BANM PALE W DE KI MOUN LI YE PASKE OU SE YON TI EGRI ANBA PO KI RAYI MOUN POU SA W PAKA YE.
GEORGES MICHEL SE PITIT GASON PAULETTE POUJOL -ORIOL ,UNE EDUCATRICE DE CARRIERE PLUS PASE YON DEMI SYEK.MADAME ORIOL SE YON NAN PI GWO EKRIVEN NAN PEYI E YON FANM KI DEDIE VIL POU FE DWA FANM RESPEKTE.PETET OU KA PAJANM TANDE PALE DE LIGUE FEMININE D'ACTION SOCIALE(NAN BWA W TE YE A SIVILIZASYON POT KO RIVE:ENTENDEZ PAR LA RADIO TRANSISTOR).MWEN PLENN YON MANMAN KI VOMI YON AVORTON SOU TE A TANKOU W.
GEORGES MICHEL DOCTE KI ESPESIALIZE LI NAN RADIOLOJI.LAP PREPARE YON METRIZ NAN FAKILTE DE DWA LEKOL KISKEYA,ANCIEN CONSTITUANT,ANCIEN DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE,ANCIEN JOURNALISTE A RADIO METROPOLE.SA SOEUR CLAUDINE MICHEL,SE PWOFESE NAN UCLA.GRANPAP LI TE RELE ALEXANDRE PUJOL.KOM OU PAP JANM KONNEN KI SA LI TE YE,FOK MWEN APRANN OU KONN MOUN.SE VANGNAN GASON SA KI TE ENSRWI LE PROCES DE LA CONSOLIDATION.LI TE OBLIJE PRAN EKZIL NAN JAMAIK ,LE YON NEG LI TE FE KONDANE POU VOLO VINN PREZIDAN PEYI AN L'OCCURENCE CINCINATUS LECONTE.MWEN PA MENM KWE PAP W KA ALIGNE 5 BATON FEY.SE RESAMAN LI DESAN SOU BWA.
MEN MOUN OU SOTI POU PASE NAN LABOU A.OU SE YON NEG KI EGRI.YON NEG KI PA TAP JANM ANGNEN SI SE PAT YON VYE DEKOLAJ YO TE FE POU WOU OU VINN ISIT LA.OU PAKA KONPARE W AK DOKTE GEORGES MICHEL.SI W PAT VINNNNAN LAKOU NOUYOK ,KOTE W TAP GEN VIZIBILITE?OU WE LI GEN YON KAT DE VIZIT KI PAP KANMARAD MOUN LAKAY OU JISKA 15 ZYEM JENERASYON.OU SE YON TI EGRI KI RAYI MOUN POU SAW PAP JANM KA REYALIZE NAN VIW.MWEN TAP TANDE ENTEVIOU LI TAP BAWOU A.ANVAN LI TE NAN TELEFONN LAN,OU VOYE MONTE SOU DO DOK LA.MEN LE LI TAP METE PRECIZYON SOU WOU ,NON SELMAN W BEBE MEN W TE KOURI.SA DENOTE YON LOT TRAIT DANS TON CARACTERE:LACH,SAN FIGI,VEULE PERSONNAGE,SACRIPAN,PERSONNAGE DE SAC ET DE CORDE.
MWEN KONNEN W PRAL BABYE KOU YON PIS.MWEN PAP OKIPE W.OU PA DIGN POU MOUN OKIPE W.DEPI W WAP FE YON DERAPAJ MAP METE SIWO POU WOU.TI EGRI .MWEN PA KONN KOUMAN W FE LAGE SOU MOUN.PASKE OU SE EKZANMP TIPIK DU CHAINON MANQUANT ENTRE LA BETE ET L'ANIMAL.OU PA MENM YON IBRID.(Piporico)



Nèg sa sanble li gen on pwoblèm spesyal ak Mèt Dilibon, gade ki sa misye te ekri sou Georges Michel, men kounye li kase on koub sek, li vini ak tout ab jenealojik Georges Michel pou defann li jis paske Dilibon ap mande Dr. Michel pou ki sa li chanje pozisyon'l. Dili mwen te wè Piporiko tap dedikase poèm pou Deza, sa pat mache, sanble se ou li gen nan kolimatè li kounye ya, misye sanble pa konen a ki gason kanson li an afè la. Piporiko pito wal jete devoli'w sou ti Pyè, depi yè mwen wè misye se sou on afè de lesbyen li kanpe, e li rayi fanm, wa gen plis chans bo ti Pyè tande.


Dernière édition par Maximo le Lun 21 Déc 2009 - 13:56, édité 2 fois
avatar
Joel
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Joel Lun 21 Déc 2009 - 12:57

Wi Preval pa bon.
Kididonk se pou yo bali koudeta .Ranvèse l ;apre sa,nenpòt sa k rive sa pa konsene pèsonn!
Mwen pa di PREVAL bon non.Misye te lan pozisyon pou li fè la pè reye lan peyi an vre.
Li te lan pozisyon pou li fè eleksyon lib e libè ,pou tout moun patisipe ;fè sa menm jan ak peyi lan Amerik Santral ki te lan gè sivil yo ,sa pa gen lontan de sa,fè l!

PREVAL pa fè sa ;men tou zafè pou yo ranvèse l lan ,pou yo ba l koudeta ,fòk pa gen sa pyès.
Se pou li fini manda l;moun ki fann lan dengonn li yo, se yo ki kwè lan diktati!
avatar
Invité
Invité


Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Invité Lun 21 Déc 2009 - 13:26

Joel,
Cessez de vous bander les yeux et pretendre ensuite que vous etes aveugle . Vous savez bien que dans les pays developpes qu'il existe un mecanisme institutionnel pour se debarrasser de presidents voyous dont l'action va a l'encontre des voeux constitutionnels.Vous vivez aux Etats-Unis ,n'est-ce pas ?
Au moins vous auriez pu accomplir l'effort qui empecherait a votre terrible disposition ideologiqique de vous enterrer vivant dans la boue de ses mantras .

Je comprends mal votre position "democratique" qui sert de manteau etrique a la demesure d'une anarchie de l'intellect qui veut accorder un blanc-seing a un leader minable et corrompu a cause de la faibblesse de nos institutions .Je realise qu'il est tout a fait normal - si j'insiste a m'accrocher a la superficialite de votre logique - que des hors-la-loi rentrent chez vous et assassinent votre famille entiere parce qu'ils savent que la loi ne sera jamais presente pour vous proteger des actes anti-sociaux de bandits ,de vagabonds et de chenapans .

Reveillez -vous ,Joel !Vous dormez a poings fermes a votre poste a la tour de garde .La constitution de notre pays ne confere pas des droits absolus a nos presidents incompetents et mediocres .Vous transformez en Dieu des gens qui n'ont meme l'aura que le divin accorde a ses fonctionnaires humains .

La presidence n'est pas un heritage ,un patrimoine de famille . Elles est un contrat entre nous et un parti ou un individu .Le contrat peut etre remis en question quand l'un des partis abuse des provisions du contrat aux depens des voeux et interets de la majorite ou pluralite des citoyens concernes .

Du peuple par le peuple pour le peuple .Le peuple etant l'entite de citoyenne dans tous ses composants .
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Maximo Lun 21 Déc 2009 - 13:35

Maximo a écrit:
Maximo a écrit:
piporiko a écrit:CERTAINS FACISTES DU FORUM ONT LA MEMOIRE COURTE.ILS FONT SEMBLANT D'IGNORER QUE GEORGES MICHEL EST COUTUMIER DE CE FAIT.EN JUILLET 1987,AU PLUS FORT MOMENT DU RACHE MANGNOK,UN DIMANCHE SOIR SUR LA TNH .IL DECLARAIT QUE"li pito an afe ak yon diab ke li konnen ke yon bon dye ke li pa konnen".SAVEZ-VOUS CE QUI ARRIVA?IL A ETE NOMME DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE.PENDANT LE COUP D'ETAT DE 1991,IL FUSTIGEAIT LA COMMUNITE NATIONALE S'ERIGEANT EN DONNEURS DE LECONS A COUP D'EMBARGO.EN MEME TEMPS,IL PARTICIPAIT A TOUTES LES RECEPTIONS DANS LES AMBASSADES QU'IL CRITIQUAIT.ON LE VOIT AVALER DE PETITS FOURS PA BANN E PA PAKET.

On tronpe'w de Georges Michel, al repase istwa'w anko, Georges Michel yap pale a pat janm direktè Radio National ni ankenn bwat leta.

MEZANMI,


LE YON MOUN TANDE DILIBON KARANKLOU AP DEBLABLA WA DI SE VRE.GADE YON ENDIVIDI monche,RANPLI DE GERMES KAP JETE BAVE SOU MOUN TANKOU GEORGES MICHEL.MAP ADMET MWEN TE VOYE YON TOYA SOU DOK LA PASKE MWEN TE FE DEKLASYON DILIBON KARANKLOU YO KREDI.OU PA KONN DOKTE A .BANM PALE W DE KI MOUN LI YE PASKE OU SE YON TI EGRI ANBA PO KI RAYI MOUN POU SA W PAKA YE.
GEORGES MICHEL SE PITIT GASON PAULETTE POUJOL -ORIOL ,UNE EDUCATRICE DE CARRIERE PLUS PASE YON DEMI SYEK.MADAME ORIOL SE YON NAN PI GWO EKRIVEN NAN PEYI E YON FANM KI DEDIE VIL POU FE DWA FANM RESPEKTE.PETET OU KA PAJANM TANDE PALE DE LIGUE FEMININE D'ACTION SOCIALE(NAN BWA W TE YE A SIVILIZASYON POT KO RIVE:ENTENDEZ PAR LA RADIO TRANSISTOR).MWEN PLENN YON MANMAN KI VOMI YON AVORTON SOU TE A TANKOU W.
GEORGES MICHEL DOCTE KI ESPESIALIZE LI NAN RADIOLOJI.LAP PREPARE YON METRIZ NAN FAKILTE DE DWA LEKOL KISKEYA,ANCIEN CONSTITUANT,ANCIEN DIRECTEUR DE LA RADIO NATIONALE,ANCIEN JOURNALISTE A RADIO METROPOLE.SA SOEUR CLAUDINE MICHEL,SE PWOFESE NAN UCLA.GRANPAP LI TE RELE ALEXANDRE PUJOL.KOM OU PAP JANM KONNEN KI SA LI TE YE,FOK MWEN APRANN OU KONN MOUN.SE VANGNAN GASON SA KI TE ENSRWI LE PROCES DE LA CONSOLIDATION.LI TE OBLIJE PRAN EKZIL NAN JAMAIK ,LE YON NEG LI TE FE KONDANE POU VOLO VINN PREZIDAN PEYI AN L'OCCURENCE CINCINATUS LECONTE.MWEN PA MENM KWE PAP W KA ALIGNE 5 BATON FEY.SE RESAMAN LI DESAN SOU BWA.
MEN MOUN OU SOTI POU PASE NAN LABOU A.OU SE YON NEG KI EGRI.YON NEG KI PA TAP JANM ANGNEN SI SE PAT YON VYE DEKOLAJ YO TE FE POU WOU OU VINN ISIT LA.OU PAKA KONPARE W AK DOKTE GEORGES MICHEL.SI W PAT VINNNNAN LAKOU NOUYOK ,KOTE W TAP GEN VIZIBILITE?OU WE LI GEN YON KAT DE VIZIT KI PAP KANMARAD MOUN LAKAY OU JISKA 15 ZYEM JENERASYON.OU SE YON TI EGRI KI RAYI MOUN POU SAW PAP JANM KA REYALIZE NAN VIW.MWEN TAP TANDE ENTEVIOU LI TAP BAWOU A.ANVAN LI TE NAN TELEFONN LAN,OU VOYE MONTE SOU DO DOK LA.MEN LE LI TAP METE PRECIZYON SOU WOU ,NON SELMAN W BEBE MEN W TE KOURI.SA DENOTE YON LOT TRAIT DANS TON CARACTERE:LACH,SAN FIGI,VEULE PERSONNAGE,SACRIPAN,PERSONNAGE DE SAC ET DE CORDE.
MWEN KONNEN W PRAL BABYE KOU YON PIS.MWEN PAP OKIPE W.OU PA DIGN POU MOUN OKIPE W.DEPI W WAP FE YON DERAPAJ MAP METE SIWO POU WOU.TI EGRI .MWEN PA KONN KOUMAN W FE LAGE SOU MOUN.PASKE OU SE EKZANMP TIPIK DU CHAINON MANQUANT ENTRE LA BETE ET L'ANIMAL.OU PA MENM YON IBRID. (Piporico)



Nèg sa sanble li gen on pwoblèm spesyal ak Mèt Dilibon, gade ki sa misye te ekri sou Georges Michel, men kounye li kase on koub sek, li vini ak tout ab jenealojik Georges Michel pou defann li jis paske Dilibon ap mande Dr. Michel pou ki sa li chanje pozisyon'l. Dili mwen te wè Piporiko tap dedikase poèm pou Deza, sa pat mache, sanble se ou li gen nan kolimatè li kounye ya, misye sanble pa konen a ki gason kanson li an afè la. Piporiko pito wal jete devoli'w sou ti Pyè, depi yè mwen wè misye se sou on afè de lesbyen li kanpe, e li rayi fanm, wa gen plis chans bo ti Pyè tande.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Maximo Lun 21 Déc 2009 - 13:46

Joel a écrit:Wi Preval pa bon.
Kididonk se pou yo bali koudeta .Ranvèse l ;apre sa,nenpòt sa k rive sa pa konsene pèsonn!
Mwen pa di PREVAL bon non.Misye te lan pozisyon pou li fè la pè reye lan peyi an vre.
Li te lan pozisyon pou li fè eleksyon lib e libè ,pou tout moun patisipe ;fè sa menm jan ak peyi lan Amerik Santral ki te lan gè sivil yo ,sa pa gen lontan de sa,fè l!

PREVAL pa fè sa ;men tou zafè pou yo ranvèse l lan ,pou yo ba l koudeta ,fòk pa gen sa pyès.
Se pou li fini manda l;moun ki fann lan dengonn li yo, se yo ki kwè lan diktati!

Ki es ki mande pou bay Preval kou deta? Tout moun ap pale de tout sa Preval ap fè ki pa bon, ki pa demokratik, e pou nou fè atansyon a seleksyon Preval pwal fè ya, men pa gen pèsòn ki pale de kou deta kont Preval la, petèt ti pè ya ta renmen wè sa kom li pa vle wè Preval e trete li de trèt. Joel toujou ap di bagay ki pa sa, li rete kareman li invante ke gen moun la ki mande bay Preval kou deta. Mwen pa dako kou deta kont Preval menm, se vote pèp la te vote pou li, se pou li fè manda li e kontinuite manda li nan seleksyon ki pwal fèt la, se pou lavalas bwè tout dlo pisinn Montana jiska la li.
avatar
dilibon
Super Star
Super Star


Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  dilibon Lun 21 Déc 2009 - 14:14

Koudeta? Pap genyen sa pyes! Mwen KONT tout koudeta kont Preval. Mwen pa dako ak anpil bagay Preval fe, men le fet ke li kenbe dyol lanfe deyo a mwen kw eli merite youn pri menm si se pa Prix Nobel de la paix! Oh mezanmi nou kont kouteda, tout koudeta espesyalman kont Preval! Okontre le Lavalas ap mande mwen an nou rekonsilye kont Preval mwen di se nou menm Ki vini ak Preval, se nou ki envante li, se marasa nou li ye, premye minis nou, ansyen prezidan koupyon nou, se nou ki te chire chemiz palemante pou li, se nou ki tal benyen nan pisinn Montana pou li, vole bagay moun yo pou li, e menm poupou nan mitan salon lotel la pou nou ak fe presyon pou li kap pwal mennen le petit messie tounen pou nou! Se nou Fanmi Lavalas, Se nou menm menm! Se envansyon nou, ke nou deal ak li! Pa vinn pemet nou mande'm, tounen bayakou ki pwal netoye apre Fanmi Lavalas finn sal peyi ak malpwopte!

Contenu sponsorisé


Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek... Empty Re: Pouvwa lajan! Lajan fe ti neg kase koub sek...

Message  Contenu sponsorisé


    La date/heure actuelle est Lun 5 Déc 2022 - 2:32