Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -40%
Tefal Ingenio Emotion – Batterie de cuisine 10 ...
Voir le deal
59.99 €

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

+3
kami
charlotin
Lionel Vernet
7 participants

Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Lionel Vernet Ven 15 Jan 2010 - 19:47

Message de Solidarité au peuple haïtien de l’ex-président M. Jean-Claude Duvalier, à la suite du séisme du 12 janvier 2010.‏

Chers compatriotes,

C'est avec effroi et une profonde émotion, mais aussi une très grande préoccupation, que j'ai suivi les conséquences meurtrières et dévastatrices du terrible tremblement de terre qui a frappé si impitoyablement notre pays.

En ces heures de grande détresse nationale, mes pensées vont aux blessés, aux victimes, particulièrement aux enfants et à la jeunesse, à leurs familles et à leurs proches.

En ce moment de douleur et de deuil, je tiens à vous assurer de ma totale solidarité, et j’adresse aux familles si cruellement éprouvées mes sincères condoléances et mes plus profondes sympathies.

J'adresse également à toutes les équipes de secours mobilisées ma reconnaissance pour le travail remarquable qu’elles accomplissent dans des conditions extrêmement difficiles.

Je voudrais exprimer mes sincères remerciements et encourager le formidable élan de solidarité que toutes les Haïtiennes et tous les Haïtiens du Monde manifestent, et auquel la communauté internationale s'associe pleinement. Que cette communauté soit assurée de ma profonde gratitude.

Devant ce lourd et révoltant tribut, une fois de plus, infligé au Peuple et à la terre d’Haïti, la Nation toute entière doit se mobiliser pour surmonter ses malheurs.

Malgré la gravité de la situation, je souhaite vous dire mon espoir et ma conviction qu'Haïti saura retrouver, grâce à une exceptionnelle mobilisation des forces vives de notre pays, avec l'aide de la communauté internationale, le chemin d'une réelle reconstruction.

Peuple Haïtien,

Je connais votre extraordinaire courage, l'abnégation, et les sacrifices dont vous êtes toutes et tous capables pour sauver notre pays.

Les moments pénibles que nous vivons en appellent au sens du sacrifice national.

Dans ces circonstances particulièrement dramatiques pour notre pays, je tiens à exprimer toute ma solidarité et mon soutien.

Je demande officiellement aux autorités suisses, de transférer immédiatement l'ensemble des avoirs de la Fondation de feu ma Mère Simone Ovide Duvalier ( 8 millions de dollars US ), à la Croix-Rouge Américaine (American Red Cross), en vu de porter une assistance d'urgence, principalement aux populations des villes de Léogane - ville natale de feu ma Mère-, Carrefour - ville natale de feu mon Père- et, Port-au-Prince - où je suis né- mais aussi Gressier, Pétion-Ville, Jacmel, les Cayes, Petit Goave, Grand Goave...

J'ai immédiatement pris des dispositions pour qu'une première aide d'urgence d'envergure parvienne à Port-au-Prince au plus tôt, et, un important réseau de bénévoles est mobilisé pour aider la population en détresse.

Aux familles démunies, aux sans abri, aux régions sinistrées, aux enfants et à la jeunesse, j’envoie un grand message de fraternité et de solidarité dans cette si cruelle épreuve. Que Dieu sauve Haïti !

A bientôt.

Jean-Claude Duvalier.
Paris, le 15 janvier 2010.

Lionel Vernet
Senior

Nombre de messages : 87
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Ven 15 Jan 2010 - 21:11

Chers compatriotes,

C'est avec effroi et une profonde émotion, mais aussi une très grande préoccupation, que j'ai suivi les conséquences meurtrières et dévastatrices du terrible tremblement de terre qui a frappé si impitoyablement notre pays.

En ces heures de grande détresse nationale, mes pensées vont aux blessés, aux victimes, particulièrement aux enfants et à la jeunesse, à leurs familles et à leurs proches.

En ce moment de douleur et de deuil, je tiens à vous assurer de ma totale solidarité, et j’adresse aux familles si cruellement éprouvées mes sincères condoléances et mes plus profondes sympathies.

J'adresse également à toutes les équipes de secours mobilisées ma reconnaissance pour le travail remarquable qu’elles accomplissent dans des conditions extrêmement difficiles.

Je voudrais exprimer mes sincères remerciements et encourager le formidable élan de solidarité que toutes les Haïtiennes et tous les Haïtiens du Monde manifestent ,
et auquel la communauté internationale s'associe pleinement. Que cette
communauté soit assurée de ma profonde gratitude
. (kanta sa se pa de grese yo pat grese ti prens la)

Devant ce lourd et révoltant tribut, une fois de plus, infligé au Peuple et à la terre d’Haïti, la Nation toute entière doit se mobiliser pour surmonter ses malheurs.

Malgré la gravité de la situation, je souhaite vous dire mon espoir et ma
conviction qu'Haïti saura retrouver, grâce à une exceptionnelle mobilisation des forces vives de notre pays, avec l'aide de la communauté internationale, le chemin d'une réelle reconstruction.

Peuple haïtien, Je connaîs votre extraordinaire courage, l'abnégation, et les sacrifices dont vous êtes toutes et tous capables pour sauver notre pays. Les moments pénibles que nous vivons en appellent au sens du sacrifice national. (an efè, yon seri de kalite ke tigr an papye yo pat janm genyen)

Dans ces circonstances particulièrement dramatiques pour notre pays, je tiens a exprimer toute ma solidarité et mon soutien.

Je demande officiellement aux autorités suisses, de transférer immédiatement l'ensemble des avoirs de la Fondation de feu ma Mère Simone Ovide Duvalier ( 8 millions de dollars US ), à la Croix-Rouge Américaine (American Red Cross), en vu de porter une assistance d'urgence, principalement aux populations des villes de Léogane - ville natale de feu ma Mère-, Carrefour - ville natale de feu mon Père- et, Port-au-Prince - où je suis né- mais aussi Gressier, Pétion-Ville, Jacmel, les Cayes, Petit Goave, Grand Goave... (ala odas, se pa lajan monopoly non ki pwal ede peyi a, men ki sa li tap tann si li tap pale verite. Amwey! Yo rele sa malpouwont, gad jan misye pa respekte peyi a ak pep la. Li pa jenen ap vinn pale de koze lajan sou moun aloske li pa menm ka peye dèt li lan peyi Lafrans. Neg la pa menm gen aksè a okenn lajan apa de kouyann li yo ki ap soutni'l)

J'ai immédiatement pris des dispositions pour qu'une première aide d'urgence d'envergure parvienne à Port-au-Prince au plus tôt, et, un important réseau de bénévoles est mobilisé pour aider la population en détresse. (gade mesye nou pat bezwen ekri tenten konsa pou fè Jean-Claude mal parèt. Se pa yon sèvis nou rann li menm. E si li ta konplis lan ekri mesaj sila, sa montre ke misye se premye amnezik ki ekziste. Detoutfason, diktatè sanginè toujou gen memwa kout. Yo toujou renmen peyi yo pase pep peyi yo. Tranzisyon ki pou te fet an Ayiti a pat fèt. Si peyi etranje te vle ede'n, se yon gouvenman sivil ki ta suiv Jean-Claude imedyatman. Pou yo te jijel ak tout konplis li yo e pase yo devan ploton ekzekisyon. Lè tout finn jije, nou ta aboli peine de mort)

Aux familles démunies, aux sans abri, aux régions sinistrées, aux enfants et à la jeunesse, j’envoie un grand message de fraternité et de solidarité dans cette si cruelle épreuve.

Que Dieu sauve Haïti ! (que l'Eternel Dieu le garde!)

A bientôt.

Jean-Claude Duvalier.

Paris, le 15 janvier 2010.

Alor nou konprann ke menm lan rekonsilyasyon mwen pa dakor pou misye ta tounen lan peyi a. De tout fason, misye ta sou bluff si li ta manifeste entansyon konsa. Pa gen yon moun ki pwal bay misye a desann lakay yo paske pa gen yon peyi ki pwal pran chans garanti misye sekirite menm si yo pa respekte Ayiti pase sa. Ou li lèt sa, men ou pa jwenn yon ti moso senserite ladan'l. Pouki sa, entevansyon konsa ki pa vle di anyen, ki pa menm yon bom lan soufrans Ayisyen. Tet misye teman anfle ke li pa menm oze adrese respè bay dirijan peyi a. Detoutfason apa li deklare ke se li ki mobilize sekou pou popilasyon a yo ke li menm ak fanmi madanm li te finn topizi. Mwen pa janm li yon mesaj osi ridikil. Ou kwè vre ke se Jean Claude ki ekri lèt sa.

Kenbe la bon pitit peyi a yo. Pa blye fè yon pase e apiye sit mwen an tankou moderater Kami di.


Depi lan Ginen bon neg respekte bon neg.

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  kami Ven 15 Jan 2010 - 21:26

M. Charlotin, mwen pa moderater non sou sit la, pa bonm tit kem pa ginyin, mwen selman se yon patisipan ki rinmin peyi dayiti, ki remen ser ak frer ayisyen parey mwen yo. Epargne moi de ton sarcasse.

PS. Ou kwe vreman ke se JCD ki ekri let sa-a? ebyen map tann mesaj de mea culpa Titid, Cedras elatriye sou peu.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Ven 15 Jan 2010 - 22:01

kami a écrit:M. Charlotin, mwen pa moderater non sou sit la, pa bonm tit kem pa ginyin, mwen selman se yon patisipan ki rinmin peyi dayiti, ki remen ser ak frer ayisyen parey mwen yo. Epargne moi de ton sarcasse.

PS. Ou kwe vreman ke se JCD ki ekri let sa-a? ebyen map tann mesaj de mea culpa Titid, Cedras elatriye sou peu.

Eskize'm avèk anpil respè pou erè a. Sepandan, Aristid di i tou pare pou retounen lakay li. Se pa yo tout ki ka di sa ni ki ka fè'l. Alor mwen espere ke w ka wè nuans ak sibtilite lan pawol yo. Pou yon moun eklere, mwen espere ke w ka fè eksepsyon, distenge Aristid ak lot nèg yo. Aristid ka itil peyi a anpil anpil. Se evidans sa mwen remake ke nou prefere meprize. Mwen kwè ke Aristid renmen frer ak ser li yo tankou ou menm. Antouka si ou ap di'm la verite paske mwen remake ke ou te manke pasyans. Premye rezon mwen te di ke se normal paske tèt ou pa fouti pa chaje, ou pa fouti pa sou chok, ou pa fouti pa ap poze tet ou kestyon, ou pa fouti pa santi ou on ti jan abandone menm si ou di ou se kwayan. Pa okipe ou, mwen pa konprann anyen ki ap pase menm si dlo pa sispann koule lan je mwen.

Antouka, sa fè nou mal lan zantray nou, lan tet nou, lan nanm nou.

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  kami Ven 15 Jan 2010 - 22:14

charlotin a écrit:Aristid ka itil peyi a anpil anpil. Se evidans sa mwen remake ke nou prefere meprize. Mwen kwè ke Aristid renmen frer ak ser li yo tankou ou menm.
Tanpri eklerem. Nan kisa Aristid ka ede peyi-a. depi 1991 li la li pa janm remet anyin. 20 apre ou espere kel ka fe zafe pou Ayiti? Moncher kontinye reve toujou, pandan tan sa ma pratike pasyans mwen epi map metel a leprev.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Ven 15 Jan 2010 - 22:48

kami a écrit:
charlotin a écrit:Aristid ka itil peyi a anpil anpil. Se evidans sa mwen remake ke nou prefere meprize. Mwen kwè ke Aristid renmen frer ak ser li yo tankou ou menm.
Tanpri eklerem. Nan kisa Aristid ka ede peyi-a. depi 1991 li la li pa janm remet anyin. 20 apre ou espere kel ka fe zafe pou Ayiti? Moncher kontinye reve toujou, pandan tan sa ma pratike pasyans mwen epi map metel a leprev.

Se sa mwen remake lè m'ap li jan nou pa ka santi Prezidan Aristid. Mwen pa kwè ke mka eklere ou paske lè se kestyon de Aristid anpil Ayisyen de movèz fwa. Si w ka ap mande'm pou demontre'w lan ki sa Aristid ka itil peyi a sa di'm kleman ke nou jis ap pale sou Enternet men nou pa vrèman serye. Jan bagay ye la, ou san lè fè kochma Madame Kami paske se vre ke y'ap diskite lan gwo enstans e yap anvizaje ki jan pou menen misye tounen. Yon sèl bagay, se pa de kal nou pa pran depi 2004, yun apre lot. Si ou te gen yon ti kal jistis ou ta raple ou ke yo pat janm kite misye gouvène an paix. Se klas reaksyonè a ak petits-bourgeois ki grandi ak konpleks petits-blancs ki te kontinye ap boude Aristid. Men yo pa majorite. Se sa ki ede'm konprann atitid anpil Ayisyen jodi a.

Te gen yon bel dam Ivoirienne ki pat rayi form tèt mwen. Lè Laurent Gagbo te antre lan koze peyi'l, dam la te di'm ke misye pa prezantabl. Paske li pa bèl gason. Mwen te gade'l byen serye e pi mwen te mande'l ki sa li vle di. Li pat panse si mta reaji konsa. Apa li papa, jodi a LaFrans bije deal ak misye paske li paka fout ba'l koudeta. Gen yon mantalite bel flè san odè ke kolonize dwe sispann. Se sak fè ke gen anpil fanm ki ap soufri wi.

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Thunder Sam 16 Jan 2010 - 1:20

Charlotin ekri:

Yon sèl bagay, se pa de kal nou pa pran depi 2004, yun apre lot. Si ou te gen yon ti kal jistis ou ta raple ou ke yo pat janm kite misye gouvène an paix. Se klas reaksyonè a ak petits-bourgeois ki grandi ak konpleks petits-blancs ki te kontinye ap boude Aristid. Men yo pa majorite. Se sa ki ede'm konprann atitid anpil Ayisyen jodi a.

Mwen toujou di nou sa, fanatik yo konprann ke Aristide vle di Ayiti. Yo konprann ke chak pwoblèm ke peyi a ap konfwonte se yon "kal" ke nou ap pran pou "frekansite" ki te fèt 29 Fevriye 2004 la. Eske nou wè pou ki rezon ke lè bouwo sanginè yo ap fè figi yo fè tè pwa tè mayi, pase zonyon anba zye yo pou pran pòz kriye yo, moun ki konprann toujou ap denonse yo? ...sa ki pot ko konprann, men prèv lan devan zye nou.

Yon lòt bagay ke mwen ta renmen ajoute se ke san mwen pap defann boujwa oubyen kikseswa, men kouman fè "boudad" ti boujwa yo pat anpeche ke Aristide te reyisi li menm san pèp la Question ...kòman fè ke li te jwenn mwayen peye 12 milyon pou sekirite pèsonèl li, men kou pa genyen pansman nan lopital jeneral se ti "boujwa" ki te lakòz Question
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Sam 16 Jan 2010 - 11:03

kòman fè ke li te jwenn mwayen peye 12 milyon
pou sekirite pèsonèl li, men kou pa genyen pansman nan lopital jeneral
se ti "boujwa" ki te lakòz

voyons mon chè Thunder, ki kestyon sa ou ap poze la? Ou gen lè pa tande konbyen lajan sekirite ogmante pou bay Obama sekirite. Han, se lan jouèt ou bezwen pase moun tankou animatris Kami ki ap fè derizyon.

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Thunder Sam 16 Jan 2010 - 12:45

Mesyeeeee! ...fanatism fè moun pèdi lisidite yo nan yon eta ke lòt moun pa ka konprann. Charlotin! ...Si pou m ta kontinye nan menm refleksyon 2 grenn gòch wou a, mwen t ap di tou ke poukisa Ayiti pa kòmanse envesti nan eksplorasyon Lespas menm jan ak NASA? ...hen? poukwa pa? ...Etazini fè'l.

Anplis, se pa kesyon de sekirite ki ap pale la a. Mwen te ka di tou ke Lavalas te jwenn lajan pou yo vòlè jis yo vin milyonè pandan ke pèp la ap dòmi nan kay katon bò rigòl. An lòt mo, kòman fè ke ti "boujwa" te fè anpeche lavalas fè byen pou peyi a, men ti "boujwa" yo pa t anpeche ke yo jwenn lajan pou vòlò?

Se sa a pou reponn.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Sam 16 Jan 2010 - 13:25

Han mon chè, se nou ki telman prese ke nou pat janm admet ke mwayen nou limite. Lè mwen fè konparezon a se a koz de ki jan prezidan Obama ye. Se prezidan ki resevwa plis menas de mor. E pi lan peyi ki di li pot drapo la demokrasi oui. Se menm jan tou ke malgre popilarite Aristid, yo pat pran chans, yo te bije ba li anpil sekirite. Jan ou ap pale la a, sa sifi pou ta monte tet sanzave pou al touye li. Gen anpil neg ki te touche lan bay sèvis sekirite pou prezidan e se trè byen. Aristid pat nenpot kel prezidan. Gade jiska prezan, misye anpeche n domi. Menm lè peyi kraze nèt, olye pou nou fè tet nou travay se sou yon kestyon de Aristid ke nou tounen. Anplis gen ki al cheche karikati lan la Presse de Montréal pou yo vinn nyeze. pou ki sa yo pa rapote refleksyon serye ki ap fet e ki konsene popilasyion sinistre an. Se neg avegle ki kontinye ap repete absidite. Mwen pa fanatik

Si Ayiti leve kanpe, gen neg ak fanm ki pap dormi paske se kontr peyi a anpil lan yo abitye travay. Antouka, tranbleman de tè a ranmase tout sa li jwenn endistenkteman. sa eksplike anpil silans. Gen moun se te sezisman yo al bwè.

Pa blye vizite nou sou http://haitipal.com Pase la kite yon mesaj ankourajman. Nou pa chita ap di ke se richès n'ap kreye. Li pa vo anyen si nou pa redistribye'l ke se konesans ke se lajan. Se pou jistis n'ap travay. Nou pa lan vanite paske nou pa rive lan mandisite. Peyi a pwal chanje, e tout sitwayen li yo pwal enskri lan rejis eta sivil fwa sa. An nou kole zepol pito pou Ayiti olye ke nou pedi tan ap suiv yon bann tantes Nini ki poudre pase marinad. (lol)


Dernière édition par charlotin le Sam 16 Jan 2010 - 13:41, édité 2 fois

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  WIFOUT Sam 16 Jan 2010 - 13:29

Di aristid lajan pep la ki lan min li pep la bezoin li kounias a voye li tounin apre sa ou a explike sa ou ap explike a




VIVE DESSALINE ABA KONKGO PIYAJES
WIFOUT
WIFOUT
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 161
Localisation : MIAMI
Loisirs : COURSE DE VOITURE
Date d'inscription : 18/09/2009

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Thunder Sam 16 Jan 2010 - 13:44

Sèl regrè ke m genyen nann 29 Fevriye a se ke Aristide te kouri tankou yon ti poulèt kayèt.

Fòk mwen pwofite raple nou ke listwa montre nou deja ke vrè sekirite se pa STEELE FOUNDATION, Lame Kanibal, Lame Wouj, Baz Kamewoun, Baz Bwa Nèf, Baz Dòmi nan Bwa, Baz Bale Wouze... ki ka bay sa. Se sèl Pèp ki bay bon jan sekirite.

Wi vrèman, Aristide pat nenpòt Prezidan. Se sèl Prezidan ki te mande pou yon peyi etranje bonbade pwòp peyi pa l, se sèl prezidan ki te mande pou ranfòse anbago kont peyi l, se sèl prezidan ki te genyen etranje kòm sekirite, se sèl prezidan ke pitit li yo genyen nasyonalite etranjè...

Sèl bagay li pa anpeche m dòmi, okontrè se mwen ki anpeche l dòmi paske se li ki nan mawon.

Si w pa fanatik, ebyen li lè pou kòmanse panse ak sèvo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  charlotin Sam 16 Jan 2010 - 13:56

Res mesaj la te koupe. Mwen pa fanatik e pi mwen pa jann kwè lan yon sel endividi. Se pa sa ki fè yon peyi. Antouka pa gen espwa pou sevo pa w itil anyen pou peyi a. Rete kote ou ye a.

charlotin
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 129
Localisation : montréal
Loisirs : sports et musique
Date d'inscription : 15/01/2010

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Thunder Sam 16 Jan 2010 - 14:19

An nou rete nan sijè a. Eske listwa pa montre nou vre ke se pa Steele Foundation ak Baz chimè ki ka bay sekirite? ...di poukisa. Mwen ba wou yon opòtinite pou pwouve ke se sèvo pa w ki ka itil Ayiti. Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Icon_lol
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  loubert Sam 16 Jan 2010 - 23:48

Un message vocal ou une conférence de presse démontrerait davantage la véracité et la sincérité de ce message qui a été lu sur les ondes de radio. Et, si c'etait un canular !

loubert
Super Senior

Masculin
Nombre de messages : 139
Localisation : Province de Québec
Loisirs : lecture
Date d'inscription : 11/09/2006

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Joel Dim 17 Jan 2010 - 8:59

loubert a écrit:Un message vocal ou une conférence de presse démontrerait davantage la véracité et la sincérité de ce message qui a été lu sur les ondes de radio. Et, si c'etait un canular !

Oui Loubert,
après avoir lu et relu ce message ,je pense que c'est un canular.
Comme dans tout,on ne peut que faire de la probabilité.
Ce qui me fait douter ,c'est cette affaire de 8 millions que DUVALIER admettrait appartenir à une fondation SIMONE DUVALIER.
JCD n'est pas des plus intelligents mais il n'est pas aussi stupide;il a toujours eu une batterie d'avocats!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier Empty Re: Message de l'ex-president Jean Claude Duvalier

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum