Marc vs RNDDH
+3
Marc H
Joel
Thunder
7 participants
Page 1 sur 1
Marc vs RNDDH
Marc,
Mwen panse ke w gen dwa genyen opinyon pa w, men mete sa sou papòt yon fowòm pa fè sans. Fowòm nan pa oblije swiv pwen de vi pa w. Amwens ke bi ke wou genyen an, se pa li ke w di nou.
RNDDH = Rassemblement national des déstabilisateurs d'Haiti .
Mwen panse ke w gen dwa genyen opinyon pa w, men mete sa sou papòt yon fowòm pa fè sans. Fowòm nan pa oblije swiv pwen de vi pa w. Amwens ke bi ke wou genyen an, se pa li ke w di nou.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Re: Marc vs RNDDH
MARC,
METE SA W VLE;OU PA FÈMEN BOUCH PÈSONN.GEN LÒT FOWÒM MESYE EKSTRÈM DWAT SA YO,SI W AP VOYE MOVE SON LAN ÒKÈS YO AN YO REYE W!
MESYE RNDDH YO ,FÈ TWÒP MAL.YO KÒZ MOUN PÈDI LA VI YO .MOUN ANN AYITI PÈ YO ,YO PAKA ATAKE YO.
sE POU TA GEN YON LEVE KANPE KI FÈT KONT YO,MEN MOUN WÈ SE KOMINIKE Y AP VOYE TOUJOU POU FÈ PLIS MAL.
SE POU MESYE GOUVÈNMAN PREVAL LAN KONNEN KE SI TA GEN YON CHANBADMAN,RNDDH T AP KÒMANSE DENONSE YO E AKIZE YO DE KRIM.SE KONSA RNDDH OPERE!
METE SA W VLE;OU PA FÈMEN BOUCH PÈSONN.GEN LÒT FOWÒM MESYE EKSTRÈM DWAT SA YO,SI W AP VOYE MOVE SON LAN ÒKÈS YO AN YO REYE W!
MESYE RNDDH YO ,FÈ TWÒP MAL.YO KÒZ MOUN PÈDI LA VI YO .MOUN ANN AYITI PÈ YO ,YO PAKA ATAKE YO.
sE POU TA GEN YON LEVE KANPE KI FÈT KONT YO,MEN MOUN WÈ SE KOMINIKE Y AP VOYE TOUJOU POU FÈ PLIS MAL.
SE POU MESYE GOUVÈNMAN PREVAL LAN KONNEN KE SI TA GEN YON CHANBADMAN,RNDDH T AP KÒMANSE DENONSE YO E AKIZE YO DE KRIM.SE KONSA RNDDH OPERE!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Je ne suis pas neutre mais j'essaye d'être objectif. Je crois que cette organisation ne devrait pas avoir d'opinion sur l'actualité haitienne. Elle n'est pas crédible. Elle est complice. Elle est magouilleuse et j'en ai marre d'elle.
Voilà je me suis exprimé.
Dernière édition par Marc le Sam 15 Mai 2010 - 21:59, édité 1 fois
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:
Je ne suis pas neutre mais j'essaye d'être objectif. Je crois que cette organisation ne devrait pas avoir d'opinion sur l'actualité haitienne. Elle n'est pas crédible. Elle est complice. Elle est magouilleuse et j'en ai marre d'elle.
Moi je suis neutre et je ne vois abslumentt rien ....et je n'ai aucun probleme de destabilisr un destabilisateur !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Thunder a écrit:Marc,RNDDH = Rassemblement national des déstabilisateurs d'Haiti .
Thunder se pa de ri moun ap ri Marc-Henry depi lontan. Mwen di l fè atansyon nan dekonnen sou premye paj yon forom.
Zafè pran pozisyon pou yon rejim , sanble ak moun ki twouve avantaj yon komanditè. Mwen di l se dwa pou kritike, fè pwomosyon sali renmen. Men non pwofite avantaj li genyen sou yon premye paj, sa rann mwen pa ditou alèz echanje nan kondisyon konsa.
Rico- Super Star
-
Loisirs : néant
Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce
Rico sepou kite Marc ak jowel fe ti pratike diktatur tou..hoho.. kom bon elev Preval.
Nou pat e Jowel tap mande pou suspan tout liberte epi bay RNDDH sal merite...
Doub-Sossis- Super Star
-
Loisirs : cockfighting
Nou pa kwe ke Marc gen intansyon frappe kon li avek yon organizasyon dwa de l'homme kankou RNDDH.
Byen ke dan le passe, group sa komet de errer de jijman sou sitiyason sosyal e politik nan peyi Dayiti, men se pa yon rezon pou nou pa tande opinion yo sou evenman kap passe an 2010.
Intansyon yo se pa "destabilize" gouvenman Preval/Bellerive la paske yo pa deye manifestasyon pou gouvenman ale "prematireman" men yo vle ke Preval respete l'heur depart li.
E se sa ke nou tout vle e pa gen dout sou sa.
Moun ki vle pou Preval rache manyok li avan l'heur li se moun sa yo ki "destabilizate"
Nou ta remen ke tout politisyen e tout sitwayen vinn bay temwayaj yo pou Preval rete nan tet peyi a jiska 2011. Nou remake ke se Marc kita vle port=pawol partisipant sou forumHaiti ki ap mete an grande manchette deklarasyon sa yo.
Etan partisipan, nou pa apyie deklarasyon sa yo e opinion nou personel e pa fosement opinion ForumHaiti.
Pa gen kelke semen de sa, Marc te atake tout "opposision e memm Diaspora" paske seten group" pat dako avek tout artik ki konpoze "loi d'urgence la".
Gen yon seri de atik nan lwa dijans saa ki mete souverennte peyi a en jeu.
Gen yon seri de atik ki bay Preval trop pouvwa etan prezidan.
Gen yon seri de atik ki elimine patisipasyon pep la, kominote lokal e provinsyal yo nan desizyon rekonstriksyon saa.
Malgre sa tout moun fe yon efo pou yo vale fierte yo e prestij yo pou yo sove peyi Dayiti ki nan soufrans.
Le jeu nous force à couper!!
Byen ke dan le passe, group sa komet de errer de jijman sou sitiyason sosyal e politik nan peyi Dayiti, men se pa yon rezon pou nou pa tande opinion yo sou evenman kap passe an 2010.
Intansyon yo se pa "destabilize" gouvenman Preval/Bellerive la paske yo pa deye manifestasyon pou gouvenman ale "prematireman" men yo vle ke Preval respete l'heur depart li.
E se sa ke nou tout vle e pa gen dout sou sa.
Moun ki vle pou Preval rache manyok li avan l'heur li se moun sa yo ki "destabilizate"
Nou ta remen ke tout politisyen e tout sitwayen vinn bay temwayaj yo pou Preval rete nan tet peyi a jiska 2011. Nou remake ke se Marc kita vle port=pawol partisipant sou forumHaiti ki ap mete an grande manchette deklarasyon sa yo.
Etan partisipan, nou pa apyie deklarasyon sa yo e opinion nou personel e pa fosement opinion ForumHaiti.
Pa gen kelke semen de sa, Marc te atake tout "opposision e memm Diaspora" paske seten group" pat dako avek tout artik ki konpoze "loi d'urgence la".
Gen yon seri de atik nan lwa dijans saa ki mete souverennte peyi a en jeu.
Gen yon seri de atik ki bay Preval trop pouvwa etan prezidan.
Gen yon seri de atik ki elimine patisipasyon pep la, kominote lokal e provinsyal yo nan desizyon rekonstriksyon saa.
Malgre sa tout moun fe yon efo pou yo vale fierte yo e prestij yo pou yo sove peyi Dayiti ki nan soufrans.
Le jeu nous force à couper!!
revelation- Super Star
-
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste
Doub-Sossis a écrit:Rico sepou kite Marc ak jowel fe ti pratike diktatur tou..hoho.. kom bon elev Preval.
Wi nou toujou pre pou nou rele diktati.
KI wòl RNDDH t ap jwe pandan diktati LATORTUE an?
Moun ki ap bay RNDDH rezon lan sa l ap di yo ;tankou pwovèb ameriken an di l ,menm yon mont ki kraze bay bon lè ,2 fwa pa jou;men sa pa anpeche ke se yon mont ki pa mache.
RNDDH se ""mouchard"",se endikatè polis;yo denonse moun san rezon pandan peryòd LATORTUE an;moun mouri lan prizon akòz de yo,moun tankou NEPTUNE manke mouri.
Diktati de wèl?
Se destabilize RNDDH vle destabilize peyi an,yo pè pou pa gen yon gouvènman ki vini pou mande yo kont.
Yo vle pou gen yon lòt gouv`nman tankou LATORTUE pou yo sa kontinye ap denonse moun!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Rico
Wou te mett di sa wou vle ak toutt lot moun . Map toujou pran pozision pou peyi 'm . Quand je peux et quand je veux.
Je ne suis pas neutre mais je tente toujours d'être objectif. Kanta kite opozisyon di sa vle san mwen pa di anyen . Pa genyen sa piès.
Fowom ayiti , c'est un blogue ke toutt moun dwe pale , Marc Henry aussi.
Wou te mett di sa wou vle ak toutt lot moun . Map toujou pran pozision pou peyi 'm . Quand je peux et quand je veux.
Je ne suis pas neutre mais je tente toujours d'être objectif. Kanta kite opozisyon di sa vle san mwen pa di anyen . Pa genyen sa piès.
Fowom ayiti , c'est un blogue ke toutt moun dwe pale , Marc Henry aussi.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
kakakok a écrit:
Moi je suis neutre et je ne vois abslumentt rien ....et je n'ai aucun probleme de destabilisr un destabilisateur !
Kakakok
Tu veux nous faire rire ,mon bon ami gnbiste.
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:kakakok a écrit:
Kakakok
Oui Marc rire et crier a la fois la situation actuelle n'est pas uniquement une comedie c'est plutot une tragie comedie.. Pour ton info je ne suis gnbiste ..Je suis un lavalassien de premiere heure....qui croit dans la transparence , la competence et la militance ..Je suis un lavalassien de premiere heure qui croit dans la reduction des inegalites qui pret a mourir dans les luttes contre les dictatures .
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Feuille de personnage
kakakok a écrit:Marc a écrit:kakakok a écrit:
Kakakok
Oui Marc rire et crier a la fois la situation actuelle n'est pas uniquement une comedie c'est plutot une tragie comedie.. Pour ton info je ne suis gnbiste ..Je suis un lavalassien de premiere heure....qui croit dans la transparence , la competence et la militance ..Je suis un lavalassien de premiere heure qui croit dans la reduction des inegalites qui pret a mourir dans les luttes contre les dictatures .
Je supportais le mouvement gnb parceque moi aussi je voullais de barrasser le pays d'un mecgant dictateur ...
Aujourd'hui les choses ont complement change Nous ne sommes plus en 2004 ..Je ne pas dans le maintien de
Preval mais non plus dans son depart encore dans des elections organisees par Preval ..
C'est pourquoi je garde un peu le silence ....Mais toi mon ami " un social democrate menteur ,,TU N ES NI TITIDIS??NI PREVALIS NI INITE ????tU PARLES TOUJOURS D UN NOUVEAU PARTI STABILITE ??OU ES LE SIEGE CENTRAL DE CE PARTI ?????
kakakok- Super Star
-
Feuille de personnage
Non KAKAKOK',
Pa vin voye monte.Ou pa t janm Lavalasyen.Ou se yon FACHIS!
Pa vin voye monte.Ou pa t janm Lavalasyen.Ou se yon FACHIS!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Page 1 sur 1