Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-21%
Le deal à ne pas rater :
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, Collection Botanique
39.59 € 49.99 €
Voir le deal

En attendant Mariella.

2 participants

Aller en bas

En attendant Mariella. Empty En attendant Mariella.

Message  ainsi ne soit-il Mar 8 Juin 2010 - 0:26

Mwen kontan ke Fruit Tropical toujou ap suiv e mwen sipoze ke l'ap souri devan spektakl la ki pafwa deplezan.

E mèsi pou mesaj byenvenu a. (lol) Ke nenpot manb forum la se yon nègès ou byen yon nèg, sa pran anpil asurans, anpil maturite, anpil entèlijans, pou suiv la comédie humaine.

An efè, se pa ti fouge. èhèm!

Gen endividi ki gen problem ekzistansyèl e pi yo tonbe fè projeksyon. Manman'm ak papa'm te tèlman renmen'm ke si m'te gen kromozom kroch tankou "aux comme ils disent" sa yo, yo ta fè'm konen anvan tout bèt sa yo ki bezwen jebede. (lol) Mwen menm, mwen jis rele yo Résidents. (lol)

Bagay yo on ti jan suspèk ke 2 colosses, 2 molosses (lol) bezwen kole doubsosiss yo (lol) pou teste Martine la tourmente. Bon gré mal gré, tankou yo di, Martine est la tombeuse du masque du tombeur des dames. (LOL) Rikiki, ti cheri chire. Ki ès ki te di ke yon chef dwe gade enmi li yo pre'l. Dyèlè ki vin fè babysitting... (LOL) Taisez-vous, bousiers.

Cela prend vraiment ces "lumières" pour s'imaginer que Martine leur céderait un centimètre.

Endivi di a stupid tèlman ke li ap vinn di ke li pa gen problèm ak koulè fanm. Nèg sa ki kwè ke li se yon meusyeu, men li san edikasyon. Enbesil la met lan tèt li ke Martine (menmsi manmzèl ta yon fanm) ta enterese a cochon konsa. W gen anpil chemen pou fè, mon konpè. Shit! Rikiki telman superfisyèl. Sa ki vekse'm sè ke li kwè ke li amadwe moun pou chita koute tout enbesilite li yo. Nèg kreten. Yo pa fouti konprand ki sa Obama ye, pouki sa kote li pase yo respekte'l, ki sa ki fè fos li, pouki sa nwa, vèt, jonn, rouj, tout respekte'l. Tico, w pa deranje pèsonn lè w kwè w se jounalis ou konstitisyonalis, men kenbe mantalite aryere w la pou ou. You're just a backward individual in every sense.

Forum la ta atire anpil lot moun serye, anpil lot fanm solid, men endividi tankou Rico et son faire-valoir, le pistolero, sont très repoussants. Rico n'est qu'un charlatan. Ça, personne ne l'ignore, même si on évite de le dire. Moi, je l'ai su dès le premier jour. Imaginez un individu qui rapporte que le duvaliérisme a assassiné ses frères et qu'il voue un culte à Michèle Bennett et à JCD. Yon tenten ki chita af feyte magazine Play-Boy avèk Gabrielle Beauvais. Antouka mwen pa menm abitye jije oryentasyon moun, men mwen revolte lè Nèg tankou Rico, yon ansyen kankr, ap vinn jete poudr lan zye moun sou forum la.

Enbesil Rico pense ke mwen se moun nwè jis paske m'ap mwen pa renmen blan e ke m'ap defann Ayisyen. Mwen pat leve lan jan de tenten konsa, tan byen ke mal mwen gen yon vi ki rich, mon konpè, gras a moun ak ki mwen te pataje menm antouraj.

Se pou Ayiti mwen vle travay, mwen pa vinn chita tande malprop, aryere tankou Rico. Martine pap sèvi w kouvèti. Tout moun konn sa w ye.

Je comprends les pères de famille d'un certain âge qui font preuve de tolérance mais dans mon livre à moi, Rico n'est que de la pourriture. Oups! did I say that?

Go ahead, make my day, bring it on.

Yo tande Martine men yo panko yon tande Maryela. (LOL)

Seryezman, an verite mezanmi, Maryela se yun lan moun mwen ta renmen rankontre lan viv. Majorite te trouve sa ekstraordinè, pou yo ti fi a te gen loa, pou yo li te fol, elatrye. Pou mwen se te jis yon ti moun ki t'ap amize'l, yon ti moun ki te bezwen petèt di ke li bezwen al pi wo, ke li renmen libète, ke li kapabl simonte obstakl. Men enbesil ke nou te ye, nou te tounen sa an ridikil.

Antouka, se konsa mwen reaji.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

En attendant Mariella. Empty Re: En attendant Mariella.

Message  Thunder Mar 8 Juin 2010 - 8:44

Martine, Mariella tout se non de "pwèl"?

Kounyea li pa sèlman genyen foli tounen yon fanm. Entatad lan ta renmen tounen 2 fanm. Wou sanble pat konnen si jwe wòl fanm te dous konsa? Erezman wou p ap janm ka youn, se ta yon wont pou tout medanm ki konn abitye vini sou fowòm nan, e ke wou menm konn bezwen chase yo nan derespekte. Wou pa gen dwa janm yon fanm nan lavi mizerab wou a. Ni wou pa gen dwa janm yon gason nonplis. W ap toujou rete yon replica krizokal.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum