Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

5 participants

Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Lun 12 Juil 2010 - 1:52

Empêtrés dans la stratégie '' nap tann retou d'Aristide'' depuis février 2004, déchirés par des durs et des opportunistes, les leaders du parti Fanmi Lavalas se convertissent finalement en Gnbistes. Ils veulent faire à Préval ce que les Gnbistes ont fait à Aristide. Déchouker le président avant la fin de son mandat.

Pour y arriver , ils marcheront sur Port-au-Prince le 15 juillet prochain. Ils comptent offrir à Aristide pour son 57 ème anniversaire de naissance ,la tête de Préval. Voici ce qu’ont dit les leaders lavalas ce matin:
Selon Ansyto Félix, un membre de la commission permanente de mobilisation, Fanmi Lavalas ne reconnait plus en René Préval, le président de la république ni son autorité ni la légitimité du Conseil Électoral Provisoire (CEP) .

M. Félix ne demande autre chose que le rache Manyòk du président Préval et de son équipe gouvernementale.

S’agissant de René Civil, un autre membre de la commission permanente de mobilisation, René Préval doit quitter le pouvoir et doit être remplacé .

Il est ridicule que des lavalassiens dépensent toute leur énergie dans le renversement de Préval pendant que les gens vivent sous des tentes-abris.

Ainsi va Haïti. On s’en fout. On vit de la politique et la politique nous tue. Ce qui est désolant dans cette histoire , c’est que pendant que les lavalassiens se mobilisent pour renverser Préval. Haïti est toujours sous les décombres.

Plutôt que de s'organiser pour relever les défis de la reconstruction, Les lavalassiens -gnbistes préfèrent replonger Haiti dans les vieilles politiques putchistes desquelles on croyait être sorties après l'élection de Préval et surtout après le tremblement de terre du 12 janvier2010.

En attendant la manifestation du 15 juillet

C’est la fête d'Aristide et , à 57 ans bien sonnés, il passera sa journée de fête à regarder les nouvelles ni plus ni moins. On pourrait penser qu’il dirait à ses partisans qu’un bon lavalasssien n'est pas un gnbiste . Un bon lavalassien ne demande pas le renversement d'un président élu démocratiquement. Il ne le ferait pas . Ann gade pou wè.

Tout compte fait , si c’est pour encourager les gens à déchouker un président élu en exercice , je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide. 


Dernière édition par Marc le Mar 13 Juil 2010 - 1:07, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Thunder Lun 12 Juil 2010 - 8:42

Kòman moun ki te konn ap rele pou Prezidan fè 5 kan no matter what yo, fè chanje fizi yo zepòl?

Men kounyea lavalasyen pa kite espas pou mwen pwatike "GNBism" mwen (lol). Eske Joel ak Sasaye pral mete pou Felix? No dyòl tou tòk silent

Tik-tak, ...tik-tak! Lè ap mache tout ti kabrit se chache twoupo yo.

Kk pa pikan, men depi w pile l, fòk wou mache brete (lol).

GNBis 2004 yo sanble pat si mechan ke sa. Menm "les victimes" du GNBism ap pratike le GNBism. Hum!

Prete m yon ti chèz ba souple!
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Lun 12 Juil 2010 - 9:28

GNBis 2004 yo sanble pat si mechan ke sa. Menm "les victimes" du GNBism ap pratike le GNBism. Hum!

En effet, lavalas yo bay gnbiste rezon pou sa ki te fett le 29 fevrier 2004 la. Map gade kisa Aristide bral di semen sa lan radio. hum

Antouka mwen genyen espwa leu mwen konstate ke so Ann pa pran direction ke moun sayo pran la .

Mwen kwè fok so ann ta dwè di hola ak bagay sa tou wi . Cette affiare sent mauvais.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Joel Lun 12 Juil 2010 - 10:30

TOUT SE RANS;
PREVAL AP FÈ 5 AN;KISA KI PRAL JETE L LA A.
Petèt se taktik mesye yo pou fòse PREVAL fè bon eleksyon men kisa ki pral jete PREVAL la a.
Epitou MARC;Mesye yo pa di y ap pale lan non FL.
Nou lan JIYÈ ki sa ki ka anpeche PREVAL boukle 5 an l la a

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Lun 12 Juil 2010 - 10:53

Joel

Sesa ki pa bon ak ayisien an wi. Civil ak lott moun yo genyen problem pèsonnel ak Préval. Yo vle anbake tout moun pou regle problem yo. Je regrette . Je ne peux pas accepter ce genre de comportements.

fok nou raple nou ke moun OPL yo te fe mem bagay la ak Aristide. Et voilà que Civil et ses pairs veulent suivre ces exemples.
Sa pa fe sans non.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Sasaye Lun 12 Juil 2010 - 11:09

Eske Joel ak Sasaye pral mete pou Felix?
Thundè monchè, deki prevyen?
Depi kilè wou konn tande ma p voye politisyen ann Ayiti monte?

Tout nèg sayo aji dapre enterè yo.
Nou tout konn sa.

Mwen deja di w se enterè Ayiti avèk pèp li ki konsenen m.
Mwen pa enterese lan chanje chemiz pou moun.


Dernière édition par Sasaye le Lun 12 Juil 2010 - 11:17, édité 2 fois
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Joel Lun 12 Juil 2010 - 11:12

MARC;
Mwen kont tout tantativ pou ranvèse PREVAL;se pou nèg yo aprann ke remèd lan ap touye malad lan ,tankou m te di l deja.
Si sa fèt ,se pou mesye yo konnen,se menm nèg yo ki ap tounen.Se ROSNY DESROCHES,se GEORGE MICHEL,se JEAN CLAUDE BAJEUX,se kriminèl yo rele PIERRE LESPERANCE lan.
Tou senpman yo kontwole medya yo.Se vwa yo sèlman ou ta pral tande e tou dwat lan lejitimizasyon yo.
Se pou mesye yo pi entelijan ke sa.Otomatikman PREVAL ta tonbe ,yo tout ta p konsantre ""firepower"" yo sou FL.
Alòs mesye yo gen dwa pran lari ,rele 4 pwen kadino pou PREVAL fè bon eleksyon;men si pou yo ta mande pou PREVAL bay demisyon l,e pa mirak sa ta fèt;se t ap kretinism.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Lun 12 Juil 2010 - 11:18

Se pousa mwen ta renmen ke Notre ami Civil Rene vini brase lide ak nou sou fowom lan.
Misye se memb fowom lan . mais Misye on ti jan pè pale sou fowom lan.

Cher ami René, je vous invite au dialogue. Mwen ap fe tout posib mwen pou'm fe patisipan yo trete lan respè lan bon deba ki dwè fett sou laveni dayiti sou fowomayiti.

Mèsi pou atansyon'w Monsieur Civil
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  kakakok Lun 12 Juil 2010 - 12:59

Marc a écrit:
GNBis 2004 yo sanble pat si mechan ke sa. Menm "les victimes" du GNBism ap pratike le GNBism. Hum!

En effet, lavalas yo bay gnbiste rezon pou sa ki te fett le 29 fevrier 2004 la. Map gade kisa Aristide bral di semen sa lan radio. hum

Antouka mwen genyen espwa leu mwen konstate ke so Ann pa pran direction ke moun sayo pran la .

Mwen kwè fok so ann ta dwè di hola ak bagay sa tou wi . Cette affiare sent mauvais.

Marc un instant ..kilo wap kite ti bebe nan politik ??SO Ann pateka leve nan bounda Preval ou blye li te pwizon pou krim Preval lage l pwovizwa a vi 100 jije ???Politik se plis ke sa nou tout ap we ou ap tande yo ....

Jounen jodia kakakok ap voye yon gwo bouket fle pou TITID ,,,Mwen rete kwe nan pwensip ki vle se yon sangine pou kraze yon lot sangine........Mwen rete nan retou titid paske Haiti pa genyen plas pou de gwo sangine sa yo ansanm .....Match final koup Haiti a dwe jwe TITID ? TI RENE ?????ARGENTINE? PREVAL ?????? lequel des deux reportera la coupe du malheur d'Haiti ???la final de protection des A SA SAINT ??????

]b]bonne fete TITIDE ! Milite Argentin devant ribinal apre plizye lane ! Nan non pep Aysyen kakakok ap mande padon pou wou ! Yon sel ti fave map mande w ..Degajew kon met jean jak antre Ayiti nan bato , a pye ou sou bourik ....Vini debarase nou ak gran frere ou a..Nou bouke ak li.....Se wou sel nap tann ..Vini ede nou...Nou padone w pa koutimas ![/b]
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Lun 12 Juil 2010 - 18:39

J'attends que Titid rappelle à l'ordre ses lieutenants , comme condition, pour lui offrir mes voeux de joyeux anniversaire.

Titid avait bien dit : De l'ordre nous avons besoin en Haiti , de l'ordre nous en aurons ... sous son administration.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Thunder Mar 13 Juil 2010 - 1:57

Sasaye a écrit:Eske Joel ak Sasaye pral mete pou Felix?
Thundè monchè, deki prevyen?
Depi kilè wou konn tande ma p voye politisyen ann Ayiti monte?

Tout nèg sayo aji dapre enterè yo.
Nou tout konn sa.

Mwen deja di w se enterè Ayiti avèk pèp li ki konsenen m.
Mwen pa enterese lan chanje chemiz pou moun.

La a, mwen ak wou sou menm paj. Se sa ki fè mwen pa dakò lave yon bò, epi sal yon lòt bò.

Monchè sa ki prevyen an, se ke men FL ap mande pou Preval bay talon l. E ni wou, ni Joel toujou montre opozisyon nou ak 29 Fevriye 2004. FL prouve kareman ke yon moun pa oblije anti-Aristide pou l deklare ke l pa rekonèt yon prezidan. Menm moun ki konn ap mande pou Aristide fè 5 kan an, se menm yo menm k ap mande jounen jodi a pou Preval pa fè pa l la li menm. Eske se manb FL ki ka detèmine ki moun ki dwe fè 5 kan ak ki moun ki pa dwe fè l?

Sa demontre klèman ke se pat janm yon kesyon de "demokrasi" ki t ap defann jan ke yo toujou ap klewonnen an vre.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Sasaye Mar 13 Juil 2010 - 8:22


E ni wou, ni Joel toujou montre opozisyon nou ak 29 Fevriye 2004.

Se sa.
Mwen kont koudeta lan tout sikonstans.
Se yon aksyon ilegal, enkonstitisyonèl, apatrid.
Mwen kont zafè ke yon sektè dechouke yon gouvenman paske yo pa renmen
politik li e kijan li dirije peyi a.

Mwen panse ke opozisyon dwe pran nòt tout move pwen yon gouvenman epi fè presyon pou pouse gouvènman saa chanje wout.
Nou gen dwa fè manifestasyon pou pwoteste kont yon aksyon gouvènman, men zafè mande poul ale anvan manda l fini an pa ladann.

Senk an se yon tan kout lan istwa yon peyi.
Si yon opozisyon serye, li fèt pou gen estratej ki ap planifye epi prepare pati opozisyon
pou yo elabore pwogram pou yo korije sa yo pa renmen e prezante yo lè eleksyon rive.

Sayo se prensip yo ye, se pa sipòte yon gwoup kont yon lòt.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Joel Mar 13 Juil 2010 - 8:59

Pou kontinye sou menm woulib SASAYE an.Kelkelanswa moun ki genyen eleksyon ki ap vini an ,m ap kont koudeta kont li.
Li te mèt se te youn lan MANIGAT yo ,li te mèt nenpòt lòt;si l genyen ,li genyen majorite vwa yo ;se pou l fè 5an.
Map gen dwa kritike l ,men mwen pa p mande ranvèsman.
Pa gen moun ki eli ,ki ka fè yon plan 10,15 zan pou peyi an.
Gen de peyi ,ou gen dwa fè yon plan konstriksyon ki gen dwa 10,15zan pou l fini;ann AYITI ou pa ka fè sa.
Depi w monte sou pouvwa a ,ann AYITI se pou dirije lan lide pou yo pa kapote w.Ou paka dirije yon peyi konsa.
Tankou FREDERICK DOUGLASS te remake l an 1893 ;se pa pèp ayisyen an ,moun ki analfabèt yo ki pa bon ,pito se moun ki enstwi yo,moun ki ale lekòl ;DOUGLASS di ke pou moun sa yo,politik vin yon metye ;mesye sa yo pa p chache aktivite pwodiktif pou yo fè.
E tankou misye di ,toutotan mesye sa yo panse kon sa ,AYITI ap rete lan dèyè kamyonèt lan.
e sa misye te di ,sa gen 117 an,rete aktyalite1

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Mar 13 Juil 2010 - 10:24

Joel

Fok nou sezi moman sa pou'n pale ak Titid. Di'l pou li reprenn sans li. Fok li di clèreman li pa lan bagay rache manyòk la.

Wou te mett pale ak li . Il lit ce forum. Il semblerait très intéressé à cette page du forum. Bien sûr , je ne lui souhaiterais pas bonne fête jeudi.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Thunder Mar 13 Juil 2010 - 11:03

Sasaye a écrit:
E ni wou, ni Joel toujou montre opozisyon nou ak 29 Fevriye 2004.

Se sa.
Mwen kont koudeta lan tout sikonstans.
Se yon aksyon ilegal, enkonstitisyonèl, apatrid.
Mwen kont zafè ke yon sektè dechouke yon gouvenman paske yo pa renmen
politik li e kijan li dirije peyi a.

Mwen panse ke opozisyon dwe pran nòt tout move pwen yon gouvenman epi fè presyon pou pouse gouvènman saa chanje wout.
Nou gen dwa fè manifestasyon pou pwoteste kont yon aksyon gouvènman, men zafè mande poul ale anvan manda l fini an pa ladann.

Senk an se yon tan kout lan istwa yon peyi.
Si yon opozisyon serye, li fèt pou gen estratej ki ap planifye epi prepare pati opozisyon
pou yo elabore pwogram pou yo korije sa yo pa renmen e prezante yo lè eleksyon rive.

Sayo se prensip yo ye, se pa sipòte yon gwoup kont yon lòt.

Kounyea, ki pozisyon nou sou 21 Me 2000? 17 Desanm 2001? Vyolasyon lòt atik konstitisyon an ke lavalas ap trennen anba pye depi 1991? Alò se yon sèl atik ke nou ap defann? e lòt 297 atik ki rete yo, kisa ke nou ap fè ak yo?

Konstitisyon an di pou yon prezidan eli pou 5 lane, men li di tou kijan pou prezidan sa a monte, e ki jan pou l mennen bak peyi an nan respè lalwa. Yon swadizan manda prezidansyèl se pa yon kat no limit, se pa yon lisans pou fè sa nou vle, se pa yon konsekrasyon rwayal pou kikonk.

Teknikman pa t genyen "koudeta" an 2004. Konstitisyon an prevwa kijan pou yo destitiye yon prezidan ki pran pouvwa a nan respè lalwa, men li pa prevwa kòman pou yo destitiye rejim ki pran pouvwa a an gwo ponyèt. Ti kouto ke w jwenn bò chemen, se bò chemen ke w pèdi sa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Joel Mar 13 Juil 2010 - 12:07

Marc a écrit:Joel

Fok nou sezi moman sa pou'n pale ak Titid. Di'l pou li reprenn sans li. Fok li di clèreman li pa lan bagay rache manyòk la.

Wou te mett pale ak li . Il lit ce forum. Il semblerait très intéressé à cette page du forum. Bien sûr , je ne lui souhaiterais pas bonne fête jeudi.

MARC;
Mwen pa janm tande ke ARISTIDE mande PREVAL pou l rache manyòk.Mwen kwè ke misye pi entelijan ke sa.
Si pa yon mirak ,PREVAL ta pa fini rès 6 mwa l lan,ki garanti TITID ta genyen GNBis yo t ap kite l tounen?
Mesye yo kontwole radyo yo;se yon bagay ke w paka minimize.
Si patizan ARISTIDE yo ta vle fè yon bagay ki ka ede yo ;se pou yo mande PREVAL pou li remèt yo RADYO TIMOUN!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Sasaye Mar 13 Juil 2010 - 12:15


Ok, men poukisa yo pa ouvri yon lòt estasyon Radyo tounèf?
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Marc H Mar 13 Juil 2010 - 12:56

Joel a écrit:MARC;
Mwen pa janm tande ke ARISTIDE mande PREVAL pou l rache manyòk.Mwen kwè ke misye pi entelijan ke sa.
Si pa yon mirak ,PREVAL ta pa fini rès 6 mwa l lan,ki garanti TITID ta genyen GNBis yo t ap kite l tounen?
Mesye yo kontwole radyo yo;se yon bagay ke w paka minimize.
Si patizan ARISTIDE yo ta vle fè yon bagay ki ka ede yo ;se pou yo mande PREVAL pou li remèt yo RADYO TIMOUN!

Joel
Sa mwen vle di'w, fok Aristide denonse manev de seri de neg lan Fanmi Lavalas kap mande pou Préval rache manyòk li. Piske yap mande sa lan nom Aristide. Titid doit se dissocier de toutes ces manigances. Voilà

Sasaye

Mwen kwè yo genyen yon radio Ti moun ki sou cle sou lod de l'etat haitien.


Dernière édition par Marc le Mar 13 Juil 2010 - 23:11, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Joel Mar 13 Juil 2010 - 20:19

Marc,
Pa gen moun ki ap jete gouvènman.Se kliyantèl yon seri de nèg bezwen fè.
Jodi an opozisyon an fè yon manifestasyon ,FL pa t patisipe,se a pèn si te genyen 300 moun.
ARISTIDE pa bezwen dezavwe pèsonn,nou gen tan lan mitan mwa jiyè;kouman yo pral jete PREVAL la a.

Pou Radyo TIMOUN lan ;se LATORTUE ak GOUSSE ki te fèmen l.
MARC;
Se pou wè lè nèg ap ranse sou fowòm lan ,yo pa chita sou anyen.
Anpil lan radyo yo ki la jounen jodi an ,se sou premye koudeta a ,yo te louvri yo e ARISTIDE pa t fèmen pa menm youn ladan yo.
Poutchis yo yomenm ,imedyatman apre koudeta a ,premye bagay yo fè se te fèmen radyo TIMOUN.
Menm VENEL REMARAIS te gen pwoblèm ak yo ,yo te sòti pou yo te pran lisans misye paske dapre yo ,li te gen senpati LAVALAS.
Ou wè misye te pran mesaj la ,paske li te vin konfòme l.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Thunder Mer 14 Juil 2010 - 0:21

Joel tonnas sispann ak radotaj wou yo. Yo pa t fèmen Radio Timoun paske li t ap fè pwopagann pou rejim sanginè lavalas lan, yo te fèmen l paske se lajan leta ki te fonde l e kenbe l an fonksyon. Radio leta pa ka nan fè pwopagann pou yon endividi.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide Empty Re: Je ne souhaiterais pas bonne fête à Aristide

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum