Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -39%
Pack Home Cinéma Magnat Monitor : Ampli DENON ...
Voir le deal
1190 €

Dominken, Volè Mizik!

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Ven 16 Juil 2010 - 14:36



Rythme commerciale de Nemours Jn Baptiste


sa fè la penn pou yo volè mizik nou epi yap mete ke se yo menm ki fè mizik ak pawol yo.


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Ven 16 Juil 2010 - 15:09

Incroyable un mauvais plagiat de notre compas-direct. J'AI ENVIE DE HURLER D'INDIGNATION CONTRE NOS POLITICAILLEURS. Notre pays se meurt malgré ses ressources musicales, artistiques et autres....
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Ven 16 Juil 2010 - 15:29



Tonas Francisco Pacheco men bon konpa . Men kwa manman w men kwa papa w vinnn pile. Tande son 3 saksofonn ak twa tronpèt devan tout bann enstriman Pacheco. Anplis yon rit koul , dous ki soutni konpa.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Ven 16 Juil 2010 - 15:35

RICO gon lot ti koken dominiken ki volè mizik sa, li rele JUAN LUIS GUERRA. Album li te fè a li te genyen yon grammy en 1992. Etranje ap pran woulib sou ayisyen men SOUVENT COPIER JAMAIS ÉGALÉ.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Ven 16 Juil 2010 - 16:00



ABA BANN POLITISYEN VOLÈ, VISYE AT TOUT PATIZAN KRASÈ YO KI TOUJOU KENBE YON PEYI NAN FÈ NWA

VIV, EKRIVEN, ATIS, MIZISYEN, TI METYE, MACHANN SARA, PEYIZAN, FANM AK GASON KLAS MWAYENN AK PI DEMINI YO KI NAN SOUFRANS LONTAN, KAP MONTE KALVÈ PA DO.

ABA DIVALIER, ABA ARISTIDE, ABA PREVAL SE POU PÈP LA DECHOUKE TOUT. TONAS REVEYE NOU VOYE PICHON SAYO ALE. PA KITE YO SOU MOUN. YO PA FOUT MERITE PEYI DAYITI.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Ven 16 Juil 2010 - 18:43

On voit le talent de Nemours, il n'a jamais été à l'école pour jouer et c'est extraordinaire le style qu'il a pu créé, malheureusement aujourd'hui le Kompa s'éloigne de son style.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  ainsi ne soit-il Sam 17 Juil 2010 - 3:13

Se pa yon bon ide. Pa gen rezon pou pouryanist ap mele yon senpl kestyon de move konpreansyon ak eta l'espri'l. Sa dekourajan pou yon endividuèl ap profite rele a ba tout gouvènman alós ke se de muzik k'ap pale. Riquet fin pèdi tèt li aswè a. Gen lè se premye fwa li bwè.

Nemours pat janm nye ke li te adapte merengue a kilti nou. E pi konpa dirèk n'ap tande la se pa jis Nemours Jean-Baptiste. Bon chans pou Nemours ke Sicot te yon muzisyen pi eklektik e ke li pat rete lontan lan konpetisyon ak Nemours. Al tande muzik Sicot e nou va aprand ke 2 nèg sa yo egal lan evolusyon musik a nou. Gen plas pou tou lè 2.

An nou sispand pale de volè muzik menm si mwen pa jan de nèg ki pa lan met pye lan peyi Dominikani. Si Nemours t'ap tande'n, li ta di'n ke pa gen aryen la. O kontrè se byen si zót fè konen sa nou fè.

Plen Ayisyen ki reyusi a letranje paske yo sèvi ak muzik jazz blues lan chanson kreol yo. Es ke se volè yo ye. Jodi a, pran Beethova Obas, si nou tout te konen jan misye jenyal. Misye ap chante kreyol se vre, men li samba, li bossa e li tango wi itou. Boulo Valcourt ki yon jenerasyon pi ansyen, se nèg ak kontanporen li yo ki pouse konpa pi lwen. Nèg sa yo voye gwo konpa monte men muzik la pi rich.

Gade w menm, fè politik men pa mele konpa ak tèt chaje w.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Joel Sam 17 Juil 2010 - 11:02

Wi;
Nèg toujou prese ,y ap pale de bagay yo pa konnen byen.Anvan revolisyon kiben an;se LAHAVÀN NEMOURS te konn kòmande patisyon pou òkès li an.
Misye te konn ekri yon""draft""e mesye kiben yo ekri diferan òkestrasyon pou li.

Se te sou baz sa a ,polemik ant NEMOURS ak JAZZ DES JEUNES te gen rasin li.
Mesye ""DES JEUNES"" yo te konn di yo gen nèg tankou ANTAl MURAT ki ka ekri òkestrasyon ,tandis ke NEMOURS se KIBA li voye kòmande sa.

Se pa t vre tou ke NEMOURS pa t etidye mizik.Misye ak WEBERT SICOT te lan ""SANTRAL"",se la yo te aprann mizik.
Epitou ,NEMOURS pa t janm denye ke li te pwize lan mizik kiben ak dominiken.

Epòk NEMOURS an ,se te yon bagay enposib pou mizik sa yo pa t enfliyanse w.Depi w te vire kadran radyo ,se estasyon radyo kiben ak dominiken ou te pi vit tande.
Yo te gen plis estasyon radyo sou kadran ke estasyon ayisyen.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Sam 17 Juil 2010 - 11:32

Si yo pa konprann sa map pale, louvri je byen pou konprann.Si jounen jodyè mizik Nemou ap pè firè toujou o pwen Johnny Pacheco ap plajye li. Mwen kwè se valè mizikal yon djaz peyi dayiti ki pase a loubli ke ayisyen te dwe pepetye ou renouvle. Li disprèt pou plizyè rezon men prensipal se delabreman peyi a ki pa bay chans pou fomasyon mizikal tankou Nemou progrese, modènize an plis gen mwayen ekonimik pou atire yon kliyantèl ki bezwen bon distraksyon,.

Mwen vle di yon sistèm delabre ki pwodi amatè, aferis, degajè pafwa san nosyon mizikal, san ekstriti, san kontra, san vrè piblik pou kenbe yo an vi. An retiran 3 ou 4 gwoup kap degaje NAN KONDISYON DIFISIL NAN PEYI A. Mwen byen plase pou di gen 2 fomasyon Tropicana ak Septen mwen travay anpil pou kenbe yo ak lot moun pou planifye kontra nan NOUYOK, MONREYAL, AN FRANS AK NASO.

Nan yon peyi ki an twoub depwi Duvalier jouk Preval, aprann Ayiti pa menn kap fè viv 2 djaz sayo.Se plis dyaspora ki mentni yo an vi tankou Ayisyen peyi dAyiti. Se menm pou gwoup nouvèl jenerasyon BYEN KOTE YO. SE LA MWEN CHITA.

KONPA DIREK NEMOU DISPARÈT NAN KONDISYON SAYO , PWISKE AYITI PA BAYO OPOTINITE AK CHANS POU NOIUVÈL JENERASYON MODÈNIZE, RENOUVLE TANKOU djaz dominiken ki renouvle e kap kenbe nan mitan tout lot nouvo fomasyon. KISA NOU REFIZE KONPRANN SE YON EKONOMI BOLÈT, MIZERAB. Se yon bann chomeko avi de papa a pitit se reyalite sosyal nou. KOMAN NOU VLE GEN BON RELÈV AK KONTINWITE. MWEN DI REVEYE NOU MAL NOU DABO POLITIK AK EKPONOMIK AVAN LI SOSYAL.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Sam 17 Juil 2010 - 11:46

Pou JOEL NEMOU RALANTI TENPO MERENG DOMINIKEN POU KREYE KONPA DIREK. Se yon adaptasyon ak varyant yon tanbouirinè tankou Duroseau te pote a lorijinn.

Non vilgè plajya Jhonny Pacheco kap jwe mizik konpa ak plis enstrimann, sètoblije gen yon an plis mayestro pou mentni rit pou jwe

Jan mizisyen tankou Nemou , Yafa sou saksophonn, Tadal nan twonpèt se bon pwodwi Santral ki te gen bonn kapasite bannou yon meyè mizik ak bon jan son.

Pati rimik Nemou se pa ditou tenten sa mwen tande ak Pacheco pou inisye tankou mwen. Menm varyasyon oganis la se zero devan kapasite yon Duroseau ou lot oganis menm nouvèl jenerasyon mwen konnen. Mesye mande konesè tankou Sasaye pou bay dizon l sitou sou plan mizikal. Sispann defann sa nou pa metrize.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Sam 17 Juil 2010 - 12:03

Johnny est venezuelien, il a addapté la" chanson de Juan Luis Guerra " comparativement à Juan Luis il a eu la compréhension de simplement mettre adaptation de son orchestre. Juan Luis a simplement pris tous le mérite de Nemours. Je ne dis pas qu'il aurait du payer, mais juste un adapt. Juan luis guerra aurait été suffisant.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Sam 17 Juil 2010 - 12:05

Vous allez me dire que lorsque les Jamaicains s'approprient de choukoun qui fait partie de notre foklore c'est "fair" ?

http://www.pikliz.com/absolutenm/templates/testtemplate.asp?articleid=732&zoneid=8

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Sam 17 Juil 2010 - 12:08

martine la tourmente a écrit:Se pa yon bon ide. Pa gen rezon pou pouryanist ap mele yon senpl kestyon de move konpreansyon ak eta l'espri'l. Sa dekourajan pou yon endividuèl ap profite rele a ba tout gouvènman alós ke se de muzik k'ap pale. Riquet fin pèdi tèt li aswè a. Gen lè se premye fwa li bwè.

Nemours pat janm nye ke li te adapte merengue a kilti nou. E pi konpa dirèk n'ap tande la se pa jis Nemours Jean-Baptiste. Bon chans pou Nemours ke Sicot te yon muzisyen pi eklektik e ke li pat rete lontan lan konpetisyon ak Nemours. Al tande muzik Sicot e nou va aprand ke 2 nèg sa yo egal lan evolusyon musik a nou. Gen plas pou tou lè 2.

An nou sispand pale de volè muzik menm si mwen pa jan de nèg ki pa lan met pye lan peyi Dominikani. Si Nemours t'ap tande'n, li ta di'n ke pa gen aryen la. O kontrè se byen si zót fè konen sa nou fè.

Plen Ayisyen ki reyusi a letranje paske yo sèvi ak muzik jazz blues lan chanson kreol yo. Es ke se volè yo ye. Jodi a, pran Beethova Obas, si nou tout te konen jan misye jenyal. Misye ap chante kreyol se vre, men li samba, li bossa e li tango wi itou. Boulo Valcourt ki yon jenerasyon pi ansyen, se nèg ak kontanporen li yo ki pouse konpa pi lwen. Nèg sa yo voye gwo konpa monte men muzik la pi rich.

Gade w menm, fè politik men pa mele konpa ak tèt chaje w.

Selon ce que j'ai lu, le Merengue viendrait d'Haïti que les dominicains ont adapté à leur façon, à leur rythme mais là n'est pas mon point. Kassav a pris le kompa, il a accéléré le rythme mais ce n'est pas du plagiat pourquoi? Il n'a pas pris une chanson d'un groupe haïtien pour ensuite le faire en zouk.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Joel Sam 17 Juil 2010 - 12:18

T-NÈG;
Vous ètes jeune.Dans les années50s et 60s,les orchestres haitiens interprétaient des chansons espagnoles;musique et lyrique.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  ainsi ne soit-il Sam 17 Juil 2010 - 12:55

Je comprends bien ton point de vue ou mieux ta fierté. Je pense que je viens de lire le même article que vous sur l'origine du merengue. On pourrait en discuter longtemps mais il reste que cette musique est africaine. Que nous Haïtiens nous la réclamions nôtre ou les Dominicains, je ne vois pas ce que cela changerait à ce stade-ci.

Pour moi le zouk love qui joue et qui sonne toujours pareil n'a plus rien à voir avec le konpa. Même les Guadeloupéens et des Martiniquais disent toujours préférer le konpa au zouk. D'ailleurs, j'ai entendu un vieux morceau de Claude Nougaro, un grand artiste français, joué sur un rythme tropical et je me demande si ce n'est pas de là qu'est partie l'idée de Kassav même si ce groupe lui-même ne sait plus quoi dire à propos de leur musique. Cela dit, les membres de Kassav' sont de formidables êtres humains et ils s'entendent três bien avec les musiciens haïtiens dont le Tabou Combo. Je vous propose ici deux vidéos que vous avez probalment déjà regardées:

https://www.youtube.com/watch?v=IOIPuEwof2s

https://www.youtube.com/watch?v=Gc6crLWKybY&feature=related

C'est comme le soukous congolais et j'ai déjà tué l'enthousiasme d'une Africaine en lui disant que les Zairois n'avaient rien inventé en parlant de soukous. Ce roulement de la batterie revient au Tabou Combo des premières belles années à New York.

Santana a repris un morceau Respect du Tabou Combo qu'il a renommé Foo Foo. Encore avant hier soir, il l'a joué durant le concert auquel j'ai assisté. Ce n'est pas du vol étant donné que Tabou Combo fait partie de l'association qui regroupe tous les créateurs en Amérique du Nord ou d'ailleurs.

Pour ce qui est de la Choucoune, c'est Harry Belafonte qui l'avait adaptée en Yellow Bird. Il ne l'a pas nécessairement volée. Essayons d'être moins chauvins, vous verrez un jour en écoutant la musique haïtienne que si nous avons été géniaux nous n'avons pas non plus tout inventé. La musique est universelle.

Dernièrement, je parlais d'absence d'institutions culturelles en Haïti pour préserver notre patrimoine culturel. Un Haïtien du nom de Ralph Boncy vivant maintenant à Montréal a déjà publié une anthologie de la musique haïtienne. Je n'ai jamais vu ce livre, mais j'aimerais bien savoir s'il touche à ce genre de question que vous posez.

Et je reprends mon avertissement. Cela devient une obsession d'en faire une affaire platement politique même quand on veut échanger sur la musique. Qu'on arrête de se débattre comme le diable dans l'eau bénite. Personne ne s'oppose à la chansonnette française mais elle continue sa négation de tout ce qui la dépasse. Li fumen move zèb! Il n'y a pas que la politicaillerie dans la vie, mezanmi.



ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Joel Sam 17 Juil 2010 - 13:23

C'est bien le cas.Nous aimons la musique dominicaine et cubaine parce que ces musiques sont des variations de la notre et vice-versa.
C'EST DE LA MUSIQUE AFRICAINE!
Surtout la musique cubaine,comm le chachacha,le guaracha,le rumba ;c'est de la musique religieuse ,ce que nous appelons de la musique vaudoue.
Il y avait un orchestre cubain qui s'était produit à PARIS avec un orchestre congolais,les deux groupes disaient qu'ils n'avaient aucun problème à jouer ensemble;parce que c'était presque la mème musique.

Et je ne sais pas si certains d'entre vous avez entendu le grand musicien Malien SALIF KEITA interpréter la musique traditionelle de son pays.
C'est presque identique au BLUES du DELTA de MISSISSIPI.N'était ce pas pour le langage ,il serait difficile de distinguer qui est qui et qui est quoi!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  ainsi ne soit-il Sam 17 Juil 2010 - 13:24

Oh, mwen jis wè sa J... ekri sou kestyon an.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Sam 17 Juil 2010 - 13:45

Mizik se yon langaj inivèsèl, mwen pa gen anyen kont yon djaz kelke swa kote l chita reprann mizik yon lot djaz. Men pa vinn pran l pou kinan nou tankou Jhonny Pacheco se fout malonèt, sa rele pyaja.


Tropicana renmen jwe anpil mizik panyol, li reprann menm jan ak mèt li. LI PA KACHE POU DI SE YO ENTÈPRETASYON sONORA OU BYEN LOT. MENM JAN POU SEPTAN. YO PA PRAN RETONBE MIZIZ RENO MEN SAYO POU YO.

Se sakap pale, alos bann dyol a lèlèl dwe konprann se saki estomake nou. An plis jefo, valè, memwa pase a loubli.Anko fout se akoz de leta delabreman ekonomik ak politik peyi dAYITI, yo kap passe nou nan betiz konsa. Pa gen enstitisyon pou defann saki pou nou sou tout plan.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Rico Sam 17 Juil 2010 - 13:48

MWEN PA EKRI NI POU AVÈG ENKONSYAN, KAP FWI LA REZON OU KRAB MAL ZORÈY KI PA GEN TANDE
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  ainsi ne soit-il Sam 17 Juil 2010 - 13:50

Wi J..., m' menm ap tande dènye album Salif Keita. Misye se yon fós.

Kite mwen fè yon konfidans. Lè mwen te antre lan peyi Kanada, mwen pat janm pense ke mwen ta wè kantite pwason k'ap vand. (lol) Oh boy! Mwen pat stupid non men mwen te aprand toutsuit ke Ayiti pat le centre du monde pou jan mwen te fyèr. (lol)

Cela dit, je m'étais arrêté de consommer les poissons d'eau douce à cause de la pollution (rien que ceux qui viennent de la mer) avant que je ne devinsse végétarien. Pour revenir à la musique, moi, je pense que je suis né trop tard. Men erezman, lan mitan tout brui ki t'ap fèt avan midi pou pase plak mini jazz, mwen te tou jenn e mwen te toujou ap atand pi ta pou tande stasyon radyo ki t'ap jwe ansyen ou lót musik ki pat menm Nemours ou Sicot.

Mwen t'ap li konpatryót ki t'ap pale de nèg yo te kwaze lan muzik lakay. E byen, mwen ka te pi jenn, men m'ka situe'm lan espri lepok sila san problèm.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Lun 19 Juil 2010 - 19:25



Carimi s'était fait volé la chanson Por Favor par ce groupe du curaçao qui avait fait partie du Top 10 néerlandais.


Dernière édition par T-NEG le Lun 19 Juil 2010 - 20:27, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Lun 19 Juil 2010 - 19:43

T-Neg.


Li lè pou koumanse wè frè dominiken yo ak yon lot je.

Mwen ta renmen ou retounen sou sit Dominicantoday la e prezante ekzkiz ou bay kominote sa a.

Dominken pwouve yo se sèl pèp ki se zanmi ayisien.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Lun 19 Juil 2010 - 20:25

Jamais colo.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Invité Lun 19 Juil 2010 - 22:29

T-NEG a écrit:Jamais colo.


T-Neg,

Pa bliye mwen pi gran ke ou.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Sasaye Mar 20 Juil 2010 - 8:48


Chantè saa se Francisco Pacheco.

Johnny Pacheco se yon pionye Salsa.
Manm fondate FANIA ki lanse jan mizikal saa lan lemond antye.
Tout peyi adopte Salsa ki yon stil mizikal ki trè sofistike e ki kapab adapte ak tout mizik.
Gen okès senfonik ki fè aranjman salsa pou konpozisyon Moza, Bak, Betovenn.
Sa se yon omaj ke òkès yon peyi enteprete mizik yon lòt ki enpresyone yo.

Youn lan pi gran plezi m se lè mwen te tande ak de zorèy mwen, yon mizisyen mwen pat menm konnen ap jwe yon mizik ke m konpoze.

Tout òkès ayisyen jwe mizik meriken, franse, brezilien, dominiken etc... tou sa anrichi konesan ak eksperyans mizisyen an.

Lan ane 80 yo te genyen yon atis dominiken trè popilè, mwen bliye non l, li te fè anpil adaptasyon sou mizik Michèl Degròt.
Lè mwen asiste spectak misye lan Vankouvè, li dedye m youn ladan, "la sirèn diaman".
An pasan, Juan Luis Guerra pa yon ti koken.
Li se yon gran mizisyen.

Natirèlman dwa dotè fèt pou respekte e gen lwa ki pou pini vyolasion.

Harry Belafonte mete lyrik angle lan refren "Choucoune". li popilarize moso saa,
men li pa t vole l.
Moun ki te volè moso an se yon konpozitè ameriken yo rele Norman Luboff.

Mwen te lan yon magazen mizik lan Nouyòk, lan ane 70 yo, pou al achte patisyon. Mwen dekouvri yon piblikasyon "yellow bird" e se non misye ke yo te mete kom konpozitè.
Mwen te mande anraje, mwen ekri editè plizyè jounal pou m mete pawòl saa deyo.
Pèsonn pa reponn e yo pa t mete atik mwen an lan lèt o zeditè.
Se te epòk Divalye, kimoun ki ta kapab pran kòz lan.

Harry Belafonte mete mizik ayisyen lan yon nivo mondyal ke li pa t ye.
Li te chante Ayiti Cheri, Mèsi Bondye, tou.

Nemou te yon lidè eksepsyonèl sou tout sènn ann Ayiti, paske misye reyisi fè yon nouvo jan pase lan mantalite ayisyen ki pa tolere chanjman.
Mwen te konnen Nemou pèsonèlman.
Se pa nèg ou ta kapab fè zanmi avè l.
Li te gen plis karism ke konesans mizikal.

Webè Siko se te yon gran saksofonis, li te pase Santral.
Nemou pa t lekòl lan Santral.
Li ta p swiv la fanmi Guigna ki te gran mizisyen.
Li te rete lan katye yo lan Ri dè fronfò.
Yafa ki se moun Okap, te yon bon saksofonis tou.

Nèg ki te fè sisksè okès Nemou an te Jilyen Pol, Richa ak Kwetzè Dirozo.
Nèg sayo rekonèt ke Nemou apropriye travay yo.

Konpa dirèk se te yon fenomèn sosyal ki te gen anpil soutyen pouvwa makout lan.
Se te anbyans kote tout makout al plan plezi epi fè pwomosyon Divalye e al montre ki fanm yo genyen. Misik saa te popilè anpil lan pouvwa militè yo tou.
Se la ostilite ak konpetisyon ant makout e militè te konn parèt.

Kounyea Ayiti genyen lwa ki pwoteje pwopriyete entelektyèl.
Toutotan ke yon mizisyen pa mete non l anba konpozisyon yon lòt, li kapab jwe l,
depi l rekonèt kimoun ki konpozitè l.

Epi lanpwen oken fòt jan òkès dominiken an jwe mizik Nemou an.
Yo pa oblije enteprete l menmjan ak Nemou.
Estil Nemou an depase par konsepsyon nouvo epi enstrimantasyon anplis de chanjman teknolojik avèk teknik anrejistreman.
Nou pa kapab blame nouvèl jenerazyon ayisyen yo ki jwe konpa pi modèn ke Nemou.

"Merengue" se te yon adaptasyon "Meringue" ayisyen ke solda ayisien te pote pandan okipasyon Dominikani an. Gen yon estil merengue ke yo rele "el karabine" ki defini karabinye ayisyen yo.
Menjan "El negrito del Batey" ke ayisyen te konn ap jwe epi danse, se te yon afron a ayisyen ki te lan Batey yo.
An revanch, Konpa komanse e base sou rit "Tipico Cibaeno" ki te vinn
jwe an Ayiti pandan tout vakans ete 1956.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Dominken, Volè Mizik! Empty Re: Dominken, Volè Mizik!

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum