Alliance Alexis et Samir : Alexis aurait perdu mon vote!
+8
Joel
Thunder
Doub-Sossis
jafrikayiti
Sasaye
grandzo di
Le gros roseau
alex jacques
12 participants
Page 6 sur 6
Page 6 sur 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Alliance Alexis et Samir : Alexis aurait perdu mon vote!
Rappel du premier message :
Je sais qu'en Haiti les alliances politiques ne sont pas fondées car elles sont issues d'ambition politique personnelle.
Mais comme je le prevenais avant, je n'aurais jamais donné Haiti aux Arabes. Je vivais dans les pays Arabes
je sais très bien de ce qu'ils peuvent. On ne peut pas oser "ISLAMISER" Haiti, on ne peut pas oser laisser les Arabes
viennent nous dicter, exploiter notre economie, exploiter les pauvres, s'organiser en un clan fermé aux autres citoyens
du pays, envoyer les ressources du pays dans leurs pays d'origine pour construire des chateaux, acheter des Bentley,
des Roll Royce, Lomborghini etc.. dans le meme temps ils ne peuvent pas investir un sou dans le developpement d'Haiti,
ils s'opposent à la stabilité du pays, ils refusent de payer les taxes et douanes.
Ils ont exploité l'Afrique tout en traitant les Africains comme esclaves. Ils ont tant exploité Haiti, nous devons dire non
aux Arabes.
Si vous allez en Egypte, Jordan, Lebanon, Syria, oman, Qatar pour ne citer que ceux-la. Vous trouverez des
Ethiopiennes, des Philipinas, des Indiennes, des Bengladeshi, des Senegalaises, des Ganeennes qui sont tenues en
esclavage par les Arabes, Ils confisquent leurs passports, ils les violent, ils les battent, ils les enferment, ils les tuent,
ils les vendent etc.. Pour qu'un Africain puisse allez en Arabe Emirate, on exige qu'il ait une licence universitaire, une
fois arrivé a Dubai, ils sont jetés a l'esclavage.
Meme si vous avez un million de dollars, les pays Arabes ne permettent aux etrangers d'y resider, ils ne vont pas vous
accorder un permis de sejour, ils ne vont pas vous donner de patente, le Arabes sont plus racistes que les Blancs etc...
C'est quand on vit dans les pays Arabes, on comprend pourquoi qu'il y avait un George Bush, un etat d'Israel. Car si on
donne aux Arabes un iota en plus de ce qu'ils ont, le monde verra sa fin dans une decennie.
Allons Messieurs! Soyons serieux! Une alliance Alexis et Samir, ca pue!
Je sais qu'en Haiti les alliances politiques ne sont pas fondées car elles sont issues d'ambition politique personnelle.
Mais comme je le prevenais avant, je n'aurais jamais donné Haiti aux Arabes. Je vivais dans les pays Arabes
je sais très bien de ce qu'ils peuvent. On ne peut pas oser "ISLAMISER" Haiti, on ne peut pas oser laisser les Arabes
viennent nous dicter, exploiter notre economie, exploiter les pauvres, s'organiser en un clan fermé aux autres citoyens
du pays, envoyer les ressources du pays dans leurs pays d'origine pour construire des chateaux, acheter des Bentley,
des Roll Royce, Lomborghini etc.. dans le meme temps ils ne peuvent pas investir un sou dans le developpement d'Haiti,
ils s'opposent à la stabilité du pays, ils refusent de payer les taxes et douanes.
Ils ont exploité l'Afrique tout en traitant les Africains comme esclaves. Ils ont tant exploité Haiti, nous devons dire non
aux Arabes.
Si vous allez en Egypte, Jordan, Lebanon, Syria, oman, Qatar pour ne citer que ceux-la. Vous trouverez des
Ethiopiennes, des Philipinas, des Indiennes, des Bengladeshi, des Senegalaises, des Ganeennes qui sont tenues en
esclavage par les Arabes, Ils confisquent leurs passports, ils les violent, ils les battent, ils les enferment, ils les tuent,
ils les vendent etc.. Pour qu'un Africain puisse allez en Arabe Emirate, on exige qu'il ait une licence universitaire, une
fois arrivé a Dubai, ils sont jetés a l'esclavage.
Meme si vous avez un million de dollars, les pays Arabes ne permettent aux etrangers d'y resider, ils ne vont pas vous
accorder un permis de sejour, ils ne vont pas vous donner de patente, le Arabes sont plus racistes que les Blancs etc...
C'est quand on vit dans les pays Arabes, on comprend pourquoi qu'il y avait un George Bush, un etat d'Israel. Car si on
donne aux Arabes un iota en plus de ce qu'ils ont, le monde verra sa fin dans une decennie.
Allons Messieurs! Soyons serieux! Une alliance Alexis et Samir, ca pue!
Dernière édition par alex jacques le Mar 31 Aoû 2010 - 15:16, édité 2 fois
alex jacques- Star plus
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays
Re: Alliance Alexis et Samir : Alexis aurait perdu mon vote!
Le gros roseau a écrit:Mwen te konnen ou te pral repete menm bouyon chofe saa ke dessalines te genyen 40 sucreries ke li te dirije ak yon men de fè.Men sa w pa di se li ki te di tout nwa e menm blan ki rantre an ayiti lib .se li ki te mande pou genyen yon pataj pi ekitab de richess peyi ya.mwen konnen eritye asasen Pont Rouge pap janm renmen Desslines paske yo vle perpetye sosyete pourri ki fè jiska presan nou genyen Ti Saintanys ,restavek lakay nou ke menm ansyen peyi esklavajis yo ap denonse.
wi se vre dessalines te yon dikatatè men ki jan poul ta ka dirije peyi ya yon lot jan kant te genyen nannnou ki pat vle peyi ya endepandan paske yo te ba nou yon ti libète sou pwel yo te rele nou afanchi e sa nou te vle se pou nou te genyen esklav pa nou tou pou nou te nan menm nivo ak kolon yo.si nou te patisipe nan lit endepandans lan se paske blan yo te meprise nou.jodya nou semante pou nou toujou genyen esklav pa nou ;se sak fè nou ranverse gouvneman ki ap mande pou nou ogmante salè minimum, nou pito fout peyi ya tet an ba si yon gouvenman mande pou gato a separe ant tout ayisyen.Se pope twel ke nou ka manipile jan nou vle ke nou tolere nan palè ya.
kom mwen te toujou di nou mwen ak nou pap defann men koz.
Non roseau alias Malis, se justement sa map defan seke moun kap rele pou defan Ti-saintaniz, se sou blof yo ye, se PROPAGAN POPILIS kaka chat deye bwett. Se yo menm men ki gen ti-saintaniz lakay-yo. Yap simen la HAINE jis pou anrichi pwop tet payo, se sa Dessalines te koumanse fe lot loloj li te koumanse vire an 1806 pouvwa mounte nan tet li. Mwen rappelew affranchis yo te possede deja 30% nan tout bien ki te nan koloni an depi 1789, jis ti-blan yo te jaloux deyo. Kife se nouvo lib yo represente pa Dessalines ki te nan kous pou accumule sa yo pat genyen en 1789 A TOUT PRIX menm massacrer pwop classe yo jan massacre 600 habitants nan Santo te pwouvel.
Boujwa pa bezwen ti-saintaniz, yo ka peye bonnes ki pale france ak pitit yo 100 dolla US pa mwa. Ale nan nimpot bidonville ou katier popilaires yo wap we se la majorite Ti-Saintanise yo actuellement ye.
Pwoblem nou pa vle admet la seke grande majorite classes moyennes ak classes defavorise yo vle viv tankou boujwa yon sel kou san yo pa travay pou sa yo pre a tout pou yo rive. Sa pa rele concience de classe, ki pratikman inexistant. Kife nempot uluberlu kapab simen la haine fe yo kre yo pwal dechouke boujwa pran plas yo.
Au lieu nou preche la HAINE domi pov leve riche mwen kwe li ta pli bon nou preche ascension sociale nan education ak travay, entrepreneurship etc...Ansuite tou mwen kwe gen lot valeurs sociales ke accumulation lajan nou ta dwe prone.
Paske tout moun pap janm ka boujwa. Fok nou apran ke yon bon ouvrie kap viv ak moyen li gen autant de valeur ke yon boujwa, li gen menm diyite kom citoyen. Li pa bezwen envie yon lot ki genyen plis biens materiels pasel.
Doub-Sossis- Super Star
-
Loisirs : cockfighting
Pou'm tounen nan sijè a.. mwen ta kompare ARAB yo ak ITALYEN isit nan Montreal. Italyen lè yo te fek vini nan Kanada, sete moun pov yo te ye, sòti nan lagè. Men isit nan Kebek, te gen 2 klas: Minorite anglofòn la ki se gran neg, ak ti frankofòn ki te pov ak kek ti ekseption tankou prèt,kek avoka. Yo wè jan ekonomi a ap roule, menmsi franse yo an majorite, se anglofòn yo ki met peyi.Sa italyen yo fè? Yo foure kò yo anba anglofòn yo, fè pitit yo apran angle, fè yo al nan lekol anglè. E malgre ke yo te gen plis an komun ak kanadyen franse yo! Apa jounen jodya italyen se sou gro machinn, GRO KAY yap viv isit nan Montreal, yo gen pwop kartie pa yo, e anpil kartier kote yap viv an majorite ( rivière-des-prairies,St léonard.) epi pi fò ladan yo se anglè yo pale.
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Leonard,_Quebec
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Leonard,_Quebec
Invité- Invité
Tank italyen pran kartie St Léonard a, menm député provinsyal ak federal se italyen yo ye. Menm si yo fèt isit ou paka di se kanadyen yo ye nan mantalite yo. Menm ant 50 ak 100an dimigrasyon
Invité- Invité
MEN POUKISA JACQUES EDOUARD ALEXIS PA KAPAB PREZIDAN PEYI DAYITI, par Stanley LUCAS
Nan 12 lane ki sot pase Jacques Edouard Alexis te minis 4 fwa et li premye minis 2 fwa 1999-2001 e 2006-2008. Pep la te kouri deye Alexis pou grangou klowox ak koripsyon ke li tap simen andedan leta peyi Dayiti. Sena peyi Dayiti te revoke Alexis le 12 Avril 2008 pou koripsyon ak enkompetans. Pandan 12 lane kom chef Alexis simen grangou klowox, ensekirite ak koripsyon. Se pousa nou panse ke sitwayen pa dwe vote e okipe Jacques Edouard Alexis paske misye se yon espesyalis nan kraze peyi. Pou moun ki bliye men ti dokiman pour kore deklarasyon sa yo:
1. Leu Premye Minis Alexis tap simen grangou klowox klikez la: http://metropolehaiti.com/metropole/archive.php?action=full&keyword=famine+dans+le+Sud&sid=0&critere=0&id=14274&p=1
2. Leu Premye Minis Alexis tap simen grangou klowox klikez la: http://metropolehaiti.com/metropole/archive.php?action=full&keyword=famine+dans+le+Sud&sid=0&critere=0&id=14390&p=1
3. Leu Premye Minis Alexis tap esaye vole frekans raydyo ki pat pouli, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article4571
4. Leu Premye Minis Alexis tap negosye ak kriminels, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article2833
5. Leu Premye Minis Alexis tap negosye ak kriminels, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article2878
6. Bilan 10 lane Jacque Edouard Alexis, minis 4 fwa, premye minis 2 fwa, klikez la: http://solutionshaiti.blogspot.com/2010/01/haiti-bilan-2009-une-decennie-ratee-par.html
Nan 12 lane ki sot pase Jacques Edouard Alexis te minis 4 fwa et li premye minis 2 fwa 1999-2001 e 2006-2008. Pep la te kouri deye Alexis pou grangou klowox ak koripsyon ke li tap simen andedan leta peyi Dayiti. Sena peyi Dayiti te revoke Alexis le 12 Avril 2008 pou koripsyon ak enkompetans. Pandan 12 lane kom chef Alexis simen grangou klowox, ensekirite ak koripsyon. Se pousa nou panse ke sitwayen pa dwe vote e okipe Jacques Edouard Alexis paske misye se yon espesyalis nan kraze peyi. Pou moun ki bliye men ti dokiman pour kore deklarasyon sa yo:
1. Leu Premye Minis Alexis tap simen grangou klowox klikez la: http://metropolehaiti.com/metropole/archive.php?action=full&keyword=famine+dans+le+Sud&sid=0&critere=0&id=14274&p=1
2. Leu Premye Minis Alexis tap simen grangou klowox klikez la: http://metropolehaiti.com/metropole/archive.php?action=full&keyword=famine+dans+le+Sud&sid=0&critere=0&id=14390&p=1
3. Leu Premye Minis Alexis tap esaye vole frekans raydyo ki pat pouli, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article4571
4. Leu Premye Minis Alexis tap negosye ak kriminels, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article2833
5. Leu Premye Minis Alexis tap negosye ak kriminels, klikez la: http://radiokiskeya.com/spip.php?article2878
6. Bilan 10 lane Jacque Edouard Alexis, minis 4 fwa, premye minis 2 fwa, klikez la: http://solutionshaiti.blogspot.com/2010/01/haiti-bilan-2009-une-decennie-ratee-par.html
Doub-Sossis- Super Star
-
Jacques Edouard Alexis veut lui aussi une armée
MEN BAGAY LA _ MEN KOULIA LES DISSIDENTS RECALES DE LINITE AP MANDE POU RETOUR L'ARMEE: APRE ANACASIS SE ALEXIS KI FE DECLARATION SA_A NAN RD POU APAISE INVESTISSER YO.
SE YON FACON POU DI: LES DECHOUKEURS DECHOUKés SONT ENFIN RENDUS A L'EVIDENCE...Wouyyyyyyyyy!!!!!!
Haïti - Politique : Jacques Edouard Alexis veut lui aussi une armée
05/09/2010 07:43:38
http://www.haitilibre.com/article-1116-haiti-politique-jacques-edouard-alexis-veut-lui-aussi-une-armee.html
Plus tôt cette semaine, Jean Hector Anacacis (Modejha) déclarait que s’il était élu à la tête du pays, l’une de ses priorités serait de doter le pays d’une force armée afin d’établir un climat sécuritaire favorable aux investisseurs.
Jacques Edouard Alexis (MPH), candidat à la présidence d'Haïti, qui était en compagnie de Samir Moura, son président de parti, a révélé (à son tour) lors de son voyage en République Dominicaine que pour maintenir la sécurité nationale « nous allons créer une nouvelle armée pour accompagner la police nationale, ce sera comme une gendarmerie nationale, nous allons mobiliser les jeunes âgés entre 18 et 25 qui recevront une formation civique pour aider les personnes en difficultés ou pour reboiser le pays [?] » Il s'agit d'un sujet controversé qui ne lui fait pas pas peur il a dit qu'il prévoit « un programme pour attirer les jeunes à faire partie de ces nouvelles forces armées ».
Concernant la présence des forces internationales de la Minustah sur le territoire haïtien, le candidat a précisé « Je pense nous devrons travailler cette idée de concert avec la diplomatie internationale, pour mener à bien ce projet, nous allons négocier un calendrier de retrait progressif avec la Minustah » Interrogé sur les risques que pourraient représenter une armée en Haïti, compte tenu du fait que dans la passé elle a été responsable de nombreux maux, Alexis s’est dit confiant « Je ne crois pas que cette initiative, si elle est disciplinée, soit un retour en arrière pour Haïti mais au contraire elle sera un véritable renforcement institutionnel ».
Si les propos de Jean Hector Anacacis de mettre en place une armée s’il était président ne laisse aucun doute sur le rôle militaire de celle-ci, il en va tout autrement de «l’armée» dont parle Alexis, un mélange de service civique, d’humanitaire constitué de jeunes qui viendraient en appui à la Police Nationale Haïtienne (PNH). Un concept qui comme son projet nécessitent de dépasser le cadre du discours pour devenir compréhensible et éventuellement une réalité. Mais la campagne électorale n’est pas encore commencé, sans doute en saurons nous davantage dans les prochaines semaines si le candidat Alexis pense toujours à ce projet.
Lire aussi :
http://www.haitilibre.com/article-1087-haiti-elections-si-anacacis-etait-president-il-doterait-le-pays-d-une-armee.html
SE YON FACON POU DI: LES DECHOUKEURS DECHOUKés SONT ENFIN RENDUS A L'EVIDENCE...Wouyyyyyyyyy!!!!!!
05/09/2010 07:43:38
http://www.haitilibre.com/article-1116-haiti-politique-jacques-edouard-alexis-veut-lui-aussi-une-armee.html
Plus tôt cette semaine, Jean Hector Anacacis (Modejha) déclarait que s’il était élu à la tête du pays, l’une de ses priorités serait de doter le pays d’une force armée afin d’établir un climat sécuritaire favorable aux investisseurs.
Jacques Edouard Alexis (MPH), candidat à la présidence d'Haïti, qui était en compagnie de Samir Moura, son président de parti, a révélé (à son tour) lors de son voyage en République Dominicaine que pour maintenir la sécurité nationale « nous allons créer une nouvelle armée pour accompagner la police nationale, ce sera comme une gendarmerie nationale, nous allons mobiliser les jeunes âgés entre 18 et 25 qui recevront une formation civique pour aider les personnes en difficultés ou pour reboiser le pays [?] » Il s'agit d'un sujet controversé qui ne lui fait pas pas peur il a dit qu'il prévoit « un programme pour attirer les jeunes à faire partie de ces nouvelles forces armées ».
Concernant la présence des forces internationales de la Minustah sur le territoire haïtien, le candidat a précisé « Je pense nous devrons travailler cette idée de concert avec la diplomatie internationale, pour mener à bien ce projet, nous allons négocier un calendrier de retrait progressif avec la Minustah » Interrogé sur les risques que pourraient représenter une armée en Haïti, compte tenu du fait que dans la passé elle a été responsable de nombreux maux, Alexis s’est dit confiant « Je ne crois pas que cette initiative, si elle est disciplinée, soit un retour en arrière pour Haïti mais au contraire elle sera un véritable renforcement institutionnel ».
Si les propos de Jean Hector Anacacis de mettre en place une armée s’il était président ne laisse aucun doute sur le rôle militaire de celle-ci, il en va tout autrement de «l’armée» dont parle Alexis, un mélange de service civique, d’humanitaire constitué de jeunes qui viendraient en appui à la Police Nationale Haïtienne (PNH). Un concept qui comme son projet nécessitent de dépasser le cadre du discours pour devenir compréhensible et éventuellement une réalité. Mais la campagne électorale n’est pas encore commencé, sans doute en saurons nous davantage dans les prochaines semaines si le candidat Alexis pense toujours à ce projet.
Lire aussi :
http://www.haitilibre.com/article-1087-haiti-elections-si-anacacis-etait-president-il-doterait-le-pays-d-une-armee.html
Dernière édition par Doub-Sossis le Dim 5 Sep 2010 - 21:28, édité 1 fois
Doub-Sossis- Super Star
-
yon bann retarde ;anvan marc bazin te mouri li te mande yo ak ki sa yo pral ekipe lame saa?ah ah ah pov ayiti.li pat ka ba moun ki ap mouri ak grangou kloroks yo manje ;koulyè ya li vle kreye yon lame.ah ah ah
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Je suis pour une armée d'Haiti… ce n'est pas une blague gros roseau.. j'ai dormi et j'ai rêvé d'une armée louverturienne… Avant de dire non… regardez l'histoire… qui a mis en exil Aristide… UNE BANDE DE JERKS…. Guy….avec l'appui de la republique dominicaine…...Qui a défié soulouke… pour etre joelien……… les piquets.. j'adore les piquets… mai les zinglidous et autres chimères dans le même genre…c'est autre chose...
grandzo di- Super Star
-
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes
j'aimerais terimner ce poste comme le souhaite x de facon amicale avec violoncelle sang violence
https://www.youtube.com/watch?v=HfGytXRpfho
https://www.youtube.com/watch?v=HfGytXRpfho
grandzo di- Super Star
-
Opinion politique : centre
Loisirs : full contact
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le crapaud sans pattes
On ne peut pas vous empecher de rèver.Mais entre un rève et la realite il ya aussi les moyens pour le realiser.Est-ce l'absence de l'armée qui facilita le deboulonnement d'Aristide en 2004?pourtant les militaires l'avaient deboulonné en 1991 et l'avait exilé brutalement.;il l'avaient arreté et menotté au palais en 1991,Ils se rejouissent de l'avoir tant maltraite qu'il eusse perdu le controle de ses muscles avant son embarquement dans l'avion .savez -vous combien coutent l'equipement et le maintient d'une armée?doit-on vous rappeler l'haiti d'avant 1804 qui etait la colonie la plus prospere de l'empire francais n'est pas ce pays en haillon que nous avions aujourd'hui qui depende de l'aide exterieure pour boucler son budget de fonctionnment .vous voulez maintenant qu'on demande la charite pour acheter des armes.avec tout le respect du a votre personne ,parfois je me demande si vous connaissez vraiment le pays et ses moyens.
-
On pourrait lancer le nouveau forum sur la saleté avec cette vidéo
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Eske Mesye ansyen INITIS sa yo chanje mèt e chanje metye vre?
Mwen pou yon lame tou, mwen panse ke toutotan ke nou pa ka pran sekirite peyi an an men, se lave men siye atè. Se mete gason ak fanm vanyan kanpe kin pou ede Ayiti leve lawont ke nou ye jounen jodi an.
Mwen pou yon lame tou, mwen panse ke toutotan ke nou pa ka pran sekirite peyi an an men, se lave men siye atè. Se mete gason ak fanm vanyan kanpe kin pou ede Ayiti leve lawont ke nou ye jounen jodi an.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Thunder a écrit:Mwen pou yon lame tou, mwen panse ke toutotan ke nou pa ka pran sekirite peyi an an men, se lave men siye atè. Se mete gason ak fanm vanyan kanpe kin pou ede Ayiti leve lawont ke nou ye jounen jodi an.
Min polisman nan ap pale!
"Il vaut mieux un qui sait que cent qui cherchent."
Erzulie- Star
-
Loisirs : VODOU
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Le hic est de savoir celui qui sait .Parfois les chercheurs sont ceux qui decouvrent les solutions.Gallileo fut un chercheur pourtant les Papes et les Cardinaux qui le condamna a la prison etaient consideres comme les savants.
-
Cela n’a rien à voir avec Galileo et l’Eglise.
Nous le voyons bien l’armée est une nécessité pour le pays car la police se montre impuissante pour faire face aux bandits et aux malfrats qui sont en nombre imposant, circulant dans les rues de la ville. Sa présence que ce soit l’armée ou une force parallèle, nous avons besoin d’une force de frappe pour freiner les bandits et assurer la sécurité du pays.
Je donne donc raison au policier car c’est lui qui connait l’enjeu.
Nous le voyons bien l’armée est une nécessité pour le pays car la police se montre impuissante pour faire face aux bandits et aux malfrats qui sont en nombre imposant, circulant dans les rues de la ville. Sa présence que ce soit l’armée ou une force parallèle, nous avons besoin d’une force de frappe pour freiner les bandits et assurer la sécurité du pays.
Je donne donc raison au policier car c’est lui qui connait l’enjeu.
kami- animatrice
-
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Thunder-- Lame Dayiti te la depi preske pase 200 zan, lawont te toujou kouvri nou. Koudeta sou doudeta, kraze zo mas pep la, zenglendo etc.. Kindonk li two bone pou nou bliye zak Lame Dayiti yo.
Se vre ke lide pou rekonstwi Lame Dayiti popile, paske chaje ak jenn diplome ki san job. Men mwen pou ogmantasyon la Polis Nasyonal la. Se job nou vle kreye, poukisa nou pa ogmante PNH a 20 mil ou 30 mil polisye?
alex jacques- Star plus
-
Feuille de personnage
Men fok nou dim poukisa genyen krim konsa an dominikani kote yo di yon paket jeneral nan drug. fok nou dim poukisa genyen krim konsa o meksik e menm o Zeta Zuni si lame se li sel ki ka retabli la pè an ayiti.kote genyen lame ki pa kanmarad maskarad saa ke nou te rele FADH la.nou pankò janm li konbyen fos polis la ta dwe ye an ayiti e konbyen li ye?nou pa ka ekipe yon polis jis se blan franse ki ba nou de twa machine ak motosiklet epi nou vle ekipe yon lame?Kouman nou byen nan tet nou?ou byen se fanatik nou telman fanatik Charles oscar ki fè nou pa ka wè reyalite peyi ya.Koulyè nou telman genyen priorite tet an ba nou vle mande charite pou nou achte zam.
-
Good Post Roseau!
Tu as tout dit et tu as souleve les vraies questions.
Tu as tout dit et tu as souleve les vraies questions.
alex jacques- Star plus
-
Feuille de personnage
Se nou poum di tou poukisa gin yon hausse nan krim, nan rap, nan viole, nan vol, nan kidnapping, pouki rezon ke statistik yo montre une montee vers la hausse konparativement aux annees anterieures avant la dissolution des forces armees?
Eske Thunder ta kapab banou yon statistik konparatif d'avant la dissolution des forces aremees et du temps actuel pou nou ka fe yon konparaison ki kapab justifye argument ke nap pote konyea en faveur du retour d'une force parallelle a la police, quelque soit son nomination.
La nature a peur du vide il faut le combler, autrement les mauvaises herbes pousseront.
Eske Thunder ta kapab banou yon statistik konparatif d'avant la dissolution des forces aremees et du temps actuel pou nou ka fe yon konparaison ki kapab justifye argument ke nap pote konyea en faveur du retour d'une force parallelle a la police, quelque soit son nomination.
La nature a peur du vide il faut le combler, autrement les mauvaises herbes pousseront.
kami- animatrice
-
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Marc tu devrais réouvrir mon post qui est dans Haïti société. Malheureusement je ne pas le remonter puisque seul les adminsitrateurs peuvent poster dans haiti société
Invité- Invité
http://www.forumhaiti.com/haiti-societe-f2/sujet-officiel-l-armee-oui-ou-non-t7004.htm?highlight=arm%e9e
Invité- Invité
genyen yon seri de moun ki ap di yo pou retablisman lame se paske yo konnen san ed lame se nan syel ya vinn presidan ou reprann pouvwa an ayiti .Genyen lot moun tou se rejim ki te eksiste nan amerik di Sid yo ke yo vle etabli an ayiti pou pwoteje entere de klass e de caste yo.se pa ke yon konnen ke peyi dayiti jodya ka genyen yon lame vre.yo vle retabli bra arme ke yo te konn fè frape tout Presidan ki ap reklame plis jistis sosyal nan peyi ya.se pa regade yo si genyen plis pase 1 milyon ti moun ki pa ka ale lekol .ni si pa genyen menm yon kantine nan pi gwo sant ospitalye nan peyi ya ; se pa regade yo si peyi ya finn tounen yon desè se ba yo lame yo pou yo al fè Charles oscar sou chan de mars epi pou yo ka fè malere abi lè yo vle.tankou yo di jean Tassy te ale nan yon restoran epi li wè yon koup ki chita ap manje epi li voye makout kite avèl yo al di fanm lan li ta vle danse ak li a swè ya ;lè mari di sa pap fet ;makout yo di neg la mete kò w dousman tande ti papa pou pa wè koulè san w a swè ya. komandan an beswen danse ak fanm w ki dwa w pou di li pap danse.ah ah ah
-
Se pou jan de emosyon sa yo ki fè ke li difisil pou moun diskite koze lame sa a san pasyon. Mwen genyen pou m bay dizon pa m ankò sou kesyon sa a.
Thunder- Super Star
-
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien
Thunder a écrit:Se pou jan de emosyon sa yo ki fè ke li difisil pou moun diskite koze lame sa a san pasyon. Mwen genyen pou m bay dizon pa m ankò sou kesyon sa a.
Thunder sa fem sonje yon blag maurice sixto, ki represante politik autruche tropicale nou yo.
Se le yon chofe camion ki fe provins rantre SANS ATAN lakay li, li jwenn madanm li kap opere nan kay la, kap fe sikre bonbon li ak yon lot gasson. le chofe camion an vrapp li pousse pot la li rantre, jenom kitap chatiyet fanm nan gentan sove men li bilie souliers li devant kaban nan. Le fanm nan we chofe camion an we 2 souliers MACHO devan kaban nan li DI;
''eh..bien association an genle kraze
piske WOU PITO KWE SAW WE
PASSE SAM DIW''
WOUYYYY
EH BIEN GEN PLIZIE KALTE OTRICH TROPICALES KONSA SOU SIT LA....
YO MET PANTAN DEVAN FLAGRANT DELIT YA YO FE KOM SI YO PA WEL LI...JOEL SE YON LADAN YO
Doub-Sossis- Super Star
-
Page 6 sur 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 sur 6