Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

4 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Ven 10 Déc 2010 - 21:44

Mwen kwè ke se ak Rodlam le roseau ke misye ap pale sou kestyon defans la veuve et l'orphelin an. Lan bon verite, yon nèg pa bije sot LaSalin ou lan Cite Soleil pou li ap pran pati pou moun ki pat gen menm chans ke li. Sou plan sa a, J... pa nèg ki kwè lan inikite. E li pa nèg k'ap pale ak de bor bouch li...

Alyenasyon fini ak peyi sila. Inyorans menm se sa ki ap toujou anpeche'l avanse paske sousou ap toujou poze antrav pou progrè ka reyalize. Yo konn di ke pa gen corrompu si pa gen yon corrupteur, dapre obsèvasyon'm ak ekperyans a'm, koriptè a ka e yon supérieur e yon subalterne, e yon vaniteux e yon resquilleur e yon reste-cuiller sankoutya. Hum!

Ayisyen ap fè dyèlè men yo chita toujou ap kiltive vye valeur ti blancs manants ak petits-bourgeois des cités pauvres. Gen trop malprop lan peyi sila, padon, lan klas moun ki di ke yo se elit men ki depi plis ke 2 syèk chita ap reprodui yon ti gwoup malpróp, egri, avar ki pa janm evolye menm lè yo ap etale lan diskisyon bèl bagay k'ap fèt lan lót peyi. Mande w ki sa ki anpeche yo met tèt ansanb pou bay peyi a direksyon. Si pa gen entèlektyèl serye ki kanpe tou limen pou defand peyi a lan syèkl n'ap viv la a, si pa guides, ki sa nou t'ap tand ke yon poplulasyon dezeuvre remèt lan eleksyon 2010?

Mwen seye konprand imaj televizyon zót ap montre chak jou men se chis moun k'ap rakonte kouman yo te vyolante yo ou kouman yo te asiste a sèn vyolans, kouman yo pat ka vote, k'ap reklame Sweet Micky tèt kale, elatrèy. Se ra pou wè motherfucker yo al chèche yon jenn moun serye ki pa chofe lan la ri a pou di yon bagay serye pou avni sosyete a.

Menm lè Ayisyen a ap reklame jistis, egalite, fratènite, libète, lan fon lespri'l depi yon nèg kravate al kotwaye élite scérolsée pachiman, moun ki gen lajan, depi afe yon nèg vinn bon lan nenpót kondisyon, yo bal ochan. E pi di ankor, jan de nèg konsa ki demagóg tankou se lan yon bal ou sou yon plak kote l'ap voye monte cochonneries, on dirè ke li plis popilis ke nèg serye tankou sa li te vin denonse lan radyo blan bor isit. Motherfucker oui!

Sa ki plis ba'm degoutans, sè ke kreten k'ap pale yo pa gen yon ide de ki sa elite entèlektyèl sipoze defand lan peyi yo. Lan ka Ayisyen se gran domaj ke tout moun pense ke elit pa enfayibl tankou yo di pou Pap la. Lan sityasyon konsa, ki sa mwen ka reproche pèpl la.

Mwen byen kontan tande nouvèl sila menm si mwen pa aplodi a vyolans. Li bon pou n'ap tande ke frustrasyon gen yon limit men kote yo di ke dlo ap koule fre. Li fout lè pou yon bagay serye pase lan peyi a... Li lè pou MINUSTAH rache manyók li. Mwen kwè tout bon ke Ayisyen kondane pou yo jwenn yon teren antant san ke etranje pa prezan.

Sèl konsolasyon, lan pozisyon'm ak lan sa m'kwè, mwen sot gade deux documents audiovisuels, VITA NEEDLE ak Les Violons de Soweto (dezyèm fwa) k'ap montre ki jan moun ki dynamik ap aji pour élever l'âme humaine. An pasan, VITA NEEDLE, se la zón Boston, Massachussetts ke sa ap pase. Très intéressant.

Ala yon forum dekadan, sac à puces ap menen... de tout fason li byen back (fucked) up. Mande dye padon! Smack!

Bon anniversaire! Oups! Pardonnez mon retard pour y aller de ma courbette devant le pape enculé, je voulais plutôt lui demander ce qu'il attend pour crever. Je dan d d danse dans sa tête... Ou ou ouh! Pil sa a li menm pa atire mouch ankor... (LOL) Smack! (lol)

Ayiti anba gwo baton sur l'autel de la vénalité. Ah ça! les grands sacrificateurs peuvent dormir tranquilles. Moi, je ne me berne plus d'illusions. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires.

Et si dans un élan de conscientisation collective, l'on se disait ''Religion oui, Dieu non!''? (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Invité Sam 11 Déc 2010 - 0:14

Ah. Voici bien l’exemple d’un esprit supérieur qui nous offre un aperçu de la rhétorique et de l’art du dialogue dans un moment difficile de l’âme et l’esprit haïtien aux prises avec les désastres naturels, artificiels et les manipulations funestes de son environnement. Bravo et compliments .Il y a un certain mérite dans tout ça.

« Ala yon forum dekadan, sac à puces ap menen... de tout fason li byen back (fucked) up. Mande dye padon! Smack!
Bon anniversaire! Oups! Pardonnez mon retard pour y aller de ma courbette devant le pape enculé, je voulais plutôt lui demander ce qu'il attend pour crever. Je dan d d danse dans sa tête... Ou ou ouh! Pil sa a li menm pa atire mouch ankor... (LOL) Smack! (lol)

Ayiti anba gwo baton sur l'autel de la vénalité. Ah ça! les grands sacrificateurs peuvent dormir tranquilles. Moi, je ne me berne plus d'illusions. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires.

Et si dans un élan de conscientisation collective, l'on se disait ''Religion oui, Dieu non!''? (lol) »

Religion sans Dieu ! Oui, c’est comique, si l'on veut .Mais, ce niveau de contradiction entre deux idées - qui sont liées par la nature même du raisonnement qu'elles évoquent-n ‘arrive pas à provoquer un sourire sur mes lèvres .Enfin, à quoi ça sert ce discours intempestif ? Des choses beaucoup plus interessantes et sérieuses devaient hanter notre pensée si nous avions vraiment l'amour du pays.

Que veut prouver le gymnaste maladroit ? Un simple constat : Il fait de son mieux pour pousser le forum vers la noblesse de la vulgarité spirituelle et intellectuelle et- la mesquinerie de l’expression ou l’avilissement de la langue est déjà un acquis - il nous parle de décadence …C’est à mon tour d'executer de grandes courbettes pour laisser passer le vent injurieux des turpitudes d'un esprit égaré dans le labyrinthe de ses presque- idées.

Et moi qui pensais que la muflerie des uns et des autres était un signe avant-coureur de l’amollissement du caractere , de la déchéance des mœurs et de l’esprit d’une société qui porte sa moralité en berne. J'ai donc erré. On apprend vraiment à tout Age…et à n’importe quel moment de la durée des défis existentiels.

Combien il est facile d’être un goujat ! Je dois essayer .Peut-être que j'y prendrai gout.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 0:40

Ou rale kabay w pou kraponen mwen ,nanpren oken scum bags kap vinn pran poz moralisatè yo sou forum saa.Lè nou enerve mou n ak prejije nou yo fok yo di nou sa kasayol te di bef la.se pa nou sel ki genyen monopol vyolans verbal la.si dlom voye ya tonbe sou nou; so be it.Fuck all uncle Tom ki ap pran poz se yo ki sivilise epi ayisyen se yon bann sovaj. sak pa kontan anbake.Tout moun genyen je pou yo gade nan telvisyon sa ki ap fet lakay ewopeyen yo. yon ewosantrist ki konpran li ka vinn bafwe moun ak franseuuu nou regret sa pou wou.Wi sa Duvalier te di ya se vre;Les civilises ;c'est nous.Nous sommes les fondateurs du panamericanisme.Nous avions aide Simon bolivar , Miranda à liberer les esclaves dans les pays Sud-americains .Nous sommes en train de payer le prix de notre bravoure et de notre compassion.Que les descendants des esclavagistes ne viennent pas nour montrer la bienseance apres qu'il eurent massacré les guadeloupeens qui luttaient pour la liberte.Les blancs a la peau noire doivent reflechir sur les atrocités qu'ils ont commises dans les pays africains et caraibeens avant de nous faire des lecons de bienseance.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 9:26

La plus grande puissance, de 1800 des 2000 dernieres annEes si pas plus,est la CHINE.

C'est un pays ou Dieu et la religion n'ont jamais EtE trop importants.
C'est le pays ou le christianisme n'avait jamais pu prendre pied,parce que quand les missionnaires dEbitaient leurs balivernes ,les Chinois leur disaient d'aller se faire foutre.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 9:56

Aux atheistes de ce forum je suggère de regarder et d'ecouter le Dr Emmet Oz qui dispense un cour de physiologie chaque jour vers 14:00 sur la chaine 2 de la television americaine.Ce grand chirurgien americain est un fervent chretien.Il n'est pas le seul ,Le dr Gordon l'un des plus emminents chirurgiens afro americain est aussi un fervent chretien.

Je ne comprends pas comment des etres dotés d'une intelligence qui ont suivi des cours des physiologie a l'ecole peut douter de la creation.Comment les tissus des differents organes peuvent etre aussi differents si cela dependait seulement de l'effet d'une combinaison gaseuse.Yon paket ti frekan sans plume et encre (lol)kap montre yo se savan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Invité Sam 11 Déc 2010 - 10:25

mwen menm mwen deja dil deba relijyon sou fowom sa pap mennen nou oken kote.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 10:35

WOZO;

San nou pa bezwen lan joure;ou konnen ke gen yon lit ki ap mennen ant kreyasyonis yo ak evolisyonis yo ETAZINI?
Kreyasyonis yo ;sitou sa ki kwE lan sa Bib lan ap di an,di ke tE an ,anviwon 15 a 20 mil an yo,e zo dinozO ke y ap KABON DATE de 250 milyon lanne ;ki kote yo sOti.
Eske syans yo rele JEYOLOJI an t ap posib.
Ou ka konnen tou ,pi gran advEsE DARWIN ,se te madanm li;pou jis lE manmzEl mouri ,li te refize kwE lan evolisyon ,paske manmzEl te refize kwE ke l pa t ap rankontre DARWIN lEl mouri.

Antouka ,tankou yo di ,diskisyon ant la fwa e syans se yon bagay preske enposib ,paske ou paka verifye la fwa.

Ale di youn lan mizilman fondamantalis yo ke lE yo mouri lan JIHAD yo pa pral rankontre 77 vyEj`y ap pre pou yo touye w.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 10:44

Joel

pou mwen la bib se yon roman.e ni mwen pa ase intelijan poum eksplike kreyatyon ou evolutyon sepandan lè map gade Dr Oz ki ap montre differan tissu ki eksiste nan yon organ imen ki fè li ranpli fonktyon li byen mon chè mwen pa kache di w sa li difisil pou mwen kwè ke kò imen yan se yon konbinezon de gas ki fè l konsa.Pouvi ke yon moun genyen yon konesans nan mekanik wap wè ke jan kolonn vertebral yon moun ye se yon gwo injenyè mekanik ki pou fome kod saa ak fleksibilite li genyen pou pemet ner yo ki pase ande dan pwoteje byen.lè yon nom ap gade pwotektyon organn ki endispensab a la vi yo genyen nan kò yon moun ,kote yo plase e byen mon chè fok ou aveg selman pou di ke sa se yon aza.mwen kwè nan yon kreyatè menm si mwen pa ka ekplike eksistans li.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 10:48

T-NEG a écrit:mwen menm mwen deja dil deba relijyon sou fowom sa pap mennen nou oken kote.

T-NEG

Ou gen dwa diskite de tout bagay.LEw ap diskite ,se pa konvEti w ap eseye konvEti moun.
Mwen konnen ou se yon bon kretyen ;pa tonbe lan pyEj relijyon kretyen an pou eseye konvEti moun.
Nou gen dwa diskite sou tout bagay ,san nou pa joure ,se sa ki fE yo rele sit lan yon FOROM.

LE ELLISON ki se sEl mizilman ki lan kongrE ameriken an t ap prete sEman ;KORAN yo te ize an ,se lan bibliyotEk THOMAS JEFFERSON lan yo t al prann.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 11:07

Lotrejou map gade Dr Oz ki ap fè yon konparezon ant yon fil elektik ak yon ner;li montre menm jan si w retire kouverti an plastic ki kouvri fil an kwiv ou an arjan ki kondiktè elektrisite ka genyen yon kou sikwi nan sikwi ke fil sa yo alimante li di se konsa tou si w expose nèr yo a kos de domaj ke w fè nan kouvèti ki pwoteje yo se konsa tou wap genyen doulè.se konsa tou li montre diferan valve ki genyen nan kè e ki sa ki fè pomp saa fonktyonen byen. ki jan pou yon moun fè di tout aparey sa yo se gas ki konbine ki fè yo byen konsa.sise vre se gas yo ki fè sa e byen gas sa yo se yo ki bondye ya.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 11:18

WOZO;

Si yon bagay pran 4 milya lanne pou l fEt ,konpleksite kw w ap jwenn lan se pa jwet non.

Gen yon bagay ke mwen te wE sou CCTV (televizyon CHINWA) ki jan biyolojis yo t ap eksplike kouman yo kontwole sEks krokodil ,ki an vwa disparisyon lan CHINE.

Mesye yo te di ke lE yo mete ENKIBATE yo a 24 C tout ze yo kale femEl ;lE yo mete yo a 30 C ,yo preske jwenn menm nonb femEl ak mal ki kale ;lE se 34 a 35 C ,se mal selman.

Sa vin poze kesyon ,poukisa zwazo lan nO kote fE frEt yo ,se lan SID yo imigre kote fE cho pou y al ponn e kale.
Biyolojis yo di tou ,lan abita natirEl kwokodil yo ,femEl yo fE yon pakEt tan ap prepare nich yo e kote ze yo kale an ,yo jwenn tanperati an,anviwon 30 a 32 C.

Poukisa se anviwon tanperati sa a ,ki tanperati yon kO moun.
Konklizyon an ke kwokodil yo pa pwosesis evolisyon e pa `TRIAL AND ERROR te fE travay lan pou nou.

Se pa pa aza ke preske noumenm moun ,nou fE preske menm kantite mal ak femEl;e pou bezwen evolisyon ,nou toujou fE plis femEl ke mal;nonb femEl yo toujou en pe plis ke 50%.

KWOKODIL yo ak ZWAZO yo ki te la anviwon 250 a 300 milyon lanne anvan nou ,te deja fE DJOB lan pou nou.







Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 11:37

GW, yon moun gen dwa ate men sa pa vle di ke li rayi kretyen vivan k'ap viv bor kote'l. Sa pa vle di ke li pa gen pi bon tchè ke pastè k'ap fè showbizz ou mon pè yo ki lan apetans. E pi man-yè korije kreyol a w, se jis yon deformasyon ki fè y'ap di ti frekan, se frengan w ta sipoze ekri. (lol)

Tande, mwen konstate ke eleksyon yo souse enèji'n anpil mezanmi men sa pa yon rezon pou Tasmanian Devil la pense ke li ka drese pótre entèlèkt mwen. Mwen deja di'l depi lontan ke li se yon tas de fumier.

Pou ti-cul ki tounen gran jupon yo, mwen ta renmen li di konbyen diskisyon ou deba ki pa debouche sitou lan jouman. Paske Ayisyen ke li a dwat ke li a goch, depi li santi li jenen se kout pye ak kout baton li bezwen voye. Nou pa tande ki sa k'ap pase an Ayiti. Depi w se kandida prezidansyèl ou a la deputasyon, se chèf w ye wi. Ki sa ki Michel Martelly, ki sa ki Jude Célestin, pou kretyen vivan tonbe youn ap touye lót pou yo. Tankou yon nèg t'ap di, on dirè ke otomatikman chak kandida gen milis yo. Kote deblozay konsa pwale?

Mwen tap sonje yon endividi ki te piblye yon essai Dieu oui, Religion non, se jis pou mwen guiyonen mwen jwe ak titr la paske pou mwen katolik protestan mizilman pa gen copyright sou kestyon relijyon a. M'ap tou di chyen anraje k'ap dormi le derrière en l'air, le croco-lion*, le sorbonnard dés-espéré, ki sa l'ap tand pou'l kreve. Ki ès ki bezwen tande zonzon sila ki vin ramase flè. Se pa tout fleuriste non... Ha! ha! ha!

* croco-lion: animal fabuleux, mwatye kor li se yon tèt lyon, lot mwatye a se yon tèt krokodil. An palan de Dr Oz, that creature never looks at his poo... Dayè, w tou wè ke sa pa ka chye. Pa mande w pou ki sa li mechan konsa.

Oiseau de mauvais augure, gen lè se yon lót katastrop li vin anonse ankor, gen lè se sa l'ap tand avan l'disparèt ankor. Motherf...hum!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 11:41

Eske sa w di la nye kreyatyon pou otan?ki sak fè genyen diferan tanperati nan diferan pati sou la tè a diferan epok?tou sa toujou se efè aza?kelke swa nonb dane ke w konsidere ya li pa ka eksplike evolutyon e ajansman organ ki nan kò yon moun e menm yon bet.ki jan w eksplike fos ki retni sou la tè ya?kan w depase limit fos saa ou nan apesantè?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 11:51

Matine kreyol paw la ak kreyol pam lan pa menm; nou lè yon moun ap pran poz konesè li sou moun san li pa genyen ni plim ni ank kondi JER te di ya nou di se frekan li ap fè.si nan zile kote w soti se frengan ou di nou se frekan nou di.

Epi w se frekan vre si w di Dr Oz se yon mechan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 12:10

Joel

eske w ka eksplike m poukisa gravité ki genyen sou la tè ya ou pa jwen menm pression sa nan la linn lan e menm nan lot planet yo tankou mars.eske sa tou se efè evolutyon?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 12:24

WOZO;

EINSTEIN eksplike diferans ant gravite ki sou tE an e sa ki ekziste sou MARS ou byen URANUS ak NEPTUNE;san nou pa bezwen pale de milya lOt sistEm yo.
Yo estime ke tE an vye de 4 milya lanne e ke big bang lan se 15 milya lanne.Te gen yon gwoup syantis lan BELL LABS ki te pwouve BIG BANG lan e ekspansyon inivE an ,ki kontinye ap ekspann.
Einstein lan TEYORI RELATIVITE li an ,te menm kesyone teyori NEWTON yo ke epin dOsal li ,kOm ou ka konnen se GRAVITE.


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 12:36

Le gros roseau a écrit:Matine kreyol paw la ak kreyol pam lan pa menm; nou lè yon moun ap pran poz konesè li sou moun san li pa genyen ni plim ni ank kondi JER te di ya nou di se frekan li ap fè.si nan zile kote w soti se frengan ou di nou se frekan nou di.

Epi w se frekan vre si w di Dr Oz se yon mechan.

Mwen pa frengan, mwen jis pa janm pran lan kaponay. An reyalite, kreyol nou pa menm paske w pa menm ka rekonèt Doc la. Should I give you a hint? Dr Oz

Ha! ha! ha! un vrai paysagiste, celui-là,... qui s'amuse à couper dans nos paysages. Un fou. Ha! ha! ha!

Sérieusement, mwen gen dwa poze tèt mwen kestyon sou ki fós ak ki lespri ki ajanse linivè a men an atandan mwen pa kwè ke bondye w la gen anyen pou l'wè lan sa k'ap pase sou tè a. Et si c'était le cas (contraire), j'en conclurais qu'il n'aime pas Ayiti.

Einstein lan TEYORI RELATIVITE li an ,te menm kesyone teyori NEWTON yo ke epin dOsal li ,kOm ou ka konnen se GRAVITE.

Sa se yon pozisyon ki entrige menm syantifik modèn yo.

GW, Dr. Oz, (le vrai) anba kritik sèjousi, sanble ke gen yon gwoup enfimyè ki revolte paske li te projte yon imaj sekist lan yon emisyon dènyèman. Moi, je pense qu'il s'agit plutôt d'une conspiration cherchant à saboter ce programme très instructif. Ce médecin est un formidable vulgarisateur. Le personnel médical de tous les pays devrait applaudir son travail.


Dernière édition par martine la tourmente le Sam 11 Déc 2010 - 14:33, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 13:36

Mesye anvan nou kontinye ,fE yon ti tande ti chante GEORGE M COHAN lan ,li enstriktif anpil.

https://www.youtube.com/watch?v=q_v97er_32U

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 14:36

Le gros roseau a écrit:Eske sa w di la nye kreyatyon pou otan?ki sak fè genyen diferan tanperati nan diferan pati sou la tè a diferan epok?tou sa toujou se efè aza?kelke swa nonb dane ke w konsidere ya li pa ka eksplike evolutyon e ajansman organ ki nan kò yon moun e menm yon bet.ki jan w eksplike fos ki retni sou la tè ya?kan w depase limit fos saa ou nan apesantè?

Gen diferan tanperati a diferan epOK se akoz de distans kote sa yo e rotasyon tE an pa rapO ak solEy lan.Ou kapab wE ke 2 pOl yo se yo ki pi frEt e toutotan w ap elwaye de pOl yo tanperati yo ap chanje e lE w lan EkwatE an menm,tanperati an konstan .

Se pou rezon tou sezon lan nO an opoze sa lan SId lan ;se youn lan rezon ke lE li IvE ann AJANTIN li ete lan ETAZINI.
Se pou rezon ke genyen de planet lan sistEm solE an kote tanperati se dife e genyen lOt ki anba 200 degre anba zero;tou depann de distans planEt sa yo ak solEy lan.
TE an se twazyEm planEt lan distans pa rapO ak lOt yo e lOt planEt lan sistEm solE an .
Tankou m di l planEt ki pi pre solEy lan se di fe;sa ki pi lwen se fredi vitam etEnam

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Invité Sam 11 Déc 2010 - 16:27

Avec la vitesse de la vulgarisation de l'information en nanoseconde, il devient impossible de garder l'intimité de certaines actions chaleureuses dont le secret bien gardé faisait autrefois le charme des expéditions anonymes entre les sexes. Maintenant ce n'est plus qu’une manie vicieuse, un tohu-bohu du caractère exhibitionniste du maternel sans vertus.

Nous sommes confrontés à l’impertinence de ces donzelles de la fraicheur nocturne qui ont acquis une trop grande fierté des exploits de leur rude métier. Voyez cette confession d'une mère avilie à son fiston:

: Oiseau de mauvais augure, gen lè se yon lót katastrop li vin anonse ankor, gen lè se sa l'ap tand avan l'disparèt ankor. Mather...hum! "

Je suis un gentilhomme né et je reconnais l’odeur du fatras des égouts mal curés ,des milles à la ronde .Alors, bon seigneur, je ne veux ni n’ose m'aventurer au-delà du coup de sifflet des convenances établies .Mais l’indécence chez un goujat comprend-elle la nudité macabre de son état ?

Néanmoins, il y de ces vérités un peu trop vives que l'on ne confie pas à son fils même s'il est un dévoyé à cause des conditions impures de sa naissance qui ont fait de lui un méchant rapace à l’Age adulte ... Partout ,il cherche la charogne .[

i] Mother ...hum [/i]
Bon Dieu qu'il ne connait pas ! Je me sens plongé dans un profond embarras .Je ne sais que dire quand je réalise que la louve des plaisirs illicites lui a tout conté de ces moments précieux de satisfaction veloutée, excitante, partagée et mille fois ponctués par les petits cris déchirants de la bête en rut.

"Hum”, je m’en souviens, bégayait-elle, en plein délire de la concupiscence. Et ce commencement d’un grognement est bien le langage des courtisanes "Mother" pour petites bourses. Je l’avoue. J’étais encore mal loti en ces temps-là. Je comptais mes sous.

Aujourd’hui, un peu à l’aise, (vous conviendrez avec moi que vous ne m’attraperez jamais en une telle compagnie) je n'arrive pas encore à comprendre ce besoin orgiastique d’une fille de joie de raconter à son fils dénaturé ce qu’un homme généreux et bon lui ai fait en tant que mère frivole pour assouvir ses instincts .Elle était un peu nympho et elle fut tout à fait émoussée à la vue de la rectitude, de la verticalité conquérante du physique …masculin .Maintenant, le fils déshonoré veut se venger. Et il m’a choisi parmi le lot.

Le lâche est incapable de se tenir bien droit dans ses bottes .Il n’a ni le courage ni la vertu des sentiments filiaux .Il a recours comme tout faiblard à la verbalisation de son bagage intellectuel ,en l’occurrence les fosses d’aisances de son milieu d’origine pour se battre comme une femmelette des trottoirs vêtue de pauvres jupons rose.

C’est vraiment inquiétant quand le pauvre raisonneur de la déraison vient sur la scène pour m'accabler d'injures, pour me rappeler publiquement et à bout de souffle des bonheurs ponctuels que j’ai fournis à sa mère .Et il est de mauvaise foi, le truand ! Il sait bien que je que je ne suis pas le premier ni le dernier des visiteurs des félicités parfois douteuses de l’antre maternel.

« Mother. Hum. » oui. C'est bien la manifestation gutturale en langage laïque de 'Mettez pou mwin papa ! Mettez lan know mwin...Jezou!

Et moi pauvre rêveur qui prétendait arriver sans encombres à la ville ...Quel pot au lait ! Adieu veau, vieille vache, intello qui pue la merde, cochonne et sale couvée. On ne m’y reprendra plus.

Joël,

Je voulais bien écouter les sons calmes de ton avis , ami .Mais la profonde irritation que je ressens face aux acrobaties maladroites de l’ennui désorienté et crapule , cette soudaine colère qui est toujours mauvaise conseillère, m’a pris diligemment et affectueusement par la main .Surpris et envouté par sa voix , je suivis son conseil sans arrière-pensée quand elle me proposa, pro bono publico dit-elle , de repousser d’un coup de pied solide au cul la vermine puante sortie de son trou éthylique du dévergondage.

Mea culpa a tous mes amis internautes..

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 16:46

Joel

sa w di la se bagay tout moun konnen .men jiska presan ou pa eksplike pouki sa la tè plase kote li plase ya ki fè la vi posib.Mwen pa genyen okenp pretantyon metafizyen men mwen twouve dwol ke la tè nan tout planet se li ki genyen fos ke nou rele gravite ki fè nou rete sou tè.

Martine.

Mwen pa konnen ki jan w fè ap meprise konesans doktè Oz yonn nan pi gwo chirurgyen kadyak nan Presbyterain hospital nan new York ki lotrejou sot louvri kaj torasik Barbara Walters pou repare yon valve nan kè li.mwen pa konnen si li se yon seksist men wmen rekonet valè syantyifik li ki pa pale radot selman.

deza

kant a wou mwen pa beswen okipe w sa w vle di ou met dil.mwen wè moun ki te genyen plis moyen pase li ki fè pi move bagay . petet si w ta soti an dominikani ap kouri pou Trujillo pa touye w ak tout fanmi w e w te echwe an ayiti san w pa genyen personn ou konnen e yon malandren ta lage yon pitit nan vant w ke w dwe bay manje san ke w pa resevwa oken sekou de leta ou ta ka vann deyè w tou.sa pa touchem di tou paske mwen konprann li.Mwen konnen neg ki te vinn gran neg an ayiti se bouda yo ke yo te konn vann ou konn ki moun map pale hakim.genyen ki te konn vann bouda yo ak frè Seide yo nan Rue des miracles.ak frè larco alò mwen pa beswen di w si yon fanm an ayiti genyen poul ba pitit li manje ki sa li ka fè mete w nan kan sinistre sou chan de mars la jodya wap vann bouda w tou.Se pousa menm wi mwen pa vle wè boujwa ayisyen yo ki se tout pou yo anyen pou pov yo ,ki fè genyen boat people ,prostitution , massissi ,ak penp konsa an ayiti.mwen fyè de li paske li te goumen pou fè pitit li yo pa soti sot e enbesil pretantye.nan foto w ke w te mete sou forum moun.com ou tou sanble yon moun ki anba yon Sida ke w te pran nan vann bouda w an ayiti.Mwen pa beswen di w sa yon fanm san sekou te ka fè an ayiti.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Invité Sam 11 Déc 2010 - 17:10

ROSEAU ,
WAP ACHETE KONTT POU MARTINE LA TOURMENTE KOUNYE A ?

C'EST DROLE CA ,HEIN.

SESAKFE GIN INTENOT KI MANDE SI TETT OU DWATT WI PASKE SANBLE KE W SOUFRI DE YON GRAN KONFIZION .SE KOMSI W PA KONN LE MOUN AP PALE AVEK OU OSWA AK YON LOT MOUN KI VLE MANKE LI DEGA..MWIN RETE LA POU JODYA .


SE W KI LIPIN AN ?LOL.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 17:25

Indeed, life is a very funny proposition. Un rappel intéressant pour ceux qui se prennent au sérieux. J'aime en particulier le commencement de la chanson qui nous rappelle certains états d'esprit durant le week-end. (LOL)

C'est la vie... Ha! ha! ha! que de lyrisme! Faut bien arroser la réapparition de la comète, votre impitoyable serviteur, qui fait trembler, rugir, vrombir le 33ème, chevalier Kadoc, fou furieux. Que de lyrisme indigeste de sa part, en effet, que mon foie ne saurait filtrer! Quelle heureuse coincidence! je viens d'égarer mes lunettes.

Avez-vous remarqué combien je suis exclamatif en présence de cet ablatif... ? (LOL)

Le cardinal Richelieu ne convainc personne sauf le roi. Il ne manquait que cela, le divin enfant m'accuse de sacrilège envers la langue des pillards. Cet oiseau a du plomb dans les ailes.

Rien de personnel, rien de trop sérieux; la galerie s'ennuyait. Trop de sautes d'humeur pour rien pendant qu'Ayiti s'enlise.

Mais qu'est-ce qu'il attend pour crever, ce pneu 4 saisons? (LOL)

Bon week-end, Ethanolix.

Ça boit du mauvais alcool en plus. Ala yon nimero se Dizzy, Dr. oZ. Est-ce que mon adversaire préféré d'une vie antérieure est en train de s'amuser ou non? (lol)

GW, si w reli mesaj mwen byen w va remake ke mwen respekte le vrai Dr. Oz anpil. (LOL)

Que la paix du Saigneur soit avec toi!


Dernière édition par martine la tourmente le Sam 11 Déc 2010 - 20:24, édité 1 fois
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 17:45

martine

si w te pre mwen ta envite w vinn pran yon vè ak mwen se vre wi mwen sot bwè yon vè Vodka ak fanm mwen.(lol)ou te konn chante yo te konn chante pou paul magloire a.Se whisky m bwè se pa kleren.se 200 dola bweson mwen te achte semenn pase pou nou bwè nan sezon fet la.wap jwen tou sa w vle vinn non.ah ah ah

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 21:50

Le gros roseau a écrit:martine

si w te pre mwen ta envite w vinn pran yon vè ak mwen se vre wi mwen sot bwè yon vè Vodka ak fanm mwen.(lol)ou te konn chante yo te konn chante pou paul magloire a.Se whisky m bwè se pa kleren.se 200 dola bweson mwen te achte semenn pase pou nou bwè nan sezon fet la.wap jwen tou sa w vle vinn non.ah ah ah

W konn yon bagay? Lan Kanada se 3 aktivite ki pa gen parèy yo, on dirè. BBB, boisson, bouffe, baise. Lan peyi kote li fè frèt sa yo an jeneral, yo konsome anpil alkól.

Atansyon, kleren se rhum blan. Mwen pase lan yon gildiv deja kote mèt li retire yon kleren dirèkteman de alanbik la bay'm. Ayayay, se bagay fre, pur, se pa tafya non. E pi mwen ja vizite musée Barbancourt kote mwen deguste 20 kalite rhum ke yo eksperimante. Yo te gen yon rhum blan, Haïti Rhum Special, sa se yon bagay serye.

Mon chè, mwen te komanse pense ke 200 dola bweson pou peryod fèt la pa anpil men mwen reprand mwen lè m'raple'm ke Ozetazini alkól bokou mwen chè ke lan Kanada. Fo ke w ta visite Kanada kote magazen alkól yo gen yon seksyon Vintage. La se kote w jwen bagay fen nèt. Menm si yo chè anpil, sa vo la pèn. Sa ki enteresan bor isit, sè ke se lEta ki reglemante vant alkól, donk pa gen mwayen pou ap konsome produits frelatés si se lan magazen lEta ou achte bwason. Sof si w pran chans al achte lan kontreband.

Tande non, an palan de vodka, se sèk mwen bwè sa. E pi mwen pa lan mete glas non. Vodka'm se lan freezer la mwen mete sa lè m'pwal bwè'l. Se lan yon ti verre pou shots ke mwen desand sa. Li p'ap jele men li presante yon aspect onctueux lè w'ap verse'l. W sipose desand sa d'un trait. Sètadi w gen dwa rekomanse jès sila plizyè fwa. (lol)

Sa se truc yon fanm Europe de l'Est te aprand mwen. Dènye fwa mwen pran nouvèl li, se sou Entènèt, mwen pa menm ka rekonèt li tèlman li pase anba kouto. Mwen pa konprand kouman yon bèl fanm plen talan konsa fè tounen yon fake. Ha! ha! ha!

Jis pran yon bon coup pou mwen paske m'se musulman. (lol) M'ap travay pou vyèj yo k'ap tand mwen la paradi. Ha! ha! ha! Menm lan paradi y'ap anseye ke se ak bagay nèf ke yo sèvi. Que l'on soit croyant ou athée, ces histoires-là ne tiennent pas debout.

Aux dernières nouvelles, le cardinal Richelieu a plié bagage: il est retourné à son siècle, ce Pompadour. Ha! ha! ha!

ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum