Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-39%
Le deal à ne pas rater :
Ordinateur portable ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip
399 € 649 €
Voir le deal

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

4 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Ven 10 Déc 2010 - 21:44

Rappel du premier message :

Mwen kwè ke se ak Rodlam le roseau ke misye ap pale sou kestyon defans la veuve et l'orphelin an. Lan bon verite, yon nèg pa bije sot LaSalin ou lan Cite Soleil pou li ap pran pati pou moun ki pat gen menm chans ke li. Sou plan sa a, J... pa nèg ki kwè lan inikite. E li pa nèg k'ap pale ak de bor bouch li...

Alyenasyon fini ak peyi sila. Inyorans menm se sa ki ap toujou anpeche'l avanse paske sousou ap toujou poze antrav pou progrè ka reyalize. Yo konn di ke pa gen corrompu si pa gen yon corrupteur, dapre obsèvasyon'm ak ekperyans a'm, koriptè a ka e yon supérieur e yon subalterne, e yon vaniteux e yon resquilleur e yon reste-cuiller sankoutya. Hum!

Ayisyen ap fè dyèlè men yo chita toujou ap kiltive vye valeur ti blancs manants ak petits-bourgeois des cités pauvres. Gen trop malprop lan peyi sila, padon, lan klas moun ki di ke yo se elit men ki depi plis ke 2 syèk chita ap reprodui yon ti gwoup malpróp, egri, avar ki pa janm evolye menm lè yo ap etale lan diskisyon bèl bagay k'ap fèt lan lót peyi. Mande w ki sa ki anpeche yo met tèt ansanb pou bay peyi a direksyon. Si pa gen entèlektyèl serye ki kanpe tou limen pou defand peyi a lan syèkl n'ap viv la a, si pa guides, ki sa nou t'ap tand ke yon poplulasyon dezeuvre remèt lan eleksyon 2010?

Mwen seye konprand imaj televizyon zót ap montre chak jou men se chis moun k'ap rakonte kouman yo te vyolante yo ou kouman yo te asiste a sèn vyolans, kouman yo pat ka vote, k'ap reklame Sweet Micky tèt kale, elatrèy. Se ra pou wè motherfucker yo al chèche yon jenn moun serye ki pa chofe lan la ri a pou di yon bagay serye pou avni sosyete a.

Menm lè Ayisyen a ap reklame jistis, egalite, fratènite, libète, lan fon lespri'l depi yon nèg kravate al kotwaye élite scérolsée pachiman, moun ki gen lajan, depi afe yon nèg vinn bon lan nenpót kondisyon, yo bal ochan. E pi di ankor, jan de nèg konsa ki demagóg tankou se lan yon bal ou sou yon plak kote l'ap voye monte cochonneries, on dirè ke li plis popilis ke nèg serye tankou sa li te vin denonse lan radyo blan bor isit. Motherfucker oui!

Sa ki plis ba'm degoutans, sè ke kreten k'ap pale yo pa gen yon ide de ki sa elite entèlektyèl sipoze defand lan peyi yo. Lan ka Ayisyen se gran domaj ke tout moun pense ke elit pa enfayibl tankou yo di pou Pap la. Lan sityasyon konsa, ki sa mwen ka reproche pèpl la.

Mwen byen kontan tande nouvèl sila menm si mwen pa aplodi a vyolans. Li bon pou n'ap tande ke frustrasyon gen yon limit men kote yo di ke dlo ap koule fre. Li fout lè pou yon bagay serye pase lan peyi a... Li lè pou MINUSTAH rache manyók li. Mwen kwè tout bon ke Ayisyen kondane pou yo jwenn yon teren antant san ke etranje pa prezan.

Sèl konsolasyon, lan pozisyon'm ak lan sa m'kwè, mwen sot gade deux documents audiovisuels, VITA NEEDLE ak Les Violons de Soweto (dezyèm fwa) k'ap montre ki jan moun ki dynamik ap aji pour élever l'âme humaine. An pasan, VITA NEEDLE, se la zón Boston, Massachussetts ke sa ap pase. Très intéressant.

Ala yon forum dekadan, sac à puces ap menen... de tout fason li byen back (fucked) up. Mande dye padon! Smack!

Bon anniversaire! Oups! Pardonnez mon retard pour y aller de ma courbette devant le pape enculé, je voulais plutôt lui demander ce qu'il attend pour crever. Je dan d d danse dans sa tête... Ou ou ouh! Pil sa a li menm pa atire mouch ankor... (LOL) Smack! (lol)

Ayiti anba gwo baton sur l'autel de la vénalité. Ah ça! les grands sacrificateurs peuvent dormir tranquilles. Moi, je ne me berne plus d'illusions. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires.

Et si dans un élan de conscientisation collective, l'on se disait ''Religion oui, Dieu non!''? (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas


Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 22:00

Gen lè ou pi madre pasem mwen pa ka bwè vodka a sek vre.mwen eseye l men li banm brili nan lestomak mwen.Antouka mwen ap sirwate yon ti henessey la.epi map koute Guy Durosier .

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Sam 11 Déc 2010 - 22:10

[quote="Le gros roseau"]Joel

sa w di la se bagay tout moun konnen .men jiska presan ou pa eksplike pouki sa la tè plase kote li plase ya ki fè la vi posib.Mwen pa genyen okenp pretantyon metafizyen men mwen twouve dwol ke la tè nan tout planet se li ki genyen fos ke nou rele gravite ki fè nou rete sou tè.

Tout sa m ka di WOZOou pa bezwen metafizisyen.Nou rete sou tE paske nou adapte ;si se sou lalin lan nou te evolye ,nou t ap adapte ak gravite lalin lan ki se 1/6 (si m sonje) pa la tE an .
Palan de adaptasyon ,ou konn tande sa ki konn rive novis ki ap eseye monte sou mOn EVEREST lan ;si w pa antrene espesyalman pou sa ,ou p ap kapab respire;se pa fatig non ki ka touye w se paske lE ra sou tEt mOn lan.

Epi palan de adaptasyon ,nou eksperyanse sa chak jou.Si w fE ekzEzis ,preske tout eleman lan kO w chanje pou w sa adapte.
KE w vin pi gwo ,san konte rEs eleman lan kOw,se adaptasyon.
Kanta pou tE an ,yo estime ke li genyen 4 milya lanne.Pou plis ke 3 milya lan 4 milya sa a yo estime pa t gen la vi ladan l .Gen epOk yo estime se te tankou yon boul dife li te ye ,gen lOt epOk dlo te kouvri tout sifas li.
Apre ke dlo yo kOmanse resede e kOmanse gen tE ki emEje ,kOmanse gen la vi.
Sa syantis yo dakO sE ke la vi se lan OSEYAN yo,lan lan mE yo li kOmanse.
Se sa k fE yo di premye animal konplEks ki kOmanse chenn lan se pwason ;premyEman sou fOm selilE.
Yo konn jwen fosil animal sa yo ,a leta primitif.

Kounye an syantis yo ap mande ,si lavi se yon aksidan ,eske se sou tE an selman ke li ekziste ?
Ou ka konnen ke lan ekspedisyon sou planEt MARS,yon bagay y ap chache konnen se eske DLO ekziste sou MARS ?
Si yo jwenn dlo ,sE ke la vi posib sou MARS ,menm si se a leta primitif.












[b]

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 22:22

Ki donk ou kwè vre se yon boum ki fet epi tout planet sa yo plase kote yo ye ya.epi fos gravite kreye ki pemet nou kanpe sou la tè ki se yon boul?Mon chè ou bokou pli entelijan ke mwen.Antouka nan ti kou physioloji ke Dr Oz ap bay nan televisyon kote li ap montre organ moun ki jan yo travay mwen dedwi ke bagay sa pa ka fet pa yon hasard.se manti .Joel eske w konn pran tan w pou gade anatomi yon moun tout system ki fè yon moun viv.Lè wap gade skelet yon moun eske w ka di vre se yon hazard ki fè li fet konsa?Ou pa ka konvenk mwen vre se evolutyon ki fè sa.Mission impossible, my friend

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 22:47

Guy Durosier. Nèg sa se yon pakèt talan, se te petèt pi gwo atis peyi sa a. Mwen te konn tande musik misye an Ayiti men se lan Kanada m'ap konprand ke misye te entènasyonal. Mwen t'ap tande nèg ki t'ap reproche vagabondaj li lan Kanada. Se pa de moun li pa blayi. Menm si m'pa kondane misye, mwen remake ke vi jwisè li te vin poze'l problèm anpil paske Guy Durosier se te youn lan pi gwo talan ki t'ap viv lan Kanada toutes races et toutes cultures confondues.

Se domaj ke li disparèt. E sa fè la pèn ke anpil ti Ayisyen, menm sa ki musizyen, p'ap janm konen misye. Gwo koze wi.

Tande non, ForumAyiti ak tout restavèk li yo renmen la gè. Se la nou wè ki sa yo ki gran espri e sa yo ki ti lespri.

Bien eseye DeeZee. Ki sa w'ap tand pou kreve. You mother!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 22:53

bon tout moun te konnen ke Guy se te yon espri devergonde men sa pa retire anyen nan valè misye kom misisyen pandan ke map ekri sa se misik misye ke map tande la menm apre di zan ke misye mouri men misik pal yo rete yon senbol de lam ayisyen an.Mon chè pou mwen Guy se youn nan pi gwo atist ayisyen mwen kwè ke menm yon moun tankou Raoul guillaume rekonet sa tou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Sam 11 Déc 2010 - 23:22

Mwen pa di li devègonde menm si li te poze jès politik ki te fè'l pèdi estim devan sa ki te admire'l. M'tande ke misye te al chante pou selebre lanmó Duvalye, lè yo te raple'l ke li te an kontradiksyon ak sa li di ki konviksyon'l ou sa ki wol li, li te repond ke li se yon aktè, sanble. Sa se koze gran moun fanm ki gen dwa te lan entimite ak Guy t'ap rakonte.

An reyalite, si se de jès sila w'ap pale misye se yon devègonde li ye. Men pafwa, jan de atis sa yo ki deborde ak talan, menm si yo reyisi viv de art yo, yo rete trè frustre, trè egri, enprevisibl. Tankou m'ap di w, Guy te youn lan pi gwo atis pami sa ki te gen plis talan lan epók li t'ap viv lan Kanada, toutes races confondues.

Sa ki enportan, sè ke sa ki te konen'l e sa ki k'ap apresye muzik l'ap jwe ka di se se petèt pi gwo atis Ayisyen. Oups! Fo k'mwen fè atansyon wi; Martha, Martha, Martha. Hum!
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Sam 11 Déc 2010 - 23:30

Bon mwen pa ka komante sou zafè ke Guy te al chante nan lan mò Duvalier ,kom mwen pa konnen mwen pa ka komante sou sa men mwen jwen li drol anpil.paske Guy se pa yon moun ke mwen tande pale de li se yon moun ke mwen rankontre nan Madison Square garden kote nou te al asiste final koup di mond ki te fet ant Itlay e brezil la nou te fè yon ti pale.e nou tou 2 te rekonet ke Duvalye se yon pwazon pou peyi ya.o kontrè mwen ta sezi si yon moun ta dim misye te fè yon bagay konsa.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Sasaye Dim 12 Déc 2010 - 2:12


Matinn,
Gi Dirosye se te mentor mwen, zanmi pèsonèl mwen depi mwen te timoun lan Potoprens, jis nou vinn rankontre lan Monreyal apre kèk ané.

Li te pi gran chantè ke Ayiti te janm pwoduy, pi gran mizisyen an teyori e an pèfomans.
Pianis ekstraodinè, vituoz saksofonn, Oganis eksepsyonel.

Misye gen mizik lan tout nanm li, lan tout tèt li.
Li kapab dikte yon okestrasyon pou chak enstriman lan yon okès, lan memwa l, san papye. Sa vle di, li kanpe devan chak mizisyen, li dikte not yo pandan nèg lan ap kopye.
Lè l finn bay tout enstriman pati pa yo. Li fè yo sonnen tankou nenpot gran okès.

Misye te envite m lan yon konsè li ta p bay lan lekol Vincent d'Indy, ki se consèvatwa pi prestijye lan Monreyal, Princess Kristina de Oland ki te etidyan lan menm konsèvatwa a, te lan asistans lan.
Misye fè yon demonstrasyon enpwovizasyon avèk pye l sou pedal yon Hammond B3.
Princess la avèk tout moun kanpe pou yo ovasyonen konpatriyot lan.

Se yon ekzanp ki kote nèg lan te ye laa lan Monreyal.
Li te pilote Cessna pèsonèl li lan tout vwayaj lan Kanada.
Li te konduy Jagwa li e chofè l te konduy Mèsedès li.

Yon moun, nèg ou blan, ki lan nivo saa jwenn gwoupie fanm tout ras konfondi ki ap swiv li tout kote, ki ba l sa l vle.
Mande Tiger Woods.
Si yon moun rele sa devègonde, oubyen w pa konnen, oubyen w pa konprann.

Mwen pale avèk Gi de mwa anvan l mouri, paske li te voye dènye CD l fè m kado.

Li te chante lan fineray Divalye vre, e se te yon gwo dezapwentman pou mwen paske se pa bagay ke yon moun ta sipoze li ta fè.

Gi te toujou opozan Divalye, men mwen konnen ke li te tounen ann Ayiti sou envitasyon Divalye menm. Se la erè a ye, li pat dwe aksepte.
Petèt yo te fè l yon of li pa t kapab refize.
Li te menm di ke yo te fose l al monte sou cha lan kotèj finerè a.

Lerè è di domèn de lom.
Mwen pa p janm sisspan onore Misye Guy Dirozye, yon jeni ayisyen ki pa gen parèy.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Invité Dim 12 Déc 2010 - 2:56

Rappel de mon dernier message qui a traite de la question de l'imbecilite putride d'un grand ennui du forum avec une sagesse naturelle

Avec la vitesse de la vulgarisation de l'information en nanoseconde, il devient impossible de garder l'intimité de certaines actions chaleureuses dont le secret bien gardé faisait autrefois le charme des expéditions anonymes entre les sexes. Maintenant ce n'est plus qu’une manie vicieuse, un tohu-bohu du caractère exhibitionniste du maternel sans vertus.

Nous sommes confrontés à l’impertinence de ces donzelles de la fraicheur nocturne qui ont acquis une trop grande fierté des exploits de leur rude métier. Voyez cette confession d'une mère avilie à son fiston:

" Oiseau de mauvais augure, gen lè se yon lót katastrop li vin anonse ankor, gen lè se sa l'ap tand avan l'disparèt ankor. Mather...hum! "

Je suis un gentilhomme né et je reconnais l’odeur du fatras des égouts mal curés ,des milles à la ronde .Alors, bon seigneur, je ne veux ni n’ose m'aventurer au-delà du coup de sifflet des convenances établies .Mais l’indécence chez un goujat comprend-elle la nudité macabre de son état ?

Néanmoins, il y de ces vérités un peu trop vives que l'on ne confie pas à son fils même s'il est un dévoyé à cause des conditions impures de sa naissance qui ont fait de lui un méchant rapace à l’Age adulte ... Partout ,il cherche la charogne .[i]

Rappel de mon drnier message Mother ...hum [/i]

Bon Dieu qu'il ne connait pas ! Je me sens plongé dans un profond embarras .Je ne sais que dire quand je réalise que la louve des plaisirs illicites lui a tout conté de ces moments précieux de satisfaction veloutée, excitante, partagée et mille fois ponctués par les petits cris déchirants de la bête en rut.

"Hum”, je m’en souviens, bégayait-elle, en plein délire de la concupiscence. Et ce commencement d’un grognement est bien le langage des courtisanes "Mother" pour petites bourses. Je l’avoue. J’étais encore mal loti en ces temps-là. Je comptais mes sous.

Aujourd’hui, un peu à l’aise, (vous conviendrez avec moi que vous ne m’attraperez jamais en une telle compagnie) je n'arrive pas encore à comprendre ce besoin orgiastique d’une fille de joie de raconter à son fils dénaturé ce qu’un homme généreux et bon lui ai fait en tant que mère frivole pour assouvir ses instincts .Elle était un peu nympho et elle fut tout à fait émoussée à la vue de la rectitude, de la verticalité conquérante du physique …masculin .Maintenant, le fils déshonoré veut se venger. Et il m’a choisi parmi le lot.

Le lâche est incapable de se tenir bien droit dans ses bottes .Il n’a ni le courage ni la vertu des sentiments filiaux .Il a recours comme tout faiblard à la verbalisation de son bagage intellectuel ,en l’occurrence les fosses d’aisances de son milieu d’origine pour se battre comme une femmelette des trottoirs vêtue de pauvres jupons rose.

C’est vraiment inquiétant quand le pauvre raisonneur de la déraison vient sur la scène pour m'accabler d'injures, pour me rappeler publiquement et à bout de souffle des bonheurs ponctuels que j’ai fournis à sa mère .Et il est de mauvaise foi, le truand ! Il sait bien que je que je ne suis pas le premier ni le dernier des visiteurs des félicités parfois douteuses de l’antre maternel.

« Mother. Hum. » oui. C'est bien la manifestation gutturale en langage laïque de 'Mettez pou mwin papa ! Mettez lan kow mwin...Jezou!

Et moi pauvre rêveur qui prétendait arriver sans encombres à la ville ...Quel pot au lait ! Adieu veau, vieille vache, intello qui pue la merde, cochonne et sale couvée. On ne m’y reprendra plus.

Joël,

Je voulais bien écouter les sons calmes de ton avis , ami .Mais la profonde irritation que je ressens face aux acrobaties maladroites de l’ennui désorienté et crapule , cette soudaine colère qui est toujours mauvaise conseillère, m’a pris diligemment et affectueusement par la main .Surpris et envouté par sa voix , je suivis son conseil sans arrière-pensée quand elle me proposa, pro bono publico dit-elle , de repousser d’un coup de pied solide au cul la vermine puante sortie de son trou éthylique du dévergondage.

Mea culpa a tous mes amis internautes..
_________________
Je cherche un homme vrai dans ce pays où le soleil brille et une nuit opaque règne en plein jour .

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Dim 12 Déc 2010 - 7:55

Le gros roseau a écrit:Bon mwen pa ka komante sou zafè ke Guy te al chante nan lan mò Duvalier ,kom mwen pa konnen mwen pa ka komante sou sa men mwen jwen li drol anpil.paske Guy se pa yon moun ke mwen tande pale de li se yon moun ke mwen rankontre nan Madison Square garden kote nou te al asiste final koup di mond ki te fet ant Itlay e brezil la nou te fè yon ti pale.e nou tou 2 te rekonet ke Duvalye se yon pwazon pou peyi ya.o kontrè mwen ta sezi si yon moun ta dim misye te fè yon bagay konsa.

WOZO;

Misye te fE sa vre e se yon bagay ki te ba misye anpil pwoblEm lE misye te tounen soti ann AYITI.
Mwen sonje te gen yon kowalisyon nEg NOUYOKak KANADA ki t ap mande boykot tout aktivite misye.
Misye te di se te yon "gig" peye ke l te fE e l te prezante eskiz bay kominote an.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Dim 12 Déc 2010 - 8:16

Le gros roseau a écrit:Ki donk ou kwè vre se yon boum ki fet epi tout planet sa yo plase kote yo ye ya.epi fos gravite kreye ki pemet nou kanpe sou la tè ki se yon boul?Mon chè ou bokou pli entelijan ke mwen.Antouka nan ti kou physioloji ke Dr Oz ap bay nan televisyon kote li ap montre organ moun ki jan yo travay mwen dedwi ke bagay sa pa ka fet pa yon hasard.se manti .Joel eske w konn pran tan w pou gade anatomi yon moun tout system ki fè yon moun viv.Lè wap gade skelet yon moun eske w ka di vre se yon hazard ki fè li fet konsa?Ou pa ka konvenk mwen vre se evolutyon ki fè sa.Mission impossible, my friend

WOZO;

Mwen pa blame w;menm yon moun tankou EINSTEIN te di ke li kwE ke gen yon granmet akoz de amoni ki ta ekziste lan KOSMOS lan.
De nEg tankou EISENBERG pwouve ke pa gen amoni vre;se lan fen lavi EINSTEIN ke misye bay moun tankou EISENBERG rezon.Se mesye ki te envante sa yo rele "quantum mechanics" lan.

Eritye EISENBERG yo fEt konstwi yon AKSELERATE ki koute plis ke 5 milya dola;y ap chache sa yo rele "the GOD particle" an teyori se te "particle" ki te "kreye" imediatman apre BIG BANG lan.
Gen de akselerate sa yo ;gen youn lan LAUSANNE an SWIS ,gen yon lOt lan FERMI LABS lan CHICAGO.

WOZO;
Lan milye syantifik yo pa preske gen dout sou BIG BANG lan non .Se lan prEv BIG BANG lan ke syantis BELL LABS yo te pran PRI NOBEL lan.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Dim 12 Déc 2010 - 9:10

Mwen renmen diskite ak w paske w se moun ki enfòme.si pa genyen armoni vre kouman fè jan kosmos la vast planet yo pa kite orbit yo pou youn frape ak lot?ki jan fè la linn lan pa janm fè kolisyon ak la tè depi tout milenè sa yo?ki jan fè sezon yo sou la tè toujou komanse preske nan menm dat?la tè ap tounen sou li menm epi li ap tounen otou soley la epi li pa janm devye de rotation saa pa menm yon jou, yon minut yon sekond.mesye dim sa nou vle bagay sa yo pa ka efè yon boum;si se vre se yon boum ki te fet epi tout bagay sa yo eksiste ak yon tel armoni e byen se Kreyatè ki te fè boum lan fet.

Genyen yon lot pwen ke mwen pa konprann neg yo di se yon boum ki te fet ki kreye galaxie saa men se pa sel galaxie saa ki eksiste. genyen anpil lot ke yo pa konnen ki jan yo fè determine ki jan lot yo te fome si yo pa janm rive nan yo?.Liniver se yon imensite indefini.mwen kwè li yon ti jan arogan pou yon imen pretann konnen ki jan linivè te fòme.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Joel Dim 12 Déc 2010 - 9:12

WOZO;

mwen konnen ou se fanatik 60 MINUTES menm jan ak mwen.PetETou deja wE epizOD sa a.
Lan milye syantifik yo pou yon Dr OZ genyen 10 Dr VENTNER.
San evolisyon e san w pa konprann pwosesis lan ;pa t ap gen posibilite pou mirak ke VENTNER ap fE yo.Misye dekode GENOME lan;bagay ki fE moun se moun.
Epi lE yo mande misye si l kwE lan yon BONDYE;tande ki repons li bay:

http://www.cbs.com/primetime/60_minutes/video/?pid=U3yHmnkmItzmR_9PZUO6hFQAtft6NceQ&vs=homepage&play=true

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Le gros roseau Dim 12 Déc 2010 - 9:56

Mwen di w mèsi anpil pou episode saa ke mwen pat wè.Vintner di yon bagay ki entrigan li di ke Dna se tankou yon pwogram de la vi men li pa di ki moun ki ekri program lan.eske pwogram saa spontané.misye di li pa kwè nan bon dye paske li pa kwè ke ou ka esplike kreyation ak yon ide osi senplist.men tou eske paske misye kreye yon cell nan laboratwa eksplike evolutyon tou?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  ainsi ne soit-il Dim 12 Déc 2010 - 16:22

Alor mezanmi se yon kestyon de bon sens ak kiryozite lan sa ki entoure'n. Teolojyen pachiman k'ap reve au Panthéon et à l'Académie Française la, olye ke yo chita ap rumine amertume, olye ke yo kite Martine ap chofe bil yo, pito yo mete'y au travail, man-yè mete lespri'y à jour olye ke y'ap monte desand sou volan Tèt Bèf an Ayiti anba move grog. Ha! ha! ha!

W pa ka pa gen talan pedagog pou ap seye brouye echanj ki enformatif e ki stimulan. Konesans se bagay ke moun pataje, se sa ki anpeche ke diskisyon pa à sens unique. Selman, yo konseye pou nou kenbe sèvo nou aktif pou ralanti Alzheimer. Sa ki p'ap reflechi positif, sa ki pa jwenn plezi lan lekti, lan muzik, lan promnad, lan konvèsasyon, lan jeux de mémoire, de déduction, elatrèy, yo p'ap tand lontan pou al pote Sen Pyè plent pou Martine.

M'ap profite di The West (lol) mèsi pou fason li etaye sa mwen konprand de Guy. Misye te viv dans l'Outaouais itou, se te yon etudyant Kanadyèn fransèz ki t'ap di fanmi'm jan yo te apresye atis la lan rejyon an. Mwen kwè ke se apre faz sa a li te kite Kanada. Ou byen, si m'byen konprand Guy te konn en tournée regilyèman lan rejiyon sa a.

Dimanche matin, le temps est doux mais c'est l'hiver. Le verglas s'est mis de la partie. Le colonel du Québec, lui, fait le rare ou le rat. Ouf! ça doit pelleter dans les Cantons de l'Est avec l'abondante neige de la dernière semaine. J'ai ouï dire qu'on hallucine dans ce coin-là du pays, on aperçoit des chats noirs, des chouettes blanches... en sortant de la maison et dans le rétroviseur.

Le fabuliste est un fabulateur, oui. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires - Page 2 Empty Re: Dieu? Non. Religion? Oui. Je ne crois pas un mot de toutes ces histoires

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum