Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Pour Rico et Kakakok

+6
Le gros roseau
Marc H
Joel
jafrikayiti
kakakok
Marc-Henry
10 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Pour Rico et Kakakok

Message  Marc-Henry Dim 30 Sep 2012 - 1:53

La raison qui m’a amené à écrire ces quelques mots sur la mésentente entre Rico et ses pairs de l'autre Forum n’est pas personnelle. Il est tout à fait logique que je demande à Rico et à Kakakok de cesser d’utiliser les pages du ForumHaiti.com pour régler leurs comptes avec les anciens amis. Ma foi, si j’étais à leur place je cesserais d’intervenir dans un forum qui m’a expulsé à chaque fois que j'émettais des opinions contraires aux convictions politiques des administrateurs.Cela étant dit, mon problème avec Rico et kkok est qu'ils citent des noms dans notre forum et je ne suis pas à l'aise avec cette révolte chronique et circonstancielle. Rico doit faire un choix: accepter de faire partie de la «milice virtuelle» rose s'il voudrait continuer à intervenir dans l'autre FOFO ou prendre position pour son pays , Haiti s'il choisit notre FORUMHAITI, l'original.C'est aussi simple que cela .

Tout en espérant que Rico et Kakakok ne citeront plus les noms des particuliers dans leurs interventions au ForumHaiti.com, je leur prie d’agréer mes sincères salutations.
Admin
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  kakakok Dim 30 Sep 2012 - 7:27

Marc je n aime pas cette note publique ..mais je comprends.....Je ferai attention pour eviter de vous meler dans ce conflict et du meme coup je vous remercie sincerement..

kkkok
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  jafrikayiti Dim 30 Sep 2012 - 8:55

Ou va remake, se chak fwa lobèy pete anndan chanm reyaksyonè GNBis yo, 2 pèsonaj GNBis zenyèz sa yo retounen sou forumhaiti.com. Yo pa vle envesti tan ak resous pou ede bati kwakseswa, men yo vle jwi tout privilèj, toupatou.

Mwenmenm mwen kwè veritab solisyon an, se pou 2 konpè sa yo mete resous yo ansanm pou yo kreye: ForumHaitienZenyez.com


Embarassed

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Joel Dim 30 Sep 2012 - 9:17

Wi;
Lè zòt te detèmine pou yo detwi FORUM HAITI.com ;Nèg te vle defann yo lan non DEMOKRASI;e lan sa zòt t ap ekri ,yo te montre klè ke se sa NAZI yo te fè lan lanne 20s ak 30s ,yo te vle fè ""IZE DEMOKRASI POU DETWI DEMOKRASI""

Epi FAB sa a genyen pou l aprann NÈG.Mwen kwè ke se yon FAB de ESOP ,FABILIS AFRIKEN an:

http://www.charlinelancelblog.com/article-la-fable-du-scorpion-et-de-la-grenouille-81581385.html

Youn lan ""moral"" FAB sa a:

""Il ne faut se fier jamais à un méchant
Il ne peut dominer ses tendances du sang
Il se sert tot ou tard ,de son apre poison

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Marc H Dim 30 Sep 2012 - 9:43

kakakok a écrit:Marc je n aime pas cette note publique ..mais je comprends.....Je ferai attention pour eviter de vous meler dans ce conflict et du meme coup je vous remercie sincerement..

kkkok

Kkkok

Je n'avais pas le choix de faire cette mise au point et j'avoue que j'aurais du t'informer en prive avant de la rendre publique .J'en prends note de ta recommandation pour la prochaine fois .
Merci de ta collaboration
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  kakakok Dim 30 Sep 2012 - 12:21

Mak a écrit:
kakakok a écrit:Marc je n aime pas cette note publique ..mais je comprends.....Je ferai attention pour eviter de vous meler dans ce conflict et du meme coup je vous remercie sincerement..

kkkok

Kkkok

Je n'avais pas le choix de faire cette mise au point et j'avoue que j'aurais du t'informer en prive avant de la rendre publique .J'en prends note de ta recommandation pour la prochaine fois .
Merci de ta collaboration

Ou we Marc ou mete van nan moulin ekstremis titid yo pou yo atake nou tou ...Anpil nan yo pa nianse pou yo fe diferans yo ...E sereryrezman se yon n nan pi gwo eksperyans ke m fe nan 50 an mwen an....Estremis yo deklantche ....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  kakakok Dim 30 Sep 2012 - 12:24

jafrikayiti a écrit:Ou va remake, se chak fwa lobèy pete anndan chanm reyaksyonè GNBis yo, 2 pèsonaj GNBis zenyèz sa yo retounen sou forumhaiti.com. Yo pa vle envesti tan ak resous pou ede bati kwakseswa, men yo vle jwi tout privilèj, toupatou.

Mwenmenm mwen kwè veritab solisyon an, se pou 2 konpè sa yo mete resous yo ansanm pou yo kreye: ForumHaitienZenyez.com


Embarassed

Mwen konpwannn ou tres byen ! Ou pa apwann mwen anyen ..Se yon bel baga wap regle ak nou ..Se Deza , corps nou ak Titide se pa anyen anko !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Marc H Dim 30 Sep 2012 - 12:38

Kkkok

Wou ka konprann ke mwen pa vle retounen lan bagay sa anko ( batay avek ansyen intevenan nan fowom nou an . Sa pat rapote anyen ni pou mwen ni pou fowom nan .

Kkok

Woui pale de extremis e wou même kouman wou sitiye'w . Tu es de gauche - droite ou au centre des deux .

Pou anpil moun lan lavalas ak anpil lot groupe politik kkkok se pli gwo extremis ki genyen sou web la . Kisa wou ka reponn moun sayo


Dernière édition par Mak le Dim 30 Sep 2012 - 12:42, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Le gros roseau Dim 30 Sep 2012 - 12:39

Joel

Gen grenouy ki renmen pran ti kout piki yo de tan zan tan tande .Gen lè yo vinn tankou moun ki ap pran eroyinn yo.yo pa ka rete san yo pa pran drug yo.(lol)Fok yo jwen yon drug dealer ki pou ba yo eroyinn yo.Yo soufri amnesie

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Marc H Dim 30 Sep 2012 - 12:46

Bnjour Roseau

Content de te lire
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Le gros roseau Dim 30 Sep 2012 - 12:52

Bonjour Marc;Comment vas-tu?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Joel Dim 30 Sep 2012 - 12:56

Ou pa wè y ap rele moun ""ekstremis""
Mwen pa vle retounen sou zafè TITID sa a ankò.Diskou m pa chanje ;koudeta 2004 lan se te yon KOUDETA KRIMINÈL.
Mwen t ap di sa depi an 2003 e mwen pa t gen 1/4 lan ENFÒMASYON ke mwen vin genyen sou KOUDETA sa a.
Mwen konnen se sa NÈG renmen pou yo vin babye.
Sa m ap di NÈG ,se chache al rekonsilye ak KAVALYE POLKA yo ;ou byen fè tankou sa JAF di an ;al fòme SIT pa nou,lè sa a n ap ka voye monte jan nou vle!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Le gros roseau Dim 30 Sep 2012 - 13:01

Lè yo tap danse polka ak kriminel yo yo ta devore menm moun ki te vle byen pou yo ;jodya se pou yo rete pran piki yo anba skorpyon yo(lol).Kalbass pa konn donnen joumou.met yo te di:" pitit tig se tig" .pitit skorpyon se skorpyon.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  kakakok Dim 30 Sep 2012 - 13:04

Mak a écrit:Kkkok

Wou ka konprann ke mwen pa vle retounen lan bagay sa anko ( batay avek ansyen intevenan nan fowom nou an . Sa pat rapote anyen ni pou mwen ni pou fowom nan .

Kkok

Woui pale de extremis e wou même kouman wou sitiye'w . Tu es de gauche - droite ou au centre des deux .

Pou anpil moun lan lavalas ak anpil lot groupe politik kkkok se pli gwo extremis ki genyen sou web la . Kisa wou ka reponn moun sayo

Oui Marc yo ka di sa yo vle de mwen....Ekstremis se yon neg ki pa dako ak anyen....Panko we anyen pou m dako ak anyen ...Tout bagay rete menm jan...M konnen sa Mwen te ni Aristide ni Martelly se pweske menm bagay e sanble yo pwal sibi menm so....

Mwen kakakok mwen toujou asime ke mwen se yon lavalas inne..Fomasyon de Goch ..Fawouch anti titide ?????

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  ainsi ne soit-il Dim 30 Sep 2012 - 14:22

Elle court, elle court,
La maladie tout court...

En passant, où est passé el pequeño negro? (lol)



ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Joel Dim 30 Sep 2012 - 14:48

Ou fawouch anti-Titid.EPI?
Si gen moun ki te fawouch pro-titid se pou yo ta pale de TITID menm jan oumenm ki fawouch anti an.
Al gade si se pa oumenm ki pale de TITID pase plis lòt moun.
Men tou ,pito m rete la ;paske se sa w ap chache.
Retounen kay KONPAYÈL ou yo epitou al di ke l te touye ,kòman yo rele yo?SENATÈ TOUSEN ,MAJOR LAMY ,JAN DOMINIK ,chen ak rat yo konn jwenn mouri lan la ri PÒTOPRENS yo,li se PABLO elt..elt..
Y ap kontan ,y ap di pale mwa de sa ,men tou si w di yon bagay mal de MATELI ,y ap flanke w deyo.
Sèlman pa vin anmègde moun bò isit lan!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Marc H Dim 30 Sep 2012 - 15:00

ainsi ne soit-il a écrit:Elle court, elle court,
La maladie tout court...

En passant, où est passé el pequeño negro? (lol)




Le negro n'en pouvait plus . Il a quitte le forum la semaine derniere sans raison apparente . Il m a ecrit pour m'annoncer son depart definitif dans les forums haitiens . Je suis convaincu qu'il va renaitre en oiseau . Lol
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Rico Dim 30 Sep 2012 - 18:02

-------- a écrit:La raison qui m’a amené à écrire ces quelques mots sur la mésentente entre Rico et ses pairs de l'autre Forum n’est pas personnelle. Il est tout à fait logique que je demande à Rico et à Kakakok de cesser d’utiliser les pages du ForumHaiti.com pour régler leurs comptes avec les anciens amis. Ma foi, si j’étais à leur place je cesserais d’intervenir dans un forum qui m’a expulsé à chaque fois que j'émettais des opinions contraires aux convictions politiques des administrateurs.Cela étant dit, mon problème avec Rico et kkok est qu'ils citent des noms dans notre forum et je ne suis pas à l'aise avec cette révolte chronique et circonstancielle. Rico doit faire un choix: accepter de faire partie de la «milice virtuelle» rose s'il voudrait continuer à intervenir dans l'autre FOFO ou prendre position pour son pays , Haiti s'il choisit notre FORUMHAITI, l'original.C'est aussi simple que cela .

Tout en espérant que Rico et Kakakok ne citeront plus les noms des particuliers dans leurs interventions au ForumHaiti.com, je leur prie d’agréer mes sincères salutations.
Admin

Se sa map di nou, yon forom pa dwe zafè Marc Henry ou byen Colo OU Lot ekip yo. Mwen pa dako ditou o wi pa vinn pale de lot moun. Se non ,non, non -------- se ezakteman parol MAXIMO.

YON FOROM LIB, OUVÈ YO GEN DWA PALE DE DIVALYE, ARISTID, PREVAL, MICKI TOUT LOT KOKEN TANKOU DEZA, COLO, MAXIMO E BNN FANM FIYET LALO YO.

LIBÈTE DEKSPRESYON SE YON DWA DEMOKRATIK. KOM MOUN KAP VIV NAN MONTREAL PA FÈ M SA.

SE REZON MWEN DI NOU FÈ JEFO POU RIVE NAN OTÈ ADMINISTRATÈ FOROM MOUN. FOROM KI REKONÈT LIBÈTE PALE, KRITIKE.

ZAFÈ W W GEN PWOBLÈM AK COLO E ANSYEN ZANMI W DEZA SE PA DITOU REZON POU FÈ MENEM JAN AK YO.

ALOS RICO PAP GEN LONTAN SOU FOROM SA. ZAFÈ METE BAYON MWEN PA DWE PALE, PA GEN SA PYÈS.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Amoph Dim 30 Sep 2012 - 18:10

T-NEG a dû vivre des moments difficiles.

Qu'il sache que nous l'apprécions beaucoup et lui souhaitons tout le bonheur du monde !

Merci T-NEG.

Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Rico Dim 30 Sep 2012 - 18:58

Joel a écrit:Ou fawouch anti-Titid.EPI?
Si gen moun ki te fawouch pro-titid se pou yo ta pale de TITID menm jan oumenm ki fawouch anti an.
Al gade si se pa oumenm ki pale de TITID pase plis lòt moun.
Men tou ,pito m rete la ;paske se sa w ap chache.
Retounen kay KONPAYÈL ou yo epitou al di ke l te touye ,kòman yo rele yo?SENATÈ TOUSEN ,MAJOR LAMY ,JAN DOMINIK ,chen ak rat yo konn jwenn mouri lan la ri PÒTOPRENS yo,li se PABLO elt..elt..
Y ap kontan ,y ap di pale mwa de sa ,men tou si w di yon bagay mal de MATELI ,y ap flanke w deyo.
Sèlman pa vin anmègde moun bò isit lan!

ALOS KI DIFERANS GENYEN AK KAY KONPAYÈL. MENM ENTOLERANS, MENM PA VINN ANMÈKDE. PWOBLÈM NOU YO PA DWE KRITIKE NI ARISTID OU BYEN MARTELLY.[/i][/b]
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Joel Dim 30 Sep 2012 - 21:13

RICO:

Rektifye sa w ap di.Gen moun ki anpeche n kritike ARISTID?
Nou tèlman kritike l ,ke pa gen anyen ankò pou nou de li.Se repete pou nou repete sa nou konn di;epitou ki sa ki pase lè w ap repete mil fwa,menm bagay yo?
Moun jis pa okipe w.
Men tou ,mèt FOWÒM lan konn kritike ARISTID ;pa sa?.
Se sa k fè ou paka konpare FOWÒM sa a ak KONPAYÈL nou yo ;paske si nou kritike MATELI ,yo jis flanke nou deyò.Se nou ki di sa.
KIDIDONK ,si nou gen yon ti bon sans lakay nou ,se pou nou wè pa gen konparezon posib ant 2 FOWÒM yo!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  jafrikayiti Dim 30 Sep 2012 - 22:20

Men, ala kote mesye yo san wont! Konsilte achiv yo, ou va remake se pa premye fwa epizod sa a ap jwe. Epi, se pa sou fowom move fotokopi forumhaiti.com nan sèlman yo mete pèsonaj zenyèz yo deyo. Kounye a, men se youn nan fowom kote yo te fè yo malonèt la - jiskaske yo te vin refijye isit la....konpatriyot GNBis la ap bay kom modèl. Mesye sa yo fenk kare pran malonèt kay madanm!

Zewo konviksyon! Zewo konstans! opotinis alawonnbadè!

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  kakakok Dim 30 Sep 2012 - 23:40

jafrikayiti a écrit:Men, ala kote mesye yo san wont! Konsilte achiv yo, ou va remake se pa premye fwa epizod sa a ap jwe. Epi, se pa sou fowom move fotokopi forumhaiti.com nan sèlman yo mete pèsonaj zenyèz yo deyo. Kounye a, men se youn nan fowom kote yo te fè yo malonèt la - jiskaske yo te vin refijye isit la....konpatriyot GNBis la ap bay kom modèl. Mesye sa yo fenk kare pran malonèt kay madanm!

Zewo konviksyon! Zewo konstans! opotinis alawonnbadè!

Jaf apwe la blankofobi ipokrit tout konnen ki lot malladi ou soufwi...Se le mal Daristide ,,,,,Nou regret sa pou wou ...M pa konn pouu Rico ...Mwen se pou move zafe , pou tet mato mwen te revoke titide ...Li pap tounen sou moun anko ..Menm si sall upment ak opotinistman li ta monde sou do MoiseJn Charles....

Nou pa pi san wont pasew ..Nou rekonet Martelly se menm sall up ak patron w ...Ou we nou pi bon pasew nou genyen bon kolonn vetebwal...Ti sall up extremis parey ou yo te konpwann se te Marc ki te voye m goumen ak yo//////lolllllllllllllllllllllllool mwen Ri CO pou yo...Se konpotman martelly ki te voyenmm... Jaf yonsel bagay ou genyenak mwen se konpotman politik mwen ak aristide...
ou konnen tre byen m pa janm bay misye manje draje
!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Joel Lun 1 Oct 2012 - 7:12

JAF;
Ann evite tonbe lan PYÈJ misye an ;byen ke sa difisil.Se pou l jwenn yon jan pou l pale de ARISTID.
Misye tèlman konnen moun bouke ak rans li yo ke si w sonje ,li te vini ak 5 ou 6 ""threads"" an menm tan pou l sa nwaye lòt diskisyon yo.
Annou retounen sou diskisyon stimilan tankou ""CHÈCHE PA PECHE"" e kite misye fè MONOLÒG!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Excel Lun 1 Oct 2012 - 10:48

Rico

si wou kontinye ap fe frekan, yap bloke ...à vie wouyyyyyy

Excel
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Léogane
Opinion politique : denonse diktateu
Loisirs : manger di riz ak pwa
Date d'inscription : 10/07/2011

Revenir en haut Aller en bas

Pour Rico et  Kakakok Empty Re: Pour Rico et Kakakok

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut


 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum