Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Funko POP! Jumbo One Piece Kaido Dragon Form : ...
Voir le deal
Le Deal du moment : -45%
PC Portable LG Gram 17″ Intel Evo Core i7 32 Go ...
Voir le deal
1099.99 €

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

2 participants

Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  kakakok Jeu 22 Nov 2012 - 18:11

MAFIA , VISYE , MAK RESPE SITOU SALL UP YO PA MENM BEZWEN REFLECHI POU BAY LE PEP MANTI .. SA A SE ERIATJ DIKTATI DIVALIYERIS LA , BANBOCH DEMOKRATIK MILITE YO ET POPILIS LAVALAS YO...

sEMENM SA A MWEN WONT POU YO SOU REPONS YO BAY SOU KOZE CLIFFORD BRANDT LA ....sA MONTRE A KLE NAP VIV AN HAITI NAN YON ETAT MAFYA . DEPI DEPA JCD JOUK JODYA SA KLE TANKOU DLO KOK MICKY AP JWI ERITAJ JCD , NAMPHY , PREVAL , JEA AK JBA TE KITE POU LI ... se yon nan rezon pweske tout dosye femen.....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty Re: YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  kakakok Jeu 22 Nov 2012 - 18:25

saki pi led se lo yon vakabon nn gouvenman di kat brandt la se yo fo kat !pweske tout nasyon sanble aksepte tez sa an silans ,,,Tez sa montre a kle ke Gouvenman idyo , vole , mafya !
Sa montre a kle yo te konnen tranzaksyon brandt yo ! Avant yo te arete Brandt kkkok konen byen ..Brandt pat bezwen fe okenn kat fo kat ...Si yo deklare kat la se fo kat sa vle di Menm defann sall up pa konn koman pou fe sa ..ou byen yo konnen pep la telman sot li paka konpwann ti nyans a y
o !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty Re: YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  kakakok Lun 26 Nov 2012 - 10:02

Je remarque un tres bon reveil chez les titidistes, lavalassiens , les gardiens d ela foi et meme le blancophe et c est une tres bonne chose ...dans la mesure qu ils ne cherchent pas recycller aucun leader machiavelique ....Je le dis et je le maintiens le mikiyste rose est un accouplement lavalas/gnbiste....c est l enfant gate de rene preval et de jba.....C est cette raison qui a explique la timiditeet la prudence complice de nos lavalassiens, titidiste , gardien de la foi !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty Re: YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  Marc H Mar 27 Nov 2012 - 20:21

Kakakok Express

Eske wap tounen lan Lavalas reorganise an ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty Re: YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  kakakok Mer 28 Nov 2012 - 8:51

Mak a écrit:Kakakok Express

Eske wap tounen lan Lavalas reorganise an ?

Mon objectif est beaucoup plus grand qu un retour dans un lavalas organise !
Marc serieusement nou pe pe verite twop ! Menm ti lide liberalizasyon lavalas ou yo pa ka pwan piye la sou web la ..Ou kwe ou taka oze pale pawol konsa taba ????

Marc se noumenm ki fini ak koze pati politk nan peyi a ????TOUT NEG PWAN POUVWA SOU YON PLATFOM ....YO KRITIKE TOUT PATI POLITIK ...KAN MANDA YO PRET POU FINI YON MONTE YON PATI POLITIK CHARJE AK MESENE !
jODYA NOU GENYEN PARTI HAITIEN TET KALE ! CHAJE AK NEG KAP CHACHE POUVWA AK OPOTINITE !

jOUK JODYA MANDE JOEL NAN KI PARTI LI YE ??????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ... Empty Re: YON ANALIZ KAKAKOK SOU KOZE FO KAT PALE NASYONAL CLIFFORD BRANDT LA ...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum