Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

+6
drno
Marc H
gwotoro
Rodlam Sans Malice
Joel
kakakok
10 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 1:21

Oui comme grand reveur , masturbateur sur le webs je reve d'un pays serieux ou l'on vote un homme ou une femme pour son projet politique , son projet de societe ... bounce

C'est peut-etre le cauchemar la rencontre d'Alexandre Lerouge et Claude Vixamar de 78 ... sous Jean-claude Duvalier ou de la rencontre Sarko / Sego .

Imaginons une rencontre televisee a travers le monde entre Preval et Manigat affraid
Un candidat muet et un autre loquace ! Malheureusement Haiti est ce qu'elle est... plus de rumeur moins d'informations ! absence de tous debats ! Seuls les manoeuvres politiques dominent par example l'invasion calculee et organisee de l'hotel montana ! l'insecurite organisee et bien planifiee pour eviter toute campagne serieuse affraid

Enfin ke rezilta Preval yo bon ou pa Haiti sa fe Le penn oula peinne .C'est pourquoi sans malice et Marc refusent d'accepter que eux et moi sont tous des lavalassiens..A la seule difference certains d'entre eux sont des Titidistes !
A quand une reforme serieuse dans la vie politique de notre pays ??????????????????????????????????????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 1:54

Malheureusement nenpot rezilta deba a nou kontinye ap konte morts ....Suite a une mauvaise politique depi dik dantan !

samedi, 5 mai 2007

Au moins 20 clandestins morts dans un naufrage
Au moins 20 personnes sont mortes et 56 portées disparues dans le naufrage au nord d'Haïti d'un bateau chargé d'immigrés clandestins, qui était remorqué par la police des îles britanniques Turks-et-Caicos.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Joel Sam 5 Mai 2007 - 7:32

Kakakok,

Si vous pensez que Manigat gagnerait un débat contre Préval;vous ètes plus stupide que je ne le croyais.

Le débat devrait se faire en Kreyòl,pas en Japonais,en Anglais ou en Français (lol).
Manigat ,en voulant montrer qu'il "sait" mettrait tout le monde en Coma,et Préval n'aurait à user que quelques phrases bien placées.

C'est une technique usée sciemment par Ronald Reagan quand il débattait des gens sensés ètre beaucoup mieux informés que lui;comme Jimmy Carter et Walter mondale.

Dans un débat,Preval battrait à plate couture Manigat.

Avez vous lu ou entendu parler Manigat?

Après deux phrases ,vous devez faire un effort pour comprendre de quoi il parle.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 5 Mai 2007 - 8:10

Ke se swa an franse ou an kreyol map mete lajan m sou Preval.se pa paske preval pi byen edike pase Manigat; se pase manigat konprann se nan yon konferans nan sorbonne li ye lè li ap kominike ak ayisyen.genyen anpil ti snob ki ap pou Manigat menm lè yo pa konprann sa li di yo. men pou majorite Pep la se pou preval yo tap bat bravo mwen ta renmen o lye de Preval se Aristide ke kok la te pwopose.Manigat tap vole gagè anvan deba a fini.Mwen pa di ke manigat pa tap ka fè yon bon Presidan men li manke pragmatik o lye edikatyon li genyen servi li li vinn yon andikap pou li .Fok yon politisyen konnen milye e epok ke li ap viv la byen pou li ka kominike ak odyans ki ap koute li .carter pi byen edike ke Ronald reagan pou tan Ronald reagan ak 2 ou 3 fraz anbarase Carter.Lè li mande Carter :"Are we better off now than four years ago" ,Carter blije mamote.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  gwotoro Sam 5 Mai 2007 - 10:45

Seuls les manoeuvres politiques dominent par eample l'invasion calculee et organisee de l'hotel montana ! l'insecurite organisee et bien planifiee pour eviter toute campagne serieuse

Kakakok,

Pouvez-vous elaborer s'il vous plait sur quelques autres manoeuvres politiques qui sont survenues au cours des elections:

1) des bulletins de vote et des proces-verbaux de bureaux de vote qui arrivent au depotoir de Truttier sans avoir fait escale au centre de tabulation.

2) des bureaux de vote (la majorite a Port-au-Prince ainsi qu'en province) non ouverts a 11h du matin pour un vote de 6h a 16h alors que la veille encore le CEP et la Minustah assuraient que tout etait fin pret. Je rappele l'excuse donnee par le CEP qui disait ne pas s'attendre a avoir tous ces electeurs bien qu'elle "preparait" des elections pour ,5 millions de personnes.

3) des bulletins de vote et des proces-verbaux de bureaux de vote qui arrivent au centre de tabulation alors que le CEP donne l'assurance depuis des jours que tous les documents ont ete achemines au centre de tabulation.

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 11:28

HA ! HA ! HA ! Je vois bien pourqui et pourquoi mon pays est comme cela ! meme sang malice un homme de debats y croit a la victoire de Preval et contre quiconque autre leader politique . C'est plus que Gwotoro nous avons le pays que nous voulons .... Donc mesye nou ka genyen nenpot debat avek le vieux kok tout !

Voici donc les raisons les qui vous empechent de vous identifier clarement comme lavalassien de naissance ( a l'exception de sans malice qui parle timidement de son ancienne classe ) un petit acceptable ....

Vous voulez continuer a bloffer les masses a les entrainer uniquement dans des projets conjonctuerels " liberation des prisonier sans aucun jugement et le retour impuni des faucons lavalassiens .....

Pas questions de continuer a debattre avec vous ! Desormais je retournerai a non ancienne attitude .. Nous ne voulons pas le pays ..... Vous avez deja le pays de vos reves merci !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 12:50

Enfin les sangsireuers sont 100 su re !
Preuve totale que tous debats serieux sont impossibles ici ....


J’arrête ici et je vous pose les questions suivantes :

1-Souhaiteriez-vous voir le président Aristide à la tête du pays une troisième fois ? Si oui Pourquoi ? Si non Pourquoi ?

Haiti c'est un laboratoire du mal.. le president Preval aviat rate son retablissement de l'autorite de l'etat a cause de la personalite d"aristide dit-on ....Sans aucun debat serieux avec magouilles, violence et combines il a encore sa chance pour une deuxieme fois... Malgre lap debouye'l kon met Jan jak naje pou li soti ....

Si konsa pouki sa yo pa ba Aristid yon 3e , 4e , et meme yon 5 e chans ? Peyi a se yon jwet pope !


Comment voyez-vous son rôle au sein du parti fanmi lavalas dans l'avenir ?

Il a deja joue son role en lui nonnamnt leader a vie de ce parti , en tirant les ficelles de la violence et des combines de toutes sortes.......La reponse se trouve dans les vrai raisons de l'emprisonnement de l'autre Rene le civil et surtout l'incapacite , la peur de juger Rene Civil ??????
a) Qu'il démissionne mais reste membre privilégié du parti pour consultation

Il n'a pas besoin de demissionner...........il est deja a vie...Le parti ne lui interesse pas ..son seul interet c'est la manupilation de qlq Titidistes et qlq idiots ne comprennent en rien ...
b) Qu'il abandonne définitivement la politique et se consacre à l'éducation...

On ne peut pas demander a un homme politique d'abandonner la politique...On peut tout simplement de faire de la politiquement autrement...

d) Quelle est donc la solution gagnante pour Haïti? Qu'il reste activement en politique ou qu'il abandonne la politique ?

Haiti n'a rien ni a gagane , ni a perdre avec lui .. Politiquement il deja au passe , meme quand c'est un passe compose.... Les elements de sa nouvelles classes deja fe tout aranjman pou li ....
Dr en Afrique du Sud ! prete vodou ! Voyan !


Merci d'avance Sang sure par anticipartion car il faut a tout prix que la verite soit baffouee !


Dernière édition par le Sam 5 Mai 2007 - 21:30, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 5 Mai 2007 - 16:25

kakakok

Mwen pap pale de Aristide avè w anko pase ou rayi Doktè ya vre.saa nanpren moun ki li sa w ekri ki pa rekonet saa .men se yon sel kestyon map mande w pou reponn mwen fwa saa san pasyon: eske ou kwè reyelman ke Manigat te ka bat Preval nan yon 2eme tour;menm si li te jwen apwi Baker ,Serge gilles ak tout lot ti kandida 1% yo.?Reponn mwen onetman.Konsa na kontinye pale.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 17:33

Au non de la democratie, au non de nom esprit de dialogue je vais vous repondre a une question tres mal posee , a une question totalement hors du sujet ...

A aucun moment kakakok pa janm pale ni de la victoire de Manigat sur Preval ni de preval sur Manigat.....

Eske sa vle paske PREVAL TAP GENYEN nenpot jan fok Nou te oblije fe vyolans tout peryod elektoral la ?????????

OU nou te oblije anvahi otel montana ????

Ou anko mwens pep Ayisyen pa genyen dwa yon deba serye ????????

Je l'ai deja dit mon vieux ami " Vous avez le pays que vous revez......" Une Haiti malade , un president sans aucun projet de societe ..

Toutan vle korije mwen , ou vle apwann mwen koman pou mwen imite Voltaire ak Chateaubrillant nan ekri bon Francais ...
Jodia map made'w ou pa renmen we yon jou Yon nivo deba konsa Potopwens ??????

Pou fe fe w plezi Pa genyen pesonn ki te kale ti kok ou a Preval ! SEL JEAN B ARISTIDE KI TE KA BAT PREVAL !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 5 Mai 2007 - 18:06

Ou pi byen enforme pase m sou sak pase an ayiti pandan 2 lane gnbis yo tap masakre pep la.Nou manifeste a lez nan Vertyè pa yon cheve pa tonbe nan tet nou. nou menm fè polisye yo konpliman poutan lè pep la pran la ri poul mande pou yo respekte dwa li nou di :nou touye de twa res yo kouri.Gerard latortue dixit.Ki donk se pou pep la rete bra kwase kite nou masiminen li ,touye yo tankou nou te fè ak ti mesye Fort natyonal yo.ak tou sa nou mete nan kontenè nou lage nan lan mè.Konsa yo [pa ta fè vyolans.

ki vyolans ki te fet nan otel la. Lè pep la wè nou vle bal kout boul li montre nou ke sa pap pase konsa.Nou genyen kouraj ke nap pale de vyolans pep saa, mwen ta swete mwen gen tan mouri men si nou kontinye konsa yon jou nap jwen ak zo grann nou tout bon wi.

mwen pa janm di pou pa genyen yon deba ant kandida yo non, se la press ki pou organize deba saa.Ou pa ka di ke Preval se ti kok mwen aloske mwen te ekri li yon let ouvert poul te retire kandidati li poul pat divise kan popilè ya.Diferans mwen ak ou mwen respekte manda ke pep la bali ya, map kritike li lè li fè sa ki pa bon tankou lè li foure men l nan treso piblik pou l achte machinn ba depite absanteyis epi ti moun pa genyen ban nan lekol pou yo chita.map konplimante l tou lè li fè sa ki bon paske mwen pa rayi personn an ayiti mwen rayi kondityon pep la ap viv la paske mwen te ka la tou.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  gwotoro Sam 5 Mai 2007 - 20:48

Eske sa vle paske PREVAL TAP GENYEN nenpot jan fok Nou te oblije fe vyolans tout peryod elektoral la ?????????

OU nou te oblije anvahi otel montana ????

Ou anko mwens pep Ayisyen pa genyen dwa yon deba serye ????????

Kakakok,

Vous avez pose la une serie de questions interessantes. Par contre, je crois qu'elles sont incompletes, a mon humble avis.

Donc, je me permets d'ajouter quelques questions a votre serie de questions et j'attends aussi les reponses de Sans Malice a celles-ci.

1) Est-ce que la violence avait commence avec le lancement de la campagne electorale ? Etait-ce une violence liee directement a la campagne electorale ou pas ?

2) Le fait que Preval aurait gagne, dans tous les cas de figure justifie-il que l'on ait ete jete des bulletins de vote et des proces-verbaux de bureaux de vote dans des depotoirs, dont celui de Truittier (et ces incidents sont survenus avant l'incident de l'hotel Montana) ?

3) N'est-il pas dommage qu'aucun candidat, aucune plate-forme n'est pu presente aucun programme serieux, meme parmi ceux qui 2 ans auparavant voulaient la tete d'Aristide a tout prix ? N'est-il pas dommage qu'en fait, on ait prefere mener des campagnes d'attaques envers Preval au lieu de mener une campagne basee sur des idees, des programmes ?

Sans Malice, s'il vous plait, on attend les reponses a nos questions. Merci d'avance!

gwotoro
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3974
Localisation : Canada
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: le balancier

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 21:19

gwotoro a écrit:
Eske sa vle paske PREVAL TAP GENYEN nenpot jan fok Nou te oblije fe vyolans tout peryod elektoral la ?????????

OU nou te oblije anvahi otel montana ????

Ou anko mwens pep Ayisyen pa genyen dwa yon deba serye ????????

Kakakok,

Vous avez pose la une serie de questions interessantes. Par contre, je crois qu'elles sont incompletes, a mon humble avis.

Donc, je me permets d'ajouter quelques questions a votre serie de questions et j'attends aussi les reponses de Sans Malice a celles-ci.

Je comprends bien le gardien de la foi s'adresse directement a sans malice.....Mais sans malice l'a dit lui meme je suis beaucoup mieux place pour repondre a ces pertinentes questions ..

1) Est-ce que la violence avait commence avec le lancement de la campagne electorale ? Etait-ce une violence liee directement a la campagne electorale ou pas ?

Non ! A qui profite le crime ???Au contraire les bandits avait donne un bon et moment de repis pour lui permettre de gagner ????? C'est peut etre pourquoi aujourd'hui on dit de lui a tort " Un traite !
Apres son election en plusieurs occasion il avait prefere de negocier avec eux au lieu d'appliquer et de faire appliquer la loi...TOUT FE FE NOU SISPEK E BAN NOU REZON POUNOU KONPWANN LA SOURCE DU MAL
.....

2) Le fait que Preval aurait gagne, dans tous les cas de figure justifie-il que l'on ait ete jete des bulletins de vote et des proces-verbaux de bureaux de vote dans des depotoirs, dont celui de Truittier (et ces incidents sont survenus avant l'incident de l'hotel Montana) ?

BONNE REFLEXIONS A SEULE DIFFERENCE L'EVENNEMENT DE MONTANA N'A ETE UN INCIDENT ....SI CET UN " IL FAUT AJOUTER MALHEUREUX ....
MOI KAKAKOK QUAND JE PARLE DE MAGOUILLE JE NE POINTE PAS UN SEUL SECTEUR " NOUS SOMMES PAR NATURE UN PEUPLE DE MAGOUILLIEUR...POURQUI ET POURQUOI fEQUIERE TRAVAILLE T IL AU CONSEIL ????

3) N'est-il pas dommage qu'aucun candidat, aucune plate-forme n'est pu presente aucun programme serieux, meme parmi ceux qui 2 ans auparavant voulaient la tete d'Aristide a tout prix ? N'est-il pas dommage qu'en fait, on ait
presente s'attaquer a Preval au lieu de mener une campagne d'idees ?

Oui quand je parle d'un debat c'est pas pour les candidats c'est pour l'eclairage du peuple.....Tout le monde a garde le silence sur le finance,net de la campagne de RENE PREVAL .....Donc qui peut m'empecher de dire et de croire que les extremistes Arabes et palestiniens avaient finance sa campagne ....puisqu'il n'y a vait pas de debat ????

Sans Malice, s'il vous plait, on attend les reponses a nos questions. Merci d'avance!

Oui sans malice peut faire une tres bonne partie civile pour prendre position a cote du gardien de la foi !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Rodlam Sans Malice Sam 5 Mai 2007 - 21:44

Seuls les aveugles et les sourds peuvent pretendre ce sont les lavalassiens qui ont debuté les violences en haiti.on massacre les fils du peuple depuis 1987 à la ruelle vaillant ; pourtant ce sont eux les criminels.cette logique me deconcerte.

ce sont ces manoeuvres deloyales de l'autre camp qui ont poussé le peuple à envahir l'hotel Montana pour demander le respect de ses droits legitimes de choisir librement ses dirigeants.

On reproche a Preval son mutisme durant la campagne ,maintenant Kakakok lui reproche de n'avoir pas debattu le Professeur Manigat; pourquoi devrait-il le faire? il savait trés bien que le professeur ne representait pas un poid lourd dans la balance ,pourquoi devrait-il lui accorder cette plateforme.Les vaincus ont toujours tort.(lol)Les politiciens americains qui sont assurés de leur victoire n'accordent pas non plus des debats aux concurrents faibles.

Il est regrettable que le Professeur Manigat ait commis cet impair en se laissant manipuler par les militaires magouillleurs en 1987 comme ils avaient joué Daniel Fignolé. en 1957.il a commis la meme erreur et il subit encore les consequences de cette percée Louverturienne.

je partage ce regret de Gwotoro en ce qui concerne la base sur laquelle le vainqueur ait ete choisi.Et cela a toujours ete le cas en haiti ,on ne chosit pas les dirigeants sur la base d'un programme de gouvernement presenté par leurs partis mais de preference sur la base de leurs discours.N'importe qui peut promettre monts et merveilles à un peuple aux abois pour l'epater ,l'essentiel est de savoir comment ce parti compte realiser ces miracles.Et c'est la cause parfois de nos deceptions et déboires.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Marc H Lun 14 Mar 2011 - 0:38

Kakakok fait encore la manchette ...au ForumHaiti .

Un debat Manigat /Préval

Une inspiration de Kakakok
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 8:20

Sa mwen renmen ak Joel la se li toujou orijinal e li pa janm chanje nan position li menm le li toujou wrong, men lot ki vle kwe ke yo pa genyen malic la kay yo chanje position yo chak fwa van vire. Neg yo pa konnen si geyen youn bagay yo rele achiv

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Le gros roseau Lun 14 Mar 2011 - 10:02

mwen toujou di nou mwen pa yon dogmatik mwen se yon moun ki pragmatik.se wou ki kwè mwen vire paske koz pam lan se pa ni X.Y ou byen Z se pep la.moun ki ap soufri yo.Mwen se yon humaniste.se moun ke mwen bay plis valè.mwen te met vote pou yon moun depi li pa ba pep la yon ale mye map toujou vire do ba li.e kom mwen deja di se pa paske map souse yon ti zo pandan ke 95% moun nan peyi ap mouri ak grangou kloroks ak kolera ki fè map bouche nenm poum bwè dlo santi.Mwen pa non plis yon mouton ki ap swiv yon berje ki ap mennenm labatwa.No way Jose.Mwen renmen wè ressilta ;Show me the money.Mwen pa kwè nan bel pwomes.Mwen loyal a yon pati ou byen yon moun toutan li loyal a koz mwen yan.Lèm devan yon pwoblem mwen chwasi moyen ki pi fasil la poum rezoud li.Mwen pap di sa francois Duvalier te di ya;"En politique la reconnaissance est une lacheté"men tou mwen pas adilatè inkondityonel pèsonn.Mwen kwè nan l'Habit ne fait pas le moine."Mwen toujou renmen padone wi men fok genyen repantans.Ni mwen pa ba moun responsabilite sa lot moun fè.chak moun responsab zak yo fè nan la vi.mwen pa ka ba myrlande Mnaigat responsab sa leslie Manigat te fè e vice versa.Mwen se fanatik mouvman popilè ya men mwen pa fanatik ni Aristide ni preval.map defann dwa tou 2 pou yo viv nan peyi yo e pou defann tet yo kont akisatyon tankou map defann dwa jean Claude Duvalier poul rete nan peyi li paske se an ayiti selman mwen wè grimas saa .e byen se poum te di w Sans malice rete menm moun lan se pesudo selman li chanje.li pa chanje kasak.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 10:09

Le gros roseau a écrit:mwen toujou di nou mwen pa yon dogmatik mwen se yon moun ki pragmatik.se wou ki kwè mwen vire paske koz pam lan se pa ni X.Y ou byen Z se pep la.moun ki ap soufri yo.Mwen se yon humaniste.se moun ke mwen bay plis valè.mwen te met vote pou yon moun depi li pa ba pep la yon ale mye map toujou vire do ba li.e kom mwen deja di se pa paske map souse yon ti zo pandan ke 95% moun nan peyi ap mouri ak grangou kloroks ak kolera ki fè map bouche nenm poum bwè dlo santi.Mwen pa non plis yon mouton ki ap swiv yon berje ki ap mennenm labatwa.No way Jose.Mwen renmen wè ressilta ;Show me the money.Mwen pa kwè nan bel pwomes.Mwen loyal a yon pati ou byen yon moun toutan li loyal a koz mwen yan.Lèm devan yon pwoblem mwen chwasi moyen ki pi fasil la poum rezoud li.Mwen pap di sa francois Duvalier te di ya;"En politique la reconnaissance est une lacheté"men tou mwen pas adilatè inkondityonel pèsonn.Mwen kwè nan l'Habit ne fait pas le moine."Mwen toujou renmen padone wi men fok genyen repantans.Ni mwen pa ba moun responsabilite sa lot moun fè.chak moun responsab zak yo fè nan la vi.mwen pa ka ba myrlande Mnaigat responsab sa leslie Manigat te fè e vice versa.Mwen se fanatik mouvman popilè ya men mwen pa fanatik ni Aristide ni preval.map defann dwa tou 2 pou yo viv nan peyi yo e pou defann tet yo kont akisatyon tankou map defann dwa jean Claude Duvalier poul rete nan peyi li paske se an ayiti selman mwen wè grimas saa .e byen se poum te di w Sans malice rete menm moun lan se pesudo selman li chanje.li pa chanje kasak.

San Malice te ka defan li pi bien ke sa. Ou voye fle net Roseau, e tanpri kite San Malice defan li .

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Joel Lun 14 Mar 2011 - 10:20

drno a écrit:Sa mwen renmen ak Joel la se li toujou orijinal e li pa janm chanje nan position li menm le li toujou wrong, men lot ki vle kwe ke yo pa genyen malic la kay yo chanje position yo chak fwa van vire. Neg yo pa konnen si geyen youn bagay yo rele achiv

non DR

Pa konprann mwen pou pèsonn.Nou bezwen mete m lan LAVALAS paske sa ranje zafè nou ;pou nou sa joure moun.
Mwen toujou kont koudeta kont ARISTIDE yo ,paske koudeta sa yo fè peyi an plis mal ke byen ,e jisk a prèv di kontrè ;se pozisyon sa a m ap kenbe.

Mwen pa p mete kò m lan kan madan MANIGA ;paske moun sa yo pwouve sa yo ye;tankou m di l ,pa gen anyen ki di ke si madanm lan an difikilte ,li pa p rele PHILIPPE ak CHAMBLAIN.
MATELI limenm ,nou konnen l ap rele PHILIPPE ak CHAMBLAIN ;an difikilte ou pa.
Se rezon sa a yo ,ki fè mwen rete ap gade;epi tou eleksyon se dimanch;sa w di ou byen sa m di se pase pran w m a pase chache w.
Nou pa gen pouvwa ,jan yon seri moun konprann li an nou ta gen yon efè lan sa k pral pase dimanch lan.
Si nou ta reyalize sa ;nou ta sispann joure moun

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Marc H Lun 14 Mar 2011 - 10:43

La fameuse question qu'on pose aux intervenants . êtes-vous lavalas? Cela dépend dirait-on ?

Moi Je suis heureux de vous dire que je suis du grand mouvement lavalas des années 90. Quel plaisir de m'engager dans la reconstitution du mouvement des années 90. K plime , préparez-vous ? J'arrive. Revenez à nous , vous qui êtes fatigués et chargés avec la droite haitienne.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 11:14

Joel a écrit:
drno a écrit:Sa mwen renmen ak Joel la se li toujou orijinal e li pa janm chanje nan position li menm le li toujou wrong, men lot ki vle kwe ke yo pa genyen malic la kay yo chanje position yo chak fwa van vire. Neg yo pa konnen si geyen youn bagay yo rele achiv

non DR

Pa konprann mwen pou pèsonn.Nou bezwen mete m lan LAVALAS paske sa ranje zafè nou ;pou nou sa joure moun.
Mwen toujou kont koudeta kont ARISTIDE yo ,paske koudeta sa yo fè peyi an plis mal ke byen ,e jisk a prèv di kontrè ;se pozisyon sa a m ap kenbe.

Mwen pa p mete kò m lan kan madan MANIGA ;paske moun sa yo pwouve sa yo ye;tankou m di l ,pa gen anyen ki di ke si madanm lan an difikilte ,li pa p rele PHILIPPE ak CHAMBLAIN.
MATELI limenm ,nou konnen l ap rele PHILIPPE ak CHAMBLAIN ;an difikilte ou pa.
Se rezon sa a yo ,ki fè mwen rete ap gade;epi tou eleksyon se dimanch;sa w di ou byen sa m di se pase pran w m a pase chache w.
Nou pa gen pouvwa ,jan yon seri moun konprann li an nou ta gen yon efè lan sa k pral pase dimanch lan.
Si nou ta reyalize sa ;nou ta sispann joure moun


Mwen dako avek ou Joel (WOW DAKO AVEK JOEL... MWEN PEDI TET MWEN!!)
Mwen kont koudeta sou ninpot fom ke li ye a e sitou koudeta nan an 1991 lan paske li te afekte mwen direk. Pwoblem ke mwen genyen avek ou a se paske ou analize bagay yo youn sel kote. Mwen di ke mwen kont Koudeta e mwen kont Aristid menm jan mwen kont tout lot politisyen an haiti yo tou paske se yo ki pwal ba nou youn prezidan Martelly. Mwen pa ka kwe youn neg ap kritike koudeta ou moun ki fe peyi a mal e pi pou li pa mete Aristid nan te list la.

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 11:17

Marc a écrit:La fameuse question qu'on pose aux intervenants . êtes-vous lavalas? Cela dépend dirait-on ?

Moi Je suis heureux de vous dire que je suis du grand mouvement lavalas des années 90. Quel plaisir de m'engager dans la reconstitution du mouvement des années 90. K plime , préparez-vous ? J'arrive. Revenez à nous , vous qui êtes fatigués et chargés avec la droite haitienne.

Sak ki te fe mouvman anne 90 la cho se te anpil moun li te genyen la dan li, e le nou gade kounie a mouvman " Tet Kale a" genyen plis moun..lol


drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Marc H Lun 14 Mar 2011 - 11:23

drno a écrit:
Marc a écrit:La fameuse question qu'on pose aux intervenants . êtes-vous lavalas? Cela dépend dirait-on ?

Moi Je suis heureux de vous dire que je suis du grand mouvement lavalas des années 90. Quel plaisir de m'engager dans la reconstitution du mouvement des années 90. K plime , préparez-vous ? J'arrive. Revenez à nous , vous qui êtes fatigués et chargés avec la droite haitienne.

Sak ki te fe mouvman anne 90 la cho se te anpil moun li te genyen la dan li, e le nou gade kounie a mouvman " Tet Kale a" genyen plis moun..lol


Se nomal; Drno, genyen plis moun an 2011 kan 1991 an ayiti. Population ayisienne ogmante. Les jeunes ayant moins de 30 ans sont plus nombreux aujourd'hui qu'en 2011. De plus , ces jeunes représentent plus de 55% de la population actuelle d'Haiti. ce mouvement a le vent dans les voiles pour plusieurs raisons dont on a deja enumerées quelques unes au Forumhaiti.

Il faut bien se poser la question , pourquoi les haitiens refusent de voter pour les intellectuels ? Une première réponse , à mon humble avis , est l'absence de grand parti politique en haiti. C'est l'absence de parti politique structuré. Je parle de vrai parti politique démocratique implanté dans les régions du pays. Malheureusement cela n'existe pas en haiti. Je crois que c'est le premier facteur qui influence la jeunesse à voter pour n'importe qui à la présidence.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 11:41

Je suis d'accord avec toi parce que les politiciens Haitiens ne croient pas dans la democratie pendant qu'ils veulent avoir des titres democrates. Je ne comprends pas comment une partie politique qu'a existe depuis 30 ans a seulement un seul homme qu'i est qualifie pour les elections de la presidence et quand il voit qu'il n'aura jamais la chance de remporter l'election d'une facon " dwat", il a donne la balle a sa femme pour essayer.

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  dilibon Lun 14 Mar 2011 - 11:45

"Mwen kont koudeta sou ninpot fom ke li ye a e sitou koudeta nan an 1991 lan paske li te afekte mwen direk.""

Bon mwen pa vle sipote koudeta... men youn deklarasyon konsa ka korek nan nenpo peyi eksepte Ayit! Demokrasi se youn pak kote tout pati yo dako respekte dwa e asime responsabilite yo. Men Ayiti se youn eta de koken setifye. An nou gade le ka youn prezidan eli, natirelman fok li fe manda li san okenn lot fom prose, men fok li ap aplike mezi ke li te pale nan platfom li, plan pati li, ak pwomes lite fe le li tap monte. Fok li non selman respekte tout lwa peyi'a, fok li respekte enstitson peyi'a, li pa ka nan fe vyolans, ni ankouraje vyoans kont lenmi li, li la pou ameliore lavi e non detwi lavi ou detwi tout stirikti ki andedan peyi'a. Youn prezidan pa dwe ap ensite vyolans sou okenn fom. Le ou genyen youn popilis ki pre a voye mas vinn krase minorite sa pa nan reg jwet la. Le ou genyen youn popilis (dwat ou goch) ki santi ke pesonn pa ka poze li kesyon, paleman deja koupyon, deja pwostitye e nan larepz pa ka akize li e sena pap ka erije li an rotkou de jistis pou jije li e kondane sil le fo. Neg la tonbe ap fe dezod ak gabeji nan lajan leta, lap rache lap koupe, lap touye, lap fe touye, fanatik li ap voye roch, rigwaz ak dlo kaka sou moun, dim mwen ki solisyon nan ka sa'a. Kite l fe tan li? Eh beyn demokrasi a pa vle di ke li se zam pou touye prop tet li! Kisa ki pou fet nan ka sa'a.

Si jodya Obama ta paret toudenkou ak youn politik an fave 155 milyon ameriken ki fome klas pov ak klas moyenn au detriment de 400 fanmi ki pi rich yo, ou tap tande koze nan Lamerik! Mwen ap pou kouteda men nan youn seri de ka kote prezidan tounen youn kraze peyi mwen poko we ki lot fomil ki pi akseptab!

Men Preval sot pwan youn paket lajan la swa nan petro karibe, swa nan lot kont. Anvan li ale li pwostitye paleman an, li negosye soti li ak tout kandida, li fe sal vle. Kisa ki dwe fet nan ka sa'a, koudeta? laisser faire? Ou byen fome youn ploton sekre pou pwan lavi li? Ki solisyon kap pi bon pou defann peyi'a kont avadra ki rele tet yo pitit peyi'a. Martelly poko menm monte li deja ofri peyi a a RD kisa kisa ki pou fet nan ka sa'a? Retire li nan kous la? Ou byen tann li monte lage li ate? Ou byen touye pou atak kont lanasyon? Repons nan nan men w..

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 11:52

dilibon a écrit:"Mwen kont koudeta sou ninpot fom ke li ye a e sitou koudeta nan an 1991 lan paske li te afekte mwen direk.""

Bon mwen pa vle sipote koudeta... men youn deklarasyon konsa ka korek nan nenpo peyi eksepte Ayit! Demokrasi se youn pak kote tout pati yo dako respekte dwa e asime responsabilite yo. Men Ayiti se youn eta de koken setifye. An nou gade le ka youn prezidan eli, natirelman fok li fe manda li san okenn lot fom prose, men fok li ap aplike mezi ke li te pale nan platfom li, plan pati li, ak pwomes lite fe le li tap monte. Fok li non selman respekte tout lwa peyi'a, fok li respekte enstitson peyi'a, li pa ka nan fe vyolans, ni ankouraje vyoans kont lenmi li, li la pou ameliore lavi e non detwi lavi ou detwi tout stirikti ki andedan peyi'a. Youn prezidan pa dwe ap ensite vyolans sou okenn fom. Le ou genyen youn popilis ki pre a voye mas vinn krase minorite sa pa nan reg jwet la. Le ou genyen youn popilis (dwat ou goch) ki santi ke pesonn pa ka poze li kesyon, paleman deja koupyon, deja pwostitye e nan larepz pa ka akize li e sena pap ka erije li an rotkou de jistis pou jije li e kondane sil le fo. Neg la tonbe ap fe dezod ak gabeji nan lajan leta, lap rache lap koupe, lap touye, lap fe touye, fanatik li ap voye roch, rigwaz ak dlo kaka sou moun, dim mwen ki solisyon nan ka sa'a. Kite l fe tan li? Eh beyn demokrasi a pa vle di ke li se zam pou touye prop tet li! Kisa ki pou fet nan ka sa'a.

Si jodya Obama ta paret toudenkou ak youn politik an fave 155 milyon ameriken ki fome klas pov ak klas moyenn au detriment de 400 fanmi ki pi rich yo, ou tap tande koze nan Lamerik! Mwen ap pou kouteda men nan youn seri de ka kote prezidan tounen youn kraze peyi mwen poko we ki lot fomil ki pi akseptab!

Men Preval sot pwan youn paket lajan la swa nan petro karibe, swa nan lot kont. Anvan li ale li pwostitye paleman an, li negosye soti li ak tout kandida, li fe sal vle. Kisa ki dwe fet nan ka sa'a, koudeta? laisser faire? Ou byen fome youn ploton sekre pou pwan lavi li? Ki solisyon kap pi bon pou defann peyi'a kont avadra ki rele tet yo pitit peyi'a. Martelly poko menm monte li deja ofri peyi a a RD kisa kisa ki pou fet nan ka sa'a? Retire li nan kous la? Ou byen tann li monte lage li ate? Ou byen touye pou atak kont lanasyon? Repons nan nan men w..

Mwen konpwan sa ke ou di a men genyen facon pu sa ta dwe fet e sitou le nou we ke moun ki bay koudeta yo pa fe pi bien pou peyi a ke sa.

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum