Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -20%
Ecran PC GIGABYTE 28″ LED M28U 4K ( IPS, 1 ms, ...
Voir le deal
399 €

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

+6
drno
Marc H
gwotoro
Rodlam Sans Malice
Joel
kakakok
10 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  kakakok Sam 5 Mai 2007 - 1:21

Rappel du premier message :

Oui comme grand reveur , masturbateur sur le webs je reve d'un pays serieux ou l'on vote un homme ou une femme pour son projet politique , son projet de societe ... bounce

C'est peut-etre le cauchemar la rencontre d'Alexandre Lerouge et Claude Vixamar de 78 ... sous Jean-claude Duvalier ou de la rencontre Sarko / Sego .

Imaginons une rencontre televisee a travers le monde entre Preval et Manigat affraid
Un candidat muet et un autre loquace ! Malheureusement Haiti est ce qu'elle est... plus de rumeur moins d'informations ! absence de tous debats ! Seuls les manoeuvres politiques dominent par example l'invasion calculee et organisee de l'hotel montana ! l'insecurite organisee et bien planifiee pour eviter toute campagne serieuse affraid

Enfin ke rezilta Preval yo bon ou pa Haiti sa fe Le penn oula peinne .C'est pourquoi sans malice et Marc refusent d'accepter que eux et moi sont tous des lavalassiens..A la seule difference certains d'entre eux sont des Titidistes !
A quand une reforme serieuse dans la vie politique de notre pays ??????????????????????????????????????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas


HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Marc H Lun 14 Mar 2011 - 12:13

Dilibon

J'aime cela débattre avec toi enfin bref, tu conviendrais avec moi qu'à toute action , il y a une réaction. Essayons d'examiner ensemble pourquoi l'autre a réagi ainsi face à une action de l'autre .

Ann pale claireman pou la memoire et pou listwa. Forumhaiti dwe di bagay yo . J'aime cela quand il y a deux lectures sur l'histoire politique d'haiti.

Ann nou gade poukisa an 1991 neg save yo ak lot politisyen te agi konsa kontt Aristide .
Ann nou gade tou poukisa il y avait une sorte de dérive politique qui s'esty terminée par un coup d'état. A toute action , il y a une réaction. C'est la loi de la nature , naturellement.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  dilibon Lun 14 Mar 2011 - 12:15

Nou poko rive nan sak fet apre, men kisa ki pou fet nan ka mwen sot sit la yo.

SI ou vle konpare sak tap fet anvan ak sak tap fet apre kouteda map diw ceci n'explique pa cela! Si apre kouteda, prezidan ale kanpe nan kanpe ap mande fos ak peyi etranje pou bay blocuws ekonomik, miz an karantenn, anbago etc... gouvenman apre koudeta pwiske li ap genyen lejitimite, pa genyen rekonesnas lot peyi lage nan fe kafouyaj pwiske li nan enposibilite pou jere byen akoz byensi de movez zaksyon prezidan kite leu tap fe anvan yo menm!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  dilibon Lun 14 Mar 2011 - 12:27

Marc a écrit:Dilibon

J'aime cela débattre avec toi enfin bref, tu conviendrais avec moi qu'à toute action , il y a une réaction. Essayons d'examiner ensemble pourquoi l'autre a réagi ainsi face à une action de l'autre .

Ann pale claireman pou la memoire et pou listwa. Forumhaiti dwe di bagay yo . J'aime cela quand il y a deux lectures sur l'histoire politique d'haiti.

Ann nou gade poukisa an 1991 neg save yo ak lot politisyen te agi konsa kontt Aristide .
Ann nou gade tou poukisa il y avait une sorte de dérive politique qui s'esty terminée par un coup d'état. A toute action , il y a une réaction. C'est la loi de la nature , naturellement.

Marc,

Gras Dye mwen te la! Kite mwen fe youn efo de memwa pou la posterite!

Aristid pat benefisye sipo anpil strata nan sosyete a tankou youn bel pati nan lame, ti ekip nan boujwazi tradisyonel la amlgre ke se Izmery, youn manm nan klas boujwa kite achte kay bay msie, ak anpil mun kite nan klas moyenn nan. Patizan Aristide yo se ti pep ti legiz la, msyet ak madan sara ak kek elev e etidyan! Menm jan ak tout gouvenman kap monte toupatou nan mond nan li tap monte ak sipote e lenmi!

Zak Lafontant pou bay kouteda menm anvna li monte pat retabli konfyans pesonn ni patizan ni lenmi msie! BAgay s ate mete nerf tout sekte yo a fle de po!

Si Aristide te genyen fomasyon ak lespri Nelson Mandela, sa li tap pwal eseye fe se retabli konfyans ke li prezidan tout pep la, ke li ap vinn pwan nan main boujwa pou lonje bay pep la. Li ap tap sipote okenn zak brigadaj, ni ankouraje jijman sanpwel menm jan ak jan jijman Lafontan te fini; li pa tap pale de woch nan dlo pwal konn doule woch nan soley; li pa tap pale de moun bo tab selman, pitit lejitim ak pitit deyo mouvman lavalas. Aristide pat fe okenn efo pou koud bafrik peyi a kom prezidan okontre se mande li tap mande pou patizan li yo gade anle le yo grangou pou yap pwan sak revni yo de dwa ou byen bay tout ennmi li yo sa yo merite.

Marc ou konnen strateji ekonomik pou retabli jistis sosyal, pou fe transfe riches selon politik finansye, politik fiskal ak politik legal ki dwe mashe ak bon jan refom! Ekip lavalas yo pat prepare pou sa, yo apt prepare menm apre 3 zan koudeta a toujou e mwen ap kw eke yo ap janm prepare pou gouvennen an Ayiti..... Se pa kouteda selman ki repreyansib men konpotman prezidan yo le yo monte yo pense se yo sel ki met e segne e pret a kraze peyi a si yo pa genyen rezon sou tout moun!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Rico Lun 14 Mar 2011 - 13:10

drno a écrit:
Marc a écrit:La fameuse question qu'on pose aux intervenants . êtes-vous lavalas? Cela dépend dirait-on ?

Moi Je suis heureux de vous dire que je suis du grand mouvement lavalas des années 90. Quel plaisir de m'engager dans la reconstitution du mouvement des années 90. K plime , préparez-vous ? J'arrive. Revenez à nous , vous qui êtes fatigués et chargés avec la droite haitienne.

Sak ki te fe mouvman anne 90 la cho se te anpil moun li te genyen la dan li, e le nou gade kounie a mouvman " Tet Kale a" genyen plis moun..lol


Mouvman 90 se pa ditou yon kèksyon plis moun, zafè kantifye ou byen konpare se kakil bos machokèt. Mouvman 90 jan Marc vle raple se te yon laj konsansis tout fos demokratik kont dabo pouvwa diktatoryal 86 answit disnati militè yo apre 86 vini an 90. Se tout yon mouvman byen estriktire ki pral kraze ak pèfidi, loucheri LAVALAS AK ARISTIDE.

Saki rele Tèt Kale se yon mouvman espontane, san pwofondè ki pran fom nan vakyum politik peyi dAYITI. La nati gen orè vid, nenpot 2 pik, san preparasyon tankou Wyklef ou byen Martelly kap parèt pou pretann dirije yon peyi.

SAKI GRAV , SE RISKE YON POUVWA AK MARTELLY KI SAN MWAYEN POU REYINI PALMANTÈ KI DWE AFRONTE POUVWA AN PLAS KI GEN MAJORITE RELATIV.

SE DIFERAN POU MADAN MANIGAT KI GEN DEJA YON BAZ NAN MITAN PALMANTÈ ALTÈNATIV AK PATI AKSYON LATIBONIT YOURI LATOTI AN POZISYON POU GENYEN ELEKSYON PALMANTÈ YO. LI RETE POU PREZIDANS MANIGAT ALE CHERCHE LOT APWI KAN LENNEMI POU DIRIJE.

Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  drno Lun 14 Mar 2011 - 13:40

Rico a écrit:
drno a écrit:
Marc a écrit:La fameuse question qu'on pose aux intervenants . êtes-vous lavalas? Cela dépend dirait-on ?

Moi Je suis heureux de vous dire que je suis du grand mouvement lavalas des années 90. Quel plaisir de m'engager dans la reconstitution du mouvement des années 90. K plime , préparez-vous ? J'arrive. Revenez à nous , vous qui êtes fatigués et chargés avec la droite haitienne.

Sak ki te fe mouvman anne 90 la cho se te anpil moun li te genyen la dan li, e le nou gade kounie a mouvman " Tet Kale a" genyen plis moun..lol


Mouvman 90 se pa ditou yon kèksyon plis moun, zafè kantifye ou byen konpare se kakil bos machokèt. Mouvman 90 jan Marc vle raple se te yon laj konsansis tout fos demokratik kont dabo pouvwa diktatoryal 86 answit disnati militè yo apre 86 vini an 90. Se tout yon mouvman byen estriktire ki pral kraze ak pèfidi, loucheri LAVALAS AK ARISTIDE.

Saki rele Tèt Kale se yon mouvman espontane, san pwofondè ki pran fom nan vakyum politik peyi dAYITI. La nati gen orè vid, nenpot 2 pik, san preparasyon tankou Wyklef ou byen Martelly kap parèt pou pretann dirije yon peyi.

SAKI GRAV , SE RISKE YON POUVWA AK MARTELLY KI SAN MWAYEN POU REYINI PALMANTÈ KI DWE AFRONTE POUVWA AN PLAS KI GEN MAJORITE RELATIV.

SE DIFERAN POU MADAN MANIGAT KI GEN DEJA YON BAZ NAN MITAN PALMANTÈ ALTÈNATIV AK PATI AKSYON LATIBONIT YOURI LATOTI AN POZISYON POU GENYEN ELEKSYON PALMANTÈ YO. LI RETE POU PREZIDANS MANIGAT ALE CHERCHE LOT APWI KAN LENNEMI POU DIRIJE.



Mwen dako avek ou le ke ou di ke mouvman 90 yo te pwan youn anple bien ro paske pep la te bouke avek milite yo e 1990 pa tro lwen 1986 ki te raple pep la move passe yo. Map ajoute tou ke slogan neg FNCD yo sitou ancien diktate a, ki se makout pa ladan li, te mete ven nan vwal mouvman sa. Kote mwen pa dako avek ou a ke se le ou di ke mouvman Tet Kale se youn mouvman spontane. Mwen kwe ke Martelly beneficie mouvman tet kale a, men mouvman sa se youn mouvman ki ap bouyi anba depi lontan e se ekip Martelly kal bay youn non "TET KALE".

drno
Star
Star

Nombre de messages : 402
Date d'inscription : 22/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Le gros roseau Lun 14 Mar 2011 - 16:36

Men konstitutyon an bay Sena dwa pou akise presidan sil konpote an delenkan.Fok chak ayisyen asime responsabilite yo pou ti diktatè ayisyen pa konprann yo genyen dwa fè sa yo vle;vire dada yo jan yo vle.Pwoblem lan se twop souflantyou nou mete nan palman an. moun yo ka achte ak yon ti bout machinn.O Zeta Zuni kongrè ya te blije Nixon demisyone paske lè w avili peyi ameriken kongrè ya pa nan jwet ak w.Pou diktati fini an ayiti e pou pa genyen kou deta fok 3 pouvwa yo endepandan.Fok moun ki nan palman konnen devwa e reponsabilite yo.Fok se moun tankou Emile saint Lot, Seraphin.Moreau.Daniel Fignole Luc Stephen poum site sa yo sleman ke nou mete nan palman moun ki ka mande Presidan an de ki prevyen lè li abise otorite li.se pa restavek ti soufrisken ke Presidan ka achte pou nou voye nan Palman an..

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Maximo Lun 14 Mar 2011 - 17:22

Le gros roseau a écrit:Men konstitutyon an bay Sena dwa pou akise presidan sil konpote an delenkan.Fok chak ayisyen asime responsabilite yo pou ti diktatè ayisyen pa konprann yo genyen dwa fè sa yo vle;vire dada yo jan yo vle.Pwoblem lan se twop souflantyou nou mete nan palman an. moun yo ka achte ak yon ti bout machinn.O Zeta Zuni kongrè ya te blije Nixon demisyone paske lè w avili peyi ameriken kongrè ya pa nan jwet ak w.Pou diktati fini an ayiti e pou pa genyen kou deta fok 3 pouvwa yo endepandan.Fok moun ki nan palman konnen devwa e reponsabilite yo.Fok se moun tankou Emile saint Lot, Seraphin.Moreau.Daniel Fignole Luc Stephen poum site sa yo sleman ke nou mete nan palman moun ki ka mande Presidan an de ki prevyen lè li abise otorite li.se pa restavek ti soufrisken ke Presidan ka achte pou nou voye nan Palman an..

Kijan nou pwal fè sa la Roseau, konstitisyon an di on moun on vot. E malgre sa chak eleksyon plen magouy eyo tounen seleksyon, kote on prezidan nan magouy li fè on CEP bay on rezilta ak 99% chanm depite ya pou li e 100% chanm sena pou li, men aktyèlman la Preval ap esye fè INITE pwan majorite la chanm lan nan on lot seleksyon, e Jude pa ale nan 2e tou paske blan rele dèyè Preval, e di'l Abraham di sè tasse.

Nou pwal chanje konstitisyon an pou nou di ke si on nèg pa nan Kalib Emile StLo li pa kapab kandida, e ke nèg tankou John John e latriye pa dwe Senatè de la Repiblik, nou pwal tabli on systèm diskriminatwa pou on nèg kandida, sa'w wè?
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  dilibon Lun 14 Mar 2011 - 17:33

Men konstitutyon an bay Sena dwa pou akise presidan sil konpote an delenkan.

Pou listwa konstitisyon pa di sa. Senat pa genyen dwa akize men 2/3 chanm depite dwe akize epi senat ap erije li an rot kou de jisits kote prezidna senat ak prezidan lakou siprem ak jwe rol prezidan ak vis prezidan lakou espesyal sa'a - Se la ke Michel Martelly ak Madan Manigat te fwape tet yo nan deba a!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Le gros roseau Lun 14 Mar 2011 - 19:01

Article 186

La chambre des Deputés a la majorité des deux tiers (2/3)de se membres Prononce la mise en accusation.

a)du president de la republique pour crime de haute trahison ou tout autre crime ou délit commis dans l'exercice de ses fonctions.

d.des juges et officiers du ministèrepublic près de la cour de cassation pour forfAITURE .

mAIS L'ARTICLE 185 STIPULE:

Le senat peut s'eriger en haute cour de justice. si je comprends bien la chambre des deputes prononce l'acte d'accustaion mais c'est le Senat qui s'erige en haute cour de justice ,les travaux de cette cour sont dirigés par le President du Senat assisté du president de la cour de cassation et du vice-president de la cour de cassation.Donc le senat a le droit de refuter les accusations de la chambre des Deputés et cette haute cour de justice peut fonctionner sans l'assisatance du president et du vice president de la cour de cassation.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT ! - Page 2 Empty Re: HAITI DEBAT DU SECOND TOUR ENTRE PREVAL & MANIGAT !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum