Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

J'accuse la Presse Haïtienne

3 participants

Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Marc H Jeu 9 Juil 2015 - 9:45

Nou pa dwe akise Pep la . Nou pa dwe di ke se bon pou pep la,paske li te chwazi vagabon pou dirije peyi an .
Mwen pap di se bon pou pep la . Map kontinye denonse sosyete sivil la. Fok nou denonse konpoteman intelektyel yo ak vye politisyen tankou Evans Paul ki mete pep la nan tenten sa . Se yo pou'n akize , se pa le pep . Se jounalis magouyè sayo pou n denonse , pa le pepla . Se la Presse corrompu saa pou n denonse , pa le pepla . Kan jounalis ak animateu ap ouvri mikro pou vagabon pale , di tenten , influanse pep la nnan movez direksyon , bay manti san yo pa denonse vye politisyen sa yo kap radote nan radyo maten , midi ak swa . Nou paka di se fot pep la si li vote vagabon sayo ? Kan jounalis yo pa fe djob sa yo rele EDUCATION DE MASSE la ke yo prefere kouche ak lide politik pou yo akouche tenten nan radyo , nou paka mande pep la poul fe plis ke sa . Pep la beswen direksyon e youn nan sekteu ki ka bali direksyon sa , se la près. Wi se la près , medya yo , sosyete sivil la ak entelektyel pou'n akise , pa le pep .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty Re: J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Joel Jeu 9 Juil 2015 - 12:24

Se sa menm MAK.

Pep AYISYEN an ,a penn si l gen 20% pou l we ak sa ki ap rive an.
Se youn lan RA PEP sou PLANET lan ke preske TOUT popilasyon an pale yon SEL LANG.

Pa gen DOUT ke AYITI lan pwen li ye an ;se akoz sa w ke yo rele "ENTELEKTYEL" yo ak PRES lan.

An pasan ,mwen li yon ATIK ke HIMLER REBU pibliye sou NOUVELLISTE.Pa gen DOUT ke DOMINIKEN yo pral di ,men ki jan AYISYEN ki te lan GOUVENMAN an panse.

Mwen we se sa PRES DOMINIKEN an plede ap fe .Yo kwense ENTENASYONALMAN ,alos le AYISYEN ap voye bon SON pou yo ,keseswa an KREYOL ou an FRANSE ,Yo pa manke pou yo note sa.


Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty Re: J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Sasaye Jeu 9 Juil 2015 - 20:08


Wi mesye, mwen dakò ak nou ke swadizan entelektyèl ak move travay Laprès mete Ayiti lan latrinn.

Mwen gen lontan map blame pasivite jounalis, ekriven, inivèsitè.

Yo pa gen anyen pou di sou move gouvènans, divizyon, represyon, injistis, restavèk, wanga, lougawou...... E tout lòt mal ki ap toufounen peyi an.
Kisa yo di pou denonse dominichen?
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty Re: J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Marc H Jeu 9 Juil 2015 - 23:43

Mwen renmen mo sa wi Sasaye : ''dominichen''
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty Re: J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Joel Ven 10 Juil 2015 - 8:46

Nou paka di se fot pep la si li vote vagabon sayo ? Kan jounalis yo pa fe djob sa yo rele EDUCATION DE MASSE la ke yo prefere kouche ak lide politik pou yo akouche tenten nan radyo , nou paka mande pep la poul fe plis ke sa . Pep la beswen direksyon e youn nan sekteu ki ka bali direksyon sa , se la près. Wi se la près , medya yo , sosyete sivil la ak entelektyel pou'n akise , pa le pep .

Wi MAK si w tande kote Jounalis lan PRES PALE ak EKRI yo kontinye ap voye monte TENTEN ou we kote nou pran vre.

HIMLER REBU ke ANBASAD AMERIKEN an te rekonet kom youn lan CHEF DE FIL EKSTREM DWAT AYISYEN an ,kontinye vle BLAME mesye LAVALAS yo ,pou sa ki ap rive an.
Yon REBU ki te MANM yon GOUVENMAN ki pa t bouje ZEGWI an yon PWELYEM ,ki pral fe 5 AN l lan sou POUVWA a ,san l pa pran KOUDETA .

Gen yon RADYOMANN ke mwen a gran SIPRIZ mwen tande ap di ke DOMINIKEN yo se METIS PANYOL,AFRIKEN ak ENDYEN?
ENDYEN?
INDIO?
DOMINIKEN yo pa pi ENDYEN ke noumenm AYISYEN ;lan mwens ke 50 AN ,PANYOL yo te ekstemine tout ENDYEN sou zile an ;se REZON sa a ,yo te ekspote AFRIKEN.

Pwoblem nou genyen ;se mesyedam sa yo ki ap "fome" OPINYON an ;ann AYITI.

Mwen konnen ale sou FOWOM DOMINICAN TODAY pou m mande anti-AYISYEN yo ki jan pou yo ta fe "INDIO" alos ke AYISYEN pa "INDIO" tou?
Yo pa janm bay yon EKSPLIKASYON VALAB!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

J'accuse la Presse Haïtienne  Empty Re: J'accuse la Presse Haïtienne

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum