Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

3 participants

Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Ven 5 Juin 2009 - 13:39

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Jude Ven 5 Juin 2009 - 14:43

ki kriz ?
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Ven 5 Juin 2009 - 15:09

Jude a écrit:ki kriz ?

Se yon istwa long e difisil a rakonte.

En fait ce qui avait choqué Rico dans ces événements, ce n'étaient pas les agressions du bourreau de Nickie, mais plutot le silence des amis de Nickie face aux agressions que cette dernière subissait.

Mwen rapele mwen ke mouche te lanse anpil apèl pou mande zanmi manzèl yo pou yo pran yon pozision klè sou dosie sa a.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Sam 6 Juin 2009 - 12:22

Pa gen moun ki rive antre an kontak ak mouche?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Marc H Sam 6 Juin 2009 - 14:17

Kouman sa , rico toujou la . Il est en voyage.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Sam 6 Juin 2009 - 15:20

Marc a écrit:Kouman sa , rico toujou la . Il est en voyage.

Kilè Nickie ap soti an voyaj?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Marc H Sam 6 Juin 2009 - 23:08

NIckie a son billet de retour. Elle peut venir. Elle va revenir. Elle peut partir et rentrer tett kale sou fowomayiti. Elle le sait d'ailleurs.

Colo as-tu soif d'elle ? Comme dit la chanson , Tu as soif de Nickie...Hum

Je crois que c'est la raison pour laquelle qu'elle prend son temps. Elle ne vient pas. Fe li vini non.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Rodlam Sans Malice Dim 7 Juin 2009 - 0:06

Lè yo pa kote nou,nou preske kriye men lè yo pami nou nou pa dorlote yo ,choye yo.mwen pa ka viv yon moman san yo se pousa mwen tou di konpay mwen an , si se mwen ki ale anvan poul pa rete pou kont li pase mwen pa pwomet li ke map ka viv lontan san yon fanm bor kote m.Fok nou aprann apresye mesdames yo.Mwen konnen jeness fè nou kwè nou se rwa men na sezi wè ki jan cheve nou ap blan anvan lontan;2 parantez ap fome bor nen nou desann jis bor bouch nou..fè yo kouri pou nou na wè ki jan vieyes nou a tris san yon moun bor kote nou.mwen pa kwè ke absans Rico genyen anyen pou wè ak Nickie.


Dernière édition par Rodlam Sans Malice le Dim 7 Juin 2009 - 9:43, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Dim 7 Juin 2009 - 9:15

Rodlam Sans Malice a écrit:Lè yo pa kote nou,nou preske kriye men lè yo pami nou nou pa dorlote yo ,choye yo.mwen pa ka viv yon moman san yo se pousa mwen tou di konpay mwen an , si se mwen ki ale anvan poul pa rete pou kont li pase mwen pa pwomet li ke map ka viv lontan san yon fanm bor kote m.Fok nou aprann apresye mesdames yo.Mwen konnen jeness fè nou kwè nou se rwa men na sezi wè ki jan cheve nou ap blan anvan lontan;2 parantez ap fome bor nen nou desann jis bor bouch nou..fè yo kouri pou nou na wè ki jan vieyes nou a tris san yon moun bor kote nou.

Se pou eksplike absans Rico ki fè wap pale ak tan delegans?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Rodlam Sans Malice Dim 7 Juin 2009 - 9:39

Colo

si yon moun rekonet li pa nan plas li epi li pran yon desisyon poul disosye li de nou mwen paka di li anyen.se menm jan tou mwen te rekonet ke mwen pat nan plas mwen pami yon group moun sou yon lot forum e byen mwen te kite li paske mwen wè genyen yon gwoup moun ke w pa ka chanje konviktyon yo.menm jan ou pa ka konvenk yon makout ke Duvalier se te yon diktatè genyen moun ki pa aksepte notyon ke Jean bertrand Aristide se te yon volè, yon kriminel, yon diktatè
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Dim 7 Juin 2009 - 11:51

Rodlam Sans Malice a écrit:Colo

si yon moun rekonet li pa nan plas li epi li pran yon desisyon poul disosye li de nou mwen paka di li anyen.se menm jan tou mwen te rekonet ke mwen pat nan plas mwen pami yon group moun sou yon lot forum e byen mwen te kite li paske mwen wè genyen yon gwoup moun ke w pa ka chanje konviktyon yo.menm jan ou pa ka konvenk yon makout ke Duvalier se te yon diktatè genyen moun ki pa aksepte notyon ke Jean bertrand Aristide se te yon volè, yon kriminel, yon diktatè

Je peux vous confirmer que Rico n'avait pas apprécié les traitements que nous avons infligés à Nickie.

Depuis la création de ce forum à tendance lavalas, il a pu résister, je ne vois pas pourquoi aujourd'hui, il aurait pu désister.

L'affaire Nickie parait plus vraissemblable pour expliquer son absence.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Marc H Dim 7 Juin 2009 - 12:17

Je crois plutôt que c'est la mort du père Jean Juste qui lui afflige. Disons, il semble que certains internautes lui en veulent pour avoir exprimé une opinion contraire à la majorité.

Si mwen manti ke Rico vini infime sa mwen di la.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Invité Dim 7 Juin 2009 - 13:15

Marc a écrit:Je crois plutôt que c'est la mort du père Jean Juste qui lui afflige. Disons, il semble que certains internautes lui en veulent pour avoir exprimé une opinion contraire à la majorité.

Si mwen manti ke Rico vini infime sa mwen di la.

Wi mouche te fè yon erè nan moman sa a.

Se domaj ke li te pale konsa!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Jude Lun 8 Juin 2009 - 6:43

colocolo a écrit:
Jude a écrit:ki kriz ?

Se yon istwa long e difisil a rakonte.

En fait ce qui avait choqué Rico dans ces événements, ce n'étaient pas les agressions du bourreau de Nickie, mais plutot le silence des amis de Nickie face aux agressions que cette dernière subissait.

Mwen rapele mwen ke mouche te lanse anpil apèl pou mande zanmi manzèl yo pou yo pran yon pozision klè sou dosie sa a.
Merci je comprends mieux maintenant.
Jude
Jude
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 1864
Localisation : Frans
Loisirs : Financial Exchanges - Geopolitic
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le progressiste !

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Rodlam Sans Malice Lun 8 Juin 2009 - 8:00

Colo

il faut accuser les vrais coupables de la discrimination contre les femmes sur ce forum.Quand vous ecrivez "nous" vous insinuez la culpabilité de tous les participants.Tel n'est pas le cas.On me reproche d'avoir chassé Negrita sur ce forum,mais ce n'etait pas mon but.je voulais l'aider franchement.J'avoue ne pas apprecier son pseudo qui a un sens pejoratif;comme je n'apprecie pas non plus le pseudo Ti-neg parce que je ne pense pas qu'un blanc apprecierait qu'on l'appelle "blanmannan." ou petit blanc.J'étais furieux quand mes camarades m'appelaient "blan douko" pour me taquiner à l'ecole.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a? Empty Re: Rico sanble kraze kite sa, eske sa gen rapo ak kriz Nickie a?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum