Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

+4
Marc-Henry
Rico
Amoph
Marc H
8 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Sam 3 Avr 2010 - 12:45

 
Il ne fait aucun doute pour moi qu’une démocratie dynamique a besoin d’une opposition forte et éclairée dont le peuple doit penser qu’elle est une solution alternative aux gouvernants. Peut-on dire qu’en Haïti , l’opposition est réfléchie , capable de bon jugement , démocratique et nationaliste ? Je ne répondrais pas directement à cette question mais je dirais sans hésiter qu’elle n’a pas été à ce jour à la hauteur de nos attentes. Si bien que le peuple est obligé de faire appel à l’ancien président Aristide pour succéder à Préval . Pauvre opposition d’Haïti !

Avec K plim qui fait du sur- place depuis des temps et les maitres chanteurs qui tentent de bloquer le pays . Ce n’est pas l’année prochaine ,ni dans 5 ans que l’opposition deviendra une alternative politique sérieuse aux gouvernants actuels. En clair , cette opposition menée par une bande de putschistes n’a pas bénéficié des erreurs du gouvernement Préval /Bellerive après le Séisme du 12 janvier 2010. Si bien que la Conférence internationale sur la reconstruction d’Haïti a pu contribuer à faire tomber tout ce qui leur restait d’illusions politiques de prendre le pouvoir .


Évidemment , cette rencontre onusienne a démontré la bouderie de l’international à l’endroit des leaders politiques haïtiens surtout ceux de l’opposition . Par ailleurs , suite à cette rencontre avec les bailleurs sur la reconstruction d’Haïti à l‘ONU , la question qui me vient à l’esprit est la suivante : Les leaders politiques ignoraient-ils , en adoptant des comportements politiques inadéquats et des manières rustres, que la communauté internationale n’allait pas les abandonner ? Définitivement, les leaders de l’opposition doivent comprendre que les bons comportements comptent en politique. Cette opposition doit cesser de faire la promotion des coup d’état dans ce pays.

Somme toute , on peut facilement comprendre pourquoi l'opposition haitienne n’a rien obtenu à la conférence internationale. Elle n’est pas cohérente. Elle n’est pas efficace. Elle fait trop de magouilles. Elle complote trop . Elle bloque toujours l’élan d’Haiti. Elle ne fait que déstabiliser politiquement la république depuis des décennies.
Il va donc de soi que ces LEADERS POLITIQUES DE L’OPPOSITION EN HAITI ont un long chemin à faire pour devenir non seulement des démocrates mais aussi et surtout pour espérer de prendre le pouvoir dans 20 ans .


Dernière édition par Marc le Mar 6 Avr 2010 - 17:04, édité 1 fois
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Amoph Sam 3 Avr 2010 - 17:38

Juske là, gouvèrnman Préval/Bellerive la etabli yon prèske sans "faute" nan jestyon aprè katastrof (rekonstruksyon peyi a).

Gouvèrnman an chwazi lopsyon de solidarite antr famiy pou evite de prandr dè mezur anti-ekonomik, nan acha dè santè'n de milye de tan't e dè mezon unifamilyal a 3 000 € chaku'n.

Gouvèrnman an konsèrtasyon avèk lè zenstans finansyèr Entèrnasyonal e dè ONG ensite tout Ayisyen a achte dè prodwi agroalimantèr ke peyizan ayisyen an kultive pou ankouraje akrwasman produksyon agrikol nan peyi a.

Préval/Bellerive, le 31 mars 2010, a New-York, prezante yon trè bon PLAN de rekonstruksyon pou Ayiti.

Nan pist de priorite dè priorite de LETA ki te degaje, gouvèrnman ayisyen an te trè konvenkan, li te sedwi asistans lan !!!

E exselan travay sa yo de la par de la majorite o pouvwar, lese trè peu de plas o kritik de lopozisyon.

Tout laisse à penser, Mèsyeu Da'm de lopozisyon yo "GROGGY".



Yon ti klen dèuy o manbr du gouvèrnman ayisyen aktuèl, ki vizite ForumHaïti e ki trè reseptif a bon nonbr de no rekomandasyon.


Amoph

Amoph
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 601
Date d'inscription : 24/08/2006

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Rico Sam 3 Avr 2010 - 19:21

Marc a écrit: 
Il ne fait aucun doute pour moi qu’une démocratie dynamique a besoin d’une opposition forte et éclairée dont le peuple doit penser qu’elle est une solution alternative aux gouvernants. Peut-on dire qu’en Haïti , l’opposition est réfléchie , capable de bon jugement , démocratique et nationaliste ? Je ne répondrais pas directement à cette question mais je dirais sans hésiter qu’elle n’a pas été à ce jour à la hauteur de nos attentes. Si bien que le peuple est obligé de faire appel à l’ancien président Aristide pour succéder à Préval . Pauvre opposition d’Haïti !

Avec K plim qui fait du sur- place depuis des temps et les maitres chanteurs qui tentent de bloquer le pays . Ce n’est pas l’année prochaine ,ni dans 5 ans que l’opposition deviendra une alternative politique sérieuse aux gouvernants actuels. En clair , cette opposition menée par une bande de putschistes n’a pas bénéficié des erreurs du gouvernement Préval /Bellerive après le Séisme du 12 janvier 2010. Si bien que la Conférence internationale sur la reconstruction d’Haïti a pu contribuer à faire tomber tout ce qui leur restait d’illusions politiques de prendre le pouvoir .


Évidemment , cette rencontre onusienne a démontré la bouderie de l’international à l’endroit des leaders politiques haïtiens surtout ceux de l’opposition . Par ailleurs , suite à cette rencontre avec les bailleurs sur la reconstruction d’Haïti à l‘ONU , la question qui me vient à l’esprit est la suivante : Les leaders politiques ignoraient-ils , en adoptant des comportements politiques inadéquats et des manières rustres, que la communauté internationale n’allait pas les abandonner ? Définitivement, les leaders de l’opposition doivent comprendre que les bons comportements comptent en politique. Cette opposition doit cesser de faire la promotion des coup d’état dans ce pays.

Somme toute , on peut facilement comprendre pourquoi l'opposition haitienne n’a rien obtenu à la conférence internationale. Elle n’est pas cohérente. Elle n’est pas efficace. Elle fait trop de magouilles. Elle complote trop . Elle bloque toujours l’élan d’Haiti. Elle ne fait que déstabiliser politiquement la république depuis des décennies.
Il va donc de soi que ces LEADERS POLITIQUES DE L’OPPOSITION EN HAITI ont un long chemin à faire pour devenir non seulement des démocrates mais aussi et surtout pour espérer de prendre le pouvoir dans 20 ans .


MWEN PREFERE KANPE LWEN OTAN W DI TENTEN, SA FÈ PITYE. ALOS SE BANN ZANMI W YO KI DEMOKRAT. TCWIPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Tonas lajan yo pral bay se byen pou volo ki te ale ak tout delegasyon ki p gen anyen kap regle serye. Men ki vye lekti sou pwomès lajan kap fèt sayo. Se gouvemnan ak volo ki pral benefisyè. Ou byen se tout yon nachon ak yon bann pov, moun grangou kap lonje kwi w yo

Alos se yon kèksyon volo yo pa menm fè konfyans yo flanke sou titèl wap dekonnen yo kale lopozisyon. Genyen ront nan figi w ak okipasyon yon peyi. Alos ki zafè lopozisyon ou pouvwa wap pale. Sakap pase la se domestik kominote entènasyonal kap egzekite plan blan yo. Pâgen pouvwa, ni lopozisyon, ni chanm. ni sosyete sivil. Mwen fè yon kanpe, nan oblije reponn vye tenten.



Dernière édition par Rico le Sam 3 Avr 2010 - 19:34, édité 1 fois
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc-Henry Sam 3 Avr 2010 - 19:26

Antouka yo eli demokratikman et genleu yo bral reeli anko . Zanmi'w yo lan oposisyon yo mouri nett lan film politik dayiti. Il faut le dire et le redire ; yo fe pitye.lol

Wa yan !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  kakakok Sam 3 Avr 2010 - 20:02

Encore une fois c'est avec une tristesse et sans aucun etonnement je lis et je relis les commentaires desabusifs et pessimistes de mon ami Marc pour feliciter et apprecier le comportement anti-democratique de Preval et debelrive a l'egard de l'opposition ..
Encore de erreurs gravces ..etre au pouvoir comme son frere jumeau signifie automaticquement "LA MAJORITE ! et l 'opposition c'est la minorite zwit ! je comprnds pourquoi mon ami Marc se retrouve toujours du cote du pouvoir qlq soit sa nature jamias du cote de l'opposition qlq soit leurs revendications ...

Il
va donc de soi que ces LEADERS POLITIQUES DE L’OPPOSITION EN HAITI ont un long chemin à faire pour devenir non seulement des démocrates mais aussi et surtout pour espérer de prendre le pouvoir dans 20 ans


Marc on va te rappeller a l'ordre ...Amaus mayette , Moise jean Charles , Nahum Marcellus veulent garder le pouvoir, continuer le reigne de l'ignorance... pendant au moins 40 ans ..

Une seule chose 12 Janvier premier mandat caducite du parlement , 12 janvier 2010 caducite de l'idiocratie en Haiti ! caducite de l'informel ! caducite de voum se do ! Si pour notre ou par notre malheur on continue a faire l'eloge et de l'ignorance et de salle up au pouvoir ou et de l'opposition nou nan kk ....
20 ans encore mon ami Marc ! 20 ans avant un autre 12 janvier politique , 20 ans encore dans l'informel , 20 ans encore dans l inconformite ! 20 ans dns l absence de normes et de regularite , 20 ans encore egale 3 autres mandats de 6 ans pour Moise Jean Charles et le Cap o rat finalement ses 40 kilometres de courant ! Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Affraid Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Fresse
Oh Marc La France a deja fait ses mea culpa pour avoir decapite Lavoisier nous en 2010 nous continions a crier haut et fort la republique n a pas besoin de savant !


Dernière édition par kakakok le Sam 3 Avr 2010 - 21:59, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Sam 3 Avr 2010 - 21:02

Mon ami Kakakok, ce n'est pas moi qui l'ai dit mais les faits en parlent. Nous avons une opposition malhonnête, anti-tout et qui a toujours fait preuve dans le passé et le présent d'un manquement grave de solidarité inter-haitienne. Alors ne me demandez pas pourquoi elle sera toujours hors jeu jusqu'en 2030.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  kakakok Sam 3 Avr 2010 - 22:13

Marc a écrit:Mon ami Kakakok, ce n'est pas moi qui l'ai dit mais les faits en parlent. Nous avons une opposition malhonnête, anti-tout et qui a toujours fait preuve dans le passé et le présent d'un manquement grave de solidarité inter-haitienne. Alors ne me demandez pas pourquoi elle sera toujours hors jeu jusqu'en 2030.

Oui pour une fois nous ne sommes pas en desaccord les FAITS ONT BIEN PARLE MAIS TRES MAL RAPORTES !~....Avant le 29 Fevrier les memes faits etaient la majorite ecrasante et la minorite zwit ! 12 janvier les faits etaient la pas de pre[paratifs memes pour un mini desastre ...Apres le 12 janvier les faits ont continuer de bien parler mais pour une raison ou une autre Marc continue toujours de les mal rapportes.....C'est la nature memes des prevalis une difference de 50 000 morts entre le president et son ministre de l'information ??? une difference de 1000 000 de sans abris entre le president et son premier ministre .....Je crois a un certain moment quand pour une raison de dwet long sipirye l assistance internationale continue de passer par les ONG ...Une seule autre facon de voler , de bien detourner l assistance c'est de majorer la listes des victimes......
Marc continuez ta priere du vendredi Deronceray et Gaillard sont deja absents dans quelques annees encore avec le viellissment , les maladies et les escadronts de la mort de Preval il n' y o rat plus d opposant sur la terre d Haiti et encore moins en Afrique du Sud !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Dim 4 Avr 2010 - 6:48

Kakakok

Wou genlè blye Ouragan Jeanne ki te pase lan Gonaiv en 2004. Kilès ki prezidan ak Premye minis ? Se te band putschis yo wi . Kisa yo te fe pou te ede moun gonaiv. Poser la question c'est d'y répondre...en partie . Joalver !

Kakakok mwen kinbe'w lan bay manti fre'm.

Joyeuses Pâques quand même . Que Dieu te bénisse.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Joel Dim 4 Avr 2010 - 7:35

Marc a écrit:Mon ami Kakakok, ce n'est pas moi qui l'ai dit mais les faits en parlent. Nous avons une opposition malhonnête, anti-tout et qui a toujours fait preuve dans le passé et le présent d'un manquement grave de solidarité inter-haitienne. Alors ne me demandez pas pourquoi elle sera toujours hors jeu jusqu'en 2030.
Marc,

Vous parlez de 2030.J'ajouterais que si ces gens ne changent pas de culture politique ,ils seront à jamais dans le désert.
Il faut leur retirer leur ultime option:l'option du coup d'Etat.Peut ètre enfin ,ils finiront par entendre le cri d'alarme lancé par FREDERICK DOUGLASS dans son discours du 2 Janvier 1893.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Dim 4 Avr 2010 - 7:48

Joel

Wap fe Rico fe kriz kadiak wi. Dayeu misye di'm li pa genyen anyen pou'l di anko lan Fowom lan . Il cherche des mots mais ne trouve que des maux . Cela lui fait mal . Il a mal . Pitié.Misye vini bèbè. Monche sezi wi . Li Te panse ke oposisyon ta pal pran pouvwa le 1 avril 2010. Se te on pwason davril wi. La Conférence internationale a mis un frein dans leur manigance, manigett lol.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Dim 4 Avr 2010 - 7:52

Rico kouri wi . Men kisa li te ekri yè swa;
Pâgen pouvwa, ni lopozisyon, ni chanm. ni sosyete sivil. Mwen fè yon kanpe, nan oblije reponn vye tenten.

Mon ami Rico , j'estime ke wou se on lach se wou kite konsa. Fok retounen vini pran pozisyon pou Haiti. Map tann 'w. Pa kouri. Ayez le courage de défendre vos opinions.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Sam 10 Avr 2010 - 1:33

Anvan mwen foure m nan koze sa a, mwen genyen yon sèl kesyon pou Marc: eske li ka devwale ki sektè ki nan opozisyon an? ...Paskeeeee pafwa, laparans è twonpeuuuuz (lol). Pafwa moun k ap rele bare vòlò a, se li ki vòlò a.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Sam 10 Avr 2010 - 10:59

Thunder

Mwen tap esaye cheche atik ki te inspire'm ekri papye sa sou lopozisyon ayisienne la . Mwen pa kapab trouve'l. Antouka kite'm di'w ke se a la suitt des propos de K Plim , Victor Benoit ak alternativ e latrye ke mwen konstate ke ces messieurs n'ont rien eu après la conférence internationale sur Haiti.

Mwen ka di'w ke lot sectè industriel yo ak finans an ayiti yo pa lan oposisyon anko. C'est pourquoi que l'opposition haitienne n'a plus de voix pour faire passer ses messages au gouvernement et à la communauté internationale. An nou serye ; Kiyès ki vre oposisyon an ayiti ki ka kontt yon gouvèneman ? Se sectè bisniss lan wi . Neg tankou Manigat, Evans Paul , Bénoit ou le colonel dont j'oublie son nom yo pa represante anyen non san la collaboration de l'élite économique lan .La preuve en 2004 Chef de file (leader ) ki te renvèse Aristide la sete yon homme dafè bien konni wi . Si non , coup d'état contre Aristide la patap passe non .

Loposisyon an ayiti pa ka jete yon gouvèneman si sectè dafè pa avec Yo. Quand Aristide disait l'opposition ti swuit, se manti li ta bay . Alors li konnen tres bien se lajan ak interet ki renvèse gouvèneman an ayiti.

Si mwen manti di'm.
Mèsi pou patisipation'w

Marc
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Joel Sam 10 Avr 2010 - 20:40

Marc,

Pa genyen dout.Se te Etazini, gouvènman ameriken an ,ki te jete ARISTIDE.
Boujwazi an ak politisyen yo pa t ap kapab jete ARISTIDE lan yon miLyon lanne.

Lè ARISTIDE t ap pale de yon opozisyon zwit lan ,li te konn de kisa l ap pale.
Anvan eleksyon ARISTIDE lan an 2000.gouvènman ameriken an te fè "poll",li te jwenn ke opozisyon an pa t gen apwi menm 10% popilasyon an.
Boujwazi an te aktif lan ranvèsman ARISTIDE lan men se pa entèmedyè de HAITI DEMOCRACY PROJECTyon oganizasyon ke gouvènman ameriken an te fonde ak STANLEY LUCAS ak REGINALD BOULOS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Kiloutou Dim 11 Avr 2010 - 5:06

Kanmard mwen yo kouman nou ye?

Sans malice, joel, Marc,

Mwen swiv ak anpil enterè diskisyon nou yo sou Ayiti, avan tranbleman tè a ak aprè tranbleman tè a.

Men li sa premye minis la di:


«Oui, On réfléchit beaucoup dans
la diaspora, on discute. Je n'ai rien contre la réflexion, mais j'ai
besoin d'action. Mon attente est un peu déçue en ce sens»

Selon
Jean-Max Bellerive, les membres de la diaspora critiquent beaucoup le
gouvernement, «qui ne comprend pas la diaspora», mais ses membres ne
sont pas toujours prêts à faire le sacrifice de revenir en Haïti.

«Si
Haïti était le Canada, ces gens n'auraient pas quitté Haïti! S'il leur
faut les grands hôtels et les grosses maisons et ce qu'ils ont ailleurs,
ils ne reviendront pas.»

Pou mwen premye minis lan gen rezon,

Sou kesyon opozisyon an ayiti, sak fè ou gen kelke zom ki la kap nwi ki gen yon sèl entere tout ou anyen, se la près. Nan ki peyi aprè Ayiti ou tap wè yo envite bann san koutya sa yo vin pale chak samdi pandan 5 è vin charabya nan yon emisyon radyo ki gen gran ekout? anplis emisyon an redifize dimanch.

Si radyo karayib te konn enpotans emisyon sa-a pou yon moun pase ladan fok ou ta rezève depi 7, 8 mwa, e se tiraj oso ki pou ta fèt pami postilan ki te seleksyone depi plizyè mwa. se tap yon onè pou yon moun ki pase nan emisyon ramase.

Chak samdi nèg yo debake nan radyo a san envitasyon vin charabya, se lamantab.

Bon eske radyo karayib ap woule pou yon gwoup enterè? bon antouka laprès an ayiti pa serye.

Pou enterè peyi ya fok gen yon sèvis leta endepandan ki regile tan pawol yon gwoup politik, yon endividi, daprè pousantaj vwa li te fè nan dènye eleksyon ki fèt. si non nou nan twou a pou lontan, nou pa ka lese yon moun ki pa gen 5 moun dèyèl vin pale tout pale sa yo, pou entoksike popilasyon an ki deja nan pwoblèm deja. sa pa ka kontinye konsa.

Mwen pwifite pou di zanmim yo nap tann yo rantre, se mètnan ou jamè, peyi ya bezwen nou, rantre mezanmi.

bon kouraj pou swit la
Kiloutou
Kiloutou
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 367
Localisation : Aquin
Loisirs : travaille
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le discret

http://www.vizyonplusfm.com

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Joel Dim 11 Avr 2010 - 9:54

Julien a écrit:
Pou mwen premye minis lan gen rezon,

Sou kesyon opozisyon an ayiti, sak fè ou gen kelke zom ki la kap nwi ki gen yon sèl entere tout ou anyen, se la près. Nan ki peyi aprè Ayiti ou tap wè yo envite bann san koutya sa yo vin pale chak samdi pandan 5 è vin charabya nan yon emisyon radyo ki gen gran ekout? anplis emisyon an redifize dimanch.

Si radyo karayib te konn enpotans emisyon sa-a pou yon moun pase ladan fok ou ta rezève depi 7, 8 mwa, e se tiraj oso ki pou ta fèt pami postilan ki te seleksyone depi plizyè mwa. se tap yon onè pou yon moun ki pase nan emisyon ramase.

Chak samdi nèg yo debake nan radyo a san envitasyon vin charabya, se lamantab.

Bon eske radyo karayib ap woule pou yon gwoup enterè? bon antouka laprès an ayiti pa serye.

Pou enterè peyi ya fok gen yon sèvis leta endepandan ki regile tan pawol yon gwoup politik, yon endividi, daprè pousantaj vwa li te fè nan dènye eleksyon ki fèt. si non nou nan twou a pou lontan, nou pa ka lese yon moun ki pa gen 5 moun dèyèl vin pale tout pale sa yo, pou entoksike popilasyon an ki deja nan pwoblèm deja. sa pa ka kontinye konsa.

Mwen pwifite pou di zanmim yo nap tann yo rantre, se mètnan ou jamè, peyi ya bezwen nou, rantre mezanmi.

bon kouraj pou swit la

Julien,

Mwen pral pi lwen sou zafè près lan.M ap ajoute ke si pa gen lwa ki pran sou zafè sa a ,pa p ka gen "demokrasi" lan peyi an.
mesye yo monte sou radyo ,fè nenpOt akizasyon swa sou mesye LAVALAS yo,swa sou gouvènman an ,e bagay lan rete la .Pa gen moun ki janm "challenge" yo.

M ap tande "Enterè Piblik" la a sou Radyo Kiskeya ;tout moun yo envite yo se sou do gouvènman an y ap voye monte,pa gen yon envite ki pou defann gouvènman an seryezman.
Tout radyo se konsa eksepte radyo Ginen ki timidman eseye balanse bagay yo.
Radyo yo , ta gen dwa swa anti gouvènman an ou byen anti Lavalas ,men tou fOk ta gen radyo ki ta la pou atake yo menmjan ke yo atake sektè sa yo.

Se pou gouvènman an gen sans sa "libète la pawOl" ye.Sa ki genyen ann Ayiti an ,se yon "anachi" la pawOl.
Sa ki ap pase ann Ayiti an pa gen anyen pou l wè ak demokrasi.

Si n ap swiv sa k ap pase Ozetazini ,gen yon kanpay pou koube medya ekstrèm dwat yo.
De nèg tankou RUSH LIMBAUGH ou byen SEAN HANNITY.Mesye sa yo sou plis ke 500 radyo stasyon lan peyi an.
Mesye liberal yo ap mande pou menm stasyon radyo sa yo bay milye "liberal" yo de "show" pou kontre sa mesye sa yo ap di chak jou.
yo di se ou byen radyo sa yo fè sa volontèman ou byen y ap pase lwa pou fOse yo fè sa.
e atansyon,menm jan ak Ayiti ,libète la pawOl lan konstitisyon ameriken an

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 10:51

Marc a écrit:Thunder

Mwen tap esaye cheche atik ki te inspire'm ekri papye sa sou lopozisyon ayisienne la . Mwen pa kapab trouve'l. Antouka kite'm di'w ke se a la suitt des propos de K Plim , Victor Benoit ak alternativ e latrye ke mwen konstate ke ces messieurs n'ont rien eu après la conférence internationale sur Haiti.

Mwen ka di'w ke lot sectè industriel yo ak finans an ayiti yo pa lan oposisyon anko. C'est pourquoi que l'opposition haitienne n'a plus de voix pour faire passer ses messages au gouvernement et à la communauté internationale. An nou serye ; Kiyès ki vre oposisyon an ayiti ki ka kontt yon gouvèneman ? Se sectè bisniss lan wi . Neg tankou Manigat, Evans Paul , Bénoit ou le colonel dont j'oublie son nom yo pa represante anyen non san la collaboration de l'élite économique lan .La preuve en 2004 Chef de file (leader ) ki te renvèse Aristide la sete yon homme dafè bien konni wi . Si non , coup d'état contre Aristide la patap passe non .

Loposisyon an ayiti pa ka jete yon gouvèneman si sectè dafè pa avec Yo. Quand Aristide disait l'opposition ti swuit, se manti li ta bay . Alors li konnen tres bien se lajan ak interet ki renvèse gouvèneman an ayiti.

Si mwen manti di'm.
Mèsi pou patisipation'w

Marc

Dekilakyèl de K-Plim? Benoit? Manigat? ...laplipa nan yo, K-Plim pa ekzanp, pi anako-popilis toujou ke Aristide. Anpil nan yo genyen menm tandans politik ak sa ke yo di ke yo opoze an. Yo gen dwa genyen konfli entèn yo, men yo se menm kabrit Tomazo menm plim, menm plimay.

Mwen konprann ki kote ke w kanpe, men genyen lòt sektè nan opozisyon an toujou.

Sektè biznis lan ak sa ki pran lari an anba bal chimè ak makout reprezante opozisyon active lan.

Men genyen tou sa mwen rele "opozan pasif". Sa yo se moun ki pa p ofisyèlman ale nan manifestasyon anti gouvènmantal, men lè manifestasyon an ap pase yo kanpe devan lakay yo ak galon dlo glase pou bay manifestan bwè ak vide sou tèt yo. Si yo menm ki di men ki kote ke konplo mare lè eskadwon lanmò rejim nan pare pou koule san pèp lan... elatriye. Sektè sa a petèt pa genyen lajan, yo petèt pa nan manifestasyon an fizikman, men se yo ki kenbe "opozan aktif" yo sou teren an. Si w kwè ke m manti, ale mande Aristide.

Mwen p ap minimize enpòtans lajan, men si sete pou lajan sèlman, ni Duvalier, ni Aristide, mesye sa yo pa t ap sou tè etranjè.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 11:02

Joel a écrit:Marc,

Pa genyen dout.Se te Etazini, gouvènman ameriken an ,ki te jete ARISTIDE.
Boujwazi an ak politisyen yo pa t ap kapab jete ARISTIDE lan yon miLyon lanne.

Lè ARISTIDE t ap pale de yon opozisyon zwit lan ,li te konn de kisa l ap pale.
Anvan eleksyon ARISTIDE lan an 2000.gouvènman ameriken an te fè "poll",li te jwenn ke opozisyon an pa t gen apwi menm 10% popilasyon an.
Boujwazi an te aktif lan ranvèsman ARISTIDE lan men se pa entèmedyè de HAITI DEMOCRACY PROJECTyon oganizasyon ke gouvènman ameriken an te fonde ak STANLEY LUCAS ak REGINALD BOULOS!

Joel ap repete menm charabya yo toujou. Men li pa p fouti demanti oubyen reponn sa mwen pral ekri la a:

_ Si se gouvènman Ameriken ki te jete Aristide, men se pa 50 US Marines ki te mache pran mwatye peyi an nan mwens ke 2 semèn.

_ Si opozisyon an pa t jwenn 10%, eske lavalas li menm te genyen 90% an?

Moun tankou Joel toujou bezwen minimize wòl pèp Ayisyen an nan dat 29 Fevriye 2004. Yo toujou bezwen pyetine nanm viktim ki tonbe anba bal chimè Aristide yo, yo toujou bezwen souye memwa Ayisyen konsekan ki wouze tè peyi an ak san. Men tonnè krakra m, toutotan ke mwen la sa p ap pase konsa.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Joel Dim 11 Avr 2010 - 11:08

Damn!

Mo "anako-popilis" lan ankO.Kisa mesye GUY PHILIPPE yo ye ;anako kisa?
E CHAMBLAIN/?
teworis?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 11:13

Joel a écrit:Damn!

Mo "anako-popilis" lan ankO.Kisa mesye GUY PHILIPPE yo ye ;anako kisa?
E CHAMBLAIN/?
teworis?

Teworis kont ki sektè oubyen gouvènman? ...Kont teworis?

Teworis kont Teworis?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 11:24

Baze sou sa Julien ak Joel ekri, genyen 3 kalite zam ke tou 2 ekstrèm yo (dwat ou gòch) pè anpil se : mikwo, mikwo, ak mikwo.

Si genyen yon kote ke 2 ekstrèm sa yo rankontre se nan rayisman mikwo jounalis ki bay opozan yo pale tou.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Joel Dim 11 Avr 2010 - 11:27

Thunder a écrit:
Joel ap repete menm charabya yo toujou. Men li pa p fouti demanti oubyen reponn sa mwen pral ekri la a:

_ Si se gouvènman Ameriken ki te jete Aristide, men se pa 50 US Marines ki te mache pran mwatye peyi an nan mwens ke 2 semèn.

_ Si opozisyon an pa t jwenn 10%, eske lavalas li menm te genyen 90% an?

Moun tankou Joel toujou bezwen minimize wòl pèp Ayisyen an nan dat 29 Fevriye 2004. Yo toujou bezwen pyetine nanm viktim ki tonbe anba bal chimè Aristide yo, yo toujou bezwen souye memwa Ayisyen konsekan ki wouze tè peyi an ak san. Men tonnè krakra m, toutotan ke mwen la sa p ap pase konsa.

Wi toutotan w lan w ap kontinye di menm rans yo.
Dosye yo la a.
kisa anbasadè ameriken an BRIAN DEAN CURRAN te di.Al tcheke achiv NEW YORK TIMES lan wa wè sa l te di.
Pèp ayisyen an pa t gen anyen pou l wè ak ranvèsman ARISTIDE lan.
dosye yo la!
AlOs w ap pale de 50 nèg KI TE ANTRENE SOU BITASYON FRANJUL (egzile Kiben sa a) an Dominikani.
Ou mèt sote ponpe ,pete wo,pèp ayisyen an pa t gen anyen pou l wè ak ranvèsman ARISTIDE lan.
AlOs pèp lan te kanpe kont mesye LONI yo ak tout bataklan modèn yo e se pa t kont mesye teworis FILIP ak CHANBLEN yo pa ta kapab kanpe?
Kite pa t genyen entèvansyon twoup etranje ,ou t ap wè si anpil nèg ki ap braye jounen jodi an ,yo pa t ap 6 pye sou tè/

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Marc H Dim 11 Avr 2010 - 12:00

Se vre se yon aspè ke mwen pat develope lan repons mwen te bay Thunder a. Se la press ayisienne . Une presse dite complice de la destabilisation politique en Haiti.
C'est , en effet, une mauvais presse qui est en place en Haiti. Kisa pou nou fe pou change konpoteman ak atitid mesye sa yo?

Les journalistes haitiens sont trop partiaux , incompétents, voyeurs , magouilleurs et souvent complices des puissants. Bref, les journalistes haitiens ont mauvaise presse et il faut que cela change.


Mwen te panse apre 12 janvye , presse haitienne lan tap change. Mwen te panse tou apre 12 janvye leaders politik yo tap change konpoteman yo. Mwen gade espwa leu mwen konstate ke Boulos koumanse itilize yon loy langag sou kessyon politik ak developeman ayiti. Map espere ke Monche Reginal Boulos bral passe un mot d'ordre à ses employés de la presse pouke mesye sayo adopte yon lot konpoteman ak atitutid pou peyi an ka vanse pi douvan. Apre trenbleman de tè 12 janvye an . Fok ayisien vini ayisien . Fok jounalis sa yo pran konsyans ke sa yap fe peyi an pa bon. Fok yo sispan voye monte matin midi ak swa sou gouvèneman ayisien an.
Fok jounalis lan radyo karaib yo sispan voye monte. sispann fe konplis de moun ki pa renmen peyi an. Fok ya bay peyi an on chans. Nom de Dieu.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 12:20

Joel a écrit:
Thunder a écrit:
Joel ap repete menm charabya yo toujou. Men li pa p fouti demanti oubyen reponn sa mwen pral ekri la a:

_ Si se gouvènman Ameriken ki te jete Aristide, men se pa 50 US Marines ki te mache pran mwatye peyi an nan mwens ke 2 semèn.

_ Si opozisyon an pa t jwenn 10%, eske lavalas li menm te genyen 90% an?

Moun tankou Joel toujou bezwen minimize wòl pèp Ayisyen an nan dat 29 Fevriye 2004. Yo toujou bezwen pyetine nanm viktim ki tonbe anba bal chimè Aristide yo, yo toujou bezwen souye memwa Ayisyen konsekan ki wouze tè peyi an ak san. Men tonnè krakra m, toutotan ke mwen la sa p ap pase konsa.

Wi toutotan w lan w ap kontinye di menm rans yo.
Dosye yo la a.
kisa anbasadè ameriken an BRIAN DEAN CURRAN te di.Al tcheke achiv NEW YORK TIMES lan wa wè sa l te di.
Pèp ayisyen an pa t gen anyen pou l wè ak ranvèsman ARISTIDE lan.
dosye yo la!
AlOs w ap pale de 50 nèg KI TE ANTRENE SOU BITASYON FRANJUL (egzile Kiben sa a) an Dominikani.
Ou mèt sote ponpe ,pete wo,pèp ayisyen an pa t gen anyen pou l wè ak ranvèsman ARISTIDE lan.
AlOs pèp lan te kanpe kont mesye LONI yo ak tout bataklan modèn yo e se pa t kont mesye teworis FILIP ak CHANBLEN yo pa ta kapab kanpe?
Kite pa t genyen entèvansyon twoup etranje ,ou t ap wè si anpil nèg ki ap braye jounen jodi an ,yo pa t ap 6 pye sou tè/

Joel tanpri ak vye eskiz 2 grenn gòch wou yo. Si pèp lan pat genyen anyen pou l wè, donk wou asime ke pèp Ayisyen an se yon pèp ki lach e ki kite ke 50 nèg mal antrene e mal ame fè Aristide kouri san pantalèt? Sitou si 90% se lavalasyen? (lol).

Alò batanklan LONI yo te anpeche yo touye Ti Guy ak Chamblain. Men menm batanklan sa yo p at anpeche ke lavalas masakre plis pase 6 inosan nan dat 7 Mars 2004?

Menm batanklan sa yo pat anpeche ke Mireille Durocher, Max Mayard, Leroy, tonbe nan anbiskad lavalas?

Poukisa ke w pa bay verite a, lavalasyen se dan pouri ki genyen fòs sèlman sou bannann mi. Se moun ki san zam sèlman ke nou ka atake, nou bon pou asasinay men nou paka kanpe goumen. Bann Lach!

Yon lòt bagay kòman ke w ka esplike fenomèn Teworis ki atake Teworis lan?
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Thunder Dim 11 Avr 2010 - 12:22

Marc a écrit:Se vre se yon aspè ke mwen pat develope lan repons mwen te bay Thunder a. Se la press ayisienne . Une presse dite complice de la destabilisation politique en Haiti.
C'est , en effet, une mauvais presse qui est en place en Haiti. Kisa pou nou fe pou change konpoteman ak atitid mesye sa yo?

Les journalistes haitiens sont trop partiaux , incompétents, voyeurs , magouilleurs et souvent complices des puissants. Bref, les journalistes haitiens ont mauvaise presse et il faut que cela change.


Mwen te panse apre 12 janvye , presse haitienne lan tap change. Mwen te panse tou apre 12 janvye leaders politik yo tap change konpoteman yo. Mwen gade espwa leu mwen konstate ke Boulos koumanse itilize yon loy langag sou kessyon politik ak developeman ayiti. Map espere ke Monche Reginal Boulos bral passe un mot d'ordre à ses employés de la presse pouke mesye sayo adopte yon lot konpoteman ak atitutid pou peyi an ka vanse pi douvan. Apre trenbleman de tè 12 janvye an . Fok ayisien vini ayisien . Fok jounalis sa yo pran konsyans ke sa yap fe peyi an pa bon. Fok yo sispan voye monte matin midi ak swa sou gouvèneman ayisien an.
Fok jounalis lan radyo karaib yo sispan voye monte. sispann fe konplis de moun ki pa renmen peyi an. Fok ya bay peyi an on chans. Nom de Dieu.

Marc,

Mwen ta renmen konnen opinyon w sou laprès nan peyi Dayiti nan epòk 1980 pou rive 1986. Answit 1990 pou rive jiska 1997 yo konsa.

Mèsi pou repons wou.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu ! Empty Re: Conférence Internationale sur Haïti : L’opposition n’a rien eu !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum