Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal

Versyon Video interview Aristide la

+3
kakakok
Le gros roseau
revelation
7 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Versyon Video interview Aristide la

Message  Invité Mar 23 Nov 2010 - 16:09


Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  revelation Mar 23 Nov 2010 - 17:09


Sa se kontinuasyon interview Rossier ak Prezidan JB Aristide.
Sitiyasyon an tre konplike!
Prezidan ta renmen al Cuba pou'l a fe operasyon nan je'l malerezman li pakab deplase memm pou rezon medikal.

Li sanse prizonye, house arrest nan peyi Afrik di Sid.

Nou pa we ki gouvenman ki pral monte la ki kap pemet retou Aristide nan peyi Dayiti.
Sanble ke lap la pou yon lot 5 an anko!
A mwenske seta yon revolisyon a la Ayatollah Kheyimi memm jan ak Iran le Shah te tombe a.
ki ta fet an Ayiti. Jenness la pa asse andoktrine pou yon evenman konsa ta rive.

Men nou pa jamb konnen! Demen pa pou nou.
revelation
revelation
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3086
Localisation : Washington, DC
Opinion politique : Senior Financial Analyst
Loisirs : walking, jogging, basket, tennis
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: L'analyste

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mar 23 Nov 2010 - 20:58

C'est incroyable .Comment les Sud- africains sont-ils devenus les geoliers de Jean Bertrand Aristide? Y a-t-il eu une revolution en Afrique du Sud après la liberation de Nelson Mandella?ou a-t-on tout simplement mis des esclaves de maison a la tete du pays pour pacifier les noirs ?C'est vraiment honteux pour tous les noirs qu'un homme noir,ancien President d'haiti soit emprisonné en Afrique du Sud sur l'ordre des anciens colons au moment ou un noir dirige le pays le plus puissant de la planète.C'est honteux aussi pour le President des Etats-Unis et le President de l'Afrique du Sud.Je ne mentionnerai pas Rene Preval parcequ'il y a des energumènes qui ne meritent pas qu'on mentionne leurs noms dans ce debat.

On accuse Aristide d'avoir detourné des fonds publics,ou d'etre un complice du traffic des stupefiants.Il veut retourner chez lui ,pourquoi on lui refuse un passeport pour qu'il puisse comparaitre devant un juge haitien pour se defendre?Quel role joue Roland Chavannes, le chef du service d'immigration en Haiti dans cette affaire? pourquoi refuse-t-il de delivrer un passeport a l'ancien President haitien?Il faut qu'il ait le courage de dire qui l'empèche de remplir son devoir pour lequel il est payé par les haitiens .La presse haitienne devrait poser cette question a l'ex general des FADH, Roland Chavannes pour savoir qui lui donne l'ordre de na pas delivrer un passeport au President Aristide.

On doit demasquer l'hypocrisie de ceux qui pretendent etre les amis d'haiti et qui ne respectent pas sa souveraineté.Si la Constitution haitienne ne prevoit pas l'exil pourquoi Aristide ,Jean claude duvalier et tous les exiles ne peuvent -ils pas retourner dans leur pays pour qu'ils puissent comparaitre devant la justice?Pourquoi a-t-on si peur du retour d'Aristide en haiti?Pourquoi Rene Preval exclut-il le parti le plus populaire du pays des elections presidentielles et legislatives?Tous les presidents noirs,meme celui des Etats-Unis sont-ils tous des esclaves de maison, gardiens des plantations des Colons.?Se peut-il que le President Mugabe soit le seul vrai chef d'etat africain?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  kakakok Mer 24 Nov 2010 - 7:50

Chers amis il y a plusieurs facoon d'aborder le probleme ...Moi je ne crois qu c'est a Cuba il doit oporer ??? Je ne crois qu'il existe vraiment un probleme de passeport ???Disons le mot il y a un probleme plitique....Et que nos salle up actuellement au pouvoir n'ont pris aucune lecon..........
Aristide lui meme n'a pas change ...Il doit nous dire la verite ...La verite c'est il peut laiser l'Afrique du Sud quand il veut ????Mais y revenir ?????Ni Aristide ni Jean C Duvalier n'ont aucune intention e retourner en Haiti .....
Quand a Aristide il attend et continue d'attendre 20 000 troupes pour y retourner...
La qestion d'aristide est beaucoup plus classique que l on croit !

Sans je ne vois pas pourquoi et qu est ce vous reprochez a L'Afrique du Sud...Avez vous oublie les flatteurs d'Aristide :" LE PRESIDENT EST TROP JEUNE POUR LA RETRAITE ! N'ETAIT IL PAS TROP VIEUX POUR L'EXIL ???

JE CROIS QU'ARISTIDE MERITE SON SALAIRE ..IL A PASSE TOUTE L'ANNEE 2003 2004 A SEMER LE VENT ...IL N A JAMAIS SU PROFITE AUCUN GRAND MOMENT DE NOTRE HISTOIRE POUR RENEGROSSIER SON MANDAT TRUCQUE... LA MINORITE ZWIT ASOSYE LI AK MAJORITE ENTENASYONAL FOUT LI SO KABRIT " wi limerite sa vre !
lE PLUS SIKSESE LI YO PA APWANN ANYEN....aNPIL NAN YO pREVAL Y COMPRIS PA ETONE KA MOURI PA LE MEME p !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 8:24

Kakakok,

En verite je ne vois pas pourquoi vous haissez tant Aristide;oui il a commis des erreurs,mais qui n'en a pas commises?Le droit de tous les haitiens doit etre respecté indistinctement;c'est à ce prix que nous aurons la stabilité politique.Rappelez-vous ces paroles de martin Luther king :"L'injustice faite a un homme est faite envers toute 'humanité."

Son passeport est perimé;s'il en a fait la demande pourqui ne peut-il pas l'obtenir pour pouvoir quitter l'afrique du Sud.Pour quel crime Aristide est-il emprisonné en Afrique du Sud?Quel tribunal a rendu le verdict de sa culpabilité?Ceux qui ont commis le genocide en iraq circulent librement ,pourquoi Aristide est-il en prison?pourquoi les Gnbists ne l'avaient-ils pas jugé par coutumace.Pourquoi les Americians ne l'avaient -ils pas emmné aux Etats-Unis pour repondre des accusations devant un tribunal?C'est une injustice qui devrait revolter tous les haitiens.Yo pa ka mete youn moun nan prison san ke li pa paret devant yon jij.menm gwo otorite nazi yo;yo te jije yo Nuremberg.se pou moun ki kenbe Aristide an afrik di Sid kite l rantre nan peyil pou kote yo di li fè krim yo ka jije l.Poukisa ou di ke li pa vle retounen alò ke li di li prè poul retounen jodya san led oken otorite. zanmil a vinn chache l an afrik di Sid.se sak fè nou mal konsa nou se hair tien ,ou pa tap janm tande youn ameriken di Georges Bush pa dwe viv lakay li.Plis map konnen nou plis mwen fout rayi nou.tankou lot la te di ya:"plus je vois les hommes plus j'aime mon chien."

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  jafrikayiti Mer 24 Nov 2010 - 8:30

Kakakok, Afrikdisid pouryen nan sa k ap pase la a. Pou sa mwenmenm mwen obsève nèg yo pran dispozisyon pou yo ranpli devwa yo epi pwoteje peyi yo anmenm tan.

Nou ta dwe pran leson nan men yo.

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Thunder Mer 24 Nov 2010 - 9:13

C'est incroyable .Comment les Sud- africains sont-ils devenus les geoliers de Jean Bertrand Aristide? Y a-t-il eu une revolution en Afrique du Sud après la liberation de Nelson Mandella?ou a-t-on tout simplement mis des esclaves de maison a la tete du pays pour pacifier les noirs ?C'est vraiment honteux pour tous les noirs qu'un homme noir,ancien President d'haiti soit emprisonné en Afrique du Sud sur l'ordre des anciens colons au moment ou un noir dirige le pays le plus puissant de la planète.C'est honteux aussi pour le President des Etats-Unis et le President de l'Afrique du Sud.Je ne mentionnerai pas Rene Preval parcequ'il y a des energumènes qui ne meritent pas qu'on mentionne leurs noms dans ce debat...

...Tous les presidents noirs,meme celui des Etats-Unis sont-ils tous des esclaves de maison, gardiens des plantations des Colons.?Se peut-il que le President Mugabe soit le seul vrai chef d'etat africain?

Alò, tout kesyon sa yo se paske pa genyen moun ki deside fè 20.000 militè mennen l tounen ankò?

Kisa ke Aristide genyen pou l kache ki fè ke li pa vle site non moun ki anpeche l menm pibliye yon liv lan? Alò, se nayif ke nou nayif konsa a?

Sou kesyon lajistis pa genyen koze de koulè. Nan moman sa a, Aristide se yon nonm ki radyoaktif, pèsòn pa vle pou yo twò pre misye. Sèl rezon ki fè ke Aristide poko nan prizon, se rezon deta. Se menm rezon ki te fè ke dokiman FRAPH yo te sezi pa menm administrasyon ki te mennen Aristide tounen an.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 9:14

Jaf

mwen pa dakò lè w di afrik di Sid pou ryen nan sak pase la.se neg yo ki jeolye Aristide fok yon moun genyen kouraj pou di sa.se neg sa yo ke blan mete pou veye plantatyon yo ki pa genyen grenn ase pou di sa pa ka fet..poukisa yo pa di Aristide pa ka rete lakay yo ankò yap pemet zanmil vinn chache l ?se pou Roland Chavannes di ki moun ki pa vle ke li ba Aristide yon paspò poul kite lafrik di sid.

thunder

ou rayi arisitede telman menm lè lap pale ou bouche ni je w ni zorey w pou pa tande sa li di ya, kitem repete l, pou wou ankò li di keli pa beswen pèsonn ba li moyen lojistik poul tounen lakay li zanmil ka vinn chache l.Siw ta nan prison ou ta vle pale gad ki ap siveye w yo mal?

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Invité Mer 24 Nov 2010 - 9:36

Alatraka !Yon neg ap kouri pou la pli epi mwin asepte ke li rete yon ti moman lakay mwin pou la pli pa mouye li pou li pa pwan yon nemoni gallopantt oswa pou ...lavalass pa ale avek li min kounye a moun vle blame mwin komkwa mwin konpliss lansa ki rive a eke se mwin ki fe neg pa ale lakay li .Adyerooooooooooooo!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  dilibon Mer 24 Nov 2010 - 10:14

Mwen ta renmen youn moun di kile Aristide janm fe youn deman paspo e yo refize li! A distans dapre sa yo dim nan anbasad Washington li ka voye tout dokiman li ale: ansyen paspo, foto, lajan paspo a, lajan pou yo voye li ba li kote li ye a e li ak rele anbasad direkteman pou konne kisa lap bezwen anko. SI se paspo diplomatik, ke li genyen dwa a li vreman, se pa lantremiz ministe afe etranje, e ke minis nan se ansyen zanmi li e akolit li!

Mwen pense ke msie genyen dwa a paspo li se pou nenpot gouvenman ayisien ki ap genyen okenn dosye ke li koupab de anyen, okenn desisyon jistis kont li, remet li paspo li depi li fe demand nan nomal e peye fre pou li peye!

Kom youn lot zanmi di li deja se pa paspo ki pwoblem Aristide. Msie pa ka di vre pwoblem li, lap kriye, "il verse des larmes de crocodiles". Aristide konnen ki deal li te fe pou 20 mil solda ameriken te pwan wout mennen li tounen. Nan konferans kite fet Miami an 1995 lite di mesi Bill CLinton, mesi Prezidan LCinton, nou sot montre mwen sak rele demokrasi. Aristide konnen ki pwoblem li genyen ak Lamerik se pou li regle koz li, se pou li mete tout kakashat deyo, li ap bezwen okenn liv pou li fe sa. SI USA ak Afrik di sid ap fe li abi mwen ap an premye rele anmwe kom youn fre ayisien, men kom mwen pa legim nan soup, kom mwen ap renmen antre nan dans san baton, kom mwen pat la le li tap manje ak fanmi Clinton nan Mezon Blanch, kom mwen pa konnen koman ni kile lite rankontre madanm li kise oyun sitwayen meriken, kom mwen pa konnen koman oyun prezidan an ekzesis fe al mande paspo meriken pou pitit san li ap ba yo paspo ayisien tou (yo te ka genyen tou les deux e chwazi le yo maje), kom mwen nan mitan deal kite fet se li ak konpayel li yo ki pou rezoud kesyon si lap tounen, kile lap tounen. Ke yo lage kek ze sitwon nan tou nen li pou let la ka tounen, pou ze ka retounen nan vant poul la. Mwen konprann ke fredite nan Lafrik di sid se grenn kraze vre, men kisa? Kisa sal ye? Koman li te ye? Nou tout konnen neg ki manje anpil san rete fok li gonfle...

Menm Ceant prezidan genle pap ka mennen Aristide tounen nan Potoprens. Men le ou genyen pouvwa, lajan ak paket fanm lavi a konn bel nan Potoprens vre wi... Mwen ka konprann ti yason an! Podyab gade nan ki eta youn gason kanson fe ki tap di Je veux, je peux.... Nou pap pwal nan mawon anko, gade koman li chita lap di oy pa vle li pibliye youn liv... Lavi sa'a se anba grenn chyen vre, fok li lambe li poul netoye l!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Marc H Mer 24 Nov 2010 - 10:20

An tan kansyen prezidan Dayiti , li ta sipose genyen yon paspo diplomatik automatikeman pou li voyage .

Si gouvèneman ayisyen pa vle , li pap genyen passepo diplomatik. Tout sa se politik .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  kakakok Mer 24 Nov 2010 - 10:28

Le gros roseau a écrit:Kakakok,

En verite je ne vois pas pourquoi vous haissez tant Aristide;oui il a commis des erreurs,mais qui n'en a pas commises?Le droit de tous les haitiens doit etre respecté indistinctement;c'est à ce prix que nous aurons la stabilité politique.Rappelez-vous ces paroles de martin Luther king :"L'injustice faite a un homme est faite envers toute 'humanité."

Son passeport est perimé;s'il en a fait la demande pourqui ne peut-il pas l'obtenir pour pouvoir quitter l'afrique du Sud.Pour quel crime Aristide est-il emprisonné en Afrique du Sud?Quel tribunal a rendu le verdict de sa culpabilité?Ceux qui ont commis le genocide en iraq circulent librement ,pourquoi Aristide est-il en prison?pourquoi les Gnbists ne l'avaient-ils pas jugé par coutumace.Pourquoi les Americians ne l'avaient -ils pas emmné aux Etats-Unis pour repondre des accusations devant un tribunal?C'est une injustice qui devrait revolter tous les haitiens.Yo pa ka mete youn moun nan prison san ke li pa paret devant yon jij.menm gwo otorite nazi yo;yo te jije yo Nuremberg.se pou moun ki kenbe Aristide an afrik di Sid kite l rantre nan peyil pou kote yo di li fè krim yo ka jije l.Poukisa ou di ke li pa vle retounen alò ke li di li prè poul retounen jodya san led oken otorite. zanmil a vinn chache l an afrik di Sid.se sak fè nou mal konsa nou se hair tien ,ou pa tap janm tande youn ameriken di Georges Bush pa dwe viv lakay li.Plis map konnen nou plis mwen fout rayi nou.tankou lot la te di ya:"plus je vois les hommes plus j'aime mon chien."

Nonmon vieux mwen rayi Aristide mWEN RAYI DEFOLI ! AWOGANS LI! AKMALE LIKOZE POUPEPAYISYEN AN !

Malice soyons serieux Retourner en Haiti et se mettre al disposition de la justice ! Quelle justice //JOKE ! JOKE JOKE ! Justice ,vengence etatique ???? ou semi populaire ?????


Sans malice de quelle planet venez vous ??etes vous un MAXIEN ??OU UN MARSIEN ????Ou tout simplement un anif ???????DE mon vivant je n'ai vu que deux proces d'hommed'etat en Haiti ..Le proces des timbres et leproces de Roger Lafontant ... Dans lesdeux casl'abces n'a pasete creuve ! Et pour le proces de Lafontan pour laverite et pour l'histoire memeleverdict n'apasete respecte..Puisqu'ila ete passe a l'imparfait probablement p[ar les militaire ou a l'infinitif par les titidiens ......
Autrement j'ai vu Avril , Sineus ,Sandro Joseph , Brant ,Neptune ,Privert Jean Juste emprisonne Ils ont ete tous LIBRE HEUREUX sang juge sans aucune explication pour la honte PROVISOIREMENT A VIE !

A cahque fois que vous parlez de tribunal Haitien ,ou leparlement pour la mise en accusation ou lesenat pour s'erriger en haute cour de Justice Je riset je pleurs Et je pense immediatement al'ancien conseil electoral accuse de vaut l'heure ::ILL"A RECONNU LUI MEME COMME UIN PETIT PECHE ORIGINEL ET COMME GRAND COMMIS DE L"ETAT IA AFFAIRE QU"AVEC LA HAUTE COUR DE JUSTICE !!!! ET PUIS < APRES DISONS LE MOT ANYEN ! ANYEN ! DONC mon ami ce n'est pas RAYISSEMENT ! il faut laisser le petit tetu la ou il est ...FOK OU PA ANTRE NAN JWET MARASA ! Travaillons lamain dans la main pour que l'autre petit fre Rene Prevalpuisse le rejoindre si CEANT ET OU MANIGAT ne montent pas un tribunal exceptionel!

Malice si vous vraiment un naif Je vous ledisen veririte ! en verite c'est un complot bien monte entre les homesau pouvoir ,lesopposants et lacommunaute internationalecontre le peuple Haitien...

Laissez donc le petit Pablo a sa place ANNOU PANSE PLITO A KOLERA < AK LA MIZE A PEPAYSYEN KAP SOUFWI ANBA TANT YO>>>>ARISTIDE KA OPERASYON LI LI VLE KOTE LIVLE !

AMEN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 10:31

Dilibon

ou mèt ironise li vre paske li pat yon Duvalier jodya se pa ri ou ta va ap ri malè ki rive kote se neg parey li ki ap gade prison kote blan rasis mete l epi nap bat bravo .Ki jan pou Aristide ta genyen odas vre poul ta kanpe nan televisyon poul di ke li pa genyen paspò sil pat janm mande sa?Yon moun ki genyen charite ou ka wè ke zye Aristide ap deteryore alo se renmen li ta renmen vinn aveg ki fè li pa ta ale menm kiba poul ta fè yon operatyon.

si yon moun kè w pa di pase kè Luciifer fok sa ta revolte w.pou ap gade yon moun ki pankò janm jije pa yon tribinal epi li nan prison nan yon peyi neg ;epi se neg yo ki sèvi kom gad nan prison saa.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Marc H Mer 24 Nov 2010 - 10:34

Fok tout moun konprann ke Jean Bertrand Aristide n'est pas un citoyen haitien ordinaire comme vous et moi.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  dilibon Mer 24 Nov 2010 - 10:39

"Ki jan pou Airistide ta genyen odas kanpe nan televisyon poul di ke li pa genyen paspò sil pat janm mande sa?" WOZO

Tande pa poze m kesyon, ou genyen telefonn, rele anbasad la mande li eske si youn sitwayen nan oyun peyi ki pa genyen konsila ak anbasad kom li ka fe jwenn youn paspo? Ki papye li ka voye pa kourye pou yo ta ka voye youn paspo ba li. DI ke ou ap viv nan Afrik di sid e ou ta renmen jwenn youn paspo epi wa dim kisa yo diw tande!

Mwen ap reklame, map manifeste pou yo ka bay toro vanyan an, pwofet pov yo ki pap janm ale nan mawon anko, ke se sou kadav li pou Gnbist, ti minorite zwit la pap ka fel anyen pou yo ka ba li oyun paspo diplomatik - eh mwen di ke li genyen dwa ak paspo sa'a kom ansyen prezidan - pou li ka idantifye aletranje, kounyea la wap di ke map pase li anba Madan Betiz! Mwen app janm bon ak ou vre! Ala youn move bope ou tap fe papa!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 10:44

Ou fè kom si ou pa konnen ki moun ki te Anbasadè Washington e ki moun ki chef imigratyon an ayiti.Si w te renmen ak yonn nan pitit fi m yo se pa bagay ke w te dwe ap pale sou forum lan.Renmen ak yon moun se pa yon la gè ke w genyen tande ti papa.Yo di lè w genyen pitit fi fok ou atann w ke yon jou ou manje a tab ak yon........ mwen pa beswen di res la tande.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Invité Mer 24 Nov 2010 - 10:52

Je me demande ce qui est arrive a l'Afrique du Sud qui etait l'un des pays econiquement avances de l'Afrque a un moment donne de son histoire .Quoi !Elle n'a pas de medecins capables de traiter les maux occulaires du President dechu ?Il faut qu'il aille a Cubaou autre pays de l'hemiphere occidentale Mon dieu ! Pauvres Sud-Africains !

Avec tout l'argent qu'il controle de son exil dore ,pourquoi ne pas faire venir un medecin ?Surement, il acceptera de venir si on lui paie son salaire, son voyage et ses frais de sejour .Parfois nous raisonnons comme des brutes.


Dernière édition par deza le Mer 24 Nov 2010 - 10:56, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  dilibon Mer 24 Nov 2010 - 10:55

Mo a se koshon men mon cher beau pere si ou rele oyun bofis ou koshon kisa pitit fi'w la ye menm nan konteks sa koshon renmen manje nan peyi Dayiti? E si li ta sa, kisa ou ye ou menm? Ou we wap joure ou menm, madanm ou, ak pititi fi ou yo san ou pa rann ou kont! Gende vye pawol fok nou reflechi sou yo, fok nou fe lesiv nan kek tre kiltirel kote nap repete bagay ki pa fe sans.

Kiles ki Washington? Mwen diw rele epoze kesyon kom si se ou menm ki an Afrik di sid la epi wa tande sa yap diw!

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 11:04

Mwen genyen 3 piti fi nanpren yon ki janm presante m youn moun poul di sa se nonm li ou byen se fiyanse li ;sil chwasi yon iresponsab ou byen yon porc se bagay ki gade l.paske mwen pat janm dil ke moun sa se yon bon moun.epi se pa sou sit la pou ta vinn ap pale de sa.sa montre ke w se yon blanc bec.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  dilibon Mer 24 Nov 2010 - 11:06

Fok ou reli post Observer Keen yo pi byen tande! Mwen pa tap janm vinn pale de menaj mwen ou fyanse mwen sou sit la. Non mwen two gentleman! Sete youn referans a oyun bel ti pawol ke Oberver te ekri....

dilibon
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2205
Localisation : Haiti
Opinion politique : Entrepreneur
Loisirs : Plages
Date d'inscription : 17/05/2009

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Contributeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 11:13

se wou ki poul al reli sa Obeserver keen te ekri ya dayè keen pa konnem e sa w sot ekri la ,kom ou se ayisyen pran yon fanm se yon viktwa ki fè menm si nou pa jwen yon moun pou nu di sa nou pito al di yon poto elektrik sa pske se nan sa nou pi fò kom blanc bec alö sa pa etonem ditou se petet paske li te frekante yon blan bec tankou w ki fè jodya li genyen degoutans ak ayisyen.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  kakakok Mer 24 Nov 2010 - 13:50

Le gros roseau a écrit:Dilibon

ou mèt ironise li vre paske li pat yon Duvalier jodya se pa ri ou ta va ap ri malè ki rive kote se neg parey li ki ap gade prison kote blan rasis mete l epi nap bat bravo .Ki jan pou Aristide ta genyen odas vre poul ta kanpe nan televisyon poul di ke li pa genyen paspò sil pat janm mande sa?Yon moun ki genyen charite ou ka wè ke zye Aristide ap deteryore alo se renmen li ta renmen vinn aveg ki fè li pa ta ale menm kiba poul ta fè yon operatyon.

si yon moun kè w pa di pase kè Luciifer fok sa ta revolte w.pou ap gade yon moun ki pankò janm jije pa yon tribinal epi li nan prison nan yon peyi neg ;epi se neg yo ki sèvi kom gad nan prison saa.

Mwen kanpe la >Mwen ba w le gen ! Se yon sel bagay mwen pa wemen ni aksepte okenn neg ensilte entelijans mwen...SAN MALICE OU VLEFE FOWOM KONNEN ..ARISTIDE MALADE NA JE ! E KE SE SEL KIBA KI KA SOVE JE LI ...OU MANTI ! NOU MANTI TANKOU CHEN...

annou yon ti weg de 3 ...SI AMARAL DUCLONAS KA TROUVE PASPO LE LI ,JAN LI VLE PITIT LAVALAS SE PA ARISTIDE KI PATE KA TROUVE !

SE PA YON JWET TI MOUN ...A KI PASPO LI TE ANTRE AFRIK DU SUD ???A KIPASPO FOUREL CELESTIN ,JEAN NESLY LUCIEN TE RETOUNEN HAITI ?????? NEG YO FE KAKA YO ..YO RELE VINI CHACHE YO..YO FE PWIZON YO ...YO RETOUNEN LAKAY YO.....ARISTIDE MENMKK A ..E PETET PLIS ...LI TROUVE YON DEAL YO PA JIJE LI ..MENM YO METE NAN PWIZON NAN YON LOT KONTNAN POU LI RANN PECHE LI ..

SE POUL METE GRENN ...KONTAKE PAKET FLATE LI YO , BANN A SA SAINT LI YO ..POU YO OGANIZE RETOU LI ..MENM KLANDESTEN ! SISPANN KRYE POU VAGABON BOUDA CHIRE KI TAP JWE AK DJAB...SE POU NOU FOUT KITEDJAB LA MANJE SALLE UP LA !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Thunder Mer 24 Nov 2010 - 14:05

Mwen te di nou sa deja, koze paspò an se yon pretèks. An bon ti poulèt kayèt, Aristide pa vle rantre nan peyi an paske li konnen kisa ki ap tann li. Pa genyen pèsòn ki anpeche l tounen, men kòm li se yon megaloman ki toujou renmen moun ap lwe l, li toujou kenbe fanatik yo sou yon "tease", pou yo ka toujou genyen lespwa.

Tankou ke Dilibon di deja, se ki prèv ke Aristide genyen pou l montre ke li te fè demand yon paspò epi yo te refize l? Jou ke li montre sa, m ap pran pou misye kòmsadwa sou kesyon sa a.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Marc H Mer 24 Nov 2010 - 14:19

Thunder

Mwen pa finn dako ak wou . Aristide paka deplase si li pa genyen yon paspô diplomatik. Mande Préval pou li ba li paspò sila apre nap diskite sou son retou et pas an ayiti.
Map repete anko ke Aristide n'est pas un citoyen ordinaire tout comme Clinton ak Bush ne sont pas des citoyens ordinaires USA en tan ke former president.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Le gros roseau Mer 24 Nov 2010 - 14:23

ou konnen si jeolye li yo kite demann paspò li ya kite South Afrika?menm yon liv li pa ka pibliye.li dil la a viv vwa poukisa yo genyen tout infòmatyon Aristide nan achiv poukisa Rolanad chavannes pa voye yon paspò diplomatik ba li?kestyon di Aristide ta ka fè yon doktè rantre nan South afika se bobinn ,Aristide genyen tout lajan sa ke li ap kontwole epi depite South afriken ap mande pou yo metel deyò pase li koute gouvenman an twop lajan.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

Versyon Video interview Aristide la Empty Re: Versyon Video interview Aristide la

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum