Martelly et ses nouvelles blindées neuves
+4
Maximo
Le gros roseau
jafrikayiti
Marc H
8 participants
Page 2 sur 3
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3
Martelly et ses nouvelles blindées neuves
Rappel du premier message :
Je rentrais à la maison quand , au bulletin de 17 heures, on a annoncé que le président Michel Martelly vient de recevoir 6 nouvelles voitures Blindées neuves comme celle-ci
.
Ça m'a fait penser à cette phrase: Ôte-toi que je m'y mette .
Il y a seulement quelques jours, on applaudissait le président Martelly qui enlevait les 6 voitures blindées de Préval et l'unique voiture blindée de l'ancien président Aristide pour raison de coupure budgétaire. Je n'en revenais pas de cette nouvelle acquisition du président Martelly.Six nouvelles voitures flambant neuves. Je ne comprends plus rien. Bon sang! Pour qui il nous prend-t-il ce président ?
Son hypocrisie est inquiétante. Avec un président qui fait des choses comme cela, on a un grand besoin d’opposants dans ce pays. Avez-vous vu mes amis ?
Michel Martelly , je crois , confond austérité et autorité. Il confond même autocrate et démocrate. C’est juste pas la même sorte de …crate . Attention Monsieur le président, l'affaire publique ne se dirige pas comme l'ENTRERPISE privée. On ne mène pas un pays comme on mène sa barque. Il faut respecter vos engagements. Vous avez parlé de changement et on ne voit aucun changement de mentalité au pouvoir. Vous répétez quasi les mêmes choses que vos prédécesseurs. Vous nous avez promis une nouvelle façon de gouverner et vos premiers pas sont inquiétants. Plus cela change, plus c'est pareil, on dirait.
Monsieur Martelly , dans vos premiers cent jours vous ne faites que vous montrer sur la scène nationale . Sachez que la crédibilité vaut mieux que la visibilité.
Je rentrais à la maison quand , au bulletin de 17 heures, on a annoncé que le président Michel Martelly vient de recevoir 6 nouvelles voitures Blindées neuves comme celle-ci
.
Ça m'a fait penser à cette phrase: Ôte-toi que je m'y mette .
Il y a seulement quelques jours, on applaudissait le président Martelly qui enlevait les 6 voitures blindées de Préval et l'unique voiture blindée de l'ancien président Aristide pour raison de coupure budgétaire. Je n'en revenais pas de cette nouvelle acquisition du président Martelly.Six nouvelles voitures flambant neuves. Je ne comprends plus rien. Bon sang! Pour qui il nous prend-t-il ce président ?
Son hypocrisie est inquiétante. Avec un président qui fait des choses comme cela, on a un grand besoin d’opposants dans ce pays. Avez-vous vu mes amis ?
Michel Martelly , je crois , confond austérité et autorité. Il confond même autocrate et démocrate. C’est juste pas la même sorte de …crate . Attention Monsieur le président, l'affaire publique ne se dirige pas comme l'ENTRERPISE privée. On ne mène pas un pays comme on mène sa barque. Il faut respecter vos engagements. Vous avez parlé de changement et on ne voit aucun changement de mentalité au pouvoir. Vous répétez quasi les mêmes choses que vos prédécesseurs. Vous nous avez promis une nouvelle façon de gouverner et vos premiers pas sont inquiétants. Plus cela change, plus c'est pareil, on dirait.
Monsieur Martelly , dans vos premiers cent jours vous ne faites que vous montrer sur la scène nationale . Sachez que la crédibilité vaut mieux que la visibilité.
Dernière édition par Marc le Sam 11 Juin 2011 - 0:35, édité 2 fois
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: Martelly et ses nouvelles blindées neuves
Maximo a écrit:A cette époque, il y avait l’armée d’Haiti qui sécurisait le pays, François Duvalier ou JCD non plus n’avait pas besoin d’autant de sécurité et JCD allait à travers le pays avec des voitures non blindées et des soldats haïtiens, aujourd’hui le Yémen est plus sécurisé qu’Haiti ou a peu près pareil. Avec la venu de lavalas est arrivé toutes sortes de déchets toxiques et de fatras, les voleurs, les kidnappeurs, les assassins sont légions et l’impunité les accompagne, toutes les institutions sont détruites et le simple citoyen livré en pâture aux criminels avec la bénédiction du pouvoir en place. C’est la grande différence entre l’avant et l’après lavalas. Lavalas nous a légué un pays sans institutions, sans foi ni loi, ou même aller au travail ou à l’école le matin est devenu dangereux ne sachant pas si on va terminer la journée au cimetière ou aux mains des kidnappeurs.
MAXIMO;
Assez avec votre fanatisme.Comme ROSEAU le dit souvent ;on était présent.Je ne sais pas comment ça était sur l'administration de JCD;J'étais témoin de comment ça se passait sur FRANÇOIS DUVALIER.
LUC ALBERT FOUCARD et la fille de FD habitaient mon quartier;ils louaient une villa de DANIEL BRUN.Le mème DANIEL BRUN le grand père de DANIEL ROUZIER.
Au début de leur marriage ,DUVALIER visitait les FOUCARD;le quartier était complètement militarisé.Un gendarme ou un macoute à chaque 20 à 30 pieds de distance ;sur toute la route de PORT AU PRINCE à PETIONVILLE.
On pouvait voir le contraste;quand on comparait cette sécurité avec celle qui existait sur PAUL MAGLOIRE.
ANTOINE LEVELT ,le chef d'Etat major de MAGLOIRE ,lui aussi n'habitait pas loin de nous.MAGLOIRE le visitait souvent ;on ne remarquiait pas plus de de 2 ou 4 soldats comme sécurité
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Va faire un petit tour en Haiti de nos jours et tu comprendras, je crois que le fanatique c'est toi.
Maximo- Super Star
-
Loisirs : football - Gagè
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Joel,
Fok Duvalier ta pran prekosyon paske mwen aprann ke Petion-Ville se QG des kamokins enmi de F. Duvalier. alor se normal poul bien anourel de soldat.
Prekosyon pa kapon. lol...
Fok Duvalier ta pran prekosyon paske mwen aprann ke Petion-Ville se QG des kamokins enmi de F. Duvalier. alor se normal poul bien anourel de soldat.
Dernière édition par kami le Jeu 9 Juin 2011 - 19:51, édité 1 fois
kami- animatrice
-
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Karl
J'interviens souvent avec mon blackberry et il est possible que les mots soient doubles . Rassure-toi mon ami je ne begaie pas . C'est une faute de frappe . Si tu as un blackberry tu me comprendras mieux
Mille excuses
J'interviens souvent avec mon blackberry et il est possible que les mots soient doubles . Rassure-toi mon ami je ne begaie pas . C'est une faute de frappe . Si tu as un blackberry tu me comprendras mieux
Mille excuses
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Cela devient ennuyant de tourner autour d'aristide aux débats . C'est dérangeant . Cela bloque les discussions . Finalement nous tournons en rond
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Pourquoi pas ?Alors pourquoi critiquer le président qui prend des décisions politiques?
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc a écrit:Pourquoi pas ?Alors pourquoi critiquer le président qui prend des décisions politiques?
Mettez cette phrase dans son contexte.
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Maximo
Le président est un politicien qui prend des décisions politiques . Les décisions peuvent être bonnes ou mauvaises. L'opposant est peut-être un politicien , un citoyen dans mon cas à moi qui critique les décisions politiques du président .
Le président est un politicien qui prend des décisions politiques . Les décisions peuvent être bonnes ou mauvaises. L'opposant est peut-être un politicien , un citoyen dans mon cas à moi qui critique les décisions politiques du président .
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Maximo
Le président est un politicien qui prend des décisions politiques .
Les décisions peuvent être bonnes ou mauvaises.
]size=24]
L'opposant est peut-être un politicien ,...
un citoyen dans mon cas à moi qui critique les décisions politiques du président .Apres on m'accusera d'etre belliqueux,de chercher la petite bete.... [/size]
Le président est un politicien qui prend des décisions politiques .
Les décisions peuvent être bonnes ou mauvaises.
]size=24]
L'opposant est peut-être un politicien ,...
un citoyen dans mon cas à moi qui critique les décisions politiques du président .Apres on m'accusera d'etre belliqueux,de chercher la petite bete.... [/size]
Invité- Invité
[b]
KAMI;
Alòs ,poukisa se lan mitan ""kamoken"" yo FD te lwe kay pou pitit fi l lan te rete.
Yo pa t rete la lontan ;men mwen sonje kay sa a ki te gen yon gwo balkon panoramik ,se te yon vrè kazèn.Jandam se te tout alantou kay lan.
Kay sa a tou ,ki se te pwopriyete DANIEL BRUN ,se te tou kole ak kay PAPA premye minis presanti an.
An fas lan ,se te kay KOLONÈL ki te an chaj misyon militè ameriken an ke DIVALYE te fè kite peyi an ,an 1963 ,si m sonje.
kami a écrit:Joel,
KAMI;
Alòs ,poukisa se lan mitan ""kamoken"" yo FD te lwe kay pou pitit fi l lan te rete.
Yo pa t rete la lontan ;men mwen sonje kay sa a ki te gen yon gwo balkon panoramik ,se te yon vrè kazèn.Jandam se te tout alantou kay lan.
Kay sa a tou ,ki se te pwopriyete DANIEL BRUN ,se te tou kole ak kay PAPA premye minis presanti an.
An fas lan ,se te kay KOLONÈL ki te an chaj misyon militè ameriken an ke DIVALYE te fè kite peyi an ,an 1963 ,si m sonje.
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Kisa wap dim la Joel? pitit gen dwa rete kotel vle, rezondplu kom ou di pitit la pat rete lontan pami kamoken yo, poukisa?
Mwenminm map pale-w de Francois Duvalier pa pitit li.
Mwenminm map pale-w de Francois Duvalier pa pitit li.
kami- animatrice
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Li te fe sa pou menm rezon ke li te fe odone ouve pott "cercle bellevue" pou milisyen 22 may li yo te jwen kote pou yo te kouche manje epi fe bezwin naturel yo lan lakou a .Esepoutetsa ou jwen pitit milisyen sayo desandan yo klass moun sayo jodya ki injenye dokteu avoka vole sanzaveu ap kritike li lan radyo ak lot ogann de press ke non yo se san malice , joel , jafrika , goya moun ki patapka sou intenet jodya sisepat kouray Francois Duvalier ,grenn plin .
Ah .Gin de leu mwin regrett papa dok te vini ak tett kana sayo so moun .Pappa dok fe anpil bagay ki pa sa . Min pi gwo krim li se vini ak monye sayo sou moun san li pat montre yo mete soulye lan pye yo epi apwan yo manje ak fouchett kouto kwiyer.Jiskounye yo pa kabab menm si yo we lot moun ap sevi avek yo.
Kounye a ou pwal tande mwin gin prejije paske mwin kwe lan yon standa ki pa menm rote ak yon semel soulye .
Invité- Invité
e dezagreyab li menm ki moun ki te metel sou moun.ki moun ki te montrel manje a tab ;eske se Louis XVi, Vincent ou byen lescot?ki moun ki te mete gran gran papa w kom ansyen esklav sou moun?Lè yo te metel nan kal bato ak chenn nan koul li pat konn manje ak fouchet ak kouto ak kiyè non se ak dix dwet li te konn sèvi.Menm jan papa w ou byen gran papa w te jwen yon moun ki te montrel kenbe kouto ak fouchet fok se yon moun ki ta montre san malice, ak Jaf ak Joel kenbe kouto ak fouchet tou.Men eske se paske li te montre nou kenbe kouto ak fouchet ki fè jodya nou ka sou enternet la ki fè nou dwe chante Duvalier papa vire bonda w jan w vle peyi ya se pou wou menm lè li tounen yon Caligula,yon gwo volè, kriminel, yon moun fou?Se diferans ant nou menm ak w wi pakse Duvalier tap voye yon ti zo a tè ba w poul fè w jape pou li ou te aksepte tout krim ,tou vol tout asasina li te fè.Jodya ou ta renmen se pitit tig se tig ki tounhen o pouvwa apre li a pase li ba ti Nicholas ki a vinn anperè dayiti pou toujou ap viv kom esklav de mezon dans la plantation des Duvalier.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Toute vérité est bonne à dire !
kami- animatrice
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Le venerable et noble Deza ?
En directe ligne d'Alexandre Petion et d'autres fiers heros de notre Independance . A l'epoque ,il etait le genie humain parmi la cohorte des analfabett pa bett qui l'entouraient .Ca fait longtemps GWO SOULYE .Ce qu'il ne nous a pas laisses en heritage la famille les a appris lors de leur long sejour en France,le berceau de la civilisation oiccidentale a ctete epoque .Je vous ai deja dit que l'une des rues de la ville de Port-au-Prince porte le nom de ma famille car elle gardait l'entree de la ville contre vos pareils de ce temps-la qui mettaient le feu partout .
A titre d'information :
O VOUS GENS QUI VIVEZ EN DEHORS DU CONFORT DE MA "CASTE ". :
Ma mere ,cette madone, me donnait les seins, me racontaient les membres de ma famille , que je brandissais mes jolies petites menottes et reclamaient a grands cris une cuillere ...en argent, BIEN sur .Et je l'ai conservee .Tous mes freres et soeurs ont garde cet heritage d'une tradition de la naissance .Ca fait partie de mon heritage genetique avant d'etre un acquis important du social espece de VYE BOKOR DECHARNE ET GWAYIL .
[/hide][hide]][/size]
En directe ligne d'Alexandre Petion et d'autres fiers heros de notre Independance . A l'epoque ,il etait le genie humain parmi la cohorte des analfabett pa bett qui l'entouraient .Ca fait longtemps GWO SOULYE .Ce qu'il ne nous a pas laisses en heritage la famille les a appris lors de leur long sejour en France,le berceau de la civilisation oiccidentale a ctete epoque .Je vous ai deja dit que l'une des rues de la ville de Port-au-Prince porte le nom de ma famille car elle gardait l'entree de la ville contre vos pareils de ce temps-la qui mettaient le feu partout .
A titre d'information :
O VOUS GENS QUI VIVEZ EN DEHORS DU CONFORT DE MA "CASTE ". :
Ma mere ,cette madone, me donnait les seins, me racontaient les membres de ma famille , que je brandissais mes jolies petites menottes et reclamaient a grands cris une cuillere ...en argent, BIEN sur .Et je l'ai conservee .Tous mes freres et soeurs ont garde cet heritage d'une tradition de la naissance .Ca fait partie de mon heritage genetique avant d'etre un acquis important du social espece de VYE BOKOR DECHARNE ET GWAYIL .
[/hide][hide]][/size]
Invité- Invité
Mwen pa konn poukisa MARC kite mesye sa yo entèvni sou fowòm sa a toujou.
Pa t gen moun ki te rayi DIVALYE pase papa m .Pou limenm DIVALYE se te destriksyon peyi an .
Misye lan yon zafè de ""caste"" krap ak lòt enbesilite konsa.
Se pou MARC reyalize ke mesye sa yo se enpediman ak tout refleksyon sou fowòm lan.
Tèt MARC di ;li lè pou l reyalize sa
Pa t gen moun ki te rayi DIVALYE pase papa m .Pou limenm DIVALYE se te destriksyon peyi an .
Se pou MARC reyalize ke mesye sa yo se enpediman ak tout refleksyon sou fowòm lan.
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel a écrit:Mwen pa konn poukisa MARC kite mesye sa yo entèvni sou fowòm sa a toujou.
Joel se pa Deza ki vini avèk afè caste la, men se byen Roseau, pou ki sa ou refize mete bagay yo nan plas yo?
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
MAXIMO;
Ti krik ti krak ,se misye ki retounen ak zafè ""caste"" sa a;mwen pa konn poukisa.
Se te tankou lan kòmansman revolisyon endistriyèl lan ann ALMAY ;gran pwopriyetè teryen yo te refize asosye ak endistriyèl yo ki t ap monte ;sou pretèks ke moun sa yo ,travay ak men yo ;tandis ke gran pwopriyetè teryen yo se ""leisure class"",yo te siperyè a ""endistriyèl"" yo.
Se pou ALMAN yo te konsève ""caste"" sa a ?
ADYE!
Kite m remete ankò entèvyou HERVE FANINI LEMOINE lan ,ke mwen wè nou pa t opine sou li.Mwen fè t sot kòmande l sou AMAZON.COM.
Misye sanble li pran lide JEAN PRICE MARS yo e li ale pi lwen ak yo:
http://lenouvelliste.com/article.php?PubID=1&ArticleID=93276
Ti krik ti krak ,se misye ki retounen ak zafè ""caste"" sa a;mwen pa konn poukisa.
Se te tankou lan kòmansman revolisyon endistriyèl lan ann ALMAY ;gran pwopriyetè teryen yo te refize asosye ak endistriyèl yo ki t ap monte ;sou pretèks ke moun sa yo ,travay ak men yo ;tandis ke gran pwopriyetè teryen yo se ""leisure class"",yo te siperyè a ""endistriyèl"" yo.
Se pou ALMAN yo te konsève ""caste"" sa a ?
ADYE!
Kite m remete ankò entèvyou HERVE FANINI LEMOINE lan ,ke mwen wè nou pa t opine sou li.Mwen fè t sot kòmande l sou AMAZON.COM.
Misye sanble li pran lide JEAN PRICE MARS yo e li ale pi lwen ak yo:
http://lenouvelliste.com/article.php?PubID=1&ArticleID=93276
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Ou refize mete bagay yo nan plas yo toujou, an plizyè fwa Roseau akize misye de apatenans li a yon caste e ap sèvi a sa de jouman kont Deza, finalman misye aksepte apatenans li e pi nou fache, pou ki sa an premye lye Roseau te vini ap pale de caste, si Roseau pat pale de caste e byen pawol sa pa tap jan pale. Roseau bay moun tout kalite non e lè ou asime non nou pa kontan, li te rele nou symballes sonnantes, san rete li tap voye sa monte, e byen mwen asime non an, mwen mete'l nan siyati'm, depi lè sa li sispann rele nou konsa, e byen depi nou bann non map pwan'l e Deza ap fè de menm, e pi apre pa plenyen.
Bon Joel mwen wè wap plede mande mete nou deyo sou forum, ou konpwann ke Marc pwal koute konsey sa, Marc renmen forum li, e depi nou ap ekri sou forum lan nonm de lektè forum lan miltipliye pa 1000, alo ou konpwanm Marc pwal kite forum lan tounen on forum zombi kote moun pap vini anko, adyeoooooo.
On ti konsey Joel, pa mande sa anko, paske Deza ka fache e itilize pouvwa moderatè'l poul bloke'w sou forum lan.
Bon Joel mwen wè wap plede mande mete nou deyo sou forum, ou konpwann ke Marc pwal koute konsey sa, Marc renmen forum li, e depi nou ap ekri sou forum lan nonm de lektè forum lan miltipliye pa 1000, alo ou konpwanm Marc pwal kite forum lan tounen on forum zombi kote moun pap vini anko, adyeoooooo.
On ti konsey Joel, pa mande sa anko, paske Deza ka fache e itilize pouvwa moderatè'l poul bloke'w sou forum lan.
Dernière édition par Maximo le Ven 10 Juin 2011 - 11:17, édité 1 fois
Maximo- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Joel,
Fok nou gin kran wi le nap bay moun chay pote .Gin moun ki paka pote chay min ki vle bay moun chay pote .Mwin trouve ou lan ti seksyon sa a . Gin moun ki pa pe pote chay paske yo kon sa yo ye .Lan denye kategori sa a ou jwen Deza yon neg ku se yon grenn plin grenn melon ki pa pe pwan responsabilite li paske se ak kouto sa a ke moun lakay li te koupe kod lonbritt li .Sak fe ou pe lan afe "caste " la ?Se pwemye fwa ou tande tout moun pa egal vreman malgre les delires de Jean-Jacques Rousseau ?
Joel,
Souffrez que je vous donne un dernier avertissement .Si vous continuez avec votre attitude manman -imouch-ti krye -nin la rim vous allez etre expulses du forum manu militari .Je ne vous le fais pas dire .J'en ai marre de vos pleurnicheries toutes les fois que vous confrontez l'impuissance de vos moyens intelectuels .Cessez donc de vous mesurer maladroitement a des adversaires dont l'intellect est superieur au votre .Il n'y a pas de democratie en connaissance et intelligence naturelle .C'est regle depuis le depart quand la sage nature fait son choix .
![/hide]
Fok nou gin kran wi le nap bay moun chay pote .Gin moun ki paka pote chay min ki vle bay moun chay pote .Mwin trouve ou lan ti seksyon sa a . Gin moun ki pa pe pote chay paske yo kon sa yo ye .Lan denye kategori sa a ou jwen Deza yon neg ku se yon grenn plin grenn melon ki pa pe pwan responsabilite li paske se ak kouto sa a ke moun lakay li te koupe kod lonbritt li .Sak fe ou pe lan afe "caste " la ?Se pwemye fwa ou tande tout moun pa egal vreman malgre les delires de Jean-Jacques Rousseau ?
Joel,
Souffrez que je vous donne un dernier avertissement .Si vous continuez avec votre attitude manman -imouch-ti krye -nin la rim vous allez etre expulses du forum manu militari .Je ne vous le fais pas dire .J'en ai marre de vos pleurnicheries toutes les fois que vous confrontez l'impuissance de vos moyens intelectuels .Cessez donc de vous mesurer maladroitement a des adversaires dont l'intellect est superieur au votre .Il n'y a pas de democratie en connaissance et intelligence naturelle .C'est regle depuis le depart quand la sage nature fait son choix .
![/hide]
Invité- Invité
CESSEZ LE FEU!!!!!
Kitem di nou le youn ap mete lot deyo sou fowom nan, akiles poum pale, akiles poum fe diskisyon, dim non.
Apa nap voyem travay di pou blan-an. lem vini sou fowom nan se yo ti repo wi map pran telman blan ap fem travay di, epi nou minm nou vle anlve ti moman de vakans sa yo nan minm. NOU PA SIS
Gade bel ti meditasyon mwen mete pou nou sou blog mwen "A MEDITER" . Nou youn nou pa lil e se ak nou mesye ke map adresem, se pa ni Ginou, ni Nicky, ni ak Anakreyol, ke map adresem, epi nou pa okupem tankou yon chyen. Nou pito ap vole nan kolet lot.
Konye-a mwen fache tande.
APARTIR DE JODIYA MWEN VLE POU TOUT MOUN AJI AN JAN SIVILIZE. SAK KOUTEM MAP METE BEL TI FOTO POU YO SOU BLOG MWEN, SAK PA KOUTEM PITOM PA PALE SAM SERE POU NOU.
Kitem di nou le youn ap mete lot deyo sou fowom nan, akiles poum pale, akiles poum fe diskisyon, dim non.
Apa nap voyem travay di pou blan-an. lem vini sou fowom nan se yo ti repo wi map pran telman blan ap fem travay di, epi nou minm nou vle anlve ti moman de vakans sa yo nan minm. NOU PA SIS
Gade bel ti meditasyon mwen mete pou nou sou blog mwen "A MEDITER" . Nou youn nou pa lil e se ak nou mesye ke map adresem, se pa ni Ginou, ni Nicky, ni ak Anakreyol, ke map adresem, epi nou pa okupem tankou yon chyen. Nou pito ap vole nan kolet lot.
APARTIR DE JODIYA MWEN VLE POU TOUT MOUN AJI AN JAN SIVILIZE. SAK KOUTEM MAP METE BEL TI FOTO POU YO SOU BLOG MWEN, SAK PA KOUTEM PITOM PA PALE SAM SERE POU NOU.
kami- animatrice
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle:
Nou tande messye. Men li .
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
La présidence REÇOIT SIX voitures blindées neuves ... SO WHAT???????????
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Ou di;So what.Eske w kwè Obama tap akspete 6 vwati blinde nan men anbasadè Russe la san kongrè ya pat mande l de ki prevyen?Fok ou sonje ke meriken di :There is no free lunch.Lè w pran pwen nan men Ozanfè nan twou foban fok ou peyel yon jou kan menm.ou ka peye pri machinn sa yo 50 fwa san ke w pa rann ou kont.Petet si martelly fè Chavez yon ti kou dey yo ka fè Avril, Cedras ,ti Guy ou yon lot restavek fout li kek pataswel.
Le gros roseau- Super Star
-
Loisirs : sport ,internet,stock market
Page 2 sur 3 • 1, 2, 3