Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot ...
Voir le deal

HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

5 participants

Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Invité Mar 12 Juil 2011 - 20:43



LETTRE OUVERTE A MES CONCITOYENNES ET CONCITOYENS
AINSI QU’AUX AUTORITES CONSTITUEES DE MON PAYS

Mesdames et Messieurs les Autorités d’Haïti
Chers concitoyens et concitoyennes,

Ma présence à la manifestation de Saint Marc, pour réclamer justice pour mes parents et pour le gardien de notre Maison de Commerce ainsi que sa compagne victimes des tueries qui ont eu lieu à Saint Marc au cours du mois de février 2004, a suscité bien des commentaires, certaines fois désobligeantes. Qu’il me soit permis d’expliquer ma position et les raisons de ma présence à cette manifestation.

D’abord je crois que nul n’a le droit de me reprocher de réclamer justice pour des victimes quelles qu’elles soient, voire pour mes parents. Si ma présence à choquer quelques uns, je crois qu’ils font fausse route en s’attachant plus à la forme qu’au fond du problème. J’ai répondu à l’appel de l’AVIGES qui est l’Association des Victimes du Génocide de la Scierie, dont mes parents et les employés de notre entreprise font partie. Je souhaite que le choc, de ma présence dans les rues à coté des autres victimes, aura eu la vertu de reveiller la conscience endormie de plus d’un citoyen haïtien.

Qu’il me soit permis de rappeler que l’affaire pendante par devant la Cour d’Appel des Gonaïves ne concerne pas seulement la journée du 11 février 2004 mais toute une série d’événements qui se sont produits à Saint Marc du 9 février au 29 février 2004 sous l’instigation du Pouvoir en place à l’époque et dont les principaux auteurs intellectuels et auteurs matériels sont inculpés dans l’ordonnance du Juge d’Instruction. Parmi eux on retrouve entre autres : l’ex Premier Ministre Yvon Neptune ainsi que d’autres Ministres et dignitaires du régime de Jean Bertrand Aristide ; l’ex Député Amanus Mayette, Hora Jean Baptiste récemment libéré par la justice de Saint Marc ; Roland Dauphin et autres comparses encore en prison sous une autre inculpation de kidnapping et d’association de malfaiteurs ; Biron Odigé et autres comparses anciennement en cavale et actuellement occupant les devants de la scène publique à Port au Prince et réclamant le retour de l’ex Président Jean Bertrand Aristide.

C’est dans le cadre des évènements cités plus haut que la résidence de mes parents a été incendiée le 12 février 2004 vers 5.30 PM, mon père et ma mère tous deux âgés de 87 ans se trouvaient seuls face aux bourreaux. Mon père en est sorti avec des brûlures au troisième degré et ne s’est jamais complètement remis jusqu’à sa mort le 12 juin 2006. En un premier temps les voisins ont sorti nos parents du feu et ont dû, par crainte de représailles des criminels, les laisser en plein champ de 5.30 PM. à 11.00 PM. Je profite de l’occasion pour rendre un hommage public à la Croix Rouge Haïtienne (branche de Saint Marc et de Port au Prince) qui nous a assisté dans ces moments difficiles et dangereux nous aidant à l’évacuation de nos parents vers un centre hospitalier de Pétion Ville le lendemain 13 février 2004, ainsi qu’aux divers médecins qui nous ont entouré dans ces moments douloureux.

Dans la soirée 18 févier 2004 les mêmes tortionnaires se sont rendus dans les locaux de l’entreprise familiale pour y mettre le feu. Cette nuit là les appels des voisins à la police sont restés sans réponse et le gardien de l’Entreprise et sa compagne, Fanes Dorjean et Florette Solide alors enceinte de huit mois, ont été tués et leurs cadavres brûlés dans la maisonnette où ils vivaient. Pour mémoire, le feu a été allumé à l’aide d’une grenade incendiaire. Ces derniers évènements se sont produits du 18 févier : 10 heures PM à 4 heures AM le 19 février et ce à 300 mètres à peine du commissariat de Police de Saint Marc où siégeait Roland Dauphin dit Balck Ronald installé à Saint Marc le 9 févier par M. Yvon Neptune.

Les évènements que j’ai décrits plus haut, selon ce que je crois, ne ressemblent en rien à un affrontement entre groupes rivaux. Il est difficile de me faire croire que mes parents, tous deux octogénaires, étaient des membres de groupes armés, d’autant que leur résidence se trouvait à plus d’un kilomètre de la base du Groupe RAMICOSM et les évènements qui se sont produits chez eux ont eu lieu plus de 24 heures après le début de ce qui s’est passé à la Scierie.

Ma présence à cette manifestation convoquée par l’AVIGES traduit ma révolte face à des actes aussi barbares que ceux qui se sont produits à Saint Marc au cours du mois de février 2004, je réclame justice pour les victimes.

Plus encore que la justice, j’ai aussi manifesté pour la paix à Saint Marc et dans mon pays Haïti. Cela était bien visible sur la pancarte que je portais.

Il se développe dans notre pays une tendance qui doit interpeller la conscience de tout bon patriote et de tous les citoyens de bonne volonté. Les Autorités de l’État, se laissant influencer par nous ne savons qui, sont en train de rendre la vie facile aux bourreaux et méprisent le sort des victimes. Mais plus encore, par leur attitude bienveillante, Elles érigent ces bourreaux en victimes. En sus des évènements de Saint Marc, notre Pays a été le théâtre de kidnapping. Aujourd’hui les victimes rencontrent leur kidnappeur qui dans un véhicule de transport public ; qui devant son établissement scolaire ; qui au marché ou dans un autre lieu public. Le malfrat a probablement bénéficié du programme du CNDDR. Je suis convaincu que ces cas sont vécus au quotidien par plusieurs. Aujourd’hui que nous voulons faire revenir notre intelligentsia expatriée, quelle est donc la société que nous voulons lui offrir?

Est-ce cette société où il vaut mieux être bourreau qu’honnête citoyen ?

Est-ce cette société où il vaut mieux être bourreau que victime, car tôt ou tard l’État complaisant vous lavera de toute tache sous prétexte de rechercher la paix ?

Est-ce cette société où la victime se sent oublié voire mépriser par l’État ?

Cette attitude du Kase fèy Kouvri Sa est dans la bonne tradition de la politique haïtienne. On aura un semblant de calme pendant quelques temps, mais cela finira par éclater avec encore plus de violence demain.

Quelle est donc la société que nous sommes en train de mettre en place pour nos enfants ? Voila la grande question à laquelle chacun de nous, haïtien vivant en 2007, doit répondre aujourd’hui.

Combien de nouveaux bourreaux sommes-nous entrain de créer par notre attitude délétère ou complaisante vis-à-vis des actuels bourreaux pourvu qu’ils puissent se réclamer d’une certaine appartenance politique ?

Pour réagir, attendrons nous que la Justice de notre Pays soit mise sous tutelle, comme cela s’est vu au Liban, consacrant l’ultime déchéance de notre Patrie déjà profondément meurtrie après deux cents trois ans d’indépendance ?

Moi j’ai manifesté à Saint Marc et je continuerai à manifester tous les jeudis devant le local du Tribunal Civil de ma ville natale pour la Justice et pour la Paix. De plus, il se déroule présentement à Saint Marc des discussions pour la paix durable et la stratégie de développement à long terme auxquelles je participe.

Et vous, autorités de mon Pays ou simple citoyen, que ferez vous pour la Paix et la Justice. Que ferez vous pour l’avenir de la Société Haïtienne que vous lèguerai à vos enfants et aux nôtres.

J’aime mon Pays et j’ai foi en son avenir.

Merci d’avoir pris le temps de me lire mais surtout, quelque soit votre position dans la société, faites quelque chose pour notre Pays ; pour nos Enfants.

Patriotiquement,

Franck Paultre
fpvpaultre@yahoo. fr
Victime des événements de Saint-Marc de Février 2004



MIN SA ANPAKET RAKAY SOU FORUM AP DEFAN YO PAT GINYEN PAPA YO MANMAN YO E PITIT YO KE LAVALAS ARISTIDE LA TE BOULE.
NOU DWE KONPWAN C YUN JWET POZE NOU SI NOU PA JWEN JISTIS NAP JWEN VANJANS ...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Invité Mar 12 Juil 2011 - 20:47

MWEN TE KWE TI JOEL TE DI PAT GINYEN LA SCIRIE MWEN BY ASE PREV KOUNYE A ...

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  kami Mer 13 Juil 2011 - 5:46

Est-ce cette société où il vaut mieux être bourreau qu’honnête citoyen ?

kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Maximo Mer 13 Juil 2011 - 6:35

zouke a écrit:MWEN TE KWE TI JOEL TE DI PAT GINYEN LA SCIRIE MWEN BY ASE PREV KOUNYE A ...


Menm jan li di yo pat volè kadav Claude Raymond an.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  kami Mer 13 Juil 2011 - 6:40

Moun yo pa an Ayiti epi yo vle demanti moun ki an Ayiti ki temwen okiler. Ki jan yo rele moun konsa?
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Joel Mer 13 Juil 2011 - 9:09

ZOUKE;sispann rele m TI JOEL.
Nou gen defo twòp.
Mwen pa bezwen konnen kilès ou ye ;tankou m te di kavalye polka w.
Nou tèlman gen defo ke nou angaje nou dan de pratik ilegal.
N ap plede ""hack"" sou konpitè moun ,angaje nou dan de pratik ilegal ki ka mennen nou dwat lan prizon ,ou byen fè nou peye yon gwo amand.
Si m gen yon opinyon diferan de wou ;poukisa pou nou angaje nou lan pratik konsa.E se yon gwoup moun ki gen yon sèten opinyon politik ki ap angaje yo lan pratik sa yo.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Maximo Mer 13 Juil 2011 - 9:28

Joel a écrit:ZOUKE;sispann rele m TI JOEL.
Nou gen defo twòp.
Mwen pa bezwen konnen kilès ou ye ;tankou m te di kavalye polka w.
Nou tèlman gen defo ke nou angaje nou dan de pratik ilegal.
N ap plede ""hack"" sou konpitè moun ,angaje nou dan de pratik ilegal ki ka mennen nou dwat lan prizon ,ou byen fè nou peye yon gwo amand.
Si m gen yon opinyon diferan de wou ;poukisa pou nou angaje nou lan pratik konsa.E se yon gwoup moun ki gen yon sèten opinyon politik ki ap angaje yo lan pratik sa yo.

Joel afè akize moun de hacking li pito ou sispann, ou byen rele moun ou konen ki hack compitè la an jistis, gen lwa pou sa, si'w pa ka fè sa alo sispann vye akizasyon sa ki pa chita sou anyen.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Joel Mer 13 Juil 2011 - 9:48


Maximo a écrit:
Joel a écrit:ZOUKE;sispann rele m TI JOEL.
Nou gen defo twòp.
Mwen pa bezwen konnen kilès ou ye ;tankou m te di kavalye polka w.
Nou tèlman gen defo ke nou angaje nou dan de pratik ilegal.
N ap plede ""hack"" sou konpitè moun ,angaje nou dan de pratik ilegal ki ka mennen nou dwat lan prizon ,ou byen fè nou peye yon gwo amand.
Si m gen yon opinyon diferan de wou ;poukisa pou nou angaje nou lan pratik konsa.E se yon gwoup moun ki gen yon sèten opinyon politik ki ap angaje yo lan pratik sa yo.

Joel afè akize moun de hacking li pito ou sispann, ou byen rele moun ou konen ki hack compitè la an jistis, gen lwa pou sa, si'w pa ka fè sa alo sispann vye akizasyon sa ki pa chita sou anyen.
[b]

MAXIMO;
Mwen pa p rele moun an jistis;mwen konnen gen lwa pou sa e mwen konnen moun ki ap fè sa yo.Se pami moun ke MARC te fè administratè yo.
Yo konnen kilès yo ye;sitou youn ladan yo.
Si yo pa sispann ;m ap voye di moun ki an chaj bagay sa a ,kimoun yo ye e yomenm ya konn sa pou yo fè.
SE POU PRATIK FACHI S sa yo sispann ,paske se pa paske nou ka fè yon bagay pou nou fè l

Epitou ,reyaksyon an lan pa siprann mwen ;olye pou w ta di pou nèg sispann fè bagay konsa ;se prèv w ap mande.

Se pou MARC si l kapab ta chanje SERVER paske gen nèg li te fè konfyans ,ki gen gwo twou lan manch.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  kami Mer 13 Juil 2011 - 9:53

Joel,

Suspann kraponen moun, ni pa vin fe akizasyon gratis konsa; al cheche pito ki lot kote hacker yan soti. Pa vi-n akize okenn moun ki gen akse moderater. Si ou konen kiles li ye (mwen doute-w) adrese-w ak moun lan, min mwen si sepa bo isit.
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Rico Mer 13 Juil 2011 - 10:05

ki koze sa bon lavalasyen ap pale ak kabrit tomazo parey li, pa rantre san ti mouchwa kom prevalyenn-bellerive

wouyyyy jan domi ak jan li konnen ronfle Jan, mesye twou nan manch sayo pa gen anyen ki enposib
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Maximo Mer 13 Juil 2011 - 10:06

Joel a écrit:
Maximo a écrit:
Joel a écrit:ZOUKE;sispann rele m TI JOEL.
Nou gen defo twòp.
Mwen pa bezwen konnen kilès ou ye ;tankou m te di kavalye polka w.
Nou tèlman gen defo ke nou angaje nou dan de pratik ilegal.
N ap plede ""hack"" sou konpitè moun ,angaje nou dan de pratik ilegal ki ka mennen nou dwat lan prizon ,ou byen fè nou peye yon gwo amand.
Si m gen yon opinyon diferan de wou ;poukisa pou nou angaje nou lan pratik konsa.E se yon gwoup moun ki gen yon sèten opinyon politik ki ap angaje yo lan pratik sa yo.

Joel afè akize moun de hacking li pito ou sispann, ou byen rele moun ou konen ki hack compitè la an jistis, gen lwa pou sa, si'w pa ka fè sa alo sispann vye akizasyon sa ki pa chita sou anyen.
[b]

MAXIMO;
Mwen pa p rele moun an jistis;mwen konnen gen lwa pou sa e mwen konnen moun ki ap fè sa yo.Se pami moun ke MARC te fè administratè yo.
Yo konnen kilès yo ye;sitou youn ladan yo.

Si yo pa sispann ;m ap voye di moun ki an chaj bagay sa a ,kimoun yo ye e yomenm ya konn sa pou yo fè.
SE POU PRATIK FACHI S sa yo sispann ,paske se pa paske nou ka fè yon bagay pou nou fè l

Epitou ,reyaksyon an lan pa siprann mwen ;olye pou w ta di pou nèg sispann fè bagay konsa ;se prèv w ap mande.

Se pou MARC si l kapab ta chanje SERVER paske gen nèg li te fè konfyans ,ki gen gwo twou lan manch.


Alo si'w konen ki moun li ye rele'l la jistis. Sinon pa pale de sa anko. Se akizasyon gwatwit wap voye monte la. Gen jan yo kenbe hacker byen fasil mon ami. E pi jan nou menm nou renmen mande prèv sa, sak pase la, se on sèl bo ki gen dwa mande prèv. Nou gen pou nou tande.

E pi afè de se pou Marc chanje sèvè ya pa chita sou anyen tou, gen software pou sa ki pwoteje kelkeswa sèvè ya.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Rico Mer 13 Juil 2011 - 10:30

Maximo kanpe lwen, li ta sanble se koken ki leve nan kan mesye yo.

Nou pa nan sekrè yo, kite yo fè lese frape yo.

Sakap pale pa janm di se manto. Men se yon bon leson pou yon forom pa tabli sou lamitye.

men sou bon jan règ ak prensip pou tout moun alawonnbadè.

zafè pran poz cheuf pou toupizi, regle zafè pèsonèl li pa bon

genyen pou fini an konfizyon


Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8954
Localisation : inconnue
Loisirs : néant
Date d'inscription : 02/09/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  kami Mer 13 Juil 2011 - 13:03

Joel a écrit:ZOUKE;sispann rele m TI JOEL.
Nou gen defo twòp.
Mwen pa bezwen konnen kilès ou ye ;tankou m te di kavalye polka w.
Nou tèlman gen defo ke nou angaje nou dan de pratik ilegal.
N ap plede ""hack"" sou konpitè moun ,angaje nou dan de pratik ilegal ki ka mennen nou dwat lan prizon ,ou byen fè nou peye yon gwo amand.
Si m gen yon opinyon diferan de wou ;poukisa pou nou angaje nou lan pratik konsa.E se yon gwoup moun ki gen yon sèten opinyon politik ki ap angaje yo lan pratik sa yo.
Joel,

Poukisa se Zouke ou akize kom hacker sou konpite ou, mwen ta renmen konen si dosye sa yo ke lap poste yo soti sou konpite-w?
kami
kami
animatrice
animatrice

Féminin
Nombre de messages : 2981
Localisation : ICI
Opinion politique : La séparation des pouvoirs
Loisirs : Lecture, Dormir
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Invité Mer 13 Juil 2011 - 13:11

ANR C MWEN MISYE AKIZE LA JOEL FE RESPE OU LE WAP DI KK OU YO FOK OU KONNIN A KI MOUN WAP PALE WI.
SA KA KOUTE OU CHER ANPIL WI MWEN KA JOIN OU FASIL E METE BON AVOKA LAN BOUDA OU FE OU DEPANSE TOUT REST TI KOB OU A..
OU PA WE VIE RAT RETE TRANKILL LALE YUN KOTE LI MANDE RENSYENEMAN SOU MWEN MISYE WE TOUT MOUN WI LI DEPI LE SA LI DOU...
LI MANDE MWEN PADON EN NOU SUSPAN FRAPE...
JOEL FE RESPE OU PA AKIZE MOUN SAN PREV POU OU PA TONBE LA KATIOUBOUMBA

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Thunder Mer 13 Juil 2011 - 16:04

Mesye e dam,

Nou pa wè ke se yon divèsyon ke Joel fè ak sijè an?

Li toujou ap nye ke te genyen masak nan Senmak. Alò, li jis vire sijè a sou yon bagay ki pa kanpe sou anyen.

Mwen genyen moun ke mwen konnen ki sòti Senmak, se ak dlo nan zye ke jiska prezan y ap eksplike kòman ke san manman lavalas yo te masakre yon pakèt moun san defans epi jete kadav yo nan dife. Chak fwa ke misye ap nye bagay saa, se touye ke l touye moun sa yo ankò.

VIKTIM SA YO PA MOUN PWISKE YO TE KONT REJIM SANGINè ARISTIDE LAN


HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Feb_1110

An anti Aristide activist lies dead on the side of a mountain in Saint Marc, Haiti, 90 km north Port-au-Prince, Wednesday, Feb. 11, 2004, after being shot in the back according to witnesses. Witnesses said that pro Aristide supporters burned houses and cars in this rebel-held neighborhood. (AP Photo/Rodrigo Abd)



HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Feb_1111

An anti Aristide activist lies dead on the side of a mountain in Saint Marc, Haiti, 90 km north Port-au-Prince, Wednesday, Feb. 11, 2004, after being shot in the back according to witnesses. Witnesses said that pro Aristide supporters burned houses and cars in this rebel-held neighborhood. (AP Photo/Rodrigo Abd)


HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Feb_9_10

An unidentified man lies dead in the main street of Saint Marc, 45 miles west of Port-au-Prince, Haiti, after being allegedly shot and killed by Aristide supporters according to witnesses Monday, Feb 9, 2004. (AP Photo/Rodrigo Abd)



HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Feb_1310

A Haitian police officer patrols the town of Saint-Marc, Friday, February 13, 2004. (Reuters Photo/Daniel Aguilar)



Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Thunder Mer 13 Juil 2011 - 16:47




Asasen yo pa t janm kache pou reklame zak yo. Men lavalasyen, k ap defann klan yo, toujou kontinye ap plede pou chèf yo. Yo kontinye ap nye ke lavalas te bwè san pèp lan.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Thunder Jeu 14 Juil 2011 - 1:24

Alò, krim sa yo p ap genyen moun ki te fè yo? ...Oudimwens, se Michel Francois, Cedras, oubyen Gousse ki te fè yo tou?

Kote ti nèg ki toujou ap pran pòz defansè pèp lan yo? ...Kote yo? ...Lè se lavalas k ap koupe rache, pa genyen krim, pa genyen asasen, pa genyen sitirè, rèsèlè, ak kòmanditè?

Mwen te konnen sa deja.

Shuuuuuuuuut! ...Silans! ...Lavalas ap masakre.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Invité Jeu 14 Juil 2011 - 13:20

KO MANMAN NEG LAVALAS YO TOUYE WACHE BOUKANNIN JUSKA C KO YO FE YO MAL..
NAP ANTRE NAP ANTRE

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Joel Jeu 14 Juil 2011 - 14:12

kami a écrit:Joel,

Suspann kraponen moun, ni pa vin fe akizasyon gratis konsa; al cheche pito ki lot kote hacker yan soti. Pa vi-n akize okenn moun ki gen akse moderater. Si ou konen kiles li ye (mwen doute-w) adrese-w ak moun lan, min mwen si sepa bo isit.


KAMI;

Koumanman ,kilè w ap sispann?
Reyaksyon w,tankou reyaksyon yon ti moun piti.Mwen pa p chache kraponnen pèsonn,paske mwen pa pè fè deba ak pèsonn.

Si w pa konnen .Gen yon seri de nèg ki te moderatè anvan.
Mwen konnen ke nèg sa yo ki pa moderatè ankò toujou gen aksè sou fowòm.
Lè yon moun entèvni ,ou kite IP sou fowòm .Se sa nèg sèvi pou yo penetre sou konpitè moun.
Mwen konnen youn san okenn dout.

E ou pa p manke KAMI ,pou w di mwen bezwen kraponnen moun ;se de bagay kavalye polka FACHI-S ou yo fè ;mwen pa angaje m ;mwen pa janm angaje m lan pratik konsa.
Mwen patisipe sou anpil fowòm ;mwen kòmanse fè sa depi 1999;se kavalye polka w yo sèlman ki angaje lan pratik konsa

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Maximo Jeu 14 Juil 2011 - 14:18

Joel sanble ou fo nan afè IP, rantre sou konpitè moun ect..., mwen kite IP sou forum lan chak fwa mwen pase sou li, mwen mete'w an defi antre sou konpitè mwen, se pa difisil pou pwoteje on konpitè depi'w vle depanse on ti kob pou achte on software pou sa. Kami gen rezon, sa wap di la se on sot de kraponaj li ye, lè on moun a kou dagiman li soti pou'l kraponen on lot.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Joel Jeu 14 Juil 2011 - 14:36

Maximo a écrit:Joel sanble ou fo nan afè IP, rantre sou konpitè moun ect..., mwen kite IP sou forum lan chak fwa mwen pase sou li, mwen mete'w an defi antre sou konpitè mwen, se pa difisil pou pwoteje on konpitè depi'w vle depanse on ti kob pou achte on software pou sa. Kami gen rezon, sa wap di la se on sot de kraponaj li ye, lè on moun a kou dagiman li soti pou'l kraponen on lot.


Kraponaj pou kisa.KRAPONAJ pou nou sispann atake karaktè moun?
De ki lakyèl kraponaj w ap pale la a.
M ap di nou ,gen yon seri de pratik,se noumenm sèlman ki angaje nou ladan yo.Yon seri de pratik ki pa t ekziste sou fowòm lan ,anvan nou vini sou fowòm lan.
Se yon bagay ki endenyab.Se de pratik nou pa p janm sispann patisipe ladan yo.
Si m te moderatè ,mwen t ap wè IP w lan ;mwen pa moderatè.Se nèg ki te moderatè yo ki toujou gen aksè a sit lan .
Wi ;
Mwen gen dwa kache IP mwen an ;men poukisa pou m fè sa pou m mete plis pwoblèm sou konpitè m lan:

http://www.hide-my-ip.com

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Maximo Jeu 14 Juil 2011 - 14:57

Joel, ou pa bezwen fache, entèvansyon'm le se jis pou di'w ke si'w vle pèsòn pa ka antre sou konptitè'w, depi ou pa kite pot ouvè pou yo, donk pwoblè de hacker wap pale la se on fo pwoblè ki pa ekziste. E pi wap plede di nou, ki kote mwen janm agrese'w? Si'm pa dako avè'w mwen jis vini ak lot agiman pou kontrekare sa'w di ya, mwen pa konen mwen janm agrese'w, alo lè wap pale de moun ki agrese'w yo bay non yo, pa di nou e pi ou mete nan menm panye krab la.

Mwen konn fè de ti atak sou Rozo lè li atake'm e pi sa rete la, se pa paske nou panse diferaman ke mwen pa renmen nou, mwen se n nèg ki aksepte la diferans, men mwen pap janm aksepte manti.
Maximo
Maximo
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 3182
Localisation : Haiti
Loisirs : football - Gagè
Date d'inscription : 01/08/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

HAITI NOTRE PAYS   QUEL AVENIR ? Empty Re: HAITI NOTRE PAYS QUEL AVENIR ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum