Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

4 participants

Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mar 4 Oct 2011 - 23:34

17 POUR 3 CONTRE 10 ABS ........ CHEN DI GADE PA TROP ......SE L INITE KI METE LI ! GROUP DES 16 GENYEN 3 MINISTERES ET GOUSE PAS DOUS AP RETOUNEN MINIS DE LA JUSTCE !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Le gros roseau Mar 4 Oct 2011 - 23:55

ou kontan wap bwè chanpay linite vann konstitutyon e mouvman popilè ya.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mer 5 Oct 2011 - 0:05

Le gros roseau a écrit:ou kontan wap bwè chanpay linite vann konstitutyon e mouvman popilè ya.

non se pa vre kkkok se neg no , neg Moise J Charles ...k genyen konviksyon...Se wou sezi man ka tchwe ...De pi jba fini desi mwen pagenyen okenn politichien Aysyen ki fe m sezi anko !
Mwen pap sezi neg ki absteni yo a pwal voye moun nan gouveman an..
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Le gros roseau Mer 5 Oct 2011 - 0:16

Mwen pa ka sezi anyen politichyen fè an ayiti.Wyclef pat ka kandida paske li pat reside nan peyi ya men Conille ka Premye Minis.kom mwen di w deja ke Conille premye minis ke li pa premye minis sa pa fem ni cho ni fwet men tou mwen desi de Pale mantè yo ki nan palman.Bill clinton, Gouverneur dayiti.se fini.Alor ki le frekan Mickey tap fè lè li te di Bill clinton pa ka dil ki moun ki pou premye Minis an ayiti ya?se poul bese ba poul di eskizem wi Tonton bill.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Marc H Mer 5 Oct 2011 - 0:43

Jean Charles Moise a peur pour son avenir. Il est isolé au parlement. Martelly veut le faire arrêter di-il . A cet effet, il sollicite l'aide et la solidarité politique de ses collègues. La peur va-t-il emporter le sénateur? Ce sera bien dommage!

Voyez-vous quand je disais l,autre jour que les acteurs importants devraient prendre position clairement dans le débat politique . Mon ami Joel m'a répondu qu'il était d'accorfd avec la stratégie de Je wè bouche pe. Le discours de Moise au Sénat ce soir m'a donné raison que cette stratégie n'est pas gagnante pour Lavalas . Il faut du leadership lavalas pour arrêter la dérive anti-démocratique de l'administration Martelly.

J'espère que JBA a entendu l'appel à l'aide du sénateur Jean Charles Moise ce soir au Senat .
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mer 5 Oct 2011 - 8:16

Marc j ai des problemes de principes et fondamentales avec Moise Jean Charles ....Comme senateur il a fait son travail dans son style bien entendu ...On ne peut le poursuivre dans l exercice de ses fonctions ...Mais ce n est pas un secret pour tout le monde ..
Le pays va bientot to..La crise politique n est pas encore drriere nous ..Elle est devant nous...tomber dans un petodye .... C est serieux Dr Conille n est pas dans l equipe de Martelly ..

Bien des fois nous refusons d entendre la verite..Martelly a perdu toutes ses chances de faire une difference totale...dans l'impunite , la securite et dla gouvernabilite ...Ici sur cette page bien souvent nou kite se sel fanatik kap main nez nous ..

Michel Martelly n est ni plus ni moins qu un idiot et super corrompu...Un parfait demagogue , une marionetes dans les mains des frere Mayar Paul.....

Au lendemain de l avortement de la constitution ....il fallait laisser le comme cela ...acculer Preval , fixer les responsabilites.....Il ne fallait pour auccne raison accepter un jour de plus avec ce conseil electoral.....
Les choses ce quelles sont nous sommes en Haiti et sur ce forum tout le monde fonctionne a l image du pays ....ANALIZ SERYE PA ! LES GARDIENS DE LA FOI NE DONNENT PAS DE CHANCE ...
SI ON A LE COURAGE D ABOLIR LA CONSTITUTION OUI ON PEUT ARRETER MOISE JEAN CHARLES ...SANS QUOI ILS DOIVENT ATTENDRE LA FIN DE SON MANDAT...ET C EST NOUS DANS LE GRAND NORD , DANS NOS TRIBUNAUX QU IL DOI REPONDRE DE SES ACTES ..APRES SA TOUT LOT KOZE YO SE PESEKISYON POLITIK !


Dernière édition par kakakok le Mer 5 Oct 2011 - 23:26, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Joel Mer 5 Oct 2011 - 20:34

Lan politik ayisyen ,se pa janm sa yon moun ap di ;se toujou sa l fè.
GARY CONILLE di ankò ke li pa t pro ARISTIDE men li te opoze koudeta a.
Pou sa sèlman ,misye entrige m ;misye marye ak yon bèl fi MARC BAZIN,eske se menm opinyon ak MARC BAZIN li te genyen?

Antouka ann gade;eske misye ap bay KAKAKOK sezisman?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mer 5 Oct 2011 - 22:29

Joel a écrit:Lan politik ayisyen ,se pa janm sa yon moun ap di ;se toujou sa l fè.
GARY CONILLE di ankò ke li pa t pro ARISTIDE men li te opoze koudeta a.
Pou sa sèlman ,misye entrige m ;misye marye ak yon bèl fi MARC BAZIN,eske se menm opinyon ak MARC BAZIN li te genyen?

Antouka ann gade;eske misye ap bay KAKAKOK sezisman?

eske ou sonje Lesly Delatrou ??? Se neg Lavalasyen make manje tou kri ! Dans un elan de verite a dit un jour : LE PERE ARISTIDE M A ENTERRE LE PRESIDENT ARISTIDE M A RESSUCITE MALHEUR A CELUI QUI SE LAISSE ENTERRER PAR LE PRESIDENT ARISTIDE ! "
PLUS LE LAVALASSIEN LE SALL UP RENE PREVAL A EPOUSE SA VEUVE????ET AVEC ELLE YO BYEN SOUSE PEYI...A CAR ELLE TOUT NATURELLEMENT LA VIELLE RAT DU PALAIS ! GENYEN AN BANN TI JWET KAP JWE SOUTERENMAN KONSA... NOU PAP SEZI !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mer 5 Oct 2011 - 22:36

Marc a écrit:Jean Charles Moise a peur pour son avenir. Il est isolé au parlement. Martelly veut le faire arrêter di-il . A cet effet, il sollicite l'aide et la solidarité politique de ses collègues. La peur va-t-il emporter le sénateur? Ce sera bien dommage!

Voyez-vous quand je disais l,autre jour que les acteurs importants devraient prendre position clairement dans le débat politique . Mon ami Joel m'a répondu qu'il était d'accorfd avec la stratégie de Je wè bouche pe. Le discours de Moise au Sénat ce soir m'a donné raison que cette stratégie n'est pas gagnante pour Lavalas . Il faut du leadership lavalas pour arrêter la dérive anti-démocratique de l'administration Martelly.

J'espère que JBA a entendu l'appel à l'aide du sénateur Jean Charles Moise ce soir au Senat .

pOUR LA QUESTION DE MOISE J CHARLES COMISSION PAR CHARGE

"MJC tankou kkk toujou di li merite chanje adrès, pou kisa MJC pè pèdi iminite'l, ki sa li konen li fè, ki moun li dwe? Gen kadav ki jiskounye ya pa ko jwenn jistis, vre adrès MJC se byen penitansye nasyonal se pa o Sena, nou gen on pakèt kriminèl nan 2 chanm yo gras a Preval e a CEP kroupyon li an ki kite on pakèt kriminèl poze kandidati yo e magouye pou nomen yo senatè ou depite. "

MALGRE TOU LE TWO TA POU MOISE TROUVE LOJMAN.....TOUT MANEV POU YO TA TROUVE VRE ADRES MOISE AP PARET TANKOU YON PESEKISYON POLITIK ! NATIRELMAN KKKOK KONT KOULE PESEKISYON POLITIK,,,,SE DEPI 15 MAI POU MOISE JEAN CHARLES TE PRABN LOJMAN NAN PENITANSYE NASYONAL AK ANPIL LOT LOT ,,KONYA FUCK YO KITE LI FE TRAVAY PALMANTE LI ETFE YO KITE FEMAJ NAN PALMAN AN FINI !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Le gros roseau Mer 5 Oct 2011 - 22:41

Ou fout manti si Martelly te arete l tankou Duvalier te arete e touye Seraphin ou tap byen kontan.Men fok li sonje se pa li selman ki genyen zam an ayiti jodya.san ka koule ka makorel tou.

Le gros roseau
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 9664
Localisation : Usa
Loisirs : sport ,internet,stock market
Date d'inscription : 21/08/2010

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Marc H Mer 5 Oct 2011 - 22:47

Kakakok

Allez ici et vous trouverez ma réponse :

http://www.forumhaiti.com/t13113-le-baillonnement-de-la-presse-de-papa-doc-a-michel-martelly#111420
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Mer 5 Oct 2011 - 23:32

Le gros roseau a écrit:Ou fout manti si Martelly te arete l tankou Duvalier te arete e touye Seraphin ou tap byen kontan.Men fok li sonje se pa li selman ki genyen zam an ayiti jodya.san ka koule ka makorel tou.

NOU KONNEN BYEN A TO..MALGRE LO NAP FE EKSE DE ZEL NOU DI SA NOU VLE !!!SI LO PREVAL AK PRIVERT FE KOKEN NEN AMANDMAN MARTELLY PATE JIPONSAL , YON PAFE NAGOUYE LI TE KITE PEYI A KONSA...LI TE POZE LA PAT SOU GAYO , PREVAL , JCD , ARISTIDE AK JEAN CHARLES MWEN PA CACHE DIW MWEN TAP KONTAN ANPIL ANPIL ANPIL...SA A TE POU FET DEPI 15 MAI...

JOUNEN JODIA SI LA KONTITISYON PA AN VEYEZ PA GENYEN MOUN KI GENYEN DWA MANYEN MOISE JEAN CHARLES ,, A MOINS QUE ON TRAITE SON DISSIER DE LA MEME FACON QUE PREVAL ET ARISTIDE AVAIENT TRAITE LE DOSSIER DU SENATEUR DR TOUSSAINT ! CE QUI N EST PAS SOUHAITABLE POUR
LE MOMENT !

NB PREVAL ET aRISTIDE TE FE SA POU RETIRE OPL DES TABLES DE NEGOCIATION .......PA JANM BLIYE SA ! LES JUPONS DE MARTELLY NE SONT PAS DU TOUT BLANCS
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Joel Jeu 6 Oct 2011 - 8:38

kakakok a écrit:
Joel a écrit:Lan politik ayisyen ,se pa janm sa yon moun ap di ;se toujou sa l fè.
GARY CONILLE di ankò ke li pa t pro ARISTIDE men li te opoze koudeta a.
Pou sa sèlman ,misye entrige m ;misye marye ak yon bèl fi MARC BAZIN,eske se menm opinyon ak MARC BAZIN li te genyen?

Antouka ann gade;eske misye ap bay KAKAKOK sezisman?

eske ou sonje Lesly Delatrou ??? Se neg Lavalasyen make manje tou kri ! Dans un elan de verite a dit un jour : LE PERE ARISTIDE M A ENTERRE LE PRESIDENT ARISTIDE M A RESSUCITE MALHEUR A CELUI QUI SE LAISSE ENTERRER PAR LE PRESIDENT ARISTIDE ! "
PLUS LE LAVALASSIEN LE SALL UP RENE PREVAL A EPOUSE SA VEUVE????ET AVEC ELLE YO BYEN SOUSE PEYI...A CAR ELLE TOUT NATURELLEMENT LA VIELLE RAT DU PALAIS ! GENYEN AN BANN TI JWET KAP JWE SOUTERENMAN KONSA... NOU PAP SEZI !


Lan eseye masakre 2 lang yo ;FRANSE ak KREYÒL,pafwa se pou yon moun se divinò pou yo konprann sa w ap di.
Pa vin mete non LESLY DELATOUR lan bagay sa a.Yon moun gen dwa pa t dakò ak politik li ,men li se te yon ayisyen,li te gen kouraj.
Mwen te tande l ak 2 zorèy ap pwoteste kont koudeta 1991 ,lan yon emisyon televize ameriken.
Misye te di ke pandan 7 mwa ARISTIDE ,ekonomi an t ap vire ,t ap pran pye e misye te predi ke koudeta a t ap detwi ekonomi an.
Lan MIAMI HERALD ayè an ,GARY CONILLE di ke li te anti-ARISTIDE men li te kont koudeta a ;misye repete sa plizyè fwa deja.
Pou ti gwoup koudetayis lan ,sa ka deranje yo ;paske pou yo ,pou yo fè yon moun konfyans ,se pou moun lan te pro koudeta.
Paske politik ti nèg depi dènye 7 an yo ;se pou di e montre ke ARISTIDE te merite koudeta a.

Pou w di ke w te kont koudeta a,se yon lòt diskou;mwen sispèk sa fè anpil moun mal alèz

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  kakakok Jeu 6 Oct 2011 - 10:28

Ou met komnase ap fe ti avanse timid bo Garry Conillen sou baz li tekont koudeta....Pita wa we e wa konn jorj ! Mwen pa konn de ki sa wa p pale ..Se yon sel koudeta Arististe pwan...e reteli yon sel kou...se kou de gras .....

1991 te genyen yon koze ideyoloji ....paske c etait le secteur militaro /macoute ki tap frape....Se te ti deklarasyon sa yo ki te fe Aristide tal rebeni Lesly Delatrou... Li te genyen anpil anpil kouraj vre avec CNG nan kraze ekonomi peyi a , nan ogmande depandans nou ak enpotasyon masif.....Se sa ki bon ak lavalasyen an depi ou rele viv Aristide ou bon pou tout pyes !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE ! Empty Re: GARY CONILLE VIENT DE FRANCHIR UN AUTRE PAS VERS LA PRIMATURE !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum