bamboche gouvernementale sur la cote des arcadins
3 participants
Page 1 sur 1
bamboche gouvernementale sur la cote des arcadins
Pendant qu'à Port- au- Prince la population dort sous les tentes, le gouvernement Conille au grand complet se paye une retraite dorée de quelques jours au bord de la mer . Quelle indécence !
Il va sans dire que le premier ministre Garry Conille n'a aucun respect envers ces pauvres gens sous les tentes qui meurent de faim, de chaleur et de maladie. C'est ainsi que le gouvernement dépense l'argent du peuple sans aucune pudeur. Quelle honte !
Il va sans dire que le premier ministre Garry Conille n'a aucun respect envers ces pauvres gens sous les tentes qui meurent de faim, de chaleur et de maladie. C'est ainsi que le gouvernement dépense l'argent du peuple sans aucune pudeur. Quelle honte !
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: bamboche gouvernementale sur la cote des arcadins
Marc,
Mwen pa dako ak kritik sa a daprèzavwa se pa paske mesyedam yo reyini nan yon otèl peyi a ki fè yo ap gaspiye lajan yon pèp pov. Okontrè, mwen ka idantifye omwens 2 bagay pozitif nan aktivite sa a:
1) Se pa nan Miami, Paris, Ottawa, Santo Domingo.... lajan sa a ap depanse
2) Se pa nan fouk Hillary Clinton mesyedam yo ale chita pou yo pran enstriksyon. Pètèt, nan chita ansanm ap brase lide, mesyedam yo ka rann yo kont reyalite peyi a two depaman ak espas imajinè y ap banbile landan l lan - "wine & cheese + blablabla + English and French Reports + vwayaj tout lasentjounen nan avyon....". Pètèt, chita ansanm nan ka ba yo moso santiman yo fè pati yon ekip ki gen yon misyon chanjman. Wi, sa fè anpil pètèt! GWO PÈTÈT !
Kounye a, lot kesyon pou nou ta poze tèt nou: ki lès ki pwopriyetè otèl yo ale a? Èske se yon Ayisyen? Èske se yon Ayisyen ki konn pataje ak lantouraj li? Èske se bon jan manje Ayisyen ki soti nan ekonomi lokal la mesyedam Minis ak Sekretèdeta yo ap konsome? Èske pechè, kiltivatè, machann revandèz nan zon otèl la ap fè yon ti lavant anplis semenn sa a - oudimwens se nan makèt manje ekspire - ranpli ak salopri chimik yo te achte engredyan yo?
Ki sa ki sou ajannda retrèt sa a? Èske se Bill ak Hillary ki te voye bwouyon an pou yo, odimwens se Conille ak Martelly ki te chita ansanm?
Depi nou te gen tan ap fonksyone ak yon ekzekitif 2 tèt (Prezidan eli + Premyeminis yo nonmen) nou te rantre nan gaspiyay. Lè nou vin genyen yon kabinè ak tout minis ak sekretèdeta sa yo, se anfonse n ap anfonse nan marekaj gaspiyaj kafou tenten. Kidonk, se pa reyinyon nan otèl la ki vin agrave kwakseswa.
Anvan mwen poze dènye kesyon sa a, mwen sonje yon pwovèb mwen li lotrejou: "Sila yo ki abitye wè syèl la nan dlo, se menm yomenm nan ki abitye wè pwason sou pye bwa".
Yon ti tès tou senp ta ka ede nou prevwa si se bagay serye k ap regle nan retrèt sa a oudimwens si se pawol tafya k ap pale: Ki lang mesyedam yo ap pale epi ekri?
Repons dènye kesyon sa a ka di nou anpil sou enpak gwo depans sa a pral genyen sou avni peyi a.
Jaf
"li bon pou moun reve. Men, menmjan ekip foutbol Ayisyen an pa te ka ale Brezil nan Mondyal 2014l sou baz moun k ap reve sèlman, se konsa tou moun ki domi reve Martelly ap tounen yon gran prezidan yo, osnon moun ki ap rete tann edikasyon gratis nan men gouvènman pleziyis Conille-Martelly sa a, se yon bann moun irasyonèl k ap chèche syèl la nan dlo!"
Mwen pa dako ak kritik sa a daprèzavwa se pa paske mesyedam yo reyini nan yon otèl peyi a ki fè yo ap gaspiye lajan yon pèp pov. Okontrè, mwen ka idantifye omwens 2 bagay pozitif nan aktivite sa a:
1) Se pa nan Miami, Paris, Ottawa, Santo Domingo.... lajan sa a ap depanse
2) Se pa nan fouk Hillary Clinton mesyedam yo ale chita pou yo pran enstriksyon. Pètèt, nan chita ansanm ap brase lide, mesyedam yo ka rann yo kont reyalite peyi a two depaman ak espas imajinè y ap banbile landan l lan - "wine & cheese + blablabla + English and French Reports + vwayaj tout lasentjounen nan avyon....". Pètèt, chita ansanm nan ka ba yo moso santiman yo fè pati yon ekip ki gen yon misyon chanjman. Wi, sa fè anpil pètèt! GWO PÈTÈT !
Kounye a, lot kesyon pou nou ta poze tèt nou: ki lès ki pwopriyetè otèl yo ale a? Èske se yon Ayisyen? Èske se yon Ayisyen ki konn pataje ak lantouraj li? Èske se bon jan manje Ayisyen ki soti nan ekonomi lokal la mesyedam Minis ak Sekretèdeta yo ap konsome? Èske pechè, kiltivatè, machann revandèz nan zon otèl la ap fè yon ti lavant anplis semenn sa a - oudimwens se nan makèt manje ekspire - ranpli ak salopri chimik yo te achte engredyan yo?
Ki sa ki sou ajannda retrèt sa a? Èske se Bill ak Hillary ki te voye bwouyon an pou yo, odimwens se Conille ak Martelly ki te chita ansanm?
Depi nou te gen tan ap fonksyone ak yon ekzekitif 2 tèt (Prezidan eli + Premyeminis yo nonmen) nou te rantre nan gaspiyay. Lè nou vin genyen yon kabinè ak tout minis ak sekretèdeta sa yo, se anfonse n ap anfonse nan marekaj gaspiyaj kafou tenten. Kidonk, se pa reyinyon nan otèl la ki vin agrave kwakseswa.
Anvan mwen poze dènye kesyon sa a, mwen sonje yon pwovèb mwen li lotrejou: "Sila yo ki abitye wè syèl la nan dlo, se menm yomenm nan ki abitye wè pwason sou pye bwa".
Yon ti tès tou senp ta ka ede nou prevwa si se bagay serye k ap regle nan retrèt sa a oudimwens si se pawol tafya k ap pale: Ki lang mesyedam yo ap pale epi ekri?
Repons dènye kesyon sa a ka di nou anpil sou enpak gwo depans sa a pral genyen sou avni peyi a.
Jaf
"li bon pou moun reve. Men, menmjan ekip foutbol Ayisyen an pa te ka ale Brezil nan Mondyal 2014l sou baz moun k ap reve sèlman, se konsa tou moun ki domi reve Martelly ap tounen yon gran prezidan yo, osnon moun ki ap rete tann edikasyon gratis nan men gouvènman pleziyis Conille-Martelly sa a, se yon bann moun irasyonèl k ap chèche syèl la nan dlo!"
jafrikayiti- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen
Mwen pa dako ak kritik sa a daprèzavwa se pa paske mesyedam yo reyini nan yon otèl peyi a ki fè yo ap gaspiye lajan yon pèp pov
Boris Cyrulnik a écrit : Chacun observant le monde depuis l'endroit où il se situe ne perçoit pas les mêmes images, or toutes sont vraies.
Jafrikayiti
Je continue à penser que le premier ministre aurait pu avoir une certaine retenue pour ne donner l'illusion qu'il se la coule douce sur la page pendant que d'autres n'ont pas de toits pour dormir .
Si j'étais le premier ministre Conille, j'aurais honte de prendre une retraite dans un chic Hôtel par respect pour les gens sous les tentes. Si j'étais le premier ministre je n'aurais pas un gouvernement aussi gras avec 18 ministres et 22 secrétaires d'État. Si j'étais le premier ministre je n'aurais pas fait la fête car la bamboche politique coute cher au pays .
Si j'étais le premier ministre, je convoquerais mes 40 ministres non pas dans un chic hôtel mais sous des tentes pour les faire vivre en deux jours ce que les pauvres gens de PAP vivaient depuis plus de 600 jours.
Pour terminer, j'ai choisi de ne pas critiquer l'hôtel dans mon intervention. Je crois que nous n'avons pas besoin de savoir qui est le propriétaire de l'hôtel. Il fait des affaires. En revanche, je constate c'est que pendant que des ministres et secrétaires font la fête sur la plage aux vus de tout le monde, des milliers de gens sont sans abris à Port-au-Prince. Le moins qu'on puisse dire, c'est que le premier ministre ne se gène pas pour s'afficher dans un chic Hôtel avec ses 40 ministres et secrétaires en ce moment crucial où des gens meurent de maladie et n’ont pas de logement pour vivre, vivre, dirions pour survivre !
Voilà Jafrikayiti et un grand merci pour ton intervention.
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
moun ki ap rete tann edikasyon gratis nan men gouvènman pleziyis Conille-Martelly sa a, se yon bann moun irasyonèl k ap chèche syèl la nan dlo!
Qui voit le ciel dans l'eau,
Voit les poissons sur les arbres. (proverbe chinois)
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène
Mèsi Martine, men te sispèk se oumenm ki te pote bèl sitasyon sa a pou nou men mwen pa t ka sonje ki kote, nan ki sikonstans mwen te wè li!
Marc, sa nèg yo konnen se li yo fè. Y ap twuip!
Marc, sa nèg yo konnen se li yo fè. Y ap twuip!
jafrikayiti- Super Star
-
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen
Pa gny problèm. Se menm jan w raple'm ekprsyon y'ap tuip la.
E byen mezanmi, Ayiti óganize G-20 nasyonal pa'l. Chita tand ki gran desizyon ki pwal soti lan somè sa a. Konbyen fwa mwen di'n se de jès d'ekla an jès d'ekla Tèt Marteau vin fonksyone. Ekip kominikasyon li a ap fè yon kokenn travay pou mete poud lan zye tout moun.
Yon moman li pye a tè ap kale balon, ansuit pantalon'l anba ti vantr li l'ap voye deanchman monte ak yo gran moun fanm, pita li trenen ekip li al prelase yo lan otèl businessman kouyann a'l. Men lan kou a, nou pa di si medam yo prezan non. Sweet Mickey ap met kilti lokal sou moun. Ah! tiens, tiens, mwen frenk remake ke Minis Kilti a mouri. Te'm al gade lan ki sikonstans.
E byen mezanmi, Ayiti óganize G-20 nasyonal pa'l. Chita tand ki gran desizyon ki pwal soti lan somè sa a. Konbyen fwa mwen di'n se de jès d'ekla an jès d'ekla Tèt Marteau vin fonksyone. Ekip kominikasyon li a ap fè yon kokenn travay pou mete poud lan zye tout moun.
Yon moman li pye a tè ap kale balon, ansuit pantalon'l anba ti vantr li l'ap voye deanchman monte ak yo gran moun fanm, pita li trenen ekip li al prelase yo lan otèl businessman kouyann a'l. Men lan kou a, nou pa di si medam yo prezan non. Sweet Mickey ap met kilti lokal sou moun. Ah! tiens, tiens, mwen frenk remake ke Minis Kilti a mouri. Te'm al gade lan ki sikonstans.
ainsi ne soit-il- Super Star
-
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène