Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

4 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Mar 22 Jan 2013 - 8:18

Oui un ministere public impartial ....Nous la generation de quarantaine et de cinquantaine ....Nous avions trop souffert de la dictature des Duvaliers ..et aujourd'hui a cause de la maladresse des Lavalassiens Titidiste viscieux , ;de la reconnaissance sall up de Preval et de la nostalgie de Joseph Michel Martelly Jean Claude Duvalier avec son Passeport diplomatic en main ..N a pas hesite de circuler au volant de sa voiture dans les rues de Port au Pirnce ......Quelle honte....
Cela c est l un des resultats de nos chers sall up .....Joel et malice attendaient les plaintes contre JBa aujourd'hui les plaintes sont la et deposees ...." men ti kontinye ap ap rebatize plent sa yo komm pesekisyon politik ....Duvalier est devenu sourd haienement inosang et vertieux .....Alexis le petit mal propre sans aucune aucne honte se retrouve en premiere a Tabarre a chaque occasion... et preval l autre malpropre crie pour la lenteur de la reconstruction ...

Oui en haiti la justice n existe pas et elle est tellenment lente ....mais mais jou sa a jou sa ....Aristide aura ses 25 ans de prison ! Preval et alexis leur 30ans et Duvalier CE RAT decapite sur la place publique ....et kkkok dira comme un bon Americain :" FAIR GAME !


Dernière édition par kakakok le Ven 25 Jan 2013 - 8:12, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Marc H Mar 22 Jan 2013 - 12:15

Tu as oublie ton president sweet micky . Que va-t- il lui arriver ? Serais-tu en“ dezacord“ qu'on lui jette en prison?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Mar 22 Jan 2013 - 13:07

Mak a écrit:Tu as oublie ton president sweet micky . Que va-t- il lui arriver ? Serais-tu en“ dezacord“ qu'on lui jette en prison?

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !
ET LE RESTE POUR MICHEL MARTELLY !

Non non no non Mak je n ai rien oublie ! rien oublie nous sommes deja en plain dans la dictature de Michel Martelly , le commerce de la drogue des gouvernement Duvalier et lavalas , les depenses folles Je dis tout le reste pour Michel Martelly .....

A chacun son A sa saint ! A chacun son vau l 'heure , son dit l 'heure mais moi kkkon je renonce ....Je n ai aucune , aucune aucune intention de proteger qui que ce soit !


25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !
ET LE RESTE POUR MICHEL MARTELLY !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Excel Mer 23 Jan 2013 - 0:27

E wou memm Kakakok , fok yo ta fouke'W tou wi . Tu as été un lavalassien puis un kamoken pour devenir Gnbiste en 2001 . Tu es un itinérant ... en politique .

Excel
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 272
Localisation : Léogane
Opinion politique : denonse diktateu
Loisirs : manger di riz ak pwa
Date d'inscription : 10/07/2011

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Mer 23 Jan 2013 - 8:08

Excel a écrit:E wou memm Kakakok , fok yo ta fouke'W tou wi . Tu as été un lavalassien puis un kamoken pour devenir Gnbiste en 2001 . Tu es un itinérant ... en politique .

Bienvenue mon ami ....Tu as un tre bon CV de kakakok....Mais malheureusement tu me mets dsns le meme sac q u Aristide et JCD ... Et c est triste ...Puis tu as mal fait le classemnt ...Il etre un kamoken avant d etre un lavalassien ! Il etre aussi un lavassien de principe qui croyait sincerement dans la competence ,la militance et la participartion pour dire non non ouvertement a JBA te kouche an trave pou Preval pate restore lototite de l etat ! affraid

Enfin me jetter en en prison pour mes conviction :" l UNIVERSALITE DES NOTIONS DU BIEN ET DU MAL ! Ce sera encore un fAIR GAME ! Aujourd'hui lavlassement KAKAKOK merite la prison Pour avoir denonce la Presence de JCD et de JBA sur le sol Haitien au non de L impunite ..... Merci mon ami !


Enfin mon ami Combien d annees de prison OU MANDE POU KAKAKOK ????????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Mer 23 Jan 2013 - 9:38

EXCEL:

KAKAKOK se ""ANGE DE LA MORT"".Depi l pa dakò ak mesye yo se PRIZON ak LANMÒ li mande pou yo;alòs ke premye moun pou yo ta mete lan PRIZON ,se ZANMI POUTCHIS li yo.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Mer 23 Jan 2013 - 12:50

Joel a écrit:EXCEL:

KAKAKOK se ""ANGE DE LA MORT"".Depi l pa dakò ak mesye yo se PRIZON ak LANMÒ li mande pou yo;alòs ke premye moun pou yo ta mete lan PRIZON ,se ZANMI POUTCHIS li yo.

Joel m tap tann ou la ...... Pou sove la po d Aristide Nou pa ni pe ni honte de deklere JCD inosang ... Se sa ekzaktman map de nonse noan post sa a...... Yon lot fwa anko sou yon fom ou sou yon lot se kkkok ki pa bon... Ki zanmi poutchis kkkok ap eseye pwoteje.... Mwen ba w gabel pou di yon neg kkkok tap eseye pwoteje ..

menm ki Philip ki te retire nou anba Ti Hitler mwen mande ti pinisyon pou li tou ...... Joel sispann sispan ba y man sou kk , kok .

Ou pa bezwen bay manti pou pwoteje ti Hitler ...Ou ka toujou kontinye fe travay ou san ou pa bay manti sou yon lot neg ...Lot neg ta men nen lit anti Divalier ou tap bwe bweson , koupe bel fanm nan NY ou nan Canada !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Mer 23 Jan 2013 - 13:15

KOK;

Mwen pa p janm dakò ak ou sou kesyon ARISTIDE lan e mwen pa patizan misye ;mwen pa konnen l.
Mwen te wè misye se te petèt an 1985 ,mwen pa sonje ;se te de lwen lan yon SOUSÒL yon LEGLIZ lan SPRING VALLEY lan NOUYÒK.
Se te yon ""basement"" ki te plen a krake.
Pa vin lan ZAFÈ ke NÈG lan te touye moun .Se te PATIZAN misye yo ke yo te TOUYE ,PITO.

Al reyenfòme w ,olye ou pitou ap repete PWOPAGANN GNBIS.
Men 2 LIV MAJISTRAL,WOT PÒTE ki ka ENFÒME W ;PA BLIYE LIV PAUL FARMER an tou ""THE USES OF HAITI""
Se:
PARAMILITARISM AND THE ASSAULT ON DEMOCRACY IN HAITI

ak

DAMMING THE FLOOD ;HAITI AND THE POLITICS OF CONTAINMENT

Bagay GNBis yo ou plede ap repete yo ;se pa VRE ;se PWOPAGANN

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Marc H Mer 23 Jan 2013 - 21:30

Kakakok

Pendant que Martelly s'installe confortablement au pouvoir. Il prend le contrôle des institutions démocratiques du pays ; Il a acheté plus de 60 députés et senateurs en argent comptant. Il fait ce qu'il veut et quand il veut comme président d'haiti. Toi mon ami kakakok, tu continues à parler du président Aristide et des lavalas. Franchement , je suis perdu . Que veux-tu Kakakok? Laisser le pays à Martelly ou te reprendre en main pour dénoncer le régime Martelly/Lamothe?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Jeu 24 Jan 2013 - 0:14

Mak a écrit:Kakakok

Pendant que Martelly s'installe confortablement au pouvoir. Il prend le contrôle des institutions démocratiques du pays ; Il a acheté plus de 60 députés et senateurs en argent comptant. Il fait ce qu'il veut et quand il veut comme président d'haiti. Toi mon ami kakakok, tu continues à parler du président Aristide et des lavalas. Franchement , je suis perdu . Que veux-tu Kakakok? Laisser le pays à Martelly ou te reprendre en main pour dénoncer le régime Martelly/Lamothe?

Marc ne laissez pas les gardiens de la foi de vous induire en erreur ...Dans ce texte ce n est pas ni Aristide ni lavalas qui sont vraiment vises ..C est plutot JDC ...mais Mais vous savez mieux que moi si lavalas n avait perdu ses dents et sa capacite de poser les vrais problemes du pays ...Duvalier tap deja choisir entre le rereretout d exil et la mort ! Regardez bien sak te pase Paul E Magloire !

Bagay yo rete sa yo a ...Poutet jBA neg pake denonse prezans JDC nan peyi a ...neg paka denonse enpinite pou jcd nan peyi a ....Donc Mark se model wont sa yo ka trvese m jodya .....Se pa maladi Aristide m wen soufwi ..To ou ta pitit a pitit mwen konnen pou mande Aristid kont ....Men san nap kite jCD mouri nan kabannli ?????Pandan noute pweske fini pase tout gwo milite ak tonton makout li yo a l enfinitif !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Marc H Jeu 24 Jan 2013 - 13:12

Kkok
Pa genyen moun kap indui'm en ereu. Map gade'w depi lontan wou toujou ap site nom JBA lan quasiman tout sa'w wap ekri. Tu le fais tellement souvent que nous te ne croyons plus . Nous croyons que tu es un opposant à Aristide même s'il n,est pas au pouvoir pendant que tu devrais combattre la dictature actuelle de Michel MArtelly.

Aujourd'hui notre opposition ne doit pas diriger vers Aristide et Fanmi Lavalas mais orienter et même centrer sur Martelly et ses pairs. Moun ki o pouvwa jodia an kap fini mange ak devore ayiti sous nos yeux . Fok nou di non avec force et rigueur à Martelly.
Yon sel nou feb , ansam ansam nou ka konbat tout dikateu, tout moun kap kraze peyi , tout moun kap asasine demokrasi.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 8:08

Mak a écrit:Kkok
Pa genyen moun kap indui'm en ereu. Map gade'w depi lontan wou toujou ap site nom JBA lan quasiman tout sa'w wap ekri. Tu le fais tellement souvent que nous te ne croyons plus . Nous croyons que tu es un opposant à Aristide même s'il n,est pas au pouvoir pendant que tu devrais combattre la dictature actuelle de Michel MArtelly.

Aujourd'hui notre opposition ne doit pas diriger vers Aristide et Fanmi Lavalas mais orienter et même centrer sur Martelly et ses pairs. Moun ki o pouvwa jodia an kap fini mange ak devore ayiti sous nos yeux . Fok nou di non avec force et rigueur à Martelly.
Yon sel nou feb , ansam ansam nou ka konbat tout dikateu, tout moun kap kraze peyi , tout moun kap asasine demokrasi.

Mark un instant ! Mon texte ne vise pa s directement JBA ..... mais notre comportement , le comportement de lavalas envers JCD ... Je suis d accord qu il faut combattre la dicture de Michel ..j a commence ce combat bien avant vous ....
Moi mark je l ai chaque jour Apaid te ede nou dechouke JBA c etait malheureux ..depuis lors ...Li pa mande le pep sal pote pou vann ...Sak fe mwen pi pa vle we ti sallup JBa a.....

Jodia nou ta sanble mande m tou pou al assye ak JCD .....Men m jan wap mande m pou reasosye ak JBA ki kite model dilapide fon piblik , enpinite de Michel Martelly a ... san okenn MEA COULPA ....nou ta renmen al rejete nouANBA JBA al ranfose li anko pou retounen ak vanjans ..

Non Mark peyi genyen anpil lot moun nou ka nou ta dwe fe konfyans ....Michel Martelly se pitit gason ki soti nan konkibinaj oji prevla / aritide / ak lavalas .......

Se sa ki fe kkkok ale pli lwen pou mande chatiman ni pou JEA , NI JBA , ni JCD anko PLIS POU RENE PREVAL ke anpil nan nou tap ....boudal jis pou te oganize retou djol bande JBA pou nou .....

Se ak model pratik sa yo kkkok di non ! Konbat Michel wi Men pa ni avek papa l ni ak bope li !


Oui en haiti la justice n existe pas et elle est tellenment lente ....mais mais jou sa a jou sa ....Aristide aura ses 25 ans de prison ! Preval et alexis leur 30ans et Duvalier CE RAT decapite sur la place publique ....et kkkok dira comme un bon Americain :" FAIR GAME !

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 8:15

Mak a écrit:Kkok
Pa genyen moun kap indui'm en ereu. Map gade'w depi lontan wou toujou ap site nom JBA lan quasiman tout sa'w wap ekri. Tu le fais tellement souvent que nous te ne croyons plus . Nous croyons que tu es un opposant à Aristide même s'il n,est pas au pouvoir pendant que tu devrais combattre la dictature actuelle de Michel MArtelly.

Aujourd'hui notre opposition ne doit pas diriger vers Aristide et Fanmi Lavalas mais orienter et même centrer sur Martelly et ses pairs. Moun ki o pouvwa jodia an kap fini mange ak devore ayiti sous nos yeux . Fok nou di non avec force et rigueur à Martelly.
Yon sel nou feb , ansam ansam nou ka konbat tout dikateu, tout moun kap kraze peyi , tout moun kap asasine demokrasi.

Oui en haiti la justice n existe pas et elle est tellenment lente ....mais mais jou sa a jou sa ....Aristide aura ses 25 ans de prison ! Preval et alexis leur 30ans et Duvalier CE RAT decapite sur la place publique ....et kkkok dira comme un bon Americain :" FAIR GAME !

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Ven 25 Jan 2013 - 10:03

MAK;
Si m te konprann pouki sa KÒK ap konbat ARISTIDE lan ;mwen ta poze yon moman pou m li sa l ap ekri.
Se akizasyon ,voye monte yo,miye ap fè.
Yo pwouve sa l ap di yo se pa vre ,li kontinye ap di yo toujou.

Sa k pi rèd lan misye ap akize MOYIZ JANCHAL sou sa li wè sou ENTÈNÈT lan.An 2003,2004 dapre sa SPRAGUE rapòte se MOYIZ JANCHAL yo te vle touye.
San ZAM misye ak PATIZAN l yo te opoze PHILIPPE ak CHAMBLAIN lan MILOT
Mwen vin gen anpil RESPÈ pou MISYE paske mwen pa t konnen misye te gen GASON sou li konsa.

Misye pèdi anpil lan PATIZAN l yo e se yon MIRAK misye sove PO l.
FANMI LAVALAS ap chèche reyòganize l ;reyentegre MOYIZ JANCHAL lan òganizasyon an ;GASON VANYAN SA A!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Marc H Ven 25 Jan 2013 - 12:28

Kakakok

Que vois-tu aujourd'hui ?
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 12:29

Joel a écrit:MAK;
Si m te konprann pouki sa KÒK ap konbat ARISTIDE lan ;mwen ta poze yon moman pou m li sa l ap ekri.
Se akizasyon ,voye monte yo,miye ap fè.
Yo pwouve sa l ap di yo se pa vre ,li kontinye ap di yo toujou.

Sa k pi rèd lan misye ap akize MOYIZ JANCHAL sou sa li wè sou ENTÈNÈT lan.An 2003,2004 dapre sa SPRAGUE rapòte se MOYIZ JANCHAL yo te vle touye.
San ZAM misye ak PATIZAN l yo te opoze PHILIPPE ak CHAMBLAIN lan MILOT
Mwen vin gen anpil RESPÈ pou MISYE paske mwen pa t konnen misye te gen GASON sou li konsa.

Misye pèdi anpil lan PATIZAN l yo e se yon MIRAK misye sove PO l.
FANMI LAVALAS ap chèche reyòganize l ;reyentegre MOYIZ JANCHAL lan òganizasyon an ;GASON VANYAN SA A!

Pendant ce temps SAN WONTMAN ou nou krye viv JAN CLAUDE DUVALIER ! Viev L iMPUNITE ! VIV Michel MArtelly si l ap separe pouvwa ak nou ! :affraid:
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 12:31

Mak a écrit:Kakakok

Que vois-tu aujourd'hui ?

Oui bonne question ....Rien absolument On ne bati pas une nation dans l Imunite ...sans retrospection ! sans fixer les responsabilite !....

Moi Marc dis moi Pourqui et ??pourquoi ???et Comment JCD fe haiti Jodia
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 13:23

Mak a écrit:Kakakok

Que vois-tu aujourd'hui ?

Oui Mark bonne question ....Je vois pas les choses en rose et ce n est pas le retour de lavalas au pouvoir qui va changer les couleurs...

mark si tu continues dans la logique de Joel tu vas perdre ton objectivite ...J ai tj cru avec toi qu un lavlassien titidiste peut etre un petit peu objectif !

Quand lavals etatit au pouvoir Mark Ils ne faisaient pas mieux.... C est pour cela que l opposition democratique est si faible Parlant de Moise c est un mal necessaire mais ou etait il sou Preval ????Pa genyen derive sou Preval ???? "Le sénateur Jean-Charles a annoncé que, tout de suite après le carnaval national qui sera organisé dans sa région, le Nord les 10, 11 et 12 février, il remettra sur le tapis plusieurs dossiers brulants touchant le président Michel Martelly et son entourage.

Le parlementaire a cité également le dossier de la double nationalité présumée du président ou encore les gabegie administrative dont le chef de l’Etat et ses proches se seraient rendus coupables.
Il a indiqué que l`ex-premier ministre et ministre de l`intérieur Jacques Edouard Alexis avait récemment déclaré détenir des preuves de la nationalité étrangère du président Martelly.
Non Non kkkok di non a L hyppocrisie et a l Impunite .. Le pere du du Kidnapping , du tout moun Jwenn et l importateur du kidnapping en Haiti doit rendre compte a la justice Haitienne ..

je veux que les enfants de mes enfants sachent que JCD, JBA , JEA , Rene Preval sont de A SA SAINT en liberte et DES INOSANG AUX MAINS SALES..Pour Joel lavlas et titidiste sont tout simplement un rassemblement de SAINT ..Moi je dis non non !!! Il a eu pas d assassinat et tentative d assassinat Ronald cadavre >?? Amiot Meteye ???? la soeur de Preval ????? sans compter plusieurs haut grader de L armeee..

Oui plzye nan yo se Gwo A SA SAINT !!! Men asasine a quelle fin ?????? Pour consolider un pouvoir sall up ! Pour poser les memes actions que les dictatures passees ???? Pour assistera unretour de JCD dans l impunite ???? et pour finalemnt reettre et repasser le pouvoir a idiot , debeache de la droite reactionnaire ?????
Mark kkkok dit NON ! nON !
Chers amis patientez ! nou pwal tande kkkok pandan lontan sou pozisyon enpolile sa yo ..NON A L IMPUNITE !
s
SI ARISTIDE SE YON TI INOSAG SISPANN SIPOTE CHIME YO KI KOUCHE AN KWA POU LA JISTIS PA TANDE LI ! PA FOUKE ! PA METE LI NAN PWIZON !


Ce que je demande est loin d etre proportionelle aux infrations :"25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !
ET LE RESTE POUR MICHEL MARTELLY ! """"
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Ven 25 Jan 2013 - 18:29

KAKAKOK;

Kimoun ki te touye ansyen OFISYE LAME yo ,AMIOT METAYER e kilès ki te fè TANTATIV sou SÈ PREVAL lan?
Mwen ta renmen konnen!
Ou pa konnen e sispann ap fè djòb ke PAUL FARMER pa janm sispann repete ""NÈG YO AP TOUYE MOUN E Y AP METE L SOU DO ARISTIDE""
Men tou,mwen byen konnen ou pa p janm sispann repete RANS!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 20:38

Joel a écrit:KAKAKOK;

Kimoun ki te touye ansyen OFISYE LAME yo ,AMIOT METAYER e kilès ki te fè TANTATIV sou SÈ PREVAL lan?
Mwen ta renmen konnen!
Ou pa konnen e sispann ap fè djòb ke PAUL FARMER pa janm sispann repete ""NÈG YO AP TOUYE MOUN E Y AP METE L SOU DO ARISTIDE""
Men tou,mwen byen konnen ou pa p janm sispann repete RANS!

Joel me repons la ..YO MOURI POU JE yo ! sou rejim preval / Aristide pa genyen neg kite mouri ...Menm Senateur Dr Toussaint pa mouri vre ! Tout se manti ... Yo pate menm antre pep la nan yo kooperatif bibon..kote tout ti ekonolmi le pep pati lavalasman affraid Yo pate mete dife nan yo bann ak paket lokal parti olitik ???? Yo pate oganize yon bann ak paket eleksyon trike ???????

Lavlas ak Aristite se yon bann ak yon paket ti Saint ! affraid VIVE aRISTIDE ! vIVE pREVAL ! vIE mOISE 1 vIVE aLEXIS ! vIE mARTELLY PITIT GASON YO !
eSKIZE M M TE BLIYE METE jcd......AMEN !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Ven 25 Jan 2013 - 20:49

eNTRE TEMPS en chakalis Ponce Pilate malicement vient de me demander de penser a la loi Lespinasse ... pour les 7 ans qu il a passe en Afrique du Sud ... Malice je crois cette intervention est tres juste donc 25 -7 = 18 Je pourrais aussi ajouter les jours passes dans son QG de tabarre donc il lui reste au moins 16 ans de prison....

Au moins joel continue de clamer son ino sangsssssssss.. Pandan li derefize kite li ale nan tribinal !!!!!!!!!!!!!Quel paradox ???????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Sam 26 Jan 2013 - 8:06

TONNÈ FOUT!
SISPANN ;ARISTIDE PA T TOUYE MOUN!
W ap di ke MOUN YO TE MOURI ;KI SA ARISTIDE TE GEN POU L WÈ AK LAN MÒ YO?

Ant 1991-1994 ;an 2002 ,2003 e apre KOUDETA 2004 lan se PATIZAN ARISTIDE yo te TOUYE ;se pa t le KONTRÈ.
Te ka gen ti derapaj ke nou te pwovoke pandan tantativ KOUDETA DESANM 2001 an ;men an JENERAL se PATIZAN ARISTIDE yo te touye e AN GRANN KANTITE.
Sispann AKIZE NÈG lan ;w ap bay FOFO rezon ke yo te fèmen BOUCH ou ,menm si se pou lòt rezon!

LÈ WA METE YON NON YON MOUN E pou di kisa ARISTIDE te gen pou l te wè ak LANMÒ L ;m a okipe w.

M AP DI W ANKÒ PAUL FARMER ki gen anpil ENFÒMASYON ,KI BYEN BRANCHE di ke LÈNMI ARISTIDE YO TOUYE MOUN E YO METE L SOU DO MISYE!
Mwen si ke PAUL FARMER konnen plis pase w!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  kakakok Lun 28 Jan 2013 - 8:51

Joel a écrit:TONNÈ FOUT!
SISPANN ;ARISTIDE PA T TOUYE MOUN!
W ap di ke MOUN YO TE MOURI ;KI SA ARISTIDE TE GEN POU L WÈ AK LAN MÒ YO?

Ant 1991-1994 ;an 2002 ,2003 e apre KOUDETA 2004 lan se PATIZAN ARISTIDE yo te TOUYE ;se pa t le KONTRÈ.
Te ka gen ti derapaj ke nou te pwovoke pandan tantativ KOUDETA DESANM 2001 an ;men an JENERAL se PATIZAN ARISTIDE yo te touye e AN GRANN KANTITE.
Sispann AKIZE NÈG lan ;w ap bay FOFO rezon ke yo te fèmen BOUCH ou ,menm si se pou lòt rezon!

LÈ WA METE YON NON YON MOUN E pou di kisa ARISTIDE te gen pou l te wè ak LANMÒ L ;m a okipe w.

M AP DI W ANKÒ PAUL FARMER ki gen anpil ENFÒMASYON ,KI BYEN BRANCHE di ke LÈNMI ARISTIDE YO TOUYE MOUN E YO METE L SOU DO MISYE!
Mwen si ke PAUL FARMER konnen plis pase w!

PAUL fAMER OU fERMEUR MET REPETE BETIZ LI VLE ....YON SEL BAGAY LO YON MOUN MOURI ASASINE SA YON VAGABON EKRI NAN YON LIV PAKA DISPARET KADAV LA NI KONDISYON SITOYEN AN TONBE .....

mWEN WE A DE NAWE MWEN pIERRE LOVENSKY DISPARET ! aMIOT METE A SASINEN ! JACQUES ROCHE , FRANCOIS LATOUR , LES 5 ENFANT DE VIOLA DE KALFOU FEY ..AK YON BANN YON PAKET O GRADE DE L ANCIENNE ARMEE ....mWEN WE YON MONTE YON FO PASPO POU EDE AMARAL KITE EYI A !....MWEN WE KADAV DR SENATEUR TOUSSAINT .....
E LAVALAS, TITIDIDE , PREVAL AK ALEXIS PA TI INOSANG !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Joel Mer 30 Jan 2013 - 10:34

Ou wè a de NA WÈ w ke FRANCOIS LATOUR,AMIOT METAYER ,PIERRE LOVINSKY ASASINEN.

OU PA T WÈ SA AK 2 NA WÈ w.Se li ou li sa sou ENTÈNÈT lan.

Mwen menm m ap KWÈ sa de moun tankou JEFF SPRAGUE,PETER HALLWARD ,PAUL FARMER ki ale sou teren an ;fè ANKÈT;pale ak TOUT MOUN.

M ap kwè yo YON MILYON FWA, anvan mwen kwè RANS ou yo!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Marc H Mer 30 Jan 2013 - 12:54

Kkkok
change de disque...
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !  Empty Re: 25 ANS DE PRISON POUR JBA ! 30ANS POUR PREVAL ET ALEXIS !PENDAISON POU JCD !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum