Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache
64.99 € 129.99 €
Voir le deal

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

5 participants

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Jeu 4 Avr 2013 - 0:38

What a Face bounce cheers Basketball farao Like a Star @ heaven Sleep lol!
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Marc H Jeu 4 Avr 2013 - 15:35

KKok ta sanble se gnbis manke tout wi li ye apa ke li se yon lavalas manke.lol
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  ainsi ne soit-il Jeu 4 Avr 2013 - 23:20

Individuelle sa li-menm pa gny anyen pou l'di ankor sou moun serye. Ala li gen kouraj jape. Si sa te konen ke gen la sieste le vantr li fin plen.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Ven 5 Avr 2013 - 7:42

Hier encore un inconditionel timide de JBA voulait comparer L A N C et FNMI LAVALAS TOUT EN PRENANT SOIN DE DE NE PAS " mete " NELSON MANDELA ! QUEL EAU DAS ! CEmalheureux a une vision de l anc sans NELSON MANDELA !MAIS JAMAIS ...JAMAIS UN FANMI LAVALAS DEMORATIC affraid UN FANMI LAVALAS SANS LES NIASERIES DE JBA affraid JAMAIS UN FANMI LAVALAS AVEC DES CONGRES REGULIERS POUR LE RENOUVELLEMNT DEMOCRATIC DES DIREGEANTS affraid

De toutes facons nous autres Haitiens nous n avons aucun probleme de melanges ni de comparaisons ...aucune honte de comparer des incomparables ..Marc et Joel deux lavalassiens titidiste NUIT ET JOUR L un tres timide sans aucun sentiment d appartenance , cuisinier en Charles Calixte ..Grand supporteur de toutes les exactions et qui cherche toujours a cacher le revers de la medaille et l autre Bouzen politiquepolitique certes avec un grnd sentiment d appartenence affirme , un peu exigent ....

Le gardien de la foi malade n a absolument rien compris ..Quand on a connu la prison . la discrimination raciale autre que la popularite ces deux hommes Aristide et Mandela n ont rien , rien , rien en commun encore moins L ANC et le secte Fanmi Lavalas affraid

Comment comparer un lutteur et un parasite ???????? De l eglise catholic au palais national Aristide est et demeure un parfait parasite et tres loin , bien loin d un Nelson Mandela affraid
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Ven 5 Avr 2013 - 8:04

ADYE!

Mwen pa p reponn NÈG ki pa ka panse poutèt yo non ,ou gen dwa di ke ARISTIDE pa t MANDELA vre.
MANDELA t ap kraze BOUNDA NÈG ki t ap kreye dezòd yo ;ki te vle fè NEGASYON vòt PÈP lan menm jan li te fè l pou PATIZAN GATSHA BUTHELEZI yo ki t ap kreye dezòd lan KWAZULU NATAL.
ZOULOU BUTHELEZI yo ,ede ak EKSTREMIS AFRIKANÈ yo t ap atake patizan ANC yo.
MANDELA pa t ezite ;li te di yo si yo pa t sispann ,li t ap KRAZE BOUNDA yo epi li te deplwaye TWOUP.
Li te ralye GATSHA BUTHELEZI men li pa t ezite KRAKE sou VAGABON lè sa te nesesè.

Mwen si ke si se MANDELA ki te an chaj ann AYITI ;sa k te pase an pa t ap pase konsa paske li t ap mete anpil GNBis yo anba kòd.
SA PA GEN DOUT LAN SA!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Ven 5 Avr 2013 - 10:17

Mak a écrit:KKok ta sanble se gnbis manke tout wi li ye apa ke li se yon lavalas manke.lol

Oui et c est vrai Je suis moi aussi un opportuniste , un gnbiste manque c est pourquoi vos ancien collaborateurs m ont expulse...Que devrais je faire face a un JbA dit l heure , menteur ??? detourneur ????dictateur ?????

Lavalas manke ...Je n ai pas choisi d 'etre lavalassien mes orignes m ont tout simplement depose la ....Comment ne etre un lavalassein manque C est pour Joel en plusieur reprises TE VLE OU METE M DEYO TOU !

koman pou m pa ta un lavalassien manke ...Je ne vois pas moi kkkok fe alejans a un coodonateur a vie affraid kkkok supote des crimes politiques pour le plaisir d un seul et unique Ayathola affraid kkkkok suppote l intension et la candidature de Rene Civile a la placede Maryse affraid Donc Marc tu as raison mais Je prefere mille fois d etre ce lavalassien et ce Gnbiste manque au lieus d etre un bouzen politique et un gardien de la foi inconditionel :affraid
:
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Ven 5 Avr 2013 - 10:25

Joel a écrit:ADYE!

Mwen pa p reponn NÈG ki pa ka panse poutèt yo non ,ou gen dwa di ke ARISTIDE pa t MANDELA vre.
MANDELA t ap kraze BOUNDA NÈG ki t ap kreye dezòd yo ;ki te vle fè NEGASYON vòt PÈP lan menm jan li te fè l pou PATIZAN GATSHA BUTHELEZI yo ki t ap kreye dezòd lan KWAZULU NATAL.
ZOULOU BUTHELEZI yo ,ede ak EKSTREMIS AFRIKANÈ yo t ap atake patizan ANC yo.
MANDELA pa t ezite ;li te di yo si yo pa t sispann ,li t ap KRAZE BOUNDA yo epi li te deplwaye TWOUP.
Li te ralye GATSHA BUTHELEZI men li pa t ezite KRAKE sou VAGABON lè sa te nesesè.

Mwen si ke si se MANDELA ki te an chaj ann AYITI ;sa k te pase an pa t ap pase konsa paske li t ap mete anpil GNBis yo anba kòd.
SA PA GEN DOUT LAN SA!

Que de crimes politique ???????que d anciens militaire assassine pour le plaisir d un seul homme ??? Contrairement a a Mandella qui etait dans une lutte de survivance ...Tout krim tout disrisyon , tou lajan detoune pou koz yon sel neg ... Pou nou te chita asiste deux mains croisees la vente de notre lutte a Rene preval uniquement pour quelques miettes de pain affraid pou nou asiste le retour de JCD slibre heureux sur le sol national affraid pou nou asiste e aplodi le bon fonksyonman du DUVALAS affraid couronne par la presence dun Neo duvalieriste idiot MICHEL MARTELLY AU PALAIS NATIONAL !!!!! affraid

Donc JOEL LA FERME ou la verite !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Ven 5 Avr 2013 - 11:11

Lan ki lit de sivivans ke MANDELA te ye?
Mwen pa p reponn paske mwen vle konvenk ou ;mwen konnen se ENPOSIB!

MANDELA pa t janm an danje pou l te pèdi pouvwa.
Gen moun ki ap pale de REKONSILYASYON?
Pa t gen AFRIKANÈ lan gouvènman MANDELA a.Apre GATSHA BUTHELEZI tout rès moun ki lan GOUVÈNMAN l se te ou byen MANM PATI KOMINIS SIDAFRIKEN an ,ou byen manm ANC.
Se pa t yon GOUVÈNMAN INYON NASYONAL jan nou renmen rele l lan.

E lè n ap pale de PÈ LEBREN .Se patizan ANC yo ki te ENVANTE PÈ LEBREN.Nèg te kontinye ap pran PÈ LEBREN menm apre MANDELA te sou pouvwa a.
Pa t gen moun ki te janm mete bagay PÈ LEBREN an sou do MANDELA non plis;byen ke se MILITAN ANC yo ki t ap bay PÈ LEBREN.

Kanta zafè ke LAVALAS ak ARISTIDE ta responsab lanmò ansyen OFISYE LAME.
Se pou nèg bay yon ENDIS ,nenpòt,ke ARISTIDE te voye ou byen te responsab lanmò menm youn ANSYEN OFISYE yo.

M ap plito di yo ale li Dr PAUL FARMER ki sètènman ""dans le secret des dieux"";ki di ke lènmi ARISTIDE yo t ap touye MOUN pou yo mete yo sou do ARISTIDE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  ainsi ne soit-il Ven 5 Avr 2013 - 11:12

Parano!

Et le monde dégénère...

Nèg ap fimen move zèb depi la sakristi.

Men seryezman, pou ki sa Ayisyen gen foli konpare konsa. Gen lè se lan Toussaint Louverture yo te pran sa, kote li te ekri bay Napoleon "du premier des Noirs au premier des Blancs." Sa ki te pran Toussaint pou li te gen reverans sa ki pa't menm oblije pou ti kaporal la. E pi tèt Toussaint te on ti jan anfle itou wi... (lol)

Mantè, fristre, egri toujou ap prete moun ki byen pase yo entansyon. Pakou Mandela ak pakou Aristide ase diferan. Mwen pa bije fè efor pou konprand sa individuelle la vle di. Sou ki sa Ayiti te kanpe konsa sou plan oganizasyon politik. Ki fè gen konsansis an AfrikdiSid se paske pat gen tout ti fós epapye k'ap goumen. Gwo oganizasyon politik e menm sa ki ta vle baze sou etnisite, tout te byen striktire e yo te gen enterè byen defini yo t'ap defand. Alor pou reprand sa Jewel di, Buthelezi te bije konen limit li si byen ke nou pa preske tande pale de yo ankor. Tribalism, klanism, tipilism, se pou sousou. Mandela se te yon gran chef menm si gen SidAfriken ki frustre ak li. Se pa pou anyen yo te menote nèg sa yo pandan plis ke 20 ane.

M'pa wè pou ki konparezon paske Aristid pat janm an pozisyon de fos devan enmi peyi a yo malgre manda popilè. Lan ka AfrikdiSid te gen yon boycott entènasyonal pami tout presyon lè yo wè ke ANC la pou l'rete e ke chanjman ijan. Olye ke malotru a vin ranse, pouki sa li ak parèy li yo pa gade ou pa wè pi lwen pou pa vire do bay camp a yo akoz de erè. Nèg pa dwe anraje kontr Aristid akoz ke karyè politik ou administrativ yo rate.

Ala sa opotinis. Atitid yo sifi sou Entènèt d'un forum à un autre pou konprand ke yo se kameleyon. Sou pretèk de objektivite. Pa lan entere kolektif non, jis pou yo toujou jwen yon kwen pou fè nich yo.

Lan vini ak nenpót komantè tankou moun k'ap fimen move zèb, tankou yon lót crack head, li reyisi fè moun pale. Kaptèn anba kaban' brase prop byèr li: pise.

Sa matelis kon sa: pale de li an byen ou an mal, lenportan sè ke yo pale de li. (lol)
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Ven 5 Avr 2013 - 13:58

Neg kap li ! menmsi se tet anba yo kenbe kliv la ..se neg Dan je re...OU kwe se pa sa li te konnen ki fe li te ouvri sa mezanmi ??????????????

Sujet: ESKE FANMI LAVALAS KA PRAN ANC KÒM MODÈL? Dim 27 Jan 2013 - 19:30

--------------------------------------------------------------------------------
MANDELA pa t janm an danje pou l te pèdi pouvwa.
Gen moun ki ap pale de REKONSILYASYON?
Pa t gen AFRIKANÈ lan gouvènman MANDELA a.Apre GATSHA BUTHELEZI tout rès moun ki lan GOUVÈNMAN l se te ou byen MANM PATI KOMINIS SIDAFRIKEN an ,ou byen manm ANC.
Se pa t yon GOUVÈNMAN INYON NASYONAL jan nou renmen rele l lan.

E lè n ap pale de PÈ LEBREN .Se patizan ANC yo ki te ENVANTE PÈ LEBREN.Nèg te kontinye ap pran PÈ LEBREN menm apre MANDELA te sou pouvwa a.
Pa t gen moun ki te janm mete bagay PÈ LEBREN an sou do MANDELA non plis;byen ke se MILITAN ANC yo ki t ap bay PÈ LEBREN.

BON MEZANMI MANDELA PANKO JANM FE OFISYELMAN ELOJ PERE LEBRUN !

Mwen t ap li yon ATIK ki parèt DIMANCH sou NEW YORK TIMES ;se sou CYRIL RAMAPHOSA .
RAMAPHOSA se #21 lan LIS FORBES lan moun ki pi RICH ann AFRIK.
Pitit malere misye se lan BIZNIS li fè LAJAN ;se pa lan POLITIK byen ke li se yon pwodwi POLITIK ANC ki ankouraje KAD li yo rantre lan BIZNIS.
Politik PATI an se ke POUVWA POLITIK pa ase ;pouvwa EKONOMIK enpòtan tou si sa pa pi enpòtan.

RAMAPHOSA gen yon FÒTIN evalye a 675 MILYON DOLA ;byen ke koneksyon ak PATI ANC an fasilite misye la TACH men san lan tout KALITE ENVÈSTISMAN misye fè KÒB lan ;tankou misye posede 149 ""fast food"" MC DONALD lan AFRIK DI SID misye lan sekte MINYE an tou elt...
Se pa misye sèlman gen lòt KAD tankou TOKYO SEXWALE ki gen yon FÒTIN ki evalye a 350 MILYON DOLA.
Nou we neg ka li se neg pou ne pe anpil ! OU kwe se pa sa mouche a Te konnen ki fe li te vini ak yon sije konsa ??????

Meye sa yo AKTIF toujou lan ANC ;yo ale vini ;se tankou RAMAPHOSA vin VIS-PREZIDAN ;misye premye an LIY pou l vin ranplase JACOB ZUMA .
Se kab anvan LÈ tou ,paske ZUMA ka pa fini dezyèm manda l ;paske gen yon pakèt dosye KORIPSYON kont li.

RAMAPHOSA se yon NONM REMAKAB.Se li ki te NEGOSYE ak AFRIKANÈ yo pou demantle APARTHEID.Tout moun te konprann se li ki t ap ranplase MANDELA.
Yo te enpoze MANDELA MBEKI ;men misye pa t fè tankou de NÈG tankou K-PLIM pa egzanp ke lan premye DEZAKÒ li vin gen ak ARISTIDE ,li al jwenn lènmi misye yo.

RAMAPHOSA tounen lan POLITIK AKTIF ankò ;se pa aklamasyon ,yo mande misye pou l vini.
Tankou m di MESYEDAM ki di yo LAVALASYEN yo ,gen anpil pou yo aprann.
Pa gen moun ki konnen AFRIK DI SID pase ARISTIDE tou ,paske li te ZANMI mesye yo.
ANC se yon PATI LAJMAN LAJ ki tankou mesye yo di l ;li gen ""KOMINIS"" ladan l ,li gen ""BANTUSTAN OTOKRAT"" tou:

http://www.nytimes.com/2013/01/27/magazine/could-cyril-ramaphosa-be-the-best-leader-south-africa-has-not-yet-had.html?
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Ven 5 Avr 2013 - 14:26

Kontinye dyayi,pou kont ou !
M ALE!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Marc H Sam 6 Avr 2013 - 0:00

Kakakok

Je vous rappelle que lespwa était de la famille lavalas idem que l'unité . Tu ne peux pas m'accuser politiquement bouzen puisque je supportais un des freres jumeaux . Contrairement à toi qui avais couche avec lavalas puis ''coité'' et bamboché avec des gnbis . Lol
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Dim 7 Avr 2013 - 8:58

Mak a écrit:Kakakok

Je vous rappelle que lespwa était de la famille lavalas idem que l'unité . Tu ne peux pas m'accuser politiquement bouzen puisque je supportais un des freres jumeaux . Contrairement à toi qui avais couche avec lavalas puis ''coité'' et bamboché avec des gnbis . Lol


JE NE SAIS PAS COMMENT TRAITE CETTE SITUATION DANS LE SUD D HAITI ET DANS LE NORD DE L AMERIQUE ??? MAIS CHEZ MOI SANS LE NORD D HAITI COUCHE AVEC MEMBRE DE LA MEME FAMILLE SE RAS KABRTI ET ICI AUX USA INSESTE .....ET MAL HEUREUSEMENT MARK LES ENFANTS DE DE CE MODEL DE D ACCOUPLEMENT AP BAN NOU TI MOUN DJE DJE AVEC YON CHROMOSOME AN PLUS OU EN MOINS ....

ET MARK CA C EST MIKY S ! LE POUVOIR ROSE DE MARS , ICI !

CONTRAIREMENT A KKKOK QUI ETAIE UN ENFANT LEGITIME DE LAVALAS .......KI PETE KOKEN AVEK PAPA L JBA ..KI KI KITE KAY PAPA LI E KI REZE L DWAPOU PWAN WOUT LI VLE .... bounce bounce

SA W OU PAT KONNEN M TE TOUCHE METE PREZEPATIF NAN KOUCHE AK GNBISTE YO DONK M PAT NI PITIT NI MALADI ......
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Marc H Dim 7 Avr 2013 - 10:58

Kakakok

Dans le milieu familial lorsque le pere n'est pas la c'est la famille qui prend soin des enfants . C'est l'oncle , la tante . Il va sans dire que Preval était devenu automatiquement le chef de la famille .il a assume son role de TONTON Lavalas .
Kakakoki tu as laisse fanmi lavalas pour embrasser la famille gnbiste qui est l'ennemi de ta propre famille . On appelle cela en creole yun TRET.
Marc H
Marc H
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 10031
Localisation : Quebec
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Date d'inscription : 28/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Lun 8 Avr 2013 - 7:34

Mak a écrit:Kakakok

Dans le milieu familial lorsque le pere n'est pas la c'est la famille qui prend soin des enfants . C'est l'oncle , la tante . Il va sans dire que Preval était devenu automatiquement le chef de la famille .il a assume son role de TONTON Lavalas .
Kakakoki tu as laisse fanmi lavalas pour embrasser la famille gnbiste qui est l'ennemi de ta propre famille . On appelle cela en creole yun TRET.

Mak a L universite de St Jean Bosco Notre recteur nous a enseigne LA CONSISTANCE ! Je sais tu n as pas ete a ST JEAN BOSCO ... Tu es un freshman il y a des notions qui te depasse.. Je ne suis pas un traite ..J ai laisse lavalas parce que le devient tres DEZOD ! Il veut etre a la fois LE PERE , LE COMPERE et LE BAEU PERE a la fois !

Et du meme coup faisant de nous des fanatiques inconditionels ...Kakakok a eu le courage dire non non non ..Jusqu a present je ne regrette pas avoir tourne le dos a mon ancien recteur ....

Aujourd'hui Mak tu n as pas d autre choix non pas Yvon Neptune affraid non pas Jacques E Alexis affraid tu vas continuer a bobo les fesses de DR Marise Narcisse ou les pieds de Rene Civil sur les regard flatteur de ton ami Joel ! affraid et sur les conseils maudits de JAF Et pourtant avec le temps l autre homme du Grand nord Roseau le malicieux a acquis la sagesse en tournant le dos officiellement a l ancien recteur affraid


Dernière édition par kakakok le Lun 8 Avr 2013 - 13:51, édité 1 fois
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Lun 8 Avr 2013 - 10:20

Mak a écrit:Kakakok

Dans le milieu familial lorsque le pere n'est pas la c'est la famille qui prend soin des enfants . C'est l'oncle , la tante . Il va sans dire que Preval était devenu automatiquement le chef de la famille .il a assume son role de TONTON Lavalas .
Kakakoki tu as laisse fanmi lavalas pour embrasser la famille gnbiste qui est l'ennemi de ta propre famille . On appelle cela en creole yun TRET.


je ne veux pas commenter sur ce que dit ce TYPE car c'est cela qu'il cherche.
UNE SEULE CHOSE MARC ,POUR ÈTRE UN TRAITRE IL FAUT QU'ON AVAIT FAIT PARTI DE QUELQUE CHOSE.

Il faut que l'on soit capable aussi de commenter sur les actes de l'autre camp et ne pas continuer de répéter les mèmes sottises.

JEB SPRAGUE a de nombreuses photos des LAVALASSIENS ASSASSINÉS entre 2001 et 2003 dans le PLATEAU.Parfois des familles entières dont le seul CRIME était qu'ile étaient des LAVALASSIENS.

http://jebsprague.blogspot.com/2013/01/paramilitarism-in-haiti-photo-montage.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Lun 8 Avr 2013 - 21:24

Joel a écrit:
Mak a écrit:Kakakok

Dans le milieu familial lorsque le pere n'est pas la c'est la famille qui prend soin des enfants . C'est l'oncle , la tante . Il va sans dire que Preval était devenu automatiquement le chef de la famille .il a assume son role de TONTON Lavalas .
Kakakoki tu as laisse fanmi lavalas pour embrasser la famille gnbiste qui est l'ennemi de ta propre famille . On appelle cela en creole yun TRET.


je ne veux pas commenter sur ce que dit ce TYPE car c'est cela qu'il cherche.
UNE SEULE CHOSE MARC ,POUR ÈTRE UN TRAITRE IL FAUT QU'ON AVAIT FAIT PARTI DE QUELQUE CHOSE.

Il faut que l'on soit capable aussi de commenter sur les actes de l'autre camp et ne pas continuer de répéter les mèmes sottises.

JEB SPRAGUE a de nombreuses photos des LAVALASSIENS ASSASSINÉS entre 2001 et 2003 dans le PLATEAU.Parfois des familles entières dont le seul CRIME était qu'ile étaient des LAVALASSIENS.

http://jebsprague.blogspot.com/2013/01/paramilitarism-in-haiti-photo-montage.html

se sak fe teleko kraze ! mwen we poukisa pasj sa yo tounen yon pawol levanjil pou joel...... Sa se pawol titidis ....se rezon sa ki fe nou pa we foto Senateur Toussaint Yvon ?????la a ?????ChristinevJeune la
Ronald Cadavre la???? akb5 timouneviola yo la????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  alex jacques Mar 9 Avr 2013 - 15:03

Come on KKKOK,

Je sais que tu plaisantes, mais a part de la couleur de leurs peaux; il n'y a rien en commun entre Mandela et Aristide.
alex jacques
alex jacques
Star plus
Star plus

Masculin
Nombre de messages : 1118
Localisation : Haiti
Date d'inscription : 23/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Fou de son pays

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Mar 9 Avr 2013 - 19:13

kakakok a écrit:

se sak fe teleko kraze ! mwen we poukisa pasj sa yo tounen yon pawol levanjil pou joel...... Sa se pawol titidis ....se rezon sa ki fe nou pa we foto Senateur Toussaint Yvon ?????la a ?????ChristinevJeune la
Ronald Cadavre la???? akb5 timouneviola yo la????

SISPANN RANSE M AP DI W ANKÒ;MWEN ESPERE OU KONN LI KREYÒL:

http://haitiaction.net/News/HIP/belade.html

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Mer 10 Avr 2013 - 8:57

Joel a écrit:
kakakok a écrit:

se sak fe teleko kraze ! mwen we poukisa pasj sa yo tounen yon pawol levanjil pou joel...... Sa se pawol titidis ....se rezon sa ki fe nou pa we foto Senateur Toussaint Yvon ?????la a ?????ChristinevJeune la
Ronald Cadavre la???? akb5 timouneviola yo la????

SISPANN RANSE M AP DI W ANKÒ;MWEN ESPERE OU KONN LI KREYÒL:

http://haitiaction.net/News/HIP/belade.html

Rapo sou sitiyasyon kite pase nan Beladé nan mwa jen pou rive nan desanm 2002.
Nap mande yon asistans pou tout moun ki soti nan Béladé, paske lé ansyen milité ak FRAP te soti an Repiblik Dominikén se premye kote yo anvayi, konsa moun sa yo nan yon sitiyasyon ki tré kritik fas a kondisyon ke yap viv nan moman sa a, an menm tan nou di w pou apré yo finn kidnape prezidan Aristid yo vinn nan kondisyon ki pi katastwofik, avan prezidan ale yo konn sikile, men apré yo pakap ditou, ditou.
Se poutét nap mande yon asistans pou moun sa yo, paske yo kontinye pou chache menm nan kapital.

Men lis moun sa yo :

1- Cl?odor Souverain
2- Levelt Rival
3- Eliodor Denaud
4- Isabel Jean
5- Felix Bruno
6- Rodolphe Ramarais
7- Vilcem? Rosalvard

Mwen pa janm demanti ekzaksyon ni fraph , ni milite yo komet sou pep Aysyen..Mwen pa janm di se koze Joel ap li sou entenet la ...Mwen toujou regrete anpil nan vakabon sa yo gentan resikle pa Michel Martelly e sanble yo pwal mouri nan kabann yo ....

Mlaerezman lide A vi yo a genyen yon gwo babouket nan djol li ...Lo yon nonm pale twop , lo yon nonm antre djol nan tout koze Se konsa menm pou fini ...Se pou rezon sa yo Mwen ak Mak mande yon kongres ak chanjman nan tet pati a !
Poukisa joel refize ????
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Se avek assasen yo Preval monte DUVALAS LA !

Message  kakakok Mer 10 Avr 2013 - 8:59

Apré yo soti an Repiblik Dominikén yo retounen ak menm aksyon anko.

28 novanm jij Christophe Lauzama akonpanye Cleonor Souverain , majistra Jn Robert Paldomaire ak Remarais Rodolphe ta prale fé yon konta nan yon lokalite yo rele ( kinpe ) yo te rankontre ak yon manifestasyon man konvéjans demokratik yo tap fé, yon ansyen leopa ki rele Serge Etienne te ouvé katouch, li touye jij Lauzama ak 3 lot moun ki te sove te jistés.


* 10 desanm 2002 nan lokalite Pénal 3e seksyon Riyarib asayan ak sivil ame ak gwo zam fann fwa rantre nan kay Eliodor Denaud Kodonaté kasék fanmi lavalas yo kraze tout sal te pwosede li 9 pitit ak madanm, depi lé sa a se mawon yo ye.


* Levelt Rival Kodonaté fanmi lavalas 3e seksyon riyarib 13 desanm 2002 toujou nan komin Beladé, a 1 né nan maten apré yon afontman lapolis ak ansyen milité, apré yo debake lakay mwen kraze tout sam te pwosede ak katouch, se nan jaden bannan mwen lage ak tout 7 pitit mwen ak madam mwen, e mwen te genyen yon lekol yo kraze tout ban, yo kraze lekol la tou.

* Se menm ka pou Isabel Jean Kazék fanmi lavalas13 desanm 2002 a 3 zé nan maten
yo debake nan kay li kraze tout sa genyen menm kabrit ki te lakou a, yo touye, li gen 4 pitit, men non moun ki montre komando kay li, se Moise Celestin ak Golman.


* 10 desanm 2002 milité ak FRAP yo touye

* Erezman Joseph
* L?onie Laverne
* Caridor Dorirnvil
* Sincére Joseph
* Jean Harry

kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty KAKAKOK KONTREMAN AK JOEL KAP DEFANN AMARAL KONDANE TOUT ZAK MALONET SOU PEP LA

Message  kakakok Mer 10 Avr 2013 - 9:01

Se menm sitiyasyon pou Rodophe Demarais

Toujou nan Plato santral

Mwen rele Israel Jean Kazék fanmi lavalas nan plato santral :

Mwa desanm 2002, asayan yo te antre nan penal yo rantre la kay mwen, se yon zanmi ki pémét mwen pou mawon lakay li ak tout madam ak pitit mwen.

Apré yo te finn kidnape prezidan Aristid la mwen vinn genyen plis pwoblém toujou, jou kite 17 mas ansyen milité yo te rantre lakay mwen sou preteks yap chache tout manm lavalas pou touye yo, yo kraze tout sa m te pwosede, machinn a koud, yo pa menm kite kite men anplasman kay la pou mwen pou viv ak fanmi m.

17 fevriye 2004 apré yo finn tire direkté polis Maxime Jonas, tout polisye te abandone komisarya Beladé e yon gwoup ansyen milité ak FRAP te pran komisarya sa a an otaj, paske tout polisye ten an mawon.
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty DUVALAS MICKY AK PREVAL ..MICHEL MARTELLY ANSYEN NENJA RAOUL CEDRAS ............

Message  kakakok Mer 10 Avr 2013 - 9:02

23 jen 2002 yo fé menm bagay sa a anko yo touye

* Wilfrid D?naud
* Mar?us Pierre

Felix Bruno
Apré tout aksyon sa yo, yo te deside rann yo nan Laskaobas, pandan yo tap prale yo, yo pat epanye piye, sakaje kay F?lix Brunel, chans pal, li pat domi lakay mwen jou zwa a mwen te nan Laskaobas pou yon 2e fwa kote yo touye.

* Colean Pradel
* Dadou Pierre

Se mwen ki te premye fé polisye o kouran nan komisarya laskaobas tout moun kite mouri nan plato Santral.

Jou kite 26 jen 2002 ansyen milité kite okipe kafou Wasék yo kidnape epi touye 4 moun nan fanmi m, pami yo gen yon kouzen ke yo akize komkwa li konn mennen aktivite politik avém.
Men nan ki sitiyasyon mwen depi mwa jen 2002, mwen pa bezwen rakonte w, apré prezidan Aristide finn ale ki tray nap pase anba men ansyen milité ak FRAP.



kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  kakakok Mer 10 Avr 2013 - 9:09

eN CONCLUSION SI YO TAP METE VIKTIM LAVLASYEN YON FE TOU LIS LA TAP OSI LONG ...rEPONSE LA SE LIDE KONSEKAN , JISTIS SAN FOS KOTE ....AK ANTEMAN FANATIK TANKOU JOEL YO ...APRE SA TOUT BAGAY TAKA BYEN MACHE !

lI LE LI TAN POU KONSTWI YON PEYI POU NOU TOUT ! POU TOUT MOUN ! SAN FANATIK ENKONDISYONEL TANKOU jOEL ! AMENNNNNNNNNN AMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eT JE MAINTIENS QU ARISTIDE EST UN LEADER MANQUE ! RATE ! ET MECHANT ! ET IL EST LE SEUL ET UNIQUE RESPONSABLE DE TOUS NOS MALHEURS POST DUVALIER ! IL AURAIT PU NOUS EPAGNER DE BIEN DE PROBLEMES DE DEBOIRES....IL MERITE 30 ANS DE PRISON FERME.....
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Joel Mer 10 Avr 2013 - 10:13

Byen ke m ap pèdi tan m ;mwen menm m ap di w ou fout manti.
Sispann repete rans ;kote w konnen ki lès ki te touye moun.

M ap di w se pou di ki lès ki te touiye SENATÈ YVON TOUSSAINT e ki jan w fè konnen.
Si w ap repete yon bagay depi plis ke 10zan ;se pou w konnen de ki sa w ap pale.

EPITOU ,MWEN T AP LI YON ATIK SOU HAITI OBSERVATEUR ,LAN SEKSYON KREYÒL LAN KI AP VOYE PWENT KE SI ELEKSYON LIB E LIBÈ FÈT KE LAVALAS AP POTE LA MAYÒL.

SI SA FÈT ;SA W AP FÈ?
PA GEN MOUN KI RAYI LAVALAS PLIS KE MESYE HAITI OBSERVATEUR YO!
MWEN BLIYE ,PA KA GEN MOUN KI RAYI LAVALAS PLIS PASE W.SE ENPOSIB!
SI GEN FANATIK ;SE OUMENM KI FANATIK.FANATISM OU AN PRESKE NAN PWEN TALIBAN KI AP MARE BONB LAN KÒ YO POU YO AL EKSPLOZE MOUN!

RAYISMAN OU GEN POU LAVALAS LAN IRASYONÈL

Mwen vin pran lan pyèj ou an ankò;pa adrese m!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE ! Empty Re: ARISTIDE UN NELSON MANDELA MANQUE !

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 1 sur 2 1, 2  Suivant

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum