Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -29%
PC portable – MEDION 15,6″ FHD Intel i7 ...
Voir le deal
499.99 €

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

+4
kakakok
Joel
ainsi ne soit-il
Marc-Henry
8 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Mar 3 Déc 2013 - 23:31

Rappel du premier message :

Après avoir lu la note publiée par Maryse Narcisse pour informer au public que le sénateur Moise Jean Charles n'est pas membre du parti Fanmi Lavalas. On peut se poser les questions suivantes;Devrait-on encore faire confiance à Aristide ? Pourquoi se cache-t-il derrière Maryse Narcisse pour faire la politique ? Serait-il devenu un lâche ou a-t-il le même patron que Michel Martelly ?
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  jafrikayiti Jeu 5 Déc 2013 - 9:23

Moun k ap alimante chirepit sa a, se oswa yo nayif dènye degree, oswa yo se senkyèm kolonn k ap fè travay yo ba yo fè.

Joel ekri: "Palan de ANC;ou sonje LIT ki te genyen ant ZUMA ak MBEKI an ;sa pa t kraze OGANIZASYON an. Esrateji ARISTIDE lan t ap byen mache.FANMILAVALAS pa t janm osi FÒ sou teren an. Mwen pa fin gen anpil konfyans lan ARNEL BELIZAIRE ,ki sa k pa di li pa yon lòt DANY TOUSEN? .Kanta JANCHAL se pou l gen pasyans,li JÈN toujou ;se pou l sispann kite RADYO ap ankouraje l di TENTEN"

100% dako!

Marc, ou enstab twop mon frè. Ti krik ti krak, menm vye kkkok fè ou tounen tankou yon toupi!

Laboratwa sa a bannou twop ekzanp deja pou nou ta kontinye tonbe nan menm zatrap yo. Se ta piyay!

jafrikayiti
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2236
Localisation : Ottawa
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Bon neg guinen

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  kakakok Jeu 5 Déc 2013 - 9:57

jafrikayiti a écrit:Moun k ap alimante chirepit sa a, se oswa yo nayif dènye degree, oswa yo se senkyèm kolonn k ap fè travay yo ba yo fè.

Joel ekri: "Palan de ANC;ou sonje LIT ki te genyen ant ZUMA ak MBEKI an ;sa pa t kraze OGANIZASYON an. Esrateji ARISTIDE lan t ap byen mache.FANMILAVALAS pa t janm osi FÒ sou teren an. Mwen pa fin gen anpil konfyans lan ARNEL BELIZAIRE ,ki sa k pa di li pa yon lòt DANY TOUSEN? .Kanta JANCHAL se pou l gen pasyans,li JÈN toujou ;se pou l sispann kite RADYO ap ankouraje l di TENTEN"

100% dako!

Marc, ou enstab twop mon frè. Ti krik ti krak, menm vye kkkok fè ou tounen tankou yon toupi!

Laboratwa sa a bannou twop ekzanp deja pou nou ta kontinye tonbe nan menm zatrap yo. Se ta piyay!
"Non non e non Marc pa enstab....Marc ap deplase ak tan an ak konjonkti an ....Se pa ye lap pale nou ..Se pa ye lap fe pwopozisyon " Si sa no rele enstabilite nou pi mal ...Nou tout te nan espwa:affraid:  nou tout te nan inite affraid  Fuck nou b aesplikasyon tou ..Nou paka se retou nan peyia ak retou sou pouvwa selman nap defann ..Genyen anpil ot vale nan yon sosyete !!!!

Mwen kwe menm vye kkkok genyen lontan lap pale nou....tou ..Verite se grenn ki anme menm fuck nou vale kek fwa .... Konpotman dirijan nou yo ! Atitid tet red yo !!!!! Mank vizyon yo lage nou nan tou koule kk .....Konpotman sa rive men m lage nou nan MARTELLY >>>>>> Jodya Jaf ak Joel se yon gwo papa ipokrit se konn nou we extrem dwat anvayi nou ... Poukisa nou pat pwan pozisyon lot Preval , Moise , Paul Denis tap chawzi ti gwoup opotinis mete depite nanchanm lan ????affraid  Poukisa nou pat pwan yon pozisyon kle nan eleksyonyo pou nou te chwazi le moins mal ???? Poukisa nou pate mete diskou sa deyo nan eleksyon yo pou lavals pa miltipliye tout kandida say >>>>>>>
Fuck nou sisapnn pale tenten fuck nou genyen kouraj tande yon lot son kolch ...... KKKOK PA OSI VYE KE OU VLE FE KONPWANN LANN>>>Wi se vre kkkok genyen yon vye lide ke lap veyikile depi lontan ..... se rekonet byen ak mal !!! apwesye yo e denonse yo ????? san li pa pwan an kont ni ras , ni koule , ni ran sosyal .....ni koule politk tou ... Se sel sa ki fenm siviv osi lontan sou sit sila ..Kote anpil nou ta renmen mete pwop pawol nou nan bouch mwen !affraid 
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  kakakok Jeu 5 Déc 2013 - 10:02

Marc, ou enstab twop mon frè. Ti krik ti krak, menm vye kkkok fè ou tounen tankou yon toupi!
SE PA VYE KKKOK KAP FE LI TOUNEN TANKOU TOUPI ...se konpotman nou ! se atitid tet bese nou ! se kapasite nou genyen pou nou trouve anpil ekplikasyon lo lide a fe fot ak ere grav ..ki fe la tounen tankou yo toupi ....Paske akote atachman pou FL ke li pajanm ezite idantifye tet li ..komm yon militan  ki genyen santiman apatenans  Li pweske tj pare pou pote ti kritik konstwiktif ...fe pwopozisyon bay lide yo !  Li pa toujou drese an AVOKA DU  DIABLE !

POzisyon sa pa chanje anyen lakay mwen ..Mwen tj rete chaje ak pwoblem m avek MOise et Arnel ....Men mwen pa genyen peson sou la te ki Vini dim map vire tankou toupi .....Jodya devan tout derive Martelly yo si Moise ak Arnel pate ekziste fuck sosyete a ta envante yo !affraid  se pa le moman pou yon pati de MASS ap regle an piblik koze lejitimite ak yo ! Sa pa genyen anyen pou we ak ANC se pawol koken !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  ainsi ne soit-il Jeu 5 Déc 2013 - 13:55

Se toujou menm kritik la ke Aristide dwe kite. Mwen te komanse pense menm jan ke parti a pa bezwen lave lenj sal li an piblik men mwen vin konprand yon lót sityasyon lè m'remake ke se Maryse Narcisse plis nèg yo pa vle wè. Ayisyen pa renmen fanm bay yo lód. Ki sa fanm la fè'n sinon li plis konn fè politik pase nou tout ki tankou rat k'ap kouri kite bato k'ap koule e pi ki trouve yo lan gwo dlo.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Joel Jeu 5 Déc 2013 - 18:51

An tan ke granmoun ,mwen kapab di ke mwen remake yon bagay a pwopo de FANM ki alantou ARISTID yoE.
Yon bagay gen dwa vre jodi an li pa vre demen.
Antouka se de FANM REMAKAB.
Mwen di sa ,sa gen 5,6 zan de sa;li pi fasil pou MARYSE NARCISSE te vire do l bay ARISTIDE ke l te rete fidèl.
ENPERYALIS yo t ap bat BRAVO,GNBis yo t ap KANONIZE l.
Gen anpil LAVALASYEN ki tounen GNBis jis pa OPÒTINISM ;limenm li pa t fè sa.

Yon lòt FANM REMAKAB se MILDRED ARISTIDE.San mwen pa bezwen fè lòt konsiderasyon,konpare jan l te aji ak MICHÈLE BENNET ansyen madanm JCD.
Tankou AMERIKEN yo di ;jis pou sa ""case closed"".
MEDAM SA YO PA POTE PANTALÈT YO POU BÈL TWAL!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Jeu 5 Déc 2013 - 23:00

Jafri

Sak pase nan fanmi Lavalas pa nouvo . Sa vle mwen pa enstab. Mwen nan pati fanmi lavalas depi lontan . J'ai vu et j'ai entendu . Fok mwen kritike Maryse ak Aristide paske tout lot mamb yo pè pale an piblik. Je n'ai rien à perdre et je crois qu'il faut dire les vraies affaires.
Le blanc est encore capable de contrôler Aristide . A cet effet, Aristide devrait lâcher du lousse.


Joel

Eske Fanmi Lavalas te beswen voye nott pou'l di li pa nan manifestation devan lanbasad la ?
Je suis certain que le blanc a formellement demandé àa Maryse Narcisse et à Aristide d'intervenir dans cette situation.
Joel

Vous savez que j'ai raison alors pourquoi refusez-vous de dire la vérité. Le blanc contrôle Aristide point barre.

Je m'en fous du député Arnel Belizaire et également du senateur Moise Jean Charles . Je crois que Maryse Narcisse et Aristide sont des ranceurs. Yap fèe moun fe tenten. men verite an .
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Jeu 5 Déc 2013 - 23:05

Joel

Aristide a mal géré l’après coup d'état. Resultat on en est rendu là avec Michel Martelly . Imagine'l si Mandela te feme ANC pendan 27 ans leu  li te nan prizon ; Ki kote ANC tap ye jounen jodia .

On ne parle pas Mildred Aristide . On parle de Maryse NArcisse et Jean Bertrand Aristide . Celui qui se cache derrière madame Narcisse pour agir .
Cela me fâche quand j'entends Mouche Aristide ap vini di nou ,'' je ne fais plus de politique , je me consacre  à l'éducation de mon peuple . Mon œil . Il nous prend-il tous  pour des niaiseux ?
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Joel Ven 6 Déc 2013 - 4:08

MAK;
Mwen pa vle mete w lan pwen KAKAKOK;ou pi entelijan ke sa.
Sispann repete menm bagay yo.
Àle enfòme w .Menm lè MANDELA te lan PRIZON ,yo te rekonèt li kòm CHÈF ANC.Yon lòt bagay li pa t ka kominike.Lan prizon ROBBEN ISLAND lan ak KONPAYON de KONBA l yo ;yo pa t rekonèt lòt chèf ke li.
MAK;
Mwen te lan yon MACH lan NOUYÒK kont APARTHEID ,se te FOTO MANDELA sèlman ou te wè;se te lan lanne 1980s yo.
Lè sa a ,li te lan prizon toujou e potko gen BRI ke l te lan negosyasyon ak mesye DEKLERK yo e ko yo t ap lage l .Mwen sonje lan pankat yo te gen FOTO MANDELA ak ANC.Sa vle di ke ANC te idantifye ak li.

Ki te mwen pran RAN GRANMOUN mwen ankò.Byen ke se te 2 EPÒK diferan ,PATI MOP DANIEL FIGNOLE an pa t siviv EGZIL li.
Se rekonstitye yo te rekonstitye l apre 1986 apre depa DIVALYE.
MAK;

MAK;
Apre 2004;san ARISTIDE pati LAVALAS lan t ap kraze.Yo te anba yon REPRESYON grenn kraze ;anpil MILITAN PATI an ,te swa MOURI ,swa te ap manje PRIZON;anpil LAVALASYEN te vire KAZAK ,mwen pa bezwen di w sa ,pa sa?
Lè w te konn ap tande RADYO,Nèg ki te di yo se LAVALAS ,se toujou kòmanse pou yo di LAVALAS te kòmèt anpil erè.

LAVALASYEN OPÒTINIS sa yo pa janm fè GNBis yo di ke yo te komèt anpil ERÈ tou.Se pa t ERÈ yo te KOMÈT se MALONÈTE ki frize la TRAYIZON.
Anpil LIV EKRI;BYEN DOKIMANTE;kote OTÈ LIV yo fè AMERIKEN ak DOMINIKEN pale.
MAK;
Pa kritike ABILITE MARYSE NARCISSE ;ou gen dwa gen KRITIK lan jan li ap dirije PATI an ;bon kritik fè bagay avanse;men pa gen DOUT ke li kontribye an grann PATI a sivi PATI FANMI LAVALAS lan.
San m pa bezwen kritike MOYIZ JANCHAL ak lòt ;MARYSE NARCISSE pa t entegre l lan LESPWA ou bten INITE non ki te gen anpil lènmi jire ARISTIDE yo ladan l e ki te detèmine pou yo detwi LAVALAS.
Mwen gen dwa chanje LIDE pi devan si m gen lòt evidans ;men pou le MOMAN pa gen MOUN ki gen plis dwa DIRIJE FANMI LAVALAS ke MARYSE NARCISSE.

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  ainsi ne soit-il Ven 6 Déc 2013 - 8:54

Pou ki sa neg ap pale konsa san reflechi? Ki jan de reproche mal konstrui kom kwa Aristide ak Narcisse te mal jere kriz apre koudeta. Mwen pa konprand sa neg ap di ankor. Jodi a, tout moun kontinye ap pale de Lavalas ki ret.

Monhaiti di li se manbr Parti Quebecois, li jis fin devlope menm refleks kritik grand'mere yo ak sa yo ki pa disipline.

Jodi a, anpil neg ta vle rejwen' camp Lavalas men tout se chef yo ta vle ye. Fo k' yo ta voye on mesaj kle bay neg yo: gen chef deja.

Se lan tout parti revolisyone nou obseve kerel. Vin jwen' Lavalas sipoze yon parti nasyonal donk enklizif, se normal pou gen disansyon, konfli. Sa ki enpotan, se rete sou objektif. W den dwa pa dakor ak chef yo men wol a w se kontinye milite pou jistis ak demokrasi tout en respektan sa yo-menm ki pa t' janm lage.
ainsi ne soit-il
ainsi ne soit-il
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 2404
Localisation : terre-neuve
Loisirs : chiquer du tabac, molester les molosses
Date d'inscription : 03/05/2010

Feuille de personnage
Jeu de rôle: l'hallucinogène

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Ven 6 Déc 2013 - 9:06

Joel a écrit:
Mwen pa vle mete w lan pwen KAKAKOK;ou pi entelijan ke sa.
Sispann repete menm bagay yo

Joel

Avec tout le respect que je vous dois cette phrase me laisse un gout amer . je dois vous dire que mon ami Kakakok est un compatriote intelligent. Il ne dit pas n'importe quoi . On ferme la parenthèse.

S'agissant de Mandela, je vous arrête tout de suite car je crois qu'on doit avoir un certain respect pour le disparu. Mandela était unique en son genre et vous et moi n'avez pas le droit de faire des liens ni de comparer la situation Aristide ou Lavalas avec Mandela et ANC. Aucune comparaison, merci

SI Aristide avait seulement .5% de Mandela , on n'en serait pas là aujourd'hui à discuter sur la politique à mettre en place pour sortir de ce pétrin.

Joel a écrit:
Ki te mwen pran RAN GRANMOUN mwen ankò.Byen ke se te 2 EPÒK diferan ,PATI MOP DANIEL FIGNOLE an pa t siviv EGZIL li.
Se rekonstitye yo te rekonstitye l apre 1986 apre depa DIVALYE.
MAK;

MAK;
Apre 2004;san ARISTIDE pati LAVALAS lan t ap kraze.Yo te anba yon REPRESYON grenn kraze ;anpil MILITAN PATI an ,te swa MOURI ,swa te ap manje PRIZON;anpil LAVALASYEN te vire KAZAK ,mwen pa bezwen di w sa ,pa sa?
Lè w te konn ap tande RADYO,Nèg ki te di yo se LAVALAS ,se toujou kòmanse pou yo di LAVALAS te kòmèt anpil erè.

Joel

pati lavalas preske kraze . E lap kraze si Aristide ap kontinye jwe à lotruch konsa . Aristide doit assumer son leadership et non se cacher derriere Maryse Narcisse pour dicter la politique lavalassienne. Je crois que le parti a fait une erreur en prenant Le sénateur Moise Jean Charles pour cible. Ne venez pas me dire que le senateur a été élu sous le parti Lespwa . Entre nous , lespwa de 2006 avait répondu a un besoin politique en comblant le vide laissé par l'incompétence de la direction du parti Fanmi Lavalas . Je persiste et signe à le dire . On ne pouvait faire autrement sachant que le président Aristide avait volontairement mis Fanmi Lavalas en quarantaine.

Map vini pi ta
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Joel Ven 6 Déc 2013 - 10:53

Lespwa avait rempli un vide du à l'incompétence du PARTI LAVALAS.

Premièrement je vous demande de clarifier ce que vous venez de dire.Peut ètre vous ne vous en rendez pas compte de ce que vous avez avancé.

MARC;
Il était dangereux d'ètre LAVALASSIEN entre 2004 et 2006 ,mème après il faut le dire mème avant.
Allez vous renseigner.
Depuis 2002 il y avait une répression sanglante des LAVALASSIENS dans le PLATEAU CENTRAL,dans les régions frontalières et dans certaines parts de l'ARTIBONITE.
La répression était exacerbée ,après 2004.Vous vous souvenez de MATHELIER,de DAUPHIN etc?
Eux ,ils ont des noms et ils ont survécu des dizaines d'autres ,certains ,des cadres de LAVALAS avient péri dans les GEOLES GNBistes ou bien avaient disparu.

Je continue de le dire,ne repétez pas n'importe quoi.
Et puis ,ou sont LESPWA e INITE qui occupaient le terrain politique?

Par surcroit MARC ;depuis environ 2006 ,vous prédisez la disparition de LAVALAS.
Qu'est ce qui s'est passé?

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Ven 6 Déc 2013 - 11:45

Joel

Tout d,abord , il n'existe pas de Fanmi Lavalas mais Aristide parti politique . Seriez-vous d'accord avec moi ? Oui nous poursuivrons la discussion , non je ferme la discussion.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Ven 6 Déc 2013 - 11:46

Selon le forumHaiti cherie (facebook) Aristide ap pale live sou RCH2000.
A suivre !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Marc-Henry Ven 6 Déc 2013 - 12:12

Joel

Frem nou pa genyen dout ke Jean Bertrand Aristide jouit d'une grande popularité en Haiti. Sepa sa nap pale . se yon Ikonn li ye pou pep ayisien, pou mwen tou .
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Joel Ven 6 Déc 2013 - 17:38

-------- a écrit:Joel

Tout d,abord , il n'existe pas de Fanmi Lavalas  mais Aristide parti politique . Seriez-vous d'accord avec moi ? Oui nous poursuivrons la discussion , non je ferme la discussion.


MARC ;

Pour ceux qui veulent comparer la ANC avec le FL.
La ANC avait été formé en 1912.Mandela n'était pas encore né.Bien que je doute que sans lui ,sans sa force de personnalité que ANC aurait triomphé.
On peut avoir ARISTIDE PARTI POLITIQUE mais c'est peut ètre une étape ;comme le parti JUSTICIALES fondé par JUAN PERON et les PARTIS PRD et PLD fondés par JUAN BOSCH!

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 17750
Localisation : USA
Loisirs : Histoire
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Thunder Mer 11 Déc 2013 - 3:18

Genyen moun ki refize fè diferans ant "Mouvman Lavalas" ak "Fanmi Lavalas". Mwen genyen respè pou mouvman an, ki te ka abouti ak yon lavi miyò pou popilasyon defranchize an, si li te genyen bon leader(s) serye. Men sa ke yo rele Fanmi Lavalas lan pa plis ke yon gwoup gangsters ki sèvi ak deziderata pèp lan pou abouti a bagay pèsonèl yo.
Thunder
Thunder
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 4692
Localisation : Planet Earth (Milky Way Galaxy)
Loisirs : Target Practice, Sports Cars, Konpa...
Date d'inscription : 24/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le gardien

Revenir en haut Aller en bas

Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ? - Page 2 Empty Re: Aristide serait-il devenu un obstacle pour Fanmi Lavalas ?

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum