Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti

Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
-55%
Le deal à ne pas rater :
Friteuse sans huile – PHILIPS – Airfryer HD9200/90 Série 3000
49.99 € 109.99 €
Voir le deal

HAITI LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE

3 participants

HAITI  LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE Empty HAITI LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE

Message  kakakok Ven 19 Sep 2014 - 18:40

Moi je ne comprends pas mes bons amis virtuels Marc et Joel.....ils ont l air sense ! ils me donnent l impression qu ils ont le gout du beau et du bien et ......Ils font preuve qu ils ont la capacite de bien selectionner un bon livre pour la leecture..un bon Gynecologue pas un cocologue pour leur femme..un bon etablissement pour leurs enfants...je me demande pourqui et pourquoi ils n ont pas ce meme sentiment envers leur pays .." Haiti Cherie " Comment arrivent ils a supporter jusqu au bout un Sall up ?? un echoue ???? un dictateur ?????
Je ne comprends pas Marc qui exigeait hier a raison un CONGRES serieux et democratique et qu aujourd hui accepte Joelement et docilement la nomination de Marise Narcisse a tete et a corps perdu ???? Joel lui n en parlons plus " LA DEMOCRATIE ! LAJUSTICE C EST POUR LES AUTRES ET LES COMMUNISTES !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

HAITI  LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE Empty Re: HAITI LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE

Message  Rico Ven 19 Sep 2014 - 21:04

Saki komik la ti madam sa etidye 6 lane nan Inivesite Medsinn o frè kontribiyab yo, Yo tonbe voye flè pou li paske li te  sètoblije travay gratis pran eksperyans tankou tout medsen pou genyen yon diplom.

Li glise desann nan piyaj moun pa e pi yo vle glorifye l, bali yon noteryete li pa merite.
Rico
Rico
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : néant

Feuille de personnage
Jeu de rôle: dindon de la farce

HAITI  LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE Empty Re: HAITI LES MAUVAIS PERDANTS !LES SALL UP GAGNATS !ET FANATICS MALADE

Message  Joel Sam 20 Sep 2014 - 6:27

kakakok a écrit:Moi  je ne comprends pas mes bons amis virtuels Marc et Joel.....ils ont l air sense ! ils me donnent l impression qu ils ont le gout du beau et du bien et ......Ils font preuve  qu ils ont la capacite  de bien selectionner un bon livre pour  la leecture..un bon Gynecologue pas un cocologue pour leur femme..un bon etablissement pour leurs enfants...je me demande pourqui et pourquoi ils n ont pas ce meme sentiment envers leur pays .." Haiti Cherie  " Comment arrivent ils a supporter jusqu au bout un Sall up ?? un echoue ????  un dictateur ?????
Je ne comprends pas Marc qui exigeait  hier a raison un CONGRES serieux et democratique  et qu aujourd hui accepte Joelement et docilement la  nomination  de Marise Narcisse  a tete et a corps perdu ???? Joel lui n en parlons plus  " LA DEMOCRATIE ! LAJUSTICE C EST POUR LES AUTRES ET LES COMMUNISTES !

Pwoblèm mwen genyen ZANMI KAKAKOK sè ke menm si LAVALAS ta nonmen MOUN tankou MANDELA ,menm JEZIKRI oumenm ak ZÒT nou pa t ap dakò.
MARYSE NARCISSE pi koni ,pi apresye pami MILITAN LAVALAS yo ke DILMA ROUSSEF te koni lan mitan PATI TRAVAYIS lan BREZIL yo/
Kounye an ,pa imite ZÒT ,ak TÈT FRÈT di mwen pouki sa mwenmenm ou nenpòt lòt MOUN ta prefere yon SAUVEUR PIERRE ETIENNE a yon MARYSE NARCISSE.
Mete w a la tach,montre ke w se ""LOKO BASIYE TÈT AN PLAS"".

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  kakakok Dim 21 Sep 2014 - 15:03

Joel a écrit:
kakakok a écrit:Moi  je ne comprends pas mes bons amis virtuels Marc et Joel.....ils ont l air sense ! ils me donnent l impression qu ils ont le gout du beau et du bien et ......Ils font preuve  qu ils ont la capacite  de bien selectionner un bon livre pour  la leecture..un bon Gynecologue pas un cocologue pour leur femme..un bon etablissement pour leurs enfants...je me demande pourqui et pourquoi ils n ont pas ce meme sentiment envers leur pays .." Haiti Cherie  " Comment arrivent ils a supporter jusqu au bout un Sall up ?? un echoue ????  un dictateur ?????
Je ne comprends pas Marc qui exigeait  hier a raison un CONGRES serieux et democratique  et qu aujourd hui accepte Joelement et docilement la  nomination  de Marise Narcisse  a tete et a corps perdu ???? Joel lui n en parlons plus  " LA DEMOCRATIE ! LAJUSTICE C EST POUR LES AUTRES ET LES COMMUNISTES !

Pwoblèm mwen genyen ZANMI KAKAKOK sè ke menm si LAVALASanvi ta nonmen MOUN tankou MANDELA ,menm JEZIKRI oumenm ak ZÒT nou pa t ap dakò.
MARYSE NARCISSE pi koni ,pi apresye pami MILITAN LAVALAS yo ke DILMA ROUSSEF te koni lan mitan PATI TRAVAYIS lan BREZIL yo/
Kounye an ,pa imite ZÒT ,ak TÈT FRÈT di mwen pouki sa mwenmenm ou nenpòt lòt MOUN ta prefere yon SAUVEUR PIERRE ETIENNE a yon MARYSE NARCISSE.
Mete w a la tach,montre ke w se ""LOKO BASIYE TÈT AN PLAS"".

Joel se ak yon gwo tristess map swiv konpotman politik ou ..Mwen pa anvi savonnen tet ou ....paske mwen bezwen savon m pou m benyen ......Mwen ak Rico lo nap pale de politik nou pa pale de moun....Me wap antre nan konpare Dokte yo Narciss ak Sauveur ..... diferans lan la e sa pa genyenyen ekivok Narciss yon ti retavek Aristide ..Sauveur yon militan yon sevite OPL ??????

Se la tout yon diferans si ou genyen lot ou met di ..... Narciss ap sevi Aristide Sauveur ap sevu OPL !
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Message  Joel Lun 22 Sep 2014 - 5:17

SPE fè yon KARYÈ lan atake ARISTID .Misye te PALE MWA DE SA pou PRÈS GNBis 10 a 15 dènye ANE yo.
Li gen lan li ,sekèl RETWOGRAD politisyen AYISYEN ki ap plede di yo konnen.
Se tankou yon LEPANDYÈ ,yon mesye toudenkou ki rele FRITZO KANTON ke MATELI te mete lan TÈT KONSÈY ELEKTORAL lan.
Se yon NÈG ke lè REPÒTÈ yo poze l yon KESYON an KREYÒL se an FRANSE l reponn.
Mwen te menm tande ke DIEUSEL DERAS te di ke misye se yon NÈG byen prepare ;alòs ke NEG lan se yon ENBESIL lè l ap aji konsa.
Mwen di w ankò KAKAKÒK ke pwoblèm ou genyen ak MARYSE NARCISSE sè ke l pwòch ak ARISTID.
Pouki sa ARISTID pa ta chwazi MARYSE NARCISSE.Bagay pi fasil pou l ta fè se te abanndone ARISTID ak LAVALAS anvan ou apre KOUDETA 2004 lan.Mwen si ke PREVAL t ap jwenn yon djòb byen peye pou li lan administrasyon l ;yo t ap jwenn yon DJÒB pou li menm lan administrasyon ENTERIMÈ an.
Li pa t trayi ARISTID;gade sa ki te rive LOVENSKY PIERRE ANTOINE ,si w bliye;sa ta ka rive l tou ;paske tout moun konnen ke l te konn vwayaje ale ann AFRIK DI SID.
KAKAKOK;
SPE se yon ""hack"",lan tradisyon politisyen AYISYEN ""2 pou 5"" yo.Mwen asire w SPE pa p sèvi OPL;OPL pou misye se yon ""mean to an end""

Joel
Super Star
Super Star

Masculin
Loisirs : Histoire

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé