Le coup de main du président Aristide , à l'affiche bientôt !
5 participants
Page 1 sur 2
Page 1 sur 2 • 1, 2
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: Le coup de main du président Aristide , à l'affiche bientôt !
Ansyen senatè Lavalas Yvon Feuillé (chèf kanpay Maryse Narcisse) afime maten an sou Radio Solidarité, prezidan Jean Bertrand Aristide ap pale avan dat 25 Oktòb la e li ap akonpaye Maryse Narcisse nan kanpay la. Èske, daprè w, sòti Jean Bertrand Aristide la pral fè Moïse Jean Charles bwè luil nan eleksyon yo?
Evener Millien
Evener Millien
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
FLASH FLASH,
Par Mehu Ron
Daprè nouvel ki fenk tonbe, ta sanble Ex-prezidan Jean B. Aristide ap akonpaye kandida pati pa'l la (lavalas ) Maryse Narcisse, dimanche 27 Sept. A 5 h PM sou belair ya, jisteman nan kad yon mobilizasyon jeneral pou lavalas kapab genyen pwochen eleksyon an.
Kesyon nap poze tet nou, eske prezans Titid nan kanpay la pap deranje anpil lot kandida ?
Eske sa pap deranje spesyalman Moïse J Charles ki gen anpil chans pou'l genyen pwochen eleksyon an ?
Eske prezans Titid sou beton an pap aneyenti pouvwa tet kale ya a jamais ?
Antouka, ann swiv !
Par Mehu Ron
Daprè nouvel ki fenk tonbe, ta sanble Ex-prezidan Jean B. Aristide ap akonpaye kandida pati pa'l la (lavalas ) Maryse Narcisse, dimanche 27 Sept. A 5 h PM sou belair ya, jisteman nan kad yon mobilizasyon jeneral pou lavalas kapab genyen pwochen eleksyon an.
Kesyon nap poze tet nou, eske prezans Titid nan kanpay la pap deranje anpil lot kandida ?
Eske sa pap deranje spesyalman Moïse J Charles ki gen anpil chans pou'l genyen pwochen eleksyon an ?
Eske prezans Titid sou beton an pap aneyenti pouvwa tet kale ya a jamais ?
Antouka, ann swiv !
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
MAK;
Kote MOYIZ JANCHAL pral pase la a?
Antan m ap ekri sa m ap ekri la a ;FANMI LAVALAS ap mobilize lan la RI POTOPRENS.
Mobilizasyon an ap pran de plizanpli ANPLE.
Yo we JANCHAL pou OPOTINIS ke l ye.
MAK;
Se de MILYE LAVALASYEN ki deja lan LA RI an.ESTRATEJIS TABA yo ap TRAVAY.
Y ap prepare pou 30 SEPTANM ,Ou konnen sa 30 SEPTANM vle di.
Mwen pa bay MOYIZ JANCHAL enpotans anko!
Si w LAKAY ou ,pran RADIO TIMOUN!
Kote MOYIZ JANCHAL pral pase la a?
Antan m ap ekri sa m ap ekri la a ;FANMI LAVALAS ap mobilize lan la RI POTOPRENS.
Mobilizasyon an ap pran de plizanpli ANPLE.
Yo we JANCHAL pou OPOTINIS ke l ye.
MAK;
Se de MILYE LAVALASYEN ki deja lan LA RI an.ESTRATEJIS TABA yo ap TRAVAY.
Y ap prepare pou 30 SEPTANM ,Ou konnen sa 30 SEPTANM vle di.
Mwen pa bay MOYIZ JANCHAL enpotans anko!
Si w LAKAY ou ,pran RADIO TIMOUN!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote
Joel
Mwen konn sa tou wi .Men pwopagann gnbis yo , se kreye konfisyon nan tet moun an ayiti , sitou ti jenn yo ki fett nan ane 90 a 96 yo .
Map mande si Moise pa konn sa ?
Mwen konn sa tou wi .Men pwopagann gnbis yo , se kreye konfisyon nan tet moun an ayiti , sitou ti jenn yo ki fett nan ane 90 a 96 yo .
Map mande si Moise pa konn sa ?
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
MAK;
Le grangou lan dengonn jenn TI MOUN yo ,pwopagann GNBis yo ka difisil pou l mache.
GNBis yo fe omwens 12 ZAN ap matele TET yo ak yon bagay ke LAVALAS pa t bon.
Pwoblem lan ,tankou w tande yo ap di ;yo GRANGOU,pa gen DLO ,yo pa ka al LEKOL.
Tankou w tande y ap di ;bagay lan pa t MALOUK kon sa le LAVALAS te la e LAVALAS pa t resevwa 5 KOB PENICH lan men OGANIZASYON ZAGO LORAY ENTENASYONAL yo.
Imajine w ke ARISTID te kreye plis LEKOL ke MATELI ;san okenn ED ETRANJE!
Le grangou lan dengonn jenn TI MOUN yo ,pwopagann GNBis yo ka difisil pou l mache.
GNBis yo fe omwens 12 ZAN ap matele TET yo ak yon bagay ke LAVALAS pa t bon.
Pwoblem lan ,tankou w tande yo ap di ;yo GRANGOU,pa gen DLO ,yo pa ka al LEKOL.
Tankou w tande y ap di ;bagay lan pa t MALOUK kon sa le LAVALAS te la e LAVALAS pa t resevwa 5 KOB PENICH lan men OGANIZASYON ZAGO LORAY ENTENASYONAL yo.
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Mwen ta swete ke m fè erè, paske dapre analz pa m, tout estrateji eleksyon an se meye baton lan wou Lavalas pou anpeche yo pran pouvwa, menmsi pèp la pran lari mande anraje.
Se estrateji saa ki mete Mateli ak tout tét kale yo lan pozisyon yo ye an.
Pouvwa, lajan, èd ak jarèt kominote entènasyonal. Ou pa wè menm LOEA tounen pou vinn fè sa yo te fè an 2011 lan.
Kidonk ti taktik lontan yo pa p ase. Se pou popilasyon an mete gnb payo pou defann sa yo deja genyen lan batay 1990 yo.
Pinga jwe lan jwèt enmi yo pou kontinye divizyon an.
Moyiz se pitit pèp lan e li pap efase fasil konsa.
Lenmi yo se ekip Mateli ak Kawly ki ap voye politik oligachi yo monte.
Eleksyon sayo pap travay pou satisfè revandikasyon popilasyon an.
Men, jouva jouvyen, si pèp la fache, nou ka wè dezòd wi!
Sonje 1986!
Se estrateji saa ki mete Mateli ak tout tét kale yo lan pozisyon yo ye an.
Pouvwa, lajan, èd ak jarèt kominote entènasyonal. Ou pa wè menm LOEA tounen pou vinn fè sa yo te fè an 2011 lan.
Kidonk ti taktik lontan yo pa p ase. Se pou popilasyon an mete gnb payo pou defann sa yo deja genyen lan batay 1990 yo.
Pinga jwe lan jwèt enmi yo pou kontinye divizyon an.
Moyiz se pitit pèp lan e li pap efase fasil konsa.
Lenmi yo se ekip Mateli ak Kawly ki ap voye politik oligachi yo monte.
Eleksyon sayo pap travay pou satisfè revandikasyon popilasyon an.
Men, jouva jouvyen, si pèp la fache, nou ka wè dezòd wi!
Sonje 1986!
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
Joel a écrit:MAK;
Ouais. Dernièrement, Moïse Jean-Charles peu connu pour ménager le régime tèt kale a dû inventer des mérites à Martelly, soit ses déplacements dans le pays pour être près des gens et la promesse de création de nouvelles écoles. Dans le but de se donner une image présidentiable, MJC nous dit maintenant que l'enfer est pavé de bonnes intentions. Comme s'il voulait dire que Martelly a le mérite d'avoir essayé. Or il n'est rien de tout ça, il n'y a aucune intention bienveillante de Martelly qui, au service de puissances maléfiques, continue à poser des entraves à toute nouvelle direction pour l'avancement du pays.
Sweet Micky a leurré bien du monde avec son programme d'ouverture d'écoles gratuites à travers le pays. Son clan avait récupéré cette idée à partir des réalisations de nos voisins dans ce domaine tout en sachant qu'il n'avait ni la conviction ni la compétence pour mener à terme son projet. Il comptait simplement attirer des subventions étrangères et remplir ses poches comme Jean-Claude Duvalier et sa femme savaient le faire.
On connaît le bilan mais j'ajouterais que cela n'aurait pas servi à grand-chose à moins que l'on se batte en Haïti pour le droit à une éducation primitive écourtée. C'est là que Sweet Micky a berné tout le monde puisqu'il savait très bien qu'il promettait à la population le pire des palliatifs.
Pendant ce temps, la fondation Aristide continuent à permettre à des jeunes gens d'envisager un meilleur avenir ici ou ailleurs. Et ce, avec les moyens du bord ou la contribution de bienfaiteurs indépendants. Si les Gnbistes et compagnie persistent à dénigrer Aristide, c'est parce que ces obscurantistes sont jaloux qu'Aristide (Je peux) (lol) semble avoir le pouvoir de faire des miracles. Je disais à quoi bon réclamer que Fanmi Lavalas aille en confrontation avec un pouvoir merdique pendant qu'elle opère déjà comme un gouvernement responsable parallèlement à cette armée de saccageurs. Laissons les creuser leurs propres tombes.
Comme SASAYE écrit: "Men, jouva jouvyen, si pèp la fache, nou ka wè dezòd wi!". J'écoutais cette chanson de Joe trouillot en boucle en Haïti sur un vieux pick-up:
Jou va, jou vyen
Kaka je pa linèt o
Ou fè'm anvan
M'pa di w anyen
Lè m'a fè w fók ou pa plere
Mezanmi vin koute sa sa ye o
Ezili ki kote sa pwale o
Abraam ki pran fanm mwen menen'l lan rozo (bis)
Se pa tou lè jou Ti-Marie pote bon siwo...
Veuillez me corriger si je me trompe sur un vers ou deux.
"La liberté est comme le soleil, toujours là mais jamais partout..." Donc, si le peuple haïtien ne se réveille pas, le soleil risque de se coucher à jamais sur ce pays.
J'ai suivi Marc H qui demandait des réactions, j'ai vu le posé JOEL méconnaissable, manifestant ouvertement son dégoût, j'ai compris depuis un bon moment l'impatience de Sasaye. En ce qui me concerne, et ce depuis 2004, au plus tard, la guerre est clairement déclarée au peuple haïtien. Moi, je me souviens... que nous sommes aussi des preux, des braves, des as de la résistance organisée, des botteurs de culs... et non des terroristes. FUCK YOU! Rien ne fait reculer l'oppresseur que quand vous commencez à kraze bounda'l ak bon zouti.. (LOL) Juste une blague... hum!
Vous me suivez?
Antitétanix- Star
-
Opinion politique : le camp d'Haïti
Loisirs : Lecture, sports.
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Aucun
MOREAU;
MATELI pa preske bati LEKOL.
Anpil MOUN ap di l ke w pa ka kite EDIKASYON lan men PRIVE.
Bagay PSUGO sa a se pi gwo ESKROKRI.
Menm yomenm yo rekonet ke LAJAN sa yo depanse lan LEKOL FIKTIF.
Gen anpil LEKOL ki ap ki t ap resevwa LAJAN sa yo ,se sou PAPYE yo ye .
Lajan PETROKARIBE ak ED ENTENASYONAL yo GAGOTE.
Yon GOUVENMAN LAVALAS ak ARISTID ak madanm li kom KONSEYE t ap konstwi omens 1000 (MIL) LEKOL ak LAJAN sa yo.
Mwen t ap li yon ATIK ke yon ETRANJE ekri.
Yo di ke an an 1990 peyi an te gen 16 LISE ;apre GOUVENMAN LAVALAS YO ,te vin gen plis ke 160 ,san konte LEKOL PRIME ki konstwi.
E nou konnen JENT MILITE an pa t konstwi okenn LEKOL.
Atik lan ke yon KANADYEN te ekri te rele "KOMAN ARISTID ak LAVALAS T AP CHANJE AYITI"
MATELI pa preske bati LEKOL.
Anpil MOUN ap di l ke w pa ka kite EDIKASYON lan men PRIVE.
Bagay PSUGO sa a se pi gwo ESKROKRI.
Menm yomenm yo rekonet ke LAJAN sa yo depanse lan LEKOL FIKTIF.
Gen anpil LEKOL ki ap ki t ap resevwa LAJAN sa yo ,se sou PAPYE yo ye .
Lajan PETROKARIBE ak ED ENTENASYONAL yo GAGOTE.
Yon GOUVENMAN LAVALAS ak ARISTID ak madanm li kom KONSEYE t ap konstwi omens 1000 (MIL) LEKOL ak LAJAN sa yo.
Mwen t ap li yon ATIK ke yon ETRANJE ekri.
Yo di ke an an 1990 peyi an te gen 16 LISE ;apre GOUVENMAN LAVALAS YO ,te vin gen plis ke 160 ,san konte LEKOL PRIME ki konstwi.
E nou konnen JENT MILITE an pa t konstwi okenn LEKOL.
Atik lan ke yon KANADYEN te ekri te rele "KOMAN ARISTID ak LAVALAS T AP CHANJE AYITI"
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
J'ai suivi Marc H qui demandait des réactions, j'ai vu le posé JOEL méconnaissable, manifestant ouvertement son dégoût, j'ai compris depuis un bon moment l'impatience de Sasaye. En ce qui me concerne, et ce depuis 2004, au plus tard, la guerre est clairement déclarée au peuple haïtien. Moi, je me souviens... que nous sommes aussi des preux, des braves, des as de la résistance organisée, des botteurs de culs... et non des terroristes. FUCK YOU! Rien ne fait reculer l'oppresseur que quand vous commencez à kraze bounda'l ak bon zouti.. (LOL) Juste une blague... hum! a écrit:
Moreau
Il faut plus que de réactions . Il faut des actions . Je lis l,actualité politique . J'observe les manigances , les magouilles , la manipulation des gnbistes au pouvoir et ses alliés du secteur économique pour se maintenir . Je me dis qu'on ne peut pas rester sur ses lauriers sans rien faire . Ces gnbistes n'ont aucune pitié. Ils ne croient pas dans la démocratie . Ce sont des autocrates . Ils veulent se maintenir au pouvoir à tout prix . Ils ne veulent pas voir Fanmi Lavalas revenir au pouvoir . Je persiste et je renouvelle ma demande au Fanmi Lavalas :C'est le temps d'occuper la scène. Si on ne fait rien , ils(gnb) voleront les élections et l'internationale sera avec eux contre le peuple .
Marc H- Super Star
-
Feuille de personnage
Se sa MAK;
Bagay ke GNBis kwe e ap antreteni PWOPAGANN ke se sa ETAZINI ak KOMINOTE ENTENASYONAL lan vle ki pou rive ;se pa vre ditou.
Nou neglije mansyone ke madan CLINTON te sou presyon an 2010 pou l te ENKLI FANMI LAVALAS lan pwosesis ELEKTORAL lan.
BLACK CAUCUS ak lot OGANIZASYON te lan dengonn li.
Se la ke PREVAL vin topiye tout bagay ,paske gen NEG LAVALAS ki te konprann PREVAL se te LAVALASYEN ou byen li te LAVALASYEN toujou.
Se pou mesyedam LAVALAS fe konnen e kontinye repete ke MOYIZ JANCHAL pa LAVALAS anko.
Depi misye t ap jwi ,te pran PATI pou PREVAL e pa t di anyen le PREVAL te ekskli LAVALAS ;misye te sispann LAVALAS.
Se WOULIB li t ap pran an bon OPOTINIS pou l di li se LAVALAS le ARISTID tounen.
GNBis yo pa gen pouvwa ann AYITI;pouvwa yo se lan PRES lan li ye ;ak KOMINOTE ENTENASYONAL lan.
Anpil MOUN ann AYITI menm si yo pa byen enfome pase sa ,vin reyalize ke se MANTI GNBis yo t ap bay kont LAVALAS.
MAK;
Kanta MOBILIZASYON kont maskarad elekoral lan ,li ap kontinye;gen gwo MANIFESTASYON ki planifye pou 29 ak 30 SEPTANM ;DAT MADICHON premye KOUDETA a.
GNBis yo ak ALYE KOUDETAYIS POUTCHIS NEO-DIVALYERIS yo poko genyen anyen!
"NOT BY A LONG SHOT" tankou AMERIKEN yo di l!
Bagay ke GNBis kwe e ap antreteni PWOPAGANN ke se sa ETAZINI ak KOMINOTE ENTENASYONAL lan vle ki pou rive ;se pa vre ditou.
Nou neglije mansyone ke madan CLINTON te sou presyon an 2010 pou l te ENKLI FANMI LAVALAS lan pwosesis ELEKTORAL lan.
BLACK CAUCUS ak lot OGANIZASYON te lan dengonn li.
Se la ke PREVAL vin topiye tout bagay ,paske gen NEG LAVALAS ki te konprann PREVAL se te LAVALASYEN ou byen li te LAVALASYEN toujou.
Se pou mesyedam LAVALAS fe konnen e kontinye repete ke MOYIZ JANCHAL pa LAVALAS anko.
Depi misye t ap jwi ,te pran PATI pou PREVAL e pa t di anyen le PREVAL te ekskli LAVALAS ;misye te sispann LAVALAS.
Se WOULIB li t ap pran an bon OPOTINIS pou l di li se LAVALAS le ARISTID tounen.
GNBis yo pa gen pouvwa ann AYITI;pouvwa yo se lan PRES lan li ye ;ak KOMINOTE ENTENASYONAL lan.
Anpil MOUN ann AYITI menm si yo pa byen enfome pase sa ,vin reyalize ke se MANTI GNBis yo t ap bay kont LAVALAS.
MAK;
Kanta MOBILIZASYON kont maskarad elekoral lan ,li ap kontinye;gen gwo MANIFESTASYON ki planifye pou 29 ak 30 SEPTANM ;DAT MADICHON premye KOUDETA a.
GNBis yo ak ALYE KOUDETAYIS POUTCHIS NEO-DIVALYERIS yo poko genyen anyen!
"NOT BY A LONG SHOT" tankou AMERIKEN yo di l!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Marc H, la guerre est déjà déclarée. En vérité, je vous le dis, les ennemis attendent la riposte.
JOEL, voilà le genre d'intervention que j'aime et où vous démystifiez l'étendue des vrais pouvoirs que l'on veut accorder aux gnbistes.
Ah! je pense que Ti-Doc est un fin visionnaire. Son entourage et lui avaient sûrement vu venir le coup. Entre nous, connaissez-vous d'anciens lavalassiens de premier plan dont la dissidente leur a été plus bénéfique que ça. Sauf Serpent Préval qui a réussi à piquer le sein qui l'a nourri. Quand on sait que ce dernier s'était fait opérer de la prostate à Cuba aux frais de la Révolución...
JOEL, voilà le genre d'intervention que j'aime et où vous démystifiez l'étendue des vrais pouvoirs que l'on veut accorder aux gnbistes.
Ah! je pense que Ti-Doc est un fin visionnaire. Son entourage et lui avaient sûrement vu venir le coup. Entre nous, connaissez-vous d'anciens lavalassiens de premier plan dont la dissidente leur a été plus bénéfique que ça. Sauf Serpent Préval qui a réussi à piquer le sein qui l'a nourri. Quand on sait que ce dernier s'était fait opérer de la prostate à Cuba aux frais de la Révolución...
Antitétanix- Star
-
Feuille de personnage
Moyiz Janchal kapab pa Lavalasyen kòm manm pati FL.
Men pa bliye li lan kan pèp lan.
Zafè lan sak Boulòs lan pa kanpe.
Sasaye- Super Star
-
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro
Se DALY VALET ki #2 PITIT DESALIN;misye se "alter ego" REGINALD BOULOS!
Yon lot bagay ;DALY VALET se PROTOTIP MANM PRES GNBis lan.LI gen lontan l ap fe l.
Ou pa we BRIDES toujou mete MOYIZ JANCHAL #2 lan "poll" TET CHAT li yo .
BRIDES se pwopriyete BOULOS ak ASOSYE l yo.
Eske MOYIZ JANCHAL janm pwoteste kont premye TOU ELEKSYON yo menm jan lot mesyedam yo fe l?
MOYIZ JANCHAL se yon OPOTINIS.Li se yon OPOTINIS le l te vin INITE e li te rantre anba PREVAL .
Misye pa t janm reklame l de LAVALAS le PREVAL t ap EKATE LAVALAS de ELEKSYON yo.
Gen de NEG ki te pwoteste tankou JEAN BAPTISTE BIEN AIME ,ak FRANKIE EXIUS.
Yo te SENATE tankou JANCHAL e ou pa t tande KWIK de JANCHAL.
Mwen mete JANCHAL lan menm panyen ak PREVAL ,a la diferans ke PREVAL pi sibtil!
Yon lot bagay ;DALY VALET se PROTOTIP MANM PRES GNBis lan.LI gen lontan l ap fe l.
Ou pa we BRIDES toujou mete MOYIZ JANCHAL #2 lan "poll" TET CHAT li yo .
BRIDES se pwopriyete BOULOS ak ASOSYE l yo.
Eske MOYIZ JANCHAL janm pwoteste kont premye TOU ELEKSYON yo menm jan lot mesyedam yo fe l?
MOYIZ JANCHAL se yon OPOTINIS.Li se yon OPOTINIS le l te vin INITE e li te rantre anba PREVAL .
Misye pa t janm reklame l de LAVALAS le PREVAL t ap EKATE LAVALAS de ELEKSYON yo.
Gen de NEG ki te pwoteste tankou JEAN BAPTISTE BIEN AIME ,ak FRANKIE EXIUS.
Yo te SENATE tankou JANCHAL e ou pa t tande KWIK de JANCHAL.
Mwen mete JANCHAL lan menm panyen ak PREVAL ,a la diferans ke PREVAL pi sibtil!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel
Moiz Jan Chal pi naiv . Misye se yon neg tre limite , Se pousa wou ka wè Daly Valet rantre nan kosaj misye rapidman konsa . Misye pa men mete kondition pou sa konsideran pase Daly Valet . Misye aksepte DV san kondition. Lap konn joj leu rive pi douvan .
Sentiman du pouvoir monte nan tet Moise avan menm les elections.
Moiz Jan Chal pi naiv . Misye se yon neg tre limite , Se pousa wou ka wè Daly Valet rantre nan kosaj misye rapidman konsa . Misye pa men mete kondition pou sa konsideran pase Daly Valet . Misye aksepte DV san kondition. Lap konn joj leu rive pi douvan .
MAK;
Se pa t ap pwoblem non .
Jan w we MISYE te vle ap manje ak PREVAL pou li te konseye l lan ,se konsa li te vin SENATE INITE a kote LENMI ARISTID yo tankou PAUL DENIS.
Kounye an ,li vle vin PREZIDAN.Li t ap pi POPETWEL ke patwon l PREVAL si li ta reyisi vin PREZIDAN.
Mwen sispek ke PREVAL te rale misye bo kote l se te pou ede l PARALIZE la RI an e li te SIKSEDE!
Pres GNBis lan tre CHARITAB a pwopo de JANCHAL;paske an denye lye se misye yo ka ITILIZE pou stope FANMI LAVALAS!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Joel a écrit:-------- a écrit:Joel
MAK;
Se pa t ap pwoblem non .
Jan w we MISYE te vle ap manje ak PREVAL pou li te konseye l lan ,se konsa li te vin SENATE INITE a kote LENMI ARISTID yo tankou PAUL DENIS.
Kounye an ,li vle vin PREZIDAN.Li t ap pi POPETWEL ke patwon l PREVAL si li ta reyisi vin PREZIDAN.
Mwen sispek ke PREVAL te rale misye bo kote l se te pou ede l PARALIZE la RI an e li te SIKSEDE!
Pres GNBis lan tre CHARITAB a pwopo de JANCHAL;paske an denye lye se misye yo ka ITILIZE pou stope FANMI LAVALAS!
Oui JOEL, Moïse Jean-Charles est soit un dupe soit un faux jeton. Trop d'égo et c'est pourquoi le camp ou le clan ennemi le classe favorablement dans les sondages pour diviser le vote.
Antitétanix- Star
-
Feuille de personnage
MOREAU;
Mwen sispek de plizanpli ke misye tou le 2 "dupe et faux jeton"
Misye se K-PLIM ,nouvelle version!
Mwen sispek de plizanpli ke misye tou le 2 "dupe et faux jeton"
Misye se K-PLIM ,nouvelle version!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Antitétanix- Star
-
Feuille de personnage
MAK;
Gen yon NOUVEL ki ap kouri sou EMISYON RADYO FANMI LAVALAS lan DYASPORA a,ke JBA ap lanse KANPAY MARIZ NASIS lan ,le 30 SEPTANM.
Mwen te menm tande LOUIDOR ki se MANM KOMITE EKZEKITIF FANMI LAVALAS di ke SE VRE!
Gen yon NOUVEL ki ap kouri sou EMISYON RADYO FANMI LAVALAS lan DYASPORA a,ke JBA ap lanse KANPAY MARIZ NASIS lan ,le 30 SEPTANM.
Mwen te menm tande LOUIDOR ki se MANM KOMITE EKZEKITIF FANMI LAVALAS di ke SE VRE!
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Aristide ap jis un mot et tout pep la ap konprann sa li di an . An gade
LULA te di ke li konnen DILMA ROUSSEF ;li gen konfyans lan DILMA ROUSSEF e tout MANM PATI TRAVAYIS yo te ranje deye DILMA ROUSSEF.
MARIZ NASIS pi byen koni ke jan DILMA ROUSSEF te koni!
Mwen t ap tande yon bagay ekstrawodine!
Yon NEG ki fe 2200 VWA lan yon DISTRI epi yo di li pase lan premye TOU ko DEPITE.
Se 2 MIL 2 SAN wi ;se pa 22 MIL
LULA te di ke li konnen DILMA ROUSSEF ;li gen konfyans lan DILMA ROUSSEF e tout MANM PATI TRAVAYIS yo te ranje deye DILMA ROUSSEF.
MARIZ NASIS pi byen koni ke jan DILMA ROUSSEF te koni!
Mwen t ap tande yon bagay ekstrawodine!
Yon NEG ki fe 2200 VWA lan yon DISTRI epi yo di li pase lan premye TOU ko DEPITE.
Se 2 MIL 2 SAN wi ;se pa 22 MIL
Joel- Super Star
-
Feuille de personnage
Vous ne dites rien sur les résultats publiés par le CEP.
I like that one.
Il est temps que le peuple haïtien comprenne qu'il ne peut pas abandonner ses acquis, même minces, aux charognards. 25 ans de lutte pour concrétiser son rêve de jouir pleinement de ses droits. Il aura fallu les 10 années de Préval et de Martelly pour tout remettre en question. Gibiers de potence!
Aristide ap jis un mot et tout pep la ap konprann sa li di an . An gade
I like that one.
Il est temps que le peuple haïtien comprenne qu'il ne peut pas abandonner ses acquis, même minces, aux charognards. 25 ans de lutte pour concrétiser son rêve de jouir pleinement de ses droits. Il aura fallu les 10 années de Préval et de Martelly pour tout remettre en question. Gibiers de potence!
Antitétanix- Star
-
Feuille de personnage
Eske kandida sa rele Youri ?