Preval est mort mais le Duvalas est plus que vivant !
3 participants
Page 1 sur 1
Preval est mort mais le Duvalas est plus que vivant !
Hier encore Roudy Heriveau le sal eau courtisan Lavalasien disait """" Le president est trop jeune pour la retraite !!!!!! Lavalasien yo Joel en tete te prefere pedi pouvwa aaa pou yo te konseve le Senate ,,,,konplote kont kkkok .....olyr de rekonet ke lavalas te sou yon move chemin ,,,non non yon te prefere mache deye ti lide tet chat yo ...Me kote yo vini lage peyi a ,,,,Joounen jodya yo pedi tout pouvwa konvokasyon ,,, Yonn nan yo pa reyisyon konveti okenn gan nan yon koz ideyolojik !!!!!
Jodya pa tann kkkok a 62 ans k pwan goumen kont diktati ke nou kontribiye etabli a pou vini dechouke diktate pou nou !
Jodya pa tann kkkok a 62 ans k pwan goumen kont diktati ke nou kontribiye etabli a pou vini dechouke diktate pou nou !
kakakok- Super Star
-
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !
Re: Preval est mort mais le Duvalas est plus que vivant !
A mon ami Kakakok
Je constate que ta séparation avec lAvalas t'a rendu malade ... à vie .
Je constate que ta séparation avec lAvalas t'a rendu malade ... à vie .
Marc H- Super Star
-
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : soccer
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le voyeur
Re: Preval est mort mais le Duvalas est plus que vivant !
kakakok a écrit: Hier encore Roudy Heriveau le sal eau courtisan Lavalasien disait """" Le president est trop jeune pour la retraite !!!!!! Lavalasien yo Joel en tete te prefere pedi pouvwa aaa pou yo te konseve le Senate ,,,,konplote kont kkkok .....olyr de rekonet ke lavalas te sou yon move chemin ,,,non non yon te prefere mache deye ti lide tet chat yo ...Me kote yo vini lage peyi a ,,,,Joounen jodya yo pedi tout pouvwa konvokasyon ,,, Yonn nan yo pa reyisyon konveti okenn gan nan yon koz ideyolojik !!!!!
ROUDY HERIVEAU se yon LAVALAS?
Misye LAVALAS menm jan ak ou.
Epitou,li pa two ta;depi omwen 15 ZAN ,m ap mande w JISTIFIKASYON RAYISMAN ou gen pou ARISTIDE lan.
Ma p tann toujou!!!!!!
Joel- Super Star
-
Loisirs : Histoire
Feuille de personnage
Jeu de rôle: Le patriote