Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti


Rejoignez le forum, c’est rapide et facile

Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Forum Haiti : Des Idées et des Débats sur l'Avenir d'Haiti
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

Créole sans censure...

+3
Rodlam Sans Malice
Sasaye
Marc-Henry
7 participants

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Jeu 5 Juil 2007 - 16:15

Rappel du premier message :

Kiyes ki vle komanse ? Les mots font l'amour et pourtant les haitiens n'aiment pas nommer les choses en créole;

Par exemple.


fe ti bagay= faire l'amour
Bouboune = Vagin -----
zizit= penis --
Bounda= les fesses
tété = les seins

Joel à vous de continuer...


Dernière édition par le Sam 7 Juil 2007 - 8:01, édité 1 fois
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas


Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 0:30

Nèg yo masistik...

Quand je veux être drôle, je ne répète pas les suppositions grossières à part que je me suis dit à quinze ans que Jésus avait peut-être, au moins, "frenché" Marie Madeleine. J'ai appris à croire et à comprendre le fonds du message du Christ. On aurait pu dire que Jésus fut un proxénète du fait qu'il défia les "possesseurs" de la vérité et qu'il défendit une prostituée. Une femme. Il y a certaines réalités qui ne m'intéressent pas parce que je ne suis pas né pour ces choses-là.

RSM, essayez de comprendre que je ne cherche pas à passer pour un puritain. J'ai connu un certain nombre de femmes parce que c'est juste normal. Ce qui se passe de l'autre côté de la clôture ne m'intéressera jamais.

Pa blye, mwen pa di sa ke mwen panse se sèl verite paske sa pa anpeche ke mond lan ap mache jan li vle. Sa moun ap fè, pa enterese mwen vrèman. Tout sa mwen retni sè ke Boukman te vin foure kouto li lan kou yon kochon. E pi ta misye te lage ki fè salopri a te ka plante tèt Boukman sou yon pwent bwa. Bagay yo soti lwen. Men mwen soti yon lót kote.


Dernière édition par le Ven 6 Juil 2007 - 0:33, édité 1 fois

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Sasaye Ven 6 Juil 2007 - 0:31

Mesye,

Mwen gen yon plezi moun fou avèk sijè saa. Mwen ri jouk mwen pa kapab anko.

Mwen ta mande Marc pou kreye yon forom sou lang Kreyol la.
Forom saa se sou mo ak ekspresyon seksyèl li komanse, men nou te kapab agrandi l pou kouvri tout aspè lang nou an.

Nou tout ap dako ke nou kab pwofite amelyore kreyol pale e kreyol ekri nou.

Anvan mwen te komanse li forom lan, ane pase, mwen te gen difikilte pou m te mem li Kreyol.
Kounyea pa gen pwoblèm epi m aprann ekri lang lan tou.

Piga moun mal entèprete sa m di a. Mwen pa di pou retire betiz yo non. Yo fè pati de kilti nou.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Leyou Ven 6 Juil 2007 - 8:32

Si fanm Jakmèl se dous makos, alo fanm okap se la dous ki vyen : kenèp, siwo myèl, ka-n anana, mango ko-n, dous makos, lanbi elatriye? Mwen poze kestyon sa, paske mwen toujou tande ke apre fanm nan No sè le Neyan, tèlman fanm okap gen tout sa kem repete pi wo wa.

Mwen apresye sa nou ekri yo nan jis valè yo, men kondi pwovèb la, se abitid ki fè vis; mo sa yo twop pou lwa nan tèt mwen pou-m ta itilize e nou pa ka inyore ke se akoz de kilti nou. Gen plizyè fason yon fanm ka ekprime-l san mo sa yo e li gen dwa pi syav nan jan pa li, nan ton vwa li, nan fason li ekxprime sa lap di yo a patnè li, e elastisite ki gen nan li. Lè yon fi repete bagay sa yo, menm nou menm ki ap ekri yo, nou pap renmen-l e nou ka menm panse li san klas e al pran yon zuzu ki petèt rèd kon ke makak e ki pa menm kon-n... Nap pran-l pou madanm nou, e lot la, nou pap janm pran-l pou madanm nou e se fanm nou nap twouve li ka ye. Nou ka di se pa vre paske nou ka petèt pa konsa, men majorite gason Ayityen konsa, e se sa ki fè mwen pran egzanp nou menm sou fowom nan. Mwen pa di sa pou-m fwase nou, men gason Ayityen renmen jije moun sou mo ke fi ya ap itilize e se menm bagay ka fi ya tou.

Se sosyete ya ki koz jan de pawol sa yo moun pè itilize yo. Ayityen la plipa pa ka regle anyen ki bon pou yo soti nan sa yo ye, men yo fo nan kalonnen lot ak bouch yo, yo fo nan jije moun san yo pa ka jije pwop tèt pa yo e pran bon desizyon ki pou ka sèvi yo demen.

Lap difisil pou nou ankre pawol sa yo a klè nan sosyete ya e pou sosyete ya aksepte yo.


Dernière édition par le Ven 6 Juil 2007 - 9:46, édité 1 fois

Leyou
Senior

Féminin
Nombre de messages : 58
Localisation : USA
Loisirs : Lecture
Date d'inscription : 04/01/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juil 2007 - 8:38

mwen pa ni nan otofonik ni ka wiwit ak personn.se yon ti plezi mwen te ap pran yè swa ak lang kreyol ak de twa mo ke serten moun panse ki sal e se organn nan ko yo ke yo dekri.Mwen tou mwen te pran manman yon ansyen boxè ayisyen a 15 lane ,mwen te konyen manman yon paket jenn gason lè m te genyen 22 lane. ki te fou pou mwen.Mwen genyen yon ansyen domestik lakay mwen ki te fè ka dejak sou manman yon zanmi mwen kite yon fanm an pinpan nan la kou lakay mwen ,fanm lan ti bije kase fey kouvri sa;mwen pa janm di zanmi yan sa. paske mwen pa kwè yon gason ki pran yon fanm se yon eksplwa sa ye.Yon chyen pran yon chyenn ,yon kochon pran yon kochonn nanpren anyen pou kochon pibliye.Se ayisyen ki konprann ak sexyel se yon eksplwa li ye pou yon gason.fanm lan genyen beswen tankou gason an .Lotrejou map gade cho Oprah genyen yon jen fanm ki ap mande yon doktè ki jan gen de lè fok li fè sex si li pa fè li li malad.genyen bouzin tankou marie madeliene genyen bouzin sibtil tou ki pran de kou an kachet ki vann pitit yo.genyen gason ki vann bouda yo tou.

C hak moun gen sa yo renmen ,mwen genyen yon ti kousinn mwen ki tou tan konn ap repete sa yon ansyen menaj li konn ap di ,li renmen neg la paske neg la renmen di mo sal.Mwen konen 2 fanm jakmel men se mo sa yo menm ki fè mwen sonje yo jis jounen jodya.Zafè fanm ki ap fè seks kom yon devwa mwen pa ladann menm ;se pale ak mwen dim se wou sel ki banm zozo wi Roro(lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 10:11

Gede yo lage. jodi a se jou sèvis. Depi nèg yo "manje", au sens propre comme au figuré, yo pèdi kontrol. Mwen sonje yon final Wimbledon ant yon nwa ak yon blan. Avan match la, yon fanm pran kouri tou ni sou teren an. Lè match la fini ke nèg la te pèdi, yo mande MavWash sa ki pase. Li te repon' ke li jis wè sa e pi li blye tout bagay tankou li pat bezwen genyen ankó.

Sèvo nèg yo chita nan fouk yo. Ale wè, tout dyolè sa yo se paske se nan rèv nèg yo ap viv. Yo toujou ap idealize yon fanm ke yo pap janm posede paske yo manke manyè. Yo ap chante fanm Ayisyèn jis pou fè biznis konpa mache.

Pou ki sa yo asosye fanm yap di yo remen kon sa ak jis sèks. Manyè pale de kalité medam olye ke nou ap imajine yayad pou degouden.

Nan tout pale sa yo mwen remake yon nèg ki pa fè entèvansyon. Le fondateur a repris contrôle de son joujou.

Une belle leçon de créole pour les gorilles.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  OBSERVER KEEN Ven 6 Juil 2007 - 11:03

san malis, se moun ki gen moyen yo ak moun ki ekri nan lang la ki diametize li konsa.
pa vreman genyen yon lojik inheren ki vreman di mo sa se li ki vilge, eke mo sa se li bon.
se pa yon zafe bon ak pabon, se yon zafe lagaj tilititi ak langaj moun lari. moun ki konsidere yo tet kom patisipate nan konvasesyon poli apropriye yon lagaj ki gen pou intesyon reflete stati ediko-sosyo-ekonomik yo.

OBSERVER KEEN
Star
Star

Masculin
Nombre de messages : 966
Localisation : USA
Date d'inscription : 29/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle:

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Ven 6 Juil 2007 - 11:38

Le fondateur a repris contrôle de son joujou.

Map prepare'm pou demain lan kanaval montréal an. T vice ap lan la ri lan centre-ville de Montréal. Anpil yayad bral voyé monté, voyé desann lan montréal.

lané pasé lan kanaval an , mwen te renkontre yon cliente mwen ki se yon barbados, leu fanm sa te wè mwen , se pa de gouyad lipa ba mwen. Fanm sa genyen bounda se pa pale.li fe bounda'w tranble tankou bounda ti simone ayiti lan kanaval super chouchoune.

Men yayad yayad men frap lan ren mwen.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Ven 6 Juil 2007 - 11:43

Mwen kontan li texte leyou wa tou e map dili mèsi pou reflexion sila.

Sasaye , mwen pran bonne note pou siggestion wou a

Antou ka mwen kontan wè membre fowom yo exprime yo d'une façon autentik. Map di yo kimbé red pa lage. Ce forum est votre forum . Exprimez-vous! Prenez position jan nou vle. bay oponion nou tet kalè

Isit la , jeune , moins et plus vieux pran plesi yo tet kalè. Bravo !
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juil 2007 - 12:32

Gen lè genyen moun ki pa vle moun pale de fanm ,de manje fanm mwen ale papa.Ou byen dwe genyen kek matlot sou sit la ki te pran fanm yon lot ou byen genyen kek manje ki te fet li pat o kouran se koulyè ya li vinn o kouran ,genyen yon nonm ki estomake ,mwen pa konn poukisa li estomake mwen tande ke se dous makos de kenep nap pale jan genyen fanm ki dous gen lè se de gason ki dous li ta pito nou pale .a chacun son gout.Male (lol)

Chak sikonstans genyen konversatyon li nanpren moun ki di ke yon fanm nan nenpot okasyon se konsa pou li eksprime li nap pale de de moun ki nan intimite nan chanb yo.ke se swa an franse ou byen an kreyol yo eksprime yo men se menm ak ou byen menm organn lan ke yo dekri.ke w di clitoris ou byen ke mwen di langet se menm bagay la ;poukisa yonn vilgè epi lot la pa vilgè.Lè gynecolog fanm lan e se pa yon moun ki pa edike ni ki pa genyen kllass ap pale de ki jan pafwa jenn fanm vinn lakay li epi yo pa konnen ki jan pou yo siye yo se sak ki fè anpil genyen infektyon nan vwa urinè e ke li di anpil nan yo pa menm konn non organn yo mwen pa kwè li vilgè pou sa.Lè lap di ke fanm dwe siye de devan ver laryè pou anpeche infektyon eske li vilgè pou sa.Mo li anploye se yo ke lang li anploye pou dekri parti ko sayo .poukisa mwen blije vilgè sim anploye mo ke lang mwen yan itilise pou dekri parti ko mwen.Yon chinwa pa di peni ni vagin.Poukisa ayisyen li menm si li ap pale lang pa li li pa ka itilise mo pa li yo.


Dernière édition par le Ven 6 Juil 2007 - 13:05, édité 2 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Ven 6 Juil 2007 - 13:00

Joel

Wou konnen ki jan yo di ti bet en Grec; Ti Bouki, kisa wou ka dim lan racine mot sayo . ti bet , ti bouki.

Et bouboune yo dit mouni lan langue grecque lan.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 14:54

Quand je parle de "manje", je fais allusion à l'acte sexuel tout court. Je n'avais pas en tête la seule activité qu'il soit encore capable de "performer" soit de plonger sa tête dans une foison d'oursins. Monsieur est un champion de la "minette". (LOL)

Se pou tèt sa lang a w long kon sa. (LOL)

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juil 2007 - 16:01

Qui t'a dit ca?As-tu eu l'experience en reve ou quelqu'un de ta connaissance a mesuré la longueur?En tout cas je renonce a Satan et à tous ses oeuvres.il existe des outils qui peuvent donner les memes sensations je pourrai t'envoyer les derniers exemplaires ;ou bien tu peux les acheter dans les magazins de Times square à new York.Tu n'auras plus le besoin de retenir tes elans de masistik.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 16:23

Ricochet. L'adepte des lieux "aisés" vient de sortir du placard. Ou ap chèche pratik. Ou pa wè, sa kon' tout rakwen, tout kote pour aller se faire subjuguer. Je m'en fous de votre double vie, pépé. Se pou sa Madanm la te kouri.

Padon, lang a w pa long... li sal. Gardez vos manies putassières pour vous-même. La vieillesse dégénère. Ne vous prenez pas trop au sérieux.

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juil 2007 - 16:31

On m'avait averti tu es devenu(e) très gai(e) ces temps derniers ;je n'avais pas voulu le croire .Je vois que tu cherches des adeptes pour ta nouvelle religion. Et bien que Dieu m'epargne ta compagnie .je ne savais pas que ce poeme t'aurait tant offensé.Mes excuses madame la marquise.male ,bye ,je ne te repondrai plus.Ai-je commencé cette rubrique ;pourquoi tu n'adresses pas tes reproches a Sasaye ;Relis donc les interventions pour condamner l'auteur qui t'a offusqué.Tu me cherches querelle ;je ne sais pas pourquoi.J'ai simplement participé à une rubrique qui me plaise enormement ,tu ne dois pas m'en vouloir si les relations sexuelles entre une femme et un homme te deplaisent.C'est ton choix ,tu es libre .ki jan chante ya te konn di anko Webert Sicot renmen yon ti brunn se gou pa li,Si w renmen gason se gou pa w.Ou byen si w se yon fanm ki renmen fanm se goupa w. Le monde a change.on admet ces troubles psychologiques.Pa vinn frote krek long ou an sou mwen tande.Al frote sou marc henri ak Sassaye.se yo ki te komanse itilise mo yo si se premye blag sassaye ki enteresse w ou pa ka anpeche mwen renmen blag madanm lan ki di mari ya men sa ki rele zozo pa w la se yon ti pijon (lol)
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Sasaye Ven 6 Juil 2007 - 17:47

Mwen pèdi lan zafè saa. Di m kisa m manke lan voye roch yo, mwen te kwè se yon ribrik interesan ki ta yon divètisman lan pwoblèm sosyopolitik nou, anmemtan li ta yon zouti lengwistik ki ta fè nou vinn pi bon lan lang Kreyol la.

Gade yon bel powem, majistral, bel mèvey ki parèt pandan diskisyon yo.

Tanpri di m kote jouman saa soti.
Mwen pa panse mwen vekse pèsonn.
Lan pwen krèk kap vin fwote sou mwen.

Ann kontinye bay blag, ann kontinye ri pandan na p aprann ki jan ayisyen viv andeyo politik.

Petèt si nou finn maton ak zozo n, nou ka sispann eksplosyon demografik ki ap fini ak peyi a.
Sasaye
Sasaye
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 8252
Localisation : Canada
Opinion politique : Indépendance totale
Loisirs : Arts et Musique, Pale Ayisien
Date d'inscription : 02/03/2007

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Maestro

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 17:54

Moi, offensé. Décidément, vous vous prenez trop au sérieux. Je n'ai jamais trouvé rien de mal, de grossier dans les propos de Marc-Henri ou de Sasaye. J'ai juste constaté que ça semble faire l'affaire des gede. En effet, vous jouez le jeu du malin et vous dites par la suite: "vade retro satana".

Je les connais bien moi. Dans mon livre à moi, un gay est par définition un lâche. Et sur cette terre, je n'ai pas encore rencontré plus homophobe que moi. J'ai des nouvelles pour vous. Dites, à votre âge, on sait comment vous faire danser, n'est-ce pas?

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Ven 6 Juil 2007 - 18:27

Mes amis , un peu de sagesse.
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  kakakok Ven 6 Juil 2007 - 20:43

Marc-Henry a écrit:Au Quebec , on dit à une femme que l'on veut la manger tandis qu'en Haiti on lui dit : mwen vle fe ti bef pou wou. Kra kra ....

Depuis quelques temps a miami kakakokement et sans malicement on ne dit plus ti bef dans le milieu haitien on dit plutot:" TI KOCHON "
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  kakakok Ven 6 Juil 2007 - 20:48

Une fois une jeune Haitienne a pris la chancede me demaner kakakok dans dans quelle langue faites-vous l'amour ???? Une question un peu embarassante pour l'eleve de sans malice dans la langue anglaise ?? NON ! dans la Francaise ???NON ! Dans la langue espagnole/ creole ??NON FInalement kakakok dans quelles langue faites-vous l'amour...Je lui ai naturellement dit dans la langue CRETE ! lol
kakakok
kakakok
Super Star
Super Star

Féminin
Nombre de messages : 5242
Localisation : USA
Opinion politique : Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites,mais je défendrai jusqu’à la mort votre droit à le dire"
Loisirs : DEMOCRATE DU CENTRE GAUCHE !
Date d'inscription : 27/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Vision politique , NOE DES TEMPS MODERNES !

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Ven 6 Juil 2007 - 21:51

Au contraire vous me faites rire aussi parce que sans le vouloir vous aviez devoilé votre degout des relations entre les hommes et les femmes et des propos qu'ils utilisent dans leur intimité.Si vous pouviez rencontrer cette femme qui m'avait dit :"Roro, se wou sel ki ban m zozo wi"vous seriez etonné de sa gentillesse et de ses bonnes manières.Elle est une très belle femme.Pourtant au lit elle vous donne l'impression d'etre une petite Simone,Et ce sont ces femmes qui me plaisent.Si vos gouts sont differents ,jouissez donc de vos plaisirs et laissez nous en paix.sassaye di w pa vinn frote krek ou sou li(lol)Quelle idiotie :"un gay est par definition un lache".Il y a des soldats qui se trouvent en Iraq qui sont des homosexuels et ils accomplissent leurs devoirs sans reproches.Ne cachez pas vos preferences en pretendant etre homophobe.vous vous etes demasquée sans le vouloir Mme Benlatay.(lol)je vous aiderai bien a payer l'operation necessaire qui vous permetra de jouir de vos preferences ma chère.Je serai bien content de regarder vos demarches sur Broadway ou a hollywood.Dites donc vous portez des jupes maintenant?


Dernière édition par le Ven 6 Juil 2007 - 22:28, édité 1 fois
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Marc-Henry Ven 6 Juil 2007 - 22:26

quelle langue faites-vous l'amour ???? Une question un peu embarassante pour l'eleve de sans malice dans la langue anglaise


Pour une haïtienne née en Haïti, la réponse est catégorique, elle fait l'amour en créole. Pour une italienne, une grecque, une roumaine, une africaine ,une vietnamienne je vous le confirme tout de suite c'est dans leur langue que ces femmes savourent le sexe...
Marc-Henry
Marc-Henry
Administrateur

Masculin
Nombre de messages : 6350
Localisation : Canada
Opinion politique : Démocrate
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 20/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Lobbyiste

https://www.forumhaiti.com

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Invité Ven 6 Juil 2007 - 23:55

Vous avez beau essayer d'être comique mais vous ne réussissez pas. Go ahead, tell me
where you’re coming from comme on dit dans la langue de vos nouveaux ancêtres enfoirés.

Si vous aviez un peu de finesse d'esprit, vous comprendriez que je méprise
votre merde et vous n’insisteriez pas là-dessus, macaque salé. Pauvre diable!

Je me demande pourquoi vous vous sentez toujours visé même quand je ne
mentionne pas de noms. Hélas, se chay li vin ramase… ale, ramase chay. «Plus ça devient vieux plus ça devient bête».

Parfois je me demande si je suis un animal blessé, tellement les charognards n'arrêtent pas de rôder. Retire sa nan san a w. Je n’ai jamais été à la mode moi.

Moi, je dérange partout où je passe. Tout kote move koze ap pase. Se rezon ki fè mwen pa janm asosye ak moun. Blye sa. A la traka, tout otan ke mwen vivan pa gny ekip paswa sila pa pwal sove Ayiti.

Sèl bagay, pa gny aryen ki pwal fè mwen chanje sa mwen panse de patron je vèt. Lè li gade mwen, tonè kraze, li bije bese tèt li.

Pépé, vous n'êtes pas assez fort pour moi. Si pitit mwen malad, pa gny ravèt ki ka vin di mwen ke sesi ou sela pou fè mwen al jwen' mèt li. Ou te rakonte eksperyans pa ou mwen te rakonte pa fanmi mwen. Depi lontan, sèvitè Satan ap fè ou mache. Mwen toujou ba yo yon twókèt paske chay la dèyè. Tchenbe grap a w, dindon farci. Bwè tafya, tande konpa e fèmen djèl a w.

Fanm a w retounen. Ou ap jibile. Lalala

Vroom! vroom!

Invité
Invité


Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Rodlam Sans Malice Sam 7 Juil 2007 - 0:03

Non ,ma chere je n'ai pas essayé d'etre comique;j'ai tout simplement essayé de vous eduquer (lol)Ne vous fachez pas ;vos idioties me font rire.Je m'adressais à Joel quand vous aviez mentionné mon nom ;souffrez-vous du mal qui repand la terreur ces temps-ci?Alors repentez-vous.Dieu dans sa bonté infinie aura peut-etre pitié de vous et vous epargnera la fin honteuse qui vous hante et vous rend si méchante.Car en vérité je ne vois pas la raison de votre colère. Est-ce la menopause qui vous tracasse tant ma chère?(lol)

Sur quelle planète vivez-vous?ces propos mentionnés sur cette rubrique sont dans les films .Comme je vous l'ai deja dit il y a des expertes en education sexuelle qui prononcent les mots :pussy, cok, anal sexe, oral sexe tous les dimanches soirs et meme au cours de la semaine. les deux soeurs Bermann sont des jeunes femmes bien eduquées.;l'une est une gynecologue ;l'autre une sociologue.Ce ne sont pas de petites borgnes pretentieuses qui feignent de ne pas comprendre une plaisanterie entre des hommes qui s'amusent.
Rodlam Sans Malice
Rodlam Sans Malice
Super Star
Super Star

Masculin
Nombre de messages : 11114
Localisation : USA
Loisirs : Lecture et Internet
Date d'inscription : 21/08/2006

Feuille de personnage
Jeu de rôle: Stock market

Revenir en haut Aller en bas

Créole sans censure... - Page 2 Empty Re: Créole sans censure...

Message  Contenu sponsorisé


Contenu sponsorisé


Revenir en haut Aller en bas

Page 2 sur 2 Précédent  1, 2

Revenir en haut

- Sujets similaires

 
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum